BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama




Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
BulletDoporučujeme
www.rssmonitor.cz

Mladá pravice

Revue politika

Virtually.cz

Vše o protiraketové obraně

Globalpress

aTeo.cz

Desatero Mladé pravice

Václav Klaus

Oranžáda.cz
BulletAnketa
Znáte nesympatičtějšího člověka ve svém okolí než je David Rath? Jsme zvědavi na Vaše odpovědi
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletReklama
Trika euportal
BulletReklama
BulletDoporučujeme
prave-spektrum.sk

Black Company

Skycorps

aTeo.cz

fragmenty.cz
ODS si před volbami nasazuje rádoby volitelnou masku
Autor: Dušan Streit | Publikováno: 5.3.2010 | Rubrika: Politika
Ilustrace

V topolánkovské tradici tak ovšem činí chaoticky a nevěrohodně. Ačkoliv těch zmatečných iniciativ je více, k napsání tohoto článku mě vyprovokovala až zpráva, že 44 jejich poslanců podepsalo podání k Ústavnímu soudu ve věci tzv. Data Retention směrnice.

Sliby chyby

Toto téma je pro mě citlivé. Jde totiž o zákon o šmírování telefonů a internetu, který sice v roce 2005 zavedli socani, ale který před dvěma lety zpřísnil – světe div se – návrh ministra Římana. Protože ODS se před minulými parlamentními volbami stavěla verbálně proti slídění a odposlechům, cítil jsem se podveden, o čemž jsem napsal článek: „Martine, za takovou novelu bych se šel utopit do hnojůvky“.

Tak tedy nyní probíhá druhé kolo stále stejného příběhu slíbů, hrdinných gest, oportunismu, kolaborace a zrady, jaký jsme si prožili i ve věci Evropské unie a zejména Lisabonské smlouvy. Před volbami celý příběh spěje opět ke svému počátku, aby se opakoval jako fraška.

Jde o bajku s vlkem, který začal usilovat o práva všech Karkulek. Jak je to hořce komické dokresluje to, že signatářkou je i Kaťuška „Biomasa“, která asi potřebuje napříště, aby její konspirační maily s Bursíkem, kdy se domlouvají na použití síly proti stranické konkurenci, zůstaly neodhaleny. Celou tu tragikomedii zastřešuje plzeňský doktor Marek Benda.

Iniciativa je to sice jinak chvályhodná, ale má nejméně dva roky zpoždění. Jde o pozdní lítost ODS před volbami. Je to součástí topolánkovské politiky ode zdi ke zdi. Nedovedu si představit soudného člověka, který by z úst takových zprofanovaných prospěchářů mohl brát nějaké pseudopravicové kydy.

Paroubek je sice velkou hrozbou pro naši zemi, ale Topolánek žádným východiskem není, jak jsem nedávno argumentoval v článku: „Volba proti Paroubkovi nemá jméno Topolánek“. Dokonce jsem přesvědčen, že jsou to taková inverzní dvojčata, kdy jeden bez druhého by snad ani nemohl existovat. A jejich anabáze s manželkami není podobností čistě náhodnou. Takže nevolme Topolánka, aby levicové voliče nehnal do Paroubkovy všeobjímající náruče!

Vize - vyšší stupeň klamu

Nejde o jediné fo paux ODS. Po úletu s havlovským srdcem se teď ODS znemožňuje i „Vizí 2020“. Opět ne náhodou se podobně (Vize 97) jmenuje i nadace dalšího obstarožního záletníka, jehož politickým vrcholem byl upgrade manželky (o humanitárním bombardování nemluvě).

Vizionáři nás už stáli tolik neštěstí, že bychom s nimi měli rázně skoncovat. V takto turbulentní době, jako je krize, nás mohou zachránit jedině odborná rozhodnutí „krok za krokem“, nikoli nějaké utopické vzdušné zámky, které se nakonec ukáží jako ztáta energie, prostředků i času.

Signifikantní je, že s obdobným nesmyslem přišla i Evropská unie, jejíž vize nese název „Evropa 2020“. Chtějí po vzoru pětiletek dohnat a předehnat konkurenci plánováním. Komisi jde o centralizaci a pevnější řízení hospodářství jednotlivých členů. Velice usiluje o koordinaci také přímých daní. Finanční nástroje už v eurozóně byly nivelizovány eurem a prvním důsledkem je Řecko.

Zapomenuta je vize vtělená do „Lisabonské strategie“. A tak to s vizemi většinou končí. Po velkém humbuku zůstanou jen důvody pro vizi ještě zářivější. Co bychom také strategicky reformovali, nebýt strategických reforem? V té současné mě nejvíce děsí, že na čestném místě tam zůstal „boj proti klimatickým změnám“ a „ekologický růst“. Penězovod tak dostal další oficiální krytí.

