Kolik jich má, jaké jsou značky, kolik stály a tak. Uměle vyvolané téma, jehož cílem není pravděpodobně nic jiného, než zapůsobit protibémovsky na druhou signální malého, typického, zaprděného čecháčkovského závistivce. A taky je potřeba spočítat, kde na to bere, to vždycky u nás zabere. Ale  koho z cílové skupiny čtenářů MFD  to zajímá? Nebo je už snad MFD bulvár? Jestli ano, pak tedy zapomněli ještě napsat kdy ,s kým a kolikrát. V období, kdy Pavel Bém svádí souboj o předsednictví ODS je to další unfair akce MFD  proti jedné ze stran "souboje".

Nevidím jediný důvod, proč by kterýkoliv chlap  nemohl mít zálibu v nějakém druhu předmětů řekněme nadstandardní  osobní spotřeby. Pánové mají v tomto směru různé úchylky. Někdo je na boty, jiný na kravaty, třetí na obleky. Jiný na hodinky. Hodinky jsou přitom jakýmsi pánským klenotem.  Doplňují image, jsou doplňkem oblečení. Vyjadřují osobnost. Je jasné, že na golf  se nenosí Rado, do divadla Omega Seamaster a na potápění  Breitlingy. A protože jednou z mých drobných radostí jsou také hodinky,  mohu si  dovolit prohlásit , že u každé z vyjmenovaných značek existují mnohem dražší modely, nežli si Pavka "dovolil". Udělal však chybu. Místo vykrucování se měl říct: "Ano, mám rád pěkné hodinky. A co má být?"

Ať je to ale jak chce, nic z toho není na článek na titulce seriózního listu. Obávám se, že souboj o vedení ODS nám zase sklouzává do polohy, kdo lépe, dál a na koho doplivne, než na souboj o ideové směřování partaje Modrého ptáka. A  že se k tomu propůjčí list, který přes jeho ústřely považuji stále za seriozní, mne překvapuje. Nebo si to někdo zaplatil? Co stojí takový článek?

Napsal Petr Paulczynski pro http://www.blog.idnes.cz