BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama




Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
BulletDoporučujeme
www.rssmonitor.cz

Mladá pravice

Revue politika

Virtually.cz

Vše o protiraketové obraně

Globalpress

aTeo.cz

Desatero Mladé pravice

Václav Klaus

Oranžáda.cz
BulletAnketa
Znáte nesympatičtějšího člověka ve svém okolí než je David Rath? Jsme zvědavi na Vaše odpovědi
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletReklama
Trika euportal
BulletReklama
BulletDoporučujeme
prave-spektrum.sk

Black Company

Skycorps

aTeo.cz

fragmenty.cz
Paroubkovo fotoalbum
Autor: Rudolf Polanecký | Publikováno: 12.3.2010 | Rubrika: Politika
Ilustrace

Jiří Paroubek má zálibu ve fotografiích. Není to tak dávno, co vydal své příznivce obrázkové leporelo své vlastní maličkosti.

Po křtu knihy, kde už tolik obrázků nebylo a kam se dostavili pozvaní hosté, Paroubkův kamarád Ďuričko, tedy Paroubkův kamarád to není od té doby, kdy se před společnou dovolenou na jachtě provalila Ďuričkova spolupráce s STB, zastřelil syna přítele Kočky (který už není Paroubkovým přítelem od té doby, kdy si vyrazil užívat na Štrbské pleso s jinými finančně přejištěnými). Krom toho vlastně Ďurička nikdo nezval a na tuto akci přišel tak nějak na blind.

Předseda socialistů Paroubek se raději upřel znovu k fotografiím. Tentokráte ale na nich už není on tisíckrát jinak s různými osobnostmi i rádobyosobnostmi. Naopak. Tentokráte si do svého nového alba s názvem "Můj boj aneb proti všemu a všem" začal fotit své odpůrce.

Stalo se tak při slavnosti v Lánech, kde byla odhalena jezdecká socha našeho prvního prezidenta Tomáše Garrigua Masaryka. Předseda socialistů, který má diktátorské sklony a který bytostně nesnáší, pokud si někdo dovolí vyslovit nahlas nesouhlas, dokonce i když onen nesouhlas je tichý, viz Marťané v loňském roce, zadal svému dvornímu fotografovi Schmiedbergovi, autoru Minut s JP, aby vyfotil skupinu protestujících. Miloš Schmiedberger, který je rovněž podezřelý ze spolupráce s STB předsedessimovu přání vyhověl a vyfotil nejen transparenty, ale i obličeje.

Mluvčí Dimun pak potvrdil, že ČSSD si skutečně své odpůrce nafotila: "Chceme především zjistit, zda se na různých našich akcích po celé republice neobjevují stále stejní lidé. Teprve potom bychom zjišťovali, kdo to je, kdo za tím stojí, a zveřejnili je na webu. V případě vajíčkových útoků jste nám stále opakovali, ať předložíme důkazy, že se jedná o lidi placené ODS. Chceme je mít v rukou."

Zatímco doposud jsme se mohli bavit takovouto zálibou, pak zde už by měl smích přestat. Je pravda, že ODS učinila něco podobného a rovněž zveřejnila foto aktérů akce "Jachta pro Mirka" na webu, avšak zde bylo zcela evidentní, že jde o práci ČSSD.

Je možné, že tito protestující byli na oplátku akcí ODS, ale aby mluvčí možná budoucího českého premiéra zcela nezakrytě veřejně prohlašuje, že si ČSSD bude zjišťovat o koho se v případě demonstrantů jedná a bude zjišťovat jejich jména a vazby, pak už to až příliš začíná připomínat praktiky STB, která si rovněž fotila aktéry protivládních demonstrací a akcí a vedla si na tyto osoby složky.

Lidové noviny: "Po skončení své mise na konci ceremoniálu pak fotograf LN vyslechl rozhovor předsedy ČSSD se Schmiedbergerem. "Máte je? Nejenom transparenty, ale i ty obličeje, abychom je mohli vyvěsit na náš web," vyptával se Paroubek a Schmiedberger mu přitakal."

Zde už vzniká zcela jasné nebezpečí, že socialisté poté, co by vyhráli volby a získali společně s komunisty většinu, mohli by se vrátit k totalitním praktikám, ke kterým ovšem nemají daleko ani dnes. Stačí si vzpomenout na zásahy z Úřadu vlády za dob premiérování Paroubka, kdy byly rušeny programy v televizi anebo vyhazováni lidé z rozhlasu od moderování programů.

