BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama




Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
BulletDoporučujeme
www.rssmonitor.cz

Mladá pravice

Revue politika

Virtually.cz

Vše o protiraketové obraně

Globalpress

aTeo.cz

Desatero Mladé pravice

Václav Klaus

Oranžáda.cz
BulletAnketa
Znáte nesympatičtějšího člověka ve svém okolí než je David Rath? Jsme zvědavi na Vaše odpovědi
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletReklama
Trika euportal
BulletReklama
BulletDoporučujeme
prave-spektrum.sk

Black Company

Skycorps

aTeo.cz

fragmenty.cz
Moonligth v ČSSD
Autor: Odjinud | Publikováno: 30.7.2010 | Rubrika: Politika
Ilustrace

 

Tak zase nám ČSSD nabízí nádherný názorový přemet. Strana, která nabízí nové pracovní místa pro všechny, bude propouštět. Strana, která slibovala třinácté důchody a vše možné, svým zaměstnancům sebere třinácté platy. Buď to si ČSSD dělá srandu se svých voličů a je kde vítr tam pláž, nebo je to pouze spolek neschopných melouchařů?

Tak počátkem si uděláme malou rekapitulaci. Podle oficiálního sdělení ČSSD její kampaň před volbami do poslanecké sněmovny vyšla na nějakých 300 milionů korun. To jsou čísla oficiální, neoficiálně se mluví o částce mnohem vyšší a to i ústy představitelů soc. dem. Oficiálně má úvěr ve výši 180 milionů korun a příspěvek za získané mandáty 115 milionů korun, to znamená, že několik desítek milionů straně chybí. Šetření dorazilo i k sociálním demokratům. Jak se socani poperou s úsporami?

Sociální demokracie se s touto novou situací vypořádává a bude vypořádávat vcelku racionálně a hospodárně, ovšem těmito kroky popírá svůj volební program a veškeré své idey. Všechno všem a všeho dost pro všechny. Tyhle hesla nebudou platit minimálně pro zaměstnance strany. Tak jak mohou jejich voliči věřit, že budou platit i pro ně. Volič soc. dem. všude a denně vidí, že co slib socanů, to prázdná slova, protože pokud svůj slib splní, tak jen tak na chvíli a na oko – poplatky. Nebo raději svůj slib předem popře a zesměšní – 13. důchody.

Tak jak vlastně se soc. dem. vypořádá s nedostatkem financí? Neoficiálně se mluví o pronájmu částí lidového domu, to je celkem socialistické, tak proč ne, ovšem zatím to nikdo oficiálně nepotvrdil. Dále pak už oficiálně potvrzeno Bohuslavem Sobotkou, jako úřadujícím nejvyšším šamanem ČSSD: Letos 13. platy zaměstnancům ČSSD vyplatíme. Příští rok 13. platy pro zaměstnance ČSSD nebudou. Budeme propouštět zaměstnance ČSSD. Tak to jsou už velmi nesocialistické kroky a úplně proti programu. Propouštění a snižování příjmů. Tak je vidno, že Bohuslav Sobotka má plná ústa kritiky na novou vládu rozpočtové odpovědnosti, ale co se týče provozu ČSSD, tak se efektivně inspiruje u ministra Kalouska, kritika nekritika.

Co to všechno znamená pro voliče ČSSD? Znamená to pouze jediné. Vůdcové populistické sociální demokracie slíbí vše, aby byli zvoleni, a nesplní nic, protože stejně předem sliby nemysleli vážně. Od proslulého výroku: „Zdroje jsou!“ až po výsměch seniorům s 13. důchody. Po názorových přemetech politických melouchařů z ČSSD zůstává jako voličstvo, jen zfanatizovaná skupina pomatenců, kteří jsou ochotni volit stranu lží a nesplněných přání. Stále doufají a modlí se k mantře, že vše je pro všechny a všeho je dost.

Napsal Radek Velička pro http://www.blog.idnes.cz

2773 čtenářů | 135 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Moonligth v ČSSD
(Davidan, 30.7.2010 8:35:53)
Odpovědět
Ona totiž ČSSD, na rozdíl od ostatních, nemá možnost doplnit si pokladnu ze státního.
ODS, TOP 09, VV, už sedí přisátí, na penězovodech, pro ty nejsou peníze nižádným problémem.
Re: Moonligth v ČSSD
(marko, 30.7.2010 9:05:16)
Odpovědět
Teď jste mě málem rozplakal, Davidane. Je to ale smůla, ČSSD už není přisátá na penězovodech!!!
A bylo to tak krásné...,byly zdroje, dluhy se neplatily, Jiří byl vládce zeměkoule, tak se to krásně vyvíjelo a teď? Je to bída, bída, dokonce
i Bohoušek musí začít počítat. Tak svět odplácí...
Re: Moonligth v ČSSD
(Beďa, 30.7.2010 15:39:17)
Odpovědět
marco,ty jsi ubožák.Sám tomu nevěříš cos napsal,hlavně ,že útočíš na CSSD.
Re: Moonligth v ČSSD
(JKL, 30.7.2010 20:02:52)
Odpovědět
Oranzovym tunelem z krajskych rozpoctu do oranzove volebni pokladny jiz protekly miliardy, ktere oranzova mafie ukradla danovym poplatnikum. Proto oranzovi zlocinci prevleceni za hejtmany kvici a prosi o dalsi penize, ktere jim chybeji...
Re: Moonligth v ČSSD
(Davidan, 1.8.2010 0:10:46)
Odpovědět
No, nechci tě urazit, takže napíšu jen, že jsi idiot, milý marco.
Re: Moonligth v ČSSD
(Fiter, 30.7.2010 10:34:07)
Odpovědět
A to je dobře,že není.Oni totiž tu svou megalokampaň chtěli financovat právě ze státního rozpočtu,proto je nezajímalo kolik to všechno stojí.Když to ale projeli,tak nyní koukají s otevřenýma hubama.Tvrdík si zopakoval svoje oblíbené rozhazování a ten největší se potichu vytratil.Je dobře,že se tato parta nedostale k veslu.Daleko bychom totiž nedopluli.
Re: Moonligth v ČSSD
(Davidan, 1.8.2010 0:17:06)
Odpovědět
Tak fitere, když už jsi napsal A, měl bys také napsat B.
A to je, že ti, co jsou dnes u lizu, budou doplňovat své stranické pokladny, které ač údajně nevydaly, tolik peněz, jako ČSSD, podle odhadů však stejně, ne-li více, z peněz, které přihrají svým donátorům. A ty peníze budou naše daně. Ale to ti asi nevadí, protože se nejdná o ČSSD.
Tahle tupost jednostranně zaměřených hlupáků mně irituje natolik, že mi nedá a musím si do vás zarýt, ubožáci.
Re: Moonligth v ČSSD
(Karel79, 30.7.2010 12:36:20)
Odpovědět
Davidan opět vhodil do placu perlu z kanálu ( Lidového domu ? ) Po vítězných volbách se odmlčel, až jsem měl obavy o jeho zdraví. Ale jak vidno - jeho orgán uvnitř hlavy - u jiných lidí zvaný mozek - opět pracuje.
Re: Moonligth v ČSSD
(berg, 30.7.2010 12:39:27)
Odpovědět
a která strana ještě řeší problém jako socpartaj? divné je taky, že vám ten jejich naprosto průhledný pokus, vše vyřešit po volbách vámi popsaným způsobem, vlastně nevadí, ale co jiného čekat od zaslepeného příznivce tak kvalitních politiků, že?
Re: Moonligth v ČSSD
(paul, 30.7.2010 13:42:48)
Odpovědět
Tak to je gól, Davidan opět na scéně. už se psalo, že s ferdou zmizeli, ale opak je pravdou. Protože kdo by psal ty blbé žvásty a zastával se socanů, že ?? Autor má naprostou pravdu, ať se to oranžádám líbí, nebo né !!!
Re: Moonligth v ČSSD
(ks, 30.7.2010 14:57:52)
Odpovědět
Ale ona si doplňovala příjmy dlouhých 8 let. už po prohraných volbách ministr vnitra její vlády musel podepsal gripeny, protože úplatek za ně už byl utracený.Krajské rozpočty jsou taky v troskách ani ne za 2 roky a taj není kde vzít. Socialistický problém je, že utrácí peníze, které nemají a neví jestli nějaké dostanou. Dnes skutečně nemají kde doplnit, protože peníze už dávno utratili.
Re: Moonligth v ČSSD
(Milena S., 30.7.2010 15:47:07)
Odpovědět
ks.CSSD utratili peníze v dobrém,chtěli lidem pomoci,jenže lidé jsou ovce a věří pohrůžkám ODS,že se zadlužíme jako Řecko atd.Volby dopadly špatně a s tím CSSD nepočítala,dala do toho co nejvíc,riskovala a lidé jí to oplatili.Za dobrotu na žebrotu.Ted nás čeká drastické utahování opasků za cenu,že peníze půjdou tam,kam nemají.ODS nás zadlužila nejvíc a ted nás budou poučovat.Nebojte se,CSSD si poradí,jsou skromní a určitě nejsou zloději jak někdo a nebudou brát z hromady pro lidi.V tom si budte jisti.
Re: Moonligth v ČSSD
(berg, 30.7.2010 17:32:13)
Odpovědět
no ... lidé jsou různí, a asi i takoví existují, i když to spíš vypadá na srandu, takhle blbý není ani místní josef vyskočil
Re: Moonligth v ČSSD
(JKL, 30.7.2010 20:31:15)
Odpovědět
Oranzova mafie jen nazorne ukazala, jak umi hospodarit. Na volebni reklamy utratila miliardu, kterou nemela, na uplatky svych jednodussich volicu utratila dalsi miliardy, ktere ukradla danovym poplatnikum - a ted se divi, ze lide takove zlocince odmitli. Oranzova mafie podcenila obcany, kteri nejsou tak hloupi, jak si oranzovi zlocinci mysleli. Jen uplny hlupak by mohl ocekavat, ze oranzova mafie neztrati velkou cast volicu.
Re: Moonligth v ČSSD
(QQ, 30.7.2010 22:21:27)
Odpovědět
Ha,ha,ha.Naivita 5 letého děcka skřížená s hloupostí. Lidé nejsou ani hloupí,ani ovce. To jenom oranžová mafie je měla za blbce a po prohraných volbách zjistila, že utráceli i holuba na střeše /peníze za mandáty za poslance/ a teď jsou zaskočeni, že ,mají dluhy a nemají kde vzít peníze na jejich splácení. Tak jak pomáhali sobě, tak by dopadla i pomoc občanům.Proto Paroubek tak rychle práskl dveřmi, aby si náhodou někdo nevzpomněl na jeho zásluhy při zadlužování. Ty časy, kdy předseda strany měl závodní jídelnu přes ulici v mnoha hvězdičkovém hotelu závodní jídelnu, placenou ze stranických peněz už taku skončilo.
Re: Moonligth v ČSSD
(Davidan, 1.8.2010 0:23:49)
Odpovědět
No, hlavně, že to víš.
Že Klaousek podepsal výherní terminály, těsně před odstoupením, to už nevíš. Jistě jen z lásky k lidem. O těch jeho dalších lumpárnách, také jistě nevíš.
O tom, že modří ptáci rozkradli za 3 biliony majetku, nevíš, viď?
Že většinu dluhů tohoto státu založili modří, také nevíš. Tak si zjisti fakta a potom mel, ty tvé nesmysly, milý kuse.
Re: Moonligth v ČSSD
(lener, 31.7.2010 2:35:12)
Odpovědět
Daleko větší DAVIDAN (= B.L.B.)než jsme vůbec byli schopni předpokládat.Možná, že by měl Davidan kandidovat na předsedu ČSSD,v tom případě by byl její zánik neodvratný.
Re: Moonligth v ČSSD
(Davidan, 1.8.2010 0:26:38)
Odpovědět
Od tupce mi nadávka nevadí. Naopak.
Re: Moonligth v ČSSD
(xXx, 2.8.2010 3:49:05)
Odpovědět
Takze vadi..??? (To je totiz opak od "nevadi"). ;))))))
Re: Moonligth v ČSSD
(onďa, 30.7.2010 10:51:49)
Odpovědět
cizí dluhy přece nebolí- p.Veličko.

