BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama




Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
BulletDoporučujeme
www.rssmonitor.cz

Mladá pravice

Revue politika

Virtually.cz

Vše o protiraketové obraně

Globalpress

aTeo.cz

Desatero Mladé pravice

Václav Klaus

Oranžáda.cz
BulletAnketa
Znáte nesympatičtějšího člověka ve svém okolí než je David Rath? Jsme zvědavi na Vaše odpovědi
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletReklama
Trika euportal
BulletReklama
BulletDoporučujeme
prave-spektrum.sk

Black Company

Skycorps

aTeo.cz

fragmenty.cz
Američtí studenti lžou, podvádí, opisují (Oldřich Kýn)
Autor: Lukáš Kovanda | Publikováno: 14.2.2010 | Rubrika: Rozhovor
Ilustrace
4384 čtenářů | 45 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Američtí studenti lžou, podvádí, opisují (Oldřich Kýn)
(Úča, 14.2.2010 14:39:13)
Odpovědět
Jak to?Amerika,náš vzor.Už se nebudeme opičit?My to neumíme být sami sebou.Napřed Rusko,ted Amerika.Copak ted přijde na řadu????Co se týče školství,tak naše opičení po Americe se nám nevyplatilo.Metoda nezasahovat do dětské osobnostmi různými příkazy vyplodila z našich dětí darebáky,až na výjimky,kdy měli rozumné rodiče a nedbali na trend z Ameriky.Copak nemáme historii pedagogiky i psychologie jednu z nejlepších?Komenský a spol.?????
Re: Američtí studenti lžou, podvádí, opisují (Oldřich Kýn)
(CERN, 14.2.2010 16:11:54)
Odpovědět
Je docela zajímavé, že když si najdete ročenku policie ČR tak zjistíte, že od dob, kdy se do věku mladých pachatelů dostala generace nezasažená komunismem kriminalita mladistvých klesá. Po prudkém vzestupu v 90. letech poklesla kriminalita mladistvých o víc než 20%. Takže děti vychované "nově" se minimálně sociálně-patologicky nechovají...naopak lidé vychovaní za minulého režimu se utrhli ze řetězu, jakmile jim nehrozily brutálně přesné orgány VB a prokuratury. Inu sebekontrolu mají dnešní mladí nesrovnatelně lepší než jejich předchůdci.

Ovšem vzorem výchovy u nás USA nikdy nebyly a to zprostého důvodu...ten vzorec neexistuje. Naším vzorem se stala západní Evropa. V USA najdeme příliš mnoho výchovných stylů. Od fyzických trestů a tvrdého zacházení na drahých soukromých školách po benevolentní přístup na školách veřejných. Stejnětak rodiny v USA se odlišují od rigidně křesťanských po ultraliberální. V USA neexistuje jednotný styl výuky ani výchovy.
Re: Američtí studenti lžou, podvádí, opisují (Oldřich Kýn)
(Joj, 15.2.2010 11:13:17)
Odpovědět
Cern,nemohu s Vámi souhlasit,za komunistů nebyly drogy.Kolik nás dnes stojí drogově závislí,to nevidíte?A chování mladých k starší generaci se také hodně zhoršila.Morálka padá ke dnu po sametové revoluci,kdy si může každý dělat co chce.Zeptejte se učitelů,jak se jim učí a kolik za to mají.Proč nikdo nechce učit?Absolventi Pedag.fakult si hledají zaměstnání jinde z oboru.Měli jsme jedno z nejlepších školství.Uznávali to v cizině,jak naši studenti tam přicházejí připraveni,Vy mluvíte pravý opak a bud lžete,nebo jste mimo informovanost.Proč se projednávalo v justici,že se sníží na l4 let zodpovědnost dětí,Protože vraždí atd.Vy píšete,že se kriminalita mládeže snížila.Kde jste to vzal?
Re: Američtí studenti lžou, podvádí, opisují (Oldřich Kýn)
(CERN, 15.2.2010 15:35:21)
Odpovědět
Zdroj jsem uvedl joji, je volně dohledatelný na stránkách pollicie. V mnoha ohledech máte pravdu, ale vícekrát se mýlíte a zcela jistě z neznalosti problematiky.
Re: Američtí studenti lžou, podvádí, opisují (Oldřich Kýn)
(Joj, 15.2.2010 18:57:08)
Odpovědět
Cern,kdoví co jste četl a z které doby.Nemůžem věřit všemu co kdo napíše.Důležité je co se děje dnes a denně.To jsou přímé důkazy.Připadáte mi dost demagogický.Dívejte se víc kolem sebe.To je skutečnost.
Re: Američtí studenti lžou, podvádí, opisují (Oldřich Kýn)
(|, 15.2.2010 20:27:13)
Odpovědět
Pokud mohu zasahnout, tak Vy se podívejte na tohle: http://www.policie.cz/web-informacni-servis-statistiky.aspx