Když Klement Gottwald veřejně vykřikoval, že jezdí do Moskvy učit se od tamních soudruhů, jak zakroutit demokracii krkem, všichni se smáli, aby si to pak celá republika vyzkoušela na vlastních lidských osudech. Ještě v roce 1946 Gottwald v Živnostenských listech psal, jakým nesmyslem je osočování komunistů ze znárodňování a kolektivizace, naopak, že komunisté jsou pro živnostníky. Co se stalo za dva roky víme všichni, ale jak vidno, je zapotřebí to neustále připomínat.

Nyní socialisté veřejně hlásají, že si budou zjišťovat své odpůrce. Stále se tváří jako demokraté a demokracie mají plná ústa. Přesně tak, jako komunisté v roce 1946. Je smutné, že komunisté se dnes projevují více demokraticky, než Paroubkova ČSSD. Opravdu si přejeme zažít další Vítězný únor?

Již mnohokrát jsem psal, že osoba Jiřího Paroubka je ohrožením pro naši demokracii. Každý další krok mne v tomto názoru jen utvrzuje. Příznivci předsedy s posláním od vyšší bytosti vše bagatelizují a osočují z nenávisti každého, kdo se jen trochu uvolí na nedemokratičnost jednání nynější ČSSD poukázat nebo dokonce, nedejbože, výše uvedené zkritizovat.

Tito "frontoví bojovníci" a paroubkem přiznaní placení internetoví diskutéři by si měli uvědomit jednu zcela zásadní věc. Povětšinou to byli všichni ti aktivní, abych použil Paroubkova slova, agenti přisluhovači, kteří za svou "záslužnou" činnost ve prospěch svého oblíbeného předsedy, který se ukázal být třeba i krvavým diktátorem dostali odměnu v podobě dvou metrů provazu.

Dodatek: Na síti Facebook se zvedla vlna protestu a zrodila se akce "Fotka pro Paroubka". Své foto s prostředníčkovým vzkazem poslalo předsedovi socialistů již na 35000 lidí.

Napsáno pro http://www.blog.idnes.cz  

7399 čtenářů | 43 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Paroubkovo fotoalbum
(Jirka, 12.3.2010 1:35:07)
Odpovědět
Soudruh Bolševikovič Sexymozkin pochopil, že protisocialistické živly jsou všude - je třeba registrovat, neboť v nápravném zařízení Oswiecim - Brzezinka je pouze omezený počet míst. Nejprve je třeba rekonstruovat krematorium.

Však my ty svi..ně kapitalistické vyhubíme - zaměstnávat lidi, to by se vám líbilo - šmejdi!
Re: Paroubkovo fotoalbum
(ferda, 12.3.2010 19:12:13)
Odpovědět
Další šťavnatý článek "objektivně napsaný" :-))))


Tak nasedat "modří kajakáři" Vaše žumpa, ve které tak rádi plavete, je už připravena :-))
Polanecký už otevřel stavidla :-):-):-):-):-)
Topolánkovo strašení návratem komunistů,je úbohé řešení ...
(Adamová L., 12.3.2010 22:05:14)
Odpovědět
Česká politika se začíná stávat vyprázdněným pojmem. Už to není o střetu idejí, ale o tom, kdo nejvíce naslibuje anebo bude šokovat. A lidi jako ovce, jako tupé stádo jdou za modrými nebo rudými Vůdci k tomu údajně nikdy neprázdnému krmníku.
ODS místo, aby po prohraných krajských volbách zpytovala svědomí a vyměnila vedení, se zakonzervovala do nic-neříkající pozice želvy, která už není schopna chůze a tak jen syčí. Pro pravicově orientovaného voliče je ODS nevolitelná, protože její program není program pravice, ale všeobecných frází, kterým chybí duše.
A ODS si může říkat co chce. Vina je tentokrát na její straně, kdy v touze po moci se spojila se zeleným ďáblem a naslouchala jeho hlasu. Jestli se ODS opravdu něco povedlo, tak to bylo vytvoření nových Paroubkových příznivců.
Děkujeme pane Topolánku, je to Váš životní úspěch a naše prohra.
Re: Topolánkovo strašení návratem komunistů,je úbohé řešení ...
(Ing., 13.3.2010 23:02:04)
Odpovědět
Tohle je jenom další ze série ukázek, jak to dopadá když někde neomezeně vládne jedna politická strana příliš dlouhodobu a získá pocit naprosté beztrestnosti a toho že si může dovolit už cokoliv. Poměry v Praze se blíží balkánským zvyklostem a bude hůř pokud zůstane ODS i nadále u moci. Takže vezměte rozum do hrsti a ODS už nevolte pokud nechcete žít v mafiánském prostředí jihovýchodního typu.

