BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama




Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
BulletDoporučujeme
www.rssmonitor.cz

Mladá pravice

Revue politika

Virtually.cz

Vše o protiraketové obraně

Globalpress

aTeo.cz

Desatero Mladé pravice

Václav Klaus

Oranžáda.cz
BulletAnketa
Znáte nesympatičtějšího člověka ve svém okolí než je David Rath? Jsme zvědavi na Vaše odpovědi
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletReklama
Trika euportal
BulletReklama
BulletDoporučujeme
prave-spektrum.sk

Black Company

Skycorps

aTeo.cz

fragmenty.cz
Volba proti Paroubkovi nemá jméno Topolánek
Autor: Dušan Streit | Publikováno: 26.2.2010 | Rubrika: Politika
Ilustrace

Ať se na žumpu budete dívat modrými brýlemi místo těch oranžových, pořád to bude žumpa. Všechen ten marast, v němž se teď brodíme, je společným dílem ODS a ČSSD.

Když to budeme personifikovat, je úplně jedno, jestli nás bude oblažovat Pecina nebo Šnajdr. Oba to výtečně dokumentují, oba byli propojeni přes jeden podnik (Hutní projekt, a.s.). Pecina stihnul členství v obou stranách. A o žádném z nich není možné říci, že by svými manažerskými schopnostmi v tomto podnikatelském prostředí získali mandát pro vysoké státní funkce, naopak. Konkurzy a podivné vymahačské kauzy nejsou nejlepší kvalifikací pro nakládání s veřejnými prostředky a pro získání moci.

Odmítám si klást otázku, jestli je lepší Řebíček než Gross, Janoušek než Bušina, Kvapil než Prokeš nebo Dalík než Dimun. „Vedou“ sice svými Mrštiny, Drymly, Rathy, Krausi, Zgarby, Fencly, Jansty a Doležely socani, ale to mě nikterak neuklidňuje.

Velmi ilustrativní je kauza Pandurů, která výtečníky všech křídel hezky propojuje. Proto také se nikdy nemůže nic vyšetřit, když protistrana dobře ví, že role se mohou vyměnit. A tak kromě předvolebních výkřiků ruka ruku myje. I poraženého se vyplatí „namočit“ a přihrát mu k zacpání pusy nějaký ten statutátní orgán se statisícovými odměnami nebo s korupčním potenciálem.

Přesto všechno musím přiznat, že ODS je pro mě přijatelnější než ČSSD. Takový B. Sobotka říznutý Škromachem opravdu předčí i Blba z Horní Dolní. A o Paroubkovi škoda mluvit. Ale situace je vážná do té míry, že přesun z pod okapu do louže není záchranou.

Proč jsem se zatvrdil, že Topolánkova ODS není řešením?

1) Zrádci můžete naletět jen jednou. Jeho rozvod symbolicky dokládá, jak se dalo věřit jeho předvolebním slibům podkresleným obrázky šťastné rodinky, zejména pokud se týká Evropské unie. Za Lisabonskou smlouvu vděčí EU především jeho obratu. Pro mě je EU symbolem ztráty suverenity a návratu socialistických až nedemokratických nástrojů. Je pro mě neodvratnou cestou k zaostávání a ztrátě svobod. V tomto smyslu je skoro lhostejné, zda nám bude lokálně ztrpčovat život banda kolem Topolánka či Paroubka.

2) Přitáhl k vládě Havlovy nohsledy Schwarzenberga, Vondru a Kocába. Zachoval se jako amatér, když převzal dokonce na modro přelakované srdce. Havel se mu nakonec sice vysmál, ale jeho lidi dále mají vliv, jímž podvracejí samotné základy našeho státu.

3) Na dluhy byli sice vždy větší kadeti v ČSSD, ale ODS se svého podílu na tristním stavu státní pokladny zříci nemůže. Opět se vracím k Pandurům, od nichž nedali ani oni ruce pryč a podobná situace je u dálnic. Však také bývá zvykem velkých firem sponzoringem si zavázat obě největší strany. Jednou z největších tragédií pak jsou ústupky, mající až charakter „úplatků“ Zeleným. Co nás stálo ministerstvo školství jim vydané na pospas je až neskutečné, co nás bude stát „zelená“ energetika a blokace energetiky jaderné, to teprve uvidíme.

4) Navzdory svým pravicově laděným proklamacím se ODS nepostavila sebevražednému trendu „politické korektnosti“, klimatickému šílenství a permanentnímu útoku na svobody. Už to nejsou jen regulace a direktivy, ale legalizace špiclování a omezování, mnohdy pod záminkou vykonstruovaných nebezpečenství, kdy i ODS podlehla mýtu, že lze na oltář bezpečí obětovat i svobody. A sliby o zprůhlednění právního prostředí se obrátily v pravý opak.

Nebudu opakovat, co jsem už mnohokrát popsal, naposled zde: http://streit.blog.idnes.cz/c/114600/Kdyz-ostatni-uz-nemohou-ja-potapim-pravici-Vas-Topolanek.html. Čistě metaforicky: Cítím se jako fanda Baníku na derby Sparta – Slavia. Byl bych ochoten jim fandit jen v reprezentačním zájmu. Ale co dělat, když těmto politickým týmům zájem vlasti nic neříká? Jde jen o zájem se přes politiku domoci postavení a benefitů; a na úkor nás všech.

Neopravňuje ODS právě hrozba společného postupu ČSSD a KSČM? Je to sice děsivé, i když osobně si myslím, že ti větší prospěcháři s levicovou úchylkou jsou dávno u socanů. Ale volit proti někomu jen ze strachu z propadnutí hlasu není žádný program.

Proto podpořme menší strany, které se ještě samy nebo svými reprezentanty nezdiskreditovaly. Teoreticky jsem to rozebral už zde: http://streit.blog.idnes.cz/c/117348/Muj-recept-II-prevratny-navrh-pro-zachranu-demokracie.html.

Když menší zlo je velkým zlem, tak tato možnost musí narazit na principiální odpor. Teď je třeba odmítnout modro-oranžovou dialektiku, která nenabízí alternativy, ale zahnívání. A na začátku každé změny je odvaha.

