BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama




Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
BulletDoporučujeme
www.rssmonitor.cz

Mladá pravice

Revue politika

Virtually.cz

Vše o protiraketové obraně

Globalpress

aTeo.cz

Desatero Mladé pravice

Václav Klaus

Oranžáda.cz
BulletAnketa
Znáte nesympatičtějšího člověka ve svém okolí než je David Rath? Jsme zvědavi na Vaše odpovědi
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletReklama
Trika euportal
BulletReklama
BulletDoporučujeme
prave-spektrum.sk

Black Company

Skycorps

aTeo.cz

fragmenty.cz
Proč brání pan Paroubek gaunery?
Autor: Petr Paulczynski  | Publikováno: 8.2.2010 | Rubrika: Politika
Ilustrace

To je mi zase mediální průjem. Strana Suverenita v úterý médiím poskytla videozáznamy, na kterých se pracovníci NTZ mimo jiné cvičí ve střelbě. Další video zachycovalo sebevraždu muže, který se zastřelil, když ho navštívili kontroloři útvaru. Přitom případ  policie uzavřela s tím, že nebyl spáchán trestný čin. Sociální demokraté  ČEZ vyzvali ke zrušení odboru kontrolorů. Nejjasnější generální tajemník Paroubek vyzval k jejich rozpuštění.

Myslel jsem, že po tiskovce ČEZu bublina splaskla. Martin Roman  vyloučil, že by se na kontroverzním výcviku kontrolorů z odboru netechnických ztrát (NTZ) podílela policie nebo armáda. Přiznal ale, že na počátku fungování útvaru v roce 2005 došlo k "přehmatům". NTZ podle něj funguje proto, aby se lidem nezvyšovala cena elektřiny, a rušit jej nehodlá.

"Na zrušení tohoto útvaru by doplatili především poctiví zákazníci," uvedl Roman. Útvar, ve kterém pracuje několik desítek lidí, prý vznikl poté, co kontroloři ČEZ odhalili první pěstírnu marihuany. Loni provedl 5497 kontrol, při kterých zjistil 3322 nelegálních odběrů.

Ale bublina nesplaskla. Na kauze se přiživila ČSSD na své tiskovce, která byla až po té ČEZácké. Soudruzi asi neslyšeli, že desítku vyškolených mužů ČEZ podle Romana nasazuje ČEZ do nejrizikovějších akcí, kde jim hrozí ohrožení života.
NTZ od počátku své existence odhalil téměř 15.000 krádeží elektřiny a zákazníkům tím ušetřil přes 500 milionů korun.

Když někdo přepadne pumpařku, ukradne bankomat, oloupí stařenku, jsou toho plné zprávy kam oko dohlédne. Tady podivná individua včetně zločineckých gangů kradou proud jak vidno ve stovkách milionů a ČSSD zvedá rozhořčený hlas ve prospěch zlodějů. Možná kromě pěstitelů marihuany byli postiženi černí odběratelé (nemyslím barvu pleti) z kategorie jíž se eufemisticky říká nepřizpůsobiví - a to halt pr, kobyla v plotě - jsou jejich voliči. A na ty žádné komando chodit nebude.

Asi má pan Paroubek s panem Bublanem představu, že k těmto jejich voličům mají přijít dvě dámy ve slušivých kostýmcích a v lodičkách a snaživě poprosit, jestli by se dotyčný gauner nepřipojil legálně a nedoplatil co ukradl. Obávám se, že dotyčné dámy by v nejlepším případě přišly když už ne o poctivost nebo k úrazu, tak aspoň o kabelku.

Ach jo. Kvalita naší žurnalistiky pláče v koutě. Proč nikdo nenapsal, že pracovníci ČEZ byli vystaveni desítkám fyzických napadení, napadení psem, řada napadení skončila dlouhodobu pracovní neschopností?

Co jsme vlastně pánové z ČSSD viděli průšvihového? Video, na kterém parta chlapíků střílí z pistole, slaňuje, jede na voru, plazí se po zemi, běhá na paintballu, mordují slepici a snad se učí něco z první pomoci. Viděl někdo, že by  něco z toho dělali při své práci? Viděli jsme je trenovat pro případ, že by při výkonu své jistě nezáviděnihodné práce byli napadeni. Máme v Brně čtvrť, které se říká Bronx. Tam v noci nepotkáte živáčka, kromě okapucovaných gaunerů. Chtěl bych vidět toho chytráka, který by si tam troufl jít odpojit černý odběr proudu.

Jedna věc je trénink, druhá věc je způsob, jakým ti lidé dělají svou práci. Pokud byli na "cvičení" jednou na tři dny před pěti lety, co to vypovídá o jejich práci?

Ale ČSSD si hned přihřívá svoji protičezovou polívčičku. Možná aby ČEZ byl hodný až ho oberou o dividendy na 13.důchody. Nebo za trest, že ho nevzali do Argentaria.

A tak se ptám. Proč chráníte pane Paroubku gaunery a zloděje?

8323 čtenářů | 130 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Proč brání pan Paroubek gaunery?
(rarach, 8.2.2010 0:52:25)
Odpovědět
Tak dneska trochu mimo
Re: Proč brání pan Paroubek gaunery?
(winter, 8.2.2010 10:41:31)
Odpovědět
Už z nadpisu článku je jasné, za koho tento gauner-pisálek kope a koho zájmy se snaží obhajovat, byť jsou sebe víc zprofanované, včetně Romana z ČEZu. Mozek mu navíc zmodral, chudákovi a tak to mastí hlava nehlava, zákon nezákon, hlavně, že mu za takovou nechutnou slátaninu zaplatí. Místní modří ouřadové pochvalně mručí, nicméně zapomínají,že jejich modré časy bezbřehých zlodějin a slastného nicnedělání končí. A konec modrých lumpů neodvrátí ani příchod vrchního guru Dalíka...
Re: Proč brání pan Paroubek gaunery?
(Jirka, 8.2.2010 14:17:01)
Odpovědět
Správně, soudruhu!

jedině oranžoví zloději jsou předurčeni k rozkradení všeho - proč se dělit s modrými!
Re: Proč brání pan Paroubek gaunery?
(winter, 8.2.2010 14:31:00)
Odpovědět
Nestraš lidi, už vám stejně nikdo nevěří...
Strašit a oblbovat, to je jediné co umíte a abych nezapomněl, zlodějinu ovládáte dokonale, tak se raději modli, aby ti na ni někdo nepřišel.
Re: Proč brání pan Paroubek gaunery?
(xyz123, 8.2.2010 16:19:14)
Odpovědět
Trosku pocitani (viz nize):

Celkem vypada cast aktivit zlocinceckeho gangu takto: Neoranzove zlocince ochranuji oranzovi zlocinci a oranzove zlocince ochranuji jimi placeni diskusni manipulatori. To je vsak pro zmenu korupce, protoze oranzovym zlocincum poskytuji "nepatricnou vyhodu".