Doslova legrační je, že EU chce nadekretovat extenzivní směrná čísla k tomu, aby EU dosáhla u 40% mladší populace vysokoškolského vzdělání. Tady bychom mohli směle předat plzeňské know how. Prášek na IQ totiž ještě nikdo nevymyslel. Výsledkem bude jen degradace školství.

Tak na tento led vstoupil Topolánek se svou zbědovanou ODS. Chová se tam jak chytrá horákyně. Měkkému jádru socilalistických nesmyslů a chorobných vizí dává tvrdý obal pravicové rétoriky. Já tedy už podruhé na triky sňatkových podvodníků nenaletím.

Stejně v tomto oboru je nejlepší Paroubek. Všechny trumfnul a představil „Vizi pro Českou republiku do roku 2025“ s podtitulem Otevřeme českou cestu k národnímu blahobytu na sociálním státu. Chce se mi smát i brečet zároveň.

Napsáno pro http://www.blog.idnes.cz

4832 čtenářů | 61 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Jako obvykle , výborný článek !!
(Brabec, 5.3.2010 1:39:55)
Odpovědět
Přesné a proto smutné ! Opakuji, nevolit ODS ani ČSSD! Já osobně volím Bobošíkovou !
Re: Jako obvykle , výborný článek !!
(Fiter, 5.3.2010 6:41:48)
Odpovědět
Volte si koho chcete,ale Bobošíková je karieristka.
Že chtěla být prezidentkou s pomocí KSČM to jenom dokazuje.
Bobošíková je totéž co Grebeníček ....
(Kožnarová,Praha, 5.3.2010 19:02:41)
Odpovědět
Kdo trochu lépe zná Bobošíkovou,tak ji srovnává například s Grebeníčkem z KSČM.Tato ženská dělá jenom to,co ji přináší osobní prospěch.Nikdy nic
užitečného neudělala.
České lundry .....
(Kotek Mir., 5.3.2010 23:05:35)
Odpovědět
Nejvyšší státní zástupkyně Renáta Vesecká je členkou luxusního dámského spolku Lata Brandis ladys club, členkou tohoto spolku je i Topolánkova družka Talmanová. Spolek měl původně dělat charitu, ale jeho členky se věnovaly především luxusním a bujarým dámským večírkům, až se poslední žijící potomek Laty Brandis spravedlivě naštval a zakázal těmto luxusním ku..čkám jméno Lata vůbec používat (Blesk 5.3.2010) Je tam i foto takzvaná justiční mafiánka Vesecká kraluje v popředí, takže se sotva "nepozná". Pak bojujte v ČR s korupcí, když se nejvyšší státní zástupkně chová jak mizerná ludra.
Re: České lundry .....
(jj, 7.3.2010 1:09:40)
Odpovědět
Defraudovat peníze určené postiženým dětem to už je tedy takový humus ,že si větší asi nelze představit
- ale v dnešní pravdoláskové topolánkovsko-vondrovské ODS zdegenerované na jakousi euromafii řízenou ze zákulisí jistým kulisákem známým tím že defraudoval pomoc vězněným disidentům to ani moc nepřekvapí(holt příklady táhnou). Překvapí to, že je někdo stále ještě volí.
Re: Jako obvykle , výborný článek !!
(Brabec, 5.3.2010 19:04:06)
Odpovědět
Milý pane, Vám to vůbec nedošlo: Díky Bobo vyhrál Klaus. Její kandidatura byl perfektní manévr. Jestli to nechápete - někoho se zeptejte, vysvětlí Vám to.
Re: Jako obvykle , výborný článek !!
(Alberto Kvěch, 10.3.2010 21:47:39)
Odpovědět
Pane. Jediný Váš věrohodný příspěvek.Od Bobošíkové to byl podraz ve prospěh Klause a sebe chtěla současně zviditelnit.Je mnoho důvodů proč ji nevolit, ale podraz ve prospěh euroskeptika Klause je zásadní.Bobošíkové ani hlas.Je schopna všeho.Bohužel.Máte pravdu.Doufám ,že už věříte, že se Klaus stal prezidentem na základě neslušného politikaření.Nebyl demokraticky zvolen občany v přímé volbě.Není tedy náš prezident.
Re: Jako obvykle , výborný článek !!
(c, 5.3.2010 12:56:29)
Odpovědět
Bobosikova je levickova politicka.
Re: Jako obvykle , výborný článek !!
(standa01, 5.3.2010 13:52:32)
Odpovědět
Bobošíková se spojí s kýmkoli proti komukoli, pokud z toho bude mít prospěch. Stejně tak Zubová a Svoboda.
Pražská ODS s Bémem opět podvádí pražany ...
(Bc.Smetanová, 5.3.2010 18:44:03)
Odpovědět
Je neuvěřitelné, kam až je ODS schopna kvůli volbám zajít. Po revoluci jsem vždy volila jen ODS, ale do budoucna už nikdy. Úklid jednotlivých částí je opravdu taktický tahák na voliče, protože v čistém prostředí se lidem lépe žije. Na jednu stranu Praha léta naříká, že nemá dostatek peněz na běžný provoz města (např. v letošní zimě na likvidaci sněhu, údržbu a opravy chodníků, lepší životní prostředí města apod.) a na druhou stranu vyhodila nehorázné peníze za cyklistické stezky, opencard a teď i zneužívá peněz všech obyvatel Prahy na volební kampaň dokonce jen ODS. Argumenty Béma, které uvádí dnešní HN, jsou jen potvrzením pokračující arogantnosti ODS. Zda