Napsáno pro http://www.blog.idnes.cz

8139 čtenářů | 68 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Volba proti Paroubkovi nemá jméno Topolánek
(marko, 26.2.2010 8:10:02)
Odpovědět
Volba proti Paroubkovi má jméno Topolánek.
A Topolánek volby vyhraje, navzdory hlupákům !
Re: Volba proti Paroubkovi nemá jméno Topolánek
(Sunny, 26.2.2010 9:38:42)
Odpovědět
Domnívám se, že princip volby proti něčemu nebo někomu je špatný. Co takhle volit PRO?
Re: Volba proti Paroubkovi nemá jméno Topolánek
(děd, 26.2.2010 9:39:03)
Odpovědět
Vážený, nevěřím že by ani za 20 let většina lidí nepoznala co a pro koho je ODS.
O Topolánka nebo Paroubka přece vůbec nejde!
ODS už výrazně ztrácí voliče i v Praze ....
(MUDr.Jirásková,Praha, 1.3.2010 23:20:37)
Odpovědět
Na skutečnost, že preference ODS padají rychlostí světla, už jsme si zvykli. Když ji v Praze v některých průzkumech dohnala i TOP09 a jednou předehnali Věci Veřejné, brali jsme to jako fakt. Ale skutečnost, že ODS dostává přímo v Praze na frak i od ČSSD je na pováženou.

Občanská demokratická strana si díky neschopnosti svých lídrů a naprosté většiny poslanců zničila svou pověst. Dnes už není ani symbolem a ani reálnou silou, ale pouze spolkem vzteklých obstruktérů. Obyčejní členové ODS se cítí právem podvedeni a ve velkých skupinách tuto stranu hromadně opouštějí. A nejen to, trpělivost došla i naprosté většině voličů.
Re: Volba proti Paroubkovi nemá jméno Topolánek
(Lada, 26.2.2010 18:26:14)
Odpovědět
Marko,víš něco o charitě "Lata Braudis"?Až si to přečteš a prohlédneš si fotografie,tak budeš znechucen ODS.Běží to ted na mejlech na Webu.Snad se to k tobě dostane.Nic horšího jsem neviděla a neslyšela.Je to pravdivéa autentické.Vylézá vše na povrch.
Proč poslanci ODS se nechovaji demokraticky?
(JUDr.Z.Hronek, 26.2.2010 22:09:25)
Odpovědět
Obstrukce, snaha zmařit něčí jednání. Tak vznikl a několik měsíců už trvá plevel naší sněmovny. Místo konstruktivního jednání, jen věčné obstrukce, aby nebyl prosazen názor levice. Možná ten názor není správný, ale chování pravice je daleko od demokracie, kde přece platí, že rozhoduje většina hlasů.

Pokud na to jedna strana Parlamentu má, ať zvítězí právo. Chlapské je i uznat svoji prohru. Pravicoví poslanci se rozhodli dát demokratické proceduře řádný políček. Porušili její svaté pravidlo a zavedli svůj zhůvěřilý blokační princip a patovou situaci, aby neprošel jediný hlas…

Ale dělat schválnosti, navíc dovolené svobodomyslnými manýrami sněmovny, aby se nedostaly k hlasu ti, kteří jsou placeni od toho, aby tvořili nové zákony, to je šlendrián nejvyššího řádu. Ať se tak děje nalevo nebo napravo politického spektra. Jo, když někdo chválí vodu a pije víno. S plnou hubou řečí o konci totality, přičemž jedním dechem je pro sabotáž…

Před dvaceti roky stávka nikomu nevadila; všichni ji brali jako výsostné právo demokracie a obstrukce počin proti svobodě názoru. Dnes jsou stávkující považování za sabotéry a obstrukce jako běžný parlamentní (zlo)zvyk. Přesto když stávkují železničáři, prodavačky či skláři, jsou bez platů, žijí jen ze svých fondů, když se flákají poslanci, o svůj měsíční příjem kolem sto tisíc i s nezdaněnými náhradami nepřijdou.

A tomu se, prosím, říká parlamentní demokracie. Ano, vláda lidu je možná, ale bez peněz daňových poplatníků by se páni posranci mohli jít tak akorát klouzat na chodníky plné psích exkrementů

Obrozenečtí Staročeši prosazovali své státoprávní ideály neúčastí na říšské radě a zemském sněmu. Po nich přišli Mladočeši, kteří jednání sněmovny blokovali zpěvem lidových písniček, třískáním kuchyňských pokliček a rozbíjením poslaneckých lavic. Dnes se jen prázdně žvaní, hodinu i víc o “kulovém”, jen aby se jednání protáhlo do předtím odhlasovaného “padla”…

A nikomu nevadí, že nebyla dodržena hierarchie právních předpisů, protože není možné nadřadit veřejné právo Ústavě. “Je to krok k nedemokracii a odmítnutí ústavnosti,” rozhořčili se poslanci sněmovní většiny.

Jen proto, že se mnohým menšinovým poslancům nelíbilo mj. eventuální schválení krajského referenda, zákona o zrušení akcií na majitele, zákony o regulaci, lobbingu či veřejných zakázkách.

Podle Zemana je chování občanských demokratů “velmi hloupé”. “Je to horší než zločin, je to pitomost,” parafrázoval Zeman v Moravcových rozhovorech na ČT výrok Napoleonova ministra zahraničních věcí, knížete Talleyranda.

Přesto dál pokračují obstrukce, sabotáž legislatíivní práce na očích vlády, která sedí ve sněmovně, jen krčí rameny, zívá, čte si noviny, telefonuje nebo se raději vůbec nedostaví. A tak si tu žijeme. Někteří si ještě z nudy odletí do Peru či jiných exotických zemí, aby zkoumali pro Česko nezbytná opatření jihoamerických indiánů v Amazonii či chemickou skladbu barviv pro slavnostní tance australských Aborigenů.