Z ceho ale oranzovi zlocinci sve ochrance plati? Moznosti je nekolik, vzdyt prece "zdroje jsou"... CSSD spachala dvacetimiliardovou nejvetsi korupci v dejinach ceskych zemi (mozna Evropy). A cirou nahodou take v UK "zazehnana" uplatkova afera Grippenu spada do let 2001 - 4, tedy do obdobi vlad oranzove mafie a ve hre lita nejakych 30.000.000 Euro, tedy bratru nejakych 800.000.000 Kc. Celkem tedy 20.800.000.000 Kc. No nekupte to od "uprimnych bratru"! :)))
Re: Proč brání pan Paroubek gaunery?
(winter, 8.2.2010 18:30:28)
Odpovědět
Opsal jsi to špatně :-))))
Ty jseš hotový génius, škoda tě v takovýchto debatách. Měl bys vystupovat jako klaun v některých z pořadů ČT :-)))))))))
Re: Proč brání pan Paroubek gaunery?
(standa01, 8.2.2010 20:36:47)
Odpovědět
Podle těch dvojteček, mnohonásobných závorek atd., nejseš náhodou Ferda?
Pan Paroubek snad není gauner?!
(Ten, jenž pozná ferdáčka, 9.2.2010 1:58:02)
Odpovědět
Rozhodně to tak vypadá. Evidentně ferdáčkovo alterego. Já nevím, kde to ten liháč verbuje...že jsou to vždycky taková schizofrenní stvoření.
Re: Pan Paroubek snad není gauner?!
(Kveta, 9.2.2010 10:44:46)
Odpovědět
Vypada to na toho blba ferdu z lihace. Kdyz nema na argument, vzdycky zacne o necem jinem, aby mu nahodou neutekl uplatek za manipulaci.. :)
Re: Pan Paroubek snad není gauner?!
(unkas, 10.2.2010 12:01:22)
Odpovědět
A co takhle napsat nějaký argument a ne jen uboze nadávat?
Re: Pan Paroubek snad není gauner?!
(Anonymus, 10.2.2010 15:51:47)
Odpovědět
"Opsal jsi to špatně :-))))
Ty jseš hotový génius, škoda tě v takovýchto debatách. Měl bys vystupovat jako klaun v některých z pořadů ČT :-)))))))))" citace de Winter.

Tak tedy začni s argumentací. Nemusí to být nic překvapivého.
Re: Pan Paroubek snad není gauner?!
(Jejda, 10.2.2010 16:10:26)
Odpovědět
A,slepice Květa,už zase kvoká....Samozřejmě,že o ničem.Liháče ještě napiš.Jsi nenahraditelná na Eportále.
Re: Proč brání pan Paroubek gaunery?
(mm, 11.2.2010 13:24:33)
Odpovědět
O přesná čísla ani tak nejde, ale jde o korupci, kterou si oranžová mafie bohatě užívala. jenom je na pováženou, že Londýně probíhá soud s člověkem, který uplácel při prodeji gripenů do Česka a naše policie a justice nenašla žádné důkazy.Proč se ČSSD kroutí jako had a tak vehementně se brání? Nejkrásnější je Pecinův výrok, že se nic nenašlo. jak se mohlo najít, když nikdo důkazy nehledal, spíše se staral aby zmizely? Proč měla oranžová mafie takovou pifku na Langera? Protože vyházel od police,kriminálky a z ministerstva agenty ČSSD. Když se jim nepodařilo odvolat Langera, tak vyhrožovali odvoláním Topolánkovy vlády, až utrpěli vítězství. Od té doby se zmítají v chaosu a dělají jednu botu za druhou, ale hlavně se snaží od sebe odvést pozornost. Ani to se jim nedaří. Ksyž už se zdá, že všechny ohýnky nebezpečí uhasili, příjde si londýnský soud, že se vláda nechala uplatit a kdyby nebyly povodně i koupit 24 gripenů. Nakonec z toho byl pronájem. Proč CSSD nevyzvedává váýhodnost pronájmu, protože kromě toho u nás Švédové investovali? Investovali, ale do kapes tehdejších vládců a ti byli z Lihového domu. Nebo to byla ODS, která tadu vládla?
Re: Proč brání pan Paroubek gaunery?
(fds, 10.2.2010 16:07:25)
Odpovědět
xyz123,tak to udej k soudu,at to potrestají.Já bych si tady mohl vymyslet věcí,ale kdo to má číst ty tvoje fantazijní lži.Říkám ti,dej to k soudu.To se musí potrestat.
Re: Proč brání pan Paroubek gaunery?
(jkl, 13.2.2010 0:24:15)
Odpovědět
Soudny bezi. Neboj, oranzovy soudruhu.
Re: Proč brání pan Paroubek gaunery?
(mm, 11.2.2010 13:46:02)
Odpovědět
Ha,ha,ha. Proč brání gaunery? Proto, že ČSSD a sám Paroubek přitahuje jako ocet mouchy a proto je oranžových gaunerů na metr čtvereční nejvíce, ale hlavně jsou to hloupí břídilové, když si myslí, že jim to projde.Přečtěte si v Lidovkách, v Moravskoslezském kraji je jeden takový oranžový šibal, česky podvodník, krajským radním. Vzal si půjčku 2O milionů a vzápětí na to firmu převedl na bílého koně a půjčku nesplatil.Paroubek je musí bránit, jinak by mu tam skoro nikdo nezůstal a nakonec by ho oni sami usvědčili. Drží je pohromadě jenom strach, že když prohrají volby, tak skončí v base. Ale nic jim nebrání,bez důkazů osočovat ODS, že kradou a podvádí, ale podvody oranžových šibalů nabírají na obrátkách, ale hlavně ČSSD už nemá možnosti, jak tyto podvody zametat pod koberec. Pecina se snaží seč může, ale vypadá už hloupě jak se snaží oranžovou mafii ochraňovat.
Re: Proč brání pan Paroubek gaunery?
(zdeněk, 14.2.2010 18:39:10)
Odpovědět
Velký gauner chráni ještě větší gaunery.
Re: Proč brání pan Paroubek gaunery?
(Emil1, 8.2.2010 16:24:03)
Odpovědět
to rarach, ne trochu, ale hodně, hodně mimo!!!
Bém se modlí, aby Pražané spolkli jeho další lež
(Dr.Pokorný,Praha, 8.2.2010 21:13:32)
Odpovědět
Prý bude Opencard výhodná. Firma Haguess kvůli opencard odhalí na valné hromadě 17. února svou majetkovou strukturu a změní vlastnickou strukturu z akcií na majitele na akcie na jméno!" řekl v neděli primátor Pavel Bém v pořadu České televize Otázky Václava Moravce. To ale Praze miliardu nevrátí a nekalý postup neočistí.
Bém jen prý pár hodin od podpisu dodatku ke smlouvě, který zaručí ekonomickou výhodnost karty. Nedejme se vysmát ubožákem Bémem. Bém stejně tak tvrdil, že za 4 minuty dá 4 roky života ve prospěch občanů a získal tak titul Lháře desetiletí. Překonal ho jen Topolánek se Smlouvou s občany a tak se stal králem dvacetiletí.
„Mám možnost dívat se na kartu jako na standardní komerční produkt," vyblinkal Bém. My zase máme možnost dívat se na Béma jako jednoho z nejhorších politiků v moderních dějinách Česka. "Opencard je klasickým příkladem, jak z původně dobré myšlenky se může stát velký tunel," řekl v diskusi šéf finanční komise magistrátu Hulinský. Není co dodat. Modlení Béma jej před kriminálem stejně neochrání a imunita ve Sněmovně také ne. Opencard má totiž dvacetiletou nepromlčitelnost. A dalších dvacet let se zloději ve vrcholové politice nikdo žít nebude. Rozhodně ne dobrovolně.
Re: Bém se modlí, aby Pražané spolkli jeho další lež
(Nef, 9.2.2010 15:04:10)
Odpovědět
dr.Pokorný,napsal jste to tak,jak to je.Pravdivý článek a obrázek Topolánkovy vlády.A oni se rvou,zase vládnout.Dovedete si to představit?.Kolik miliard prošustrovali a ted řvou,že všude chybí peníze.
Re: Bém se modlí, aby Pražané spolkli jeho další lež
(ks, 11.2.2010 13:54:10)
Odpovědět
Hlavně ať se modlí Pražane, aby nevyhráli volby oranžový šibalové. Doposud měli vyrovnaný rozpočet a bez problémů spláceli dluhy. Co se stane, když volby vyhraje oranžová mafie? Do roka prožerou rezervy a Prahu zadluží, až se jim z toho zatočí hlava. Zkušenost je nepřenosná a blbost lidská je věčná. Mají to u sousedů, mohou se zajet podívat, jak ve středních Čechách opravují díry na silnici v mrazu a sněhu. Ať žije Rathův Kocourkov.
Re: Bém se modlí, aby Pražané spolkli jeho další lež
(Hus, 13.2.2010 16:15:16)
Odpovědět
ks,bude konec světa,když vyhraje Paroubek.Třes se a modli se ,to ti pomůže.Na to vem jed ,že to vyhraje.ODS si to pohnojilo mnoha masivními aférami,které vyšly najevo a lidé jim to neodpustí.Zadlužení svádí na CSSD,ale socani nikdy nevládli samostatně,vždy v koalicích a s ODS.Tak mají stejnou vinu a větší,protože pravice vládne už 20 let.Tady jsou její výsledky a vy se bojíte levice.Nechápu.
Re: Bém se modlí, aby Pražané spolkli jeho další lež
(Libor T., 13.2.2010 16:19:10)
Odpovědět
Ten Ráthův kocourkov chválím,když ted pod sněhem opravují silnice.Dobré vedení.Jinde ,ani u nás na JM se něco takového nevidí.Musím Rátha za jeho pracovitost a vedení pochválit.Lidé nevědí co chtějí a co mají.U nás se ty silnice neopravují ani v létě,nejsou peníze.Skoda,že nemáme Rátha.
Re: Bém se modlí, aby Pražané spolkli jeho další lež
(|, 14.2.2010 18:53:29)
Odpovědět
To je tím, že se Rath naučil pracovitosti v ODS, Hašek je socan od počátku, a proto se to neměl kde naučit...