Nebo zrovna Vy přijdete o místo ? Nebo 13-tý plat? Podle článku to tak vypadá.

Ale neplačte nad ČSSD, oni to zvládnou....
Re: Moonligth v ČSSD
(Vilda B., 30.7.2010 11:29:28)
Odpovědět
Podvest sve zamestnance zvladne oranzova mafie urcite! Ostatni obcany nastesti uz ne.
Re: Moonligth v ČSSD
(To se nam to hoduje..., 30.7.2010 11:37:26)
Odpovědět
Volebni dluhy oranzove mafie je treba zvysit "o penize, ktere protekly tunelem, jenz oranzova mafie vybudovala z krajskych rozpoctu do oranzove volebni pokladny v podobe protizakonneho vraceni zakonem stanovenych poplatku, a ktere de facto nebyly nic jineho, nez masove defraudace a masove uplatky oranzovym volicum!

Timto oranzovym tunelem pro orazove uplatky, ktere s mezinarodni oranzovou ostudou pro Ceskou republiku kritizovala i EK, protekly miliardy - nebyly to totiz jen poplatky, ale take vicenaklady na jejich nezakonne rozhazovani (pravnici, papir a tisk formularu, bankovni naklady, administrativni naklady, energie, postovne, dopravne atd. atd.). Na volebni kampan se ve skutecnosti nepostrebovala "pouha" clankem zminena miliarda, ale spolecne s uplatky a vicenaklady na ne vynalozenymi, nejmene miliardy tri - vetsina byla ukradena z penez danovych poplatniku...

Hlavnim problemem oranzove mafie ale neni "par" miliard rathovskych uplatku (ktere stat mozna bude muset vymahat po zasahu EU zpet) a Paroubkovych dluhu z megalomanskych volebnich kampani, ktere zavinil sobeckym a tupym znicenim Ceskeho predsednictvi EU dokonce hned dve, kvuli kterym nakonec zbabele utekl i se svymi kumpany. Je to dalsich 30 miliard (30.000.000.000) Kc dluhu vuci svycarskym pravnikum. Ti totiz moudre koupili pohledavky JUDr. Altnera, jejichz smirci vyporadani Paroubek svou buranskou nadutosti znemoznil."

A v dluzich spociva problem oranzove mafie, ktery ji bezpecne vede k bankrotu...
Re: Moonligth v ČSSD
(berg, 30.7.2010 12:58:40)
Odpovědět
horší je, že pokud se podaří nějak ty prachy vytáhnout přes arbitráž z českého státu, tak socanům se vlastně nic nestane, socdem zkrachuje, ta profláklá socparta založí novou stranu, čistou, nezkaženou, začne vykládat něco o světlé budoucnosti (samozřejmě jedině pod vedením jejich vůdce) a zas jim to bude žrát ta osvědčená 30tikorunová skupina voličstva
Re: Moonligth v ČSSD
(math, 30.7.2010 13:24:25)
Odpovědět
Odhaduji, ze pote, co CSSD zbankrotuje, velmi podstatne se propadne duvera v levicovou politiku. Lide si opravnene reknou, ze kdyz nedokazali ridit ani stranu s par tisici clenu, ze tim mene by dokazali ridit stat.
Re: Moonligth v ČSSD
(PetrS, 30.7.2010 20:35:40)
Odpovědět
Oranzovi zlocinci by ale meli byt prisne exemplarne potrestani, aby narodu priste nemohli skodit, a aby kazdy, kdo by chtel nasledovat jejich zrudne pocinani, byl predem varovan, ze oranzove prospecharstvi na ukor obcanu, dojde spravedliveho trestu.
Re: Moonligth v ČSSD
(ferda, 30.7.2010 14:07:18)
Odpovědět
:-))) celkem si tu hezky, modrohnojíci, navzájem blijete do svých tlamiček, jen co je pravda :-))

nejste k ničemu jinému, než k smíchu :-))) a že se směji hodně, to mi vy modrohnojíci věřte !!! :-)))

ps. stačí si dnes poslechnout ty mladé prvovoliče, jak jsou nasra.ní, komu se to podařilo sestavovat vládu díky jejich hlasům...., jen díky tomu, že jste je obelhali,zatajovali,a manipulovali, se vám podařilo být jak se říká u toho, ale svět nekončí....ůčet se již chystá :-)))
Rudohnojník Ferda Komplex
(Jirka, 30.7.2010 16:13:06)
Odpovědět
Nazdar rudý hnojníku! Obšťastni svět ještě jakou perlou ze svého slovníku - dychtivě čekáme.
Re: Moonligth v ČSSD
(ThujaGarden, 30.7.2010 19:32:34)
Odpovědět
Nazdar Ferdyš Vyskoč, ty stará dobrá buzno.
Re: Moonligth v ČSSD
(analytik, 30.7.2010 21:30:23)
Odpovědět
Nejspise prave oranzove uplatky zpusobily tak masivni odklon volicu od oranzove mafie. Ti intelignetnejsi volici si totiz uvedomili, ze na oranzovych uplatcich nelze budovat slusnou a prosperujici spolecnost, a ze oranzovi gauneri, jejichz prototypem je zlocinec a hochstapler Rath, skodi kazdemu, krome nich samotnych. Vyvoj nakonec skutecne potvrdil, ze pocinani oranzove mafie bylo zlocinne. Bohuzel se tak ale stalo az po kritice EK s mezinarodni ostudou pro celou nasi vlast.
Re: Moonligth v ČSSD
(Beroun, 31.7.2010 17:06:43)
Odpovědět
Asi ano, potvrzuje to i fakt, ze oranzovy darebak Rath (soudem uznany tunelar CLK a autor masovych defraudaci a masovych uplatku), byl obcany ohodnocen jako zdalkeka nejhorsi hejtma z cele republiky. Zrejme na narod prolhanych oranzovych kriminalniku jiz dost, coz je pro rozvoj nasi vlasti velmi povzbudive. :)
Re: Moonligth v ČSSD
(cccccc, 1.8.2010 22:23:07)
Odpovědět
Jj, nejlepsi hejtam ziskal 64, dalsi az po predposlevniho 63 - 40 a posledni Rath pouze neuveritelnych 27. Lidem holt oranzovi zlocinci uz vadi.
Re: Moonligth v ČSSD
(math, 30.7.2010 13:17:38)
Odpovědět
Experti v reklame odhaduji naklady na volebni kampan CSSD na 750 milionu Kc (vc. mistnich nakladu). Na financovani kampane legalnim zpusobem by CSSD musela ziskat 7,5 mil. hlasu, coz je podstatne vic, nez vsech volicu.

Jednoduchou uvahou z toho vyplyva, ze CSSD pocitala s tim, ze bude kampan financovat zlocinnym zpusobem. Jen darebak nebo idiot muze zlocinn politice CSSD tleskat.
Re: Moonligth v ČSSD
(Sasa, 30.7.2010 13:28:58)
Odpovědět
Hlasy "blizke vedeni" CSSD dokonce uvadely az 1 miliardu Kc. To uz vypada na napojeni na zlocin primo!
Re: Moonligth v ČSSD
(ozn, 30.7.2010 13:49:26)
Odpovědět
Je jenom opakováním psát o populistech z Čssd. Ti Pro svoje zvolení jsou schopni zapřít nos mezi očima, jen aby se mohli nacpat znovu ke korytům...
Re: Moonligth v ČSSD
(opl, 30.7.2010 15:50:54)
Odpovědět
ozn.to co jsi napsal je jak šité na míru na Kalouska a celé ODS,nikoliv na CSSD.
Re: Moonligth v ČSSD
(JKL, 30.7.2010 20:06:34)
Odpovědět
Zadna jina strana, nez CSSD, nema miliardove dluhy. A to ani nemluve o tom, co danovym poplatnikum ukradli na uplatky svym jednodussim volicum.
Re: Moonligth v ČSSD
(cccccc, 1.8.2010 22:29:49)
Odpovědět
Asi proto se zlocinne vedeni oranzove mafie tak brani obrode strany, ze? Samozrejme, ke korytum by se zlocinci uz nikdy nedpostali. Kazdy den u koryt je dobry! ;)))))
Re: Moonligth v ČSSD
(analytik, 30.7.2010 21:37:05)
Odpovědět
Policie by mela vysetrit, z jakych nelegalnich zdroju chtela CSSD splatit miliardu Kc vlozenou do volebni kampane, kdyz prispevek statu ani dalsi legalni zdroje teto vyse zdaleka nedosahuji. Zrejme obava s trestniho stihani a nasledneho pobytu za mrizemi byla hlavnim motivem pro utek ze sceny Paroubka, Dimuna a Tvrdika. Naznacuje to i fgakt, ze Paroubek se dusevne s ustupem ze slavy dodnes nesmiril...
Re: Moonligth v ČSSD
(Beroun, 31.7.2010 17:10:21)
Odpovědět
Za policejni vysetreni kriminalnich zdroju oranzove mafie bych se rovnez primlouval. Nekde ty oranzove uplatky, o nichz mluvil T. Blair v BBC a CNN, jakoz i dalsi zlocinne zisky oranzove mafie, zrejme budou...
Re: Moonligth v ČSSD
(pipina, 30.7.2010 17:37:13)
Odpovědět
Onďa-máš to v hlavě v pořádku nebo si jen rozepisuješ svoje EGO?
Raději mlč a nic nepiš!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Davidane,že by tě začal platit Hamáček?
Tvoje moudra chyběli.Chod do hrobu pisatelskýho a vykašli se na svůj hloupí nazory.
Re: Moonligth v ČSSD
(onďa, 30.7.2010 18:29:06)
Odpovědět
mně za odpověď nestojíte,ale moje druhé já Vás hluboce lituje...
musíte to mít v životě těžké....
Re: Moonligth v ČSSD
(JKL, 30.7.2010 20:10:02)
Odpovědět
Ze vy jednodussi priznivci oranzove mafie musite stale jen lhat! Kdyby totiz byla pravda, co pises, prispevek bys nenapsala. ;)))
Re: Moonligth v ČSSD
(mrkva, 30.7.2010 21:22:49)
Odpovědět
lituj sebe ty krávo nepodijená.
Re: Moonligth v ČSSD
(ferda, 30.7.2010 21:00:41)
Odpovědět
Zdravím , Onďo, přeji hezký večer :-))
vidím, že je ,ty přihloupé modrohnojíky, pěkně dokážeš vypěnit :-)))
asi budeš se mnou souhlasit, že to při té jejich hlouposti nedá zase tak moc námahy ...:-)) že?

Tak hezký večer, Onďo, rád tě tady také vidím...:-)
Re: Moonligth v ČSSD
(JKL, 30.7.2010 21:41:41)
Odpovědět
Kdyz odpovidas "pipine", proc ji oslovujes "Onďo"? Zrejme se ti to uz vsechno plete, jak dokazuji i tve ostatni blaboly, vid? ;)))))
Re: Moonligth v ČSSD
(Beroun, 31.7.2010 17:13:30)
Odpovědět
Vas postreh usmevne dokazuje, ze ferda to v hlave v poradku nema. Vsak take ani nepipnul! ;)))
Re: Moonligth v ČSSD
(mamula, 30.7.2010 20:46:04)
Odpovědět
ferda se nám vrátil a blbosti bude zase o něco víc.
Doufám ferdo že se po pěti pivech zase rozepíšeš.Tak tahej své rozumi z hlavy a né s paty.
Re: Moonligth v ČSSD
(ferda, 30.7.2010 22:14:07)
Odpovědět
pro "mamula":-))

ve svém příspěvku píšeš, "mamulo" : "....Tak tahej své rozumi z hlavy a né s paty...."