Proč ne? Hlupák poplatník, co dává, ještě větší hlupák poslanec, který nebere…
Re: Proč poslanci ODS se nechovaji demokraticky?
(mm, 27.2.2010 8:58:08)
Odpovědět
Rozdíl tu přece jenom je. Paroubek a jeho oranžová mafie 3 roky sabotovala řádně zvolenou vládu, až utrpěla vítězství. To co tady dnes máme je výsledek práce oranžové mafie a komunistů všech barev i Svobodových přebarvených komunistů. ODS nebrání vládě v práci, ale brání sjednoceným komunistům v přijetí komunistických zákonů. Co ve vás vyvolává stávka Rudých odborů a okázalá podpora ze strany Paroubka a oranžové mafie? Přidejte k tomu Paroubkův vítězný projev po volbách, kdy byl přesvědčený, že vyhrál volby. U mně to vyvolává vzpomínku z útlého dětství, kdy v rozhlase vysílali manifestaci ze staroměstského náměstí.Věřte, že je to děsivý zážítek,který i po dvaačtyřiceti letech vyvolává mrazení a strach.Nechápu, proč železničáři ze sebe nechávají dělat blbce. už nám chybí jen lidové milice. jak je vidět, železničáři je rádi zastoupí.
Re: Proč poslanci ODS se nechovaji demokraticky?
(synapse, 27.2.2010 22:43:00)
Odpovědět
demokraticky zvolenou vládu Topolánka a spol? To byl stejný "demokratický" postup jako u voleb prezidenta-zastrašování,vydírání,korupce (kolik že to lidí půjde bručet,pane Langer?)-vše zabaleno do balíčku s názvem "pozitivní a negativní motivace",jak to nazval pan poslanec Morava.To,co vzniklo po posledních volbách v čele našeho státu bylo shnilé a smradlavé už od samého počátku.
Re: Proč poslanci ODS se nechovaji demokraticky?
(poplatnik, 27.2.2010 14:44:23)
Odpovědět
Vas omyl vystihuje nejlepe vase podsouvani zameru "...aby nebyl prosazen názor levice". Jde totiz o zcela neco jineho, co vam unika: Aby se bilionove zadluzoveni nas vsech nadale zbytecne nezvysovalo o uplatky levicovych hochstapleru jejich jednodussim volicum a parazitum, na ukor vsech slusnych obcanu, kteri plati dane.
Re: Proč poslanci ODS se nechovaji demokraticky?
(Brabec, 27.2.2010 16:39:37)
Odpovědět
Pane Hronku, neáte jasno, že benefity mají zaměstnanci státních firem. Většina, co pracuje u menších podniků nebo živnostníků nemá žádné benefity. A nevím, proč mám ze svých daní někomu platit.
Re: Proč poslanci ODS se nechovaji demokraticky?
(Brabec, 28.2.2010 22:46:47)
Odpovědět
Tlachale, co nám tady zopakuješ kde co. \jdi se s těmi kydy vycpat.
Re: Volba proti Paroubkovi nemá jméno Topolánek
(mm, 26.2.2010 9:33:02)
Odpovědět
Prosím vás a co si slibujete od toho, že menší strany se dostanou do parlamentu, ale žádná strana nebude mít většinu? Kdo bude sestavovat vládu? Strana, která bude mít 18% a všichni půjdou do koalice, aby získali většinu? To jste nedomyslel. Jsem toho názoru, že strana,která vyhraje volby má sestavit vládu a nést plnou zodpovědnost za své vládnutí. Dvacet let nás mělo poučit, že koalice jsou na dvě věci na h-v-o a na nic. Měli jsme to tady 20 let a dovedlo nás to až k dnešmu Kocourkovu. Když se stramy snažily o změnu, Václav Havel podal ústavní stížnost, ÚS většinové prvky vypustil a zůstal paskvil, který nás poškozuje. A jsme zase u zodpovědnosti. Ten kdo pocit zodpovědnosti neměl byl Václav Havel, vůbec nedomýšlel dopat svého filosofování na život občanů v této zemi.
Re: Volba proti Paroubkovi nemá jméno Topolánek
(Emil1, 26.2.2010 15:14:58)
Odpovědět
to mm, Souhlasím na 100%. Pan Streit se tentokrát pěkně seknul vedle, hlavně s těmi Pandury.
Re: Volba proti Paroubkovi nemá jméno Topolánek
(Emil1, 26.2.2010 15:20:16)
Odpovědět
to mm, a několik menších stran, Katastrofa!
Re: Volba proti Paroubkovi nemá jméno Topolánek
(pařez, 28.2.2010 15:09:08)
Odpovědět
Menší strana nic neovlivní?
Podívejte se co nám vyvedli zelení soudruzi. A bylo jich v parlamentu jako šafránu.
Re: Volba proti Paroubkovi nemá jméno Topolánek
(RoyalistGirl, 28.2.2010 17:34:10)
Odpovědět
A proč ne? Třeba v Izraeli to tak funguje (hranice 2%, 12 parlamentních stran...), a to dokonce za permanetního stavu ohrožení. Není to nejstabilnější systém, ale aspoň má blíž k zastoupení všech názorů ve společnosti, než diktatura dvou stran a "menší zlo". Naco stabilní vláda, když je naprosto odtržená od přání lidí, kteří ji zvolili? A jsou si jistí, že lidi je zvolí příště zase ať provedou cokoliv, jen aby nezvolili ty druhé, kteří se chovají úplně stejně... Vám to takhle fakt vyhovuje?
Já nejsem pro diktaturu většiny ani přímou demokracii (za každou cenu), ale zrušení toho podivného přepočítávání po krajích, velká váha preferenčních hlasů a snížení 5% hranice by byl rozhodně malý krůček správným směrem.

