BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama




Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
BulletDoporučujeme
www.rssmonitor.cz

Mladá pravice

Revue politika

Virtually.cz

Vše o protiraketové obraně

Globalpress

aTeo.cz

Desatero Mladé pravice

Václav Klaus

Oranžáda.cz
BulletAnketa
Znáte nesympatičtějšího člověka ve svém okolí než je David Rath? Jsme zvědavi na Vaše odpovědi
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletReklama
Trika euportal
BulletReklama
BulletDoporučujeme
prave-spektrum.sk

Black Company

Skycorps

aTeo.cz

fragmenty.cz
Oranžové odbory budou stávkovat
Autor: Petr Paulczynski  | Publikováno: 15.2.2010 | Rubrika: Politika
Ilustrace

Taková zpráva mne vždy nadzvedne. Většinou jdou do stávky ti, kteří stejně pod zdáním práce vlastně stávkují celoročně. A do skutečné stávky se nechají  lákat  svými dobře placenými předáky například z ČMKOS, kterážto  je nástupnickou organizací Revolučního odborového hnutí (ROH),  v jejímž čele stojí soudruh senátor Milan Štěch. O nezištnosti s jakou se Milan Štěch věnuje zájmům pracujících svědčí, že obětoval slibnou a perspektivní životní kariéru strojního zámečníka a jako nezávislý člen ČSSD se nechal zvolit senátorem Senátu Parlamentu ČR.

 

A proč se zase hrozí stávkou? V podstatě kvůli zdanění stravenek a podobných benefitů, za nimiž se skrývá fingované zvýšení mzdy.  Důvod je prostý. Osvobození od daně z příjmů se v tomto případě nesystémově týká zaměstnance i zaměstnavatele. Důsledkem pak je, že na zvýšení mzdy se podílejí všichni ostatní daňoví poplatníci.

Bývalý ministr financí a místopředseda TOP 09 Miroslav Kalousek ve středu kritizoval odborové svazy, kterým se nelíbí vyšší zdanění zaměstnaneckých benefitů. "Zaměstnanci veřejné dopravy vzkazují všem ostatním, že pokud jim nepřispějí na jejich výhody, odmítnou poskytnout službu, za kterou jsou placeni. Sebevědomý daňový poplatník by se neměl nechat vydírat ani státem, ani zaměstnancem jiné profese,“ dodal Kalousek.

Co jsou to vlastně ty odbory? Bývala to obrněná pěst dělnické třídy. Na vánoce rozdaly kolekce a na MDŽ se zpráskali se soudružkami jak zákon káže. Když si chce pořídit bojový předvoj extremistická nacionalistická strana, ustaví Národní gardu. Když si obdobný předvoj chce pořídit postkomunistická socialistická strana, pořídí si odbory. A ty se starají, aby za co nejméně práce pracující brali co nejvíc peněz.

Berte to jako nadsázku, (poznámka pro diskutéry, kteří mívají problémy s pochopením mých textů), ale jako na většině nadsázek na ní něco je. Čert vem odbory, stejně jako politické strany, patří k základním kamenům, z nichž se buduje svobodná společnost. A nic proti stávce: je to legitimní nástroj, jímž brání své zájmy zaměstnanci proti zaměstnavatelům. 

Podivné však je, když odbory postupují step by step s oranžovou  politickou partají. Ale čemu se divit, když se provázanost projevuje tím, že odboroví bossové sedí v parlamentu či senátu v řadách ČSSD.

Předlistopadové odbory byly tak obludné, že se je nepodařilo zrušit. Přestrojily se do konfederace jejíž obrovský aparát, který čas od času organizuje veřejné protesty. Většině lidí je to fuk. Nejvíce se zviditelňují před Úřadem vlády. Nejlépe se však hodí k vydírání stávka na železnici. Ta přece jenom cestující - odborářská rukojmí - naštvou.

A co kdybychom také chtěli něco zadarmo jak kdysi napsal D-FENS.:
- zemědělci s požadavkem na nezdaněnou režijní hnůj a kejdu
- pracovníci ve farmacii s požadavkem na 1kg léků dle vlastního výběru ročně
- pracovníci ve zbrojním průmyslu nárokující si tři automatické střelné zbraně za rok
- kuchaři požadující nezdaněné režijní nudle v celkové délce 813,6m na osobu
- pracovníci Státní tiskárny cenin chtějí nějaké nezdaněné bankovky
- a mnozí další, kteří by také něco chtěli zadarmo
- OSPP (Odborový svaz pracovníků v pohřebnictví) například požaduje pro každého svého člena jedno nezdaněné zpopelnění ročně
- odborový svaz dřevozpracujícího průmyslu  pro své členy deset kubíků nezdaněného dříví.

Tak jen je nechme stávkovat. Ne aby se z nich někdo zase podělal. A škoda, že už nejezdí žluté Jančurovy vlaky. To by si mohli tu svou stávku rovnou narvat do špic.

P.S. Já bych chtěl zadarmo vystřelit Štěcha i s Paroubkem na měsíc. Nebo nafurt.