Mimochodem, opravovat silnice pod sněhem je pitomost, a proto také Rath z ODS odešel, byli na něj moc chytří.
Re: Proč brání pan Paroubek gaunery?
(ferda, 8.2.2010 2:54:09)
Odpovědět
tak jsem Vám, Vy modří kajakáři žumpami všedního dne, chtěl odstartovat další závod a Vy nikde....hmmm, tak zatím je tady pouze jedna "žumpička" a to je, sám autor článku- Paulczynski :-( má ale zato žlutý trikot, jako nejaktivnější mozková mátoha ....?.))
ps.dobré ráno Vám všem,ať již s mozkem nebo bez......
Re: Proč brání pan Paroubek gaunery?
(|, 8.2.2010 4:30:57)
Odpovědět
Ferdíku, ty kdybys nebyl idiot, tak nebudeš mít žádnou osobnost.
Re: Proč brání pan Paroubek gaunery?
(vvv, 8.2.2010 6:11:29)
Odpovědět
Fedo, už jsi procitl ? Zřejmě špatný spaní, co ???
Re: Proč brání pan Paroubek gaunery?
(juju, 8.2.2010 15:18:27)
Odpovědět
Ferda jsi vůl korunovanéj.mektající hajzlík-socan.
Re: Proč brání pan Paroubek gaunery?
(Nef, 9.2.2010 15:07:15)
Odpovědět
juju,typické pro pravičáky.Vulgárnost,hulvátsví,to je váš program.
Re: Proč brání pan Paroubek gaunery?
(Ten, jenž ztrapní každou levičáckou buznu, 9.2.2010 20:21:17)
Odpovědět
Nefe, že tys nečetl příspěvek, na nějž se reaguje? To bys teprve viděl právou vulgaritu, ale ty máš zřejmě pro vulgaritu svých souputníků zvláštní měřítko, viď?!
Re: Proč brání pan Paroubek gaunery?
(MS, 8.2.2010 16:22:08)
Odpovědět
Jo jo, puberta je potvora...
Re: Proč brání pan Paroubek gaunery?
(standa01, 8.2.2010 22:45:32)
Odpovědět
Ferdo, vyřiď v liháči, že pořád čekám na ten rozdíl ve spojování plechů. Jste tam tupci, anebo co? To to nedokážete najít ani na internetu? Anebo, bojím se domyslet, to jste tak líní? Popřípadě dokonce hloupí? Jo, jo, já vím, je to kombinace obojího a to je neléčitelné.
Re: Proč brání pan Paroubek gaunery?
(Paja, 9.2.2010 10:41:42)
Odpovědět
Placeneho primitiva ferdu z lihace je nejlip ignorovat, jak to dela "dr."
Re: Proč brání pan Paroubek gaunery?
(|, 8.2.2010 4:32:20)
Odpovědět
Koho jiného by měl gauner bránit?
Re: Proč brání pan Paroubek gaunery?
(Mir, 8.2.2010 16:23:26)
Odpovědět
Bratra gaunera?
Re: Proč brání pan Paroubek gaunery?
(|, 8.2.2010 4:36:45)
Odpovědět
Snad je třeba dodat, že okamžitá reakce JP zněla, že ČEZ postupuje správně. Názor změnil zřejmě pod dojmem internetových diskuzí, které nevyzněly zrovna proČEZně.
Re: Proč brání pan Paroubek gaunery?
(HiHi, 8.2.2010 16:26:23)
Odpovědět
Oranzovi internetoviu manipulatori totiz jak slysi o pro-oranzovych zlocincich, hned vvytahno do boje pod jejich praporem...
Re: Proč brání pan Paroubek gaunery?
(bublifuk, 8.2.2010 5:26:36)
Odpovědět
Takže vloni vlezli do téměř polovíny sledovaných domácností bezdůvodně a nezákonně.
Re: Proč brání pan Paroubek gaunery?
(fuk, 8.2.2010 16:28:04)
Odpovědět
A to ti nabublikoval kdo?
Re: Proč brání pan Paroubek gaunery?
(mm, 8.2.2010 6:43:13)
Odpovědět
Jsou jeho krevní skupina. protože sám je gauner, tak je posuzuje z tohoto zorného úhlu. Je to správný bolševik, chování.který povýšil na pravdu, jeho vzor
Re: Proč brání pan Paroubek gaunery?
(Fiter, 8.2.2010 6:45:16)
Odpovědět
ČSSD brání zloděje elektrického proudu?No jestli to nebude tím,že 80% zlodějů nebudou náhodou její voliči.
Re: Proč brání pan Paroubek gaunery?
(Fighter, 8.2.2010 8:43:18)
Odpovědět
Chudáčku (opět)
Re: Proč brání pan Paroubek gaunery?
(xyz123, 8.2.2010 16:13:17)
Odpovědět
Proti realite se blbe argumentuje, vid?
Re: Proč brání pan Paroubek gaunery?
(standa01, 8.2.2010 23:21:19)
Odpovědět
Jednoduché a přesné.
Re: Proč brání pan Paroubek gaunery?
(alfa27, 8.2.2010 6:46:38)
Odpovědět
Úžasný blábol.A co ti lidé,kteří podepsali pod nátlakem rozhodčí doložky a zaplatili i to co neměli.Mám dojem,že tento stát pořád ještě platí policii a tato policie a nikdo jiný,je oprávněna provádět podobné zásahy proti "pěstitelům marihuany".Mimochodem kolik z těch postižených,kteří nyní žalují ČEZ pěstovalo marihuanu.Ano ,každý kdo kradl,ať nahradí škodu a případně zaplatí penále nebo je trestně stíhám.Ale poté co to policie prošetří a soud jej odsoudí.Nebo by už měly vznikat komanda vodáren,plynáren a svážečů odpadu?
Re: Proč brání pan Paroubek gaunery?
(rypák, 8.2.2010 8:45:17)
Odpovědět
Nejsem nikterak nadšen z budování ozbrojené složky ČEZu, ale moje zkušenost s akčností České policie po šestinásobném vykradení vozidla před domem je velmi tristní. Pokud by pojišťovna nevyžadovala protokol, ani bych to nenahlásil, vyjde to nastejno. Navíc policie v první řadě zjišťuje, zda se náhodou nepokouším o pojišťovací podvod. Rozpustit a vypustit.
Re: Proč brání pan Paroubek gaunery?
(standa01, 8.2.2010 20:45:04)
Odpovědět
Mám souseda. Po několikaměsíčním neplacení elektřiny, se ČEZ rozhodla ho odpojit. Přijel normální starší pán, zhruba 50-55 let. Zaměstnavatel ho poslal vykonat nějakou práci. Když odjížděl, byl polomrtvý strachy a s vytlučeným předním sklem. A hádejte. Myslíte si, že soused svítí? Kdo odpoví ano, ten vyhrál.
Re: Proč brání pan Paroubek gaunery?
(Nef, 9.2.2010 15:00:01)
Odpovědět
Stando01,další vymyšlená pohádka.Děkujem.Co ty umíš,to je obdivuhodné.
Re: Proč brání pan Paroubek gaunery?
(ordoš, 9.2.2010 6:23:16)
Odpovědět
Jednoznačný souhlas s názorem.Od těchto komand je už kousek k vytvoření milicí ,což už tady bylo.Né páni diskutující nejsem sympatizant Paroubka to v žádném případě.Na tyto úkony jsou tady orgány ,které to mají v popisu práce.Problém s vymáháním práva tu má pochopitelně a to nejvíce občan.Občan,který si nemůže pořídit žádná komanda.Vždyť tady obchází zákony i hejtman středočeského kraje.To jsou zásadní problémy dodržování zákonů a vymáhání práva.
Re: Proč brání pan Paroubek gaunery?
(Nef, 9.2.2010 15:13:52)
Odpovědět
Ordoš a co říkáš na komanda exekutorů,kteří zabavují majetek a někdy neoprávněně?Co na lichváře,kteří lidi připraví o všechno.Já bych je dal všechny na jednu úroven.To má být ta demokracie?Exekutory zavedla Topol.vláda a lichváři měli také zelenou a velký rozkvět v době jeho vládnutí.
Re: Proč brání pan Paroubek gaunery?
(Ten, jenž pranýřuje neznalost, 9.2.2010 20:26:23)
Odpovědět
Nefíku, exekutory zavedl Zeman v roce 2001, přičemž jejich řádění bylo ukočírováno až za vlády Topolánka...aspoň něco v tom máš dobře.

