BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama




Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
BulletDoporučujeme
www.rssmonitor.cz

Mladá pravice

Revue politika

Virtually.cz

Vše o protiraketové obraně

Globalpress

aTeo.cz

Desatero Mladé pravice

Václav Klaus

Oranžáda.cz
BulletAnketa
Znáte nesympatičtějšího člověka ve svém okolí než je David Rath? Jsme zvědavi na Vaše odpovědi
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletReklama
Trika euportal
BulletReklama
BulletDoporučujeme
prave-spektrum.sk

Black Company

Skycorps

aTeo.cz

fragmenty.cz
ČSSD: To se nám to hoduje...
Autor: Rudolf Polanecký | Publikováno: 29.7.2010 | Rubrika: Politika
Ilustrace

 

Jaroslav Tvrdík zvaný Luftjarda utratil za předvolební kampaň ČSSD velké množství peněz, dokonce takové, že se sama ČSSD nemůže dopočítat, kolik vlastně dluží.

Původně Lidový dům hlásil, že jeho předvolební kampaň je ve finančním horizontu 300 milionů korun. Podle toho, jak byla celá republika oblepena plakáty ČSSD ať už v oranžovém nebo "antiodéesáckém" provedení, muselo být každému jasné, že tato částka je značně podhodnocená.

Samotný Bohuslav Sobotka si v nestřeženém okamžiku povzdechl, že kampaň stála okolo sedmi set milionů a nejmenovaný vysoce postavený člen ČSSD mluvil po takzvaném "Jyrrhově" vítězství o utopené miliardě. Přesná čísla ale doposud nikdo nezná.

Je otázkou, zda se vůbec ČSSD k celkové sumě propracuje. Zatím se vyhrožuje trestními oznámeními vůči neznámé osobě, ač všichni vědí, že peníze rozfofrovalo vedení a volební manažer. Určitou zodpovědnost tedy za promrhané peníze nesou především na svých bedrech Jiří Paroubek a Jaroslav Tvrdík, kterým zdatně sekunduje Petr Dimun.

ČSSD de facto vytunelovala svou dceřinnou společnost Cíl, kam si chodila pro peníze jako do záložny. Za posledních pár let přišla společnost Cíl o polovinu svého majetku v hodnotě půl miliardy korun, které musela vykázat jako dar ČSSD.

Plakáty nebyly to jediné, za co ČSSD mohutně utrácela. Inzeráty v novinách, antikampaně proti všem, mítinky, kde pivo za dvě koruny teklo proudem a německá hudební skupina Scorpions určitě také nevystoupila za hubičku.

Samostatnou kapitolou jsou v posledních letech účasti různých zpěváků na mítincích ČSSD, kdy náklonnost k této straně ze strany umělců byla limitována sumou na faktuře. Plná ústa chudých a bránění zájmu spodních deseti milionů a na druhé straně megalomanské projekty a rozhazování peněz jako forma předvolebního úplatku.

ČSSD doslova podělala co mohla. Ať už přetvoření demokratické strany ve stranu jednoho muže obklopeného přitakávači a přikyvovači, snaha z druhomanželky předsedy vyrobit jakousi obdobu argentinské Evity, všudepřítomná propaganda a armáda najatých internetových diskutérů, kteří měli vytvářet dojem, jak moc je ČSSD, potažmo Paroubek milován. Mimochodem, všimli jste si, že z diskusí zmizel jinak všudypřítomný nick madqwert?

ČSSD nyní stojí před ohromným problémem. Peníze byly vyhozeny oknem a jen tak se nevrátí. Nový volební manažer musí pro podzimní volby počítat s částkou šestkrát (možná i dvacetkrát) nižší, než měl k dispozici veleúspěšný exšéf ČSA a vynikající manažer Jaroslav Tvrdík.

Samotní socialisté nyní bádají, kde ušetřit peníze, protože se jim jich najednou nedostává a finančně zruinovat Cíl už je téměř neproveditelné. Ani zde už jaksi není brát. Celé to však vypovídá o jedné typické socialistické vlastnosti, o žití na dluh.

Žití na dluh se nevyplácí a je dlouhodobě neúnosné. Příklad je vidět nejzřetelněji v Řecku. I tam si tentokráte celý stát žil na vysoké noze a nad poměry. Utrácel daleko víc, než stačil vyprodukovat. Něco podobného potkalo visegradského souseda Maďarsko a pokud by zde nyní vládli socialisté, buďme si jisti, že bychom se mílovými kroky k osudu těchto dvou zemí rychle blížili.

ČSSD si žila nad poměry a nyní se jí to vrací jako bumerang, obzvláště Paroubkovo rčení, že dluhy se neplatí. Na jednu stranu to může člověka pravicově orientovaného těšit, protože sami socialisté nyní sklízejí trpké plody své rozhazovačné doktríny. Přesto mne to, přiznávám, příliš netěší.

Lidový dům je nyní ve stadiu, kdy se musí otřepat a najít jinou než paroubkovskou cestu věčného konfliktu, megalomanie, populismu a bombardování médií svými stanovisky. Doufám, že se socialistům podaří najít nějakou nekonfliktní osobu, která by vrátila socialistům jejich serióznost. Náš stát potřebuje také silnou a hlavně slušnou levicovou stranu a v tom by měla mít hlavní slovo ČSSD, nikoli netransformovatelní komunisté.

Napsáno pro http://www.blog.idnes.cz

4065 čtenářů | 118 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: ČSSD: To se nám to hoduje...
(xx, 29.7.2010 6:41:47)
Odpovědět
Už nikdy z ní nebude silná strana. Zeman ji budoval stylem po mně potopa a jeho dílu pokračoval. V ČSSD nejsou lidé. Schopní a odpovědní z mafiánského spolku odešli nebo byli odejiti a mezi odborníky mimi stranu už nenajdou naivku, který se byse nechalzneužít. Oni totiž už pochopili, že přebarvení komunisté je potřebují jako ikony, ne jejich schopnosti. Poslední případ bývalého šéfa brněnské onkologie, kterého jako klace na ODS jak španě zachází se špičkovými odborníky. Ten zažil rozum a odešel od nich v tichosti sám.když zbankrotuje Lidový dům, končí i ČSSD
ODS- TO SE NÁM TO ZASE BUDE KRÁST......
(ferda, 29.7.2010 20:49:49)
Odpovědět
Pro lháře z ods a top09 :-)))a jejich najatou klaku
:-)

Kdo dvakrát lhal ti,
zalže ti znova,
kdo dvakrát podvedl,
podvede zase.
Hovězím zvykem
kráva se chová,
vepřové způsoby
má jenom prase.
Kalousku, Kalousku
už jsi tu zase :-))
Tvé heslo v krvi,
Co můžeš - urvi,
znamená jediné:
k.urvil ses vždycky
a vše zase zku.rvíš.... :-)))

tolik jenom na úvod :-))
moré mátohy, kteří oscilují svým IQ aspoň kolem 50 si jistě pamatují na "Smlouvu s občany", úplatek knížete úředníkovi,gubernie Pavla Béma v podobě Pražského Magistrátu,Žabovřesky,atd,atd....


jinak velmi zdravím p.Onďu, p. Šoumena, p. Davidana, p.Pepu, p.Draka a jiné, slušné lidi :-))
Re: ODS- TO SE NÁM TO ZASE BUDE KRÁST......
(kafka, 29.7.2010 21:20:00)
Odpovědět
pro "ferda"
Tento portál sleduji již asi rok, a vždy se těším na vaše komentáře. Jen jsem stále nechápal ty smíšky za každou větou. Až dnes mi došlo, že při psaní komentářů musíte být zhulenej jako kráva, když se těm vašim kravinám stále tolik smějete :-)
Re: ODS- TO SE NÁM TO ZASE BUDE KRÁST......
(ferda, 29.7.2010 21:37:30)
Odpovědět
pro "kafka"

hmmmm, po roce docela slušnej výkon :-))))