Napsáno pro http://www.blog.idnes.cz

4445 čtenářů | 127 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Oranžové odbory budou stávkovat
(Nikdy v odborech, 15.2.2010 0:26:45)
Odpovědět
Skvělý článek, gratuluji pane Paulczynský a z případných negativních reakcí si nic nedělejte. Důležité je, na čí straně je pravda.
Re: Oranžové odbory budou stávkovat
(unkas, 15.2.2010 14:33:12)
Odpovědět
Hele,voves,zajdi až budeš mít třicet let na směnách,naježděných cca půl milionu km do práce,mládí v tahu a zhuntovaný zdraví.Pak si povíme,jak budeš ráááádostně tleskat těmto vylízaným pisálkům,kteří v životě nesáhli na práci a které dnešní zlodějská garnitura velmi dobře platí,aby rozsévali nenávist mezi limi.Takový pitomec nestojí ani za plivnutí do ksichtu!
Re: Oranžové odbory budou stávkovat
(Nikdy v odborech, 15.2.2010 15:43:38)
Odpovědět
Stalo se, tak jsem tady a názor stejný.
Re: Oranžové odbory budou stávkovat
(unkas, 15.2.2010 16:20:19)
Odpovědět
Jo?Válím se smíchy!Ty víš možná ještě co byla SMĚNA korun za bony!!!!
Re: Oranžové odbory budou stávkovat
(Nikdy v odborech, 15.2.2010 17:44:46)
Odpovědět
Jen jestli nemluvíš z vlastní zkušenosti, chytráku.
Re: Oranžové odbory budou stávkovat
(unkas, 15.2.2010 20:49:55)
Odpovědět
To bych seděl v parlamentu nebo se válel na Seychelách,ty trotle!
Re: Oranžové odbory budou stávkovat
(Nikdy v odborech, 15.2.2010 22:25:06)
Odpovědět
Já nevím jak hluboce se vyznáš ve veksláckém podnikání. Já znám dva, jeden skončil ve vězení ještě za socialismu a druhý taxikařil, když jsem jej naposledy viděl...ani jeden se o Seychelách nezmiňoval, ale zřejmě máš mezi nimi lepší známosti.
Re: Oranžové odbory budou stávkovat
(unkas, 16.2.2010 9:56:08)
Odpovědět
No vidíš,já se nevyznám ve vexlu a ty nemáš páru o odborech...tak to uzavřeme.
Re: Oranžové odbory budou stávkovat
(lkj, 16.2.2010 10:55:05)
Odpovědět
Nikdy....napřed bylo vexláků jen pár,ale ted jsou jich mraky a ještě horších ,ti jen nevexlují,ale kradou a tunelují.
Re: Oranžové odbory budou stávkovat
(Hardy, 16.2.2010 20:22:47)
Odpovědět
Unkas to byl Poslední Mohykán a byl čestnej, ty seš akorát Poslední P-tomec Unkasi, co tu píšeš, to sou nenávistný srágory.
...poslední zhasne a klíč pošle otci zakladateli
(kronikář z Jánského vršku, 15.2.2010 23:32:55)
Odpovědět
Topolánek si myslí, že zachrání orgasmus ODS, když odřízne její dva údy - chapadla této krakatice. Ať neblbne,kolik jich pak do voleb zůstane na svobodě?
....a poslední zhasne a pošle klíč otci zakladateli.
Re: ...poslední zhasne a klíč pošle otci zakladateli
(no jo, 16.2.2010 16:50:22)
Odpovědět
ODS alespoň zhasne a začne šetřit,u těch na levo to není jisté
Re: ...poslední zhasne a klíč pošle otci zakladateli
(standa01, 21.2.2010 8:19:40)
Odpovědět
orgasmus nebo organismus, všechno jedno, hlavně že žvástám.
Měla by tak skončit celá ODS ...
(radní z Pardubic, 15.2.2010 21:31:57)
Odpovědět
Je až k blití jak se v ODS kmotři, gubernátoři,
zloději, tuneláři, zkorumpovanci, lháři, velrybáři a blbové z Horní Dolní distancují od Kvapila, přitom jsou jedna mafiánská parta. Možná ho trestají za to, že se nechal chytit, kdyby se nenechal chytit , mohl být třeba premiérem !
Re: Měla by tak skončit celá ODS ...
(kdo křičí z toho to fičí, 16.2.2010 16:47:26)
Odpovědět
Ve všech stranách je to stejné. Na radnicích je to pane radní všude ve velkých městech rovněž stejné a proto kdo pane radní/ČSSD/ křičí z toho to fičí , že ano.
Re: Oranžové odbory budou stávkovat
(Šoumen, 15.2.2010 16:04:10)
Odpovědět
Úplný souhlas.
Re: Oranžové odbory budou stávkovat
(Jirka, 15.2.2010 16:40:59)
Odpovědět
Hele soudruhu,

Lenina máš zatnutého v mozku - prober se! Klidně bych nechal nýmandy z ČD stávkovat - obratem bych škrtl celou státní dotaci a 3/4 z těch nemakačenků by okamžitě přišli o práci. Je to drzé hejno parazitů, žijících z našich peněz, kteří si ještě foukají!
Re: Oranžové odbory budou stávkovat
(unkas, 15.2.2010 20:51:39)
Odpovědět
Dík za oslovení,pořád lepší než modré prase,že?
Re: Oranžové odbory budou stávkovat
(Emil1, 15.2.2010 17:11:07)
Odpovědět
to unkas, nemáš chlastat!
Primátor Bém usvědčen ze lží ....
(René W., 15.2.2010 21:26:05)
Odpovědět
Na slovo vzatý lhář pražský primátor Pavel Bém (ODS) tvrdil v České televizi, že nemovitost, kterou si v roce 2006 pronajal magistrát od realitního magnáta Sebastiana Pawlowského, nebylo možné v žádném případě koupit. Lhal a lhal a lhal. Není divu, že při ostré výměně názorů s Cyrilem Svobodou (KDU-ČSL) mu nezbylo, než obhajovat naprosto zlodějskou variantu dvacetiletého nájemního vztahu, která bude stát městskou kasu přes čtyři miliardy korun. Městskou kasu? Ale nikoliv. Nás občany resp, Pražany to bude tolik stát.

"Jak se může koupit barák, když proboha, nikdo takový dům nenabízí na trhu...," vyřvával pokoutní politik Bém poté, co mu Svoboda vyčítal, že město účelově zvolilo nájemní vztah místo aby si příslušnou nemovitost za daleko výhodnějších finančních podmínek pořídilo do majetku. "Takový dům nebyl nabízen na trhu," blil další odporné lži primátor.

Jak prokazují informace z iHned, Bém lže a lže a lže. A kdo lže i obvykle krade… říkávala moje babička.

IHned prokazuje, že Škodův palác, dříve sídlo společnosti ČEZ, nejenže byl na prodej, ale město na něj dokonce mělo ze zákona předkupní právo. Jinými slovy - kdyby Praha skutečně chtěla nemovitost koupit, měla příležitost a cena by byla pouhých 850 milionů. A možná nějaká rekonstrukce za cca 600 miliónů. Pakatel proti pomalu pěti miliardám a navíc bez nároku na vlastnictví.