Abych předešel různým nařčením, tak tady neagituji pro žádnou jinou politickou stranu, jde o to volit kohokoliv jiného neextrémistického. Hlavně aby došlo ke změně, jakákoliv demokratická strana bude změnou k lepšímu.
Re: Topolánkovo strašení návratem komunistů,je úbohé řešení ...
(J.K.,Příbram, 14.3.2010 21:26:43)
Odpovědět
Ať žije ČSSD. ODS je banda zlodějů, který sice mají nacpaný tajný konta z rozkrádání země, ale všem pořád jen vyprávějí, jak je stát na huntě a že kdo je rozumný, musí si stále utahovat opasky. Prdlačku. Já chci politiky, kteří nekradou a umějí dobře hospodařit pro blaho lidí. To je ČSSD a KSČM.
Langer pracoval pro mafiána Mrázka .....
(Navrátil F., 15.3.2010 20:40:03)
Odpovědět
Ostudu utržil Ivan Langer, když neuspěl ve svém sporu s vydavatelstvím Mafra. Firma se mu nemusí omlouvat. Soud jí dal za pravdu, že články uveřejněné v deníku MF DNES a na serveru iDNES.cz, které Langera pojí s Františkem Mrázkem, jsou pravdivé a v pořádku. Rozhodnutí je nepravomocné, ale dost důležité. Náhubkový zákon dostal první trhlinu. Citace, že Ivan Langer je ve spisu Krakatice oprávněně, platí. Langer pro Mrázka lobboval a pracoval.

Íčko by se mělo poroučet nejen z politiky, ale z vedení ODS vůbec. To ovšem nepůjde. Nepochybně si Langer na všechny obstaral dost informací, aby svou pozici nepostradatelného ustál. Vrána k vráně....
Re: Langer pracoval pro mafiána Mrázka .....
(JUDr.Holeček, 15.3.2010 20:59:17)
Odpovědět
Stanovisko k rozhodnutí Městského soudu ve věci Ivan "Íčko" Langer vs. MF Dnes Místopředseda ODS, její volební manažer a bývalý ministr vnitra Ivan Langer, který je veřejnosti znám pod svojí mafiánskou přezdívkou „Ícko“, by měl po dnešním rozhodnutí Městského soudu v Praze odejít z veřejného života. Tento rozsudek totiž znamená, že je soudně uznán za komplice mafiánského bosse Františka Mrázka. Fakt, že je ve střetu zájmů, setrvává-li ve veřejných funkcích, dokladuje i jeho hlasování proti možnosti výpovědi Karla Tichého, vedoucího týmu Krakatice, na Bezpečnostním výboru Poslanecké sněmovny minulý týden. Ivane Langere, rezignujte na funkci poslance!!!!
Re: Topolánkovo strašení návratem komunistů,je úbohé řešení ...
(ordoš, 16.3.2010 6:57:08)
Odpovědět
Ptám se pana ing jestli mě může poradit koho volit.Jsem z toho vola ako zmetený?
Re: Paroubkovo fotoalbum
(vvv, 13.3.2010 9:07:52)
Odpovědět
Ferdo, ty už máš zase službu ?? To musíš hodně namáhat mozkovou kůru /pokud ti nechybí /, aby ses zalíbil vedení,že ???
Re: Paroubkovo fotoalbum
(ordoš, 16.3.2010 6:52:11)
Odpovědět
Omyl,nepatřím mezi modrokabatníky,ale pana Paroubka samozřejmě nepodporuji,vždyť jej sledujte poslouchejte a pozorně se na něho podívejte.Ano to je vzorek papaláše z minulé doby,která však stále trvá.Jsem starý muž13 důchod by se hodil,ale vím,že je to nesmysl,že chce nachytat nemýslící lidi je třeba zaplatit průšvh,který způsobili naši politici všichni napříč pol.spektrem.Horší je,že ve volbách to není komu spočítat jsou tam zpátky všichni a ještě se vrací Zeman to je černá můra pro Paroubka,ale pro lidi také.Největší tlachal.Nechápu ten fanatismus pro Paroubka.Za KSČ byli ředitelé RAJ považováni za největší pleticháře co lze od něho čekat?A ještě tu komedii se svou mladou dívkou manželkou,alespoň je zábava.A podobní jsou ve všech stranách,nejsou lidé s morálkou to je zásadní problém.Systém ruskočínského vzoru kapitalismu to nám jde dobře.
Re: Paroubkovo fotoalbum
(Rasputin, 12.3.2010 20:41:40)
Odpovědět
Odpovídám Jirkovi: "Jak se máš Juriji Seniliči Zombiči Urno ? Nejsi náhodou mimozemšťan s diagnosou Alzheimerovič Tupolevič ? Je mi z Tebe k pláči. Možná by ses měl nad Tvým zdravím vážně zamyslet.
Jsem z vlády a chci vám pomoci ...
(Dr.Rozhněval, 13.3.2010 23:32:17)
Odpovědět
Ronald Reagan říkával:

nejhrozivější věta, jakou zná, je: "Jsem z vlády a chci vám pomoci."

Jak poznáte komunistu? No, je to někdo, kdo čte Marxe a Lenina. A jak poznáte antikomunistu? Je to někdo, kdo Marxovi a Leninovi rozumí . (1987)
Rozhodnutí,aby Pecina byl lídrem na kandidátce ČSSD,je velice správné
(Svěráková Libuše, 12.3.2010 21:32:56)
Odpovědět
Dosud nejblibenější česká vláda po roce 1989,je rozhodně Fišerova vláda a v ní nejúspěšnější ministr vnitra pan Pecina.Rozhodnutí pana Peciny,že by rád pokračoval v politice i po letošních volbách,způsobilo radost u mnohých občanů.
Je třeba,aby do politiky na vládní úrovni vstoupili lidé s vyšší morálkou,než tomu bylo dosud.Proto i já jsem rád,že ještě je naděje,
pokud ve vládě budou lidé typu pana Peciny.
Re: Rozhodnutí,aby Pecina byl lídrem na kandidátce ČSSD,je velice správné
(Dr. Troškrt, 12.3.2010 22:53:16)
Odpovědět
Malé upozornění. Když se vydáváte za ženu, je vhodné psát příspěvek, (ve Vašem případě veselý příspěvek), v rodě ženském.
Re: Rozhodnutí,aby Pecina byl lídrem na kandidátce ČSSD,je velice správné
(standa01, 13.3.2010 8:03:24)
Odpovědět
Jsou to trapní pitomci.
Re: Rozhodnutí,aby Pecina byl lídrem na kandidátce ČSSD,je velice správné
(ewe, 13.3.2010 9:11:49)
Odpovědět
Tak s tím Pecinou jsi mě rozesmál. Ten mezi ty ksichty z Čssd zapadne jako vyšitý. Do jiné strany by to nešlo.
Re: Paroubkovo fotoalbum
(Davidan, 12.3.2010 2:37:24)
Odpovědět
Rudolfe Polanecký, buď tak laskav a některý z dalších článků věnuj, namísto Paroubkovi, objasnění pojmu "demokracie".
Mám takový dojem, že s tím šermuješ, jak se ti to hodí.
Ale ne definici, ale praxi.
Re: Paroubkovo fotoalbum
(děd, 12.3.2010 11:11:43)
Odpovědět
Ale přece demokracie je to, že Polanecký může psát co píše a my se můžeme s tímto komikem bavit. Bolševici svého času zakazovali i "Dikobraz".
Re: Paroubkovo fotoalbum
(berg, 12.3.2010 11:18:36)
Odpovědět
jj tušil jsem, že vy socani to slovo máte v názvu strany jaksi nadbytečně, něco jako NDR nebo KLDR, ale zajdi se poptat po liháči, on ti to někdo vysvětlí po vašem
Paroubek,Topolánek a Langer jsou na stejné úrovni ...
(Sviták, 12.3.2010 21:44:11)
Odpovědět
Přesto že Paroubek je jedním z nejoblíbenějších
českých politiků(dle mnoha agentur),jeho některé výroky začínaji být skoro přiblblé jako výroky
Topolánka nebo Langra.Dokonce bych řekl,že všichni tři maji naprosto stejnou morální úroveň.
Re: Paroubek,Topolánek a Langer jsou na stejné úrovni ...
(ewe, 13.3.2010 9:16:29)
Odpovědět
Víš co to dá za fušku, všude si psát, že jsi nejoblíbenější politik. Pane Paroubku, zbytečně si neunavujte váš sexy mozek .
Re: Paroubkovo fotoalbum
(jorkšír, 12.3.2010 7:11:19)
Odpovědět
Fotek které lidé posílají z Facebooku poslanci Paroubkovi rychle přibývá,a jak tady psali kdesi na netu,posílají mu i fotky svých zadnic,no to jsem zvědav jak se v té záplavě nahých konečníků bude tento výtečník orientovat...
Možná si přizve na pomoc šéfa českých drah pana Žaluda,to je v tomto směru odborník na slovo vzatý...
Re: Paroubkovo fotoalbum
(Šoumen, 12.3.2010 7:41:50)
Odpovědět
Nejlepší na tom je jak tu všichni vidí naši budoucnost, viz většina komentářů. Všichni jsou takové vědmy, nechcete mi poslat čísla do sportky? Kdysi se říkalo, kdyby byly ryby v prde.., tak by nemusely být rybníky.
Re: Paroubkovo fotoalbum
(děd, 12.3.2010 11:18:36)
Odpovědět
Paroubek by nás připravil o demokracii asi tak jako Kocáb nám ji věnoval.
Re: Paroubkovo fotoalbum
(Bohouš, 12.3.2010 11:45:29)
Odpovědět
ˇ(Šoumene)Nevim, kolik je Vám let, ale kdo pamatuje roky 46-48 tak vi, o čem je řec. Hístorie se bohužel opakuje a ne že ne.
