BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama




Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
BulletDoporučujeme
www.rssmonitor.cz

Mladá pravice

Revue politika

Virtually.cz

Vše o protiraketové obraně

Globalpress

aTeo.cz

Desatero Mladé pravice

Václav Klaus

Oranžáda.cz
BulletAnketa
Znáte nesympatičtějšího člověka ve svém okolí než je David Rath? Jsme zvědavi na Vaše odpovědi
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletReklama
Trika euportal
BulletReklama
BulletDoporučujeme
prave-spektrum.sk

Black Company

Skycorps

aTeo.cz

fragmenty.cz
Jen se volové hádejte, bolševik číhá
Autor: Petr Paulczynski  | Publikováno: 11.2.2010 | Rubrika: Politika
Ilustrace

Politická scéna je na pozvracení. Hádá se kdekdo s kdekým. Kauza stíhá kauzu. ČSSD proti ODS, Zelení proti Fischerovi, Rath proti poplatkům, Macek proti potratům, Topolánek proti Bémovi a Jančíkovi, všichni proti Klausovi a dál pokračujte sami. A mezitím zcela tiše a plíživě cení na nás zuby hrozba  o níž jsme si mysleli, že skončila v minulém století. Komunisté si tiše mnou ruce. Podivný soud legalisuje mladé komanče.

Co s tím?

Díky Paroubkovi již politici nesoupeří na principu volebních programů, ale stávají se osobními nepřáteli. Stačí, aby se poslanec ČSSD zastavil s poslancem ODS a je zralý na vyloučení. Paroubek neváhá vytahovat komunisty z izolace a namlouvat nám, že se jedná o demokratickou  stranu.

ODS díky koalici takové jaká byla, namísto předvolebních slibů a smlouvy s občany byla nucena ustupovat a realizovat oportunistickou  politiku lidovců, hospodářskou politiku zelených a pro sebe si nechat průserovou i když nutnou reformu zdravotnictví. Lidovci, Zelení, TOP 09 a spousta obskurních straniček co se vynořily se tváří, že oni jako zachraňují občany před agresivitou ODS a vše negativní v reformách za vydatné pomoci ČSSD  háží na ODS. ČSSD šikovně manipuluje s průzkumy veřejného mínění, užiteční vládní idioti přizvukují a vše je prezentováno jako zbídačování seniorů a chudých.

Pravdoláskovnický estrádní veřejnoprávní  pořad krále všech televizních šašků OVM a svérázné politické úvody privatizátora ČT Krause všemu dodávají jen korunu.

A mezitím rudí pod vedením  Filipa se přihlásili k revolučnímu odkazu Velikého února  a nezapomněli vzpomenout lstivého syfilitického ploskolebého asiata Lenina a hodlají realizovat návrat k socializmu. Některé symptomy připomínají Vítězný únor více než jasně.

Jak napsal v září 07 Čestmír Hofhanzl:
"Jeden centralizovaný parazit komunismu se rozložil na segmenty lokálních, odvětvových či systémových parazitních center. Ty si již nemohou organizovat vyžírání celého prostoru zákazy, příkazy či vězením, nebo i regulovat a omezovat svou žravost. Žerou nekoordinovaně, konflikty o prostor, ve kterém parazitují, mezi sebou řeší jako mafie – dohodami o vymezení území, personálními uniemi a někdy střelbou. Jejich společným zájmem je, aby ti, na kterých žerou, to nevěděli. Proto v postkomunismu přímé násilí, které bylo za komunismu hlavním nástrojem řízení společnosti, nahradila všudypřítomná lež."

Nejsme demokracií, nemáme politickou pluralitu ani právní stát. Jsme přechodnou společností rozkládajícího se totalitního státu. Ta nemůže být setrvalým stavem. Máme před sebou dvě cesty. Návrat k ještě blbější totalitě nebo velmi pracnou a bolavou cestu ke svéprávnosti. Na této cestě si nejdříve musíme uvědomit, jaká je skutečná realita, ve které žijeme, a co je hodnotou života. Poté musíme něco skutečně začít dělat a denně nastavovat kůži. Na té cestě půjde o život.

Tak se volové hádejte. Bolševik na nás na všechny číhá.

Napsáno pro http://www.blog.idnes.cz

6233 čtenářů | 107 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


ODS zvoní hrana a nejen v Praze ...
(Dr.Hladík,Praha, 11.2.2010 0:54:43)
Odpovědět
Ale o Béma nejde, ale o Prahu. Pokud průzkumy v Praze budou i nadále klesat pod 20%, řada voličů v Česku nedá ODS hlas i jinde. Proč volit stranu, která se propadá na dno? Snaha udělat z Jančíka obětního beránka je příliš pozdní. Jančík je jenom jeden z produktů bémovské politiky a dokud nebude odstraněn samotný autor, místo jeho špatné kopie, preference neporostou.

ODS nyní navíc tvrdí, že Paroubek a KSČM přivedou stát k bankrotu. Ale občan má pocit, že ODS se zlobí, že právě jí se s Kalouskem a Janotou nepovedlo přivést stát k bankrotu. Jakoby to Paroubkovi tu likvidační možnost vlastně záviděla. Nebo snad někomu připadají ekonomické výsledky těchto pravolevých neumětelů rozdílné?

Kdo chce volit státní bankrot, ať zvolí jednu z prolhaných a neschopných stran. Bezesporu se svého snu pak dočká.
VÍTE o tom, ŽE ...
(abcd, 12.2.2010 16:52:15)
Odpovědět
Sdílená systemová KONSTANTA ústavně-PRÁVNÍ (100%) IDENTITY (tj. totožnosti) neměnné MÍRY přístupových práv k humanitárním hodnotám (tj. zboží, služeb) člověku jest přiznávána definicí konstanty nominálu její nepoškozované (100%) hodnotové velikosti - penězi na jeho VÝPLATĚ.
Re: VÍTE o tom, ŽE ...
(ferda, 13.2.2010 0:44:06)
Odpovědět
stando , běžel jsi přes zavřené dveře?
nebo : "už je to tady" a mrsklo ti v hlavě? :-)
Re: VÍTE o tom, ŽE ...
(ferda, 13.2.2010 2:10:59)
Odpovědět
stando , běžel jsi přes zavřené dveře?
nebo : "už je to tady" a mrsklo ti v hlavě? :-)
Re: VÍTE o tom, ŽE ...
(FERDA, 13.2.2010 2:12:34)
Odpovědět
MUSEL JSEM TO NAPSAT DVAKRÁT, ABY JSI SI TO UVĚDOMIL :-):-):-)
Re: VÍTE o tom, ŽE ...
(standa01, 13.2.2010 19:34:26)
Odpovědět
Komu to píšeš, debile? Jseš nervozní? Omévej si přirození vlažnó vodó.
"Záslužná činnost politiků......"
(Zámečník z Olomouce, 11.2.2010 1:07:34)
Odpovědět
John je od léta lídrem neparlamentní strany Věci veřejné a hned se zařadil mezi nejpopulárnější politiky. V Praze mu preference dosáhly 16,4% a celostátně se také zvyšují. O politicích říká, že jsou hajzlové, kteří jen kradou. A má recht, neboli pravdu. A ubezpečuje, že on to dělat nebude.Doufejme.

„Je tu nepořádek a země se řítí k bankrotu. S tím se musí něco udělat". Česko se propadlo na dno korupce a státu, který ovládá mafie. Ta si nakonec dává dostaveníčka v Toskánsku nebo na Štrbském plese. Okatě, nápadně a lidem s výsměchem.

„Investigativní novinařina už nebude. Zločinci se propojili s vysokou politikou a ti jsou teď schopni zarazit reportáže. Svobodné psaní je vlastně pryč".


I to se už obecně ví, ale do doby Johna a jemu podobných se o tom pomalu nesmělo veřejně mluvit. Politické strany aplikovaly na občany metody Stb doplněné neuvěřitelnou korupcí. Žádná demokracie, ale totalita vyvolených zlodějů. To je Česko dnešních dnů.

"Teď se nejvíc bavím poslaneckými náhradami. To jsou částky, které poslanci dostávají k platu na předem určený účel, třeba na provoz kanceláře, psací potřeby, benzin do auta a podobně. A oni to všechno utratí a nikdo nic nevrací. Já jsem si dal práci a spočítal jsem, že za 20 let tady poslanci spotřebovali 62 milionů tužek. Aspoň jsem to tak vypočítal podle vyplacených náhrad. Takže ti poslanci jsou nějak přes tužky nebo co. To by mě zajímalo, jak to, že to ti kluci (politici) neproplácejí proti účtům? Jo, ale úplně nejúžasnější je Ivan Langer z ODS.Ten se nedávno přiznal, že si z těch náhrad našetřil i na vilu. Asi má celé patro z tužek nebo co.

„Každopádně tady máme politiky, kteří každý měsíc vlastně kradou. Jsou to jenom hajzlové (politici), kteří potřebují šachovat s veřejnými penězi.