Tam jsou měsíční i roční výsledky, můžete porovnat.

Když se podívám kolem sebe, tak nevidím oproti době před dvaceti lety veliký rozdíl...snad jen, že je skoro všechno opravené, blyštivé a z každého křoví nečumí dva snbáci.
Re: Američtí studenti lžou, podvádí, opisují (Oldřich Kýn)
(mobil, 16.2.2010 15:14:39)
Odpovědět
I.Máte pravdu,že je vše naleštěné,nabarvené,zlepšilo se prostředí jako takové.Jen kdyby nebyli ti bezdomovci,kteří nyní mrznou a kolik jich přišlo o život.Dále žebráci,zloději,vrazi.To je ozdoba těch opravených barevných domů,ale ozdoba k pláči.To srovnávání v policajtském tisku s dobou před l989 bych nebral vážně.Musí to tak napsat,aby se ukázali,jak pracují a jaké mají výsledky a ještě k tomu to mají nařízené od svých nadřízených.Dnes nevěřím co je v novinách ničemu.Je to jeden velký bulvár.Ani nějaké statistiky policie nejsou pravdivé.Napíší tam co chtějí.Co nechtějí se vede v jiných statistikách,které nepřijdou mezi lidi.Je to lživá demokracie.
Re: Američtí studenti lžou, podvádí, opisují (Oldřich Kýn)
(|, 16.2.2010 15:56:03)
Odpovědět
Letos u nás neumrzl žádný bezdomovec, což se nedá říci o minulém režimu, jenom se o nich v Rudém Právu nepsalo.
Re: Američtí studenti lžou, podvádí, opisují (Oldřich Kýn)
(PP, 17.2.2010 10:05:31)
Odpovědět
I, ty jsi imbecil.Letos neumrzl žádný bezdomovec?????Tak to už nemá cenu od tebe nic číst.Proč vůbec ti bezdomocci jsou?Aby zdobili ulice,že.Jsi spokojený hŇup.Nezlob se.Kdo si to po tobě přečte musí být mého názoru.Je to evidentní.Je to jako bych napsal,že v noci není tma.Jsi vůbec normální????????
Re: Američtí studenti lžou, podvádí, opisují (Oldřich Kýn)
(|, 17.2.2010 18:27:10)
Odpovědět
Proč by se mi to mělo líbit? Mně se především nelíbí, jak prasácky zneužíváš osudu těch lidí ke svým politickým účelům. Jsi zrůda, o níž si slušný člověk neopře ani kolo...jako všichni komunisti.
Re: Američtí studenti lžou, podvádí, opisují (Oldřich Kýn)
(PP, 19.2.2010 10:16:00)
Odpovědět
l, já jsem zrůda za to,že poukazuji na pravdivé a ukazatelné věci.Co jsi ty,když děláš ,že to nevidíš a ještě lžeš,že žádný bezdomovec neumrzl.Já je zneužívám k politickým účelům?Co to je za myšlenku?Jsi vůbec normální?Tvým hulvátským označením mé osoby TY mě neurazíš.Kaýdý si udělá o tobě úsudek sám.
Re: Američtí studenti lžou, podvádí, opisují (Oldřich Kýn)
(|, 19.2.2010 17:10:20)
Odpovědět
Každý si udělá o Tvých názorech úsudek sám, na tom se shodneme.
Re: Američtí studenti lžou, podvádí, opisují (Oldřich Kýn)
(XYZ, 17.2.2010 12:56:13)
Odpovědět
I,v první polovině ledna,když nejvíc mrzlo,tak je nestačili sbírat.Jak se ti líbí jejich byty v kanálech?Pochval.Kde žiješ,že to nevidíš?
Re: Američtí studenti lžou, podvádí, opisují (Oldřich Kýn)
(|, 17.2.2010 18:27:56)
Odpovědět
A ještě si vymýšlíte...skutečně nemorální hovada, celá levice...
Re: Američtí studenti lžou, podvádí, opisují (Oldřich Kýn)
(Ach, 19.2.2010 10:20:20)
Odpovědět
1,tys neviděl příbytky bezdomovců v kanálech a různých opuštěných sklepech v televizi?Kde to žiješ?Máš vůbec televizi?Vždyt to veřejně ukazují na všech kanálech televize,jaká je úroven v dnešní době těch nejchudších.Ty to budeš zapírat.Proti všem!
Re: Američtí studenti lžou, podvádí, opisují (Oldřich Kýn)
(|, 19.2.2010 17:21:26)
Odpovědět
Problém bezdomovců není v tom, že jsou chudí, ale v tom, že chtějí chudí zůstat. Je jich pár tisíc, i kdyby je tento stát měl každého platit nestálo by to ročně ani sto milionů, ale oni nechtějí, žijí ve svém prostředí rádi a je velmi těžké je přesvědčit o opaku...mimochodem, jen málo z nich má levicové názory. Většina svůj úděl oslavuje jako zbavení se pout společnosti.

