Jak moderna ničí ducha Evropy. Recenze nové knihy Benjamina Kurase

Autor: Lukáš Petřík | Publikováno: 27.4.2007 | Rubrika: Recenze
Islam want to dominate

O nové knize známého Evropa snů a skutečností česko-britsko-židovského novináře Benjamina Kurase toho mnoho napoví již její obálka. Je na ní zobrazen křesťanský chrám, který však nemá na sobě kříže, ale muslimské půlměsíce. Zprvu jsem se domníval, že jde o fotomontáž, ale sám autor knížky mě vyvedl z omylu. Jedná se totiž o skutečný chrám ve Velké Británii, kteří muslimové zakoupili a přeměnili jej v mešitu.

Evropa ztrácí své hodnoty, které jsou vystavěny na dědictví antiky, židovsko-křesťanské civilizaci, zdravém vlastenectví a klasickém liberalismu, a ustupuje čím dál tím více agresivnímu a rozpínavému militantnímu islámu. Je ochromena ideologií multikulturalismu a politické korektnosti, které rozleptávají její civilizační základy a zdravou sebedůvěru. Místo toho, aby bránila staleté tradice západní kultury, která sice není dokonalá, ale přesto vytvořila nejcivilizovanější a nejhumánnější prostor pro život jednotlivců i národů, přizpůsobuje se nově příchozím imigrantům, kteří nastolením teokratického totalitního islámského státu chtějí tuto civilizaci zničit a přeměnit ji ku obrazu svému, resp. obrazu Prorokově . To vše se děje za potlesku levicově liberálních elit, které si neuvědomují, že jimi hájené a privilegované skupiny, jako jsou např. homosexuálové a ženy, nadvládou islámu utrpí nejvíce.

Celá kniha je rozdělena  na čtyři tématické celky. V první části  knihy Ben Kuras říká, že politická korektnost je „myšlenková cenzura tyranie pomyslných nestandardních menšin a menšinových idejí nad standardní většinou a většinovým myšlením, které jsou podle její teorie odpovědné za všechny nešvary, zlozvyky a zločiny lidstva. Menšinové a cizí hodnoty povyšuje nad zavedené hodnoty většinové a domácí. Její nedílnou součástí je multikulturalismus, který je náhražkou někdejšího marxistického internacionalismu. Jejím záměrem je rozleptat myšlenkové a hodnotové struktury západní demokracie zevnitř. Vzděláním, propagací, medializací, politizací a osočováním nositelů standardních idejí, hodnot a zvyklostí, označováním nálepkami jako nacionalismus, xenofobie, bigotnost, pozůstatky imperialismu, rasová či ideová arogance.“  V této kapitole se Kuras kromě politické korektnosti i občas vrací i k nesmyslným nařízením Evropské unie. Zmiňuje zde i dopad případného přijetí evropské ústavy na společnou imigrační politiku, která se řídí „zásadou solidarity a spravedlivého rozdělení odpovědnosti mezi členskými státy, a to i na finanční úrovni“. Tedy kromě přerozdělování finančních prostředků na evropské úrovni  může právě i v duchu „solidarity“ docházet k přerozdělování imigrantů, protože některé západní státy mohou zjistit, že už jsou jimi dostatečně potěšeny a nabaženy. To samé nás čeká i v případě vstupu do Schengenského prostoru, protože imigranté a potenciální teroristé budou moci na naše území normálně vstupovat bez hraničních kontrol. V tomto oddílu knihy je také mj. zmíněna kauza černé holandské bojovnice proti islámu Ayaan Hirsi Ali a agresivní reakce muslimů na přednášku papeže Benenedikta XVI.

Druhá a třetí část knihy popisují to, jak britský národ, kdysi hrdý na svou nepsanou ústavu, monarchii, náboženství, kulturu a historii, dnes podléhá tyranii Evropské unie, islámu a politické korektnosti. Ben hovoří přímo o kulturní revoluci, kterou provádí labouristé Tonyho Blaira a jejich neomarxističtí poskoci v řadách intelektuálů. Doleva a směrem k politické korektnosti se však posouvají i konzervativci s Davidem Cameronem včele, protože nechtějí, aby je někdo obvinil z rasismu a chtějí se zavděčit rychle narůstající muslimské populaci.