To nepotřebuje další komentáře.
Re: "Záslužná činnost politiků......"
(marko, 11.2.2010 10:07:41)
Odpovědět
Pane Paulczynski,máte pravdu, jako ostatně vždy.
Takové "hnusno", jaké tady nadělal Paroubek
se svými druhy, u nás snad ještě nebylo. Také mi
připadá, že pokud tady zůstanou právě oni, tak se naše země nehne z místa i kdyby pravice byla
bezchybná. Profesionální lháři v této straně
dokáží zneuctít všechno to, co se nepodařilo jim,
když měli osmiletou vládu a mohli konat.
P.S. pane Zámečníku, nepopletl jste to? Zatím je
známo, že z posl.náhrad, si na milionový byt
našetřil geniální ekonom B. Sobotka.
Re: "Záslužná činnost politiků......"
(Emil1, 11.2.2010 15:57:33)
Odpovědět
to Marko, 100% souhlas, článek velmi pěkně napsán.
Re: "Záslužná činnost politiků......"
(Libor T., 11.2.2010 16:03:02)
Odpovědět
marko,dokaž to a dej to k soudu,že si Sobotka našetřil milion z náhrad.To je blbost,která se zde stále opakuje.Sobotka se jednou zmínil o něčem jinak myšleném,hned se to vytrhlo z kontextu a ted mají pravičáci zase co žvanit.Bylo řečeno,že se nekontrolovalo kam kdo z poslanců tyto peníze dával.Tak jak se vládlo?Jaká byla kontrola?Mohl si za to koupit kdo co chtěl.Tak co?Kdyby se to zkontrolovalo,možná by Sobotka dopadl nejlíp.Když něco nevím jistě,tak o tom nežvaním.Manipulace je hlavní znak ODS.
Bém z ODS neví komu platí za pronájem ....
(Koukalová ml.,Praha, 11.2.2010 20:18:34)
Odpovědět
Kdesi v Lucembursku končí stovky milionů, které platí pražský magistrát za pronájem svého sídla. Komu se platí, nikdo neví. Podle Béma to není důležité. Není? Co když původní vlastník pod nátlakem prodal objekt teroristům a ti si takto zajistili skoro legální příjmy?
Už před čtyřmi lety, kdy hlavní město odstartovalo velké stěhování úředníků na jedno místo, vzbuzovala celá akce pochybnosti. Nebylo jasné, proč si Škodův palác v Jungmannově ulici jen pronajímá a magistrát také nedokáže přesvědčivě doložit, že je pronájem výhodný. A to platí dodnes. Praha omezuje dopravu, omezuje kde co, co kdysi sloužilo občanům, ale vedle hrůzné Opencard se obohacuje ještě někdo další. A vše je stále pod taktovkou Béma.To kritizují dlouhodobě odborníci a i politici.
Tři firmy s.r.o. - Topeka Estates, Bartica a Marie jsou personálně propojeny. Všechny vznikly až v roce 2007. Společným vlastníkem těchto tří "eseróček" je firma Guyana Holding, sídlící v Lucemburském velkovévodství. Té magistrát platí. Ale nelze zjistit, kdo stojí za lucemburskou společností. Klidně to mohou být teroristé.
Pražští politici z ODS možná financuji teroristy ....
Re: Bém z ODS neví komu platí za pronájem ....
(erth, 11.2.2010 23:24:54)
Odpovědět
zcela vážně, nemáte v příbuzenstvu nějakého rektora?
Re: Bém z ODS neví komu platí za pronájem ....
(poi, 12.2.2010 10:38:39)
Odpovědět
erth,není třeba rektor v příbuzenstvu,všechno jde ven,další zloděj ODS v Brně v Žabovřeskách.To stačí,abychom se usvědčili,že ODS je tady jen na to,aby si kradlo do své kapsy.
Re: Bém z ODS neví komu platí za pronájem ....
(erth, 12.2.2010 20:45:49)
Odpovědět
v té otázce mi nešlo o pražskou politiku, ale o rektora, co se narodil blízko Mnichova Hradiště.
Re: "Záslužná činnost politiků......"
(FERDA, 12.2.2010 9:49:28)
Odpovědět
"MARKO" POŘÁD ZAPOMÍNÁŠ, ŽE CHYBÍ NĚJAKÝCH 12LET, A TO VLÁDNUL KDO? A JEN TAK NA OKRAJ, ČSSD NEMĚLA ŽÁDNOU VLÁDU, KDE BY NEMĚLA BUDTO DOHODU S ODS, NEBO KOALIČNÍHO PARTNERA,DOKONCE, A TO JI SAMOTNÉ NEMŮŽE ODPUSTIT VÍCE LIDÍ, DOHODLA S I S UNIÍ SVOBODY....,KDE JE JÍ KONEC?
PAMATUJI SI , JAK TY A STANDA01 JSTE DOSLOVA RYČELI O SOBOTKOVÝCH NÁHRADÁCH A JEHO BYTĚ, TED MÁTE LANGERA A TEN SI Z TĚCH SAMÝCH NÁHRAD POŘÍDIL VILU...:-(((
Re: "Záslužná činnost politiků......"
(marko, 12.2.2010 13:50:52)
Odpovědět
Ferdo, přestaň laskavě ryčet, já o Sobotkových
náhradách píšu poprvé, už se ti to, koukám, plete a co se týče vlád socanů, všechny ty
"vymoženosti", na které teď všichni dojedeme,
prohlasovali spolu s komunisty. A dej si bacha,
ať ti nepraskne žilka, abys si ještě užil, až
ti Paroubek s Rathem a Sobotkou udělají ten
jejich RáJ na zemi.
Re: "Záslužná činnost politiků......"
(ferda, 13.2.2010 1:27:10)
Odpovědět
"marko" já si dám pozor, jak říkáš, ale Tebe mi je líto, Ty už nemusíš, protože je očividně jasné, že Tobě už v kouli "prdlo" :-)

PS. co říkáš na starostu Kvapila za ODS z Brna a jeho tajemníka Novotného, taktéž za ODS.., no neni to blb jak z praku ten Novotný, je na šestém místě na kandidátce do Parlamentu, a on si řekne o úplatek, a takový se derou do vrcholných postů a tito nám pak "vaří" zákony..., no, fuj a bleeeee :-((
JEN SE MI ČÍM DÁLE TÍM VÍCE POTVRZUJE TEORIE, ŽE MODRÉ ŽUMPY OPRAVDU ROZUMĚJÍ JEN TŘEM SLOVŮM : KRÁST ! KRÁST ! KRÁST !
Re: "Záslužná činnost politiků......"
(ferda, 14.2.2010 12:22:45)
Odpovědět
MODLITBA ČLENA ODS


Pane Bože, dej nám ODS sílu, ke každému dalšímu dni,
kdy budeme žít ze své pravičácké arogance, hrubosti a zlodějny.
Pane Bože udržuj co nejdéle ty modré, tupé hovada a jim podobné,
Kteří nám ODS, ve volbách odevzdávají svůj hlas a myslí si, že nám jde o jejich dobro.
Pane Bože avšak ochraňuj nás, ODS, abychom se ani na okamžik nemuseli k ostatním lidem chovat
Jako k sobě rovným.
Pane Bože, dej, ať se můžeme stále spoléhat na to, že nám ty zlodějny stále budou procházet a naše lži a triky, jenž jsou obsaženy ve Smlouvě s občany, či Vize 2020, stále fungují, protože díky nim můžeme pořád dobře a úspěšně shazovat vinu za to, co jsme jako ODS již dvakrát této zemi způsobili, na druhé.
Pane Bože, hlavně nás ODS ochraňuj, ať se nikdy nemusíme postavit čelem k pravdě a nést
Následky svých činu……….amen
Re: "Záslužná činnost politiků......"
(pamětník, 13.2.2010 7:52:16)
Odpovědět
Marko , jste velmi zapomětlivý nebo snad hloupý?Kdo rozkradl ten dnešní Absurdistán. N o samozřejmě že modráci. Rozdělení státu, privatizace, ropzdávání miliardových fabrik kamarádíčkům .Takoví politici jako Topol, Langr, Kalousek i když není odesák ,Dalík, a t d , a t d , to je jejich práce už od založení této zločinecké strany hned po sametu.
Re: "Záslužná činnost politiků......"
(XYZ, 11.2.2010 15:57:05)
Odpovědět
Máte pravdu pane Zámečník.Jak se něco málo chce udělat pro lidi,tak ODS řve ,že je to populismus.Tak co je lepší?Populismus,nebo kradení pro sebe a zvyšování si platů tam nahoře.Dole bída,nezaměstnanost.Populisté dělejte něco!Nenechte si to líbit od těch zlodějů.
Re: "Záslužná činnost politiků......"
(standa01, 11.2.2010 21:34:40)
Odpovědět
Napiš mi, zámečníku, jak se jmenuje přístroj, kterým se nechá ručně měřit s přesností jedné tisíciny milimetru? Pro usnadnění - je to jeden mikrometr.
Re: "Záslužná činnost politiků......"
(Zámečník z Olomouce, 12.2.2010 0:01:09)
Odpovědět
stando 01,existuji tak zvané Johansonovy měrky,kterými lze měřit na tisíciny milimetru.
Tobě to zřejmě nic neříká,že?
Re: "Záslužná činnost politiků......"
(standa01, 13.2.2010 19:37:23)
Odpovědět
Ten přístroj bych prosil, buď tak laskav.
Autor nám nadává, že jsme volové a hádáme se
(Brabec, 11.2.2010 1:15:29)
Odpovědět
zatím co ČSSD a komouši se smějí. Ale toto je výsledek politiky Topolánka a toho kam přivedl pravici a ODS. Takže, milý autore, musíte přesněji analyzovat.
Paroubek je na rozdíl od svých protivníků,slušný člověk
(MUDr.Dohnal J.,Praha, 11.2.2010 20:29:03)
Odpovědět
Poslední dobou se roztrhl pytel s pseudoargumenty proti předsedovi české sociální demokracie. Naprostá většina těch textů je postavená na mimořádně hloupé premise ve stylu, já nosím žluté tričko a soused nosí tričko bílé. A bílé je hnusné a tak je soused magor. A je úplně jedno, co říká. Nevnímám ho. Nosí přeci bílé tričko.