zneužívání peněz z pokladny města na reklamu ODS odporuje nebo neodporuje současným zákonům, považuji za nepodstatné. Ale pro mne je naprosto toto chování nemorální a tak nepřijatelné, protože peněz všech Pražanů vedení města (v němž je většina zástupců ODS) je zneužíváno k volební reklamě-kampani ODS. Každá strana má určité své prostředky na volební kampaň. Pokud s nimi špatně hospodaří, je to jen problém té konkrétní strany. Takže, když teď jde ODS ke dnu a vyčerpala si peníze na volební kampaň již na podzim minulého roku a zřejmě se jí i zmenšil příjem od sponzorů, tak nyní našla cestu, jak si "pomoci" - sebere peníze z rozpočtu města Prahy - OPRAVDU vrchol drzosti ODS!
Re: Pražská ODS s Bémem opět podvádí pražany ...
(standa01, 6.3.2010 8:20:10)
Odpovědět
Ještě jim taky můžeš přišít PP (Paroubkovi Pandury).
Re: ODS si před volbami nasazuje rádoby volitelnou masku
(jorkšír, 5.3.2010 6:36:42)
Odpovědět
No nevím,autor se jako vždy moc nezmýlil,ale tahle věta v úvodu jeho článku mi moc osobně nesedí.
S touto rádoby volitelností se chlubí docela jiný výtečník,který už na nás shlíží z každého rohu na plakátech které nám slibují na rozdíl od Topolánka kdejaký nesmysl. Počínaje ochranou pracovních míst přes znovupostavení se na nohy našeho hospodářství a celkovým všelidovým blahobytem konče.
Jakkoliv se nám tedy Topolánek i díky štvavé kampani socialistů vůči němu nemusí zamlouvat,má pro teto stát větší cenu než dvacet po socialisticku pomatených Paroubků.
Re: ODS si před volbami nasazuje rádoby volitelnou masku
(silva, 5.3.2010 7:39:58)
Odpovědět
Jorkšír, je to přesně jak píšeš.
Re: ODS si před volbami nasazuje rádoby volitelnou masku
(Emil, 5.3.2010 12:54:23)
Odpovědět
Autor článku zřejmně fandí TOP 9.
Re: ODS si před volbami nasazuje rádoby volitelnou masku
(ferda, 5.3.2010 12:39:51)
Odpovědět
Jorkšíre, Jorkšíre..... o jaké štvavé kampani socialistů hovoříš???
Vždyť ta "modrá mord parta z ODS"si takovou kampaň dělá sama pro sebe :-)))
Oni ,i jim podobní, včetně Tebe, jsou zmutováni úpíři, kteří místo krve, denně popíjí své sr@čky a své frustrace z toho, že díky úřednické vládě se jim tak trošku uzavřel kohoutek financí, které není již tak lehké krást...
stačilo si dnes poslechnout pomatence , zloprcka Kuberu, to je dárek......
doufám, že se díky Bohu o Vás postará Ďábel..:-)))
Re: ODS si před volbami nasazuje rádoby volitelnou masku
(standa01, 5.3.2010 13:49:45)
Odpovědět
Napřed so pořešte Pandury a pak zase přijď slintat, pomatenče. Co s tebou bylo? Měl jsi dovolenou?
Re: ODS si před volbami nasazuje rádoby volitelnou masku
(Šoumen, 7.3.2010 9:20:24)
Odpovědět
Pořešit pandury? Kurňa to by se mohl třeba Barták naštvat, když to byl jeho kšeft.
Re: ODS si před volbami nasazuje rádoby volitelnou masku
(standa01, 8.3.2010 8:39:04)
Odpovědět
No nevím, nevím, čí to byl kšeft....
Re: ODS si před volbami nasazuje rádoby volitelnou masku
(Rennie, 5.3.2010 8:14:27)
Odpovědět
Opravte si prosím "faux pas"... je lepší neužívat cizích termínů, neumíme-li je také psát, mohlo by dojít k nedorozumění
Re: ODS si před volbami nasazuje rádoby volitelnou masku
(Dušan Streit, 5.3.2010 9:35:14)
Odpovědět
Děkuji. Protože francouzsky neumím, vyletěla ze mě tato přesmyčka. Kaju se, je to fó pa ;-)
Re: ODS si před volbami nasazuje rádoby volitelnou masku
(FERDA, 5.3.2010 12:07:01)
Odpovědět
PANE DUŠANE STREITE ,POKUD VÁM VYPADLA TATO PŘESMYČKKA Z OTVORU, ZE KTERÉHO PADAJÍ I VAŠE ČLÁNKY, OMLUVA SE PŘÍJMÁ, JEN PAK RADĚJI POUŽÍVEJTE JEMNĚJŠÍ TOALETNÍ PAPÍR, AT TO TOLIK NEDŘE....:-))
Re: ODS si před volbami nasazuje rádoby volitelnou masku
(Rennie, 9.3.2010 8:45:25)
Odpovědět
Je zvlášní, jak se v současném Česku rozšířila móda vydávat nedostatek inteligence a vzdělání za cosi vtipného a žádoucího... a patřičně to dávat najevo tomu, kdo snad na to upozorní
Re: ODS si před volbami nasazuje rádoby volitelnou masku
(Libor, 5.3.2010 8:36:09)
Odpovědět
Kvůli Topolánkovi, který mi vadí, volit socany
nehodlám. ODS aspoň neslibuje nemožné a neštve
různé sociální skupiny lidí proti sobě.Zajímavé
je, jak Paroubek po blížícím se bankrotu Řecka,
přestal slibovat Euro v r.2015.
Re: ODS si před volbami nasazuje rádoby volitelnou masku
(Davidan, 7.3.2010 20:19:25)
Odpovědět
Tohle ti nestačí? Všude kde jsou ti tvoji vyvolení, je to stejné. Zamysli se nad sebou, máš-li čím!

