BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama




Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
BulletDoporučujeme
www.rssmonitor.cz

Mladá pravice

Revue politika

Virtually.cz

Vše o protiraketové obraně

Globalpress

aTeo.cz

Desatero Mladé pravice

Václav Klaus

Oranžáda.cz
BulletAnketa
Znáte nesympatičtějšího člověka ve svém okolí než je David Rath? Jsme zvědavi na Vaše odpovědi
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletReklama
Trika euportal
BulletReklama
BulletDoporučujeme
prave-spektrum.sk

Black Company

Skycorps

aTeo.cz

fragmenty.cz
Jak soudruh Paroubek postaví krasobruslařskou dráhu
Autor: Karel Kříž | Publikováno: 10.3.2010 | Rubrika: Politika
Ilustrace

Podle výzkumů veřejného mínění je v současné době nejpopulárnějším sportem v české kotlině jakési bruslení. Hubená holka, původem z rybníka kdesi na Vysočině, prý dokázala imperialistickým štváčům a vrahům z Wall Streetu, že i v naší krásné socialistické vlasti máme vynikající sportovce, dělnicko-rolnického původu, kteří nepotřebují ke svému rozvoji ani mrzký dolar, ani neregulované tržní kapitalistické vykořisťovatelské prostředí.

Zatímco tedy Martina Sabovčíková a její trenér zase smutně čekají jestli zamrzne Svratka, předseda je muž činu. První vlaštovky, po konzultaci s budoucím ministrem sportu, jsou již k vidění na oranžových volebních mítincích. Montované haly s kluzištěm pro bruslící pracující i nezaměstnané. Tady se mohou v klidu vyřádit mladí hokejisté, pokukující zbytečně po třetí lize v západním Německu, či snad, nedej Marx, kanadskoamerické profesionální hokejové lize. Zde mohou své první odpíchnuté řiťbergry vyzkoušet noví Nepelové či Vrzáňové, zde si mohou poprvé klackem do gumy praštit malí Jágrové, zde si i budoucí premiér a prezident může vyzkoušet noc dlouhých nožů, pokud mu je ovšem slečna Šajbulíková půjčí.

Všechno dobré bude po volbách. Pokud tedy zvítězí předseda Pandur a jeho parta. Důchodci nebudou vědět co s prachama, které jim bude horem dolem cpát Zdenda Neberteměvážně Škromach, nádražáci dostanou režijní jízdenky i na horskou dráhu v Parku kultury a oddechu Václava Kočky, za návštěvu lékaře bude platit zbohatlický mastičkář pacientovi, nikdo nebude chodit oblečený jako od táboráku, volná soutěž trhu bude jen řádně regulovaná dle usnesení ÚV, růžové mikiny do každé rodiny a hlavně to krasobruslení.

Nejprve se oddělí zrno od plev. Všichni, kdo makají mimo státní sektor dostanou přidáno. Tedy na výši procenta placených daní. Stejně jsou to většinou jen podvodníci, daňoví únikáři, neplatičí odvodů a manipulátoři s dépéhá. Takže bude lepší, když se jim ty prachy seberou rovnou všechny a bude klid na přerozdělovací práci.  

Po plíživém znárodnění nastane konečně sociálně sportovní ráj. Trenérem hokejové reprezentace bude ministerský předseda a kandidát na prezidenta inženýr Jiří Paroubek, který si jako asistenta již dříve vybral experta na podpůrné prostředky Jiřího H. Bublu i elitní první pětku ve složení Verner – Sabovčík – Krampol – Šlégr – Brožová. Poté hejtman Ráth postaví metro z Kolína do Velkého Oseku, kde studenti a odboráři menšinové sexuální orientace budou mít jízdné zdarma.

Ano a tam bude stát. Nová, krásná, krytá, vytápěná a všeúčelová krasobruslařská dráha. S rozpočtem 1,5 miliardy korun ji za tři miliardy postaví akciová společnost Gross S, práce všeho druhu. Každý sociálně potřebný, který na rozdíl od Bushe, Topolánka a Nečase nezavinil světovou hospodářskou krizi, dostane při první návštěvě státní příspěvek na nové brusle ve výši třináctého důchodu a stravenku na oběd. Provoz bude regulovaný, ceny lidové, spokojenost všeobecná.

Pokud se nějaký rychlobruslař naučí piruetu či krasobruslařka obrousí zoubky nožů při brzdění po třetím kilometru, bude úkol splněn. Zase zasadíme válečným štváčům, západoněmeckým soudruhům i americkému broukovi těžkou ránu stejné účinnosti, jako když jsme svého času chtěli ovládnout automobilový trh Velké Británie doma absolutně nedostatkovou perlou českého průmyslu Škoda 120.

Chudák Martina Sáblíková. Tímto se jí omlouvám za účelové zkomolení jména do krasobruslařsko-hokejové terminologie v předchozím textu, věřím, že ona tuto nadsázku pochopí. Kdo všechno se však ještě bude chtít přiživit na její celoživotní dřině a úžasném výsledku na olympiádě? Snad se ti ostatní alespoň naučí správně pojmenovat sport, který dělá. Směšnost některých takových volebně afektovaných figurek je totiž spíše k pláči. Bohužel, toto předseda opět nepobral.

......................................................................