P. S. Navíc poslanec by měl volit podle svého svědomí a nemuselo by to být 100% podle příkazu předsedy, ne? To tam přece může sedět jen Topol a Paroubek s cedulkami "101" a "99" na čele =/
Re: Volba proti Paroubkovi nemá jméno Topolánek
(ok, 26.2.2010 9:44:11)
Odpovědět
Ať už se na věci díváme z jakéhokoli úhlu pohledu, problémem zůstává volební systém. Respektive skutečnost, že volič nemá možnost ovlivnit personální složení v parlamentu. Pokud se nezmění systém, že na kadidátku budou kandidáti nominováni svými stranami v určitém pořadí, nebudou cítit odpovědnost vůči voliči, nýbrž vůči tomu, kdo bude při příštích volbách určovat jejich pořadí na kandidátce. A to opět nebude volič, nýbrž většinou předseda strany, případně její vlivní členové. A tento systém se zřejmě nezmění, takže můžeme na členy PS nadávat jak chceme. A všimněte si, že o podobné změně se nikdo ani nezmiňuje. A proč taky. Ti "zabydlení" by ztratili jistotu, že se do PS dostanou i v příštím období a fedení by ztratilo bič, kterým udržuje své ovečky v poslušnosti. A pitomec je volič, který nemá odvolání a na kterého každý poslanec kašle.
Re: Volba proti Paroubkovi nemá jméno Topolánek
(Jouda, 26.2.2010 10:15:26)
Odpovědět
Kdy jste se někdo pokusil kontaktovat svého poslance? navštívili jste jeho kancelář? účastníte se jednání obecních zastupitelstev? nebo snad stavebních řízení? Zodpovědný pravicový volič koná,nenadává.
Re: Volba proti Paroubkovi nemá jméno Topolánek
(Brabec, 26.2.2010 10:40:28)
Odpovědět
Joudo, Joudo, co zastupitelská demokracie ? Váš požadavek je směšný ! Znáte to: ten dělá to a ten zas tohle ? Někdo holt ty daně platit musí !
Re: Volba proti Paroubkovi nemá jméno Topolánek
(ok, 26.2.2010 18:00:21)
Odpovědět
Pane Joudo, omluvte, že odpovídám až nyní. Nevím, proč bych měl kontaktovat "svého" poslance, když není "můj". Nejsem s ním totiž sice spokojen a nevolil jsem ho, ale neexistuje možnost, (viz nahoře)nahradit ho někým jiným. Na volitelné místo se dostane jen prověřený "yesman" a po Melčákovi a spol. to bude ještě o něco horší. Prostě, demokracie po česku, je typicky český fenomén, stejně jako ojedinělý úkaz, jako je poslanecká imunita, kdy ožralí poslancí beztrestně brázdí naše silnice.
Re: Volba proti Paroubkovi nemá jméno Topolánek
(Jouda, 27.2.2010 11:48:20)
Odpovědět
Nemusíte žádného politika(ani komunálního) kontaktovat,nemusíte nic dělat, Vám stačí nadávat. Hlavně když se vás sejde víc,to vám stoupne sebevědomí.
Volba proti Topolánkovi ....
(Rýgl,bagrista, 26.2.2010 22:39:10)
Odpovědět
Dvacet let si musi dělnici,důchodci,rodiny s dětmi,utahovat opasky a už není kam si je utáhnout.Dvacet let nám politici jen slibují,že to bude na přechodnou dobu. To mi připomíná dobu, která trvala čtyřicet let a proto jsme chtěli změnu.Myslím si, že je načase, aby se to změnilo. Proto budu volit poprvé dobrovolně komunisty a doufám že k volbám příjde co nejvíc lidí, kteří to cítí stejně jako já.Je to momentálně jediný způsob jak vyjádřit nespokojenost se současnou politikou.
Re: Volba proti Topolánkovi ....
(mm, 27.2.2010 9:09:00)
Odpovědět
Prosím vás, ukažte mi na ulici mladou rodinu, která si musí utahovat opasky. já takovou nevidím. Vidím je maminku s miminem v drahém kočárku plném značkových krámů, značkové láhve nebo naprosto nevhodné láhve s drahým pitím. vedle sourozenec s plnou náruč příšer z televizních fantasmagorií a reklam. Když se podíváte do nákupního vozíku mladé maminky, tak rozhodě to není nákup člověka bez peněz. Když osmileté dítě si kupuje v obchodě svačiny za 45 Kč, platí dvěstěkorunovou bankovkou, budete považovat takovou rodinu za sociálně slabou? Za mých dětských let jsme si nosili svačinu z domova a nikdo svoji svačinu neházel do koše.
Re: Volba proti Topolánkovi ....
(onďa, 27.2.2010 9:48:26)
Odpovědět
Nevím,kde žijete.Ale určitě bych Vám ukázala spustu maminek,které nakupuji v akcích,slevách, v bazarech a u vietnamských obchodníků- jenom proto,že jinak to prostě nejde. V krajích,kde je práce málo,nebo skoro žádná,je to jiné,než v Praze a velkých městech.Žiji tam a v tom. Ale není to stížnost,jen odpověď na Vaši otázku.
A také na tom nevidím nic špatného ani zlého. Jen někdy žasnu...
Re: Volba proti Topolánkovi ....
(uč., 27.2.2010 10:36:59)
Odpovědět
mm,ano jsou takové,ale to jsou ty z movitých rodin co vidíte.Ty chudebné není tak vidět,ty se nemají s čím producírovat.Zeptejte se učitelek v ZŠ,jaký vidí rozdíl z které rodiny je dítě.Jenže ti bohatí je ještě šikanují a smějí se jim,že nemají značkové oblečení.V tom máte pravdu,že jsou i bohaté rodiny,ale těch je málo.Těm dětem z chudobnějších rodin je to líto,cítí se méněcenné a nesou si to do života.
Re: Volba proti Topolánkovi ....
(poplatnik, 27.2.2010 14:56:55)
Odpovědět