Špatně se poslouchá, že nejhůře se chudým dlužníkům dařilo za Paroubka? Za něj se sockama nějak zametalo dnes už je to bída, ale zase bude žeň jen co si zvolíte socany...exekutoři už si nabrousili zuby!
Re: Proč brání pan Paroubek gaunery?
(ok, 8.2.2010 7:11:43)
Odpovědět
V tomto případě nemám potíž s Paroubkem, kterého, mimochodem, vůbec nemusím, ale s nějakými, paramiliteristicky vycvičenými elektrikáři. Je-li odpojení opravdu tak nebezpečné, jak autor píše, ať požádají policii o asistenci. Nikdo není zvědavý, aby se u nás do sebe pouštěly ozbrojené gangy. Na TK působil Roman jako náměsičný imbecil a vůbec ne jako člověk, který bojuje za moji levnou elektřinu. Jeho skupinka hrdlořezů by měla být okamžitě rozpuštěna a on propuštěn, poněvadž nese za celou věc, i s "přehmaty", odpovědnost.
Re: Proč brání pan Paroubek gaunery?
(123456789, 8.2.2010 16:34:29)
Odpovědět
To je dobre, ze nesouhlasis ani s budovanim nasilnickych gangu CSSD "kockovi kluci" jako LM. Ja taky ne. ;)
Re: Proč brání pan Paroubek gaunery?
(onďa, 8.2.2010 17:21:40)
Odpovědět
přesně tak....,jen s tím rozdílem,že p.paroubka můžu-i když to s tím ubohým článkem nemá nic společného..
Re: Proč brání pan Paroubek gaunery?
(Petr, 9.2.2010 10:51:42)
Odpovědět
Uz na minule diskusi jsem jsi vsimnul, ze jsi neobvykle jednodussi "kokodak".. Nikdo jiny StB-ackym Paroubkem nadseny byt nemuze. ;)
Re: Proč brání pan Paroubek gaunery?
(Ivana Šťastná, 8.2.2010 7:44:25)
Odpovědět
člověče, a já myslela, že , když hrozí někomu újma na zdraví, zavolá polici. A ono ne - vycvičí si komado :-)
Re: Proč brání pan Paroubek gaunery?
(praktik, 8.2.2010 16:37:28)
Odpovědět
Asi jsi nevidela nikdy zlocince jinde nez na obrazku...
Re: Proč brání pan Paroubek gaunery?
(standa01, 8.2.2010 20:53:35)
Odpovědět
Představte si, že takové komando vleze k Vám. Zavoláte si policii ke své ochraně a stane se co?....... Nic. Oni jsou úplně ve stejné situaci, jenom se na policii přestali spoléhat. Jo, jo...Naši policisté mají heslo "pomáhat a chránit". Je to trochu okopírované z Ameriky, jenomže tam mají "pomáhat a SLOUŽIT..."
Re: Proč brání pan Paroubek gaunery?
(Kicmiz, 8.2.2010 7:46:07)
Odpovědět
Myslím si,že problém je složitější než jej autor článku popsal. Vše záleží na úhlu pohledu.Nemám problém s tím,že si ČEZ cvičí zaměstnance,sebeobrana,zdravověda,psychologie,tělesná kondice,střelba .... to vše by měl člověk znát aby se mohl bránit gaunerům/ možná to budeme brzy potřebovat všichni / a výše uvedené by mělo být vyučováno na školách jako součást nějaké formy CO. Navíc ochranka Čezu může působit při ostraze objektů jako jsou důležité elektrárny... Druhý pohled je ten,že by tyto nabité znalosti neměly být zneužívány,stejně tak by neměl být zeužíván monopol oproti občanovi,kdy jsou smlouvy jednoznačně výhodné pro tyto kolosy a občan nemá možnost se přiměřeně bránit / pokud chce energii odebírat/ a je nucen platit zálohově i to co ještě neodebral/ale opět z hlediska Čez je to preventivní opatření jak dostat zaplaceno,což chápu/. K článku jen uvádím,že by nemělo být zneužíváno postavení a moc. Je málo různých přehmatů exekutorů,likvidátorů,konkurzních správců a jejich zaměstnanců? Jak dosáhnout spravedlnosti,když právo je pokroucené a je zneužíváno od prvopočátku ? Proč mají vyvolení v tomto státě imunitu a odmítají si ji zrušit,když si podle zákona všech zákonů máme být všichni rovni, A proto neškodí a nekradou někteří imunitní občané/politici..../ a jejich politické strany více než občané v tísni.... není oních 500 milionů z polostátní firmy jen drobek ztrát výše uvedených ztrát a neurvou si vyvolení a jejich strany jinou formou z tohoto kolosu daleko větší kus,,?
Re: Proč brání pan Paroubek gaunery?
(mm, 8.2.2010 8:10:22)
Odpovědět
Ale ryba smrdí od hlavy. A když státní police neochrání váš majetek, tak co uděláte vy? Necháte si ho krást, nebo se proti tomu postavíte sám? Je to velmi jednoduché a žádné filosofické žvanění to nevyřeší. Paroubek by si měl uvědomit, že příjmy ČEZ jsou nižší o tu ukradenou elektřinu. On se přece stále chvástá, co zaplatí z výnosů ČEZ. přitom stát má 50% podíl a ten je nižší o ukradenu elektřinu. Paroubek je totální blbec. Nikdy nepochopí, že vše souvisí se vším a některá rozhodnutí mají dopad s velkým časovým odstupem. Nebo není takový blbec a jenom loutka v něčích rukou? To nás potom potěš pán bůh. Uvidíme, pokud prohraje volby a dopadne jako Mrázek, bude hned jasněji. I soukolí sebe lépe seřízeného stroje se může zadrhnout. Paroubek do toho svého pomalu, ale jistě sype písek.
Re: Proč brání pan Paroubek gaunery?
(kocc, 8.2.2010 11:24:29)
Odpovědět