PS - pro mladší ročníky malé vysvětlení:

Jozef Sabovčík, Ondrej Nepela, Ája Vrzáňová ... bývalí reprezentanti ČS(S)R v krasobruslení

Vrazi z Wall Streetu ... američané, kteří nejsou členy KS USA

Západní Německo ... zlý kapitalistický stát, kvůli kterému dělali soudruzi z NDR chyby

Marx (Karel) ... vynálezce myšlenky, že systém v NDR je lepší než ten v NSR

Šajbu ... pokřik ruských hokejových fanoušků, kteří chtějí vidět gól

Jiří Bubla ... bývalý reprezentační obránce, otec J. Šlégra, obchodník s heroinem

Škoda 120 ... na socialistickém regulovaném trhu naprosto nedostatkové zboží

Napsáno pro http://www.blog.idnes.cz

Nadpis redakčně upraven

5399 čtenářů | 72 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Jak soudruh Paroubek postaví krasobruslařskou dráhu
(čtenářka, 10.3.2010 7:37:25)
Odpovědět
Moc pěkný článek. Srdečně jsem se zasmála a hned budu mít hezčí den, když začal s úsměvem. Jen doufám, že národ dostane do května rozum a toho oranžového krasobruslaře pošle i s tím jeho upoceným oranžovým betlémem do pihele tmavýho.
Re: Jak soudruh Paroubek postaví krasobruslařskou dráhu
(Silbrstein, 10.3.2010 9:08:59)
Odpovědět
Myslíte, milá "čtenářko" , že národ nemá rozum ? Jakou kvalifikaci a jaké pověření máte na takové tlachy ? Obávám se, že by Vás národ za svou mluvčí nezvolil v žádném případě.
Re: Jak soudruh Paroubek postaví krasobruslařskou dráhu
(douglas, 10.3.2010 10:42:12)
Odpovědět
Tak se čtenářkou do puntíku souhlasím. Ale jak je vidět, to oranžové jelito má pořád dost příznivců. To jsou ti, co chodí na estrády s Krampolem....
Re: Jak soudruh Paroubek postaví krasobruslařskou dráhu
(Ježek 1, 10.3.2010 13:00:04)
Odpovědět
Silbrstein není blbec, který chodí na Jyrkovy estrády s Krampolem. Je to Jyrkou placený internetový diskutér.
ODS a jeho modré straky
(učitel z Prahy, 10.3.2010 20:15:40)
Odpovědět
Nyní všichni maji možnost poznat,co je zlodějská ODS a čeho jsou schopni.Topolánek,Langer,Řebíček,Dalík a další odesáci,rozkradli co se dalo a přitom se chovaji jako "holubičky".Jenom pro informaci: OPENCARD lup za 880 milionů,CYKLOSTEZKA lup za 150 milionů, ŠKODŮV PALÁC korupce za miliardy a počet dalších korupcí za další desítky milionů.
Modrá žluč
(Dr.Holeček,Praha, 10.3.2010 23:28:03)
Odpovědět
Tak jsem se díval, na OVM z kraje, ale musím říct, že nejhůře se chovala Němcová, fakt hadrnice, trhovkyně, pavlačová drbna. Tahle tupá mafiánka nezapře, že je jen zlodějka rohlíků. Všichni mluvili slušně, jenom tahle žlučovitá bába si nenechala ujít jedinou příležitost napadat jiné, asi to má ODS jako jediný program, fakt byla směšná a něco takhle hloupého, neužitečného a nekompetentního se zase cpe do parlamentu. Vysočino, probuď se a pošli tuhle trhovkyni tam, kam patří, do politického hnoje! ODS je absolutně nepříčetná, že prohrává v každém kraji o víc než 10 % a to jenom dobře, už nikdy takovouhle svoloč!!
Re: Modrá žluč
(berg, 11.3.2010 1:16:05)
Odpovědět
Dr.,Bc. a učitel z Prahy a takhle pěkně na hromadě:-) v čí hlavě se rodí takové blbosti?
Re: Modrá žluč
(zub, 11.3.2010 7:46:59)
Odpovědět
Stejný příspěvek je u jiného článku. Proč si měníte jméno. Nebo jste studoval jen pro to, abyste se naučil opisovat. Podle obsahu je to pravděpodobné.
Re: Modrá žluč
(Golem, 11.3.2010 17:34:00)
Odpovědět
Doktore, to zni velmi chytre co tady vkladate. Maly dotaz. Pokud je jedna z nejkultivovanejsich dam na ceske politicke scene "žlučovitá baba", co je potom to ohavne arogantni bolsevicke zpuchle potem smrdici prase Paroubek? Dekuji za odpoved. Hezky den.
Paroubek už může sestavovat vládu ....
(Bc.Košková,Praha, 10.3.2010 21:53:31)
Odpovědět
Je totiž už jasné, že Topolánek prohraje. Navíc TOP signalizuje koalici s ČSSD a Paroubek sám hovoří pochvalně jak o lidovcích, tak i o straně Věci Veřejné. Fakt, že magnát Soukup podporuje Johnovu VV je sám o sobě výmluvný a naznačuje možnou povolební spolupráci s ČSSD.