Jiří Paroubek je vzdělaný a sečtělý muž. Někdy má sice problém v komunikaci, protože použije pojem, který nechápe ani desetina lidí stojících kolem, ale nedělá to proto, aby někoho kolem sebe zesměšnil. On ty pojmy používá, protože ví a rozumí jim.

Jiří Paroubek je inteligentní a schopný organizátor. Ono není jednoduché řídit stranu plnou mnohdy zcela protichůdných názorů. A přitom všem ještě dokázat prosadit část svých vlastních myšlenek a názorů. K jeho cti patří i fakt, že je-li přeargumentován, nejde proti názoru své firmy a navenek jí hájí a názor, byť se s ním neztotožní, prosazuje.

Jiří Paroubek je slušný člověk. Když se rozešel se ženou, tak na rozdíl od svých protivníků se zachoval jako chlap a dotáhl věci elegantně a rychle do konce. Přestože čelí neustálým útokům médií i politických protivníků, zachovává si chladnou hlavu a nikdy se nesnižuje k urážkám, nadávkám a nebo sprostým gestům. Řekl bych, že je to férový chlap.

Politika je svinstvo. A Jiří Paroubek se v tom svinstvu nějak musí pohybovat. Není ve svém pohybu neslušný a já si ho jako politického protivníka a legitimního reprezentanta určitého světonázoru vážím. Volit ho nebudu, protože dýchám ve prospěch Jiné strany. Ale zesměšňovat ho nehodlám a na rozdíl od jiných lidí si jeho názory vždy pozorně přečtu a vyslechnu.
Re: Paroubek je na rozdíl od svých protivníků,slušný člověk
(standa01, 11.2.2010 21:44:57)
Odpovědět
Dokonce napsal i knížku!!! Sice se mu na křtu oné obrázkové knihy sem tam někdo z kámošů zavraždí, ale to nic nemění na tom, že je "vzdělaný a sečtělý". Už dlouho jsem se tak nenasmál. Piš, barde, piš!
Re: Paroubek je na rozdíl od svých protivníků,slušný člověk
(MUDr.Dohnal J.,Praha, 12.2.2010 0:12:26)
Odpovědět
To co jsem napsal o Paroubkovi,to je můj osobní názor i když sám nejsem voličem ČSSD.Na druhé straně jsem měl možnost poznat politiky Topolánka,Řebíčka na dovolené v Toskánsku,kde jsem byl náhodou se svoji rodinou.Nikdy předtím bych si o nich,nic špatného nemyslel.Jejich vystupování v tamních restauracích a barech vyvolávalo pohoršení u všech hostů.Kdo má hodně peněz,ještě neznamená,že si může dovolit cokoliv.
Tolik na vysvětlení.
Re: Paroubek je na rozdíl od svých protivníků,slušný člověk
(Posměváček, 12.2.2010 1:06:42)
Odpovědět
Proč si lidé, co mají peníze nemůžou dělat, co se jim zlíbí? Tvrdíš, že Topolánek si dělal, co se mu zlíbilo ... a nestalo se mu ale vůbec nic.
Re: Paroubek je na rozdíl od svých protivníků,slušný člověk
(Nina, 12.2.2010 10:49:51)
Odpovědět
Posměváčku,až Ti někdo kdo má peníze rozbije držku,tak mu řekni ,že si může dělat co chce/podle tebe/a at ti ještě přidá,když máš tak hloupý názor.Představ si,kdyby si každý mohl dělat co chce?Topolánek si dělal co chtěl,jak to dopadlo?????Bože,Bože,jak může někdo tak uvažovat.To jsme tak hloupý národ?
Re: Paroubek je na rozdíl od svých protivníků,slušný člověk
(Posměváček, 12.2.2010 17:25:48)
Odpovědět
A jak to teda dopadlo hloupoučká niničko? Stalo se mu něco...stalo, hrozilo mu, že se stane eurokomisařem. Jak může být někdo tak naivní?

Když mi dá někdo bohatý přes hubu, tak to můžu vrátit...pak se na mně v lepším případě vrhnou jeho bouchači, v horším jeho právníci. Můžu s tím jít na policii, kde to úspěšně odloží velitel služebny. Můžu se soudit, ale nebudu mít důkaz. Můžu to dát novinám a nebudu mít důkaz...

Co bys dělala ty niničko? Plakala? Bohatí si přirozeně můžou dělat, co chtějí, pokud se čirou náhodou nenajde nějaký jiný bohatý, který se tě zastane...jinak tě zbije a ještě s tebou zamete.
Re: Paroubek je na rozdíl od svých protivníků,slušný člověk
(poi, 12.2.2010 10:45:34)
Odpovědět
Pane Dohnal,máte pravdu,z takových Standů 01 si nic nedělejte,je škoda jim odpovídat.Jsou to provokatéři s prázdnou makovicí.Zapřou nos mezi očima.Nepřemýšlí,jen shazují.
Re: Paroubek je na rozdíl od svých protivníků,slušný člověk
(Posměváček, 12.2.2010 17:27:17)
Odpovědět
To asi proto, že tebe je tak snadné shodit, protože jsi hloupý a nevzdělaný poi:-)
Re: Paroubek je na rozdíl od svých protivníků,slušný člověk
(FERDA, 13.2.2010 1:42:48)
Odpovědět
MILÝ POŠTĚVÁČKU, JAK TAK ČTU, CO A JAK PÍŠEŠ, JAK DRUHÉ URÁŽÍŠ ANIŽ BY JSI JE ZNAL, TAK SI MYSLÍM, ŽE JSI VÁŽNĚ ANETICKO-ASOCIALNÍ PSYCHOPAT S DISOCIÁLNÍ PORUCHOU OSOBNOSTI.

PS. VŮBEC BYCH SE NEDIVIL, KDYBY JSI JEŠTĚ K TOMU NAVRCH, MĚL MODRÉHO PTÁKA ....:-)))
Re: Paroubek je na rozdíl od svých protivníků,slušný člověk
(marko, 13.2.2010 9:31:35)
Odpovědět
Ty,Ferdo, tvůj mozeček, to je poklad, nenechej
ho ladem, divím se, že s tímto duševnem, ještě
nejsi prezidentem zeměkoule, ale možná to brzy
bude, dočkej času, jako husa klasu a nepřestávej
tady oblažovat nás i budoucí.A teď, spolu s naší
Onďou a dalšími - Ferda je pašák, s Ferdou až
do úplného konce a nikdy jinak.
Re: Paroubek je na rozdíl od svých protivníků,slušný člověk
(ferda, 13.2.2010 10:44:15)
Odpovědět
"marko" jen lehce, opatrně a nesměle, budu věřit tomu, že jsi se intelektuálně posunul tím správným směrem...:-))
asi jsi poznal, že jsem člověk velkého srdce, tudíž i pro včerejšího "odpadlíka" v něm mám místo :-))
ps. pokud nepřestaneš, provolávat výše uvedené hesla, uvěřím Ti, že jsi se opravdu dal na tu správnou cestu,cestu rozumu...:-))