Právě proto říkám, že si je berete za rukojmí svých politických názorů, protože oni se Vám nemohou bránit.
Re: Američtí studenti lžou, podvádí, opisují (Oldřich Kýn)
(Alena D., 20.2.2010 9:42:22)
Odpovědět
I ,ano,rádi,ale vypěstoval si je tady Topolánek a ODS.Bylo toto někdy za komunistů?Lidé byli nuceni pracovat a nikdo neměl možnost si zvyknout na takový systém života.Je to vypěstované tímto zřízením a je to smutné a ostuda národa.Bezdomovci už jsou tak zdegenerovaní,že opravdu nechtějí a neumějí jinak žít.Jenže to není jejich vina.
Bém usvědčen ze lží ...
(René W., 15.2.2010 21:20:33)
Odpovědět
Bém opět usvědčen ze lží ...

Na slovo vzatý lhář pražský primátor Pavel Bém (ODS) tvrdil v České televizi, že nemovitost, kterou si v roce 2006 pronajal magistrát od realitního magnáta Sebastiana Pawlowského, nebylo možné v žádném případě koupit. Lhal a lhal a lhal. Není divu, že při ostré výměně názorů s Cyrilem Svobodou (KDU-ČSL) mu nezbylo, než obhajovat naprosto zlodějskou variantu dvacetiletého nájemního vztahu, která bude stát městskou kasu přes čtyři miliardy korun. Městskou kasu? Ale nikoliv. Nás občany resp, Pražany to bude tolik stát.

"Jak se může koupit barák, když proboha, nikdo takový dům nenabízí na trhu...," vyřvával pokoutní politik Bém poté, co mu Svoboda vyčítal, že město účelově zvolilo nájemní vztah místo aby si příslušnou nemovitost za daleko výhodnějších finančních podmínek pořídilo do majetku. "Takový dům nebyl nabízen na trhu," blil další odporné lži primátor.

Jak prokazují informace z iHned, Bém lže a lže a lže. A kdo lže i obvykle krade… říkávala moje babička.

IHned prokazuje, že Škodův palác, dříve sídlo společnosti ČEZ, nejenže byl na prodej, ale město na něj dokonce mělo ze zákona předkupní právo. Jinými slovy - kdyby Praha skutečně chtěla nemovitost koupit, měla příležitost a cena by byla pouhých 850 milionů. A možná nějaká rekonstrukce za cca 600 miliónů. Pakatel proti pomalu pěti miliardám a navíc bez nároku na vlastnictví.