Podle statistik i vysledku pruzkumu verejneho mineni se obcanum vede daleko lepe, nez driv. Samozrejme, ze nekomu vic a nekomu min. Ale to je prirozene. Lide nejsou stejni jako cihy, jedna jako druha, ale indiviaduality. Nekdo je sikovnejsi, nekdo mene, nekdo je pracovitejsi, nekdo linejsi.. Bylo by zrudne, kdyby se vsichni meli mit stejne. Pak byste take ve skolach mohli davat vsem "3" - dobre, anebo radeji "4" - at jsou chudi vsichni jako za dob komunisticke mafie (ovsem s vyjimkou rudych mafianu). Ale bylo by to spravne a motivujici?
Re: Volba proti Topolánkovi ....
(Jindra J., 27.2.2010 17:15:55)
Odpovědět
poplatníku,vše jste napsal dobře,až na ten konec.Dnes je to podobné,jenže místo rudých jsou zde někteří milionáři a miliardáři a nemají to poctivě vydělané To komouši,jejich špičky se měli lépe,než obyč.lidé ,ale na tyto nenažrance nemají.Nahrabali si opravdu hodně a na účet danových poplatníků.Jinak s Vámi souhlasím,že všichni se nemohou mit stejně,dle šikovnosti a pracovitosti,ale poctivě!!!!!!!
Re: Volba proti Topolánkovi ....
(vizir, 27.2.2010 14:24:42)
Odpovědět
mm, máš naprostou pravdu. Tak ,jako se lidi mají teď , se nikdy neměli, ale to už je náš trend na všechno a na vše nadávat !!!
Re: Volba proti Topolánkovi ....
(Tlpák R., 27.2.2010 23:41:20)
Odpovědět
vizir,vaše slova mohu potvrdit,poněvadž i moje žena je v charitě Lata Brandis a můj zaměstnavatel(Povodí Vltava)na charitu přispěl
1,5 miliony.Z této velmi užitečné charity pojedou i naše děti o prázdninách k moři,což považuji za dobrou věc.
Re: Volba proti Topolánkovi ....
(Jirsák,dispečer, 27.2.2010 18:30:51)
Odpovědět
mm,promiňte,ale vy určitě nejste normální.Skoro
80% našich rodin nakupuje pouze u vietnamců,poněvadž jinak by jejich děti,ale i rodiče museli chodit nazí.V našem paneláku,kde se všichni známe,je tomu ještě o něco víc.Snad jenom rodina pana ekonomického náměstka a pana lekárníka,kupuji i v normálních obchodech.Cožpak
dnes může rodina s dětma si dovolit žít jako před dvaceti roky?Občane,probuďte se.
Re: Volba proti Topolánkovi ....
(lll, 28.2.2010 16:29:03)
Odpovědět
Jirsáku,jim to nevysvětlíte."Sytý hladovému nevěří" !
Re: Volba proti Paroubkovi nemá jméno Topolánek
(Petr, 26.2.2010 10:12:13)
Odpovědět
Ano,má jméno KSČM.
Re: Volba proti Paroubkovi nemá jméno Topolánek
(Maftík, 26.2.2010 10:48:26)
Odpovědět
To rozhodně ne. Má některé jméno z těchto: http://www.voltenevyvolene.cz/neparlamentni-strany/
Re: Volba proti Paroubkovi nemá jméno Topolánek
(Lada, 26.2.2010 18:30:18)
Odpovědět
Petře,ty nejsi normální.Charita "Lata Braudis"club os.ti otevře oci.Běhá to na internetu jako mejly,snad ti to někdo pošle.Je to neuvěřitelné co ODS dokáže.
Re: Volba proti Paroubkovi nemá jméno Topolánek
(Beroun, 27.2.2010 15:01:34)
Odpovědět
Rudi gauneri se prevlekali do "roucha beranciho" vzdy jen na dobu, nez se jim podarilo obelhat lidi a dostat se k moci. Pak nasledoval jen teror a potokoy krve nevinnych. Bylo to tak se zeleznou pravidelnosti vsude na svete a vzdy v historii, kdykoli se ruda mafie dostala k moci. Jen hlupak se spali dvakrat o stejna kamna...
Re: Volba proti Paroubkovi nemá jméno Topolánek
(Beroun, 27.2.2010 15:02:15)
Odpovědět
Rudi gauneri se prevlekali do "roucha beranciho" vzdy jen na dobu, nez se jim podarilo obelhat lidi a dostat se k moci. Pak nasledoval jen teror a potokoy krve nevinnych. Bylo to tak se zeleznou pravidelnosti vsude na svete a vzdy v historii, kdykoli se ruda mafie dostala k moci. Jen hlupak se spali dvakrat o stejna kamna...
Re: Volba proti Paroubkovi nemá jméno Topolánek
(Beroun, 27.2.2010 15:09:10)
Odpovědět
Omlouvam se za opakovani, to nebyl zamer.
Re: Volba proti Paroubkovi nemá jméno Topolánek
(Šoumen, 28.2.2010 18:35:53)
Odpovědět
Modří gauneři se převlékali do "roucha berančího" vždy jen na dobu, než se jim podařilo obelhat lidi a dostat se k moci.
Pak následovalo jen ožebračování těch nejchudších. Korupce do vlastních kapes, zadlužování a devastování státních financí, a hlavně pomoc všem kamarádům. Za jejich vlády, nebo po jejich vládě se užívalo stejné přísloví o "utahování opasků". Ovšem potom se musel najít i někdo, kdo to tu po té jejich hrůzovládě musel dát dohromady, za tu jejich zpackanou privatizaci a prodej lukrativních podniků a nemocnic za babku. Když by nebylo Řecko, čím by strašili obyčejné lidi. A to Řecko nehrozí, tak přestaňte hlavně strašit lidi bankrotem a komunisty.
Výborná analýza
(Brabec, 26.2.2010 10:46:12)
Odpovědět
Mluvíte mi z duše, pane Streite ! Každý by si měl uvědomit, že poslouchat keci typu :"Váš hlas propadne" jsou nesmysl. Když to hodíte ODS stejně si budou dělat co chtějí. A opravdu platí : lhali jednou, budou lhát znovu. Vaše články jsou skvělé. Vy jste měl být předsedou SSO !
Re: Výborná analýza
(nota, 26.2.2010 11:27:39)
Odpovědět
To je málo,já bych to viděl na ředitele zeměkoule.
Re: Volba proti Paroubkovi nemá jméno Topolánek
(bob, 26.2.2010 11:25:47)