Ještě jednou si to po sobě přečti, ty pravicovej intelektuální šmejdíku :-)) a pak si dej pořádnou pecku do té tvé pravicové palice :-)))

vždyť vy,co tady bllijete, té opravdové pravici škodíte jen co oči a svoji hubu otevřete :-))

jste jen banda kašparů, kreténků, hlupáků, zlodějů, lhářů a šmejdů co jsou vážně jen k pohrdání a smíchu :-)))
Re: Moonligth v ČSSD
(Stanislava, 30.7.2010 23:29:52)
Odpovědět
Na prispevku "mamuly" nic pravicoveho neni. To je jen blouzneni tveho chorobneho mozku. :)))))
Re: Moonligth v ČSSD
(ferda, 1.8.2010 13:14:11)
Odpovědět
Stanislavo, a co ty hrubky??? to vám pravičákům nevadí, páč je to stejný blb, jako jste i vy ostatní,že ???? :-)))
Re: Moonligth v ČSSD
(senior, 3.8.2010 2:46:13)
Odpovědět
Fakticky primitivni hulvat ferda, ktery umi jen zvanit a vulgarne nadavat (napr. jeho "banda kašparů, kreténků, hlupáků, zlodějů, lhářů a šmejdů"), by se mel nejdriv snazit dosahnout alespon elementarni moralni urovne. Ta skodi diskusim podstatne vic, nez prohresky proti pravidlum CJ.
Re: Moonligth v ČSSD
(mamula, 31.7.2010 10:27:50)
Odpovědět
ferda!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tvojí rodičé si z vychováním asi nedělali starosti.
Ty si sa jím asi poved.
Větší monstrum asi nejde vytvořit.
Pokud sem píšeš tak si dej servítek před hubu.Pokud nemáš nevychovanu tlamu.
Bože do koho si vložil duši?
Re: Moonligth v ČSSD
(pipina, 30.7.2010 20:50:03)
Odpovědět
Onďo-onďo.
Každý to má v životě tak těžké jak si to připustí.
Tvojí hlavu s tvojím rozumem a přehledem bych na krku nosit nechcel.
Re: Moonligth v ČSSD
(ferda, 30.7.2010 22:04:24)
Odpovědět
pro "pipina"

ty pipino, jsi KOKOT nebo KOKOTKA ? :-)))
U vás pravičáků člověk nikdy neví na čem je :-))))
Re: Moonligth v ČSSD
(Stanislava, 30.7.2010 23:32:09)
Odpovědět
Za to u vas jednodussich levicaku je to vzdy jiste. ;)))))
Re: Moonligth v ČSSD
(onďa, 31.7.2010 8:14:47)
Odpovědět
přeji
dobrý den - na tohle už ani mé ego nechce reagovat.
U nás prší,odpoledne se má vyjasnit,hasičí pořádají srnčí hody- tak jdeme zdegustovat gulášek.Postavili i stany- tak ani déšť nevadí.
tak hezký víkend...
Re: Moonligth v ČSSD
(pipina, 31.7.2010 10:23:12)
Odpovědět
onďa jseš pinda až to hvízdá.
Nedělel se chytrou a běž na tú ochutnávku.Doufám že nezaskočí v krku.
Už nepiš bláboly.
Re: Moonligth v ČSSD
(Šoumen, 1.8.2010 21:01:45)
Odpovědět
Vrať se na Slovensko pipino.
Re: Moonligth v ČSSD
(berg, 31.7.2010 14:25:50)
Odpovědět
u vás hasičí dělají srnčí hody? u nás to dělávají myslivci, máte spočítané psy?
Re: Moonligth v ČSSD
(ukulele, 31.7.2010 10:34:10)
Odpovědět
onďa a ferda jsou výtvory lidské společnosti a bez jejích hloupích řečí to asi nejde.
Hlupací jsou a budou.Stačí že se tady prezentujou a svou nehoráznou blbost dávají jen do týchto diskuzí.
Re: Moonligth v ČSSD
(Viliams, 31.7.2010 10:44:40)
Odpovědět
Divím se,proč si děláte starosti o dluhy a finance CSSD ?To je jen jejich věc a at si poradí sami,vy jim nepomůžete,tak jim do toho necmrndejte.Máte radost,to chápu.Sousedovi chcípla koza,to je radosti ! ! ! ! !
Re: Moonligth v ČSSD
(berg, 31.7.2010 14:33:26)
Odpovědět
bohužel to asi bude problém státu, tedy všech, kdyby to odskákala jen záložna, co jim půjčila, tak jak říkáme my, nevěřící psi, díky bohu
Re: Moonligth v ČSSD
(K.Sedlak, 31.7.2010 15:16:22)
Odpovědět
Pokud ta "sousedova koza" (oranzova mafie) chcipe, protoze se nakazila morem, je vazne nebezpeci, ze ohrozi i vsechny v sousedstvi. Stale nechapete?
Re: Moonligth v ČSSD
(ks, 31.7.2010 20:56:33)
Odpovědět
Až předloží účet švýcarští právníci, kteří koupili Altnerovy pohledávky, tak Lihový dům zbankrotuje a dluhy zaplatí daňový poplatník. A to nejsou miliony, ale miliardy a to už přestává být sranda. Švýcaři nespěchají, protože ví, že mají do smrti vystaráno, protože každým dnem dluh úctyhodně narůstá.
Re: Moonligth v ČSSD
(Viliams, 2.8.2010 17:13:33)
Odpovědět
ks.to je starostí a tragické představy,divím se,že zase strašíte.Nebo se vlastně nedivím,to je normální.Strašením jste vyhráli volby.
Re: Moonligth v ČSSD
(senior, 3.8.2010 2:50:56)
Odpovědět
Tato obava je realna. Chmurnou budoucnost placeni dluhu obcany CR za oranzove zlocince diskutoval i svycarsky tisk podle nazoru pravnich expertu...
Re: Moonligth v ČSSD
(jaku mala taku dala, 31.7.2010 10:40:04)
Odpovědět
Kdyby se ferda a onďa ?
a měli děti to by jiste byli blbci k pohledání.
Dofám že oba jsou již mimo plodnost.
Re: Moonligth v ČSSD
(děd, 31.7.2010 14:40:22)
Odpovědět
Ovšem vy jste zplodil největší hovadinu z výše uvedených. Nevidíte, že téma je "starost o ČSSD"? Tak nekažte doskuzi a přidejte také nějaké moudro o ČSSD. Přece vyhráli bolby tak do nich!
Re: Moonligth v ČSSD
(znechucená, 31.7.2010 16:39:15)
Odpovědět
Sobota odpoledne,kluci s tátou šli na pouť(( i u nás pořádají společné akce myslivci,hasičí a rybáři)).Já ta odpoledna po službě odpočívám a pročítám si tisk,na který v týdnu nemám čas. DO dneška to bylo příjemné.Diskuse čtu,ale nezúčastním se.Jsem neutrální.Na portál až ke konci a docela ráda,tak nějak jste mi připadali jako rodinný portál.Známé přezdívky,občas nějaké slovní přestřelky,ale vtipné a skoro vždy k věci.Svým způsobem vyčnívá pán Ferda.Někdy to přehání se slovy,ale když nenadává je vemi poučný a sečtělý pán- nebo pamětník. Paní Onda bez připomínek,slušná a pohodová paní.A tedˇ nějaká nová jména a místo diskuse humus.Do pána Ferdy chápu- dokáže vyvolat běsy- ale co paní? A kdo vlastně jste,vy ,co se nestydíte psát takové prasárny?Bu´d mladí hlupáci,nebo senilní,nemohoucí užnemuži? S takovýma se v práci setkávám,ale jsou to nemocní lidé´.Tady,na diskusních fórech,by neměli být.

škoda,znechutili jste mi tento portál.samozřejmně,že se to týká jen některých- ostatním se omlouvám
Re: Moonligth v ČSSD
(Beroun, 31.7.2010 16:54:41)
Odpovědět
Jestlize nachazite zalibeni v primitivnim psychicky narusenem infantilnim hulvatu ferdovi, ktery neni schopen napsat jediny prispevek bez vulganosti, nadavek a lzi, dehonestuje i vas. Nezbyva, nez vas politovat.
Re: Moonligth v ČSSD
(znechucená, 31.7.2010 17:12:26)
Odpovědět
ano,i Váše jméno je tady časté.Některé Vaše příspěvky panu Ferdovi zdatně konkurují,to byste si měl přiznat.Ale ani jeho ani Vaše tyto výstřelky neberu vážně.Jsou docela zábavné.A když ty Vaše nedehonestují Vás,tak proč mne?A i ty pána Ferdy jsou někdy přespříliš,ale mluvím o jeho příspěvcích k diskuzi a ty jsou nejen na těchto stránkách.A velice vyvážené a slušné.
Tak si myslím,že Vy,stálice,si tady vzájemně rozumíte. Ale ti poslední tady nepatří- je mi líto,že to musím říci,ale nejen obsahem a slohem. Také jejich čeština je velice primitivní.Vůbec bych to nekomentovala,kdyby byl obsah normální.

je mi líto,ale já už se tady nechci vyjádřovat,co jsem řekla- to jsem musela říci.
nashle
Ale ty poslední příspěvky jsou vyloženě sprosté a ty by Vás měly
Re: Moonligth v ČSSD
(Beroun, 31.7.2010 17:24:30)
Odpovědět
O cestine, kterou sama neovladate, byste radeji mela pomlcet a nejdriv "zametat pred vlastnim prahem"! ;)) Jestlize nekdo je darebak, nemohu o nem tvrdit, ze je slusny a mravny clovek. To vam, Bohusel, unika. A tak je to zejmena s levici a lotry, kteri nejzlocinnejsi ideologii, co lidstvo zna, hlasaji. Neni zadne jine sily, ktera by tak tezce poskodila nasi vlast, jako prave rudi a oranzovi gauneri. To jsou stroha fakta, na kterych nezmeni nic ani to, ze se vam nelibi. "Pravdu, trpkou pravdu!" (Dante). Prestaneme-li si totiz o levicovych zlocincich lhat, je to prvni krok k naprave...
Re: Moonligth v ČSSD
(Olina, 31.7.2010 20:13:33)
Odpovědět
Vážená "znechucená" paní, můžete mi, prosím, prozradit, kde najdu velice slušné a vyvážené
příspěvky pana Ferdy? Ráda bych si totiž opravila svoje mínění o něm. Je také těžké
pochopit, že jste nepoznala dříve, že nejen
tuto, ale i další diskuze zahnojil právě Ferda.
I to, co kritizujete, je jen slabý odvar toho,
co dokáže Ferda. A co se týče paní Ondi, slušná a pohodová paní, jejímuž slušnému oušku lahodí vulgarita a urážky "pana" Ferdy. A tohle jste přehlédla, nebo to vyhovuje i vám ?
Re: Moonligth v ČSSD
(ferda, 31.7.2010 20:58:27)
Odpovědět
píšeš hezky, Oli :-)
posílám ti pusu ! :-))

tak zatím papapa .....


ps.bylo to z tvé strany už vše ? nebo si tu blinkneš ještě? :-)))
Re: Moonligth v ČSSD
(chytrákzhospodyII, 1.8.2010 10:07:17)
Odpovědět
Ferdyše hledej na eu ,na politice a ještě někde.Pod jiným nickem.To poznáš sama.
Není to NJ
Re: Moonligth v ČSSD
(Beroun, 31.7.2010 22:13:32)
Odpovědět
Vazena pani, musim se vratit k vasemu prispevku, nebot ani zdaleka nebylo receno, co receno byt musi... Pokud jste slusny clovek, "znechucena" musite byt predevsim z levicovych zlocincu! Nebudeme-li se vracet prilis daleko, staci vzpomenout, ze (strucne) budovatele socialismu Hitler a Stalin si zlocinne rozporcovali Evropu a nakonec jejich socialisticke hochstaplerstvi zaplatilo zivotem 100 milionu nevinnych obeti. Take Lenin hlasal vrazdeni a potoky krve a jemu mravnost a moralka byly dobre, pouze pokud se nahodou hodily do jeho zlocinneho scenare, jak sam priznal.

Nejinak tomu bylo v ostatnich zemich, kde se levicove mafie dostaly k moci. Zverstva, miliony zavrazdenych, hladomory, tanky masakrujici deti, masove vrazdeni nevinnych, niceni hodnot fyzickych i duchovnich, devastace prirody i spolecnosti a moralky. Masove kradeze, ozebraceni milionu a nakonec se zeleznou pravidelnosti totalni krachy a zhrouceni. Levicove mafie narodum ukradly svobodu, jejich zeme obehnaly ostnatymi draty a z obcanu udelaly trestance zijici v lagrech. Stejne levicovi zlocinci nalozili i s nasi vlasti a srazili ji z "top ten" spicky sveta (z predvalecne urovne Anglie a Nemecka) az nekam na 55. misto pripominajici "spalenou zemi"...