Vy asi budete patřit mezi tu "pravicovou" aristokracii která má IQ kolem 6O, že ? :-)))

ps. ale víte, že to "hulení" není až tak špatný nápad? protože to bude asi to jediné,co po vládě Nečase a jeho bratrů v triku bude mít ještě nějaký smysl...:-)))))))))))))
Re: CSSD- TO SE NÁM TO KRADLO......
(xXx, 30.7.2010 4:32:41)
Odpovědět
Na blaboly primitivniho hulvata ferdy, ktery si jimi snazi napravovat svpoje opravnene nizke infantilni sebevedomi, je nejlepe nereagovat. Se zachodovou misou se take vetsina lidi nebavi. :DD
Re: ODS- TO SE NÁM TO ZASE BUDE KRÁST......
(Sojka, 30.7.2010 7:54:53)
Odpovědět
kafka,mě se zase ty smíšky ferdovy líbí.Jsou vtipné a máme plakat nad tou bídou v politice?Lepší si dělat smích.Ferdo pokračuj!Těm pravičákům se nelíbíš,to je jasné a lidé našeho druhu málo píší.Musíš nás zachránit.Díky
Re: ODS- TO SE NÁM TO ZASE BUDE KRÁST......
(zzzzzzz, 30.7.2010 11:01:18)
Odpovědět
"Vrana k vrane seda, hulvat hulvata si hleda"... :-))
Re: ODS- TO SE NÁM TO ZASE BUDE KRÁST......
(madqwert, 30.7.2010 13:11:09)
Odpovědět
Co blbnes, clovece? Sak uz nemame nic psat. NEbo tobe jeste nekdo plati? Ja nedostal od cervna ani korunu!
Re: ČSSD: To se nám to hoduje...
(jorkšír, 29.7.2010 7:17:24)
Odpovědět
O tomhle se už ani psát nechce.
Re: ČSSD: To se nám to hoduje...
(sylvie, 29.7.2010 8:50:21)
Odpovědět
Pane Polánecký, velice výstižně napsané...k tomu není co dodat !!
Re: ČSSD: To se nám to hoduje...
(Jarda 1, 29.7.2010 7:42:59)
Odpovědět
ČSSD nás nadále zásobuje rúznými nesmyslnými články a stanovisky plných žluči a nenávisti. Ten zbytek zoufalců nic nepochopil a bude jen dobře, když ČSSD zanikne. Čím dřív tím lépe.
Re: ČSSD: To se nám to hoduje...
(Beroun, 29.7.2010 7:56:58)
Odpovědět
Slavnou vetu Feldkurata Katze "To se nam to hoduje, kdyz nam lidi pujcujou.." je nutno v pripade vypujcenych penez CSSD rozsirit take o penize, ktere oranzova mafie ukradla danovym poplatnikum. Jen Rathuv financni namestek je okradl o 300 milionu (kolik asi byla Rathova provize?), ale hlavne o penize, ktere protekly tunelem, jenz oranzova mafie vybudovala z krajskych rozpoctu do oranzove volebni pokladny v podobe protizakonneho vraceni zakonem stanovenych poplatku, a ktere de facto nebyly nic jineho, nez masove defraudace a masove uplatky oranzovym volicum!

Timto oranzovym tunelem pro orazove uplatky, ktere s mezinarodni oranzovou ostudou pro Ceskou republiku kritizovala i EK, protekly miliardy - nebyly to totiz jen poplatky, ale take vicenaklady na jejich nezakonne rozhazovani (pravnici, papir a tisk formularu, bankovni naklady, administrativni naklady, energie, postovne, dopravne atd. atd.). Na volebni kampan se ve skutecnosti nepostrebovala "pouha" clankem zminena miliarda, ale spolecne s uplatky a vicenaklady na ne vynalozenymi, nejmene miliardy tri - vetsina byla ukradena z penez danovych poplatniku...

Hlavnim problemem oranzove mafie ale neni "par" miliard rathovskych uplatku (ktere stat mozna bude muset vymahat po zasahu EU zpet) a Paroubkovych dluhu z megalomanskych volebnich kampani, ktere zavinil sobeckym a tupym znicenim Ceskeho predsednictvi EU dokonce hned dve, kvuli kterym nakonec zbabele utekl i se svymi kumpany. Je to dalsich 30 miliard (30.000.000.000) Kc dluhu vuci svycarskym pravnikum. Ti totiz moudre koupili pohledavky JUDr. Altnera, jejichz smirci vyporadani Paroubek svou buranskou nadutosti znemoznil.

Tento astronomicky dluh oranzove mafie, kery kazdym dnem tise narusta, privede oranzovou mafii bezpecne k bankrotu. Vsechny oranzove dluhy pak po bankrotu CSSD prejdou opet na stat a zaplati je opet danovi polatnici. Toto oranzove "turecke hospodarstvi" podle oranzove filozofie "po nas potopa" pak presvedci i posledni oranzove fanatiky, ze "Tudy ne, soudruzi!". A to bude bude definitivni konec oranzove mafie v Cechach, na Morave i ve Slezsku...

Nez mit v opozici zlocinnou oranzovou mafii, tak to radeji nic! :DD
Re: ČSSD: To se nám to hoduje...
(Lucie, 29.7.2010 14:33:14)
Odpovědět
K temto faktum neni co dodat. Snad jen to, ze by bylo fair, kdyby si sve dluhy ti, co je nadelali, zaplatili sami. Jestli ma CSSD rekneme 20 tis. clenu, bylo by to neco pres 1.5 milionu Kc na 1 clena. To by je snad mohlo vylecit. :)
Re: ODS : TO SE NÁM TO ZASE BUDE PRIMA KRÁST..:-))
(ferda, 29.7.2010 20:56:49)
Odpovědět
pro "Lucii"

a ted si spočítej, kolik dluhů nadělala tzv. pravice,od tzv. sametové revoluce kolik je to na jednoho občana a až dojdeš k výsledku, mám o tebe strach, že spácháš sebevraždu...:-))

PS. KDYŽ SI VZPOMENU, JAK JSTE SE ZASTÁVALI KLAUSE.....HMMM, JE MI Z VÁS NA BLITÍ....
Re: ODS : TO SE NÁM TO ZASE BUDE PRIMA KRÁST..:-))
(madqwert, 30.7.2010 13:14:19)
Odpovědět
Co mas proti Klausovi, ty hovne?
Re: ODS : TO SE NÁM TO ZASE BUDE PRIMA KRÁST..:-))
(JKL, 30.7.2010 21:10:50)
Odpovědět
Trefne! :)))))
Re: ČSSD: To se nám to hoduje...
(xXx, 30.7.2010 4:35:24)
Odpovědět
Na blaboly primitivniho hulvata ferdy, ktery si jimi snazi napravovat svpoje opravnene nizke infantilni sebevedomi, vetsina diskuteru uz nejen nereaguje, ale ani je necte. Pripojte se, Lucko! :DD
Re: ČSSD: To se nám to hoduje...
(j25, 29.7.2010 7:57:02)
Odpovědět
Možná je to v pořádku, politické strany by měly být chudé a lidé by měli dělat politiku že jsou o správnosti názoru přesvědčeni a ne pro peníze. Není možné živit stranické aparáty,dusit podnikatele a firmy vysokými daněmi a při tom si platit rozežraný stranický aparát. Strany by neměli od státu dostávat nic,nech žijí z příspěvků straníků. Své voliče nech oslovují ve vymezeném čase /všem stejně/ ve veřených sdělovacích prostředcích. Vše vede občany k tomu,aby se zamysleli,kde na to strany braly prostředky . Otázka občanů zní nekradly strany další prostředky státu,že byly z ministerstev,které řídily zadávány předražené státní zakázky firmám? Nešla část úplatků do stranikých pokladen? Nezaložily si strany jak doma,tak v zahraničí firmy ,které byly n apsány na bílé koně a ve skutečnosti je řídili jako tišší společníci? Nebyly těmto firmám zadávány výhodné zakázky? Jak je možné že se dohledají na obchodním všechny firmy ale např. Cíl byl zablokován - není možno zjistit vlastníka? Jinak Výše popsaný problém se týká všech stran nejenom ČSSD. Ta si alespoň uvědomí že je nutno být dobrým hospodářem a nové vedení se snad polepší a bude hospodařit s péčí dobrého hospodáře.
Re: ČSSD: To se nám to hoduje...
(Lucie, 29.7.2010 14:25:55)
Odpovědět
O Socialni demokracii se traduje lidova moudrost "kudy chodil, tudy krad - socialni demokrat" jiz vice, nez 100 let. Zajimalo by me, jak jste prisel k vire, ze se polepsi prave ted, kdyz to nedokazali 100 let...
Re: ČSSD: To se nám to hoduje...
(ferda, 29.7.2010 20:59:44)
Odpovědět
Lucie, nauč se to už jednou konečně celé :-)))

" Kudy chodil tudy krad, sociální demokrat.
kdo však v lumpárnách jej vždycky předčí?
ano, je to tak, promodralý demokrat ! " :-))
Re: ČSSD: To se nám to hoduje...
(ferda, 31.7.2010 21:21:00)
Odpovědět
Lucko, moc se omlouvám, nenapsal jsem to celé, to proto, aby toho na tebenebylo moc na zapamatování...., celé je to tak :