Skutečně ryba smrdí od hlavy ,těch 500 milionů je zanedbatelných/ v podstatě pro kolos typu ČEZ je to chyba v zaokrouhlení/ ,rozdají se méně potřebným na sponzorských darech než jsou ti zloději co berou proud načerno avšak neschvaluji ani jedno / obojí elektřinu zdražuje/. A skupina si na sebe vydělá.
Re: Proč brání pan Paroubek gaunery?
(Martin, 8.2.2010 19:44:09)
Odpovědět
Aha, tak už to víme. Policie ČR nestojí za nic, tak budeme muset všichni, včetně přestárlých dědečků a babiček, v rámci toho, abychom ochránili vlastní majetek začít pořádně cvičit! Jsme vůbec právní stát nebo džungle?
Re: Proč brání pan Paroubek gaunery?
(Cesta, 8.2.2010 20:40:13)
Odpovědět
Pokud se babičky specializují na kontakt s pachateli závažné kriminality, pak ano. Zcela vážně, bohužel se zdá, že kriminalita je stále nebezpečnější, nabývá stále horších podob, a tudíž je sebeobrana zřejmě to jediné, co si lidé ve vyspělém světě budou muset připravit...
Re: Proč brání pan Paroubek gaunery?
(standa01, 8.2.2010 20:56:15)
Odpovědět
Džungle.
Re: Proč brání pan Paroubek gaunery?
(kicmiz, 9.2.2010 7:58:35)
Odpovědět
Netvrdím,že policie nestojí za nic,ale bude toho mít stále víc a pokud nastanou nepokoje vzhledem k tomu jak se chovají naši vyvolení a ke stavu ekonomiky, zvýhodňování a nárustu menšin a nepřizpůsobivých,bude ráda,když bude rozhánět demostrace,rabování... pokud se nezmění chování politiků a celkové klima,můžeme se mimo jiné dočkat takového propojení zločinu se státní správou a politickými stranami jako v Mexiku.Je to věc názoru,ale ten můj je ten že Evropa jako celek je jedna velká chcípající kobyla, kde jsou odměňováni lenoši,žvanilové ,kde je dotována nevýroba,nezemědělství,nerozum.... jsme v morálním úpadku a to je vždy konec jedné epochy...
Re: Proč brání pan Paroubek gaunery?
(beroun, 8.2.2010 16:43:30)
Odpovědět
Naprosty souhlas, Kicmic. Teda az na to "nabiti". ;) Ale to je detail mezi nama, co mame hlavu na normalnim miste..
Re: Proč brání pan Paroubek gaunery?
(kicmiz, 8.2.2010 17:08:41)
Odpovědět
To je jasné,ale je to tím ,že to po sobě než odesílám nečtu a navíc chci zjednodušit češtinu.
Re: Proč brání pan Paroubek gaunery?
(Dr. Troškrt, 8.2.2010 8:21:58)
Odpovědět
Na tohle nemusel mít Paroubek žádný průzkum, aby věděl, že zlodějna je u Čechů mimořádně oblíbený sport i když většinou jde o propisovačku z kanceláře, nebo hrst hřebíků ze stavby. Ty roky budování socialismu jsou hluboko pod kůží a takový malý zloděj je dokonce obdivován jak dokázal lstivě dostat vrtačku z fabriky. Krást z obecního či ze státního je dodnes u nás považováno za normální až správné...
Re: Proč brání pan Paroubek gaunery?
(Věnceslav, 8.2.2010 10:36:43)
Odpovědět
Kéž by každý kradl jen propisovačku nebo vrtačku. Nejvíc kradou kritici, jako vy.
Re: Proč brání pan Paroubek gaunery?
(Dr.Troškrt, 8.2.2010 11:09:28)
Odpovědět
Patrně potrefená husa, že?
Re: Proč brání pan Paroubek gaunery?
(beroun, 8.2.2010 16:54:42)
Odpovědět
Zrejme. Takova hezky vypasena oranzova... :)
Re: Proč brání pan Paroubek gaunery?
(standa01, 8.2.2010 21:07:50)
Odpovědět
Jak to můžeš vědět? Jseš také kritik?
Re: Proč brání pan Paroubek gaunery?
(kol., 10.2.2010 16:19:43)
Odpovědět
A co má Paroubek s komandem ČEZU společného?Co tady fantazírujete,vždyt to je věc Fišerovy vlády a jeho ministra-
Re: Proč brání pan Paroubek gaunery?
(honza, 8.2.2010 9:14:25)
Odpovědět
Obhajoba zlodějů, podvodníků a jejich ochrana je zcela normálním koloritem naších politických stran, bohužel i našich soudům, jak jsou někdy komentovány naše zákony.
Nemyslím si, že by mohla ČSSD moc intenzivně proti ČEZu vystupovat, je to jen divadlo a hra, sama má totiž máslo na hlavě, zejména stran přesunu peněz z odměn manažerů do pokladen politických stran.
Poznámka: Je podstatné, aby si členové strany platili příspěvky do své strany, a tím ji podporovali, když jim dává privilegia, a nikoliv, že příspěvky do strany jim platí z daní všichni občané, i když nejsou straníci.
Re: Proč brání pan Paroubek gaunery?
(beroun, 8.2.2010 16:52:32)
Odpovědět
Ono je to sporne. Kdyz stranam nebude platit stat, najdou si zdroje kriminalni. Jako napr. grippenove uplatky za vlad CSSD v letech 2001 az 2004. Ale asi mate preavdu, protoze stat platil a kriminalni zdroje si CSSD stejne nasla. Zatim byl obcan u toho vzdycky za blbce.
Re: Proč brání pan Paroubek gaunery?
(standa01, 8.2.2010 21:05:42)
Odpovědět
A stát, tedy mnou volený stát, by se měl postarat o to, aby dotyční, je jedno jestli zleva nebo zprava, co nejdříve nafasovali tepláky a pyžamo, s nímž by se odebrali do nejbližšího nápravného zařízení. Ale ono to u nás tak nějak nějak nejde. Každý na někoho něco ví - sviňáren se udělalo požehnaně - tak se pěkně podržíme navzájem. A volič? To je vůl, toho potřebujeme jen jednou za čtyři roky, zas mu něco slíbíme, on nám na to skočí a zase bude klid....