Vítěz voleb má právo na sestavování vlády a toho Paroubek nepochybně využije. Tváří tvář skandálům ODS, především v Praze, snadno pak obhájí svůj společný postup se stranami pravého středu a se skrytou komunistickou podporou. Jeho cesta na Hrad se výrazně rozšiřuje.

Opak dění bude v ODS. Topolánek se propadá a propadá a kmotři si brousí nože. Ovšem výběr možných kandidátů je jen děsivý nebo hrozný, nebo útrpný. ODS potřebuje obnovu zdola a je otázkou, zda takový potenciál tam je. Neschopnost zatočit s pražskou klikou, klikami velrybářů a propojených mafií pak jen ukazuje, že ODS je rozpolcená, nejednotná a nepoužitelná. Podle toho i vypadají její preference.
Re: Paroubek už může sestavovat vládu ....
(GOLEM, 11.3.2010 17:37:47)
Odpovědět
Piš k tématu, ty oranžová nádenická pyzdo!
Re: Jak soudruh Paroubek postaví krasobruslařskou dráhu
(čtenářka, 10.3.2010 10:53:18)
Odpovědět
Já se na žádnou mluvčí nehodlám pasovat. Zatím ještě mohu říkat a psát, co si myslím. To, že národ (lid) blbne, ukazují poslední volební průzkumy. A to je můj názor. Nechtějte, abych si začala myslet ze i u Vás rozum schází. Jen tak mimochodem. Neznám ve svém okolí nikoho, kdo by měl v úmyslu volit ČSSD. Jsem obyčejný zaměstnanec v malé firmě s malým platem, ale vím že 1+1=2-2=0, kdežto počty ČSSD jsou 1+1=7-50=2.
Re: Jak soudruh Paroubek postaví krasobruslařskou dráhu
(Silberstein, 10.3.2010 12:10:39)
Odpovědět
Milá čtenářko, průzkumy, které už po dlouhou dobu ukazují jedno a totéž, těžko můžete zpochybňovat. Výsledky svědčí o tom, že národ neblbne. Přiklání - li se národ k levici, to svědčí o tom, že pravice si počíná naprosto nepřesvědčivě a špatně, navíc není jednotná, což je před volbami skutečnou katastrofou. Prohlásit, že národ blbne, to je Vaším právem, které Vám nikdo nebere a ani v budoucnosti brát nebude. Socani a bolševici musí zvítězit i kdyby nechtěli, protože tak inteligentních voličů jako jste Vy, je v Česku asi málo a těch, kteří s Vámi souhlasí, je pravděpodobně ještě méně. Přeji Vám optimismus, radost a hodně úspěchů v nepřetržitém boji za probuzení národa (jak Vy říkáte) z blbnutí.
Re: Jak soudruh Paroubek postaví krasobruslařskou dráhu
(čtenářka, 10.3.2010 13:37:07)
Odpovědět
Díky za podporu. Taky si masochisticky přeji, aby ti, co ty oranžové lháře zvolí padli na hubu. Jenže bohužel se s nimi svezeme i my, co budeme volit ne menší zlo, jak tady někteří píší, ale rozum. Mě by se to jejich rozhazování z ničeho dotklo bytostně. Mám 8 roků do důchodu, který nejspíš stihnout prožrat a až mi nebude sloužit zdraví, tak nebude na léčbu. Bohužel, já jsem neměla moc možností se na stáří zabezpečit, i když se to teď snažím dohnat, moc toho nenašetřím. Ale nestěžuji si. Bohatý je ten, kdo utratí méně než vydělá a šťastný ten, komu stačí, co má a neotravuje si život závistí, jak já říkám , co potřebuji na to mám a na co nemám to nepotřebuji.
Re: Jak soudruh Paroubek postaví krasobruslařskou dráhu
(unkas, 10.3.2010 13:49:45)
Odpovědět
Tak začněte prožírat taky...ale nebojte, s Julínkovým zravotnictvím a Kalouskovo neprožíráním se dočkáte tučných zítřků.Budete mít možná krásné,placené dálnice do každé vesnice,ale určitě dluhy taky,avšak euthanasii tutově zdarma.Přeji vše dobré.
Re: Jak soudruh Paroubek postaví krasobruslařskou dráhu
(čtenářka, 10.3.2010 14:46:20)
Odpovědět
Spíš přemýšlím, že bych si přivydělala nějakou nenáročnou brigádkou. Kolik Vám platí z Liháče, nebo to Vy sám z Vaší hlavy? Nic prožírat nebudu. Vždy jsem se živila poctivě a na staré roky mě už nikdo nepředělá, ale Vás je mi upřímně líto. Musíte mít hrozný život, ale věřte, že nenávistí a závistí si ho nezlepšíte. Navrhovala bych Vám kapku práce. Zkuste třeba drobně podnikat.
Re: Jak soudruh Paroubek postaví krasobruslařskou dráhu
(Davidan, 10.3.2010 17:17:45)
Odpovědět
Holčičko, jestli jste ještě neviděla blbku, podívejte se do zrcadla, uvidíte ukázkový exemplář.
Re: Jak soudruh Paroubek postaví krasobruslařskou dráhu
(berg, 11.3.2010 1:20:46)
Odpovědět
jj to je ta slušnost a argumentace :-) unkasi co ty na to? už máte v liháči po službě
Re: Jak soudruh Paroubek postaví krasobruslařskou dráhu
(Lucka, 11.3.2010 17:48:31)
Odpovědět
To máte ztrátu času, na takového něco vůbec odpovídat, nic jiného stejně neumí :-))
Jinak se "čtenářkou" tedy souhlasím do puntíku, ale je to tristní tušení budoucnosti...ten Paroubek je prostě veš.
Re: Jak soudruh Paroubek postaví krasobruslařskou dráhu
(Sunny, 10.3.2010 13:12:16)
Odpovědět
Souhlas se čtenářkou:-)
Re: Jak soudruh Paroubek postaví krasobruslařskou dráhu
(ferda, 10.3.2010 16:32:13)
Odpovědět
TAK SI "ČTENÁŘKO" PŘIPOMEN POČTY MACHRŮ Z ODS !- :-))) A TO JE JEN NAMÁTKOU......