V roce 2001 ČEZ snižoval cenu z jedné miliardy až na konečných 850 milionů. Za tuto cenu tehdy koupil palác Pawlowski. Podle zákona o památkové péči měl ČEZ povinnost nabídnout palác přednostně magistrátu. Což se také stalo, magistrát ale nabídku odmítl. Nemovitost kromě toho byla nabízena veřejně na realitním trhu. Až poté, co Praha vymyslela projekt sestěhování na jedno místo a zadala studii, koupil Škodův palác Pawlowski, ten ale náhle zmizel a peníze dnes putují komusi tajnému kdesi v Lucemburku. Tunel a lži, zlodějna a podvody. Někdo napsal, že není dne, aby z pražského magistrátu nevyšla nějaká zlodějna. Neskutečná pravda. Budete znovu volit ODS a Béma? A kolik se toho musí stát, (Upřímně? Rozkrást !) aby jste názor změnili? Bém zcela jasně patří nikoliv do politiky, ale úplně jinam. A na hodně dlouho.
Re: Oranžové odbory budou stávkovat
(kuba, 19.2.2010 7:37:52)
Odpovědět
přesně tak,máš naprostou pravdu,je to dnes režim- hrobka-pomalá likvidace lidu.hajzlové
Re: Oranžové odbory budou stávkovat
(čech, 19.2.2010 12:24:06)
Odpovědět
Pane - sytý chudákovi nevěří. Káždá společenská skupina má své oči pravdy.¨Byl bych opatrný,pokud bych nebyl blb,trvdit kdo má pravdu
Hnojník podle ODS ...
(Bc.Lochtková A.,Plzeń, 15.2.2010 0:52:56)
Odpovědět
Je až k blití jak se v ODS kmotři, gubernátoři, zloději, tuneláři, zkorumpovanci, lháři, velrybáři a blbové z Horní Dolní distancují od Kvapila, přitom jsou jedna mafiánská parta. Možná ho trestají za to, že se nechal chytit, kdyby se nenechal chytit , mohl být třeba premiérem !
Re: Hnojník podle ODS ...
(lordpavka, 15.2.2010 8:21:59)
Odpovědět
Říká se:"My o voze,ona o koze!" Ta Bc ze z Plzně je buď Tvrdík,Dimun nebo podobný tajtrdlík! Štěch a podobní vyžírkové se nikdy nepochlubili a novináři se nikdy nezeptali na jejich odborářské platy! Kolik si z měšce od těch třicetikorunových troubů strkaj do štrozoků!!!
Re: Hnojník podle ODS ...
(Šoumen, 15.2.2010 16:07:21)
Odpovědět
Třicetikorunáči ale rvou ty třicetikoruny totiž do někoho jiného, doktorům a lékárníkům, také nezdaněné, a také zvyšování jejich platů, že?
Re: Hnojník podle ODS ...
(xcxv, 15.2.2010 18:23:07)
Odpovědět
Jen at stávkují,mají proč.
Re: Hnojník podle ODS ...
(pipi, 15.2.2010 9:30:42)
Odpovědět
Ty jsi to Bc dostala ze Splzně.
Bože do koho si to vložil duši.
Blahoslavení chudím duchem jejich je králoství nebeské.
Re: Hnojník podle ODS ...
(vvv, 15.2.2010 10:40:04)
Odpovědět
A mezi námi děvčaty, paní Lochotková, copak ráčí být socani ?? Šmejdi, kteří nás zadlužili, spojení s mafií kolotočářů, a všelijaké sebranky, kteří chytají dušičky na plané sliby, tak stačí jenom otevřít oči a nezavírat je. To je potom vidět jak se věci mají...
Re: Hnojník podle ODS ...
(Šoumen, 15.2.2010 16:31:19)
Odpovědět
Tak nejvíc nás zadlužili modří, tou zpackanou privatizací, anebo to byla likvidace zahraniční konkurence, ale to je jedno. Další vládnutí modrásků, balíčky a podobně, stát úplně na srač... Pak to někdo musel dávat dohromady. Pak dálší vláda modráků Kalousek - nejlepší ministr financí odhadoval, že krize nezasáhne ČR, ty brďo, ale zasáhla a mohutně. Víc jak 10% nezaměstnaných, zadlužení státu o 200 miliard. A zase balíčky, tentokrát za ODS pana Janoty, který je tahán za nitky jako marioneta zrovna Kalouskem, Který si založil vlastní stranu TOP09 s knížetem, protože žít a krást z cizího je jednodušší. On totiž ani už po těch kotrmelcích nevěřil tomu, že se do poslanecké sněmovny dostane, tak radši nová strana za peníze knížete, kterého zblbli, tedy nevím jestli to zblbnutí bylo zapotřebí, a podpora médií a sám tvrdí, že po volbách je v PS. Myslím, že mu bývalí voliči ODS pomohou získat ty potřebné hlasy, neboť se domnívají že Kalousek je pravice. Ale v tom se mýlí, Kalousek je hlavně darebák a zloděj. Oni ti jeho "přátelé" asi věděli, proč mu mají postřílet příbuzné. Nebo to byli přátelé, kteří chtěli, aby tu dotyčnou firmu měla hlavně jeho žena. Takže kdo pamatuje, tak ví že balíčky ve vládách modráků musely být, protože někdo musel platit to co se rozkrádalo. No a pan Kalousek? Dnes v jiném článku popisoval chudé důchodce pro kteří nebudou mít na péči atd. Tak proč jim ty důchody nezvedl alespoň na 60% průměrného platu, aby měli alespoň to, co mají maďaři po zkrácení důchodů, za což ho kritizovala EU, že u nás jsou nejmenší důchody v Evropě, že už by je měl konečně stát zvýšit. Ale on o tom jen teď před volbami kecá, stejně jak Topolánek ve smlouvě s občany, a hlavně při tom mluví o populistice jiných stran. Takže se radši Hnojníku běž píchnout do hnoje.
Re: Omluva pro pana Hnojníka
(Šoumen, 15.2.2010 16:34:52)
Odpovědět
Prosím omlouvám se pane Hnojníku, to měl být příspěvek pro vvv.
Re: Hnojník podle ODS ...
(sestra, 15.2.2010 21:55:00)
Odpovědět
Hnojník ani podle ODS a ani ČSSD,prostě je to blbárna,abych platila zdarma jízdy rodinám pracovníků ČD,jako zdravotník mám o třetinu nižší plat za nesrovnatelně náročnější práci,třísměnný provoz svátek nesvátek atd,ale léky zdarma pro mně a celou rodinu nemám,takže všem stejně!!Přitomvlaky prasárna,zpoždění a ceny neúměrné. ČD stále požadují jen miliardy od státu,mají na čem šetřit,tak ať začnou třeba zrušením výhod -režijní jízdné!
Re: Hnojník podle ODS ...
(Nela S., 16.2.2010 11:02:14)
Odpovědět
sestro,máš kus pravdy,ale nejvíc mě na tom štve,že se vymýšlí jak dostat od lidí prachy,jak jim ubrat kde se dá,ale sami naši páni nahoře si nesníží a neodeberou ani Ň.Je to do nebe volající.Kdypak se dočkáme výhod a že nám budou přidávat a ubírat daně a zvyšovat důchody?Jak nám bylo slibováno před volbami?Někteří lidé jsou na tom opravdu špatně a je jich dost.Ne vlastní vinnou.O zdravotnictví je škoda mluvit.Sestrám nezávidím.
Re: Hnojník podle ODS ...
(vvv, 15.2.2010 10:41:21)
Odpovědět
A mezi námi děvčaty, paní Lochotková, copak ráčí být socani ?? Šmejdi, kteří nás zadlužili, spojení s mafií kolotočářů, a všelijaké sebranky, kteří chytají dušičky na plané sliby, tak stačí jenom otevřít oči a nezavírat je. To je potom vidět jak se věci mají...
Re: Hnojník podle ODS ...
(Nevěřící, 15.2.2010 10:56:00)
Odpovědět
pravičáci tady zas rafají na socany,že je zadlužili.Opak je pravdou a každý už to dnes ví.At vrátí Bém a ostatní zloději miliardy a zadlužení nebude.Vždyt jsou všichni z ODS,poslední Kvapil z Brna.Lidé se nenechají opít rohlíkem a kecama bez obsahu.
Re: Hnojník podle ODS ...
(rebecca, 15.2.2010 12:03:46)
Odpovědět
soudruhu,zapomněl jste na Křišťálového Standu,pět na stole v českých páně Doležela,Unipetrol,Gripeny,Setůzu.Mám pokračovat?Milióny ODS jsou jen kapesným proti miliardám soudruhů z Lihového domu.
Re: Hnojník podle ODS ...
(Bára, 15.2.2010 13:07:26)
Odpovědět
Rebecco - BRAVO !
Re: Hnojník podle ODS ...
(unkas, 15.2.2010 14:11:07)
Odpovědět
Koukám smradi ze škol a ouřadové zase vyvádějí!Já bych vás vzal k nám tak na tři noční 12,pak byste přestali slintat ty vaše kraviny.Až vás přestanou živit rodiče či stát,budete na svět a odbory koukat kapánek jinak.
Re: Hnojník podle ODS ...
(Nikdy v odborech, 15.2.2010 15:48:11)
Odpovědět
unkas nežvaň. Ty jsi dělník, jako já dalajláma. Možná si z toho ani nevšiml, ale odbory průmyslových dělníků jsou bezvýznamné. Bez "ouřadů", učitelů a státních zaměstnanců by odbory už ani neexistovaly.
Re: Hnojník podle ODS ...
(unkas, 15.2.2010 16:14:23)
Odpovědět
Ale jdi ty brepto,to jako mám být ředitel?Odbory velmi dobře fungují ke spokojenosti většiny,ale v podnicích,které jsou na úrovni a kde se management nechová jako dobytek.V jednom takovém jako dělník funguji.
Re: Hnojník podle ODS ...
(Nikdy v odborech, 15.2.2010 17:39:25)
Odpovědět
Nj, a třicet let...znám Tvou pohádku.