Paulczynski, Paulczynski
(děd, 8.2.2010 9:36:15)
Odpovědět
zase slintáte ? To nemáte 3 pětky na lékaře ?
Re: Proč brání pan Paroubek gaunery?
(rypák, 8.2.2010 9:55:04)
Odpovědět
Že by pingl nedostal od ČEZu dýško do volebního fondu ?
Re: Proč brání pan Paroubek gaunery?
(beroun, 8.2.2010 16:57:25)
Odpovědět
Vypada to tak. A navic, zlodeju - oranzovych volicu je hodne a CEZ nema volebni pravo. :)
Na poctivé lidi dojedeme všeci,
(masa, 8.2.2010 9:56:22)
Odpovědět
ti umí držet hubu, jich se to přece netýká, ale jednou může a dojedou na to také. To říká historie.
Re: Proč brání pan Paroubek gaunery?
(Václav Tichý, 8.2.2010 11:13:45)
Odpovědět
Problém je v tom, že mi může nějaký gauner, nebo "zainteresovaný NTZ" poškodit plombu, nebo jinou deklarovanou část a pak vydírat. Ve všech sporech je postupováno: máš svědka tak možná, nemáš svědka neotravuj!
Moje zkušenosti s přestupkovým řízením. Proč se tak nepostupuje i zde?
Re: Proč brání pan Paroubek gaunery?
(oo-oblbovaný občan, 8.2.2010 13:18:22)
Odpovědět
Autor si chtěl evidentně kopnout do ČSSD,ale vybrat si k tomu ilegální opodstatněnost milicí ČEZu je víc než trapné.Krást se samozřejmě nemá a to cokoliv a Paroubka nepovažuji za politika,který by mohl svými nápady vyřešit ekonomickou i morální krizi,proto jej také neobhajuji.Ale argumentovat,že gangy hromadně kradou a bát se říct,že se jedná především o ilegální vietnamské "zemědělce",velkopěstitelé konopí bylo od Romana zbabělé.Já si naopak myslím,že krade ČEZ se svým šéfem a to víc než odhalených 500mil Kč.Jen namátkou z toho mála zveřejněných informací,plat Romana téměř milion měsíčně a za 40 mil akcií ročně odměna,o něco méně jeho náměstcí a dozorčí rada,100 mil.Kč sponzorský dar soukromému gymnásiu syna Klause a další sponzorinky,hlavně ty o kterých se nemluví.Myslíte si,že by jinak všechny strany a politici tolerovali v polostátní firmě takové platy,které převýšují i presidentův?Možná,že se brzy dovíme ,že i ředitel státních dráh,Žaluda,má komando na černé pasažéry bez jízdenek.Vždytˇ to je podobná záhadná postava s platem 400tis.Kč měs.a luxusními automobily,když šefuje ve ztrátové,státní a dotované firmě,která si ještě dovolí financovat filmové projekty.Dovolí si na tyto dvě postavy celebrity někdo sáhnout?Kdepak,co kdyby mluvili jak museli hospodařit.A závěrem,obhajovat působení ozbrojeného komanda rozhodně nelze,nebotˇporušovali veškerá pravidla a dovolovali si ještě víc než státní policie. Vietnamské a vůbec podnikání cizinců u nás a udělování viz k pobytu je další smutná kapitola plná špíny a úplatků. Bez zásadní změny zhora se nemůže nic změnit ani dole.
Re: Proč brání pan Paroubek gaunery?
(beroun, 8.2.2010 17:04:25)
Odpovědět
Do kamene tesat: "Bez zásadní změny zhora se nemůže nic změnit ani dole." To vime dobre vsichni, ale nic pro to nedelame.
Re: Proč brání pan Paroubek gaunery?
(standa01, 8.2.2010 21:18:12)
Odpovědět
Jak volit? Pokud si člověk uvědomí - a nebojím se to napsat - idiocii velké části našeho národa,která je zvyklá nehákovat a všechno mít gratis, tak musí stisknout zuby a jít volit ODS nebo TOP. Pokud odevzdám svůj hlas nějaké menší straně, což bych třeba i chtěl, ona se nikam nedostane a já tím defacto posílím pozici oranžových i rudých bolševiků. Pak je tu ještě druhá možnost. Místo klíčů vzít do rukou klacky..
Re: Proč brání pan Paroubek gaunery?
(Bára, 9.2.2010 15:17:08)
Odpovědět
standaO1 - souhlasím s Vámi, velmi pěkně jste to napsal
Re: Proč brání pan Paroubek gaunery?
(Krištov, 8.2.2010 14:20:57)
Odpovědět
Pane Paulczynski, chápu že nežijeme v právním státě, ale zapalování pod kloboukem je dobré občas zapnout a poté dávat rozumy.
Re: Proč brání pan Paroubek gaunery?
(Petr, 8.2.2010 14:37:47)
Odpovědět
Eportal mi ještě nesklamal.Vždy je tu něco k zasmání a zlepšení si nálady.
Re: Proč brání pan Paroubek gaunery?
(beroun, 8.2.2010 17:06:32)
Odpovědět
Douhlas. Teda az na to "mi"... :)
Re: Proč brání pan Paroubek gaunery?
(standa01, 8.2.2010 21:21:27)
Odpovědět
Já ho také Sklamu. Jsem Sklamaný, že on není Sklamaný. Idiot.
Re: Proč brání pan Paroubek gaunery?
(ordoš, 9.2.2010 6:38:09)
Odpovědět
Záleží na úhlu pohledu.Bagatelizovat se dá ledacos.Většina diskutujícíchse na problém dívá vážně,potm tu není moc co k smíchu.Ale budiž fantazii se meze nekladou.
Re: Proč brání pan Paroubek gaunery?
(detektiv(ka), 8.2.2010 15:17:32)
Odpovědět
Ze CSSD ochranuje kriminalniky je samozrejme. Paroubek priznal, ze je napojana na zlocin, jeji dva premieri jsou zlocinci, ministru - zlocincu nejmin tucet a "mensich ryb", napr. hejtmanu - zlodeju a uplatkaru nepocitane. Jaky div, ze se oranzovi zlocinci zastavaji jinobarevnych zlocincu? Zadny. Jsou to prece "bratri v boji"! :)