V roce 2001 ČEZ snižoval cenu z jedné miliardy až na konečných 850 milionů. Za tuto cenu tehdy koupil palác Pawlowski. Podle zákona o památkové péči měl ČEZ povinnost nabídnout palác přednostně magistrátu. Což se také stalo, magistrát ale nabídku odmítl. Nemovitost kromě toho byla nabízena veřejně na realitním trhu. Až poté, co Praha vymyslela projekt sestěhování na jedno místo a zadala studii, koupil Škodův palác Pawlowski, ten ale náhle zmizel a peníze dnes putují komusi tajnému kdesi v Lucemburku. Tunel a lži, zlodějna a podvody. Někdo napsal, že není dne, aby z pražského magistrátu nevyšla nějaká zlodějna. Neskutečná pravda. Budete znovu volit ODS a Béma? A kolik se toho musí stát, (Upřímně? Rozkrást !) aby jste názor změnili? Bém zcela jasně patří nikoliv do politiky, ale úplně jinam. A na hodně dlouho.
Re: Američtí studenti lžou, podvádí, opisují (Oldřich Kýn)
(Robin, 16.2.2010 3:17:37)
Odpovědět
Joji, nikdo nechce učit? V době kdy je skoro 600 000 nezaměstnaných? Také jsem se jednou přihlásil na místo ve škole kde nikdo nechtěl učit - a ředitel mi pak ukázal stohu přihlášek na toto místo. A navíc klesá počet žáků a studentů, ruší se třídy. V tomto jste nějak mimo.
Re: Američtí studenti lžou, podvádí, opisují (Oldřich Kýn)
(PC, 17.2.2010 13:06:29)
Odpovědět
Robine,to jsi se dostal zrovna tam,kde mají uč.dost.Výjimka potvrzuje pravidlo.Běž se zeptat na Pedagog.fakultu kolik jejich absolventů učí.Psalo se o tom i v MF ,že 50 procent.U nás je střední pedagog.škola a absolventky by také chtěly učit,ale není kde.Školky se zrušily,dětí je málo.Moje neteř loni maturovala na PŠ a dělá dělnici v továrně německého majitele.Za pár korun a nemůže jít ani na WC kdy chce.Syn před dvěma roky maturoval na Gymplu a z 2 tříd absolventů šla jen jedna na Pedák a všichni se jí smáli.Není to v modě u mladých dělat učitele.Práce těžká/nebezpečná/ a za hodně málo peněz.Ještě,že je ted málo dětí a těch uč.jakž takž stačí.
Re: Američtí studenti lžou, podvádí, opisují (Oldřich Kýn)
(Robin, 17.2.2010 13:21:13)
Odpovědět
PC, ono nešlo o počet učitelů - ale že ten ředitel v tisku úmyslně lhal, že profesoři odcházejí a nikdo učit nechce, přitom pravda byla opak. Možná je to tak možná skoro ve všech případech - nyní může být skoro každý rád že má vůbec práci i za plat mnohem menší než je "průměr".
Re: Američtí studenti lžou, podvádí, opisují (Oldřich Kýn)
(PCO, 17.2.2010 15:56:27)
Odpovědět
Robine,tomu rozumim.Každá škola má dnes svůj právní subjekt i ta nejmenší.Platy učitelů se odvíjí od počtu dětí,nebot na každé dítě je finanč.normativ.Proto se ted školy rvou o každé dítě.Reditel dostane balík peněz na .rok podle počtu dětí a ty dělí pro pracovníky školy.Nejen pedagogické.Takže už přes 20 let dostávají učitelé menší úvazky ,tím menší plat,aby se ušetřilo.Přijímají se raději učit.nekvalikovaní,mladí,kteří mají podle tabulek nárok na menší platy a ředitel tak lépe vychází s normativem.Není to správné,že už i školství je o penězích.Na vzdělání peníze byly i za 1.republiky neexistovalo,aby se krátily úvazky a platy.Reditelé s tím mají nemálo starostí ,spíš by se měli věnovat vedení učitelů a dětí,provozu školy Atd.Vím o čem mluvím.Jsem 10 let v důchodu jako uč.a to jsem šla o rok dřív do důchodu,protože mě dávali úvazek 0,7 před důchodem a to bych si pohoršila.I tak jsem si pohoršila,ne vlastní vinnou.