Opencard dosud hlavní město stála podle jednoho z auditů 888 milionů korun, příjmy ale byly nulové. Ještě v roce 2008 přitom vedení magistrátu uvádělo, že se náklady do konce roku 2009 vrátí !!! :-))) pražský magistrát podepsal s firmou Haguess dodatek smlouvy k opencard. Společnost, která je hlavním dodavatelem sporné karty, městu zajistí bez zaplacení licence dalších 260.000 kusů karet. Společnost také souhlasila se snížením dluhu, který vůči městu uplatňuje, o 50 milionů na 100 milionů korun. Podle primátora Praha díky změně smlouvy ušetří celkem 120 milionů korun.

PŘÍPAD DRUHÝ : :-))

Uhoď Řebíčka na hlavičku!! Tento VYKUK ODS exministr
dopravy, si koupil "byteček" v DUBAJI za 10 melounů!! HA,HA,HA, JO,JO, JEDEN VYDĚLÁVÁ, DRUHÝ KRADE :-))) PODLE TOHO, NA KTERÉ JE STRANĚ.......
Re: Jak soudruh Paroubek postaví krasobruslařskou dráhu
(čtenářka, 10.3.2010 17:00:45)
Odpovědět
Jejda! Ferda! Nějak Vám z toho výčtu vypadli oranžoví šibalové. Jen namátkou: Kakaový Kraus, kčárkový Svoboda s koloběžkou Snopkovou, vrah Koček Ďuričko... a co milionář z poslaneckých náhrad Dluhoslav Sobotka. To jsem začal od spodu.
Nerada bych opoměla Vašeho guru a přecedu Pandourka.... Prosím, příště více objektivity, pokud víte, co to je.
Re: Jak soudruh Paroubek postaví krasobruslařskou dráhu
(Martin B., 11.3.2010 8:14:29)
Odpovědět
Paní čtenářko, argumentovat oranžovému moru je jako házet perly pod svině. Těší se na pastelkovné a jiné vymoženosti oranžového Vůdce Pandourka. Faktem je, že jestli to je modrý nebo oranžový mor, tak je to jeden hnůj. Vypráskat je všecky.. S touhle metastází byrorakoviny se jinak zatočit nedá!!! Je tady někdo kompetentní srovnat, jakou agendu má stát New York, který má cca 15 mil obyvatel a jakou agendu má tady ten náš Augiášův chlív?? Jsou to velmi zajímavé čísla. Potom je každému jasné, že to tady spadne na hubu. A bude hóooodně bolet. Jo, vlastně si přeju, ať to vyhrajou socani. Možná dřív lidem dojde, co je to za lůzu a poženou je holí!!!
Re: Jak soudruh Paroubek postaví krasobruslařskou dráhu
(Piskoř, 11.3.2010 16:24:29)
Odpovědět
Martine, Ty jsi skrytý marxista-leninovec. Vždyť Ty navozuješ v demokracii násilí, revoluci - už jsi zapoměl co dělali soudruzi ?
Re: Jak soudruh Paroubek postaví krasobruslařskou dráhu
(Martin B., 12.3.2010 8:41:57)
Odpovědět
Ano, ano, když Ti někdo bude "brát poslední skývu chleba" a brát Ti střechu nad hlavou, pro špatně zaúčtované (zaplacené!!!) penále ze zpožděné platby ve výši 188,- Kč, které se vyškrábe s náklady řízení 17.500,- a exekutor ti mezi tím zablokuje majtek za 5 mil, tak ty, květinové dítě, na něj půdeš s tulipánem. Vole, nevíš o čem meleš!!!
Re: Jak soudruh Paroubek postaví krasobruslařskou dráhu
(jugas, 12.3.2010 11:10:54)
Odpovědět
Sobotka a poslanecké náhrady? Snad tyto náhrady berou všichni poslanci, nejen Sobotka. Langer vozil Melčáka do parlamentu a po celé republice tři roky policejním autě a přitom určitě pobíral náhradu na cestovné. Kamje asi dával? No přece doma do stružoku. A to nikomu z ODS a jejich modrých příznivců nevadilo. Ale u Sobotky, to je bomba. Blbci.
Topolánek před svým koncem ...
(Hudeček,ekonom, 10.3.2010 20:24:43)
Odpovědět
Tady na tom je krásně vidět,jaký je rozdíl mezi voliči čssd a voliči ods.Jen pro upřesnění.Pro mě osobně je Topolánek tak odporný,že si to vážení voliči ods ani nedokážete představit.Jsem naprosto přesvědčen,že skutečné nebezpečí pro demokracii a svobodu je právě on.Přesto po něm nic neházím ani nepískám při jeho žvástech a ani nedělám z facebooku fuckbook.Je úsměvné jak se snažite vytvořit dojem,že jde o jakousi pohodovou taškařici.Je z vás,ale bohužel na sto honů cítit křečovitost a vztek,že neni po vašem.Vaše podlosti a stokrát opakované lži už na lidi zkrátka nazabírají.A to vás s.re.Tolik energie vás to všechno stálo.A nic.Tak se vztekáte,křičíte,dupete a křičíte-\"Musí být po našem!Musí a musí!A všichni se musí podřídit!\"Ne vážení.Nemusí.
Karty už jou připraveny ....
(Třešňák Vilém, 11.3.2010 22:02:02)
Odpovědět
Už je pozdě na hodnocení,kdo co udělal nebo neudělal.Karty už budou brzy rozdány a černej Petr je připraven.Pro koho?To už ví kdekdo.
Topolánek a jeho ODS po volbách končí.To je rozhodnutí jak voličů,tak i jeho členstva.Poslední zhasne a odnese klíče na Hrad,
je uvedeno v usnesení Nejvyšší rady ODS,ze dne 10.3.2010.
Re: Jak soudruh Paroubek postaví krasobruslařskou dráhu
(Katsanson, 10.3.2010 11:27:50)
Odpovědět
Vážený, neměl byste se přejmenovat? Místo Silberstein na Orangestein?
Odesáci cítí svůj konec,kopou kolem sebe ....
(Tomášek,učitel, 10.3.2010 20:13:43)
Odpovědět
Nyní všichni maji možnost poznat,co je zlodějská ODS a čeho jsou schopni.Topolánek,Langer,Řebíček,Dalík a další odesáci,rozkradli co se dalo a přitom se chovaji jako "holubičky".Jenom pro informaci: OPENCARD lup za 880 milionů,CYKLOSTEZKA lup za 150 milionů, ŠKODŮV PALÁC korupce za miliardy a počet dalších korupcí za další desítky milionů.
Re: Jak soudruh Paroubek postaví krasobruslařskou dráhu
(Janos, 10.3.2010 15:10:19)
Odpovědět
Čtenářko, tak hloupý článek jsem dlouho nečet.
Re: Jak soudruh Paroubek postaví krasobruslařskou dráhu
(ferda, 10.3.2010 16:55:08)
Odpovědět
Když tak pročítám příspěvky "Modrých intelektuálních mátoh" ze kterých čpí modrá, zaprděná nenávist a nad to, tu a tam i jejich urážky jinak smýšlejících zde přítomných diskutérů, tak si říkám, že na hrubý pytel inu hrubá záplata...:-))))