A ciste nahodou Paroubek vytvoril manipulacni tymy placenych internetovych lharu, jeho slovy "vybranych clenu, kteri 'pracuji' na internetovych diskusich" radeji rekneme presneji "zezadu jisti" oranzove zlocince.

Takze celkem vypada cast aktivit zlocinceckeho gangu nasledovne: Neoranzove zlocince ochranuji oranzovi zlocinci a oranzove zlocince ochranuji jimi placeni manipulatori. To je vsak pro zmenu korupce, protoze oranzovym zlocincum poskytuji "nepatricnou vyhodu".

Z ceho ale oranzovi zlocinci sve ochrance plati? Moznosti je nekolik, vzdyt prece "zdroje jsou"... CSSD spachala dvacetimiliardovou nejvetsi korupci v dejinach ceskych zemi (mozna Evropy). A cirou nahodou take v UK "zazehnana" uplatkova afera Grippenu spada do let 2001 - 4, tedy do obdobi vlad oranzove mafie a ve hre lita nejakych 30.000.000 Euro, tedy bratru nejakych 800.000.000 Kc. Celkem tedy 20.800.000.000 Kc. No nekupte to od "uprimnych bratru"! :)))
Re: Proč brání pan Paroubek gaunery?
(Helča, 8.2.2010 15:30:26)
Odpovědět
Že jsem si toho nikdy nevšimla,že by bránil P.gaunery.On proti nim naopak bojuje.Takové pohádky,jak tady někteří vymýšlejí jsem už tady četla několikrát.Pořád dokola fráze,které někdo chytrý někdy vymyslel.Modří,nemáte se čeho chytnout.Obsah vašich článků je jen planina.
Re: Proč brání pan Paroubek gaunery?
(Janča, 8.2.2010 15:55:10)
Odpovědět
...aneb "liháč" platí dobře.
Re: Proč brání pan Paroubek gaunery?
(standa01, 8.2.2010 21:25:23)
Odpovědět
Was ist das "planyna"? Das ist fünf na stul v tseskich?
Re: Proč brání pan Paroubek gaunery?
(detekltiv(ka), 8.2.2010 15:33:17)
Odpovědět
Trosku jsem se zacetl do diskuse. Je zajimave, ze oranzovym priznivcum vadi, ze se clenove NTZ cvicili v sebeobrane, ale nevadi jim, ze CSSD vytvorila oranzova "trestna komanda" nejspis podle vzoru NSDAP k pachani nasili na politickych konkurentech. To uz me napada jen poplevek "...jak se to rymuje...". No nekupte to od oranzovych "uprimnych bratru"! :)))
Re: Proč brání pan Paroubek gaunery?
(Emil1, 8.2.2010 16:36:33)
Odpovědět
S články autora téměř vždy souhlasím, ale tentokráte ujel a moc!
Re: Proč brání pan Paroubek gaunery?
(onďa, 8.2.2010 17:33:39)
Odpovědět
blablabla......ani pro zasmání to není
Re: Proč brání pan Paroubek gaunery?
(Mojek, 9.2.2010 10:39:11)
Odpovědět
Samozrejme, zlociny oranzovych bestii jsou spis k placi nebo k potrestani. :)
Re: Proč brání pan Paroubek gaunery?
(Petr Jano, 8.2.2010 16:31:18)
Odpovědět
Pro autora pana Petra Paulczynskeho,
vazeny pane autore, na zaklade Vaseho velice tendencniho komentare smerovaneho k nelegalnimu odberu elektriny bych Vam chtel rici, ze zamerne manipulujete s lidmi.
I kdyz v nekterych Vasich pasazich bych s Vami mohl souhlasit.

Pokud jste, ale viditelne ve svem komentari narazel na nektere nelegalni odberatele z rad romske mensiny, tak tady musim rici, ze jste opet jako mnozi Vam podobni, zneuzil rasovych predsudku, ktere v ceske spolecnosti existuji vuci romske mensine. Na tuto notu jste asi chtel chytit ctenare?!ZE!

To, ze jste take napsal, ze tito lide jsou volici CSSD tak tady jste se primo obnazil, nebot z Vaseho komentare vypliva, ze nemate rad Romy a CSSD, a jeste, jste je vsechny skriminalizoval, a pritom vite, ze ne vsichni Romove jsou neplatici elektriny atd. atd.

Tak- ze vazeny pane Paulczynsky, nepiste nepravdy a neponizujte vsechny Romy. Jsou mezi nimi mnozi slusni obcane CR.
Take jste celou kauzu o neplaticich popsal povrchne, nebot mezi hlavnimi neplatici, nejsou jenom Romove, jsou tam ale hlavne pravni subjekty, kteri opravdu delaji velkou skodu CEZU, a oni kradou vice jak ti chudaci(mezi temi romskymi chudaky, jsou take cesti chudaci) tak to je pane autor.
Tyto subjekty ktere kradou, jsou z velke casti ceske a mezi nimi jsou vetnamci, cinane, kteri maji vselijake podniky, kde jim na cerno zapoji nejaky cesky profesional za uplatu odber elektriny.
Tam jsou opravdu velke zlodejny, ktere provadi tyto cizinci ve spolupraci s ceskymi zlocinci.
Myslim, ze to co jsem napsal ja je objektivnejsi a duveryhodnejsi, nez ta Vase zapredsudkovana polopravda, z ktere melo pouze vyznit to, ze cerny odber elektriny provadi pouze romske chude obyvatelstvo.

Tady v tomto jste prestrelil, ale hlavne jste umyslne prehodil kolej kritiky, z velkych zlocincu, kteri kradou elektriku ve velkem, na male odbery chudych lidi.

To, ze bezpecnostni sluzba CEZU, je ve sve podstate polovojenska skupina org.lidi, ktera porusuje zakony CR, tak jste vubec nenaznacil. Delate z nich bojovniky, kteri chrani majetek CEZU. Na zaklade kritiky jejich postupu, prave tohoto jejich nezakonneho chovani, souhlasim s postupem policie, ktera prave tyto zamestnance CEZU nechava stihat. To jste take neuvedl?!

Hlavne, ze jste negoval stanovysko CSSD a trefujete se do pana Ing. J. Paroubka. Pane autor, ty zamestnanci co nosi zbrane, musi take svou praci vykonavat podle zakona! A NE, ZE SEBE DELAT KOMANDO!!
Re: Proč brání pan Paroubek gaunery?
(Puli, 13.2.2010 16:30:59)
Odpovědět
Možná,že kdyby byla rozumná cena za elektřinu,tak by lidé nekradli a bylo by po problému.Ta cena trhá žíly všem a někteří to kradou schválně,aby ty nenažrance z ČEZU poškodili,protože jim to patří.Jak se do lesa volá,tak se z něho ozývá.
Re: Proč brání pan Paroubek gaunery?
(albert, 8.2.2010 16:45:52)
Odpovědět
Žádná, ani ta nejbohatnší firma nebo fyzická osoba, nemá právo si v ČR zřizovat bojůvky, ať už by předstírala sebelepší pohnutky. A jestli je gauner šéf ČEZu nebo ten, co krade elektrický proud, nemůže rozhodnout tato diskuse, ale jedině nezávislý soud. Vše ostatní je jen mlácení prázné slámy, jak to předvedl autor článku.
Re: Proč brání pan Paroubek gaunery?
(Kotas, 8.2.2010 17:14:09)
Odpovědět
Takze ani CSSZ sve politicke KKK ("Komanda Kockovych kluku")?
Re: Proč brání pan Paroubek gaunery?
(Anonymus, 8.2.2010 18:49:59)
Odpovědět
Odkdy soudy rozhodují o gaunerství? Co to má být?

Nezávislý soud nikdy nebude soudit ani šéfa ani kohokoli jiného z ČEZu v této věci. Pochybuji, že policie vůbec sežene důkazy pro řádnou obžalobu kontrolorů.

Nepřeceňujte význam soudů...většina soudců se beztak rozhoduje podle televize:-)

Ne, není to vtip, je to celosvětový fenomén.
Re: Proč brání pan Paroubek gaunery?
(standa01, 8.2.2010 21:29:16)
Odpovědět
Samozřejmě máte pravdu. Absolutní. Ale má to jednu pomínku....Napřed musí námi placená státní policie fungovat tak, aby se na ni mohl člověk spolehnout. Jinak to zavání anarchií.
Re: Proč brání pan Paroubek gaunery?
(Davidan, 8.2.2010 17:27:06)
Odpovědět
Proč je brání Petr Paulczynski?
Re: Proč brání pan Paroubek gaunery?
(Šoumen, 8.2.2010 19:50:21)
Odpovědět
Protože z Polska už ho hnali svinským krokem, tak dělá modrou kariéru tady.
Re: Proč brání pan Paroubek gaunery?
(Šoumen, 8.2.2010 19:49:08)
Odpovědět
A proč má proboha ČEZ takovou squadru, tam kde je větší množství odběrů proudu, tak to jistě smrdí, tak proč rovnou nezavolá policii, kterou tady na to máme. Nebo je to příprava osob pro modrou milici, pro případ že by ODS prohrála volby?
Re: Proč brání pan Paroubek gaunery?
(Cesta, 8.2.2010 20:35:21)
Odpovědět
Hele šoumene, jestli je to něčí skvadra, tak zcela jistě Paroubkova. Její vznik a příprava spadá právě do jeho vládního období.

Nemůžeš si ke všemu volat policii. A právě pro případy, kdy se tak neučiní je třeba - podle ČEZu - být připraven.
Re: Proč brání pan Paroubek gaunery?
(Šoumen, 9.2.2010 19:53:08)
Odpovědět
A proč to neučiní? Snad proto že to může být protizákonné?
Re: Proč brání pan Paroubek gaunery?
(Anonymus, 10.2.2010 0:14:51)
Odpovědět
Mno, spíše proto, že dozor nad přípojkami je svěřen ze zákona energetikům.