Tak tedy, vstříc světlým zítřkům, / i s tebou "marko"/ :-),:-):-) :-) Hi,Hi,Hi, :-))
Re: Paroubek je na rozdíl od svých protivníků,slušný člověk
(Azor, 13.2.2010 18:06:37)
Odpovědět
a když už kritizujete, aspoň do školy jste chodil, když máte v několika větách tolik pravopisných chyb?
Re: Paroubek je na rozdíl od svých protivníků,slušný člověk
(ferda, 14.2.2010 12:37:30)
Odpovědět
Azore, venku už jsi byl, lehni:-))
Re: Paroubek je na rozdíl od svých protivníků,slušný člověk
(zeman, 11.2.2010 21:52:07)
Odpovědět
Váš základní omyl je v tom, že Paroubek má názor. On má takový názor, který mu vyjde z nejrůznejších průzkumů jako správný pro získání moci ve volbách. Je to jen kolotočář s bezbřehou touhou po moci a zviditelnění
Re: Paroubek je na rozdíl od svých protivníků,slušný člověk
(marko, 12.2.2010 22:00:20)
Odpovědět
No, no, no, pane MUDr Dohnale, to se dělá?
Opisovat z blogu pana Matušky? A ještě ke všemu
takové bláboly?
Re: Paroubek je na rozdíl od svých protivníků,slušný člověk
(zeman, 14.2.2010 18:48:43)
Odpovědět
Pane doktore. Při vší ústě ke vzdělání, měl byste se léčit. Oči, uši patrně i schopnost reálného vnímání souvislostí Vám patrně odcházejí. Možná i ta demence by měla být posouzena. Soudruh Paroubek je to nejhorší, co nás může postihnout. A to beru v potaz i AIDS. Bohužel na druhé straně politického spektra jsou podobné kreatury. Čtyřicetiletá absence politické kultury nemohla být ani dvaceti lety pseudodemokracie vyléčena
Re: Jen se volové hádejte, bolševik číhá
(ann48, 11.2.2010 2:08:52)
Odpovědět
naprosto s autorem článku souhlasím. Kde mohu, tam upozorňuji na to, že u nás probíhá boj, který bych nazvala "jednotný, národněfrontový" útok na ODS,zatím pořád ještě jedinou pravicovou stranu. Nejtragičtější nejsou jen útoky zleva, ale útoky i zprava ze všech možných stran a straniček. Každá nová strana se tváří, že ona je ta pravá a její členové jsou sami andělé, ale tak to není. A hlavně, dokud se nezmění volební zákon, který umožní vítězné straně vládnout a tím také nést zodpovědnost za svá rozhodnutí, nic se nezlepší a nepohneme se z místa. Zdalipak si zakladatele těchto nových subjektů uvědomují, že kritikou pouze pravice uvolňují prostor ČSSD a KSČM, které si radostně mnou ruce, jak jim usnadňují práci, protože se vůči těmto stranám nevymezují. Také mi velmi vadí, že média vytvořila ve veřejnosti dojem, že politici jsou samí podvodníci a zloději, což také není pravda. Kdo někdy byl pouze v zastupitelstvu své obce nebo města, ví, že pokud chce svou práci tam odvést opravdu dobře, kolik mu to dá práce a úsilí. Jen ten, kdo nikdy nic takového nedělal, si myslí, že nikdo nic nedělá a má zato spoustu peněz. Nejvíce mě zklamali novináři, prý hlídací psi demokracie, ale zatím se honí jen za senzacemi a aférami, ale důležité informace občanům nezprostředkují a nic pozitivního nenapíšou. To se týká jak období před přijetím Lisabon. smlouvy, kdy otevřeny diskuse k tématu byly takřka znemožňěny, nebo utajování problému s islámem ve starých členských zemích EU, nebo tendence zavřít ústa lidem, kteří problémy nazvou podle pravdy, viz poslanec EU - pan Wilders, kterého chce soud pro vyjádření pravdy odsoudit. Kam se s takovou dostaneme.
Re: Jen se volové hádejte, bolševik číhá
(čtenářka, 11.2.2010 6:47:04)
Odpovědět
Vidíte a já, po zkušenostech občana s místním zastupitelstvem jsem došla k opačnému názoru. U nás je zkorumpovaná celá radnice (oranžovorudá již mnoho let). Předražené zakázky se přihrávají spřáteleným firmám. Takže je jedno z které strany začneme jestli shora nebo odspodu. Kdo má moc, má i peníze. Slušného politika by člověk pohledal. Pro ideály už do politiky nikdo neleze a jestli ano, brzy je vyštípán a znemožněn. Použít se dá cokoli, nemanželské děti, trhání muších nožiček. Také zhrzené sekretářky dokážou své...
Re: Jen se volové hádejte, bolševik číhá
(kicmiz, 11.2.2010 7:32:35)
Odpovědět
Vše je v lidech,neschopný blbec nebo naopak všehoschopný ještě větší blbec může být v kterékoliv straně. Já vidím chybu ODS v tom,že když neměla dostatek hlasů k vládě ,měla být v opazici a nenechat se vydírat lidovci,Zelenými atd... pak neprosadí stejně svůj program. Je lépe být dobrou opozicí než stranou ve vládě bez možnosti vládnout. Čssd toho využila a nedovolila plnohodnotné vládnuti.Zakázal bych poslancům hlasovat jednotně dle stranických pokynů ,ale každý by musel hlasovat dle svého svědomí ve prospěch občanů a ne stran. Vědci by se měli zaměřit na sestrojení přístroje,který by politikům okamžitě,zejména před kamerami TV přeměnil každou lež ještě než opustí ústa v hovn@,to by si někteří skutečně zamlaskali.
Re: Jen se volové hádejte, bolševik číhá
(čtenářka, 11.2.2010 9:31:26)
Odpovědět
Souhlasím. Prospěcháři a blbci jsou ve všech stranách. Nezbývá než se zaměřit na to, co chtějí a jakým způsobem toho chtějí dosáhnout.
Ale nemyslím si, že by bývalo lepší odejít po minulých volbách do opozice. Levice měla stejných 100 hlasů jako ti "napravo". Zase by záleželo na přeběhlíkovi-konstruktivním poslanci a jak můžete vědět, jak by vydírali komouši, přizvaní do vlády už v r.2006. Myslím, že bysme byli už nyní v pr..eli. Tak nás to teprve čeká, jestli se národ nevzpamatuje.
Re: Jen se volové hádejte, bolševik číhá
(kicmiz, 11.2.2010 10:32:06)
Odpovědět
Hlasy Lidovců a Zelených se nedají počítat obojí se přidají ke komukoliv,jen aby měli oteřené penězovody,alespoň v jednom ministestvu.Chybí u nás pořádní republikáni a doufám,že se Zeman dostane do politiky,alespoň odebere pár hlasů současné levici,připadal mě státotvornější. Pravice pokud bude roztříštěna na pidi strany nemá šanci.
Re: Jen se volové hádejte, bolševik číhá
(Občanka, 13.2.2010 11:16:59)
Odpovědět
čtenářko,u nás je radnice modrá a je zkorumpovaná ještě víc.Tak si vyberte.Záleží na lidech.Je fakt ,že modří měli poslední 2 roky zelenou,aby mohli korumpovat.To ví přece každý.Víz.Bém a Praha.Tak pořád neřvěte o oranžových.Poslední odhalení ODS v Brně v Žabovřeskách,korupce ODS jak Brno a doložená.Tady se jen žvaní o oranžádě,ale konkretního nic nemáte.Neříkám,že jsou svatí,Výjimka se najde všude,Na modré však nemají.
Re: Jen se volové hádejte, bolševik číhá
(Dr. Troškrt, 11.2.2010 7:38:18)
Odpovědět
Pro mne, pravičáka, není komunistická strana tím nejodpornějším na naší pol. scéně. Spíše ti prospěcháři, kteří ji opustili, aby se mohli realizovat (krást), ve spolcích které mají v názvu "demokratická".
Re: Jen se volové hádejte, bolševik číhá
(Ivan123, 11.2.2010 12:15:10)
Odpovědět
Lidé jako Jančík nebo Bém měli být dávno za mřížemi a veškerý jejich majetek by měl být zabaven jako nakradený. ---- Jedním z mála světlých bodů bylo rozhodnutí soudu, který zrušil nezákonný pokus o rozpuštění organizace mladých komunistů. ---- Protože v únoru 1948 došlo k řádnému převzetí moci, když skupina hloupých ministrů starajících se více o to, co nejvíce si urvat z majetku po odsunutých Němcích a židech zavražděných v koncentračních táborech než o blaho občanů, podala demisi. President Beneš provedl to, co bylo v jeho moci a co bylo zcela legální a jmenoval jinou vládu. Za tu prohru by ti pravicoví ministři měli sedět doživotně. ---- Občané mají právo se rozhodnout sami, jakou vládu si zvolí a nemusí se přitom řídit potrhlými pravičáky. Takže v těchto volbách si zvolí, doufám, vládu ČSSD, která by měla spolupracovat s KSČM (nejdemokratičtěji se chovající stranou). ---- Lenin skutečně zemřel na syfilis podobně jako mnoho jiných známých osobností té doby. Například hudební skladatel Smetana taky zemřel na syfilis. Slovo asiat v charakteristice Lenina má asi vyvolávat nějaké hloupé představy o jeho méněcennosti. Protože asiaté se nyní prosazují svou pílí, pracovitostí, pečlivostí a vzděláním (viz Čína), já bych takový přívlastek považoval za poctu. V tom smyslu čeští pravičáci asiaté opravdu nejsou. Jinak byl Lenin za svého pobytu v Evropě znám mimo jiné taky tím, že se velmi elegantně oblékal, velmi vybraně choval a byl svůdník. --- Lež zatím občané pozorují hlavně u papalášů ODS. Jejich jediným zájmem je co nejvíce si nakrást. ---
Autor článku nadává na komunismus, aniž by měl sebemenší ponětí o tom, na co nadává. Komunismus totiž v ČSSR ani v SSSR nikdy nebyl. Pokud chce něco vědět o komunismu, ať si zajede do Izraele do některého z kibuců, jediného to místa na světě, kde byla realizována a už asi 100 let existuje komunistická společnost. Zjistil by, že základním předpokladem komunismu (přímo z definice komunismu) je demokratické řízení společnosti. Jakýkoliv režim, který není demokratický není ani komunistický přímo z definice. Logické myšlení je ale propagandistům modrých ptáků zcela cizí.
Re: Jen se volové hádejte, bolševik číhá
(Alan, 11.2.2010 12:28:45)
Odpovědět
Ivane nomen omen, a jak se říkalo běž domů Ivane.Alan
Re: Jen se volové hádejte, bolševik číhá
(marko, 11.2.2010 14:32:12)
Odpovědět
Tak tohle je daň za demokracii, že totiž tito
bývalí komunističtí kádři mohou otravovat svými