Pro sebe si vsak levicovi zlocinci budovali palace se zlatymi kohoutky v koupenach, se sluzebnictvem a nejdrazsim luxusem, sanatoria s nejdrazsi lekarskou peci, neverejne obchody s luxusnim zbozim, ktere ostatni obcane ani nikdy v zivote nevideli, pridelovali si nedostatkove byty, ktere mnohdy ukradli intelektualni elite naroda, kterou vystvali z vlasti, nedostatkova auta, devizy, luxusni zbozi, zahranicni rekreace, pro sve deti vzdelani na spickovych universitach sveta, kam se nadane deti, jejichz rodice nepatrili k rudym mafiim, nikdy nemely sance dostat... Levicovi zlocinci si vytvorili mafii s uzakonenym systemem korupce - nezaslouzene vysokymi platy a nomenklaturnimi stropy pro ostatni obcany, kteri je nemohli prekrocit, byt by byli 1000x schopnejsi, nez levicovi mafiani...

A kdyz se jim jejich rise zla zhroutily, jejich mafianske gangy StB, KGB, STASI a ostatni podvedly obcany znovu: Vyvolaly rizene "revoluce", jejichz jedinym cilem bylo ochranit levicove zlocince pred spravedlivym hnevem obcanu, ktery by je vynesl na lucerny, jako v Madarsku. Tyto zlocinne gangy mely za ukol take rozmnozit majetky levicovych zrud (vzpomenme tajne prodeje bytu za babku nebo privatizacni projekty, kde nemel nikdo sanci, nez rudi mafiani) a posilit jejich moc...

To jsou otresne zlociny nedavne nasi doby, kterou vetsina obcanu pamatuje. Levicove zlociny ale pokracuji. Staci se podivat kamkoli, kde levicovi gauneri maji pristup k moci! Vzpomenme madarske "lhali jsme vam rano, v poledne i vecer", vzpomenme rathovske "lzi pouzivam kazdy den", vzpomenme rozestvavani obcanu v Recku, kde odborovi mafiani obcany manipuluji proti usporam, prestoze je nemravne, aby Recko, jehoz vykonnost je jen zlomkem nemecke, platilo sve statni zamestnance nebo duchodce vic, nez v Nemecku, aby dostavali 14 platu, ci dokonce bonusy "za dodrzovani pracovni doby"... Tito zlocinci pak chteji, aby ostatni zeme na jejich zhoucene hospodarstvi "po nas potopa" doplacely! To je vrchol odborarske nestoudnosti a zvrhlosti!!!

V techto souvislostech se nelze divit, ze zvrhli levicovi bossove casto umirali paralyzovani sifilidou, jako notoricti alkoholici a podobny odpad. Nelze se ani divit, ze takove bahno lidske spolecnosti plodi lhare, hulvaty a darebaky ferdova typu, levicove premiery - zlocince, jako napr. Gross, ktery bral uplatky za sluzby proti zajmum nasi vlasti, ci Paroubek, ktery ve funkci premiera spachal soukromy mezinarodni podvod! A stejne muzeme jit niz: Levicovy predseda snemovny protlacil podvodnou dotaci (kradez verejnych penez), za niz vzal miliony uplatku, levicovy ministr Rath organizoval korupci (jiz narod videl v TV), podvadel a tuneloval CLK, misto, aby dbal na etiku lekarskeho stavu, jak mu funkce ukladaly. Nelze se pak divit, za "pece" o etiku timto zlocincem explodovala korupce lekaru do desivych rozmeru ("kdyz muze organizovat uplatky ministr, proc bychom si neprilepsili"?)... Co jsou to za oranzovi darebaci - poslanci, kteri se podileji na tvorbe zakona, ale pak se ho snazi obchazet, az je musi s ostudou kritizovat EK, organizovat masove kradeze verejnych penez a masove uplatky svych volicu? To nejsou poslanci, ale gauneri prvni tridy, kteri patri za mrize a ne do snemovny! A tak bychom mohli pokracovat "donekonecna".

Jestlize levicove mafie jsou zlocinne gangy (a Paroubek sam napojeni CSSD na zlocin priznal), vytvareji podplacene skupiny, predstirajici prizen obcanu, manipuluji hlasovani (napr. SMS v OVM) i diskuse, je samozrejme, ze i na diskuse pronikaji zlocinne levicovi podplaceni manipulatori (jak Paroubek sam priznal), kteri nemaji v tele ani kapku studu a lzou, chovaji se jako hulvati a utoci na vsechno co je nezbytne nutne pro ozdraveni nasi ekonomiky...

Bohuzel byl Listopad vedeny levicovymi zlocinnymi gangy rude mafie, proto nejen, ze nedoslo k potrestani levicovych zlocincu, ale ani k jejich moralnimu odsouzeni, jako napr. u SS v Nemecku. O to vic musime usilovat o to, aby levicovi zlocinci byli odhalovani a kritizovani, aby pochopili, ze zlocinci jejich druhu spolecnost opovrhuje a odmita. Jen tak se muze navratit doba, kdy poctiva, usilovna a tvurci prace bude ctena a vazena, nikoli tupena a ostouzena, kdy uspech druheho nebude tercem zavisti a zloby, ale duvodem k blahoprani, uznani a nasledovani...

Nase evropska civilizace je zalozena na pevnych mravnich principech krestanstvi. Nasledujme je a prosazujme, napr. nejmene jiz proto, ze zadny lepsi mravni apel k dispozici nemame.
Re: Moonligth v ČSSD
(ferda, 31.7.2010 23:02:50)
Odpovědět
PRO TEBE BEROUNE JE LHANÍ TAK NÁRAMNĚ JEDNODUCHÁ ZÁLEŽITOST, ŽE SI JEDEN POLOŽÍ OTÁZKU : NENÍ VLASTNĚ TVOJÍ PŘIROZENOSTÍ?
ODPOVĚĎ : ANO, JE ! :-))

Beroun si určitě například nepamatuje, že před 20 lety jezdil do každé malé obce alespoň 4krát denně autobus a dokonce v sobotu a neděli,ač se nepracovalo a dokonce po udržovaných silničkách,rozhodně i v zimě průjezdných.
Dnes už vlaky ani autobusy téměř nejezdí, neboť lidé nemají kam do práce většinou jet. A že by měli všichni auta, to je jen sen. Dokonce už ani na pošťáky není .Policajtům se vypíná teplá voda :-)) Kam to všechno zmizelo? Asi to odešlo s armádou okupantů
Dnes už neuživí země ani své důchodce a to se kasá na placení důchodů těm cizincům, které proklamuje jako lacinou sílu. Tak jen dál mystifikuj a oblbuj občany,Beroune, politickými proklamacemi těch, jimiž se necháváš prostituovat-zlodějema ze zahraničí a nakradeným kapitálem .-))

pokud dám příměr,že tvůj mozek, je kůň, tak si poslechni jedno indiánské přísloví KTERÉ PRAVÍ :

"Když zjistíš, že jedeš na mrtvém koni, sesedni!" BEROUNE :-))

a k těm komunistům...

je to o přístupu k informacím! Pokud i na gymnáziu končí dějepis druhou světovou válkou a podpisem ke kapitulaci Německa protože nikdo neví jak správně vyložit věci následující, pak je něco špatně.
Zbytečné hlasy o zrůdnosti komunistického režimu si strčte za klobouk. Pokud je tomu tak, tak co ta cházka komunistická ještě dělá v parlamentu? A je jedno v jaké je straně! Zaujměme jasný postoj a chovejme se podle toho. Nebojte se o tom oficiálně mluvit a konat, a pokud ne, nestěžujte si, že moje generace nepřemýšlí o komunismu jako o zvěrstvu.!!!!!
Ps. A to, že komunistická strana je v řadě zemí, svědčí o faktu, že nebyla na stejné úrovni jako fašismus, či chcete-li nacismus, ten se jednoznačně zakázal všude, takže pokud by to bylo jen trošku srovnatelné, komunisty by jako celek zakázala celá Evropa, potažmo svět. Tak rozum do hrsti, falešný propagandisto Beroune :-)))
Re: Moonligth v ČSSD
(Beroun, 1.8.2010 6:30:31)
Odpovědět
Nebudu ti oplacet stejnou minci, jsi jeste v jistem smyslu dite, nedospely, abys mohl posroudit, zda je z uvedeneho neco lez. Studiem historie se zrejme prilis "nezatezujes", proto netusis, ze levicove hruzy, o nichz jsem mluvil, byly jeste horsi, nez jsem uvedl. Bohuzel. Ptam se te proto, v cem jsem podle tveho nazoru lhal, jak jsi excitovane zduraznil kapitalkami.

Sve nepravdive informace o rudem lzi-raji mas zrejme jen z nespravnych a neuplnych pramenu, nebudu ti proto podsouvat zly umysl. Ale pojdme krok za krokem. Neni ani naznakem pravda, ze jezdil do "každé malé obce alespoň 4krát denně autobus a dokonce v sobotu a neděli", nebot dokonce i v blizkosti mest byly vesnice, kam nejezdilo vubec nic, o vesnicich v horach ani nemluve. Neni rovnez pravda, ze "dokonce po udržovaných silničkách,rozhodně i v zimě průjezdných" take tenkrat existovaly silnice, ktere se v zime neudrzovaly (nektere dokonce byly prasne) a nebyly prujezdne - a nejen v horach. Neni rovnez pravda, ze "dnes už vlaky ani autobusy téměř nejezdí" autobusy prepravi pres 400.000.000 (400 milionu) osob, vlaky temer 200 milionu. Preprava osob se vsak zmenila, nebot vyrazne klesl pocet obyvatel na 1 aotomobil: V Praze pripada 1 auto jiz na mene, nez 2 obyvatele, v Cechach na mene, nez 2,5 a na Morave na mene, nez 3, je bezne, ze rodiny stredniho stavu maji i nekolik aut, zvysila se i jejich kvalita - misto Trabantu a MB ("mnoho bolesti"), dnes jezdi kvalitni Skodovky, ktere jsou uspesne i na "zapadnich" trzich (napr. UK, D, Cine a jinde), ale i jine znacky z celeho sveta. Vyrazne stoupnul pocet obyvatel, kteri denne jezdi do prace svym vozem - i vice, nez 50 km.. Takze ani tvuj apokalypoticky obraz v doprave neni pravdivy.

Za soucasne svetove krize maji financni problemy vsechny evropske zeme (krome ropneho Norska, Lucemburska, Svycarske ap.). Ani naznakem CR ve srovnani nevychai spatne, "zapadni" analytici ji radi dokonce mezi skupinu "silnych zemi" aspirujicich na "silne Euro". Ani zde nemas pravdu, ze je na tom CR spatne v porovnani s evropskou spickou.

Rovnez velmi, velmi zjednodusene je tvcoje dalsi tvrzeni, ze "dnes už neuživí země ani své důchodce". Zrejme netusis, ze je tomu tak vsude na svete, a ze to neni vinou vlad, zle ze to ma sve prirozene duvody tkvici v demografickem, technologickem, vedeckem, socialnim, ekonomickem (aj.) vyvoji. Problem nevyresila zadna vlada na svete, i kdyz jiz reseni existuje. Je vsak tak prevratne, ze i mnozi spickovi ekonomove mu nerozumeji a nikdo zatim nenasel odvahu zmeny nastartovat.

Tvoje utoky, jako ironie "mystifikuj a oblbuj občany" aj., ti neopatim. Muze za ne tvoje velmi nizka informovanost, objektivne chybejici znalosti a uroven, mozna dana zivotnimi (rodinnymi a socialnimi) zkusenostmi. Ty by moje oplaceni zmenit nemohlo.

Nemas pravdu ani v tom, ze je spatne, ze se do ucebnic dejepisu nedostava historicky nezpracovane obdobi. Neco jineho je vypovidat o sve osobni zkusenosti, a neco jineho je vypvidat objektivne a zodpovedne o celem obdobi s jeho cetnymi vazbami a vztahy. Jak si mozna vzpomenes, ruda mafie vynalozila znacne usili na to, aby sve zlociny zahladila, zakamuflovala a dokumenty znicila, podobne, jako drive naciste. Do ucebnic dejepisu ale dohady nesmeji, tam patri pouze fakta. Pokud bys tam chtel historicky nedostatecne zpracovane informace uvadet, byl bys "stejny, jako oni"...