"Kudy chodil, tudy krad, sociální demokrat.
Kdo však v lumpárnách jej vždycky předčí ?
Ano ,je to tak, promodralý demokrat !
Včera rudý, modrý dnes, to je zloděj z ODS ! "


Tak, a teď se to ty modrá křepelko nauč....,i když mám mnoho pochybností, že to zvládneš :-)))
Re: ČSSD: To se nám to hoduje...
(zzzzz, 1.8.2010 20:25:15)
Odpovědět
Ty jsi vazne jen prolhanej primitivni hulvat.
Re: ČSSD: To se nám to hoduje...
(xXx, 30.7.2010 4:37:29)
Odpovědět
Na blaboly primitivniho hulvata ferdy, ktery si jimi snazi napravovat svpoje opravnene nizke infantilni sebevedomi, vetsina diskuteru uz nejen nereaguje, ale ani je necte. Pripojte se, Lucko! :DD
Re: ČSSD: To se nám to hoduje...
(kraken, 29.7.2010 8:02:19)
Odpovědět
kdyžý se tu mluví o žluči a nenávisti - tenhleten článek je toho přímo učebnicovým příkladem...a pokud mluvíte o žití si nad poměry a přirovnávání k Řecku - stejně tak si nad poměry žijeme všichni v Česku...podle hesla - já sežeru 5 kuřat a ty jedno..ale v průměru jsme sežrali každý 3! No nemáme se dobře?
Re: ČSSD: To se nám to hoduje...
(Michal M., 29.7.2010 8:31:47)
Odpovědět
Fakta emoce nemaji, tedy nemohou mit ani ani zlucovitou nenavist. Nesnazte se zbytecne lhat.
Re: ČSSD: To se nám to hoduje...
(Kveta, 29.7.2010 8:43:09)
Odpovědět
Proc lzete, clovece? Nikde v CR neni ve statni sprave 14 platu, duchodci v CR nemaji vyssi prijmy, nez v Nemecku, nikde v CR se nevyplaceji bonusy za dodrzovani pracovni doby... Vsechny tyto "levicove vymozenosti" ale v hospodarsky slabem Recku maji! Proto neni divu, ze se Recko topi v dluzich az po usi, jeho vlady fixluji ekonomicke vysledky a doplaceji na to obcane eurozony. Takze nejen pro levicovou CSSD, ale i pro levicove Recko plati "to se nam to hoduje...". Pripomina to "Titanik se potapi, ale na palube se jeste tancuje"...
Re: ČSSD: To se nám to hoduje...
(Hardy, 29.7.2010 20:37:50)
Odpovědět
Řecko má dluh na naše peníze přes 6 bilionů korun, my bilion a půl. Ale my máme přecijen nějaký průmysl a obstojnou ekonomiku - relativně. Řecko má jen turistiku, trochu loděnice a trochu zemědělství.
Re: ČSSD: To se nám to hoduje...
(Pepan, 30.7.2010 0:55:34)
Odpovědět
Levicové vymoženosti v Řecku zaváděla pravicová vláda, po jejím 5 letém působení odhalila pravdu nová levicová vláda. Pro úsporná opatření nedávno hlasovala levice, proti byla pravice. Takže s tím Řeckem je to složitější (je tam 2x více chudobných lidí než u nás).
Re: ČSSD: To se nám to hoduje...
(xXx, 30.7.2010 4:44:58)
Odpovědět
U tebe, Pepane, neprekvapi, ze o zadnem termatu nic nevis. Levicovi zlocinci vladli v Recku desetileti, za nez se jim podarilo zemi totalne zdevastovat (jako vsude jinde). Poslednich par let vladla sice pravice, ale nepodarilo se ji levicove zlociny napravit. Nemohla totiz riskovat levicove drancovani, rabovani, vybijeni obchodu, zapalovani aut i budov a poulicni nasili, jimz jsou recti levicovi zlocinci prosluli...
Re: ČSSD: To se nám to hoduje...
(Michal M., 29.7.2010 8:28:01)
Odpovědět
Zajimavy postreh je, ze zmizela "armáda najatých internetových diskutérů, kteří měli vytvářet dojem, jak moc je ČSSD, potažmo Paroubek milován. Mimochodem, všimli jste si, že z diskusí zmizel jinak všudypřítomný nick madqwert?". Teto zmeny si asi vsimnul kazdy. Paroubek sice kdysi sam priznal, ze existuji tymy "vybranych clenu, kteri pracuji na internetovych diskusich", ale nikdo tomu prilis nevenoval pozornost. Teprve se "ze dne na den" zmizelymi podplacenymi oranzovymi "diskutery", kdyz zrejme vyschnul pramen, a neni uz z ceho jejich "nazory" uplacet, je to dobre viditelne.
Re: ČSSD: To se nám to hoduje...
(nemo, 29.7.2010 8:53:59)
Odpovědět
A co výtečník ,,ferda " Davidan, vrabec...těm nějak došel humor, nebo mají dovolenou...
Re: ČSSD: To se nám to hoduje...
(onďa, 29.7.2010 9:00:02)
Odpovědět
tolik krásných námětů by bylo,kdyby se chtělo... Skorovláda už skoropracuje,skorozaměstnanci p.Johna skoromají p.Pitra- určitě je to jeho zásluha- ale my se budeme starat o cizí dluhy- které nikdo z nás platit nebude.. a diskutovat opravdu skoro není o čem- žádný námět.. Pohřeb vraha paumera,stravenky za sex a dobrý,starý p.Paroubek- anebo p.Sobotka a Hašek... sto x omílané náměty se nechce komentovat ... prostě nic nového..

Zdravím Ferdu,Šoumena,děda,Pepana,Davidana a spoustu jiných... fajn lidí

také ta diskuse bez nich nemá žádnou šťávu...
Re: ČSSD: To se nám to hoduje...
(xXx, 29.7.2010 10:07:00)
Odpovědět
Ale nam prave vazne hrozi, ze budeme muset dluhy oranzove mafie platit, jak je uvedeno vyse:

"Hlavnim problemem oranzove mafie ale neni "par" miliard rathovskych uplatku (ktere stat mozna bude muset vymahat po zasahu EU zpet) a Paroubkovych dluhu z megalomanskych volebnich kampani, ktere zavinil sobeckym a tupym znicenim Ceskeho predsednictvi EU dokonce hned dve, kvuli kterym nakonec zbabele utekl i se svymi kumpany. Je to dalsich 30 miliard (30.000.000.000) Kc dluhu vuci svycarskym pravnikum. Ti totiz moudre koupili pohledavky JUDr. Altnera, jejichz smirci vyporadani Paroubek svou buranskou nadutosti znemoznil.

Tento astronomicky dluh oranzove mafie, kery kazdym dnem tise narusta, privede oranzovou mafii bezpecne k bankrotu. Vsechny oranzove dluhy pak po bankrotu CSSD prejdou opet na stat a zaplati je opet danovi polatnici."

Tak to vidi pravni experti ze Svycarska a pochybuji, ze se v tom vyznaji mene, nez pani ucetni "onda". Poznamka: Ze se vam styska po primitivnim hulvatovi ferdovi, jen dokresluje vas moralni obraz.
Re: ČSSD: To se nám to hoduje...
(Jeeves, 29.7.2010 10:09:10)
Odpovědět
Ano, je tady smutno. Z provokatérů tu zůstal(a) jenom "onďa"...
Re: ČSSD: To se nám to hoduje...
(xXx, 29.7.2010 10:17:54)
Odpovědět
Onda neni provokater. Ona tak hloupa skutecne je. :-)
Re: ČSSD: To se nám to hoduje...
(ferda, 29.7.2010 21:15:10)
Odpovědět
pro "Jevees"
zato z pravicových hnojíků a inteligenčních mátoh,jste tady zůstali všichni ! :-)))

ps. tak do řady,vy modré křepelky a modří tetřevovové :-)) eportál je vaše stoka pro vaše exkrementy....:-)))
Re: ČSSD: To se nám to hoduje...
(xXx, 30.7.2010 4:39:13)
Odpovědět
Na pomatene blaboly primitivniho hulvata ferdy, ktery si jimi snazi napravovat svpoje opravnene nizke infantilni sebevedomi, vetsina diskuteru uz nejen nereaguje, ale ani je necte. Pripojte se! :-DD
Re: ČSSD: To se nám to hoduje...
(marko, 29.7.2010 10:50:22)
Odpovědět
Musím soucítit s paní Onďou. Ano,tolik krásných námětů by bylo, jen kdyby tady teď byl ten správnej tým a náš zlatý Jirka. Je to smůla a tak jsme si byli skoro jistí...,to se to nadávalo do hnojíků, to byla zábava, Ferda perlil,šoumeni a Draci byli ve svém živlu a teď?
Žádná šťáva...Paní Onďo,na úrodu kopru nemá,bohudík, žádný vliv ani ten náš draze milovaný Jirka, takže přeji krásné dny a věřte se mnou, že bude líp.
Re: ČSSD: To se nám to hoduje...
(onďa, 29.7.2010 19:44:14)
Odpovědět
ano,budu věřit s Váma ,p.Marko....