A k čemu ti tedy odbory jsou, když se u Vás managment chová slušně? Budete také stávkovat? Průmyslové odbory prostě v této zemi prakticky neexistují. Jediný kdo stávkuje a opruzuje jsou odbory inkoustů a koloťuků.
Re: Hnojník podle ODS ...
(unkas, 15.2.2010 20:48:42)
Odpovědět
Odbory máme proto,abychom se slušně domluvili s vedením na pracovních a platových podmínkách.Když tomu nerozumíš,o odborech víš starou bačkoru tak laskavě zavři..no víš co!
Re: Hnojník podle ODS ...
(Nikdy v odborech, 15.2.2010 22:29:09)
Odpovědět
Na to nepotřebuješ odbory, trotle (zřejmě se tak oma oslovujete, tak tě nechci vyvést z konceptu). Můžete vyjednávat individuálně, když máte takové skvělé vedení.
Re: Hnojník podle ODS ...
(unkas, 16.2.2010 10:00:26)
Odpovědět
Jo,když je nás 2400!Prosím tě,necintej už nic o odborech,ano?
Re: Hnojník podle ODS ...
(Nikdy v odborech, 16.2.2010 16:00:15)
Odpovědět
A oni s Vámi neuzavřeli pracovní smlouvy jednotlivě, trotle? Tam, kde se odbory podařilo potlačit, se taky vyjednává individuálně a firmy mají obvykle lepší výsledky.
Re: Hnojník podle ODS ...
(unkas, 17.2.2010 12:23:20)
Odpovědět
Člověče,ty vůbec nemáš páru o činnosti odborů.Ty samozřejmě nevyjednávají pracovní smlouvy,ale vyjednávají následné pracovní podmínky od bezpečnosti práce až po počet dní dovolené,valorizace mezd a ostatní benefity.Když o tom nic nevíš,tak laskavě zavři rypák,trotle!
Re: Hnojník podle ODS ...
(ooooo, 18.2.2010 10:47:06)
Odpovědět
JEN AT ODBORARI STAVKUJI.MAJI PROC.
Re: Hnojník podle ODS ...
(Alan Kieslinger, 15.2.2010 23:26:21)
Odpovědět
Unkasi, jestli pracujete tak, jak tvrdíte, pak je zřejmé, že Vám dělal problémy i slabikář. Nedivte se, že chodíte na 12-ky.
Domnívám se však, že na ty dvanáctky chodíte "Na růžek".
Re: Hnojník podle ODS ...
(unkas, 16.2.2010 10:04:38)
Odpovědět
Nějak mi uniká smysl vaší poznámky.Nehledejte blešky,když už tak chyby.O tom slabikáři bychom si mohli popovídat.Mimochdem,piji zásadně jedenáctku.
Re: Hnojník podle ODS ...
(xcv, 15.2.2010 18:29:56)
Odpovědět
rebeca,samé žblechty,které se teprve vyšetřují a nikdy nebyly dokázány.Opencerd atd.tam jsou důkazy.
Re: Hnojník podle ODS ...
(Ten, jenž nemá rád nejen paroubkovité diktátory, 15.2.2010 18:39:55)
Odpovědět
Jaké důkazy? Narozdíl od socanů si Bém nechal na své špinavosti vypracovat audit. Nic nezakrývá, narozdíl od rozsáhlých úplatků socanů od zbrojařské lobby a jiných...