Možná by se to dalo přirovnat k někdejší povinnosti odklízet sníh na chodníku - byť existuje reálná hrozba, že se dostanete do konfliktu s chodci, kteří nebudou chtít čekat až dokončíte úklid, tak policii k započetí odklízení volat nebudete.

Energetici mají povinnost kontrolovat a Vy máte povinnost vpustit je k přípojce - policii si na všechny návštěvy (i když budou podezřelé) volat nebudete. Ostatně zachvilku by policie byla jen ochrankou elektrikářů.

Povinnost vpustit je samozřejmě sporná, nicméně je dána ze zákona a řada zlodějů, na něž se přijde, si prostě nejdříve vylejou zlost na kontrolory, které předtím na svůj pozemek vpustí. Kdyby je nevpustil, pak by byla nutná asistence policie a domnívám se, že tento postup byl zvolen vždy. Pokud ne, pak by to bylo jediné provinění kontrolorů.
Re: Proč brání pan Paroubek gaunery?
(ssssssss, 13.2.2010 16:35:18)
Odpovědět
No jistě Cesto,Paroubek může za všechno.i za to ,že letos napadlo hodně sněhu.Takové žvásty co jsi napsal je škoda číst.
Re: Proč brání pan Paroubek gaunery?
(|, 14.2.2010 18:56:04)
Odpovědět
Za sníh nemůže. Může za to, co dělá, a všechno, co dělá, je špatné.
Re: Proč brání pan Paroubek gaunery?
(Šoumen, 8.2.2010 19:54:11)
Odpovědět
Víte kdo ukradl a nezaplatil velké množství elektřiny ČEZu. Přítel modrých strak pan miliardář Chrenk. A nevíte někdo jestli u něj už byli exekutoři? Nebo na něj naběhlo komando ČEZu?
Re: Proč brání pan Paroubek gaunery?
(Cesta, 8.2.2010 20:42:15)
Odpovědět
Šoumene, žvaníš.
Re: Proč brání pan Paroubek gaunery?
(standa01, 9.2.2010 19:46:50)
Odpovědět
Chrenek, ne Chrenk, truhlíku.
Re: Proč brání pan Paroubek gaunery?
(standa01, 9.2.2010 19:48:34)
Odpovědět
Omlouvám se, patří to pro showmana.
Re: Proč brání pan Paroubek gaunery?
(Šoumen., 9.2.2010 19:51:38)
Odpovědět
Děkuji, překlepl jsem se.
Re: Proč brání pan Paroubek gaunery?
(Karol jebavý, 8.2.2010 21:21:12)
Odpovědět
...jo pane Pulczynski ... co kdyby jste si vy zřídil nějake SS komando... RH nebo LM na obranu vaších keců .... Langr by vám to jistě schválil .... Stát ve státe to je jeho parketa jinak půjdete bručet .....
Re: Proč brání pan Paroubek gaunery?
(Karol Jebavý, 8.2.2010 21:40:13)
Odpovědět
a propo ... pán Pulczynski pláti hypotéku živí rodinu a musí se taky nějak živit ... vybral si dobrou firmu ( ČEZ ) ...... a nechte už Šoumena na pokoji je to demokrat ....
Re: Proč brání pan Paroubek gaunery?
(standa01, 8.2.2010 22:54:57)
Odpovědět
místo "pláti", má být "platí". Čárku nad špatným písmenem jsi zcela jistě udělal nedopatřením i když jsi nad tím zcela jistě velmi přemýšlel. Anebo je to rómsky?
Re: Proč brání pan Paroubek gaunery?
(beroun, 9.2.2010 10:56:10)
Odpovědět
Tuknuls hrebik na hlavicku! :)
Re: Proč brání pan Paroubek gaunery?
(standa01, 9.2.2010 19:51:05)
Odpovědět
To víš, kolikrát je to fuška, umístit tak malou čárečku jenom nad jednu bukvu. Kolikrát jsem u toho strávil celý večer. Nedivím se mu....
Re: Proč brání pan Paroubek gaunery?
(ssssssss, 13.2.2010 16:38:32)
Odpovědět
stando 01 ,nedělej machra,pořád tady někoho opravuješ v gramatice a sám děláš také plno chyb.Tak už si to nech chytráku.
Re: Proč brání pan Paroubek gaunery?
(Jarka., 9.2.2010 8:57:16)
Odpovědět
Asi ví proč......
Re: Proč brání pan Paroubek gaunery?
(lid, 9.2.2010 12:09:01)
Odpovědět
Protoze "vrana k vrane seda".
Re: Proč brání pan Paroubek gaunery?
(Ivan123, 9.2.2010 23:22:39)
Odpovědět
Zkuste si taky udělat vlastní komando jako ČEZ. Jak dlouho bude trvat, než vás policie zavře?
Jedině policie a soudy mají právo omezovat svobodu občana. Každý člen soukromé ochranky, který něco takového udělá, je zločinec.
Policie nemá právo bez soudního příkazu udělat šťáru ani v případě, kdy zcela spolehlivě ví,že, že v soukromém objektu jsou například násilím drženy dívky a nuceny k prostituci. Zločinci z ČEZ ale můžou vniknout na cizí pozemek a do cizího domu jen proto, že si nějaký gauner z ČEZu myslí, že je tam černý odběr. Nic dokazovat nepotřebuje.
Re: Proč brání pan Paroubek gaunery?
(Anonymus, 10.2.2010 0:03:31)
Odpovědět
Nevím, jak vypadá přesně stav vyšetřování, ale mám dojem, že oni nikam "nevráželi". Prostě přišli a přesně podle litery zákona se domáhali vstupu, který pokud jim byl odepřen řešili s policií. Jejich výcvik se týkal pouze toho, že byl-li jim umožněn vstup často si to majitel rozmyslel a napadl je (což není nic neobvyklého a to, že si to nedovedete představit je jen důkaz, že jste veskrze slušný člověk, který si kriminalitu představuje jako akční film).

Myslíte vážně, že když Vám někdo krade z kapsy tak se nebráníte, protože svobodu má právo narušovat jen policie? Jste až tak důsledný?
Agentury (mimojiné i ta z ČEZu) fungují a mohou fungovat pouze na principu sebeobrany (obrany majetku). Pokud vím, tak žádný vpád na pozemek nebyl zaznamenán.
Re: Proč brání pan Paroubek gaunery?
(Jirka, 11.2.2010 6:37:46)
Odpovědět
Vrána k vráně sedá, rovný rovného si hledá
Re: Proč brání pan Paroubek gaunery?
(Zima, 13.2.2010 16:09:33)
Odpovědět
Co je to za nadpis?Trochu mimo.Paroubek bojuje proti gaunerům a už dlouho!!!!Uvědomte si kdo je gauner.To je důležité.Nevíc je jich v ODS a v TOP 09.
Re: Proč brání pan Paroubek gaunery?
(|, 14.2.2010 19:01:38)
Odpovědět
Máte pravdu v tom, že v ODS a TOP 09 není zdaleka tolik gaunerů jako v ČSSD nebo KSČM.

Paroubek bojuje proti gaunerům, pokud ohrožují jeho vlastní gaunerské praktiky. Nechal například zavraždit Mrázka, poslal do exilu Pitra, atd. Stáli mu v cestě, protože on chce sám stát v čele českého podsvětí. Považte, že zve mafiány na křest vlastní dcery!

Až se zbavíme tohoto člověka poklesne kriminalita o desítky procent.