zpuchřelými bláboly o komunismu každou diskusi.
Zajeďte si, soudruzi, na Kubu nebo do Koreje, tam se můžete realizovat.Ale rychle, brzy může
komunistům odzvonit i tam.
Re: Jen se volové hádejte, bolševik číhá
(lkj, 11.2.2010 16:10:12)
Odpovědět
marko,tvůj zpuchřený mozek to nemůže pochopit.
Re: Jen se volové hádejte, bolševik číhá
(standa01, 11.2.2010 21:46:09)
Odpovědět
zpuchřeLý, pitomče.
Re: Jen se volové hádejte, bolševik číhá
(Milan H., 13.2.2010 11:19:23)
Odpovědět
Alane,typické pro demagogické pravičáky.Žádný důkaz neberou,sami žádný nemají.Tvůj slint je toho důkazem
Re: Jen se volové hádejte, bolševik číhá
(poi, 14.2.2010 15:06:31)
Odpovědět
Alane,to má být argument?Když ho nemáš,tak nepiš nic,je to k ničemu.
Re: Jen se volové hádejte, bolševik číhá
(standa01, 11.2.2010 21:40:58)
Odpovědět
Cituji Vás: "......v únoru 1948 došlo k řádnému převzetí moci......". Pokud lidé jako Vy mají právo se veřejně vyjadřovat (chyba a zároveň klad demokracie), máme se na co těšit.
Re: Jen se volové hádejte, bolševik číhá
(Fiter, 11.2.2010 12:21:13)
Odpovědět
S nástupem Paroubka to všechno začalo,on je hlavním původcem toho hnoje který hýbe naší politickou scénou.Samozřejmě,že lidé kterými se obklopil na tom také mají nemalý podíl.Může se ale, někdo jako je Paroubek obklopit slušnými lidmi?
Re: Jen se volové hádejte, bolševik číhá
(Hardy, 11.2.2010 13:05:53)
Odpovědět
Nic proti levici v zásadě nemám, je taky potřeba. Ale s tou současnou "paroubkovou" levicí, skončíme špatně, ostatně uvidíte nebo uvidíme. Těšit se na to rozhodně není důvod. A až to tady soudruzi drsně zadlužej, zdaněj podnikatele, kteří částečně zdrhnou do "daňových rájů" a tady bude masivní nezaměstnanost a vyjedenej krám. Pak doufám vynesou Paroubka je ho vlastní lidi v zubech ven z politiky.Pokud nebude pozdě a m ezitím jako stát nezbankrotujeme. Vemte si Island, Řecko a před pár lety Argentina.
Re: Jen se volové hádejte, bolševik číhá
(standa01, 11.2.2010 21:55:06)
Odpovědět
Přesně můj názor. Levice je zapotřebí. Ale slušné levice. Takový spolek, který na šestý pokus konečně shodí vládu (proč ne, pokud to dělali špatně) a pak se všemi stínovými ministry a celou stínovou vládou zůstanou čumět jako idioti a vzít na sebe odpovědnost odmítnou? Snad ji shodili proto, že dělala něco špatně (podle jejich názoru), tak je logické, že když se to podařilo, tak se k tomu postavím já a začnu to dělat lépe. Neuteču jako parchant.
Re: Jen se volové hádejte, bolševik číhá
(Jana, 11.2.2010 13:40:22)
Odpovědět
Souhlasím s Vámi.
Re: Jen se volové hádejte, bolševik číhá
(Bára, 11.2.2010 15:15:38)
Odpovědět
I já s Janou souhlasím . Raději na volby nemyslet. Jestl to vyhraje Paroubek, tak snad bude lepší emigrovat
Re: Jen se volové hádejte, bolševik číhá
(Topan, 11.2.2010 16:12:45)
Odpovědět
Jano,Báro,nechme se překvapit.Třeba se budem divit.Nemusí mít pravdu tady ti věštci.Ještě nic není a oni už mají jasno.Uvidíme.
Re: Jen se volové hádejte, bolševik číhá
(standa01, 11.2.2010 22:07:00)
Odpovědět
Ještě nic není, ale já už skutečně jasno mám. Budu pracovat stále tady, ale daně budu platit od 1.4. Irské republice. Ani možná netušíte, jak je to jednoduché si to zařídit. Ode mne žádný důchodce (při vší úctě k nim, oni nemohou za psychopata Jyrku) 13. důchod neuvidí. Ostatně, oni ho neuvidí ani od něj.
Re: Jen se volové hádejte, bolševik číhá
(Tomáš K, 12.2.2010 10:56:28)
Odpovědět
Stando,ty se ukazuješ jaký jsi vlatenec.Jak to myslíš s republikou.Jsi normální Jidáš.Ještě se stím chlubíš.Překvapuješ svou hnusnou povahou čím dál víc.Ještě ,že jsi skoro jediný tohoto vzorku.Většina z nás by to nedokázala.
Re: Jen se volové hádejte, bolševik číhá
(Sunny, 12.2.2010 14:04:30)
Odpovědět
Pane, proč ze Standy děláte nějakého asociála, když nechce platit daně u nás? Mně osobně to taky velice vadí, že peníze, které pracně vydělám a odvedu státu na daních, se prachsprostě prožerou. Levičáci nechtějí splácet dluh, nechtějí rozumně hospodařit, nemají v úmyslu šetřit. Chtějí to jen prožrat. Za rok, dva zjistí, že mají pořád málo. Tak znovu zvýší daně. Už dnes se daňové zatížení u nás blíží k 50%. Kdy se to zastaví? Na 70% ??? Nebo ještě výš? Standa se chová jako svobodný a rozumný člověk a zjevně si to může dovolit. Zaměstnanec má v tomto ohledu smůlu, protože ten si svůj daňový domicil vybrat nemůže. Ale může si vybrat, koho bude volit. Takže až zas budou slibovat, buďte ve střehu, protože to co vám chtějí "darovat" je jen setina toho, oč vás předtím oberou.
Re: Jen se volové hádejte, bolševik číhá
(Jura T., 14.2.2010 15:26:58)
Odpovědět
Sunny,pravičáci peníze z daní protunelují pro sebe a svou nemožností vládnout jim utíkají miliardy do nebe.Viz.Bém....Levice to dá aspon lidem,i když nejsem pro dávat sociální dávky lidem,kteří nechtějí pracovat.Ale to je znak kapitalismu.Dávky v nezaměstnanost.Za komunistů to přece nebylo a byla to levice.Ti se starali,aby lidé pracovali a měli práci.Co se stalo po sametce?Privatizace továren a velkých podniků,vše se rozpadlo a lidé nemají práci.Kdo pracuje,tak v těch továrnách,škatulích , cizinců a zeptejte se jich za jakých podmínek a kolik si vydělají.Dělají si z nich otroky.Výpověd mají než se nadějí.To jsme to dopracovali.Vůbec se nebojím levice.Těším se na ni.
Re: Jen se volové hádejte, bolševik číhá
(zeman, 14.2.2010 19:00:01)
Odpovědět
Juro,Juro, jen se podívej na to za čí vlády jsme nacpali nejvíc peněz do krachujících bank? _správně bylo to za prognostika Zemana, kdy vznikl největší schodek státního rozpočtu? při významném růstu ekonomiky? správně za lidumila Bohumila a vlády Iljiče Špidliče a Porubka. Máš pravdu alespoň to rozdali "chudým" jako úplatky za dálnice atd. Na tvou obranu jen to, že stejní gauneři jsou i napravo
Re: Jen se volové hádejte, bolševik číhá
(standa01, 13.2.2010 19:47:29)
Odpovědět
vlastenec jsem, blbec nikoli. Anebo si myslíš, že platit někomu něco, který s tím vychcává je "vlastenectví?".
Re: Jen se volové hádejte, bolševik číhá
(standa01, 13.2.2010 19:52:31)
Odpovědět
Nevím, jestli jsem vlatenec anebo vlastenec. Pitomci ani neumí psát... Jinak děkuji za podporu.
Re: Jen se volové hádejte, bolševik číhá
(Šoumen, 11.2.2010 18:18:27)
Odpovědět
Na Kubu??
Re: Jen se volové hádejte, bolševik číhá
(Grinche, 11.2.2010 21:28:10)
Odpovědět
To by bylo jako se přestěhovat do sousední vesnice.
Re: Jen se volové hádejte, bolševik číhá
(Davidan, 11.2.2010 16:35:11)
Odpovědět
Vám už pane straší v hlavě, ten váš bolševik. To je váš největší problém. Že vám tam haraší.
Re: Jen se volové hádejte, bolševik číhá
(onďa, 11.2.2010 17:57:18)
Odpovědět
fakt,strašení bolševikem je směšné. Jinak hloupý článek . Jako sám autor.Všechny jeho články voní kouřem cigaret4.cen.skupiny.Vypotit tohle opravdu nestalo autora žádnou námahu. Vyzobal hloupostí z příspěvků a prodal. Ubohost.
Re: Jen se volové hádejte, bolševik číhá
(standa01, 11.2.2010 22:01:26)
Odpovědět
Já nevím jak Vy, soudruzi, ale mě je 50 let a návratu bolševika se opravdu bojím. A strašit bolševikem? To se musí! Už malé děti v kolébce. Aby si uvědomili, že bolševik je tisíckrát větší svině než Luciper s pětihlavou saní dohromady. A je to pravda.
Re: Jen se volové hádejte, bolševik číhá
(Učitelka, 12.2.2010 11:01:34)
Odpovědět
Já budu strašit děti ve škole Standou Ol.Příkladů jeho povahy mám nasbíráno dost.Budu učit,jak by se člověk neměl chovat.Ani bolševik by nedokázal tolik zla co tento člověk.Je to kašpárek této stánky portálu.Doufám,že ho nikdo nebere vážně.Je to známá postavička,jako z Dikobrazu.
Re: Jen se volové hádejte, bolševik číhá
(Sunny, 12.2.2010 14:13:17)
Odpovědět
Bože, děkuji Ti, že tato osoba neučila moje děti.
Re: Jen se volové hádejte, bolševik číhá
(ferda, 13.2.2010 1:59:56)
Odpovědět
ANI NEMOHLA, ONA JE TOTIŽ UČITELKA PRO NORMÁLNÍ ŽÁKY, ..... :-))
PS. POKUD SOUHLASÍŠ S NÁZOREM STANDY, ŽE JE LEPŠÍ PLATIT DANĚ NĚKDE DALEKO ZA HRANICEMA, TAK JSTE OBA DVA POTRATI, CO SE ZBYTEČNĚ NADECHLI....
Re: Jen se volové hádejte, bolševik číhá
(standa01, 13.2.2010 19:41:13)
Odpovědět
Za hranicemi.Pitomče, kdo tě učil?
Re: Jen se volové hádejte, bolševik číhá
(Posměváček, 12.2.2010 17:29:03)
Odpovědět
U nás může dělat učitelku kdekterá dementní osoba. Doufám, že učíte ve svěrací kazajce.
Re: Jen se volové hádejte, bolševik číhá
(onďa, 12.2.2010 18:24:47)
Odpovědět
jó.,pan Standa -ten je ze stejného vrhu jako p.Paulczynski. Měl byste psát také články.Na pivo by možná bylo
Re: Jen se volové hádejte, bolševik číhá
(marko, 12.2.2010 21:54:24)
Odpovědět
Onďo, pořád ta oranžovo-rudá mlha před tebou?
Re: Jen se volové hádejte, bolševik číhá
(onďa, 13.2.2010 10:09:22)
Odpovědět
ani ne,vidím docela daleko před sebe.To na Vás číhá za bukem bolševik,zlý a hladový a slupne Vám vše ,co máte v košíčku. Ach,běda..... Hezký víkend Všem pisatelům i čtenářům tohoto portálu.
.
Re: Jen se volové hádejte, bolševik číhá
(ferda, 13.2.2010 10:58:08)
Odpovědět
"marko" a jak u Tebe? pořád v kalhotech ten modročernozelený průjem??? :-) inu, každému , co je mu příjemnější....:-))