TAKŽE (NE)MILÁ "ČTENÁŘKO" :

Váš příspěvěk hovoří za vše, KDO JSTE A CO JSTE...., jako by jste křičela do světa : " HALOOO!!!. HALOOO! LIDI, CHCETE VIDĚT NEJVĚTŠÍ KRÁVU ??? TAK SE NA MNE PODÍVEJTE !!!! :-)
ALE VĚŘÍM, ŽE PŘÍJDE DEN KDY SE TO VE VAŠI, TAK TROŠKU ZPRUZENÉ HLAVIČCE UPRAVÍ.... TO SE VŠAK NEPODAŘÍ BEZ PŘÍMÉHO ZÁSAHU BOHA NEBO TÍM, ŽE TEN ROZUM PROSTĚ NĚKDY DOSTANETE.... i KDYŽ Z OBOU TĚCHTO MOŽNOSTÍ, SE MI BOŽÍ ZÁSAH ZDÁ BÝT VE VAŠEM PŘÍPADĚ PRAVDĚPODOBNĚJŠÍ... :-)))
PS. PO VOLBÁCH SI NA VÁS JISTĚ RÁD VZPOMENU..:-)))
Re: Jak soudruh Paroubek postaví krasobruslařskou dráhu
(čtenářka, 10.3.2010 17:07:07)
Odpovědět
Pane, Váš názor Vám neberu, máte na něj plné právo, ale já jsem Vás nikde neurážela i když s Vámi v ničem nesouhlasím.
Re: Jak soudruh Paroubek postaví krasobruslařskou dráhu
(berg, 10.3.2010 18:55:39)
Odpovědět
je to chudák, brát takovou práci pro liháč, ale možná je to ještě horší, možná to má opravdu tak pomotané
Re: Jak soudruh Paroubek postaví krasobruslařskou dráhu
(jorkšír, 10.3.2010 8:09:30)
Odpovědět
Tak tak,pan poslanec Paroubek má již ve všem jasno. Volby jsou pro něj takovou prkotinou,že má již sestavenu vládu,posty v ní jsou rozdány,dva miliony ohlupovaných důchodců se již nemůže dočkat až se jim splní jejich sen o třnáctém důchodě a následném bezplatném zdravotnictví,mraky nemakačenků zde ve státě rovněž při pohledu na maturitní fota na bilboardech Velkého Paroubka s vyžehleným obličejem slintají nad tím že se budou opět další roky válet bez práce za peníze úspěšných.
Chybí tomu jen maličkost = vyhrát volby.
Pokud se pravice nesemkne a nezvedne se ze země kam ji poslala nenávistná rétorika oranžové grupy tak prohraje,možná jen proto že vedla slušnou volební kampaň. Ale se slušností v ruce se s tímhle oranžovým svinstvem bojovat nedá.
Re: Jak soudruh Paroubek postaví krasobruslařskou dráhu
(unkas, 10.3.2010 10:45:50)
Odpovědět
Jen taková maličkost,jokšíre,ony ostatní strany nemají sestaveny tzv.stínové vlády,tedy jestli víš,co to je.Ale tobě a ostatním podobným jde jen o to si kopnout a zesměšnit,že?Co vy jste za lidi?
Re: Jak soudruh Paroubek postaví krasobruslařskou dráhu
(Jirka, 10.3.2010 9:00:21)
Odpovědět
Krásné. Zasmál jsem se a mám hned lepší náladu - odcházím si zavykořisťovat (jdu makat do své firmy).