Re: Paroubkovo fotoalbum
(Bohouš, 12.3.2010 11:45:38)
Odpovědět
ˇ(Šoumene)Nevim, kolik je Vám let, ale kdo pamatuje roky 46-48 tak vi, o čem je řec. Hístorie se bohužel opakuje a ne že ne.
Re: Paroubkovo fotoalbum
(Šoumen, 12.3.2010 19:50:13)
Odpovědět
Já jsem nepsal o minulosti, já jsem jen psal o tom, že tu spousta lidí ví co bude v budoucnosti a co od které vlády můžeme čekat. Já vím že se historie opakuje, ale jen někdy, a nikdy ne tak, jak to bylo přesně v minulosti. Že všem vadí Paroubek až teď, ale když byl premiérem, tak proč už tenkrát lidi neřvali a nenasazovali na něj jak dnes. Ale jestli pamatujete, jaká byla ta dobrá čísla do sportky v roce 46-48, tak napište.
Re: Paroubkovo fotoalbum
(Šoumen, 12.3.2010 19:54:18)
Odpovědět
A prosím socialistická revoluce nás spíš čeká od Bruselu a EU, tam by chtěli všem nařizovat hlavně nám malým státům. Takže budu taky vědma.
Budete sice moci cestovat, ale to bude ta jediná svoboda co tu budeme mít. Jinak budeme držet hubu a krok, a k tomu ani nemusí být Paroubek premiérem.
Re: Paroubkovo fotoalbum
(student, 12.3.2010 12:02:09)
Odpovědět
Mimo téma, promiňte.
Dnes v 10.15 h zvřejnili LN jako jediné, že jdou dne studenti do ulic. To to opravdu ohlásili až nyní? Proč asi to nenylo zvřejněno dříve a i jinde ?
Já si myslím, že je to jasné.
Re: Paroubkovo fotoalbum
(sepin, 12.3.2010 15:06:55)
Odpovědět
Jen soudruh Paroubek ví, co je pro jeho lid správné. Tak jako předchozí diktátoři.... Kupříkladu takový Hitler si pro svůj lid nechal natočit propagační materiál o tom, jak je v koncentrácách blaze. Rozjásané davy s hvězdami na prsou, rekreace...
Re: Paroubkovo fotoalbum
(Kondor, 12.3.2010 17:50:16)
Odpovědět
Není ten Polanecký tak trochu na hlavu?
Re: Paroubkovo fotoalbum
(frantisek zajicek, 12.3.2010 18:32:40)
Odpovědět
Neni,on je pouze zamestnanec firmy na kydani hnoje sro.-Polanecky,Streit,Paulczynski,Matejka.Za 30 stribrnych vam tato firma doda na objednavku jakykoliv blabol,FZ
Re: Paroubkovo fotoalbum
(Šoumen, 12.3.2010 19:56:07)
Odpovědět
Takže jsou to vlastně třcetikorunáči.
Re: Paroubkovo fotoalbum
(Sigůl, 13.3.2010 8:17:57)
Odpovědět
televizní záznam 15 let starého pohřbu Červoněnka nabízel tisíce tváří jaksi uplakaných čekých lidí v továrnách ,úřadech
a státních institucí ale neukázal také tváře
těch kdo věřili v konec té morbidní doby
možná i fotoalbum má dvě tváře
Re: Paroubkovo fotoalbum
(kaja, 13.3.2010 10:08:41)
Odpovědět
To je snad poprvé, kdy se účastníci jakéoliv demonstrace rozčilují nad tím, že jsou filmováni a fotografováni. Zatím to účastníci každé demonstrace vítali, neboť tím měli zajištěnu větší publicitu. Proč teď demonstrantům vadí, že se jejich fota někde objeví. Proto snad na tu demonstraci šli, aby se o nich vědělo co nejvíce - aby bylo jejich nesouhlas co nejvíce vidět a slyšet. Pokud nechce někdo aby byl filmován a zůstal anonymní, tak ať necchodí na demonstrace.
Re: Paroubkovo fotoalbum
(Užmato Sere, 13.3.2010 15:48:29)
Odpovědět
Tento příspěvek nemá chybu. Naprosto perfektní. Největší zrůdy kominterny by z vás měly radost.
Re: Paroubkovo fotoalbum
(Leuciscus, 13.3.2010 20:03:23)
Odpovědět