Co to říkáš ???? že "ho" máš už i ve své hlavě ???
To nám "marko" říkat nemusíš, my to už hodně dlouho o Tobě víme ......., :-):-):-):-)
Re: Jen se volové hádejte, bolševik číhá
(Davidan, 12.2.2010 15:06:17)
Odpovědět
S tebou bych soudruh být nechtěl. To bych pak byl také trouba, co se nechá opít rohlíkem.
Re: Jen se volové hádejte, bolševik číhá
(winter, 11.2.2010 18:15:21)
Odpovědět
Brno - Policisté si dnes z radnice odvedli starostu Brna-Žabovřesek Aleše Kvapila (ODS). Politika, který je na volitelném místě kandidátky do Poslanecké sněmovny, podle serveru iDnes zadrželi kvůli podezření z přijímání úplatku. Mluvčí jihomoravské policie Julie Zelená serveru řekla, že zadržení nejspíš souvisí se zásahem Útvaru pro odhalování korupce a finanční kriminality, který se dnes v kraji odehrál.

To je ostuda a zase modropták ....
Re: Jen se volové hádejte, bolševik číhá
(zeman, 11.2.2010 22:02:25)
Odpovědět
Kradou, korumpují a přijímají úplatky jak zpava tak zleva:Současné a minulé politiky lze dělit jen na ty, kteří si již nakradli a ty kteří o to usilují.To že teď došlo na odesáka je jen otázka vychýlení kyvadla. Vezměmeme na jiné případy, kakaový Bob, ctihodný senátor Driml, Mašinfýra , předtím Macek...bylo by to nadlouho. Zloděj jako zloděj. Opojení mocí a penězi je horší než tvrdé drogy
Re: Jen se volové hádejte, bolševik číhá
(Janek, 11.2.2010 18:31:26)
Odpovědět
Ačkoliv se v mých letech za vola nepovažuji,zeptám se na jediné.Kolik Vám je let pane že zde titulujete diskutující jako hádající se voly.Jak můžete tak nenávistně spílati všemu co bylo před rokem 89.Vy jste určitě tuto dobu nazažil,styl Vašeho vyjadřování je totiž porovnatelný s názory mladých fracíků z mého okolí.Jejich názor je pouze a jen to co slyší a vidí v mediích,v pravicově orientované rodině ap.Aby dodali převzatým polopravdám patřičný důraz,koření je přesně jako Vy.Až bude převážné části naší společnosti lépe,až bude náš stát ve všech ohledech lepší než tomu bylo za stranického řízení,potom mě nebudou ,podobné,na hlavu články vadit.Do té doby budou podobné škrábaniny pouhou trapností .
Re: Jen se volové hádejte, bolševik číhá
(Verča, 13.2.2010 11:24:19)
Odpovědět
Janku,máte pravdu,kvituji váš rozumný názor.Palec nahoru !!!!!!
Re: Jen se volové hádejte, bolševik číhá
(wa, 11.2.2010 19:45:03)
Odpovědět
A lid zírá a mlčíííí a potichu si pofrflává, tž co s takým
Už dáávno tomu jest:
(bus, 11.2.2010 19:53:17)
Odpovědět
Vůbec se nemá vláda v konstituční zemi do všeho míchati, nýbrž nechati co možná nejvíce svobodného pohybování jak jednotlivým občanům, tak i obcím, též jiným řemeslnickým, průmyslovým atd. společnostem, neboť zkušenost ukázala, že právě tak všechno nejlépe daří. Vláda jen má nad tím dbáti, aby nikdo, užívaje svobody své, jiným v cestu se nestavil a jim užívání jejich svobody nezamezoval. Čím více odevzdá vláda do rukou občanů samých, a čím menší jest počet vládních ouředníků, čím jednoduší jest celá veřejná správa, tím lepší jest řízení konstituční. Dobrá konstituční vláda musí hlavně na to dbáti, aby bylo v zemi co možná nejméně zahalečů, tj. osob takových, kteří buď nic potřebného a užitečného nepracují, neboť sám rozum to každému dává, že se všechny tyto osoby, které si samy živobytí své nevydělávají, od ostatních pracujících vyživovati musí, a že tedy tím obtížnější jest život pracujících, když musejí kromě sebe, ještě mnoho jiných vyživiti svou prací. Ta země jest zajisté nejlépe zřízená, kde každý co možná nejvíce užitečné věci pracuje, a kde také každý celý užitek práce a pilnosti své sám zase užívá, a nemusí velikou část výdělku svého jiným, kteří nepracují, odevzdávati a s nimi se děliti."
Jestli se tedy daně, byť i sebe menší byly, vydávají na věci pro občany nepotřebné, aneb dokonce jim škodlivé, jsou i tyto malé daně vyhozený peníz a vláda jest špatná.
V každém ohledu jest ale nejhůř platiti za špatnou vládu veliké daně, tak jako jest nejhůř koupiti draze jankovitého koně!
Víme však, jakým způsobem se v absolutních státech zachází s penězi od národu těžce zaplacenými. Polovička rozhází se povalovačům národu nic neplatným a rozdá se pochlebníkům mizerným, vynaloží se na uplacování atd. atd."
"Sociální demokratové jsou ti, kteří chtějí zlepšit stav chudšího pracujícího lidu, avšak i tu je neurčitost nesmírná, neb se tímto jménem zároveň naznačují mužové přepjatí, kteří by nemožnou věc, jakousi rajskou rovnost ve jmění a ve štěstí zaváděti chtěli, jako též i mužové moudří, kteří uznávají, že nespravedlivé jest, aby několik kapitalistů vyssálo celý národ."