Jen přemýšlím, jestli ten kíženec Ferdy Mravence a Brouka Pytlíka vyhraje volby, kam zdrhnout - v Evropě není kam (ve Svazu Evropských Socialistických Republik to o moc lepší nebude).
Re: Jak soudruh Paroubek postaví krasobruslařskou dráhu
(unkas, 10.3.2010 10:41:35)
Odpovědět
A doufám,že se tady neukážeš do zítřka,víš,že vy podnikatelé na nás socky musíte těžce šestnáct hodin denně pracovat!Jo a mimochodem,ty nemáš kam odejít?Ale jdi ty brebto,vždyť stále vyhrožujete,že když budete muset platit daně,tak odejdete do nějakých daňových rájů.Tak,prosím,nelži,že nemáš kam jít.Věř,že už se vás všech udřených nemohou dočkat.Ale takoví jako ty a všichni podobní tady zůstanete až do penálu!
Re: Jak soudruh Paroubek postaví krasobruslařskou dráhu
(Katsanson, 10.3.2010 11:34:24)
Odpovědět
Tedy já jsem také socka dokonce s malým důchodem a když čtu ty Tvoje výpotky je mi na zvracení. Klidně si nechám snížit důchod když budu vědět, že ten oranžovej tlustej estébák Roko půjde do kopru. Čest práci oranžový kecale.
Re: Jak soudruh Paroubek postaví krasobruslařskou dráhu
(unkas, 10.3.2010 12:37:58)
Odpovědět
No a teď porovnáme:já ještě pracuji na směny,nesnáším pana Topolánka a když půjde do kopru,jak pravíš,nechám si snížit plat a když to nepomůže,nechám se vyhodit!Já to opravdu neudělám!Ty si necháš snížit důchod kvůli nějakému Rokovi.A teď mi prozraď kdo z nás je skutečně BLBĚJŠÍ!!!
Re: Jak soudruh Paroubek postaví krasobruslařskou dráhu
(Ježek 1, 10.3.2010 13:03:37)
Odpovědět
Ha unkas ! Na existenci levicového vola s tímto nickem jsem už zapomněl. A on bohužel stále žije.
Re: Jak soudruh Paroubek postaví krasobruslařskou dráhu
(Bára, 10.3.2010 13:49:04)
Odpovědět
Ha - UNKAS - také jsem to před 14 dny zjistila, že náš UNKAS ještě žije a svými žvásty jen škodí. Kdo je na ty jeho blbiny zvědavý ? Já tedy ne ! Budu volit, ale rozhodně ne Paroubka, ten škodí již teď. Docela bych mu přála, aby v ústeckém kraji proti Zemanovi pohořel.
Re: Jak soudruh Paroubek postaví krasobruslařskou dráhu
(ferda, 10.3.2010 17:06:46)
Odpovědět
"Ježku,Ježku,Vy jste tolikráte hloupý, kolikráte má ježek bodlin.....:-)))))
Re: Jak soudruh Paroubek postaví krasobruslařskou dráhu
(berg, 10.3.2010 13:07:23)
Odpovědět
radši se ani neptej:-) oranžová stíhačko po všech článcích, to jste fakt placení liháčem? já si nedokážu představit, že bych takhle dobrovolně blbnul na nějakých socanských stránkach
Re: Jak soudruh Paroubek postaví krasobruslařskou dráhu
(unkas, 10.3.2010 13:43:47)
Odpovědět
Ale,ale,vy maličcí usmrkánci,slušněji by to nešlo?Zkuste nějaký argumentek bez nadávek.Jenomže vy to nějak neumíte,co?
Re: Jak soudruh Paroubek postaví krasobruslařskou dráhu
(berg, 10.3.2010 18:41:38)
Odpovědět
myslím, že každý si tady může porovnat, které příspěvky jsou slušné a které jenom plivou, že unkasi, ferdo, davidane a další placení liháčníci
Re: Jak soudruh Paroubek postaví krasobruslařskou dráhu
(ferda, 13.3.2010 0:38:12)
Odpovědět
"berg," přečti si "Golema" a jeho příspěvek.....
šašku:-))
Re: Jak soudruh Paroubek postaví krasobruslařskou dráhu
(Gerle, 10.3.2010 9:06:30)
Odpovědět
Napište taky něco podobně úsměvného o šíleném Bémově plánu s olympiádou.Proti tomu je hala úplná útěrka.Dobrou noc.
Re: Jak soudruh Paroubek postaví krasobruslařskou dráhu
(unkas, 10.3.2010 10:53:15)
Odpovědět
