Ve svém televizním rozhovoru jsem ke své původní odpovědi dodával, že celý dnešní chaos interpretuji jako dlouho připravované pokračování, rozvíjení a tragické vyústění tzv. „kulturní“ revoluce, která byla v USA a v části západní Evropy (primárně ve Francii a Německu) zahájena již v 60. letech minulého století. (O tom velmi přesvědčivě v tomto sborníku píše Ivo Strejček). Vypadá to tak, že tato revoluce právě dnes „dozrává“ a že přináší své vysoce „jedovaté“ plody. Já je jako jedovaté a zhoubné vidím.
Je děsivým paradoxem, že antirasistické hnutí vyvolává rasismus a škodí těm, jimž údajně hodlá pomáhat. A co je ještě absurdnější, exportuje rasovou nevraživost a nenávist vůči bělochům a jejich dějinám do Evropy, která zlikvidovala otroctví po křesťanské konverzi Říše římské (313), znovu ve vrcholném středověku, a když přece jen v zámoří opět vzniklo, dokázala nakonec Británie zrušit obchod s otroky (1807) a s použitím své flotily většinu obchodních cest z Afriky přerušit.
V Súdánu žilo v roce 1960 10 milionů obyvatel zatímco v roce 2010 už neuvěřitelných 40,5 milionů. Ve stejných obdobích tedy 1960 a 2010 pak v Egyptě 25mil. oproti 97 milionům, v Etiopii 20mil. - 105 milionů,
Neexistuje snad nikdo na světě, který by tak pracoval na svém sebezničení jako Evropané a Severoameričané. Potomci a následníci odkazu hrdé Římské říše, Svaté říše římské a Britského impéria.
Před šestnácti lety se západní civilizace, ukolébaná tezemi o konci dějin, probudila do nového globálního konfliktu. Jak si za tu dobu stojíme?
Rakousko v posledních několika málo dnech opět čelilo zvýšené trestné činnosti migrantů ze zemí Blízkého východu. Afghánský migrant pobodal svoji manželku a syrský migrant byl zase odsouzen za opakované znásilnění své manželky.
Jsem vážně zvědavý, jak budou reagovat holky z migračních neziskovek, až se jednou bude dít v Praze to, co se teď děje ve Vídni. Před pár dny se jedna mladá žena slunila v parku a prásk. Najednou na ni vylezl afghánský migrant a jal se ji znásilňovat. O čtyři měsíce před tím se o to samé pokusil další Afghánec. Tentokrát si vybral ženskou, která byla v parku se dvěma malými dětmi.
Profesor historie na krakowské univerzitě Daniel Tilles tvrdí, že nutit Polsko do přijímání uprchlíků není správné. Může se prý stát, že se tak z doposud nadšených příznivců EU stanou euroskeptici.
Multikulturalisté jaksi zapomínají, že nejdůležitějším z lidských práv není právo na svobodu vyznání, ale právo na život. K čemu mi bude bezbřehá náboženská svoboda, když mě jiný pro svou víru zabije?
Očekával bych vlnu omluv Martinu Konvičkovi. Za výroky kterými hodnotil a předvídal migrační krizi a její důsledky, byl onálepkován jako "pravicový extrémista", "rasista", "populista", "xenofob" atd.