Nemám pana Paroubka rád,ale vulgární k němu také nechci být. Vím,že není člověk ten,aby se zavděčil lidem všem. Také jsem býval v různých funkcích i když jen v čestných.Vím tedy,že se soukromím je konec a u něho to asi nebude jiné.Má za to sice nůši peněz,ale ani to kolikrát nevyváží zkrácený život ve stálém napětí.Přesto chci reagovat na předvolební tahy té jeho strany.Být já v jeho kůži nebyl bych asi lepší.Jen logicky uvažte co můžeme ještě od těch jiných stran očekávat? Vždy jsem byl pro ODS.Jakmile zavedli poplatky ve zdravotníctví,(ten jejich Julínek),tak jsem prohlásil,že je to jejich konec a že už je nikdy volit nebudu.A ten jejich zakrslý mluvčí tomu dodal korunu.Tak co? Koho tedy volit? Poraďte !
Re: Paroubkovo fotoalbum
(Nevolič, 14.3.2010 17:04:35)
Odpovědět
Tuto otázku (koho volit) jsem si pokládal do doby „mobilisace“ a následné zrady, nejlepší a nejchytřejší tomu říkal „opoziční smlouva“. Za účast ve správních radách a přístup ke státním penězovodům poslal pár set tisíc voličů k šípku.
Ať budete volit bolševíky, či tzv. demokraty, dočkáte se s jistotou následujícího:
a) zvýšení daní všeho druhu
b) prohlášení, že volební sliby nelze splnit, protože ti druzí to nechtějí
c) dalšího omezení osobní svobody a prohloubení neskutečného fízlování, nemajícího obdoby snad ani v Číně
Jediné správné rozhodnutí je k volbám vůbec nejít. Debilní pindy o tom, že kdo nevolí, volí komunisty může akceptovat pouze osoba se značně, ale opravdu značně sníženou inteligencí. Při troše dobré vůle by se to dalo říci obráceně.
Pravda, mají všichni dostatek příbuzných a všelikých patolízalů, kteří k volbám půjdou a volit je budou. Ale i když to pochopitelně svedou na zabedněné voliče, patnáctiprocentní účast ve volbách by jim pěkně provětrala zadnice.
A krom toho nedostanou tři kila za hlas. NEVOLIT.
Re: Paroubkovo fotoalbum
(Hardy, 14.3.2010 14:11:35)
Odpovědět
Z bilbordu u cest se přátelsky zubí oranžový Paroubek. Říká, jsem jistota, bojuji za vaše důchody /jak bojuje, budou vyšší?/, nebo bojuji za vaše pracovní místa /jak bojuje, to je bude ty místa vytvářet?/, nebo bojuji za snížení zadlužení na polovinu /to sníží celkové zadlužení na polovinu, nebo se budeme dál zadlužovat, ale jen poloviční rychlostí?
Svět je nespravedlivej a k našim socanům obzvlášť, prostě přišli už k vyjedenýmu a předluženýmu krámu. Kde vzít, když na dlani není ani chlup. Řešení je, masivně zdaníme firmy a podnikatele, beztak jsou to většinou "modrý straky", to že většinou časem zdrhnou do daňových rájů /stačí i do Holandska/ zatím nikoho nezajímá.
Re: Paroubkovo fotoalbum
(Ing. Libor Křižka, 18.3.2010 16:00:09)
Odpovědět
Na netu už je přes 60 000 lidí proti postoji p. Paroubka a ne jen tak náhodou. Tento rádoby politik totiž už několikrát ukázal, co v něm vězí a netřeba o tom pochybovat. V roce 1983 jsem se byl podívat v divadle Disk, na absolventské představení o touze komunistů vládnout a dodnes si na ně vzpomenu, když ho vidím, jak se bezohledně dere k moci.(mimochodem byly z toho pro absolventy a Disk problémy) Jen bych nerad uvažoval o odchodu ze země a je čas se ozvat. Podobní zhovadilci by nám vládnout neměli a u voleb to dám jasně najevo. Jsem tu doma a o odchodu ať uvažují podobné existence jako je pan všechno vím a všechno znám. Jo abych nezapoměl, pobavil mě diskutující, který se uvedl jako dáma a pak trochu pozapoměl. Je vidět, že v oranžovém domku mají také internet, jen ten selský rozum, ten nám trošku chybí, viďte pánové.
Re: Paroubkovo fotoalbum
(peta, 4.5.2010 20:09:08)
Odpovědět
Velkou slabostí rozumných lidí je představa, že plány, které se příčí zdravému rozumu, nikdo nemyslí vážně a nebude je chtít uskutečňovat. Typickým příkladem je vznik nového evropského superstátu. Je nejvyšší čas, aby se svět probudil, a jestli to ještě jde, aby to zarazil; a jestli ne, aby to udržel na uzdě a nějak si s tím poradil.