...poslední zhasne a klíč pošle otci zakladateli
(kronikář z Jánského vršku, 15.2.2010 23:37:00)
Odpovědět
Topolánek si myslí, že zachrání orgasmus ODS, když odřízne její dva údy - chapadla této krakatice. Ať neblbne,kolik jich pak do voleb zůstane na svobodě?
....a poslední zhasne a pošle klíč otci zakladateli.
Obhajoba zkorumpovaného politika ODS ...
(kpt.Haleš, 14.2.2010 23:09:23)
Odpovědět
Obhajoba Kvapila: Chudý jsem byl na statky, řešil jsem to úplatky. Všechno bylo v pohodě, až jednou...ach bože!! Při činu mě chytili, hned mi hlavu umyli, jako kdybych v tom byl sám - jsou v tom všichni, nekecám! Já byl jenom malá ryba, nevím, kde se stala chyba, že jsem si tak namlel hubu, že hodili mě přes palubu. Ptáci ti jsou profláklí zlodějnou a falší, však uvidíte - po mně přijdou další!!!
Re: Obhajoba zkorumpovaného politika ODS ...
(Halešová, 14.2.2010 23:26:08)
Odpovědět
Manželovi nevěnujte pozornost, on má chudák papíry na hlavu.
Re: Obhajoba zkorumpovaného politika ODS ...
(lkj, 17.2.2010 13:09:27)
Odpovědět
Halešová,Haleš ,jedno jsou a oba mají papíry na hlavu.Nás nepřechytračíš.
Re: Obhajoba zkorumpovaného politika ODS ...
(Kardaš J.,Olomouc, 15.2.2010 0:44:59)
Odpovědět
Hnojník podle ODS.
Je až k blití jak se v ODS kmotři, gubernátoři, zloději, tuneláři, zkorumpovanci, lháři, velrybáři a blbové z Horní Dolní distancují od Kvapila, přitom jsou jedna mafiánská parta. Možná ho trestají za to, že se nechal chytit, kdyby se nenechal chytit , mohl být třeba premiérem !
Re: Obhajoba zkorumpovaného politika ODS ...
(Krutá pravda, 15.2.2010 0:55:15)
Odpovědět
Mohli by se učit u ČSSD, ti se nikdy nenechávají chytit a jsou stokrát horší, jejich předseda je dokonce násilník a zřejmě i vrah.
Re: Obhajoba zkorumpovaného politika ODS ...
(lkj, 15.2.2010 11:18:23)
Odpovědět
Krutá pravda,TY BLBE !to by sis přál.Jenže to se ti nesplní.Charakter je charakter.Zklidni fantazii
Re: Obhajoba zkorumpovaného politika ODS ...
(|, 15.2.2010 20:21:07)
Odpovědět
Krutá pravda píše krutou pravdu. Tato země byla a znovu bude znesvěcena premiérem-kriminálníkem - Jiřím Paroubkem. Kdyby Jiří Paroubek nezničil důkazy, už by seděl. Ale...on by seděl už za komunistů, kdyby tehdy neuklidil důkazy o svém donebevolajícím rozkrádání RaJe.
Re: Obhajoba zkorumpovaného politika ODS ...
(Cint, 17.2.2010 16:02:36)
Odpovědět
I ,ty jsi chytrý jak dveře od chléva.Jak si mohl.Paroubek zničit papíry o kterých ty víš.Jasná lež a ty se za ni styd.Paroubek nikdy neseděl a za tuto pomluvu bys mohl jít do tepláků.Dej si pozor.Piš jen pravdu.Jsi k smíchu všem,kdo takovou kravinu co jsi napsal čte.
Re: Obhajoba zkorumpovaného politika ODS ...
(|, 17.2.2010 18:29:45)
Odpovědět
Každý, kdo o Paroubkovi něco ví, ví zároveň, že je to pravda. Slyšel jste někdy o Kubicově zprávě...čistá pravda, kterou nechal Paroubek zničit.