Kdyby Bém o vlastní vůli nenechal vypracovat audit věděl bys leda kulový. Ale on je čestný muž, a proto o tom víš.
Re: Hnojník podle ODS ...
(Fuj!, 16.2.2010 14:37:02)
Odpovědět
Ten,Bém si nechal udělat audit?Napřed sei vše připravil po svém,aby zakryl co se mu nehodí a potom pozval audit.To je nějaká kontrola?Podle mě je kontrola vlítnout do úřadu nečekaně a kontrolovat bez přípravy.Jedině tak se může něco vyšetřit.Ty audity byly 3 a všechny připravené.Skoda peněz za takové audity/další vyhazování peněz/.Bém má chapadla všude .Kontroloři věděli jaké mají být závěry.V takovém státě nyní žijeme.Nakonec Bém dostane za Opencard zlatou medaily.Fuj !!!!!!!!
Re: Hnojník podle ODS ...
(Edison, 16.2.2010 14:28:59)
Odpovědět
rebeco,pravičáci,pořád máte plnou hubu křištálového Standu,ale co on udělal?Kdyby to bylo trestné,tak sedí.Jenže vy nemáte o kom slintat,tak honíte co se dá.Ty ostatní případy co vypisuješ také nejsou doložené.Tak o tom nemluv.Mluv o Bémovi,radnici,tam jsou skutečnosti doložené.Kvapil v Brně,vždyt ODS má tolik restů doložených a vy pořád honíte co na CSSD a ono nikde nic.Vyřváváte,že nás zadlužili,ale podklady říkají něco jiného.Nech si prosím tě rozsvítit v hlavě.
Re: Hnojník podle ODS ...
(|, 16.2.2010 16:03:03)
Odpovědět
Kdyby v ODS někdo někdy něco udělal trestného, tak sedí. Ergo, všichni členové ODS jsou čistí...narozdíl od sociálních demokratů - těch už pár sedí.
Re: Hnojník podle ODS ...
(Kája S., 20.2.2010 10:06:06)
Odpovědět
I,ono je to složité.Kdyby nebyla nejvyšší u soudu Renátka,tak máme kriminál plný Odésáků.On ví Topolánek proč ji tam tak dlouho drží.Ta kdyby mohla promluvit!Už jednou měla být odvolána,bylo to skoro jisté,jenže Topol to vybojoval.Až to jednou vyjde ,uvidíš.!
Re: Hnojník podle ODS ...
(zeman, 16.2.2010 18:00:27)
Odpovědět
Mašinfýra neudělal nic trestného. Jen mu ten, komu přihrál státní dotaci 3mld.Kč vrátil desátek způsobem, který není napadnutelný. Naše prachy na Standův blahobyt. Jen mi je líto těch chudých duchem, kteří Staníka opěvují jako úžasného hráče na burze
Re: Hnojník podle ODS ...
(Lizna, 20.2.2010 10:10:08)
Odpovědět
zemane ,opěvuj Béma,Krejčíře a další a s Grossem si nelam hlavu.On je ten nejmenší proti nim.Také se podívej na paláce v kterých bydlí špičky ČEZU,doma i v zahraničí,Dalík,Řepíček.Gross je malá ryba.
Re: Hnojník podle ODS ...
(Jarmilka, 15.2.2010 10:49:53)
Odpovědět
ODS má chapadla prolezlá všude.Ti se jen tak nedají.Jsou zastoupení v TOP 09,to je jakobyste volili přímo ODS a totéž už je ve VV.Dávejte si pozor koho chcete volit.Bodejd by oranžoví nestávkovali,nemanifestovali.Už toho má každý po krk.Není možné to už unést.
Re: Hnojník podle ODS ...
(rebecca, 15.2.2010 12:05:57)
Odpovědět
Soudružko proletářko,zapomněla jste na Kočkovic rodinu a Paroubkovic klan.
Re: Hnojník podle ODS ...
(Jarmilka, 15.2.2010 18:32:45)
Odpovědět
rebeko,nezapomněla.Na tyto rodiny nikdo nic nemá,tak tady porád nevdákej,když nemáš důkazy.Zatím soudružka nejsem,ale chystám se na to.Okolnosti mě k tomu nutí.
Re: Hnojník podle ODS ...
(Ten, jenž nemá rád nejen paroubkovité diktátory, 15.2.2010 18:44:25)
Odpovědět
Chystáš se vstoupit do strany se zločinnou ideologií a dovolíš si někoho osočovat? Za to, že chceš být komunistkou by tě měla hanba fackovat!
Re: Hnojník podle ODS ...
(Fuj!, 16.2.2010 14:40:57)
Odpovědět
Ten,nic zločinějšího než ODS za poslední 2 roky neexistuje a neexistovalo.
Re: Hnojník podle ODS ...
(prdd, 16.2.2010 16:54:52)
Odpovědět
Vaše vylízané diskuze nestojí za nic, s račky zavinili všichni společně.
Re: Hnojník podle ODS ...
(Piskoř, 15.2.2010 18:33:34)
Odpovědět
Rebecco,nedělej ze sebe Klouzandu z Jedové chýše. Můžeš - li svá obvinění prokázat, tak to dej k soudu jako trestní oznámení. Jinak lze Tvá obviňování považovat za lži, pomluvy nebo drby. Býti u soudu a dokazovat je něco úplně jiného než cintáty kryté anonymitou, které jen rozsévají nenávist.
Re: Hnojník podle ODS ...
(Ten, jenž nemá rád nejen paroubkovité diktátory, 15.2.2010 18:42:03)
Odpovědět
A Vy snad máte jediný důkaz trapáčci socanští? Leda pomlouváte, proč nežalujete například toho Béma?
Re: Hnojník podle ODS ...
(yxc, 15.2.2010 18:45:47)
Odpovědět
Ten,jen se neboj,Bém zažalován bude.Horší je,že justice je pořád Topolánkova a Renátka musí dělat,jak Topol píská.Až bude pořádek i v justici,hodně jich půjde do tepláků.Neboj.
Re: Hnojník podle ODS ...
(|, 15.2.2010 20:04:46)
Odpovědět
Slibuješ politický proces? Vždyť nemáš sebemenší důkaz...ale pravda - to levici nikdy nestavilo.
Re: Hnojník podle ODS ...
(Piskoř, 15.2.2010 20:23:46)
Odpovědět
Paroukovitej antidiktátore, mluvím pouze za sebe, nikdo jiný ze mne svého mluvčího neudělal. Já žádné důkazy nemám a z tohoto důvodu nikoho nepomlouvám a neoslovuji nikoho jiného než tebe. Jsem pravicový volič a mám zájem o solidní dialog mezi různými názory - bez špinění, pomlouvání a urážek. Přál bych si anglosaský politický model dvou velkých stran, které kolem jednoho celostátního programu vedou diskusi o tom, jakým postupem jej realizovat. Tlachy nemám rád.
Re: Hnojník podle ODS ...
(Ten, jenž se směje paroubkovitým diktátorům do obličeje, až vzteky dostávají infarkt, 15.2.2010 21:20:18)
Odpovědět
Příteli, tady se jen tlachá, pro pravicového přispěvatele tu není místo...což dokazuje i skutečnost, že ze všech těch příspěvků, jsi nejsložitější úvahu věnoval mně...
Re: Hnojník podle ODS ...
(ferda, 15.2.2010 11:20:12)
Odpovědět
MODLITBA KLUKŮ Z ODS :