já nevím,proč se navážíte stále do kopru-taková zdravá,vonná a chutná( po úpravě) bylina. ... ale to Vy určitě jen tak, věřím,že takovou koprovku s knedlíkem a vejcem dokážete také ocenit( to víte- po té grilovačce pár dnů jen to vejce )
dobrý večer
Re: ČSSD: To se nám to hoduje...
(xXx, 30.7.2010 4:48:03)
Odpovědět
Jako obvykle: Nepochopila... ;)))
Re: ČSSD: To se nám to hoduje...
(onďa, 30.7.2010 8:43:17)
Odpovědět
jen p.Marko,kopr a já.. víme,o čem je řeč

pro xXx nebylo určeno...
Re: ČSSD: To se nám to hoduje...
(Sunny, 29.7.2010 12:32:03)
Odpovědět
Obávám se, že nemáte pravdu. Ty socialistické dluhy totiž zaplatíme i s úroky. Bohužel. A nejpikantnější na tom všem je fakt, že ti, kteří ty dluhy udělali, neponesou za to ani díl zodpovědnosti. Paroubek a ta jeho parta vyžírků mohou děkovat nebesům, že jsme takové ovce.
Re: ČSSD: To se nám to hoduje...
(onďa, 29.7.2010 19:26:39)
Odpovědět
p.Sunny- článek mluví konkrétně o dluzích jen ČSSD- proto si myslím,že se s něma vyrovnají a musí vyrovnat sami.A na ty opravdu nic nedáme my.Dluhy z voleb mají všechny strany .Ty ostatní,imaginární,o kterých mluvíte,kdyby ČSSD vládla- by možná byly,možná ne,,,,
hezký večer..
Re: ČSSD: To se nám to hoduje...
(Lucie, 29.7.2010 14:37:32)
Odpovědět
Onďo, vy nemate ceskou zakladni skolu?
Re: ČSSD: To se nám to hoduje...
(onďa, 29.7.2010 19:32:22)
Odpovědět
mám,p.Lucie.

nevím,co Vás vedlo k této otázce- ani nechci vědět - snad vrah paumer...

dokonce bych napsala: Vy nemáte českou základní školu? / být Váma /
Re: ČSSD: To se nám to hoduje...
(xXx, 30.7.2010 4:55:53)
Odpovědět
No vidite, ondo, ze ma Lucie pravdu! ;)))
Re: ČSSD: To se nám to hoduje...
(Šoumen, 29.7.2010 17:55:09)
Odpovědět
Zdravím p. onďo. Myslím že tu není o čem diskutovat. Ono je všem lépe, když si tu všichni přizvukují. Pokud se nechcete stát terčem různých individuí, kteří vás uráží, tak to nemá cenu sem psát. Je to jak za komančů - vláda jedné strany, tedy koalice, tak je nechte ať si přizvukují, než dojde k masovým demonstracím a stávkám na to jejich šetření na střední třídě. Zatím se do podzimu nebude dít nic světaborného, protože jsou volby. Tak se začne šetřit až od příštího roku. Zatím se pustila mezi lidi Muchova Slovanská epopej, aby lidi neviděli, jak chce zastupitelstvo Prahy ještě uvalit pár miliard do vlastních kapes, přes různé přátele. Tak to jen čtu a nevměšuji se do toho jejich radostného hýkání. Však on čas ukáže. Zatím se mějte. Vedra ustala a chvílemi je i docela zima, ale prý bude líp. Zdravím p. ferdu, a už jsem asi zjistil, proč sem už nepíše, protože to nemá cenu.
Re: ČSSD: To se nám to hoduje...
(Beroun, 29.7.2010 19:20:20)
Odpovědět
Mily Soumene, vase roztomile "vláda jedné strany" naznacuje, ze neumite napocitat ani do 3. ;) A zbytek vaseho usmevneho prispevku to jen potvrzuje! ;) Nebo jen musite lhat za kazdou cenu, jako spravny levicak? ;))) Nastesti vetsina naroda je moudrejsi, na coz muzeme byt hrdi! :DD
Re: ČSSD: To se nám to hoduje...
(mm, 29.7.2010 9:53:42)
Odpovědět
Stará známá věc. zpočátku byla diskuse dost obstojná, ale narůstající agresivitou oranžové mafie odcházeli lidé, kteří dosti slušně ovládali komunikaci s počítačem a měli slušnou slovní zásobu. Tito utekli a zůstali jen opisovači dodaných materiálů a klikači. Došly peníze a tak utekli i ostatní, protože zadarmo ani kuře nehrabe.
Re: ČSSD: To se nám to hoduje...
(ferda, 29.7.2010 21:08:02)
Odpovědět
Michale, a co řekneš na asi tvoje pravicové kamarády, kteří nejen zde píší i pod pěti i více svými nicky??? :-)))

To se ti asi zdá být OK, že ??? jak jinak, vy modří rozumíte jen třem slovům : LHÁT, LHÁT, LHÁT.:-))

PARDON, OPRAVA, ŠESTI SLOVŮM,JEŠTĚ : KRÁST,KRÁST,KRÁST :-))
Re: ČSSD: To se nám to hoduje...
(xXx, 30.7.2010 5:01:35)
Odpovědět
Na blaboly primitivniho hulvata ferdy, ktery si jimi snazi napravovat svpoje opravnene nizke infantilni sebevedomi, vetsina diskuteru uz nejen nereaguje, ale ani je necte. Pripojte se, Michale! :DD
Re: ČSSD: To se nám to hoduje...
(ferda, 30.7.2010 10:57:20)
Odpovědět
pro xXx= standa01 :-))

zrovna ty, chcípáčku, používáš nejméně 10 různých nicků :-))

je to s váma ,modrýma gegošama, docela špatné, když se musíte ,uchyláci, uchylovat k takovým úskokům :-)
ale co jiného od pravicových mutací, modrých svazáků čekat....., že ?

tak stále piš, piš pod stále jinými nicky, jen tím znásobuješ svoji hloupost a to je dobře, at si čtenář udělá obrázek sám, co za mentální balast podporuje pravici.....líbíš se mi, stando :-)))
Re: ČSSD: To se nám to hoduje...
(marko, 30.7.2010 14:41:08)
Odpovědět
Ale Ferdáčku, co máš pořád s tím Standou? Že on
ti, ty moje chudinko, ublížil? Že se nějak surově dotknul tvé čisté, naivní dušičky a zranil tě na místečku nejcitlivějším? Nemusels,
proboha k doktorovi? A dokonce zaplatit 30 Kč?
No, tak to se ti nedivím, že mu to nemůžeš zapomenout. A moc se už nerozčiluj, to víš,
žilka praskne natotata...
Re: ODS: To se nám to zase bude krást....:-))
(ferda, 30.7.2010 15:17:18)
Odpovědět
ahoj marko :-))

já s ním naštěstí nemám nic, ale jeho frenetický komentář k příspěvkům které zde tu a tam zavěsím, je více než komický,a to, že používá mnoho nicků, to se snad napsat můžu, ne? :-))) at si každý udělá svůj úsudek, co jste vy pravičácký hnojíci za póvl a odpad ....:-))

jinak, marko, ješte pořád konzumuješ to "bílé" svinstvo ??? :-))
přátelská rada : nechej toho, dokud je čas,jinak zdegeneruješ úplně :-)
možná, že je to ale tvůj cíl, být uplný vyšňupaný kretén, to aby jsi pak mohl docela uvěřit pravičákům, že to s náma myslí upřímně a dobře a že konečně přestanou krást :-)))