No jo,ono je to trošku složitější,on Paroubkův neurčitý slib nestál na rozdíl od Bémových olympijských a jiných aktivit, nikoho ještě ani kačku.Jenomže to prudce inteligentní pravicoví voliči budou těžko chápat.
Re: Jak soudruh Paroubek postaví krasobruslařskou dráhu
(děd, 10.3.2010 12:10:13)
Odpovědět
Hala je Paroubkův úlet. Ale olympiáda v Praze, to by bylo jiné kafe. Jó ty zisky (úspěchy, neúspěchy)! - pro nás a naše mafie - a ztráty pro vás socky ! Že ano, Kříži !!
Re: Jak soudruh Paroubek postaví krasobruslařskou dráhu
(Silberstein, 10.3.2010 9:24:22)
Odpovědět
Pánové Jirko a Jorkšíre, Vy svými agitkami připomínáte komunistické kecy z padesátých let, ale s obráceným znaménkem. Vy skutečně svými nenávistnými příspěvky nahráváte socanům a bolševikům. Jsem řadový volič a sympatizant pravice. Pokud bych měl volit Vás dva jako případné volební kandidáty pravice, tak bych raději volil někoho z levicově plastifikovaných a nověvulkanizovaných gerontorecyklátů - viz Milosch von Erdeppel.
Re: Jak soudruh Paroubek postaví krasobruslařskou dráhu
(unkas, 10.3.2010 10:32:42)
Odpovědět
Člověče,Kříži,ty to máš z těch absolvovaných VUMLŮ a komunistických školení dočista,ale dočista vylízaný.Na takové slohové cvičení musí být skutečně mimořádné nadání!
Re: Jak soudruh Paroubek postaví krasobruslařskou dráhu
(vvv, 10.3.2010 10:46:00)
Odpovědět
No unkas, on pan Kříž čeká na tebe, až mu to sesumíruješ. Nepřispíváš ty náhodou do,,Kravských rozhledů " ??
Re: Jak soudruh Paroubek postaví krasobruslařskou dráhu
(unkas, 10.3.2010 10:57:16)
Odpovědět
Hele,panáčku,já se přiznám,já bych takový,prudce satirický článek nesesmolil.Já totiž mnoho a mnoho výraziva z jeho literárního díla dávno zapomněl.Víš, strýcu?
Re: Jak soudruh Paroubek postaví krasobruslařskou dráhu
(Helštýn, 10.3.2010 11:00:18)
Odpovědět
Děkuji Vám pane Kříž,s chutí jsem se zasmál,krásně napsaný článek!!! Jen aby to pomohlo!
Re: Jak soudruh Paroubek postaví krasobruslařskou dráhu
(děd, 10.3.2010 12:16:10)
Odpovědět
Ano, pan Kříž je čím dál tím lepší já se zasměji u k a ž d é h o jeho článku.
Re: Jak soudruh Paroubek postaví krasobruslařskou dráhu
(Python, 11.3.2010 18:28:35)
Odpovědět
Děde a Helštýne, jestli Vám k zasmání stačí slova agitpropčíka Kříže, pak je mi Vás upřímně líto.
Re: Jak soudruh Paroubek postaví krasobruslařskou dráhu
(Jana, 10.3.2010 13:19:28)
Odpovědět
Jako pracující důchodce považuji oranžový mor ta katastrofu pro tento národ. Kolik lží, podvodů musí vydržet tento národ, aby prozřel?Včera jsem shlédla debatu na 2 o ekonomice a o hrozbě bankrotu. Nechápu jak ještě někdo může věřit, že socialisti pomůžou zlepšit stav financí toho malého našeho státu.
Jen tvrdá disciplína pomůže a taky píle podnikatelů. Když však jim slibují zvýšení daní a další odvody, aby mohli naplnit kasu, nevím nevím zda to bude povzbudivé pro podnikatele?
Re: Jak soudruh Paroubek postaví krasobruslařskou dráhu
(děd, 10.3.2010 14:56:10)
Odpovědět
Možná až budete sama závislá pouze na důchodu a budete vážně nemocná (což Vám samozřejmě nepřeji),tak prozřete Vy proč je lidem bližší růžová než modrá.
Re: Jak soudruh Paroubek postaví krasobruslařskou dráhu
(douglas, 10.3.2010 17:10:38)
Odpovědět
děde,podle nicku soudím starší ročník. To už by jste měl mít rozum , a brát ty kecy Paroubka s nadhledem ! Sliby se slibujou.....
Re: Jak soudruh Paroubek postaví krasobruslařskou dráhu
(ferda, 10.3.2010 17:48:25)
Odpovědět
nemá to být takhle ?
----------------------------------------