Pane Bože, dej nám sílu, ke každému dalšímu dni,
kdy budeme žít ze své pravičácké arogance, hrubosti a zlodějny.
Pane Bože udržuj co nejdéle ty modré, tupé hovada a jim podobné,
Kteří nám , ve volbách odevzdávají svůj hlas a myslí si, že nám jde o jejich dobro.
Pane Bože avšak ochraňuj nás, abychom se ani na okamžik nemuseli k ostatním lidem chovat
Jako k sobě rovným.
Pane Bože, dej, ať se můžeme spoléhat na to, že nám ty zlodějny stále budou procházet a naše lži a triky, jenž jsou obsaženy ve „Smlouvě s občany“ , ať stále fungují, protože díky nim můžeme pořád dobře a úspěšně shazovat vinu za to, co jsme jako ODS již dvakrát této zemi způsobili, na druhé.
Pane Bože, hlavně nás ochraňuj, ať se nikdy nemusíme postavit čelem k pravdě a nést
Následky svých činů……….amen
Re: Hnojník podle ODS ...
(Bára, 15.2.2010 13:10:09)
Odpovědět
Ferdo, nejste Vy kapku blbej ?
Re: Hnojník podle ODS ...
(unkas, 15.2.2010 14:15:13)
Odpovědět
Není blbej,jenom velmi pravdivě popsal politiku a chování ODS za posledních dvacet let!
Re: Hnojník podle ODS ...
(Bára, 15.2.2010 15:55:04)
Odpovědět
Unkas, už jsem se obávala, že jste zmizel z po vrchu zemského. Dlouho jsem Vás postrádala. Vaše Bára. Zejména ty Vaše bláboly.
Re: Hnojník podle ODS ...
(unkas, 15.2.2010 16:24:51)
Odpovědět
Ferdóóó´,zachraň mě,Barbora řádí!!!!!!!!
Re: Hnojník podle ODS ...
(Věra T., 15.2.2010 18:36:39)
Odpovědět
Báro,napsalas někdy něco konkretního a dokázaného.Ty umíš jen dorážet na lidi,nebo zvolat"Bravo".To umí každý blb.Unkas píše k věci,tak ho nenapadej.Ty zrovna můžeš někoho hodnotit.Vlastně,můžeš,je demokracie,ale není to k ničemu,prázdná krabice!
Re: Hnojník podle ODS ...
(Fiter, 15.2.2010 12:06:06)
Odpovědět
Hlavně si nezapomeň dát před jméno titulek.I když já to Bc vidím jako pobacaná.
Re: Oranžové odbory budou stávkovat
(pavjan, 15.2.2010 10:45:59)
Odpovědět
Odbory jsou od toho aby řešily vztah zaměstnanec - zaměstnavatel a ne aby vydíráním ovlivňovaly vládu. Jejich zásahy do řízení státu jsou nepřijatelné, protože znevýhodňují ostatní obyvatele. Kromě toho deformují výsledky voleb - někdo je zastupován jednou, někdo dvakrát.
Re: Oranžové odbory budou stávkovat
(Čas, 15.2.2010 11:00:25)
Odpovědět
pavjan,vláda je zde na to,aby vládla ve prospěch lidí,jinak tady nemusí být.Bohužel,poslední vláda jen vymýšlí/ODS/ jak lidem ublížit.Nymyslím Fišerovu vládu,je stejně ovládána ODS.Oni lezou do zadku kde komu,jen aby vyhráli a dostali se k moci.
Re: Oranžové odbory budou stávkovat
(Nikdy v odborech, 15.2.2010 15:52:11)
Odpovědět
Tak jim lezou do zadku nebo je ovládají? Srovnej si myšlenky, jedno nebo druhé. Současná vláda je z větší části tvořena sociálními demokraty.
Re: Oranžové odbory budou stávkovat
(vcx, 15.2.2010 18:42:48)
Odpovědět
Ods leze Fišerovi do zadku i ho ovládá.Obojí.Líbí se mi návrh ODS do voleb nic nedělat.Ale brát platy to ano.Ale za co?To už opravdu přesahuje meze,co oni si dovolují.Jedině do ulic!!!!Fandím odborům.Přidají se i ostatní.
Re: Oranžové odbory budou stávkovat
(Ten, jenž nemá rád nejen paroubkovité diktátory, 15.2.2010 18:46:58)
Odpovědět
Stávkujícím odborářům nic nedarujme. Chovejme se k nim jako ke špinavé zlodějské lůze, kterou také jsou!
Re: Oranžové odbory budou stávkovat
(Piskoř, 15.2.2010 20:34:45)
Odpovědět
Paroubkovitej antidiktátore, pokud takto smýšlíš o odborářích, pak těžce urážíš statisíce slušných lidí. Odbory nemám rád, k ničemu jsem je nikdy nepotřeboval a potřebovat nebudu. Vyslovit svinstva, která jsou obsažena ve tvých slovech, bych opravdu neměl odvahu.
Re: Oranžové odbory budou stávkovat
(Ten, jenž nemá rád obhájce špinavců, 15.2.2010 20:53:44)
Odpovědět
Já nemluvil o všech odborářích, jen o těch, kteří se chystají stávkovat, ti ostatní jsou přijatelní.
Re: Oranžové odbory budou stávkovat
(unkas, 15.2.2010 20:57:53)
Odpovědět
No rád bych,aby se k tobě takhle choval každý,to bys pak čuměl jak jelito z kopřiv.
Re: Oranžové odbory budou stávkovat
(Ten, jenž nemá rád obhájce špinavců, 15.2.2010 21:13:57)
Odpovědět
Víš dobře, že v této zemi budou miliony těch, co mne poslechnou. Na stávkující se plive, s těmi se nevyjednává a v této zemi pro ně nemají lidé naštěstí pochopení!
Re: Oranžové odbory budou stávkovat
(unkas, 15.2.2010 14:37:48)
Odpovědět
Jo a někdo i víckrát - parlament,radnice,kvanta dozorčích rad v oborech o kterých nemají ani páru.Prosím tě,nepiš kraviny.
Re: Oranžové odbory budou stávkovat
(Nikdy v odborech, 15.2.2010 15:54:48)
Odpovědět
Svou poslední větou by ses měl řídit především ty.
Re: Oranžové odbory budou stávkovat
(unkas, 15.2.2010 20:44:13)
Odpovědět
Ano prosím,dík za radu.
Re: Oranžové odbory budou stávkovat
(Nikdy v odborech, 15.2.2010 22:30:26)
Odpovědět
Děkuješ, ale nedržíš se jí...mně bys nejvíc poděkoval, kdyby ses jí řídil.
Re: Oranžové odbory budou stávkovat
(egoist, 15.2.2010 11:18:27)
Odpovědět
Nejprve musím ocenit páně autorovu pracovitost. Vy snad v životě nic jiného neděláte než sepisujete ideově nezávadné agitky. Odbory vám nevoní , že ? No tak to je v pořádku. Nevím jaký je rozdíl mezi zámečníkem Štechem a rychlokašnými absolventy různých souromých ods-VŠ ? A ti také zastávají nejvyšší funkce v strukturách ods. No pane autore, že jsou odbory blízké ČSSD je divné jako , že vedení Svazů podnikatelů či zaměstnavatelů ,nebo jak se jmenují, ovládají buď přímo členové , nebo příznivci ods. Nebudete tomu věřit ,ale odbory jsou ve všech vyspělých zemích naprostou běžnou věcí. A ty na západ stávkují podstatně čileji, než naše podle mého názor velmi krotké. Jdou vám na nervy a to je tak nějak v pořádku.
Re: Oranžové odbory budou stávkovat
(Fiter, 15.2.2010 12:11:58)
Odpovědět
Kdyby jsi to měl v hlavě trochu srovnané,tak by jsi věděl,že tam kde jsou silné odbory tam je slabá ekonomika.Ono to je ale na tebe asi trochu složité viď?
Re: Oranžové odbory budou stávkovat
(unkas, 15.2.2010 14:06:49)
Odpovědět
No tak teď jsi to rozřízl!
Re: Oranžové odbory budou stávkovat
(Šoumen, 16.2.2010 10:19:28)
Odpovědět
Kurňa to jsem tedy nevěděl, že v Německu je ta slabá ekonomika, nebo ve Francii. To jsem se tedy poučil. Nevím proč tedy lezeme Německu do prde.., když jsou na tom hůře s ekonomikou jak my.
Re: Oranžové odbory budou stávkovat
(Hardy, 15.2.2010 12:09:28)
Odpovědět
Podpořme Velkou koalici, mezi modrými i mezi oranžovými, musí to dát tady dohromady a ty nekonečný dohady, kdo je lepší nebo horší nikam nevedou. S|tejně to konfliktem nezměníte.
Re: Oranžové odbory budou stávkovat
(Dr. Troškrt, 15.2.2010 12:33:36)
Odpovědět
Naopak! Nepodpořme ani jednu z těchto stran. Natož Velkou koalici. Tento prasopes se nijak neosvědčil a bylo by to jen zabetonování současného katastrofálního stavu.
Re: Oranžové odbory budou stávkovat
(Hardy, 15.2.2010 19:06:17)
Odpovědět
Re: dr Troškrt Fišerova vláda je tedy "prasopes", je to velká koalice napříč a funguje dobře a má podporu, škoda, že jen nakrátko, mohla by tam být celé období.
Re: Oranžové odbory budou stávkovat
(Basty, 15.2.2010 12:26:43)
Odpovědět
Paulczynski je Hugo a Hugo je VŮL
Re: Oranžové odbory budou stávkovat
(Bára, 15.2.2010 13:13:04)
Odpovědět
Vůl jste Vy !
Re: Oranžové odbory budou stávkovat
(ferda, 15.2.2010 17:17:55)
Odpovědět