Praha - Předseda pražské TOP 09, poslanec František Laudát, upozornil v pátek na nesrovnalosti v rozpočtu městské části Prahy 5 po příchodu Milana Jančíka (ODS) na radnici. Radnice by měla mít na účtech 1,5 miliardy korun, podle Jančíka je však ve fondu rezerv pouze 253 milionů korun.

Laudát připomíná, že se Jančík do funkce starosty páté městské části dostal v roce 2002 a uvádí údaje o prodeji
majetku městské části: o tržbách z majetku městské části a reinvesticích. V rozpočtu však našel nesrovnalosti: radnici podle jeho výpočtů chybí 1 247 milionů korun.

"Jestliže budou naplněny i plány roku 2010, bude celkový transfer majetku městské části do soukromých rukou dosahovat částky 3,406 miliardy korun, reinvestováno bylo 1,906 miliardy korun. Pokud by tedy radnice hospodařila zodpovědně a nezapojovala mimořádné peníze do rozpočtů, mělo by se na účtech smíchovské radnice nacházet 1,5 miliardy korun. Starosta Jančík uvádí, že ve Fondu rezerv a rozvoje je 253 milionů korun. Otázka tedy zní: Kam se podělo oněch 1 247 milionů korun? Z této částky je jistých 50,4 miliony, které letos dosýpají jinak deficitní rozpočet městské části," vypočítává Laudát.

Nezodpovědné hospodaření radnice ilustruje Laudát na stavbě barrandovského aquaparku. "Investice stála cca 250 milionů korun. Ročně stojí městskou část provoz, údržba a opravy bazénu asi 5 milionů. Nájemce platí za pronájem 37 tisíc ročně. Takže, bazén prodělává, což se ostatně dalo očekávat. A to je vítaná příležitost pro jeho privatizaci," upozorňuje s tím, že by bylo zajímavé ohlédnout se zpět, jaké byly ekonomické plány při rozhodování o investici.

Jančík k hospodaření městské části podle Laudáta již dříve uvedl: „Něco k tomu podotknu z finanční sféry. A to dělá Praha i Městská část podobně. Nechceme být zadluženi – město
splácí obligace, nové dluhy nepřijímá, takže snižuje dluh. My používáme naše našetřené peníze v době, kdy je to potřeba. Děláme pravicovou politiku v praxi. V praxi je to vždy těžší, než o tom nezávisle žvatlat….“