" lidi se radujou a modří kradou....?"
-----------------------------------------

hlupák ten, kdo nevidí, jak "Modrá letka" tuto republiku rozkradla, ..... je to všechno u nás naopak, modří kradou, oranžoví to dávají dopořádku....., aby až se to podaří, zase Ti Modří sokolíci kradli.....
Re: Jak soudruh Paroubek postaví krasobruslařskou dráhu
(Davidan, 10.3.2010 21:15:36)
Odpovědět
No, milá Jano, poslouchat ekonomického experta Lenku Zlámalovou, která vysílá celá léta za ODS, musel být zážitek. Ta paní, má nacvičení asi tři ODSácké naučky, které oni sami nedodržují a s těmi v HN vydržela léta. Takové novináře poslouchejte, pokud chcete zblbnout.
Re: Jak soudruh Paroubek postaví krasobruslařskou dráhu
(Silberstein, 10.3.2010 18:13:24)
Odpovědět
Čtu -li články pana Kříže, vždy se musím ironicky pousmát. K dokonalosti mého smíchu je ovšem daleko, to by mne snad musela moje paní strašně zlechtat, aby můj úsměv byl dokonalý. Pane Kříži, je moc smutné, že se živíte bulvárem. Vzpomínám si na jednoho spisovatele, jehož knihu jsem v pubertě četl, snad se jmenoval Karl Ludwig Opitz. Ten pravil ústy jednoho ze svých hrdinů toto:"Člověk by se uřehtal k smrti, kdyby to nebylo tak smutné". Ta kniha nebyla nic moc, ani onen spisovatel se mi nepozdával. Nicméně byl aspoň místy zábavný. Vaše články působí pravici škodu a vnucují oranžorudým výhru ve volbách.
Re: Jak soudruh Paroubek postaví krasobruslařskou dráhu
(Davidan, 10.3.2010 21:17:54)
Odpovědět
Plechový cirkus, je velmi dobrá knížka, pane kolego.
Re: Jak soudruh Paroubek postaví krasobruslařskou dráhu
(Jáužsenedivímničemu, 10.3.2010 18:32:31)
Odpovědět
Není třeba zesměšňovat nejchytřejšího politika na světě. Pan Paroubek je skutečně v přípravném výboru pro nový národní sport s pracovním názvem „české rychlé krasobruslení“. V zásadě jde o to, že ve dvou třetinách trati bude bude vymezený úsek, kde rychlý krasobruslař bude povinen provésti standardizovaný skok s patentovaným názvem „trojitý odpíchnutý Paroubek“. Tím jednak nabude závod na dramatičnosti, druhak se stane zachránce nás, sociálně slabých nesmrtelným.
Jano, podnikani pro Vas znamena zpusob jak co nejrychleji zbohatnout bez prace.Podnikani je jedna z moznosti jak byt zamestnana , je to urcity druh prace ktera Vam zajistuje zivobyti a nikoli bohatstvi jak si od podnikani slibujete Vy.Jo, makat se musi vzdy a vsude a budte rada ze mate prijem , ze nemusite byt na pracaku bez podpory.
a co tak nebýt na pracáku a zkusit to podnikání co? zřejmě ji neznáte, ale víte, že chce zbohatnout bez práce, a ten konec " budte ráda, že máte příjem" přesně ukazuje, že ne janu, ale vás nezajímá práce, ale prachy bez práce, asi vůbec nechápete, že prachy jsou výsledkem nějaké práce :-(
Re: Jak soudruh Paroubek postaví krasobruslařskou dráhu
(Jiří Veselý, 11.3.2010 7:38:08)
Odpovědět
Nejen že tento soudruh nechá postavit tu dráhu, on je tak geniální že už na ni vybírá stavaře a to tak, že si fotí na volebních akcích odpůrce, kteří po jeho vítězství budou pěkně u lopaty podrobení převýchově. Jeden režim tu tak třeba nechal postavit železniční most přes Vltavu a těžil spousty uranu, který nám tehdejší bratr ukradl abychom náhodou nezbohatli.
Re: Jak soudruh Paroubek postaví krasobruslařskou dráhu
(Piskoř, 11.3.2010 18:22:57)
Odpovědět
Vám, pane Veselý, dají širokorozchodnou hornickou lopatu, Vaše odvážná slova Vás pro ni předurčují. Jako prémii za hloupé kecy dostanete tranzistorové rádio z r. 1963.
Re: Jak soudruh Paroubek postaví krasobruslařskou dráhu
(marko, 12.3.2010 9:00:33)
Odpovědět
Neboj, Piskoř, v hloupých kecech jste s Ferdou a unkasem nepřekonatelní.
Re: Jak soudruh Paroubek postaví krasobruslařskou dráhu
(Piskoř, 12.3.2010 15:13:47)
Odpovědět
Milý Marko, ať jsem jaký jsem, od Tebe se opravdu nemám čemu přiučit.
Re: Jak soudruh Paroubek postaví krasobruslařskou dráhu
(mirek.faldyn, 13.3.2010 19:46:50)
Odpovědět
...no,jako konzervativec vím dobře,že změna je zdravá,v politice zejména.Že by se u vesla střídala topka s odskou,tak to by patrně bylo fajn,ale nic by se nehlo.Navíc je potřeba ODS radikálně ozdravit důvěryhodnými lidmi.Pak je šance vyhrát volby.Dnešní profláknuté partičce z italských vil šlo o setrvání u koryt.O nic víc.PROTO ODS TĚŽCE RUPNE.ŠKODA.