milá "Báro" pokud někoho titulujete "Volem" pak asi Vy musíte být "kráva" ,jak říká pan kníže- "s prominutím"..... hmmm, jakou výhodu má takový pár ? inu jednu jedinou, milá Báro, nebudete mít nikdy telata....:-))) což je pro společnost dosti osvobozující poznatek
Myslím si, že Vy budete ta "modrá kráva... bohužel bez hezkého loga Milka....
Re: Oranžové odbory budou stávkovat
(yxc, 15.2.2010 18:47:34)
Odpovědět
Bára krom urážek ještě nic jiného a chytrého neřekla.Je to odpad této stránky.Ani to nečtěte.
Re: Oranžové odbory budou stávkovat
(Alberto Kvěch, 20.2.2010 20:40:18)
Odpovědět
Právě tu euroskeptici obhajují a podporují.Hlavně ,že s nimi táhne za jeden provaz.
Re: Oranžové odbory budou stávkovat
(egoist, 15.2.2010 12:33:46)
Odpovědět
Pan Paulczynski je podobný těm agitátorům v socialistických podnicích. Nikdo skoro nevěděl co vlastně dělají. Ovšem o co víc se flákali o to víc otravovali lidi svými bolševickými kecy. Obcházeli je a hučeli do nich ať dělají líp nástěnky, ať se zapojí do nějakého hnutí, ať nesou v prvomájovém průvodu vlajku SSSR atd. jejich charakteristickým rysem byla otravnost a pracovitost v šíření ideologie. Paulczynski je stejný, jen kope za bohatší mančaft. Otravnost a pracovitost zůstává.
Re: Oranžové odbory budou stávkovat
(unkas, 15.2.2010 14:24:05)
Odpovědět
Víte,dokázat vyplodit takovéto tlachy jako Paulczynski či jak se to vemeno jmenuje,to už chce vskutku mimořádné nadání.Tolik zloby a nenávisti na pár čtverečních centimetrech se vidí pouze na těchto strákách.Tady ti hoši budou nejspíš Urválci s modrou řezankou v makovicích.A pěkně upěchovanou.
Re: Oranžové odbory budou stávkovat
(Bára, 15.2.2010 16:00:16)
Odpovědět
unkas, kolik zloby a nenávisti ve Vaší diskuzi plodíte Vy?
Re: Oranžové odbory budou stávkovat
(unkas, 15.2.2010 16:18:18)
Odpovědět
No určitě nesrovnatelně méně než tito ubozí pisálci na tomto portále.Těžko najdete někde něco horšího.Tak si s tím modrým mozečkem laskavě zatřepte.
Re: Oranžové odbory budou stávkovat
(Eda, 15.2.2010 17:18:38)
Odpovědět
unkas, prosím-tě, když se dospělí baví, tak šoupej nohama a utři si nudly
Re: Oranžové odbory budou stávkovat
(unkas, 15.2.2010 20:55:08)
Odpovědět
Až vyndáš pracky z uhláku,tak si tu NUDLI laskavě utři ty,ale moc se neumaž,ty troubo!
Re: Oranžové odbory budou stávkovat
(Ten, jenž pomstí edu:-))), 15.2.2010 21:26:00)
Odpovědět
Unkásku, ke psaní se používá klávesnice, nikoli uhlák. Pokud Vám to splývá, pak vemte hadr a pěkně klávesu (to je to, do čeho bušíš, když tesáš své hovadiny) po klávese umyjte.
Re: Oranžové odbory budou stávkovat
(unkas, 16.2.2010 10:12:52)
Odpovědět
Zjevně jsi nepochopil smysl mé předchozí odpovědi.Tak se do toho laskavě nemontuj,chytrouši.
Re: Oranžové odbory budou stávkovat
(ruč, 15.2.2010 16:09:38)
Odpovědět
Plná pravda. Proto chtějí ti modří ptáci poplatky na léčení náročných chorob, jenže na takovouto mozkovou chorobu by nestačily ani několkanásobně vyšší poplatky než jsou nyní.
Re: Oranžové odbory budou stávkovat
(Davidan, 15.2.2010 12:52:30)
Odpovědět
Vy modrá přiblbla tady, tak mrkněte, čeho se to zastáváte: http://domaci.ihned.cz/c1-40553370-spolek-politicek-a-urednic-nevi-kam-jdou-penize-urcene-na-charitu, potom melte dál.
Re: Oranžové odbory budou stávkovat
(byodduch, 15.2.2010 15:14:53)
Odpovědět
Z vlastní zkušenosti,z Vítkovic,pamatuji na dávné benefity ve formě 50kg železa na zaměstnance a rok a slevněný koks.Pak zůstala jen možnost slevy na oběd,asi 25Kč,kterou mohl ale nemusel zaměstnanec využít.Když vidím jak v kterémkoliv obchodě a dokonce i lékárně se platí stravenkami,tak se táží proč se tomu říká stravenka,když je to dárková poukázka na nákup zboží všeho druhu,ale neplní to účel zajištění teplého jídla pro zaměstnance v průběhu směny. A ztrátoví železničáři chtějí zneužít svého postavení přepravců pro výsadní prebendy.Je také nelogické,že platy průvodčích a prodejců jízdenek se pohybují kolem 25 až 28tisíc Kč,což je více než průměrné platy např.horníků,kteří naopak na sebe vydělají.A proč ještě odboroví předácí neburcují a neorganizují protesty proti evidentním zlořádům a nebezpečí státního krachu? Protože tzv.uvolnění odboroví předáci jsou ve větších firmách ještě placení i v dozorčích radách s nárokem na auto počítač atd. a zaměstnavatelé jsou příznivci a sponzoří hlavně ODS a nepřejí si takové nátlakové akce(přihrané státní zakázky,prodeje a jiné výhody zajištěné přes stranické lobisty).Odbory,díky svým předákům a vedení svazů i komory nejsou nezávislé,nebotˇ tito jsou přímo i nepřímo propojení s politiky i stranami.Začalo to u ČMKOS nezávislým senánátorem Falbrem a pokračovalo nezávislým senátorem Štěchem.Na úrovni závodních i dílenských výborů dokázaly odbory udělat pro zaměstnance hodně dobrého,ale i v odborech platí příslovi o rybě a hlavě.
Re: Oranžové odbory budou stávkovat
(Nikdy v odborech, 15.2.2010 15:57:44)
Odpovědět
To lze jedině podepsat, naprostá pravda.
Re: Oranžové odbory budou stávkovat
(Šoumen, 15.2.2010 16:02:54)
Odpovědět
Pane autore, já jsem ten váš text pochopil. Zvyšování platů stravenkami? to je ostatně zcela mimo mísu, protože k tomu by se mohla rovnat rozežranost a rozchlastanost parlamentních a senátních politiků, kteří si zvyšují platy jen tím že žerou a chlastají za úplně mizivé ceny v poslanecké kantýně. To není zvyšování platů? Když by za ten chlast a jídlo měli platit tak, jako obyčejný občan, třeba i v bufetu, tak by se prohnuli. Tak prosím ty stravenky klidně vynechte, pokud to například nepíšete za pana Nečase, který vám to platí, protože on je takový slizoun, že do toho naveze radši jiné. Oni se totiž také politici brání zdanění svých náhrad třeba za dopravu, kterou stejně nejezdí, protože nejsou socky, a mají i auta s šoféry. Tak radši mlčte a nepište ty modré lži a nesmysly.
Re: Oranžové odbory budou stávkovat
(Nikdy v odborech, 15.2.2010 17:43:24)
Odpovědět
Kde Paulczynsky píše, že si nemyslí totéž? Komunistické stravování za komunistické ceny se může líbit zase jen komunistům...a to i v poslanecké kantýně.
Re: Oranžové odbory budou stávkovat
(Šoumen, 15.2.2010 18:10:40)
Odpovědět
Máte pravdu, opravdu jsou v PS samí komunisté, modří, oranžoví a červení a ještě národně frontní černí. Ale je zajímavé, jak si komunisté hrají na pravici a levici, aby proti sobě postavili většinu národa. A my jim to žerem.
Re: Oranžové odbory budou stávkovat
(Nikdy v odborech, 15.2.2010 20:02:53)
Odpovědět
Tak jest, není, co dodat.
Když vládla ODS,Lidovci a Zelení - proč nezrušili benefity ?
(Brabec, 15.2.2010 17:03:08)
Odpovědět
A to všechny, vč. stravenek ! ? Milý autor pláče na nesprávném hrobě ? Proč tuto otázku nepoloží do vlastních řad - do ODS ?
Re: Oranžové odbory budou stávkovat
(Kondor, 15.2.2010 18:00:58)
Odpovědět
Kdyby nebylo pana Petra Paulcynského, tak by Eportál umřel na úbytě!!
Re: Oranžové odbory budou stávkovat
(Šoumen, 15.2.2010 18:12:03)
Odpovědět
Pravda pravdoucí.
Re: Oranžové odbory budou stávkovat
(Šoumen, 15.2.2010 18:14:45)
Odpovědět
Hlavně že má na konci Paroubka. Ale co až vyhraje volby? To bude autor psát oslavné ódy na ČSSD a Paroubka.
Re: Oranžové odbory budou stávkovat
(Glosator, 15.2.2010 20:15:33)
Odpovědět
Jen tak na okraj. Paulczynsky nepíše pro eportál, ale pro svůj blog. Vlastně ani není jasné, kdo ty články umisťuje na eportál. Kdyby tu byla redakce a admin, tak by se tu nemohli roztahovat různí potrhlí provokatéři lihového domu.