ps, tak jak chceš, kretén jsi už vlastně teď....
Re: ODS: To se nám to zase bude krást....:-))
(JKL, 30.7.2010 21:00:59)
Odpovědět
"marko" se trefil na 100%, vid?
Re: ČSSD: To se nám to hoduje...
(JKL, 30.7.2010 20:58:29)
Odpovědět
Sedi! :)))
Re: ČSSD: To se nám to hoduje...
(ferda, 30.7.2010 23:54:51)
Odpovědět
pro "JKL" TEDY "STANDU 01":-) !!! ZAPOMÍNÁŠ MĚNIT SVÉ NICKY,DÁVEJ SI NA TO POZOR ! JINAK JSI NEJVĚTŠÍ IMBECIL NEJEN ZDE NA TOMTO PORTÁLE :-))


ps. nemoc? nebo úraz? nebo tu imbecilitu máte rodovou "tradici"? :-))
Re: ČSSD: To se nám to hoduje...
(xXx, 31.7.2010 4:21:59)
Odpovědět
Na blaboly primitivniho hulvata ferdy, ktery si jimi snazi napravovat svoje opravnene nizke infantilni sebevedomi, vetsina diskuteru uz nejen nereaguje, ale ani je necte. Pripojte se! :DD
Re: ČSSD: To se nám to hoduje...
(Petr, 29.7.2010 9:29:20)
Odpovědět
Máte pravdu,ČSSD nemá budoucnost.Tu má KSČM.
Re: ČSSD: To se nám to hoduje...
(QQ, 29.7.2010 9:59:00)
Odpovědět
Omyl. Nejprve skončí ČSSD, protože nemá lidi a komunisté vymřou věkem. Ti na rozdíl od ČSSD nemají ambice být ve vládě, Filipovi a jeho soukmenovcům stačí poslanecký plat a příjmy z občanského zaměstnání. Pak teprve přijdou lidé, kteří se vyrůstali po revoluci a založí standratní levicovou stranu, která nebude hybrikem KSČ a bude přijatelná pro středové voliče.
Re: ČSSD: To se nám to hoduje...
(Beroun, 29.7.2010 10:16:26)
Odpovědět
Prumerny vek clenu KSCM jiz pred 2 lety prekrocil 70 let. Tato strana dedecku a babicek nad hrobem zije jen vzpominkami na nezaslouzena privilegia, ktera jim ruda mafie terorem vynutila na narodu, ale soucasne zpusobila, ze se do rude mafie nahrnuli hochstapleri a zlocinci. Ti se sice po Listopadu prestehovali do mafie oranzove, aje v KSCM zase zustal jen inteligencni odpad. "Z blata do louze."

Ze KSCM vymira, je nepopiratelny fakt. Od Listopadu do ni vstoupilo pouhych 5% novych clenu a to je pro obnovu clenstva nad hrobem az komicky malo.
Re: ČSSD: To se nám to hoduje...
(Šoumen, 29.7.2010 18:07:15)
Odpovědět
Pane Beroun, podle vašich příspěvků se lze domyslet, že jste byl velkým disidentem a musel jste být převážnou většinu času za komančů v lochu. Anebo, pokud vám je více jak 30 let, tak by mě zajímalo, jak jste se proti komančům v tehdejší době angažoval.Asi určitě ne jako dneska, že? A pokud je vám do 35 let, tak jste produkt porevolučního školství a vymytá hlava k vám doopravdy patří.
Re: ČSSD: To se nám to hoduje...
(Beroun, 29.7.2010 19:55:36)
Odpovědět
Muj pribeh je prosty. Rikali, ze jsem "zazracne dite" a ucitele se na mne chodili divat... Kdyz jsem dostal pionyrsky satek byl jsem na to velmi hrdy. Veril jsem, ze stoji za to i zemrit za krasne idealy spravedlive komunisticke spolecnosti a jednou jsem se s tim nadsene sveril sve mamince. Stala u stolu, nic nerikala, ale ruce ji klesly a po tvari ji tekly slzy. Zacal jsem premyslet, co jsem rekl, ze to melo takove nasledky. Zacal jsem se divat kolem sebe a ptat se lidi na mnoho otazek... A vysledek meho detskeho "vyzkumu" byl zdrcujici: Lhali nam! Kazali vodu, ale sami pili vino! Papouskovali hesla jen z prospechu! V KSC byli darebaci, prospechari, lhari, dokonce vylozene zli lide a zlocinci! To ovlivnilo muj cely dalsi zivot...

Sve nazory jsem si neustale overoval, ale vysledky mych "vyzkumu" byly stale stejne. Proto jsem nikdy s rudou mafii darebaku nemohl kolaborovat proti zajmum sve vlasti, i pres to, ze me vsude, kam me zivot zaval, lakali na karieru, VUML, vysoky plat i nejruznejsi korupcni vyhody... Svuj zivot jsem prozil cestne, zameril jej odborne a i bez podpory rude mafie ziskal i svetova uznani. Mam spoustu zajimavych a velmi poucnych historek o rude mafii, ze by to stacilo na knihu, ale tolik mista zde neni...
Re: ODS: To se nám to zase bude krást....:-))
(ferda, 29.7.2010 21:31:04)
Odpovědět
Beroune, Beroune, pokud bych připustil, byť jen na jediný okamžik, že se na tebe chodili dívat, tak jen proto, že jsi byl kříženec lidského genomu s genomem osla, a po devíti létech školní docházky, jsi se "úspěšně" prohýkal do třetí třídy....:-))