Re: Obhajoba zkorumpovaného politika ODS ...
(ooooo, 19.2.2010 10:25:04)
Odpovědět
I,Paroubek zničit,jo?Dovol ,abych se zasmál.A jak to víš?Lháři.Pohádky si nech pro děti.
Re: Obhajoba zkorumpovaného politika ODS ...
(|, 19.2.2010 17:23:24)
Odpovědět
Bože ty jsi ale ovečka, to snad není pravda. Co Paroubek řekne, to opakuješ jako zaseklý gramofon. Ideální volič levice - blbec.
Re: Obhajoba zkorumpovaného politika ODS ...
(ooooo, 20.2.2010 9:47:42)
Odpovědět
I,je třeba věřit tobě a tvým výmyslům.Bude od tebe pokoj.Každý si udělá úsudek sám.Nemusíš lhát.Je to zbytečné.Zdravím tě,ovečko pravičáků.Je to na tobě čemu věříš a co si vymyslíš.je přece demokracie?!
Re: Američtí studenti lžou, podvádí, opisují (Oldřich Kýn)
(ales, 14.2.2010 16:22:26)
Odpovědět
Bravo!!! To je presne. Dcera me kolegyne uci v USA a kdyz prijela do Cech, zdesila se, jak se opicime po Americe ve skolstvi. Ty nesmyslne testy, sama pravidla, atd. Hlavne ustupovani rodicum a minoritnim skupinam. Uceni v podstate zadne. Hlavne, aby chudacci studenti nebyli pretezovani! Ustupovani studentum a rodicum ! Ze nic neumi? reknou vam PROC se mame ucit? Zadna ucta k uciteli. Vsak on je tu od toho, aby je ucil discipline a neco je naucil! Kdyz ne, jdou si stezovat i na policii. Napr. dejepis, zemepis apod. jsou jen kratke kurzy, vic nic. Proto zadny Amik nevi, kde lezi kde jaky svetadil, stat apod. Skonceme uz s tou prehnanou chvalou Ameriky! I ten u nas tzv. "hlupak" nasi ZS vi vic, nez absolvent jejich napr. stredni skoly. Tak se vzpamatujme !!!
Re: Američtí studenti lžou, podvádí, opisují (Oldřich Kýn)
(lunochod, 14.2.2010 17:29:12)
Odpovědět
USA - země, kde zítra již znamená včera
Re: Američtí studenti lžou, podvádí, opisují (Oldřich Kýn)
(lik, 14.2.2010 17:55:27)
Odpovědět
Amerika??? Země světového terorismu,mravního úpadku způsobené fikcí o dokonalosti impéria moci,štěstí,úspěšnosti,svobody a bohatství. Opak je pravdou.Kde není kultura,vzdělanost a morálka na prvním místě,zbyde jen rachotící,kopající stroj.
Re: Američtí studenti lžou, podvádí, opisují (Oldřich Kýn)
(ordoš, 15.2.2010 17:13:22)
Odpovědět
Když tady čtu názory o Americe jdou na mně mdloby.Ptám se konkrétně Vás co nám Američani provedli.Buď jste mladí nezažili jste 50léta,nebo nemáte elementární anuk o historii.Nejsem absolutně nekritický stoupenec Ameriky je to kosmopolitní stát,který není ideální,ale přesto tam stále ze světa proudí davy lidí,aby zkusili ten nejednoduchý život s problémy ,jako všude na světě.No ano,poslouchám rádio F-1 a moderátorka Kobzanová má duchaplné téma svátek sv.Valentýna,jak přišel z Ameriky.Další v časopise otázka na herečku Kostkovou,jak slaví Valentýna,ona ty americké svátky nemá ráda.Panové diskutující jsem ateista,ale vím,že věřící v 1republice zde ten svátek znali,ale zásadní věc není z Ameriky,ale z Itálie.Santa Klaus jistě,kdo nám jej nabízí Američani?Sami jsme šašci,že ho velebíme,ale je to komerce.Bolševici z nás vytloukali Jéžiška a ano,vnucovali dědu mráze to jsem prožil.Nevšiml jsem si,že sem jszdí Američani nám vnucovat Santa Klause.Máme svého,který