Ve skutečnosti pochybuji, že Paulczynsky čte tyto diskuze nebo že vůbec chodí na eportál. Možná občas Streit, ale to je tak všechno. Kovanda možná ani neví, že je místním autorem:-)

Jo, kdyby to vzal do ruky katolický ultrapravičák Dr.Petřík...ale ten sotva zajde na euportál.
Re: Pracovní úsilí
(winter, 15.2.2010 22:56:56)
Odpovědět
těch kteří tady nejvíce horují nad stávkou, je malé, prakticky žádné a jen znežívají firemní PC. Je do očí bijící, že úderem 15 hodiny, podle intezity příspěvků, jim končí pracovní doba a takto si jen krátí čas v zaměstnání. Kdo jsou tito každodenní psavci ? Že by páni úředníci ? A za státní peníze ? V tom případě by jim jen prospělo, aby je jejich nadřízení důsledněji kontrolovali, resp. aby zvážili, je-li jejich místo užitečné pro daňové poplatníky.
Re: Oranžové odbory budou stávkovat
(PORT, 16.2.2010 8:54:53)
Odpovědět
Zasadní problém je v tom, že pokud jsem konzervativní a liberální, nemohu odpírat občanům se sdružovat a využívat svého práva. Mohu s nimi nesouhlasit, mohu se snažit problém vysvětlit, ale ePortál ukazuje jen jedno, že ti kteří se zde presentují jsou spíše nesnášenlivý arogantní fanatici, kteří ještě ke všemu nevědí proč?
Skutečný konzervativec by snad musel říci, ano jízdní výhody jsou součástí tradic a na tradice se nesahá, ale chtít z komunisty udělat konzervativce, to je jak usmažit sněhovou kouli...
Re: Oranžové odbory budou stávkovat
(|, 16.2.2010 16:08:57)
Odpovědět
Tradice je lití olova, rozhodně ne příplatky. Odbory jsou nátlaková organizace porušující smluvní volnost a smluvní volnost je mnohem důležitější liberální svoboda než sdružování. Ne nadarmo se v dobách staré dobré svobody odboráři zavírali pro trestný čin vydírání, podobně jako jiní zločinci vynucující uzavření smlouvy násilím.
Re: Oranžové odbory budou stávkovat
(Chytrakzhospody, 16.2.2010 11:30:22)
Odpovědět
Pane P. pěkně jste v článku ulítnul. ROH nebyla nikdy ocelová (ozbrojená) pěst dělnické třídy. To byly Lidové milice. V osmdesátých letech to byla již banda pupkatejch strejců, co se šli převážně někam vožrat a říkali tomu cvičení LM. Pravdou je, že vždy se nějaká výjimka našla. Dále se vám vůbec nepovedla ta naturální mzda. Ve farmacii, léky běžně nádeníci dostávají, předpokládám, že i dřevorubci nějaké to dřevo. V dopravě jsou volné jízdenky už z dob první republiky běžné. Přečtěte si zákon č. 586/1992 Sb., tam jsou popsány daně, běžte někam do praxe a trochu se zeptejte pamětníků na vládu KSČ /1. republika už dnes půjde ztuha)a pak zjistíte, že jste napsal totální volovinu.
Re: Oranžové odbory budou stávkovat
(Davidan, 16.2.2010 13:17:03)
Odpovědět
Že se namáháš. Ten pisálek je ODSák, to znamená, bez rozumu v hlavě.
Re: Oranžové odbory budou stávkovat
(Marian, 20.2.2010 12:00:49)
Odpovědět
To co uvádí někteří pisatelé,kteří obhajují odbory a souhlasí se stavkami je legrační.Ano mají na to právo,ale jen za předpokladu,že to myslí vážně bojovat za pracujíci.Onoi to tak prostě není. Odbory nejsou svobodnou organisaci ale ovládanou politickou manipulací.Zabýval jsem se nějakou dobu,abych zjistil, kdo jsou někteří satávkující.Tak v prvních řadách učitelů,lékařů a jiných stáli jedni a ti samí lidé a to většinou důchodcí,prostě tam byli posláni.Aco se týče spolehlivosti odborů tak mi prosím někdo napište kam se poděl majetek odborů zrušených organisací zaniklých podniků.To prostě nikoho nezajímá a jsou to veliké hodnoty.Ani FALBRA ,ŠTECHA ani ostatní,prostě se vypařil.