"Komunismus znamená v pravém a úplném smyslu bludné učení, že nikdo nemá míti žádné jmění, nýbrž aby všechno bylo společné a každý dostával jenom část zaslouženou a potřebnou k jeho výživě. Bez všelikých důkazů a výkladů vidí tedy hned na první pohled každý, že takové učení jest nanejvýš bláznovské, a že se mohlo jen vyrojiti z hlav několika pomatených lidí, kteří by vždy z člověka chtěli učiniti něco buď lepšího neb horšího, ale vždy něco jiného než je člověk. Každý ale také vidí hned na první pohled, že takové učení není pranic nebezpečné, protože nenajde nikdy dostatečný počet následovníků, aby do života uvedeno býti mohlo. Kdekoli se ještě toto učení v malých pokusech do života uváděti chtělo, nikde se nic nepodařilo; nejlepší toho máme příklad na klášteřích. Tam alespoň z části zaveden jest komunismus, tj. jmění je společné všech, ale jaké různice, jaké nepřátelství panuje právě mezi nimi. ….
Než, my zde skutečně nerozkládajíce pojmu tohoto slova, budeme se držeti jen zcela obyčejného jeho významu, a tu pravíme všem také: Každého člověka jmění se musí hájiti, a kdo se cizího jmění dotýká, kdo do cizího jmění sahá, jest komunista! Jen majitel sám právo má se svým jměním dle své vůle nakládati a každé míchání se do toho odjinud jest komunismus!"

"Hlavní původ skoro všeho zlého ve veřejných a občanských záležitostech světa jest – dle mého mínění ta okolnost, že lidé buďto stejné věci jmenují rozličnými slovy aneb rozličné věci nazývají stejným jménem… Když někdo jinému chytře a nevědomky jmění jeho uzme, jmenujeme to zlodějství, když ale jiný neb jiní rozličnými bursovními a bankovními obraty svým spoluobčanům velikou část jejich jmění v jejich vlastních kapsách odejmou, tomu neříkáme již zlodějství, nýbrž agiotage (adžiotáže) a operace. Když někdo s jiným nějakou smlouvu učiní a mu něco slíbí, pak ale svůj slib nedrží, jmenujeme to podvod a lež, když ale vláda něco takového učiní, nejmenujeme to lež a podvod, nýbrž změnu systému…. Větší část hádek jak náboženských, tak politických, též i vědeckých ba dokonce i společenských nebyla by nikdy ani vznikla, kdyby vždy druhá strana vykládala smysl slov tak jako druhá. Ba mohlo by se dokonce říci, že jest právě tato okolnost příčinou skoro všeho neštěstí ve veřejných záležitostech na tomto světě. Bojujte proti některé nespravedlnosti a škodlivosti tak dlouho, až konečně po velikých namáháních zvítězíte, dokázavše celému světu nespravedlivost a škodlivost této věci, tak že již déle obstáti nemůže: myslíte, že bude odstraněna? Nikoli, na čas snad přestane, ale hned zas počnou utiskovatelé a šiditelé lidstva uváděti do života tu samou věc, jen že pod jiným jménem, a znovu musíte bojovati a tak to trvá nekonečně."