Odpovědět
Až z konce článku vyplynulo, o co autorovi ve skutečnosti jde. O podporu malých stran na úkor ODS a ČSSD, což by znamenalo relativní vzestup účelových uskupení typu TOP´09 nebo Věci veřejné + hlasy lidovců, kteří svých 10% díky Moravě nepochybně získají a chaos je na světě. Kdo z podobné situace v minulosti profitoval, je dobře známo. Nepolitická politika, blbá nálada, důraz na osobnosti, známe...
Re: Volba proti Paroubkovi nemá jméno Topolánek
(Dr.Troškrt, 26.2.2010 11:58:39)
Odpovědět
Do včerejška jsem chtěl volit VV, ale J.X.Doležal v Reflexu mi to rozmluvil. Tak teď asi Bobošíkovou. Já vím, je chorobně ctižádostivá, ale vidím u ní elán, pracovitost a "tah na branku".
Re: Volba proti Paroubkovi nemá jméno Topolánek
(VACLAV, 26.2.2010 14:10:54)
Odpovědět
Máte pravdu i já uvažuji o Bobošíkovej měla docela bobrej program do voleb EP
Re: Volba proti Paroubkovi nemá jméno Topolánek
(marko, 26.2.2010 14:48:53)
Odpovědět
A moc jí to slušelo, když kandidovala za KSČM
na prezidentku....
Re: Volba proti Paroubkovi nemá jméno Topolánek
(Beroun, 27.2.2010 15:06:24)
Odpovědět
Prevlekla se dokonce do rudeho podle "kam vitr, tam plast". Je ale asi hodne hloupa. Na tak primitivni trik by komunistum jen tak nejaky hlupak nenaletel...
Re: Volba proti Paroubkovi nemá jméno Topolánek
(lucinapes, 26.2.2010 14:51:50)
Odpovědět
jo, a taky má hezkej rudej kostýmek a třešničky náušnice. Na kandidátku sbírá odpad zprava i zleva, hlavně aby rodinka nepřišla o džob.
Re: Volba proti Paroubkovi nemá jméno Topolánek
(joj, 27.2.2010 10:40:34)
Odpovědět
lucinapes a marko,to není argument,to se dá říct o všech.
Re: Volba proti Paroubkovi nemá jméno Topolánek
(Šoumen, 27.2.2010 13:36:53)
Odpovědět
lucinopse, že neřádíš na psu, tam už tě měli plný zuby, nebo ses odmítl/a/ zaregistrovat, aby nikdo nevěděl kdo koho osočuje? Samozřejmě, že to svedeš na svobodu a demokracii, nebo se bojíš že modrá MfDnes zneužije tvoje data? To bys přece od nich nemohla čekat, vždyť modrá k modré sedá.
Re: Volba proti Paroubkovi nemá jméno Topolánek
(Brabec, 28.2.2010 13:35:39)
Odpovědět
S tou Bobošíkovou jste směšní. Její kandidatura zachránila funkci presidenta pro Klause. A ten rudý kostýmek a náušnice ? Výborný nadhled a ironie. To by ale předpokládalo trochu důvtipu, Vy šmoulové !
Re: Volba proti Paroubkovi nemá jméno Topolánek
(Šoumen, 28.2.2010 18:43:36)
Odpovědět
RUCE PRYČ OD DŮCHODCŮ! NA SVÉ STÁŘÍ SI POCTIVĚ VYDĚLALI.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Stát prý musí sehnat 33 miliard na vyplacení důchodů. Ještě před dvěma lety bylo v sociálním fondu na důchody 70 miliard. Kam se ty peníze poděly? Dnešní důchodci si na svůj důchod vydělali poctivou prací a neexistovalo, aby se někdo vyhnul placení, protože všichni pracovali a tudíž všichni si na důchod platili.
Tón médií směrem k tomuto problému je šokující. Doslova se roztrhl pytel s názory, že dnešní důchodci si vlastně mohou za svízelnou situaci sami. Že sklízejí plody svého přitakávání minulému režimu. A že by důchody měly být vlastně sníženy na polovinu. Že nikdo vlastně za minulého režimu pořádně nepracoval, a že si tedy důchod nezaslouží.
To jsou naprosto nehorázné názory. Důchodový systém byl ve chvíli převratu 1989-1990 naprosto přebytkový, a to natolik, že až do minulého roku na něm bylo dle zdroje z Rady seniorů ČR-časopis doba seniorů 70 miliard Kč. Podle téhož zdroje si v minulém roce Topolánkova vláda z tohoto fondu půjčila 23 miliard a slíbila, že je do konce roku vrátí.
Nevrátila nic. Pokud ano, nikde o tom nebyla ani zmínka. Současná úřednická vláda by měla v rámci své detektivní práce při odhalování černých děr, kudy mizí peníze ze státní kasy,
zaměřit svůj zrak i na to, kam zmizely peníze ze sociálního fondu na důchody. Kdyby se totiž peníze, právem náležející důchodcům současným i budoucím, nerozkradly a nepoužily na různá porcování medvědů, mohlo být v systému při stávajícím stavu důchodců, i každoročním nárůstu, peněz dost až do roku 2040 i při pravidelném valorizování.
Od sametového převratu slibovaly všechny vlády, že oddělí sociální fond od státního rozpočtu. Dodnes tak žádná z nich neučinila. Nebylo by totiž dostatek peněz na různé „kamarádičky“, zlaté padáky a další nekonečný odtok peněz z hromady, na kterou si dnešní a částečně i budoucí důchodci poctivě vydělali.
Je třeba, aby někdo řekl pravdu a přestal mladé lidi štvát proti důchodcům. Ti si totiž na svůj důchod vydělali. Ono to ani jinak nešlo. Protože pracovat bylo povinností, takže pracovat musel každý, a tudíž dostával mzdu, ze které musel odvádět na důchodové zabezpečení určitou částku podle výše svých příjmů. Takže dnešní přemoudřelí a přemoudřelí mladí diskutéři, včetně těch nejuvědomělejších šplhající se na Top – ruce pryč od důchodců! Za současný stav na důchodovém účtu rozhodně nemohou oni.