ps.byl jsi, jsi a nadále zůstaneš lichokopytníkem :-)))
Re: ČSSD: To se nám to hoduje...
(xXx, 30.7.2010 4:51:39)
Odpovědět
Na blaboly primitivniho hulvata ferdy, ktery si jimi snazi napravovat svpoje opravnene nizke infantilni sebevedomi, vetsina diskuteru uz nejen nereaguje, ale ani je necte. Pripojte se! "dr" tupeho primitiva ferdu odhalil jiz davno... :DD
Re: ČSSD: To se nám to hoduje...
(dr., 30.7.2010 10:09:14)
Odpovědět
Pane Beroune, ocenuji vasi seriozni velmi osobni odpoved, k niz jste se odhodlal i presto, ze jste musel predpokladat, ze ji nejaky levicovy primitiv zneuzije. Vas prispevek ma proto smysl i v tom, ze neprimo odhalil, co za lidsky odpad levice obsahuje. Dekuji vam za osobni obet.
Re: ČSSD: To se nám to hoduje...
(Šoumen, 2.8.2010 15:32:16)
Odpovědět
Pane umíte pěkně okecávat. Po vašem životopise jsem se nepídil. Ale na prostou otázku, jak jste se proti komančům angažoval, jste mi neodpověděl. Nastínil jste jen jakési ověřování toho jak se chovají a jak pijí víno a káží vodu. Takže jste s nimi nepokrytě, i když nevědomky, spolupracoval. Také jsem se vypracoval bez jejich pomoci, ale nemusím se s tím chlubit. A jestli vám uniklo, to, že představitelé slavné trojkoalice, tedy pouze dvou stran, ta třetí je nová, také pijí víno a káží vodu, tak bohužel jak jste psal si to do dneška, již 20 let ověřuji také. Že lžou a s penězi daňových poplatníků si hrají na malou domů, to vím již alespoň 15 let. Ale vaše ověřování asi skončilo v roce 1989, takže asi proto tak píšete. Protože komunista a převlečený komunista jsou pro vás asi úplně jiní lidé. A prosím, netvrďte mi, že nejvíce převlečených komunistů je v ČSSD, protože nejvíce jich přijala tehdy vznikající ODS, protože tam bylo jasné že zase budou u moci. A bohužel, nejvíce jejích voličů je právě bývalými komunisty, kteří zbohatli na privatizacích, protože měli ty správné informace o tom, co se dá získat. Neboť jejich kamarádi z prognostického ústavu jim tyto informace dávali. Věděli, že právní stránka je pozadu a někteří z nich do dnes za zprivatizovaný majetek ani nezaplatili. Někteří si vzali úvěry u bank, pak jejich podnikatelský záměr zkrachoval a úvěry se odepsaly do konsolidační banky.
Takže si dál čtěte MfDnes a nechte si i nadále vymývat mozek neuvěřitelnými bláboly. Protože bez vymytého mozku byste se nad tím zamyslel a třeba byste znovu najel to své ověřování a pak by vám to došlo. Psal jste, že jste žil do dneška čestně, ale proti komančům,těm před 89 rokem, nemůžete přijít na jméno, a dnešním převlečeným modrým komančům, nebo bývalým svazákům lezete do zádele. Takže radši méně okecávání, méně ovlivňování a částečně i skrytého lhaní pro ty co si nepamatují. Protože těm, co si tu dobu pamatují, těm nic nenalžete, jako ta vaše obdivovaná trojkoalice.
Re: ČSSD: To se nám to hoduje...
(Hardy, 29.7.2010 20:45:20)
Odpovědět
KSČ nemá budoucnost, je to extrémní levice a mladé voliče už neoslovuje. Mladí - prvovoliči ji volili jen ze 4%, ještě před deseti lety to bylo 6%. Socialisti přežijí a stanou se lepší snad levicí, ale kdy? Snad bez Paroubka a Ratha brzo.
Re: ČSSD: To se nám to hoduje...
(děd, 29.7.2010 10:00:56)
Odpovědět
Máte pravdu. Alespoň pravice pro to dělá maximum !
Re: ČSSD: To se nám to hoduje...
(kukulele, 29.7.2010 10:20:04)
Odpovědět
Onďa
Krávy se pasou a dávají mlíko.
Co deláš když tě nikdo nedojí.Fuj kdo by to pil.
Proto nejsi kráva ele pipinaz blbou hlavou. Nazdar!!!!!!
Re: ČSSD: To se nám to hoduje...
(Davidan, 29.7.2010 12:02:25)
Odpovědět
Milí modří pitomečkové, vaše kecy jsou tak trapně hloupé, že je takřka škoda se k nim vyjadřovat.
Ale přece: Nějak vám vypadlo, z vašich dutých hlav, kampak se poděly 3 biliony korun českých, které rozkradla modrá mafie, které se tady tak vehementně zastáváte. Příčiny jsou známé, důsledky se projevují teď, když jiní, ale v podstatě stejní kreténi vyvolali tuhle krizi.
Je úplně neuvěřitelné, že jsou ještě takoví debilové, jací se projevují na těchto stránkách. Opravdu si myslíte, že vy budete ti, kteří budou lízat smetánku, že budete ti, ke kterým se přestěhují peníze o které budou občané okradeni těmi, kterým tu lezete do zadku a tváříte se jako vědoucí?
Omyl vážení, splníte jen roli užitečných blbců, kterých je třeba k obhajování Kalouskových zlodějin a zařadíte se mezi okradené, jako všichni ostatní, kromě pár vyjímek.
Přeji vám, vážení blbečkové, trochu rozumu, do prázdna, kterým se vyznačujete a kterému říkáte hlavy.
Re: ČSSD: To se nám to hoduje...
(Sunny, 29.7.2010 12:40:27)
Odpovědět
Tak jsem si přečetla znovu diskuzi a usoudila jsem, že zcela nerozumíte psanému textu. Pokud někdo kritizuje rozhazovačnou politiku ČSSD, znamená to podle vás automaticky, že je modrý pitomec a obhajuje modrou zlodějnu? Tohle primitivní vidění světa mě přivádí k úžasu. Ze srdce vám přeju, aby se vám s touto "filosofií" dobře žilo. Ono se sice říká, že v jednoduchosti je krása, ale zdá se, že to neplatí absolutně:-)
Re: ČSSD: To se nám to hoduje...
(berg, 29.7.2010 18:23:22)
Odpovědět
připadal mi z té soc party - ferda, šoumen, pepan nejchytřejší, a asi fakt je, ale jednookým králem mezi slepými :-)
Re: ČSSD: To se nám to hoduje...
(Davidan, 29.7.2010 19:01:02)
Odpovědět
Polanecký přece nekritizuje rozhazovačnou politiku ČSSD. Polanecký odvádí pozornost od dění ve státu, jak minulého, tak současného, tím, že poukazuje na něco, co není vůbec relevatní s děním. To je jeho úkol. A vy chudinky mu na to skáčete a diskutujete, jako diví, o ničem, zatímco vám uniká podstatné.
Co se týká třeskuté inteligence diskutujících, není co obdivovat.
K Sunnymu: Primitivnám viděním světa, to hovoříš o tom svém, předpokládám, kde modrá, je dobrá.
Re: ČSSD: To se nám to hoduje...
(Janek, 29.7.2010 19:23:53)
Odpovědět
Jseš asi po.uk,když si myslíš že kdo krytizuje sockomouše je modrej.
Re: ČSSD: To se nám to hoduje...
(ferda, 29.7.2010 21:46:16)
Odpovědět
pro "Janek"

asi stejně tak hloupé, když kritizuje člověk pravicové, že musí být sockomouš :-))))
Re: ČSSD: To se nám to hoduje...
(xXx, 30.7.2010 4:53:37)
Odpovědět
Na blaboly primitivniho hulvata ferdy, ktery si jimi snazi napravovat svoje opravnene nizke infantilni sebevedomi, vetsina diskuteru uz nejen nereaguje, ale ani je necte. Pripojte se, Janku! :DD
Re: ČSSD: To se nám to hoduje...
(XYy, 30.7.2010 10:51:24)
Odpovědět
Ten xXx je nějak mimo,pořád mele to stejné.Nejde ho odpojit? ? ?Že mu leží ferda v žaludku už víme.Nemusí to pořád opakovat a unavovat sebe i ostatní.Možná je z Ústavu pro slabomyslné.
Re: ČSSD: To se nám to hoduje...
(JKL, 30.7.2010 20:49:30)
Odpovědět
Receneho primitivniho hulvata ferdu by opravdu bylo prijemne "nejak odpojit". Ale osobne tuto alternativu nepodporuji. Chudak asi nema jine radosti, nez zvracet na diskusich. :)))
Re: ODS: To se nám to zase bude krást....:-))
(ferda, 30.7.2010 23:23:02)
Odpovědět
"JKL" je další z niků "standy01 :-))

Jeho poznat je opravdu velmi snadné : myslí jako KRETÉN,chová se jako KRETÉN a píše jako KRETÉN :-)))


ps. pokud je to tady reprezentativní vzorek pravicových voličů, co zde dopisují,tak je to horší, než si člověk vůbec mohl pomyslet :-)))

....marnost, úpadek, bída, smrad, stoka, hnůj, podvod, zlodějna,lež a podlost, to jsou všechno slova ,která reprezentují dnes pravicového voliče ....

ps. II. položme si otázku, proč 11 měsíců od aféry, se na Plzeňských právech nic neděje ?:-)))

aha, Pspíšil že neměl odvahu "popravovat" tzv. "své lidi" hmmm, kluci z ODS, to jsou ale slušňáci se smyslem pro čest a spravedlnost, hmmm, dost dobrý :-)))
jen si nedovedu představit, kdyby to byl problém třeba ČSSD a oni tam instalovali
na post děkana, který má vyšetřit socany, kteří falešným způsobem získali titul....
hmmm, to bychom si ale početli, že ?
ale proto, že se to týká pravicových šmejdů, tak je ticho a jako by se nic nestalo....

Co jste zač,už víme, ještě musíme příjít na to, jak se vás zbavit....
Vy jste to morální bahno dneška,úpadek společenských hodnot,vy jste ta lidská zvrácenost v čiré podobě zla, které je již skoro všude kolem nás.....
ale příjde den,kdy pro slzy neuvidíte slunce....
Re: ČSSD: To se nám to hoduje...
(xXx, 31.7.2010 4:18:06)
Odpovědět
Na blaboly primitivniho hulvata ferdy, ktery si jimi snazi lecit svoje opravnene nizke infantilni sebevedomi, vetsina diskuteru uz nejen nereaguje, ale ani je necte. Pripojte se! :DD
Re: ČSSD: To se nám to hoduje...
(Beroun, 29.7.2010 20:02:59)
Odpovědět
Vy levicaci mate zvracene uvazovani. Vsude jen vidite sama spiknuti, tajne spolky a ukolovane manipulace, jak to znate z vlastni praxe - viz vas usmevne "To je jeho úkol." Zle zatim jedine manipulacni tymy vytvorila oranzova mafie, jak sam jeji kmotr Paroubek kouzlem nechteneho priznal :)))
Re: ČSSD: To se nám to hoduje...
(ThujaGarden, 29.7.2010 20:55:45)
Odpovědět
Davidan je jen stará rudá bolševická šlápota.
Re: ČSSD: To se nám to hoduje...
(ferda, 29.7.2010 21:50:31)
Odpovědět
pro "Thuja"