Proslýchá se, že komunismus jset zhovadilost.
"Hrubé komunistické a hrubé socialistické zásady nikdy nepokalí smýšlení našeho lidu, který má vážnost před cizím jměním"
To se tedy ten pán sekl! Když se lidu něco slíbí...
Re: Už dáávno tomu jest:
(Lída S., 12.2.2010 11:05:56)
Odpovědět
bus,"Kdo nepracuje at nejí"to bylo heslo komunistů.Až ODS,Topolánek uvedli toto heslo v platnost.Nepracujících si vyrobyli dost a hladových je a bude ještě víc.Tak není ta ODS komunistická??????
Re: Už dáávno tomu jest:
(Posměváček, 12.2.2010 17:30:30)
Odpovědět
Lído, nepochopilas, dobře...tak se ale neprojevuj, jsi za blbou.
Re: Už dáávno tomu jest:
(Lída, 13.2.2010 11:27:16)
Odpovědět
To jsem pochopila,že jste demagog pravičáků a vše si převedete do své noty,to je vaše věc.Kdo chce,rozumí.Posměváčku.
Re: Už dáávno tomu jest:
(Orel, 13.2.2010 11:30:54)
Odpovědět
Já jsem zase pochopil,že posměváček je jeden z těch vyžírků,kterým nevadí,že nepracují a vyžírají stát z podpor.To může být jen u modrých.Přitom budou nadávat na levici,že moc dávají soc.dávek,ale s chutí je berou.
Re: Už dáávno tomu jest:
(Ordoš, 13.2.2010 7:19:48)
Odpovědět
Tento názor je ryze komunistický,vyvracet vám ho nebudu,ale mám opačný názor,poněvadž jsem svůj produktivní věk prožil v komunismu.Bylo by to dlouhé a tuším zcela zbytečné.Komunista je člověk ,který se hlavně koUká na majetek druhých a touží ,aby měli všichni stejně což je už utopie.Za komunistů byla tzv.komunistická buržoasie.Rozdíl byl v tom,že k majetku přišli rádoby svojí prací ,což byla lež.Komunisti ,jako tací sebrali lidem majetek i půdu,odnaučili lidi mít vztah k práci a k soukromému vlastniství,které tehdá budovaly generace.Tudíž současný problém tkví ač se to zdá nemožné v e zárodněnír.48.Pamatuji 50léta uvedl bych spoustu příkladů co všechno byli komunisti v obcích a na různých úrovních dělat.Hodně podobně se mě to jeví i dnes,trochu se zmněnily metody,ale obsah v myšlení a chování lidí zůstává stejný.Pláčete nad tím ,že tu není komunismus ten tu oficielně není ,nahradil ho komunistický ,nebo státní kapitalismus v obobí privatizace čili rádoby odnárodnění do rukou lidí bez kapitálu a zájmu s těmito věcmi podnikat.V respektive podnikat v zájmu,jak rychle věci zpeněžit ne zhodnotit.Už vidím,jak ve škodovce v ML Bol.vyrábí 120 a chtějí s nimi obchodovat a konkurovat ve světě.Je bezpředmnětné soutěžit,levice pravice,oběma jde o moc,ale důležté je jestli někdo začne hospodařit v zájmu státu s penězi ,tak ,aby nenastal bankrot.To nezavinil kapitalismus to zavinily svorně všechny minulé vlády.Kdybych ,takto hospodařil ve vlastní rodině jsem už dávno cu grunt.Ve všech politických stranách jsou rzprchlí komunisti,ale i jejich přisluhovači z minulé doby,když pominu,že dost lidí žilo v komunistických rodinách.Nedělám si iluze o jejich vztahu a zájmu o vlastní stát ten měli pokřivený už v roce 48.Blíží se volby a výběr koho volit je tristní,všichni se derou zpět.
Re: Už dáávno tomu jest:
(standa01, 13.2.2010 19:57:39)
Odpovědět
...vyrobyli....Není co dodat.
Re: Už dáávno tomu jest:
(PC, 14.2.2010 15:18:45)
Odpovědět
bus,k tvému dlouhému článku.Komunisté už 20 let nesahají na ničí majetek.Jak můžeš napsat,že kdo sahá na něčí majetek je komunista.To jsi si spletl s Odésákama.Platíme v zdravotnictví,školné,zvýšila se cena daní DPH,vodné elektr.plynu,ceny potravin,léků.I to pohřebné nám vzali.Tak co mluvíš o komunistech??????Svádět na druhé,to vám jde,ale každý to vidí ,jak to je.
Re: Už dáávno tomu jest:
(zeman, 14.2.2010 19:07:05)
Odpovědět
porovnej cenu těch vyjmenovaných komodit a dalších k průměrnému platua cenám před r.89 a možnostem volby a budeš někde jinde
Re: Jen se volové hádejte, bolševik číhá
(abcd, 12.2.2010 16:48:45)
Odpovědět
Sdílená systemová KONSTANTA ústavně-PRÁVNÍ (100%) IDENTITY (tj. totožnosti) neměnné MÍRY přístupových práv k humanitárním hodnotám (tj. zboží, služeb) člověku jest přiznávána definicí konstanty nominálu její nepoškozované (100%) hodnotové velikosti - penězi na jeho VÝPLATĚ.
Re: Jen se volové hádejte, bolševik číhá
(ales, 13.2.2010 19:35:27)
Odpovědět
Ano, bolsevik nejen ciha, bolseviku uz je zadrapkovany. V Praze je slyset rustina na kazdem kroku. Proc je temer v kazdem obchode jsou zamestnani Rusove? Nebo snad jim to i patri! Pripadam si, ze ziji uz ted v ruskem podruci. Pokud jim takhle budeme vydavat povoleni, za chvili budeme opet jejich gubernie!
Re: Jen se volové hádejte, bolševik číhá
(synapse, 13.2.2010 23:49:11)
Odpovědět
na třídním srazu v restauraci jsem od vedlejšího stolu zaslechla ruštinu-říkám vedlesedícímu-já tu ruštinu nemusím,vždycky si vzpomenu na 68.Rus od vedlejšího stolu vstal,přišel k mému stolu a zeptal se mě,co jsem říkala-tak jsem mu to zopakovala.Začal se smát a řekl:"Ale my vás už nepotřebujeme okupovat,my si vás koupíme,jako jsme si koupili Karlovy Vary."To je podstata "neviditelné ruky trhu"-za prachy cokoliv. Jenže jsou věci,hodnoty,které by na prodej být neměly a většina demokratických států má tak nastavené zákony. My ne,protože zákony dělají ti,kdo tam už roky sedí.
Jinak všichni diskutující mají plnou pusu demokracie,ale připadá mi,že málokdo si uvědomuje její definici-je to správa věcí veřejných ku prospěchu všech občanů státu.Tedy i to,postarat se o ty slabší.Nesmírně mi vadí,že se většina lidí nechá zmasírovat a a nacpat si do hlavy,že za dnešní ekonomickou mizérii může vyplácení důchodů-to si neuvědomujete,jak je to směšné?Dúchodci měli po "revoluci" nebo co to vlastně bylo,na své důchody našetřeno v důchodovém fondu,který byl oddělen od státního rozpočtu.Když nastoupil Klaus,který nechal rozkrást vše,co v našem státě bylo (a někdo to musel vytvořit,samo se to tu asi neobjevilo,takže asi ti dnešní důchodci pracovali a odváděli daně,že)a přes tyto rozprodeje udělal díru do státního rozpočtu-to byl tedy výkon-tak ho částečně zaplácnul tím,že sebral důchodcům jejich důchodový fond,dal ho do rozpočtu,odkud zmizel jako všechny ostatní peníze,které tam odvádíme.Za zmínku snad stojí určitá skupina důchodců-podívejte se na Senát,ti berou také k platu důchody,a zřejmě ne 8tisícové,dále senilní soudci,kteří k důchodu také pracují,neboť odchod do důchodu "by jim razantně snížil životní úroveň",pak jsou tu výsluhové penze po 10(!)letech služby-když nastoupí ve 20,ve 30 dostanou výsluhovou penzi,kterou budou brát celý život.V Anglii je to po 30 letech.
jinak z čistě ekonomického hlediska-komunisti tu hospodařili 40 let s vyrovnaným rozpočtem-když Klaus přebíral republiku,neměli jsme ani korunu dluhů. Zahučeli jsem do nich hned během prvních 4 let vlády ODS i přes výprodej republiky,který v této době probíhal.(Jsou to oficiální statistiky,snadno je lze nalézt).Pak každá vláda ODS skončila předčasně kvůli ekonomickým průšvihům a nastupovala úřednická vláda. Těžko mě někdo přesvědčí o tom,že za krach ekonomiky USA můžou komunisti nebo levice. Je cosi shnilého v liberální kapitilistické ekonomice,prostě to nějak nefunguje.
Re: Jen se volové hádejte, bolševik číhá
(KubaK., 14.2.2010 15:44:06)
Odpovědět
synapse,máš naprostou pravdu,ale tady ti pravičáci/antonín a další/to budou zapírat.Ani nevědí jak to bylo a pravdu neradi slyší.Bohužel
Re: Jen se volové hádejte, bolševik číhá
(zeman, 14.2.2010 19:12:26)
Odpovědět
Ano Děd Vševěd si pobyt na Hradě právem zaslouží. Jen si myslím, že by to měl být Mírov, Valdice, Špilberk, Ilava nebo jiný památný objekt
Re: Jen se volové hádejte, bolševik číhá
(antonín, 14.2.2010 1:59:30)
Odpovědět
pro Synapse - z jakých statistik jste čerpala, z KSˇM, nebo ČSSD? Ptám se proto, že neznáte základní údaje. První 4 roky totiž nevládla ODS a nespáchala vše, co naznačujete, protože ta teprve vznikala. Komusisti neměli žádný vyrovnaný rozpočet, neřkuli přebytkový. Rovněž neměli oddělený důchodový fond od rozpočtu, a v něm soustředěné všechny peníze, které lidé zaplatili v sociálních odvodech na svůj budoucí důchod, žádný balík peněz totiž neexistoval,protože důchody se vyplácejí průběžně z právě odvedených daní, a proto hrozí nebezpečí, že pokud levice bude zvyšovat daně podnikatelům a živnostníkům, tak podnikatelé převedou své firmy tam, kde jsou daně nižší a živnostníci ukončí svou živnost, protože k čemu podnikat, když se jim už nevyplatí pracovat. A tady už začne hrozit, že nebude mít stát peníze na vyplácení důchodů, protože úbytkem podnikatelů a živnostníků se zákonitě sníží odvody státu, ze kterých se vyplácejí důchody. Bohužel lidé slyší na laciné a nesplnitelné sliby levice a neví, že jejich zvolením si oni sami zadělávají na velký problém, kdy velmi brzy může nastat doba, že nebude z čeho tyto důchody vyplácet.
Re: Jen se volové hádejte, bolševik číhá
(Důchodkyně ze sociálního., 14.2.2010 15:38:08)
Odpovědět
antoníne,to jsi napsal pěknou blbost.Byla jsem za komunistů zaměstnána na sociálním a zrovna u důchodů.Mohu ti zodpovědně říct,že peníze na důchody byly oddělené a z nich se platily jen důchody.Az ted se to zpronevěřilo.Totéž platí o zdravotním.Nikdy nikdo neslyšel,že není na důchody,nebo na zdravotnictví.Ty si myslíš,že to dělá lidem dobře,když mají toto pořád poslouchat?Zkrátka se to Fóristům po sametce nepovedlo.To se musí přiznat.Ted už nepracuji je mi 69 let a tohoto jsem se dočkala.Nesnáším tady ty chytráky co lžou a nerozumí tomu.
Re: Jen se volové hádejte, bolševik číhá
(Despekt, 14.2.2010 15:56:42)
Odpovědět
Tož paní, mluví se o rozpočtu ne o sociálním. Jak jste Vy na sociálním mohla poznat odkud se důchody berou? Ty fondy rozděleny nebyly, ale jedno vím zcela jistě, že Vy na sociálním jste o tom věděli úplné NIC!
Re: Jen se volové hádejte, bolševik číhá
(Y, 15.2.2010 11:53:45)
Odpovědět
K tomu nadpisu:docela dobré.Když se dva rvou,třetí se směje.
Re: Jen se volové hádejte, bolševik číhá
(Mirek, 5.5.2010 11:03:19)
Odpovědět
Jen se volove hadejte,bolševik se směje.Sami víte že v 1989 komunista vlezl do všeh stran a stal se zněj bolševik rozkrast i to poslední co nam zbylo. Tadle společnost ma zajem aby jsme se hadaly mezi sebou a nespojily se a nedaly jim na hubu jak to dělaj ve všech statech po celem světě češi jsou sametově měký a proto nam to patří jen držet hubu a rychle někomu vlezt do zadku.ODS,ČSSD jsou stejní vyžírkove hlavně mala domu ale že v dnešní době jsou lide hrdí že byly komunistia byly radi že nas RUS osvobodil 1968 MI češi by jsme byly vrchol EVROPY a ted mame holej zadek a výčitky.Diky CIBULKOVEJCH spisu víme kolik vas bylo udavaču svejch rodin a kamaradu jsou to dvě velke knihy co člověk to centimetr řadka. Všim jsem si že ty lidi maj slušnou praci a maj do věcí veřejných dost mluvit . Tak proč se lidi tady uražej že jim někdo řekne že je VUL ja myslím že je to slabé slovo jsme horší