Závěrem Laudát vyzývá zastupitele, aby začali jednat. "Z téhle „pravicové“ politiky se budoucí politické reprezentace na Smíchově, a zřejmě i v Praze, ještě pěkně zapotí. Tohle není pravicová politika, tohle je snědený krám. Mám vážné obavy ze sdělení pana starosty Jančíka, že hlavní město hospodaří stejně. S ohledem na poslední skandály to vypadá, že pan starosta nebude daleko od pravdy. Ve světle výše uvedených skutečností se domnívám, že smíchovská radnice je zralá na forenzní audit a vyzývám příslušné zastupitele, aby konali," uzavřel.
Re: ODS si před volbami nasazuje rádoby volitelnou masku
(dijo, 5.3.2010 8:53:07)
Odpovědět
Modrá,oranžová,zelená,topácká,všechny tyhle barvy jsou oprýskanou,frustrující fasádou,neřkuli - dokonce omezující svobodu.A proto je nutné je zcela vymazat a natírat nanovo.Já budu volit OBČANÉ.CZ.
Re: ODS si před volbami nasazuje rádoby volitelnou masku
(JUDr.(ne z Plzně), 5.3.2010 20:19:10)
Odpovědět
Machinacemi a podvody proslulý právník Kindl žádá omluvu a 150.000 korun za kritiku své osoby. Soud by jej měl poslat raději do vězení, protože tam by ve většině civilizovaných zemí skončil. Jeho žaloba na ochranu osobnosti se údajně vztahuje k vyjádření Dvořákové, která v souvislosti s děním na právech za bývalého vedení naznačila možné klientské vazby a vytváření klientských sítí.
Doufejme, že budeme brzy volit politiky, kteří takovým Kindlům dveře mezi slušné kantory a právníky definitivně zavřou.

Podle většiny expertů je kauza práv v Plzni, na které se Kindl zásadně podílel, jeden z nejhorších, ale i nejnebezpečnějších podvodů polistopadového českého vysokého školství. Po prvních odhaleních kolem rychlostudentů, opsaných pracích, přijímání lidí na odvolání a podobně rezignovalo bývalé vedení. Na ZČU následně vznikla komise, jež prověřila dokumentaci absolventů. Zjistila vážná pochybení u 14 ze 63 držitelů titulu Ph.D., devíti takzvaných rychlostudentů bakalářského, 44 rychlostudentů magisterského studia a ve 12 případech rigorózního řízení.Připraveny už má materiály k odnětí titulu šesti držitelům Ph.D. Řada tzv. pedagogů si tituly udělovala navzájem. Řada pseudo-odborníků pracuje v řadách policie, státního zastupitelství a na soudech. Mafie jako vystřižená z amerického trháku.
Komoušsko-plebejská lůza
(|, 6.3.2010 13:20:27)
Odpovědět
Dědictví komunismu, že v našem čele stojí taková špína. Člověk, který zažil komunismus ani nemůže být slušný. Dokud budou v politice, ekonomice a na VŠ lidé, co byť krátce zažili komunismus, tak se nedá čekat změna. A to chce minimálně 20-30let.