O tom, ze komunisticky rezim zrudny byl, bych mohl vypravet hodiny. A tvoje otazka "co ta cházka komunistická ještě dělá v parlamentu?" je opet snadno fakticky vysvetlitelna. Komunisticka mafie zcela zamerne narod po leta pripravovala na den, kdy bude muset "opustit lod", protoze ta se "potapela a posadka se bourila" jiz od konce 50. let. Vybrala si proto v disentu proud humanni, ktery netouzil po odplate a veseni rudych zlocincu na lucerny, ale hlasal odpusteni a narodni usmireni. Je nutno rudym "technologum" priznat, ze tento podvod zvladli "na vybornou". Mafiani prezili a jejich majetky i pozice se posilily. Na druhe strane vsak jine reseni nebylo snadne, nebot jestlize ruda mafie obsahovala miliony hochstaperu, kteri v zamestnani papouskovali, co bylo pro karieru vyhodne, ale doma a v hospode "komousum" spilali (rikam tomu "socialni schizofrenie"), nebylo prakticky dost dobre mozme miliony rudych hochstapoleru potrestat vezenim, ci jinak. Tito zlocinci samozrejme okamzite, kdyz se "lod zacala potapet", utekli, zahodili, roztrhali, ci spalil ostentativne "rude knizky" a vetsinou se ukryli do "oranzove mafie" - protoze prece nebyli v rude mafii z prospecharstvi, ale "pro sve socialni citeni". A to je, mily ferdo, take duvod, proc soucasni nejvyssi predstavitele CSSD jsou/byli zlocinci (podvodnici, zlodeji, tunelari, uplatkari, lhari, dokonce zapleteni do prani spinavych penez i vrazd atd.). A protoze je jich tam udajne 66%, nenasla doposid "oranzova mafie" vuli, ani silu, se ocistit.

Take tvoje rada "zbytečné hlasy o zrůdnosti komunistického režimu si strčte za klobouk" je spatne. Lide, kteri si zrudnost rudeho rezimu uvedomuji, moralne se s tim nesmirili a maji k tomu co rici, jsou povinni tak cinit. Neni to z duvodu pomstychotivosti, ale proto, aby se podobna zrudnost i ve tvem zajmu nemohla opakovat. Tvoje "nebojte se o tom oficiálně mluvit a konat" je plana vyzva. Nikdo totiz nemuze jednat za jineho, nybrz jen a jen za sebe. Stejne, jako existovali lide, kteri nevymenili mravnost za karieru, hmotny prospech, slavu, ci moc, existuji i dnes, a chyby minulosti pripominaji. Samozrejme ale podle toho kvalitu cloveka nepoznas, ta se pozna podle toho, ze se chova mravne, i kdyz to neni vyhodne. Rozhodovat se ve vypjatych situacih, kdy jde o zivot, neni lehke. Ci presneji, je to snadne, kdyz uz o zivot skutecne jde (protoze zemrit je tak snadna), ale je to obtizne, pokud se musis rozhodovat, kdyz vis, ze o zivot pujde. Tam poznas, kdo je kdo.

Mylis se i v nazoru, ze "že komunistická strana je v řadě zemí, svědčí o faktu, že nebyla na stejné úrovni jako nacismus". Nesvedci. Mnohde totiz komunisticke strany nejsou zakazany, proto, ze nemely prilezitost projevit svoji zrudnost - nedostaly prilezitost moci. Naopak, nekde bojovaly proti nacismu, i kdyz obe hnuti mela stejny cil - vybudovat socialismus (viz napr. Hitlerovy projevy, kdy davy silely jeho podporou a jeho socialisticke myslenky mu vynesly drtive vitezstvi v referendu). Kde se vsak komunisticke mafie k moci dostaly, vsude doslo ke stejnym zvarstvum a stejnym tezkym skodam na vsem, co zi lze predstavit. Nepratelstvi komunistu a nacistu nebylo systemove, ci ideologieke (viz spojenectvi na pokraji valky), ale konkurencni, "dva kohouti na stejnem smetisti", kteri oba chteli ovladnout svet (a ten je pouze jeden)...

Take tvoje vyzva "nestěžujte si, že moje generace nepřemýšlí o komunismu jako o zvěrstvu" je licha, lec omluvitelna tvym mladim. Jak vis, "kdo neni v mladi komunistou, nema srdce, ale kdo je jim jeste ve 30, nema rozum". Je to sice vyrok zertovny, ale racionalni jadro ma. Drtiva vetsina mladych lidi, je "cista". Touzi po spravedlnosti, uslechtilych "rytirskych" idealech, uznava mravnost, cest i moralku, nezistnou pomoc atd.. V jejich veku je vsak mene konfliktu, mene se musi riskovat i "nest svou kuzi na trh" a nest nasledky. Proto, jak s vekem vice chapou souvislosti i motivy chovani okoli, vidi kompromisy i nemravnosti, ktere se vyplaceji, a sami jsou take ochotni delat cim dal vic kompromissu. Proto si zacinaji uvedomovat, ze komunisticke idealy jsou nerealizovatelne v realnem svete. Nebudu ted uvadet priklady, byt k dispozici jsou - primo ucebnicove. Mozna namitnes, ze komunity podobne komunismu existuji. Ano, existuji, ale existuje take rozdil. Ty jsou totiz zalozeny na mravni autorite, ktera je mimo nas hmotny svet - Buh. Komuniste ale lidem vzali viru a s ni i tuto mravni autoritu, ale nenabidli nic, co by lidi mohlo k mravnosti nekompromisne vest a ty jednodussi kteru vedeni potrebuji, take odmenovat a trestat. Mozna i proto "rude mafie" vzdy a vsude napachaly tolik zla...

Snazil jsem se na tvuj prispevek odpovedet slusne, vecne, koncilientne a pro tebe uzitecne, i kdyz jsem si vedom, ze i na takoveto prispevky reagujes vulgarnostmi. Ty mi ale nevadi, protoze mne neponizuji, nybrz jejich autora (jemuz "vychazeji ze srdce").

Chtel bych ti na zaver rici jeste jednu dulezitou vec. Vzdycky jsem se snazil se dopidit pravdy. Nespokojoval jsem se s predkladanymi schematy a chtel jsem pochoit, proc se stalo, co se stalo. Jako chlapec jsem starsim pokladal neprijemne otazky "jak jste mohli dopustit", "co jste udelali, aby"... Pozdeji, kdyz jsem napr. delal doktorat, jsem samozrejme take musel navstevovat M-L. Kdyz jsem ale dostal zadani prace z M-L, zpracoval jsem ji tak, abych se za jeji obsah nemusel stydet. Zajistil jsem si prvnotni dobove materialy (presto, ze to byly zakazane fondy), poctive je prostudoval a popravde napsal, co jsem "vyzkoumal". Samozrejme jsem pochvalen nebyl (dobre vedeli, proc byly puvodni materialy zakazane), ale zachoval jsem si "svuj cisty stit" (s Cyranem)... A tak se mi mozaika postupem casu skladala do obrazu, ktery ve svych prispevcich uvadim s nejlepsim vedomim a svedomim - a tobe radim i preji, abys delal cestne a zodpovedne totez. :)
Re: Moonligth v ČSSD
(ferda, 1.8.2010 10:12:41)
Odpovědět
Přesto, že nechceš,začínáš také invektívou i když jemně a opatrně,stejně tak používáš i své polopravdy a lži....tohle je velké nebezpečí pro současnou mládež, aby nepodlehla falešnému obrazu dané doby jako se tomu děje dnes každý den....jeden příklad za všechny: dnes to vypadá tak, že nás osvobodil amíckej Johny a válku vyhrála Anglie a USA - stačí se podívat na TV,tisknuté knihy, články, besedy atd:-))

Falešná propaganda má zmanipulovat hlavně mladé a musím přiznat, že se to celkem i daří, oni ti mladí dneska neví, že :80% všech německých jednotek bylo zničeno na východní frontě. Nehledě na množství vojsk satelitů Osy. 20 % připadá na ostatní bojiště tj. S. Afrika, Itálie,Balkán, Z fronta. Američané by si nikdy nevylodili,pokud by Němci vyhráli na Sověty to by totiž znamenalo poslání několika mionů jednotek na Západ . Takových Witmanů co dokázal zničit celou jednu britskou obrněnou divizi pomocí 6 tanků by na západě bylo mnohem víc. Američanům trval celý měsíc,než dobyli Caen a to byl rok 44 ,kdy na Západě byli jen statické jednotky Hitlerjugend a branců starších ročníků a kdy neexistovala Luftwaffe a Kriegsmarine


To, čeho jsme dnes svědky je stejná propaganda jako za komoušů, stejně to předvádiíš i ty, takže nemám mnoho chutí se pouštět s tebou, manipulátore Beroune,do věcné disputace....

V Tv běží pořad zvaný "RETRO" podívej se na něj někdy Beroune, i vy, co budou číst tyto řádky, je zbytečné se k tomu zde vyjadřovat....

ano,někdy se nepokryje zásobováním celý stát, ale i tenkráte byla velká snaha tomu dostát, dnes se ruší bez náhrady i mnohdy pro lidi z venkova jediné vlakové spoje... to se ti asi líbí, dvacet let po "sametu"/ to zmíním ještě několikráte :-))/

Kvalitu silnic ve městech i na vesnicích, také nechám na posouzení každého čtenáře zvlášť :-)) dvacet jedna let po sametu a obraz malé apokalypsy můžeme vidět na většině silnic této kategorie ,že? :-)
dálnice jsou vyjímka i když ne všechny, tam se totiž dá stát velice ochotně oloupit o miliardy :-))) i za špatně odvedenou práci :-)) pokud se nepletu, jsou to peníze náš všech, že? :-))

další z tvých nepravd a manipulací: "... na silnicích jen Trabanty a MB..."- LEŽ! :-)
Jsi cvok? ne , nejsi,jsi jen obyčejný promovaný lhář, možná i s titulem.
na silnicích byly i jiné značky, jako třeba,Škoda 120 v různých modifikacích, Žigulík, VAZ,Fiaty,Wartburgy, Volhy i zahraniční auta, Cortina, Simca, Renault,Fiat 800,Austin, podotýkám s CS značkou :-))

Avšak tvá "VELELEŽ", že se podařilo komoušům zlikvidovat všechny dokumenty, které by jí usvědčovaly z toho samého jako nacismus potažmo fašismus,není už vůbec úsměvná, je to výplod chorobného mozku a zapšklého člověka. Copak by to šlo v celém východním bloku tohle utajit? I za situace, kdy zde bylo tolik zahraničních agentů, pozorovatel z OSN, WHO, různých Chart a td. atd.???
Jsi jen bohapustý lhář, manipulátor a dnes to mohu pověddět s klidem,ve své zlobě, nemocný člověk.....
Tvé argumentaci může snad uvěřit jen chovanec
ústavu pro choromyslné, kde si ostatně myslím, že i ty docházíš ambulantně na terapii....

další z perel Tvé "mentální pokladnice" :
....KSČ již ve svém zárodku připravovala předání moci jiným strukturám....
Hi,hi,hi, už vidím, jak pan Stalin s Berjou píší "Pastýřský list" Klementovi, že má vše dělat tak, aby to později mohl převzít nějaký notorický alkoholik a kulisák Havel...:-))))
Ale ted vážně, že "Samet" byl normální podvod, víme snad už každý, ale proč se dopustilo daleko větší devastaci společenských hodnot, tomu už hned tak nekdo nerozumí.... škoda, lidi byli připraveni jít správným směrem....