bezvadně vymyslel,privatizaci,něco na principu znárodnění opačně.V r.48se znárodnil majetek skutečným vlastníkům.V r.92 se tzv.privatizovalo to znamená odstátnovalo z majetku státu do rukou bolševiků,převážně,kteří to v minulosti vedli.Amerika nám vždy mírně pomohla a nic nám nedluží,jako dlužil SSSR po rozpadu Vršavské smlouvy.Dostali jsme za veliký dluh cca.3,5mmld dolarů,nějaké rezavé vrtulníky a nákladní antonovy,které už rovněž odchází.Tudíž soudruzi doporučuji méně Antiamerikanismu a více historického povědomí,vám nevnucuji,ale vřele doporučuji.A nezapominejte se zajímat o život lidí v Rusku to je docela zajímavý vědět,jaký systém politický a ekonomický zde fungeje.Veliká výhoda,ropa a plyn,ale jak je vidět obyčejní lidé mezi něž pochopitelně počítám sebe z toho nerostného bohatství vlastní země mnoho nemaj.A my je úspěšně kopírujeme jen trochu jiným stylem.Jinak podobnost čistě náhodná,která kopíruje převážnou část zde uváděných názorů.
Re: Američtí studenti lžou, podvádí, opisují (Oldřich Kýn)
(frantisek zajicek, 15.2.2010 18:38:18)
Odpovědět
Ordos,nezbyva mi nez souhlasit,byl jsem nejaky ten patek v Rusku i v USA,vystihnul jste to slusne,FZ
Re: Američtí studenti lžou, podvádí, opisují (Oldřich Kýn)
(Luna 3, 15.2.2010 19:01:57)
Odpovědět
Nedívejme se do Ameriky,ani do Ruska.Hledme si sebe.Jsme jiná mentalita.Bez Am.i Ru.se obejdeme,co se týče školství a j.věcí.Obchodování je něco jiného.
Re: Američtí studenti lžou, podvádí, opisují (Oldřich Kýn)
(Robin, 16.2.2010 3:23:35)
Odpovědět
Ordoši, USA nám nedávno hlavně pomohla zlikvidovat nebo téměř zlikvidovat několik firem (koncem války to provedla i několika zbytečnými nálety).
Re: Američtí studenti lžou, podvádí, opisují (Oldřich Kýn)
(Alberto Kvěch, 19.2.2010 19:13:31)
Odpovědět
Skvělý příspěvek.Děkuji,děkuji.
Re: Američtí studenti lžou, podvádí, opisují (Oldřich Kýn)
(leo, 19.2.2010 22:23:58)
Odpovědět
Ales ma pravdu a myslim, ze nevyslovil zcela vse / asi to ani kratce nejde/ o stavu amer. skolstvi. Souhlasim s nim, ze Min.skolstvi zavadi do nasich skol byrokraticke praktiky od nich, takze i my si nebudeme za chvili vedet rady s dalsi generaci studentu. Ze nikdo nechce z PF ucit? Nedivim se! Po 10lete praxi ma odborny asistent na vysoke skole 17 500,- Kc hrubeho! Mene nez na ZS. Musi navic, pokud to vubec jde, ucit navic kurzy a musi si udelat velky doktorat /Ph Dr. !!!
Re: Američtí studenti lžou, podvádí, opisují (Oldřich Kýn)
(romannn, 20.2.2010 14:14:21)
Odpovědět
Naprosto souhlasím s tím názorem, že dnešní mladí jsou daleko mírnější a zdaleka nejsou tak drsní a odvážní jako byla moje generace (r.nar.1962). Je to také hodně dané tím, že vůbec nečtou a veškerý čas stráví s počítačem a s mobilem. V samotném životě jsou většinou podělaní strachy cokoliv udělat... nejvíce je to vidět v tom jak se bojí jít do svazku manželského... a mít děti no z toho jsou na mrtvici... lepší je mít psa... toho můžeš kdykoliv kopnout do pr.... jsou velmi slabí ... psychycky i fyzicky... je mi to moc líto... ale je to tak... týká se to i mých dětí... jsem z toho značně zklamán...