Kdo někdy držel stráž u pomníčku a umí uvázat "šiatečku" je ztracen.
Re: ODS si před volbami nasazuje rádoby volitelnou masku
(Dr. Troškrt, 5.3.2010 10:30:12)
Odpovědět
Byl bych rád, kdybych mohl mít ODS rád. Jejich slova jsou pravicová, ale ty činy...!
Re: ODS si před volbami nasazuje rádoby volitelnou masku
(Tom Eng, 5.3.2010 11:15:33)
Odpovědět
Je to tak... Ja jsem aktivni ve strane svobodnych obcanu a Petra Macha znam jiz dlouho - je to hodny clovek a schopny, neni to ovsem buldozer styl a dnes to muze byt problem. Gentleman (i kdyz obcas kousavy :-) styl se nenosi. Myslim, ze svobodni i pres ralnou nemoznost prekrocit hranici volitelnosti jsou volbou co odpovida opravdu tomu cemu verim. A myslim, ze je to alternativa. VOLTE SVOBODNE :-)
PS: Jeste minule volby jsem ODS volil (parl.) od Evropskych ale volim Svobodne... Je mi lito ODS a skoda, ze prezident neni vice naklonen podpore Svobodnych... Skoda take, ze prosadit se do debaty skrze mediokracii CT a dalsich je extremne obtizne a osobne stihneme oslovit jen malo obcanu.
Re: ODS si před volbami nasazuje rádoby volitelnou masku
(Ondra Š., 5.3.2010 12:10:14)
Odpovědět
ODS jsem volil pokaždé, ve volbách do EP 2009 jsem dal hlas ale také Svobodným. Zklamalo mě však, že se z této docela nadějné strany za rok její existence nevyklubalo nic významného a její preference jsou na úrovni statistické chyby ! Ač také příliš nemusím Topolánka, budu ODS i teď volit - přičemž zaškrtnu ty kandidáty, kteří byli např. proti LS nebo vystupují tvrdě proti socanům, pár takových v mém kraji je. ;-)
Re: ODS si před volbami nasazuje rádoby volitelnou masku
(Jirka S., 5.3.2010 20:35:10)
Odpovědět
Ondro,moje rodina vždy volila ODS a už naposled.
Dnes budeme všichni volit ČSSD.
Re: ODS si před volbami nasazuje rádoby volitelnou masku
(jj, 6.3.2010 0:48:46)
Odpovědět
Paroubek je sice populistická obluda ale alespoň neškodí naší zemi z přesvědčení a za fondy z Bruselu jako eurobolševičtí havlisté z ODS,SZ,TOP09 .
Re: ODS si před volbami nasazuje rádoby volitelnou masku
(standa01, 6.3.2010 8:35:07)
Odpovědět
A tím chceš říci, že škodí z blbosti?
Re: ODS si před volbami nasazuje rádoby volitelnou masku
(standa01, 6.3.2010 8:33:36)
Odpovědět
Ten, kdo velí ve Vaší rodině rozhodne, koho budou všichni volit? Anebo jste všichni tak najednou prozřeli a udělali otočku? V mojí rodině každý volí podle svého názoru a svědomí.
Vaši rodinu bych rád viděl za pár let, až Vám hlava rodu večeři namaluje křídou na stůl.
Re: ODS si před volbami nasazuje rádoby volitelnou masku
(Ondra Š., 7.3.2010 9:39:27)
Odpovědět
Jirko, vy a vaše rodina si pochopitelně volte koho chcete, osobně je mi však podivný váš příklon od ODS k ČSSD. Nevím, čím si to u vás Paroubek, Rath, Jandák, Zaorálek a jiné normalizační "existence" zasloužili ! To bych docela rád věděl ... Jinak ještě k článku - podívejte, pane Streite, malé pravicové strany musí nejprve začít od komunální úrovně, to je i příklad Svobodných, tato strana nemá v krajích dostatek lidí, ve volbách do PS 2010 ona i jiné malé pravicové síly ( SSO,PaS Občané.cz, aj. ), které se ponejvíce vymezují spíče vůči ODS zkrátka i proto neuspějí ... Dát jim svůj hlas - znamená jen čekání na to, zda budou mít 0.2 nebo 0.3 % a do toho já už rozhodně nejdu ...
Re: ODS si před volbami nasazuje rádoby volitelnou masku
(Emil, 5.3.2010 12:58:52)
Odpovědět
Ono je těžké splnit sliby, když se musí vládnout v koalici viz. zelení, KDU-ČSL atd. U socanů je to jiné, ti se spojí s komunisty, kteří mají v podstatě stejný program.
Re: ODS si před volbami nasazuje rádoby volitelnou masku
(bublifuk, 6.3.2010 6:39:21)
Odpovědět
Koalice? Když jde ODS do holportu s kdekým, jen aby se dostala ke korytu, tak se nemá na co vymlouvat. Proč sháněla přeběhlíky a nechtěla nové volby?
Re: ODS si před volbami nasazuje rádoby volitelnou masku
(standa01, 6.3.2010 8:26:42)
Odpovědět
Nevíš co meleš. Nové volby shodil ústavní stížností jistý socan. Lžete jako když tiskne, překrucujete fakta.
Re: ODS si před volbami nasazuje rádoby volitelnou masku
(Šoumen, 7.3.2010 9:25:20)
Odpovědět
Nevíš taky co meleš, on myslel volby 2006 + přeběhlíky Melčák a spol.Co je uplatili,aby se mohli konečně dostat ke korytům.
Proč se zde přesvědčovat o nevolení vládních stran. Vždyť o tom nás přesvědčují 20 let (o bez Topolánka a Paroubka).
To je fakt.Jen ty neparlamentní jsou stále potichu a vzadu,jak by měly strach se zviditelnit.Nebo se snad obávají bulvárních médií ???
Re: ODS si před volbami nasazuje rádoby volitelnou masku
(jh, 5.3.2010 15:01:35)
Odpovědět
Pane autore,
otázka patří pod jiný Váš článek, ale i zde není od věci:
kdo sjednotí mimoparlamentní pravici, aby se v preferencích pohybovala kolem pěti procent?
Re: ODS si před volbami nasazuje rádoby volitelnou masku
(Davidan, 5.3.2010 15:03:28)
Odpovědět
Takže koho volit? Je to jedna pakáž!

Politici zavinili 83% státního dluhu!
Dnes 13:42
Politici se často vymlouvají, že za obří státní dluh může krize popřípadě političtí protivníci. Ekonom Raiffeisenbanky Aleš Michl ale vypočítal, že politici v Česku roku 2009 zavinili 83 % „sekery“ naší státní pokladny.
Podepsali se tedy na propadu české ekonomiky víc než globální recese. Jak informoval server Aktuálně.cz Michl vyšel z jednoduchého vzorce, kdy odečetl právě vliv hospodářského cyklu.

Zbyde pak to, co politici způsobili třeba zvyšováním mateřské nebo naopak snižováním daní. Podle něj je procento toho, co zavinili čeští politici, ve srovnání se světem nezvykle vysoké. V Německu se politici na deficitu státní kasy podepsali o 30 % méně, američtí politici jsou ještě lepší hospodáři.
Kdo za to může?