Proč a hlavně kdo to byl, kdo umožnil takovým pánum jako například Dyba, Dlouhý, Kočárník, Klaus, Vodička, Havel,Ježek, Zieliniec- a toho si nastuduj velmi, velmi podrobně !:-)) tak tedy kdo to byl, nebo co to bylo, co umožnilo těmto kreatůrám "z pravěku" do toho zase kecat...víme své, aspoň doufám, že víme :-)))

další tvá záchvatohorečná poznámka: ... zrůdnost kmunistického režimu..."
pokud sledujia čtu dokumenty třeba z období I.republiky, tak se jim, o hodně větší části obyvatel, žilo pak za komunistů lépe, o hodně lépe...
příkladem jen namátkou:
za I. republiky byla vysoká míra negramotnosti- komunist.systém ji zcela vymazal./ výjmaje duševně nemocné jedince/
Zdravotnictví bylo jen pro vyvolené- tedy ty, kdo měli práci, ostatní umírali téměř bez pomoci.
za komoušů- každý měl právo na kvalitní ošetření, nikdo nebyl z nemocnice "vyhnán"
za I.republiky, musely pracovat i některé malé děti...
komouši uzákonili mnoho zákonů, kde byla vysoká ochrana dětí a mládeže peo jejich zdravý rozvoj

za I.rep. žebráci a bezdomovci.
za komančů nikdo nežebral, každý měl domov, nikdo nevybíral popelnice jako je tomu dnes v tak veliké míře, že se jednomu chce řvát !

a tak bych mohl pokračovat, ale není zde tolik prostoru:-)

a poslední z tvého arzenálu krávovin tak velkých jako je je nafukovací balón i s košatinou je :
...nikdo nemůže jednat za jiného,nýbrž jen a jen sám za sebe.../ asi myslíš to, že za nás komouši vše rozhodovali,že?/

inu mnoho se toho nezměnilo, bylo pouze jedno referendum a pak nic,nula, ani náznak jiného referenda !:-))
Tak já ti něco, beroun povím, zase se jedná beze mně , JÁ SE TŘEBA SUDEŤÁKŮM OMLOUVAT VŮBEC, VŮBEC!!! NECHTĚL, KAPIŠTO INTELIGENTE? A PŘECE SE KRETÉNI TEDY I ZA MNĚ TĚM PIVNÍM SUDEŤÁCKÝM ŽOKŮM OMLUVILI I MÝM JMÉNEM !
Tak se ptám, co se až tak moc oproti minulosti změnilo????
odpověď hledejme každý sám, ve svém svědomé, svých zkušenostech a nenapadejme se navzájem, že to můžeme vidět každý trošku jinak,
vždyť mít svůj názor, doufám, není teroristický čin...:-)))
Re: Moonligth v ČSSD
(Beroun, 1.8.2010 12:24:50)
Odpovědět
Ferdo, jestlize mi vkladas do ust vyroky, ktere jsem nerekl a pak mi za sve lzi nadavas, je to podlost, ktera je ovsem tvou levicovou orientaci velmi dobre vysvetlitelna. Jen tim smutne dokazujes, co jste vy levicaci zac... :)))

Nejhrubejsi manipulace, ktere se dopoustis, je, ze obhajujes zlocinny rezim rude mafie, aniz o nem cokoli vis, a to, ze za prinos rude mafii pricitas usmevne to, co byl prirozeny vyvoj, nikoli jeji zasluha. Seriozni srovnani uspesnosti je totiz srovnani s ostatnimi, nikoli v case, nebot vyvoj se nezstavil nikde. Jestlize ruda mafie zavinila, ze se nase vlast na svetovem zebricku za jeji hruzovlady propadla o desitky pricek ke dnu, je to udesne! Pricteme-li k tomu vrazdeni vlastniho naroda, obehnani nasi vlasti ostnatymi draty pod napetim, aby lide nemohli z rudeho lagru utikat a vrazdeni ceskych uprchliku na hranicich, jestlize rudi darebaci povolali proti vlasnimu narodu cizi vojska a spolcili se s okupanty, je to zlocinne a nicim neomluvitelne. Bohuzel, vsechno do pismene, co jsem o zlocinnosti rude mafie uvedl, je take do pismene pravda. Nebyt ji, mohla byt nase zeme stejne uspesna, jako jine, na jejichz urovni pred terorem rude mafie byla, atmosfera ve spolecnosti mohla byt stejne prijemna, jako je v jinych zemich, s nimiz sdilela kulturni evropske dedictvi...

Jestlize nekdo zkresluje vyvoj WWII, spravne to neni, to je evidentni. Neni to ale osamoceny fakt. Pravdou take je, ze bolsevicke Rusko se spojilo s Hitlerem proti ostatnim, teprve az je Hitler napadnul, se stali neprateli. Ani jedna strana pozdejsi protihitlerovske koalice by valku nebyvala vyhrala samostatne. I za vzajemne spoluprace viselo vitezstvi "na vlasku" dni dokonce nekolikrat. Ze USA vyckavaly s otevrenim fronty je velmi dobre pochopitelne, nebot Hitelruv byvaly spojenec a masovy vrah Stalin predstavoval pro svet velmi podobnou hrozbu, jako Hitler, jak vyvoj potvrdil. To by ale meli hodnotit historici, nikoli "ulice". Jestlize se nekdo snazi ziskavat politicky kapital na pomnicich padlych vojaku libovolne strany, je to nemravne
...
Ucinil jsem nekolik pokusu ti podat ruku, aby ses mohl stat normalnim slusnym ucastnikem diskusi, ale - Bohuzel - neuspesnych. Jedinym stestim ve tvem pripade je fakt, ze podobne zdeformovanych mladych lidi, jako jsi ty, je jen velmi malo. Drtiva vetsina odsuzuje nemravne i zlocinne jednani, vyznava hodnoty pozitivni a je pro ne ochotna take vynalozit usili. Vidim, ze slusna diskuse s tebou smysl ale nema. Klidne si dal ver lzim rudych mafianu, stran zlocincum, chovej se jako primitivni hulvat, ktereho drtiva vetsina lidi na diskusich odmnita, nadavej lidem, aniz neco spatneho spachali a ponizuj je, aniz je znas. Presne to delali komunisticti zlocinci a v dnesni dobe take islamsti vrazi. O zivote, ani o svete zatim "nic nevis". Vez ale, ze zlo, i to tvoje, se vraci tam, odkud vyslo...

Tim svou komunikaci s tebou koncim a nebudu reagovat ani na tve dalsi primitivni urazky a vulgarnosti, ktere dosud vzdy nasledoivaly. :))
Re: Moonligth v ČSSD
(ferda, 1.8.2010 13:05:08)
Odpovědět
O TOM, JAKÝ JSI MANIPULÁTOR,BEROUNE, UVEDU JIŽ JEN POSLEDNÍ PŘÍSPĚVEK,A TO TEN, KTERÝ JAK TY UVÁDÍŠ, SE TÝKÁ SPOJENECTVÍ SOVĚTŮ S HITLEROVSKÝM NĚMECKEM. TROŠKU JSI TO VYTRHL Z KONTEXTU:-)
PROSTĚ STÁLE BUDEŠ JINÉ, MÉNĚ INFORMOVANÉ ČTENÁŘE OBELHÁVAT :-))
TAK TEDY:



ještě v roce 1940 uvažoval Churchil nad invazí do Ruska přes Narvik !
v roce 1940 existoval plán na obsazení Narviku a dalších částí Norska Spojenci (šlo de facto o útok bez vyhlášení války, tzn. to samé, co plánoval Hitler - ten předběhl v realizaci Spojence o cca 14 dní), z Narviku by potom Spojenci obsadili i švédské doly na rudu, což by přerušilo dovoz do Německa (a pravděpodobně by to způsobilo zapojení Norska a Švédska do boje na straně Německa.
Takže toto spojenectví Sovětů s tehdejším Německem, mělo své důležité konsekvence,které tobě bohužel nejsou, jak je vidno k dispozici,ať už již z důvodů tvé zaslepenosti, či mentální retardace...
To, jak poddle a zbaběle se pak pan Hitler zachoval, je věc jiná, ale o tom se s tebou už nebudu rozepisovat :-)

A s tím, že ná mé příspěvky nebudeš reagovat,Beroune,s díky příjmám, budu činit totéž,protože jsi více než únavný pisálek :-))

ps. dovol mi však ještě popřát mnoho sil, v ohlupování čtenářů a pevné zdraví :-)
ferda :-))
Re: Moonligth v ČSSD
(mjr, 1.8.2010 15:36:04)
Odpovědět
Co to jsou za nesmysly? Pri kazde operaci se pripravuji ruzne varianty podpurnych akci, ktere maji nejruznejsi ukoly. Nakonec se vetsina z nich nepouzije. Nic se z nich neda usuzovat.
Re: Moonligth v ČSSD
(xXx, 2.8.2010 3:46:26)
Odpovědět
Oranzovy zvanil ferda bohuzel nic jineho, nez sproste nadavat a blabolit nedovede. Jako spravny levicak! ;)
Re: Moonligth v ČSSD
(Hardy, 1.8.2010 11:52:19)
Odpovědět
Zdravím do Berouna, nádherný město a nádherným náměstím, ještě tam prodávají ty vynikající očka a zavináče, vlastní výroby? /u náměstí/
Myslím, že obyvatelstvo se dělí zcela přirozeně na pravici a na levici. Vytváří to rovnováhu a určitý i sociální smír v dobách dobrých. Pravice spíš podniká, vytváří hodnoty, riskuje a má za to samozřejmě větší balík, pokud se daří. Z levice se spíš rekrutují tolik potřební zaměstnanci a mnozí z nich jsou výteční
pracovníci, levice jsou odbory a dejme tomu práva zaměstnanců, starších a nízkopříjmových skupin.
Štastná je zem, kde je vše celkově více vysunuto doprava,/jak levice,tak pravice/, viz třeba anglosaský svět, USA, Kanada, VB, Australie atd., všem se jim daří. Země hodně a dlouhodobě nalevo, třeba Řecko a další země v jižní Evropě se sunou do průšvihu, už nebude, kdo by to za ně zaplatil. Mít dlouhodobě sociální stát je asi cesta do velké budoucí mizérie. Proto nějaký konsenzus mezi pravicí a levicí je nutný, kvůli vybřednutí z dnešní krize.
Ještě k Ferdovi, mýlíš se, nacizmus a komunizmus jsou si velmi blízké, bohužel. To že jsou po záp. evropě a jinde různé kom. strany, nic neznamená. Jsou také různé neonac. skupiny nebo straničky, to bude asi vždy. Ale cenné je, že momentálně jejich stavy klesají, aspoň u komunistů.
Re: Moonligth v ČSSD
(Beroun, 1.8.2010 13:38:35)
Odpovědět
Diky za pozdrav, Hardy! Beroun mam taky rad, i kdyz jsem se tam nenarodil. Je nejen hezke a mile mesto s hezkymi zakoutimi u Berounky, ale ma i nadherne okoli, Cesky kras, ale i na opacknou stranu po dalnici, ci po brezich jeho rek... Od Listopadu udelal obrovsky pokrok, vsechno se zlepsilo a prohledlo, Hrncirske trhy i dalsi akce prinesly osvezeni jeho zivota i atmosfery...

Rekl bych, ze levo-prava nevrazivot je v CR az nezdrave vypjata. Komuniste venovali znacne uslili na zaseti "tridni nenavisti", ktera treba v Rakousku nebo UK, ci jinych zemich Evropy, ale ani treba Ameriky, ci ME ani zdaleka neni. Tam totiz lide vedi, ze ve spolecnosti maji sve prirozene misto bohati, stred i chudi - jako v prirode. Devastacni komunisticke obdobi vsak v jednodussich lidech vypestovalo presvedceni, ze na blahobyt maji jaksi narok bez vlastniho pricineni, a ze kdo ho dosahnul, dosahnul ho urcite nejak zlocinne. To je zlo, ktere z Pandoriny skrinky vypustil Marx, a ktere tam budeme jen s velkym usilim zavirat zpet. Zil jsem v ruznych zemich sveta a tento atribut nasi spolecnosti vnimam velmi nelibe. Priklad Recka, ktery uvadite, je priznacny. Presto, ze zeme se topi v dluzich, levicovi hochstapleri utoci na usporna opatreni, organizuji stavky a protesty, konfrontace s policii atd. To vsak reseni neni, delaji to jen proto, aby si na tragickem stavu sve zeme "ohrivali svve karieristicke polivcicky".