Jana Bobošíková
Předsedkyně strany Suverenita
Re: Volba proti Paroubkovi nemá jméno Topolánek
(Kondor, 26.2.2010 17:38:08)
Odpovědět
Zase jeden borec z eportálu, který je plný nenávisti a zloby. Zneužívá demokracii a svobodu slova jak se to dá. Bez tohoto pána by ani e portál nemohl existovat.
Re: Volba proti Paroubkovi nemá jméno Topolánek
(frantisek zajicek, 26.2.2010 18:10:40)
Odpovědět
No jo,firma na kydani hnoje sro(Streit,Polanecky,Paulczynski,Matejka)Dusane,vubec jsi se nezmenil,prepisujes napsane,porad dokola ty same vyblitky.Hazes spinu napravo i nalevo,ale tvoje SS-Obcany stejne nikdo volit nebude,ani ti nejvetsi pitomci i kdyby jsi se posr...Jinak LS nepodepsal ani Jyrka ani Topol,ale tvoje modla-Tuneldedek Pruzinsky,s uctou,FZ
Re: Volba proti Paroubkovi nemá jméno Topolánek
(Beroun, 27.2.2010 15:13:15)
Odpovědět
Farntisku, nemel byste vyhledat pomoc psychitra? Vypada to na nejake nevyresene davne problemy...
Re: Volba proti Paroubkovi nemá jméno Topolánek
(frantisek zajicek, 27.2.2010 19:39:47)
Odpovědět
Ja to pisu z psychiatricke lecebny,tak me berte s nadhledem,FZ
Re: Volba proti Paroubkovi nemá jméno Topolánek
(Davidan, 26.2.2010 18:50:26)
Odpovědět
"Na dluhy byli sice vždy větší kadeti v ČSSD, ale ODS se svého podílu na tristním stavu státní pokladny zříci nemůže." Asi by bylo záhodno, nejen žvanit, ale také so ověřovat, o čem žvaním, pane Streite.
Re: Volba proti Paroubkovi nemá jméno Topolánek
(paní M., 27.2.2010 13:49:55)
Odpovědět
ŽE čssd zavinila dluhy MŮŽE ŘÍCI AKORÁT MAGOR, který tu snad ani nežil.ZE STÁTNÍHO ROZPOČTU flastrovala zničené hospodářství po privatizacI a aby udržela sociální smír a aby nekleklo hospodářství po privatizaci.Vize pravice není ani pro lidi, ale pro pár zbohatlíků.SMUTNÉ.
Re: Volba proti Paroubkovi nemá jméno Topolánek
(www, 27.2.2010 14:05:42)
Odpovědět
Lídři nerozhodují,nejdůležitý je program .Většina lidi ale k volbám nepůjde, pravicoví voliči všichni a levice tak na půl.Sorry, pravice má šanci, ale její program není pro věršinu , ale jen pro bohaté..
Re: Volba proti Paroubkovi nemá jméno Topolánek
(ann48, 27.2.2010 15:14:35)
Odpovědět
mm- máte naprostou pravdu. Tentokrát pan Strait pořádně ujel.
paní M - je vidět, že čerpáte informace jen od úžasného p. Paroubka a jeho suity, ale jinak o věcech nepřemýšlíte, což je škoda. Uvědomujete si vůbec, že na dluh se pořád žít nedá ani doma, ani ve státě. Jen p. Paroubek se tváří, že dluhy se nemusí platit, že je klidně můžeme přenechat našim dětem a vnoučatům. To je dosti špatné dědictví, nemyslíte.
Re: Volba proti Paroubkovi nemá jméno Topolánek
(Lupes, 27.2.2010 17:29:00)
Odpovědět
Ann48 a Davidan,vy jste normální demagogové,vy budete pořád mlet,že nás zadlužilo CSSD.Vždyt to není a ani nemůže být pravda.Podle selského rozumu.Kolik let vládli Odésáci,20let,když počítám i v koalici a CSSD jen asi čtvrtinu z toho.Vyčítáte jim sociální dávky.Proč Topolánek neudržel zaměstnanost?Nemuselo tolik lidí brát dávky.Za druhé,Špidla řekl v rozhovoru s Tachecí,že máme nejnižší sociální dávky a důchody v EU.A on to musí vědět.Byl v Bruselu 5 let.Tak co pořát melete a melete co není pravda,vždyt tím si voliče jen ubíráte.Já toho kdo lže nevolím.vy byste ty nezaměstnané nechali umřít?Jen aby zbylo na horních milionářů?Proč jim nedají práci?
Re: Volba proti Paroubkovi nemá jméno Topolánek
(vizir, 27.2.2010 19:33:00)
Odpovědět
Lupes, pro tvou informaci : Čssd nás začalo zadlužovat v době našeho růstu, za jejich 8 leté vlády. Ale to je stokrát omílaná pravda, kterou vy, zabednění socani nechcete slyšet. Tak si zjisti fakta, a potom tady nebudeš camrat takový nesmysly !!!
Re: Volba proti Paroubkovi nemá jméno Topolánek
(Julek, 28.2.2010 16:26:28)
Odpovědět
vizír,ten růst byl chvíli,když bylo z čeho rozprodávat,privatizovat.Až si to modří a tehdy foristé rozebrali a nebylo z čeho brát,tak se to ukázalo a svádí se to na CSSD,že zadlužovala v době růstu.Přemýšlejte.A CSSD vládla s ODS,tak proč tomu nezabránili Odésáci?Vše je jinak jak to vnímáte.
Dluhy mají konkrétního viníka !
(Shark, 27.2.2010 21:53:00)
Odpovědět
To, že český stát hospodařil ke konci listopadu s rekordním schodkem 169,4 miliardy korun, není podle expremiéra Miloše Zemana důsledek pouze letošního hospodaření a ekonomické krize. Propad podle něj začal už v roce 2003 - tedy v době vlády ČSSD
"Začalo to zhruba před šesti lety, kdy v roce 2003 deficit vzrostl ze 46 miliard na 113 miliard. Přitom to bylo v době začínající konjunktury. Tady se stal doslova ekonomický zločin. Nebo něco horšího než zločin - pitomost," řekl Rádiu Česko Zeman (od července 2002 do srpna 2004 byl předsedou vlády Vladimír Špidla).
Re: Volba proti Paroubkovi nemá jméno Topolánek
(Šoumen, 28.2.2010 18:42:19)
Odpovědět
A prosím, proč dluží domácnosti až stovky miliard? Když s dluhy se nedá žít ani v doma. Zeptejte se vašich dětí kolik mají dluhů z hypotéky na byt,leasingu na auto a různých karet jako Home Credit, Cetelem na placatá TV a domácí kina.