A kdo to má na triku? „Můžou za to politici napříč politickým spektrem, neházel bych to na triko jen levici nebo pravici,“ je přesvědčen Michl. Pravdou ale je, že v roce 2007, kdy do úřadu ministra financí nastoupil Miroslav Kalousek, dosáhl strukturální deficit, tedy deficit způsobený politiky, neuvěřitelné úrovně 214%. Někteří odborníci ale tvrdí, že za děsivý výsledek jsou zodpovědní jeho předchůdci, protože v tak krátké době již nebylo možné něco ovlivnit.

Schodek státního rozpočtu se za rok 2009 vyšplhal až ke 200 miliardám korun. Podle Michlových výsledků by to znamenalo, že politici jsou zodpovědní asi za 160 miliard korun.
Re: ODS si před volbami nasazuje rádoby volitelnou masku
(kapej, 8.3.2010 14:08:36)
Odpovědět
... uvedl Blesk ... čerpáte - li z těchto zaručených informačních kanálů, je mi vás líto.
V diskusi tam kdosi řekl, že to nebylo 83 ale 84 %...)))
Re: ODS si před volbami nasazuje rádoby volitelnou masku
(ann48, 6.3.2010 1:07:24)
Odpovědět
Pane Streite, je vidět komu fandíte, ale čím dál častějšími útoky proti ODS děláte velmi dobrou službu ČSSD a KSČM a zadarmo. Nedělejte si iluze, že tím pomáháte Svobodným. Pana Macha znám i jeho názory, ale tím, jak se ostře vymezuje vůči pravicovým stranám, nezískává voliče. V žádné straně totiž nejsou jen andělé a kdyby nakrásně byli, aby splnili své dobré sliby, museli by získat nejméně 50% vítězství ve volbách a všichni víme, že při dnešním volebním zákonu se toto žádné straně nepodaří.Domnívala jsem se, že se všechny pravicové strany budou vymezovat vůči levici, aby zabránily nástupu levice k moci. Když slyším předsedu Filipa jak říká "jsme připraveni", běhá mi mráz po zádech. Proto se mi vaše články už nelíbí a nesouhlasím s nimi. Souhlasím s názory Ondry Š. a Emila. Díky.
Re: ODS si před volbami nasazuje rádoby volitelnou masku
(frantisek zajicek, 6.3.2010 19:25:59)
Odpovědět
Anco,copak,vzdycky jsi si do me rypla(snasim) a ted mi davas celkem za pravdu?A to v tom,ze volit Macha je jenom hlas vyhozeny do kontejneru a Dusan Streit kyda spinu nalevo i napravo,podle toho co mu Kremelsky Hurvinek prikaze?Vim,ze jsi Klaunoonanista(nemam Ti to za zle)ale dnes jsi nejak pri zemi,FZ
Re: ODS si před volbami nasazuje rádoby volitelnou masku
(Dušan Streit, 7.3.2010 9:45:54)
Odpovědět
Vím, že jste nemocný, tak si pište, co chcete. Jen aby bylo jasno: S příkazy u mě uspěli tak do puberty maximálně rodiče.
Re: ODS si před volbami nasazuje rádoby volitelnou masku
(frantisek zajicek, 7.3.2010 12:53:29)
Odpovědět
Ano,jsem nemocny,na palici,Bohuzel.Ale Dusane,mam pravo volit!A jdes dolu,mel jsem zato,ze kydas spinu pouze na strany urcene Tvym duchovnim vudcem,a p.Zajicek nikdy clenem zadne nebyl,kydni si lopaticku hnoje i na mne,kdyz se u toho ukojis...Vis,trochu ve me hloda cervik pochybnosti z toho,co pises.Ja Ti(nekdy vykam,nekdy tykam)to nekdy rozepisu vic.Jinak pis si,co chces,hodne lidi s Tebou souhlasi,FZ
Re: ODS si před volbami nasazuje rádoby volitelnou masku
(Réman, 6.3.2010 9:20:23)
Odpovědět
No nazdar tenhle portál je žumpa ODS .Já vůl zvonil klíčema kvůli týhle modrý partičce a jsem jí kdysi i volil .No ted už chápu Gottwalda tehdy v prvorepublikovém parlamentu , když těm lumpům s obstrukcemi řekl že do Moskvy se jezdí učit jak jim zakroutit krkem.No doba se blíží.Pohled na přidušenýho Langera , Bursíka a Julínka , no to bych šel do první řady
Re: ODS si před volbami nasazuje rádoby volitelnou masku
(|, 6.3.2010 13:15:02)
Odpovědět
Ovšem tehdy dělal obstrukce právě nevzdělaný ignorant Gottwald. Prvá republika musela být úžasně demokratická, když takové špíně komoušské, co neuměla ani číst, dovolila zasedat v parlamentu.
Re: ODS si před volbami nasazuje rádoby volitelnou masku
(Šoumen, 7.3.2010 9:27:53)
Odpovědět
Vy jste očitý svědek?
Re: ODS si před volbami nasazuje rádoby volitelnou masku
(Hugo, 6.3.2010 14:03:02)
Odpovědět
Souhlasím s článkem.
Volte si koho chcete je demokracie, ale požadujte od politiků průhlednost,a odvolatelnost,zrušení imunity a trestní zodpovědnost za jejich rozhodování.
To by pro začátek stačilo.
Re: ODS si před volbami nasazuje rádoby volitelnou masku
(Šoumen, 7.3.2010 9:33:16)
Odpovědět
A vy si myslíte, že voliče budou politici po volbách poslouchat? To jste naiva. Jen tam hoďte svůj hlas a my to za vás rozkradem, na to nás mají. Tomu se říká demokracie. A svoboda? Tu už pohřbila Lisabonská smlouva. Za to teď už padl trest na Portugalsko. Povodně, vítr, mrtví.
No jo, boží mlýny melou pomalu, ale jistě.
Re: ODS si před volbami nasazuje rádoby volitelnou masku
(Karol Jebavý, 6.3.2010 21:28:25)
Odpovědět
" Ať všechy jedy skryté v bahně působí " - císař CLAUDIUS ..... nebo Dušan Streit ?
Re: ODS si před volbami nasazuje rádoby volitelnou masku
(ann48, 6.3.2010 23:25:21)
Odpovědět
Františku Zajíčku, když nemáte argument, tak jste vulgární a sprostý. S takovými lidmi nelze diskutovat, je to škoda času. Vždycky se vyjadřuji slušně a totéž bych očekávala od druhých.
Re: ODS si před volbami nasazuje rádoby volitelnou masku
(frantisek zajicek, 7.3.2010 8:24:57)
Odpovědět
Anco,mas pravdu,z lasky a pravdy se jeste nikdo nezchlastal,jsem produkt minuleho rezimu,FZ
Re: ODS si před volbami nasazuje rádoby volitelnou masku
(ordoš, 7.3.2010 7:38:41)
Odpovědět
Mohli bychom se předhánět ve jménech,která se objevují v různých stranách stále dokola.Fakt je ,že soudružka Bobošíková kraluje.Dokonce je podporována z hradu.Podporován z hradu je i Miloš Zeman,všimněte se ,která jména lidí figurují kolem Zemana.Současná předvolební kampaň bude,nebo má dva lídry.Zemana,který si potřebuje vyřídit účty s Paroubkem a pana Klause,který si inteligentně a velice zdánlivě slušně chce vyřídit účty s Topolánkem.Celkem mě to nevadí do té doby než se sám sebe zeptám koho volit a jestli těmto politikům záleží jen na svých politických čachrech,nebo na republice na dodržování zákonnosti a na tom,aby stát prosperoval a nekrachoval.Můj soukromý dojem je,že vůbec ne.Pokud jde ještě o jména v okolí pana Zemana takový pan soudruh Šlouf,Zbytek,Grégr,další Volfová je to celá plejáda,že nelze si je všechny pamatovat.Buďte opatrní voliči dobře si těch jmen všímejte.Je to smečka lidí bez skurpulí.
Re: ODS si před volbami nasazuje rádoby volitelnou masku
(Šoumen, 7.3.2010 9:35:06)
Odpovědět
Tak volte DSSS.
Re: ODS si před volbami nasazuje rádoby volitelnou masku
(Davidan, 7.3.2010 19:55:07)
Odpovědět
Je to píchni, jako řízni. Tihle všichni už lepší nebudou.