K ferdovi se vracet jiz prilis nebudu. Nabidnul jsem mu pomocnou ruku, aby mohl se cti vycouvat ze sveho primitivniho hulvatstvi, ale neprijal ji a dava prednost dalsimu lhani a napadani. Mozna, ze je za to placeny, mozna, ze je opravu tak ubohy, mozna ze bude moset pockat, az bude mit tech 30, dostane rozum a z poblouzneni rudymi zlocinci vyroste... Tak hezkou nedeli! :)))
Re: Moonligth v ČSSD
(Hardy, 1.8.2010 14:36:09)
Odpovědět
Také přeji hezkou neděli.
Re: Moonligth v ČSSD
(JKL, 1.8.2010 10:01:21)
Odpovědět
Nedokazals najit jediny pravdivy protiargument. Ale na primitivni nadavky jsi 'pasak'! ... :-DD
Re: Moonligth v ČSSD
(ccccccc, 31.7.2010 22:45:38)
Odpovědět
A jeje. To vypada na couru Petru... :-)
Re: Moonligth v ČSSD
(O, 31.7.2010 23:20:03)
Odpovědět
Hernajs, taky mi musíte pokazit každou radost a hned mne odhalíte !!!!

Jste zlobívá cházka.... že vám dám na zadeček baci baci baci !!!!

No ale co už teď,
přeji vám všem hezkou dobrou noc !

Vaše Petra Buzková
Re: Moonligth v ČSSD
(ccccccc, 1.8.2010 7:11:34)
Odpovědět
Ale ja jsem myslel PP ne PB. Ta cesky prece umi! ;))
Re: Moonligth v ČSSD
(jukula, 31.7.2010 20:40:19)
Odpovědět
ferda je rozený hulvát a onďa stárnoucí primitívka.
Více se k tomu nedá dodat.
Re: Moonligth v ČSSD
(ferda, 31.7.2010 21:11:09)
Odpovědět
pro "Jukula"

tak to jsi nám teda nandal ! :-) A je to !!!:-))

teď se ještě nachlastat v hospodě, pak na večer jakýkoli "zásun" a jsi spokojený, pravicový idiot a jejich věrný volič :-))
Re: Moonligth v ČSSD
(JKL, 31.7.2010 22:18:09)
Odpovědět
Nic pravicoveho na prispevku neni. Gaunerem, jakym jsi ty, musi opovrhovat kazdy clovek, bez ohledu na sve politicke nazory.
Re: Moonligth v ČSSD
(ferda, 31.7.2010 23:13:10)
Odpovědět
že není ???? -)))

vy modrohnoji dokážete jen urážet a to i přes to, že my se k vám chováme s úctou a slušně :-))
a v neposlední řadě si vážíme vašich, byť zcestných názorů :-))a váš fanatismus chápeme.

ps. tak šup, šup, Gutta Jarkovského do ruky a mazat se učit slušnému chování,vy modří hnojíci a hnojky :-))

Dobrou noc :-))
/ teda kromě Thuji, ta musí kouřit brčka na Perlovce :-))/
Re: Moonligth v ČSSD
(JKL, 31.7.2010 23:28:10)
Odpovědět
Jedine podle oranzovehjo "lzi pouzivam kazdy den" (Rath), vid? ;)))
Re: Moonligth v ČSSD
(ferda, 31.7.2010 23:46:02)
Odpovědět
vidim, stando,alias JKL, že jsi se už naučil používat "smajlíky" :-)))

myslíš si, že ti to ty mátoho v něčem pomůže ??? :-))

ps: ve tvém případě je zbytečné ,kozla oblékat do fraku :-))
i když ti fous ustřihnou, rohy upilují, pořád budeš starý kozel podvodník,co mění stále své nicky :-)))
Re: Moonligth v ČSSD
(JKL, 1.8.2010 9:17:22)
Odpovědět
Opet jen nadavky a vulgarnosti. Jsi obycejny levicovy odpad. A to je smutny fakt, i kdyz to rikam s usmevem. :)))
Re: Moonligth v ČSSD
(ccccccc, 1.8.2010 8:14:23)
Odpovědět
Zase jen lzes a urazis. I v predchozim prispevku jsi urazel ("pravicový idiot") a snazis se to obelhat... Ze jsi nejvetsi gauner na diskusi, neni nic jineho, nez fakt receny velmi mirne. A to zadne tvoje lzi ani hulvatske nadavky nezmeni.
Re: Moonligth v ČSSD
(ferda, 1.8.2010 10:51:00)
Odpovědět
:-))))) OD "JKL" tedy podvodníka standy 01 termín " levicový odpad je OK, že ???

jak by ne, vždyt je jeden z vás modrohnojů a plave ve stejné smrduté stoce plné výkalů a slizu jako vy ostatní "modráci" :-)))

ps. připojte se k té duševní mátoze a na mé příspěvky nereagujte,pokud ale chcete reagovat věcně, jsem připraven se s váma i tak trošku ušpinit :-)))
Re: Moonligth v ČSSD
(ferda, 1.8.2010 12:21:38)
Odpovědět
SLUŠNÉ KOMENTÁŘE Z ŘAD PRAVICOVÝCH ARISTOKRTŮ :

-(Jirka, 30.7.2010 16:13:06)
.....Nazdar rudý hnojníku!

-ThujaGarden, 30.7.2010 19:32:34)
Nazdar Ferdyš Vyskoč, ty stará dobrá buzno.

-Beroun, 31.7.2010 17:06:43)
Asi ano, potvrzuje to i fakt, ze oranzovy darebak Rath ....

-math, 30.7.2010 13:17:38) Odpovědět
... Jen darebak nebo idiot muze zlocinn politice CSSD tleskat.

-mrkva, 30.7.2010 21:22:49)
lituj sebe ty krávo nepodijená..
.
-pipina, 31.7.2010 10:23:12)
onďa jseš pinda až to hvízdá.

-jaku mala taku dala, 31.7.2010 10:40:04)
Kdyby se ferda a onďa ?
a měli děti to by jiste byli blbci k pohledání.
Dofám že oba jsou již mimo plodnost.

-jukula, 31.7.2010 20:40:19)
ferda je rozený hulvát a onďa stárnoucí primitívka.

-JKL, 1.8.2010 9:17:22) Odpovědět
.... Jsi obycejny levicovy odpad...

-(pipina, 1.8.2010 10:17:32)
ferdo jsi opravdu takovej hajz....

TOHLE SE PRAVIČÁKŮM LÍBÍ, TOHLE JE SPRÁVNĚ A TAK TO MÁ BÝT :-))))
NADÁVAT A PLIVAT TOTIŽ MŮŽEME JEN MY,PRAVIČÁCI :-)))
Re: Moonligth v ČSSD
(Pavel2, 1.8.2010 12:46:45)
Odpovědět
Opet jen sproste ferdovske manipulace... Vetsinou nejde o nadavky, ale fakta. Napr. Ratha obcane hodnoti jako daleko nejhorsiho hejtmana, soudy ho uznaly za tunelare CLK a lhare, CSSD ztratila statisice priznivcu, dluzi miliardy, okradla danove poplatniky o milliardy, jedine levice ma v nasi vlasti na rukou krev tisicu nevinnych lidi atd. Takovym zlocintum teskat nelze, ale je treba je nazyvat pravymi jmeny.
Re: Moonligth v ČSSD
(berg, 1.8.2010 18:45:43)
Odpovědět
to je prostě klasická ferdyšovina - vleze na diskusi se svým slovníkem, někoho to občas vyprovokuje, odpoví mu stejně a ferdyš to použije jako příklad sprostoty. takové používání faktů (co je příčina a co důsledek) bylo vlastní jak nacistům, tak komunistům, divit se ferdyšovi je zbytečné :-)
Re: Moonligth v ČSSD
(Pavel2, 1.8.2010 19:14:15)
Odpovědět
Je to pripad pro psychiatra, ale vazne! :(
Re: Moonligth v ČSSD
(ThujaGarden, 1.8.2010 19:16:15)
Odpovědět
A to se musím našeho Ferdinanda zastat. Proč o něm kdekdo říká, že je primitiv, hulvát a kre-én. Tak primitiv v žádném případě, ani kre-én, možná jenom hulvát. Nebo, že je oranžová troska, nebo oranžový hnojík. Není ani oranžový ani hnojík, je to jenom troska. Nebo o něm někteří nezodpovědní jedinci roztrušují že je buzna a že je přihřátý, což není vůbec pravda. Má prostě rád jenom kluky, a co je na tom?
Re: Moonligth v ČSSD
(Pavel2, 1.8.2010 19:33:26)
Odpovědět
Protoze se tak chova. Kdyby se choval slusne jako vsichni ostatni, nikdo by to o nem nerikal. Myslim si ale, ze ma nejaky problem...
Re: Moonligth v ČSSD
(ferda, 1.8.2010 20:42:16)
Odpovědět
mohu vás ujistit, že má orientace je naprosto v pořádku :-)) i když můj nejlepší kamarád je Brouk Pytlík :-))

ale jen tak na okraj, na valnou většinu vás pravicově smýšlejících,zde se prezentujících, se hodí jedno přísloví :

Vy, se mi smějete, že jsem jiný....., ale já se směji vám, že jste všichni stejní :-)))
Re: Moonligth v ČSSD
(Pavel2, 1.8.2010 21:24:32)
Odpovědět
Neboj, kdykoli muzes zajit k psychiatrovi... ;))
Re: Moonligth v ČSSD
(Hardy, 1.8.2010 20:14:57)
Odpovědět
Thuja tys mne rozesmál. To pokud má Ferda rád kluky, tak jsi zapoměl dodat, že jen ty levicové.
Re: Moonligth v ČSSD
(Šoumen, 1.8.2010 21:10:12)
Odpovědět
.......? ..............! .....?
Re: Moonligth v ČSSD
(onďa, 2.8.2010 7:30:33)
Odpovědět
dobrý den,p.Šoumene a Ferdo- dokonce i diskuse tady byla- docela dobrá.
Víkend hezký, hody se povedly/ hasiči i myslivci společně/.Až na pivo- to bylo teplé.
Budu číst bez komentáře,v některých jedincích to evokuje ty horší stránky.Přesto,že jsou nemocní- nebudu jejich nemoc zhoršovat.
Tak hezké dny Vám i Ferdovi.....
Re: Moonligth v ČSSD
(pipina, 1.8.2010 10:17:32)
Odpovědět
ferdo jsi opravdu takovej hajz nebo se jen tak prezentuješ.
Sem tam si vtipnej ale většinou si moc výchovy v mládí nepobral.

Tvůj slovník a tvé myšlení jsou na urovni koně.
Zapni více závitů a uvidíš že slušnost je znak inteligence pokud to u tebe jde.
Re: Moonligth v ČSSD
(ferda, 1.8.2010 10:58:53)
Odpovědět
já se ptal dříve, "pipino" podle bontonu, je slušné dříve odpovědět, než klást otázku..:-))

takže ještě jednou, JSI "KOKOT" NEBO "KOKOTKA?"