už nekouříš za prachy péra turistům na Perlovce v Praze ?
Re: ČSSD: To se nám to hoduje...
(ThujaGarden, 30.7.2010 15:21:24)
Odpovědět
Už jsi zas tady Ferdyš, ty známá oranžová trosko, o tebe by si slušný člověk neopřel ani rezavý kolo.
Re: ČSSD: To se nám to hoduje...
(ferda, 30.7.2010 16:30:10)
Odpovědět
.....takže pořád "hulíš" brka turistům....
no,každý se nějak musíme živit....
....že tě to ale pořád baví,tvůj organismus byl už tolikrát nakažený a ty si nedáš pokoj....
Re: ČSSD: To se nám to hoduje...
(ThujaGarden, 30.7.2010 17:51:09)
Odpovědět
Za tyhle kecy bys normálně dostal přes držku, ty statečný zbabělče za klávesnicí a monitorem, ty přihřátá 4% kryso.
Re: ČSSD: To se nám to hoduje...
(psych, 30.7.2010 21:18:03)
Odpovědět
ferda trpi nekolika psychikymi poruchami. Dela mu napr. chorobnou radost, kdyz muze pod rouskou anonymity Internetu beztrestne utocit na jine. V realnem svete by si tento potencialni pacient nedovolil "ani pipnout". ;)))))
Re: ČSSD: To se nám to hoduje...
(ferda, 30.7.2010 23:47:56)
Odpovědět
Vy,zde blijicí pravicově smýšlející mátohy,jste vážně jeden kretén vedle druhého :-))
dovedete jen blít a blít a blít..... někteří si mezi tím ještě odskočí vydělat na Perlovku škváru,/Thuja/ pak si neumyjou tu svoji špinavou tlamu a zase tady jen blijou a blijou..... jednomu je z vás zase jen na blití.....
Re: ČSSD: To se nám to hoduje...
(ThujaGarden, 31.7.2010 9:32:24)
Odpovědět
Závidíš ty stará buzno?
Re: ODS : TO SE NÁM TO ZASE BUDE PRIMA KRÁST..:-))
(ferda, 31.7.2010 12:26:51)
Odpovědět
To bych vážně měl co, ty stará vyhulená a nakažená štěko :-))
Re: ODS : TO SE NÁM TO ZASE BUDE PRIMA KRÁST..:-))
(ThujaGarden, 31.7.2010 12:48:14)
Odpovědět
A co kouříš ty, buzno? Že by to samé?
Re: ODS : TO SE NÁM TO ZASE BUDE PRIMA KRÁST..:-))
(ferda, 31.7.2010 14:20:35)
Odpovědět
:-)) Jsem nekuřák :-))
sportovec od svých dětských let :-))
snažím se žít zdravě :-))
i když zde dělám čas od času vyjímku, vždycky se od vás, pravicového hnoje tady trošku ušpiním :-))

ps. Thujo, nebud nas.raná,že už víme, čím se živíš:-)) nakonec je to nejstarší řemeslo :-))
ale i přes to, ruku bych ti nepodal,špinko :-)
Re: ODS : TO SE NÁM TO ZASE BUDE PRIMA KRÁST..:-))
(ThujaGarden, 31.7.2010 15:36:57)
Odpovědět
Ferdo, sportovče, jaký používáš lubrikační gel při svých gay praktikách, pouč osobu neznalou.
Re: ODS : TO SE NÁM TO ZASE BUDE PRIMA KRÁST..:-))
(ferda, 31.7.2010 15:58:30)
Odpovědět
Ve tvém případě by chtěl radu "profesor" po žákovi :-)))

ps. připoj se k tomu stejně smýšlejícímu podvodníkovi standovi01, který používá několik nicků, aby obhajoval ty vaše výblitky a na mne už nereaguj :-)) copak vy nemusíte poslouchat své nadřízené,kteří vás za ty vaše zvratky tady platí ?

No jo, nejen že si děláte ze státu dojnou krávu, ale i z eportálu děláte holubník :-)))

na tu vaši povedenou partičku se hodí povědět snad jen tohle : Darebák sedí na darebákovi a odráží se darebákem ! :-))) hi,hi,hi, :-)))

čauky :-) Thujo-Šlápoto :-)))
Re: ODS : TO SE NÁM TO ZASE BUDE PRIMA KRÁST..:-))
(ThujaGarden, 31.7.2010 18:03:14)
Odpovědět
Ale Ferdíku, tak se furt nevztekej, mě přeci nervadí, že máš jinou orientaci, to je ostatně tvoje věc. Chvílemi ti to asi leze na mozek, to je zjevné z tvých příspěvků, ale většinou nás bavíš svými modrohnojíky a modroslizem, to je všechno tvoje vlastní tvorba? Vidíš sám, gayové bývají často chytří i úspěšní.
Re: ČSSD: To se nám to hoduje...
(xXx, 30.7.2010 4:59:11)
Odpovědět
Na blaboly primitivniho hulvata ferdy, ktery se jimi snazi napravovat svoje opravnene nizke infantilni sebevedomi, vetsina diskuteru uz nejen nereaguje, ale ani je necte. Pripojte se! :DD
Re: ČSSD: To se nám to hoduje...
(reminiscence, 29.7.2010 14:12:38)
Odpovědět
Jsem rad, Davidane, ze se drzite tradice, v tomto pripade sve primitivnosti a hlouposti. Alespon maji ctenari hned jasno.. ;)) Jen opravdovy hlupak nevi, ze astronomicke naklady na transformaci zkrachovaleho imperia rudych mafii musely byt vynalozeny ve vsech vazalskych zemich, CSSR nevyjimaje. Kdo v transformaci zahajene zlocinnym komandem rude mafie - StB ukradl nejvic, byli prave rudi hochstapleri narychlo prevleceni a ukryti kde se dalo (v oranzove mafii je jich dodnes 66%). Prechod od zhrouceneho socialistickeho tabora obehnaneho ostnatymi draty na standardni demokracii byl celonarodni konsensus. Nejvetsi chyba se ovsem stala v tom, ze rudi zlocinci nebyli po zasluze potrestani, ale narod jim velkoryse odpustil. Kdyby tomu tak nebylo, mozna, ze i vy byste se houpal nekde na lucerne. Kdyz nebezpeci pominulo, rude krysy a potkanil vylezli ze svych stok a zacali nenavistne skodit, vidte? Proto oranzova mafie okradla danove poplatniky o miliardy a podle "lzi pouzivame kazdy den" sveho Oberlhare oranzovi "zlodeji krici, chyye zlodeje"...
Re: ČSSD: To se nám to hoduje...
(len, 29.7.2010 17:19:30)
Odpovědět
Daleko větší DAVIDAN než jsme vůbec doufali. Jen tak dál, hulvátstvím a sprostotou se snadno vybuduje stát - nejlépe ten oranžovo-rudý.
Re: ČSSD: To se nám to hoduje...
(kytka, 29.7.2010 12:49:16)
Odpovědět
Modrá mafie,oranžová mafie,není to jedno?Střídali se v plundrování republiky stejným podílem.Bylo by vhodné,aby si své strany financovali straníci sami,nebo byly sníženy prostředky ze státní kasy na jejich účty.Proč musíme podporovat ze svých daní strany které nechceme?A nebo by to mělo být dobrovolné,počet stran by se zúžil,bylo by třeba méně vyžírků.
Re: ČSSD: To se nám to hoduje...
(Bodlák, 29.7.2010 13:46:15)
Odpovědět
A z příspěvků je velmi dobře zřejmé, kdo z placených disskutérů zůstal u lizu a kdo že to vlastně vyžírá ten státní rozpočet.Zas tak slepý občan být nedokáže,jenže je udolán vší tím hnusem kolem.
Re: ČSSD: To se nám to hoduje...
(onďa, 29.7.2010 19:01:26)
Odpovědět
no vidíte,jak Vám to jde. A hned je tady veselo.
Zdravím,Šoumene- to nejsou urážky- jen takové anonymní žvásty. Ne u Všech- někteří diskutují- a k té základce- některé pravopisné chyby můžou být záměrné.. třeba..
tak nám zapršelo,dnes hezky,rajčata také pěkně oranžová,kopr do okurek stačí a u nás v sobotu srnčí hody a neděle jen opékačka buřtů...
a blbí jsou tady proto,aby Vy,chytří a inteligentní,milí a vzdělaní měli vedle koho vyniknout. To jen těm- komu to patří..
Re: ODS: To se nám to zase bude krást....:-))
(ferda, 29.7.2010 22:12:59)
Odpovědět
MALÉ RETRO .-)))


Pětice politiků dostává od Ředitelství silnic a dálnic statisíce korun, rekord má Ivo Toman se 165 tisíci.
Od samého počátku byli označováni za trafikanty, vysloužilé politiky, o něž se postarala mateřská Občanská demokratická strana. Pět vládních zmocněnců jmenovaných loni 5. ledna vládou Mirka Topolánka mělo pomoci s budováním nových silnic a dálnic.
Nyní se jasně ukazuje, že většina z nich je zbytečných. Za situace, kdy v resortu dopravy chybějí peníze na novou výstavbu, je holý nesmysl, aby stát vydržoval speciální tým lidí a měsíčně mu platil statisíce korun za to, aby urychlil přípravu výstavby.
....Bývalý pardubický hejtman dostává celkem 165 tisíc korun měsíčně (85 tisíc jako odměnu, 40 tisíc jako paušální náhradu ostatních výdajů a dalších 40 tisíc za odborné poradenství). K dispozici má i služební auto.