Ve čtvrté části se autor knihy zabývá islámem obecně. Upozorňuje zde i na velmi zajímavou knihu egyptsko- židovské autorky Bat Ye’or Eurabia (kterou mj. recenzoval Josef Mlejnek v 51 pro), jež pojednává o  politice elit Evropského společenství, která vede k cílené islamizaci Evropy prostřednictvím masové imigrace a politiky multikulturalismu. To vše výměnou za to, že islámské země podporují Francouzi prosazovanou antiamerickou politiku Evropské unie a stabilně dodávají Evropě ropu. Dále jsou v poslední části knihy zmiňována konkrétní čísla nárůstu islámské populace a vymírání populace evropské, která nahánějí hrůzu; případ karikatur proroka Mohameda; kauza ideového předchůdce Margaret Thacherové Enocha Powella, který byl tehdejším leaderem Konzervativní strany  Tedem Heathem „odejit“ ze stínového kabinetu za kritiku imigrace; a mnoho a mnoho dalších příběhů, při kterých po těle naskakuje husí kůže.

Kurasovu knihu by si měl přečíst každý, komu není osud naší západní civilizace lhostejný a kdo nechce, aby naše země jednou skončila pod nadvládou islámu a jeho práva šáría, jak se k tomu dle neúprosných demografických čísel v příštích desetiletích chystá západní Evropa. Abychom neskončili úplně pesimisticky, Ben vše bere s humorem, ale je to dosti černý humor…

Lukáš Petřík

Vyšlo v časopise 51 pro 4/2007

Knihu lze objednat zde: http://www.kosmas.cz/knihy/133893/Evropa-snu-a-skutecnosti

Evropa snů a skutečností

4622 čtenářů |

„Nepovedený“ příměr Václava Klause ml. naplno odhalil nedemokratickou podstatu současné EU Kdo jsou protiizraelští aktivisté EAPPI? Pane Fialo, že se nestydíteODS zTOPkovatěla a likviduje poslední stopy své pravicovostiStudenti Sorosova gymnázia v Praze vyhlásili stávku kvůli Zemanovi. Přišli je podpořit Pavel Novotný, herečky Holubová s Geislerovou a Eva Decroix

Takovéto perverzní knihy pohádek pro děti doopravdy existujíAndrej Babiš: Euro musí být klíčové téma pro jakoukoliv budoucí vládu. Nechápu, proč to politici konečně nepochopí

Okamura vyzval českou policií, aby nevydávala muslimům povolení vlastnit zbraně. Okamura opět i upozornil na radikalismus českých muslimůPrezident Zeman: „Proč útočí Turci na Kurdy? No protože jsou faktickými spojenci Islámského státu"

Teroristický útok v pražském metru: Hřib naštěstí nebyl atomovýBílé feministky sklízejí plody své tolerance! Barevné sestry jim nadávají do bílých ku.ev (+ video)

Co je podstatou stárnutí? Je to cílená autodestrukce? Proč se to vyvinulo? Jak ho zpomalit, anti-aging? Tímto si můžete prodloužit životHliník sa nachádza v mnohých vakcínach/vysoká hladina jedovatého hliníku v mozgu autistov

Nadšená Schwarzenbergova chvála Petříčka je nejtěžší obžalobou současné ČSSDMadeleine Albrightová a obchod s drogami, prostituce, krádeže aut a obchod s orgány zavražděných. 11. výročí vyhlášení samostatnosti Kosova

Boj za klima? Ale jděte! Naopak velice dobrý kšeft. Greta Thunberg je pro rodiče slepice snášející zlaté vejcePrivatizace sociálních služeb ve Finsku vede k zhoršení péče a otřesnému zacházení s lidmi

„Ukazoval jste jen uprchlíky a jednu stranu konfliktu. Jsem tady, abych vám to řekla do očí!“ Drsný střet zpravodaje ČT Jakuba Szántó a rozčílené Syřanky. Na veřejnostiGenerál Pavel, Štětina, Telička, Dvořák z ČT, Pithart... Publicista vrací úder Kocábovi