PS. VYSVĚTLENÍ PRO ČTENÁŘE: má to sice nick "pipina" ale píše to v mužském rodě...:-))
že by transsexuál,kterému to ještě nedošlo????:-)))
stejně tak jako to, že kdo stojí v pravo, nemá srdce ani mozek ????:-))
Re: Moonligth v ČSSD
(ucitelka, 1.8.2010 12:55:11)
Odpovědět
Ceska masculina koncici na samohlasku "a" nejsou nicim zvlastnim.
Re: Moonligth v ČSSD
(ferda, 1.8.2010 13:07:05)
Odpovědět
paní učitelko, uveďte mi ,prosím alespoň deset příkladů :-)) děkuji :-))
Re: Moonligth v ČSSD
(ZŠ, 1.8.2010 14:45:17)
Odpovědět
Je jich mnoho, ferdo. Proč se ptáš? (Ferda, Pipina, kolega, táta, brácha, děda, bagrista, pozounista, klavirista, hornista, fletnista, houslista, hobojista, harfenista, klarinetista, cellista, basista, marxista, leninista, populista, komunista, protagonista, stážista, traktorista, kulturista, fotbalista, hokejista, tenista, onanista, paňáca, rádža, ťuňťa, míša, bača, nindža, paša, rikša, paňáca, starosta, přednosta, dareba, nezbeda, filuta, hračička, mizera, ničema, ochlasta, otrapa, ohava, sluha, vévoda, Nohavica, Jára, Vávra, Láďa, Míša, Kája, Pája, Neprakta, Vejvoda, Kalvoda, Pavlica, Hlavica, Puňťa atd. atd...)
Re: Moonligth v ČSSD
(ferda, 1.8.2010 16:49:33)
Odpovědět
Takže si stojíš na svém, že "pipina" se tam hodí, jo? :-)) ke všemu, co uvadíš,zní jak logicky, tak i foneticky zájmeno "TEN" ale u pipiny mi to nesedí :-))) tobě ano :-)))

zkus si to nahlas povědět : " Ten pipina" jinak u tebe dobrý????
Re: Moonligth v ČSSD
((ZŠ, 1.8.2010 19:09:42)
Odpovědět
Co na tom? Ferda je M i F (od "Ferdinand" i od "Ferdinanda"), Kozina je M, kozina je F, pipina je F, "pipina" je podle autora. S tím se musíš smířit. Blbý, co? ;))))))))
Re: Moonligth v ČSSD
(xXx, 1.8.2010 20:40:19)
Odpovědět
To ferda nepobere. :)) Prihodi nejspis nejakou nadavku, tentokrat asi na cesky jazyk, ze neskace, jak levicovy zvanil piska... ;))
Kdo se domniva, ze to bude lepsi za socasne vlady je na omylu!
(Petr Jano, 1.8.2010 10:38:35)
Odpovědět
Hezke nedelni dopoledne vazeni spoluobcane, je mi opravdu velice lito, ze se tady urazite a jeden druheho pocenujete jenom proto, ze vam jedna strana vadi a druha je vami prohlasovana za super politickou...
Myslim si, ze jste vsichni velice vzdelani a vase nazory koresponduji ze soucasnou politickou situaci. Polozim vam otazku, myslite si, ze soucasni vrcholovi politici jsou cestni lide napric politickym spekterem? Pokud si odpovite objektivne, tak, ze jiz je vam vsem dlouhodobe jasne, ze vsichni jsou nesmirne bohati a nesmirne ulhani a nesmirne rafinovani ve vsem co jim dopomuze k udrezeni se u jakekoliv statni brebendy ci korytku.:-)
Vazeni chci vas vyzvat, neurazejte se kvuli lidem, kteri na vas kaslou. Jde jim opravdu ale opravdu jenom o ne samotne. Kazdy politik je darmozrout a osoba, ktera zije naukor lidi, kteri se nechaji jejich polopravdami ovlivnovat az tak, az jim uveri. Tento usudek a pohled na ceske politiky je v praxi nejlepe videt na soucasnem politickem vladnim uskupeni.
Je to legrace je sledovat jak delaji, ze neco delaji pro stat a pro delny lid.:-)
Kdyz v jejich nitru a mysli jsou stat oni, a jejich touhy a rodina!!!
Tato moje mala analyza by mela byt myslim prijata, nebot nahlizim na soucasny stav ceske republiky a vrcholove politiky a parlament jako na neco co dela vse proti svym obcanum.Je to nekdy velka mafianska kmotrovska komedie. Oni spatne vsichni hospodarili, a vy za to vsichni nyni musite platit. Myslite, ze pan Kalousek je moralne cistejsi nez pan Paroubek nebo pan Topolanek a Icko Langer?!Odpovezte si sami.Budu rad, kdyz mi napisete na muj email.
Re: Kdo se domniva, ze to bude lepsi za socasne vlady je na omylu!
(Šoumen, 1.8.2010 21:15:31)
Odpovědět
Konečně to někdo po pravdě napsal. Naprostý souhlas s vaším příspěvkem.
Re: Kdo se domniva, ze to bude lepsi za socasne vlady je na omylu!
(cccccc, 1.8.2010 22:03:06)
Odpovědět
Tzv "Icko" neni Langer, ale "Ibl" (CSSD), jak jiz sam nazev napovida...
Re: Kdo se domniva, ze to bude lepsi za socasne vlady je na omylu!
(ferda, 2.8.2010 17:12:38)
Odpovědět
pro "cccccc" tedy zase a opět podvodníka Standu01 :-)))

"Ičko" je krycí název pro Langera z důvodů jeho prvního písmene jeho jména "Ivan...."

Víš? Ty pravicovej podvodníku stando ....:-))

jak říkám, tebe jde poznat velmi snadno : myslíš jako KRETÉN,chováš se jako KRETÉN, a píšeš jako KRETÉN :-)))

DOCELA BYCH SE ANI NEDIVIL, KDYBY JSI BYL MÍSTOPŘEDSEDOU ODS :-)))
Nebo podržtaškou senilního knížete..:-)))
Re: Kdo se domniva, ze to bude lepsi za socasne vlady je na omylu!
(senior, 3.8.2010 2:58:31)
Odpovědět
Zrejme nedokazs pochopit ani tak kratkou vetu jako je ta, na kterou reagujes. Smutne.
Re: Kdo se domniva, ze to bude lepsi za socasne vlady je na omylu!
(Majka, 2.8.2010 8:36:17)
Odpovědět
Ať se říká, co se říká, náš nejschopnější politik byl Standa Gross. Mladý, krásný, upřímný,
a hlavně: hned věděl, co chce. To nejlepší "příští", jako každý správný sociální demokrat!!
Znáte přece tu říkanku - kudy chodil....???
Re: Kdo se domniva, ze to bude lepsi za socasne vlady je na omylu!
(ThujaGarden, 2.8.2010 18:11:57)
Odpovědět
Standa koupil byt na Floridě,USA, staví ve Slivenci u Prahy dům za několi desitek mega, protože jeho kamarád z Moravia Steel - Chrenek umí být vděčný, když mu Standa nahrál při privatizaci M. Steel a dalších podniků. Jo Moravia Steel mezitím zanikla v konkurzu a zbyla po ní sekera asi za půl miliardy, a to zacvakáme my všichni, ti napravo i ti nalevo. Jó, a ani nevíme co Gripeny atd., ještě dnes vzpomíná Fr. Ringo Čech, že když byl onehdá za socany v nějaké branné parlamentní komisi ohledně Gripenů, tak se tak přejedl kaviáru a langust, že to potom nemohl roky vidět.
Dneska SE Staník s Chrenkem chechtají, jak je ti levicoví troubové vytáhli nahoru /svými hlasy/ a jak jim uvěřili, nebo jak jim ještě věří.
Zapoměli, že Standa dávno není náš nejpopulárnější levicový politik, je to tv rdý podnikatel a umi zatraceně vydělávat, i na hraně zákona. On už dneska vaše levicové hlasy vůbec nepotřebuje. Už má vystaráno. A my ostatní to tak ňák zaplatíme, třeba pomocí vyšších daní.
Re: Kdo se domniva, ze to bude lepsi za socasne vlady je na omylu!
(ferda, 3.8.2010 18:18:05)
Odpovědět
KDO Z VÁS NA TO MÁ....? TAK ČASTO VYČÍTANÁ VĚTA PAROUBKOVI.... A KDO POLOŽÍ PODOBNOU VĚTU TOPOLÁNKOVI ?: KDE JSI NA TO VZAL ??? :-))

Topolánkovy výdaje jsou horentní: Kde na to bere?

Mirek Topolánek zřejmě dříve jako politik přiznával menší příjmy, než jaké ve skutečnosti měl. Přesto, že se finančně vypořádal se svou bývalou manželkou Pavlou, a vypadalo to, že již žádné peníze
nemá našetřeny, rozhazuje, kde se dá, informují Parlamanetní Listy.
Zatímco Pavla Topolánková nedávnou koupila novou nemovitost
- chatu v hodnotě
dva a půl milionu korun, kterou přidala k bytu na pražských Hradčanech a chatě v Čeladné, a navíc dostala od manžela v hotovosti i 1,8 miliónu korun, Topolánek opět odjel na dovolenou do Toskánska. Pronájem této vily stojí přitom 750 tisíc měsíčně. Podle předpokladů ale měl být expremiér spíše za chudáka, neboť se po jeho rozvodu zdálo, že je od exmanželky oškubaný jako slepice. Jenže asi není.
Navíc si totiž Topolánek s novomanželkou Lucií Talmanovou platí ještě drahý pronájem bytu v centru
Prahy, kde se běžně nájmy šplhají do desetitisíců, exmanželce platí zbytek hypotéky na byt na Hradčanech a synovi Tomášovi z prvního manželství proplácí i nákladná studia v USA. Kde ale na to Topolánek bere?
Prostou matematikou se totiž dá sečíst, že ještě jako premiér si sice vydělal slušné peníze (164 900 tisíc hrubého plus 21 100 nezdaněných náhrad), ovšem ty mu asi v kasičce nezbyly.
Pochybnosti o majetkových poměrech expremiéra navíc posilují obavy o tom, kde na koupi nové chaty u obce Petrova Pavla Topolánková vzala. Částku dva a půl milionu totiž zaplatila hotově, a to přitom jako kancléřka Vysoké školy finanční a správní v Praze, může brát kolem 40 až 50 tisíc korun hrubého měsíčně. A to by jí na koupi chaty i se všemi penězi od exmanžela rozhodně nestačilo.
Kromě toho, že nyní pobývá Topolánek se ženou a synem Nicolasem v italském Monte Argentariu, kde si nemovitosti před časem koupil za 126 miliónů korun Topolánkův exministr Aleš Řebíček, pořádá totiž i další výlety
po Evropě.
Ještě předtím než v dubnu předal Topolánek pravomoci předsedy ODS Petru Nečasovi, si vyjel s kamarády a Talmanovou na výlet do Rakouska. Účet za pobyt
v romantickém zámečku Dürnstein se mohl podle médií vyšplhat až ke 170 tisícům," podotýkají média.
.... Tak si každý udělejte svůj úsudek sám, myslím si, že toto žádný komentář nepotřebuje.....:-)))
Re: Kdo se domniva, ze to bude lepsi za socasne vlady je na omylu!
(Hardy, 4.8.2010 12:16:01)
Odpovědět
Ano, i bych souhlasil, pokud je to pravda? Ale Staník nic, ten má u tebe vyjimku? Proč měřit dvojím metrem?
Re: Moonligth v ČSSD
(pipina, 1.8.2010 17:21:39)
Odpovědět
ferdo jsi natolik starej a skušenéj že pod jměnem pipina může být jen jedine pipina. Pokud to tvůj mozek nechápe taki promin.
Re: Moonligth v ČSSD
(ferda, 2.8.2010 13:59:27)
Odpovědět
Pokud někdo v tak krátké zprávě udělá tohle, /viz.níže/tak není obyčejná "pipina" ale plnotučná,pravicová "pipina":-))


-skušenéj, - jměnem, - taki.....

ps.jak říkám, vy "modráci" jste marnost, bída,a nekonečná hloupost :-))
Re: Moonligth v ČSSD
(Milena, 2.8.2010 17:25:39)
Odpovědět
ferdo divím se,že máš takovou výdrž a trpělivost bavit se tady s těmi idioty ,demagogy.K ničemu to nevede.Demagogie je nevyléčitelná.Jedině,když narazí hlavou do zdi a pořádně! Třeba se jim rozsvítí,jenže oni jsou na sebe opatrní.Těžko se bojuje,když narazíš na blbce.
Re: Moonligth v ČSSD
(ferda, 2.8.2010 18:08:01)
Odpovědět
Ahoj, Mileno :-)))
já vím, že máš pravdu, nedělám to k vůli modrohnojíkům a duševním mátohám, to jistě nee!
ale tyto stránky čtou i mladí,nezkušení,tak ať mají ode všeho trošku, víš? :-)

jinak se měj pohodově a někdy na pár písmenek....:-)))
Re: Moonligth v ČSSD
(Šoumen, 2.8.2010 16:05:57)
Odpovědět
Pipina není prosím dámské přirození, ale jednozávitová pravicová pipina - ko,ko,ko,dák.
I vzhledem k pravopisu jejích příspěvků. Rádši nepiš a běž si hrabat na dvůr, páníček tam vylil nějaké modré pomyje.
Re: Moonligth v ČSSD
(cccccc, 3.8.2010 3:02:01)
Odpovědět
To ses zase vyznamenal... Opet za hlupaka, vid?
Re: Moonligth v ČSSD
(Šoumen, 3.8.2010 9:25:47)
Odpovědět
Jasně ty jednozávitovej modrej blbe.
Re: Moonligth v ČSSD
(xx, 2.8.2010 17:52:45)
Odpovědět
Po procteni komentaru vsech barev volam: kam se ztratil Vizir? Nic jineho tu spinu nevycisti.