M.T.
Re: a zkuste uhádnout, která dynamická blonďatá duševní obryně je jejich autorkou
(peta, 4.5.2010 22:49:24)
Odpovědět
cituji:

A na závěr ještě malý kvíz. Přečtěte si následující slova:

„V té době [v roce 1992] jsem ještě snila, že budu úspěšná, bohatá, že budu jezdit na nejkrásnější dovolené, pořídím si dům a auto, záleželo mi na tom, abych měla na sobě jen značkové oblečení. A přitom jsem měla jedny džíny a dvě trika. Ale pak jsem odjela jako delegátka cestovní kanceláří do Řecka, kde jsem se spřátelila s jednou rodinou, která kdysi zakládala místní slavnou levicovou stranu PASOK. Během těch prázdnin se to ve mně zlomilo. (…) Domů jsem se vracela jako levičák.“

… a zkuste uhádnout, která dynamická blonďatá duševní obryně je jejich autorkou.

http://blog.aktualne.centrum.cz/blogy/pavel-kohout.php?itemid=9634
nevolim dalsi ZADLUZOVANI - volim SVOBODNE
(jirka, 4.5.2010 23:03:08)
Odpovědět
LZE vyrovnat státní rozpočet bez zvyšování daní
nevolim dalsi ZADLUZOVANI - volim SVOBODNE

Ronald Reagan ríkával: nejhrozivejší veta, jakou zná, je:
"Jsem z vlády a chci vám pomoci."


Jak vyrovnat státní rozpočet bez zvyšování daní
-
www.blog.ihned.cz/mach/c1-40747310-jak-vyrovnat-statni-rozpocet-bez-zvysovani-dani