Politici v Česku roku 2009 zavinili 83 procent "sekyry" naší státní pokladny, vypočítal ekonom Raiffeisenbank Aleš Michl. V pátek to uvedl server Aktuálně.cz.
Když se odečte vliv hospodářského cyklu, vyplyne stav veřejných financí, za který můžou politici. Z této jednoduché premisy Michl vyšel a z veřejně dostupných dat spočetl "zásluhy" českých politiků za stav veřejných financí.
Re: ODS si před volbami nasazuje rádoby volitelnou masku
(Václav Gavel, 9.3.2010 11:13:54)
Odpovědět
ODS je strana mafiánů, podvodníku a tak volte to menší zlo na naší scéně a to je ČSSD. Ta aspoň něco udělá pro normální lidi a ne pro zbohatlíky. Po dvaceti letech od sametového převratu máte tady co jste chtěli a co jste si vycinkali!!!!!
Re: ODS si před volbami nasazuje rádoby volitelnou masku
(sucharda, 10.3.2010 18:41:59)
Odpovědět
Neuvěřím,pokud ihned nepropustí Tluchoře,který se svým "xichtem" a trhahjícím koutkem úst se jistě dle psychologů projevuje jako gauner, a to nemusí ani promluvit...Jeho projevy pak představují bonus..
Dalšími"výkladními skříněmi" jsou Íčko a Nečas...
Topole ještě by se dal Páro-hubek zadržet,vole...