...Je veřejným tajemství, že jde o dílo nejvyšších představitelů ODS v čele s Mirkem Topolánkem, kteří potřebovali po prohraných krajských volbách v roce 2008 najít práci pro své lidi. A někdejší ministr dopravy Aleš Řebíček patřičná místa dokázal vytvořit. Je těžko pochopitelné, že ačkoliv jde o vládní zmocněnce, mandátní smlouvy mají jako živnostníci uzavřeny s ŘSD. Ředitelství je sice platí, ale ze své práce se zodpovídají ministru dopravy, potažmo vládě.


PS. OBČANE ZAPOMEŇ! VŠE ODPUŠTĚNO !!!
KLUCI Z ODS JSOU UŽ JINÍ .-)))
Re: ODS: To se nám to zase bude krást....:-))
(onďa, 30.7.2010 7:37:19)
Odpovědět
Dobrý den,Ferdo

je fajn,že jsi tady.
Re: ODS: To se nám to zase bude krást....:-))
(VSD, 30.7.2010 10:59:06)
Odpovědět
Nevim, zda jste jen tak neinformovan nebo se snazite mast ctenare. Jiz za vlady CSSD expertni skupina EK OSN pro Evropu zorganizovala v CR mezikontinentalni a meziresortni expertni "workshop", na kterem byly navrzeny a diskutovany mozne zpusoby financovani dostavby dalnicni site CR za pominek, ze ji pro nedostatek financnich zdroju nelze financovat primo. Vlada CSSD vsak v navrzene strategii neudelala nic. Vase implikace, ze nedostatek financnich zdroju znamena, ze veskera cinnost smerujici k dostavbe, je zbytecna, je nekompetentni, silne zavadejici a nepravdiva (v horsim pripade manipulacni a lziva). Doporucuji, abyste pred tim, nez zacnete hodnotit oblast, o niz nemate ani ty nejelementarnejsi informace, si je nejdrive opatril.
Re: ODS: To se nám to zase bude krást....:-))
(ferda, 30.7.2010 13:51:55)
Odpovědět
pro "VSD"

...tak takhle se vydělávají pravicové korunky :-))))


....Dobře utajená kancelář
Aby mohl být zmocněnec někomu užitečný, měl by být snadno dosažitelný. Pouze Ivo Toman však má své internetové stránky, kde má uvedeny všechny potřebné kontakty.!!!

Co se týče ostatních, až doposud byl většinou problém získat spojení i na samotném ŘSD (ředitel Brunclík po urgenci zajistil, že se na internetových stránkách objevily alespoň e-mailové adresy zmocněnců).
Když týdeník Ekonom sháněl telefonní číslo na Milana Venclíka, po značných peripetiích je dodala až jeho bývalá asistentka z hejtmanství. »Spojení na mě má každá známější osoba v Brně, deset let mám stejné číslo,« argumentuje ale Venclík.

Každý zmocněnec má mít i svou viditelně označenou kancelář. Ten karlovarský tvrdí, že ji zřídil v hotelu Thermal./ jistě z ekonomických důvodů, uspořit peníze daňových poplatníků :-))),ha,a,ha, hi,hi,hi, muááááhahaha !!! :-)))/

Týdeník Ekonom tam třikrát volal, nikdo však nevěděl ani o Zborníkovi, a tím spíše o jeho kanceláři.
Zborník prý v tomto hotelu sám platí nájem a vybral si jej podle vlastních slov záměrně, protože patří nadále státu a peníze tak tečou do státního. Výběr údajné kanceláře může mít ale i jiné důvody. Hotelu šéfuje někdejší karlovarský hejtman Josef Pavel (ODS)/ věřte, čtenáři, je to jen nááááhoda :-))) muááááhahaha, he,he, he, hi, hi,hi, ha,ha,ha,.... inu co, modré straky jsou mimo to,že kradou, také imbecilové nemalého formátu !!!!:-)))/
Josef Pavel,bývalý hejtman za ODS je Zborníkův dlouholetý kolega. Jde tak hlavně o udržování politických kontaktů, nikoliv o ohledy na státní kasu ! :-)))

ps. Vás pravičáckých zlodějů je již tolik, že si můžete vystavět své vlastní velkoměsto, kde nad ním bude modrá vlajka se strakou zlodějkou vlát, a pod ní bude nápis : KRÁST,KRÁST, KRÁST !!! :-)))
Re: ODS: To se nám to zase bude krást....:-))
(JKL, 30.7.2010 20:56:53)
Odpovědět
Je vesele, ze jak utikas od tematu k dalsim blabolum, protoze nedokazes VSD oponovat. Dokazuje to, ze VSD ma pravdu - ze jsi jen typicky nekompetentni levicovy zvanil. :)))
Re: ČSSD: To se nám to hoduje...
(xXx, 30.7.2010 5:04:23)
Odpovědět
Na blaboly primitivniho hulvata ferdy, ktery si jimi snazi napravovat svpoje opravnene nizke infantilni sebevedomi, vetsina diskuteru uz nejen nereaguje, ale ani je necte. Zkuste dokazat, ze nejste stejny odpad jako ferda, a pripojte se! :DD
Re: ČSSD: To se nám to hoduje...
(Milenka, 30.7.2010 10:55:56)
Odpovědět
xXx zkus se odpojit a nemel pořád to stejné.Třeba se ti to podaří.Unavuješ.Vymysli něco nového.Ferdu čtu ráda,ale tebe ne ! ! ! ! !
Re: ČSSD: To se nám to hoduje...
(ferda, 30.7.2010 11:21:34)
Odpovědět
dík onďo!!! :-)))

at si čtenář udělá obrázek sám :-)))))

...co za mentální hnojníci a sudokopytníci podporují pravici..... :-))

líbíš se mi, onďo :-)))
Re: ČSSD: To se nám to hoduje...
(Milenka, 30.7.2010 14:57:03)
Odpovědět
A co já, já tě taky ráda čtu, já se ti nelíbím???
Soudruh ferda
(Jirka, 30.7.2010 16:06:47)
Odpovědět
Docela by mne zajímalo, z čeho máš své komplexy, ty sprosté bolševické hovádko!

Asi tě chudáčku v mládí sexuálně zneužívali - a byli to nejspíš "vrazi z Wall Streetu".

Je mi tě částečně líto, ale to nic nemění na tom, že se anonymně vyjadřuješ jako buran.
Re: Soudruh ferda
(Šoumen, 2.8.2010 15:37:20)
Odpovědět
Nebyli to náhodou vrazi Mašíni s Paumerem, těm by se to podobalo.
Re: ČSSD: To se nám to hoduje...
(onďa, 30.7.2010 18:21:31)
Odpovědět
díky,Ferdo-- je tady docela legrace a pro Milenku: určitě také...
a xXx nechte,podívejte se,jak to celou noc-chudák,trénoval.Tak mu tu radost dopřejte.. a prostě ho obejděte,já už to tak dělám...
Re: ČSSD: To se nám to hoduje...
(zzzzzzz, 30.7.2010 21:08:54)
Odpovědět
Jak vis, ze to byla noc? Tobe jeste nikdo nerekl, ze Zeme je kulata? :)))))))
Re: ODS : TO SE NÁM TO ZASE BUDE PRIMA KRÁST..:-))
(ferda, 31.7.2010 16:09:34)
Odpovědět
zato že ty ji idiot, to nám, staníku, říkaš i na můj vkus, příliš často :-)))
Re: ČSSD: To se nám to hoduje...
(xXx, 1.8.2010 20:35:45)
Odpovědět
Na blaboly primitivniho hulvata ferdy, ktery si jimi snazi napravovat svoje opravnene nizke infantilni sebevedomi, vetsina diskuteru uz nejen nereaguje, ale ani je necte. Pripojte se! :DD
Re: ČSSD: To se nám to hoduje...
(xxxx, 30.7.2010 21:34:18)
Odpovědět
Blbe!