Re: Volba proti Paroubkovi nemá jméno Topolánek
(hanca, 27.2.2010 21:54:05)
Odpovědět
ja si dovolim s autorem souhlasit. je mi jedno, jestli hlas dany nejake male strane tzv. propadne. podle meho je dulezitejsi ukazat tem stavajicim parlamentnim stranam,ze uz mame dost jejich lhani a podvadeni, nalevo ci napravo. a jinou cestu, nez je proste u voleb nevolit, nevidim.
p.s. kalouskovu tzv novou stranu stranu nevyjimaje...
Re: Volba proti Paroubkovi nemá jméno Topolánek
(Moravanka, 28.2.2010 21:34:19)
Odpovědět
Kalouskova VIP strana je pořád to podobné jako ODS, zrovna jako Zemanovci, jsou to kliky, které si budou neustále přesouvat kufříky peněz, dokud nás úplně nevyrabují, přopomíná mi to věčné štěklení přemyslovských potomků. Už se na mě konečně hlavně vy v Čechách vybodněte a VOLTE KONEČNĚ STRANY, KTERÉ NEMAJÍ ŽÁDNÉ LIDI, KTEŘÍ JSOU V POSLEDNÍCH LETECH NAMOČENÍ DO POLITIKY. VOLTE SI LIDI PRO VÁŠ KRAJ, OKRES A TY, KTEŘÍ TO U VÁS ZNAJÍ, NE ŽE SE TAM JEN NARODILI ČI STUDOVALI....COŽ JE PITOMOST....NEJLÉPE NÁM BUDE, KDYŽ JE SMETEME RÁZNĚ ZE STOLU! ZROVNA JAKO PRAHU-SAMOSTATNÝ KRAJ, COŽ JE DALŠÍ PITOMOST, ALE TO MUSÍ ZEJMÉNA ČEŠI. MY MORAVÁCI, JAK SI NEOMYLNĚ ŘÍKÁME A JE TO PO MORAVSKY, NE ŽE HANEBNĚ JAK KDOSI ONEHDY NAPSAL, MORAVÁCÍ JE PO MORAVSKY, ABY BYLO JASNO ČECHŮM, CO MORAVÁKY NEVNÍMAJÍ, TAKŽE AŽ ČEŠI BUDOU MÍT POŘÁDEK S PRAHOU A BUDOU MÍT VE SVÝCH KRAJÍCH LIDI, KTEŘÍ TAM ZEJMÉNA ŽIJÍ!!!!!POTOM MY, MORAVÁCI SE K VÁM PŘIDÁME A BUDEME TÁHNOUT ZA JEDEN PROVAZ, JELIKOŽ ŽIJEME V JEDNOM STÁTĚ, DALŠÍ TRHÁNÍ BY BYLO NESMYSLEM. i KDYŽ MEZI NÁMA, MY BYCHOM TO DĚLALI ZCELA JINAK NEŽ TA PRAŽSKÁ GARDA. PRAHA BYLA PO 1.SV. VÁLCE PROTI BRNU CHUDINKA A KDYBY NEMĚLA DĚDICTVÍ PO KARLU IV. NO TAK NEVÍM...A VIDÍTE JAK JSME JI VŠICHNI VYKRMILI A ROZMAZLILI, TE´D S NÁMI VOŘE JAKO HLOUPEJ PŘEMYSL NEZNÁMYSL.
političtí diletanti
(Moravanka, 28.2.2010 20:32:56)
Odpovědět
Vážení Češi! Proč v médiích a na různých portálech stále řešíte kdo co za co může? Co kdybyste si pojmenovali ty své strany jinak nebo prostě smazali názvy stran a věnovali svoji pozornost jenom příjmění politiků...chci říct jen tolik, že myˇ, správně řečeno (podle počtu obyvatel) Češi, Moravané a Slezané (potomci obyvatel zemí Království českého a součásti rakousko-uherské říše)se nidky nedokážeme domluvit jako už mnohdy v minulosti (viz. naposledy zásadní dostaveníčko u Bílé Hory)tyto všechny tři národy jsou z 50% ateisté a barbaři schopní za grešli všeho, tedy i podvodů! Druhá půle jsou přesvědčení věřící, kteří můžou hřešit, poněvadž existuje zpoveď a motlitby za hříchy, ta hrstka, počítám tak 20% lidí, co to myslí zcela poctivě (tedy i já) se bohužel veze na této lodi, která si teď momentálně říká Česko či v rámci unie Czech republic (dočasně).Uvědomme si, že v této epoše rozkazuje a rozdává karty, kdo drží v ruce měšec peněz. Pokud nezačne každý sám od sebe se slušností bez úplatků, donášení a bezostyšného okrádání (to jest předražených služeb, obchodního šmelinářství a pod. ), nebude v této zemi shoda a mír v společenském cítění. Slované nejsou agresivním národem, tudíž ze základu docela nechápu, kde se v nás všech ta sprostota chování a pošlapávání naší národní identity bere. Mysleme na to, že bychom měli přežít jako národ, který má být hrdý na svoje lidi (jako Norové, kterých je o hodně méně, nebo Britové či jiní), vzpomeňme si na opravdu úspěšné lidi z našich národů, kteří mají dodnes jméno ve světě, i když oddtud odešli bydlet jinam, je jich spousta, dokážeme to jen tím, když se nebdume dívat jen na to, jak se nám plní slamník, ale budeme mít na mysli zejména dobrou pověst a odkaz toho, za co mnozí Češi, Moravané a Slezané položili životy.Bohatí chtějí být ještě bohatšími a většinou lakotnějšími, ať jsou, ale ať společnosti z toho něco má, v opačném případě se jim musí v mamonu zabránit. Co kdyby bohatství vlastnil nějaký psychopat....Je to jednoduchý recept. Víme přece všichni že současní zbohatlíci nemají své peníze z poctivé práce, ale z vychytralých podvodů-obchodů a jiných rádoby podfuků a podrazů, tudíž si koledují...koledují si o to, že se narodí nový Gottwald a přinese opět únor 1948 :) dobrkou noc.
Re: Volba proti Paroubkovi nemá jméno Topolánek
(Jurodiv Martin, 1.3.2010 13:39:23)
Odpovědět
Kritizovat ba strašit čtenáře je snadné, ale udělat něco pozitivního pro povytažení společnosti ze špíny, to je potřeba. Podporovat občanskou společnost, veřejné akce, diskuze, boje o užitečné hodnoty ( na př. životní prostředí, vztahy mezi běžnými lidmi, tvořivost, pracovitost ), to je nám třeba. J.
Re: Volba proti Paroubkovi nemá jméno Topolánek
(arwen, 13.3.2010 20:08:01)
Odpovědět
Asi Vám pane chytrolíne ušlo, že nejde ani o jednoho pána, ale o to jaká je ODS korupčnická, arogantní a proti lidem. Budu volit ČSSD a vy mě můžete vlézt na záda.