BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama




Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
BulletDoporučujeme
www.rssmonitor.cz

Mladá pravice

Revue politika

Virtually.cz

Vše o protiraketové obraně

Globalpress

aTeo.cz

Desatero Mladé pravice

Václav Klaus

Oranžáda.cz
BulletAnketa
Znáte nesympatičtějšího člověka ve svém okolí než je David Rath? Jsme zvědavi na Vaše odpovědi
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletReklama
Trika euportal
BulletReklama
BulletDoporučujeme
prave-spektrum.sk

Black Company

Skycorps

aTeo.cz

fragmenty.cz
MUDr. Rathovi se možná blíží další facka
Autor: Petr Paulczynski  | Publikováno: 3.2.2010 | Rubrika: Politika
Ilustrace

Povinné očkování proti prasečí chřipce a šmytec. Ale vláda je v tom nevinně, povídala na tiskovce ministryně zdravotnictví. To je ta dáma, kterou se pan Rath v pořadu krále všech televizních kašparů nazvaném  OVM, ostentativně snažil urazit tím, že ji nazýval sestřičkou. Tato "sestřička" je dle Wikipedie Mgr. Dana Jurásková, Ph.D., MBA  česká manažerka, politička a vysokoškolská pedagožka v oboru ošetřovatelství, původní profesí zdravotní sestra. Vskutku neuvěřitelný výrok od osoby, která si zfalšovala údaje o praxi a atestacích. Asi si pan doktor myslí, že jsme ztratili paměť.

Ale zpět k očkování. Někdo tu nakoupil několik set tisíc očkovacích vakcín proti tzv. prasečí chřipce. Tahle legrace nákupu vakcíny na sklad stála 200 milonů. A to už je slušný byznys. A protože se chřipka tak nějak nedostavila, dostali ti co ji nakoupili asi tak trochu strach a chtěli by ji honem uplatnit. Tak si vymysleli, že naočkují vojáky. Jenomže se do akce vložil pan prezident a očkovači zacouvali.

Zacouvala i vláda a hodila to na hlavu hlavnímu hygienikovi. Nařízená vakcinace by se kromě lékařů a ozbrojených složek mohla týkat i prezidenta. A ten se znovu vzepřel. Bodejť. Jak může někdo nařídit, že někdo bude podroben jakémusi obskurnímu zdravotnickému úkonu?

Pan prezident zařazení své osoby do okruhu očkovaných vyloučil. Označil tento směšný pokus za omezování osobní svobody. Já bych tento pokus zařadil dokonce pod pojem vivisekce.

Nemám rád pana poslancohejtmana(hejnec) Ratha. Ač nerad, souhlasím však s jeho stanoviskem, že jde o nafouknutou bublinu a nákup vakcín byl podle něj zbytečný.

Asi by stálo za to, zkoumat  bezpečnost vakcíny i metodu jejího nákupu.

Ale jeho urážení ostentativním nazýváním ministryně "sestřičkou" a oslovováním jejího náměstka  "bakalářem" včetně výroku "Pane bakaláři Šnajdře, já vám nevěřím ani toho bakaláře..." (jakoby jeho titul MUDr z něho dělal něco nadřazeného), mne vede k závěru, že závěrečný výrok pana Šnajdra, že pan Rath je kreatura ač hodně silný byl jen hrubou záplatou na hrubý pytel.

Myslím, že ačkoliv facka není argument, že se panu MUDr Rathovi rychle nějaká blíží. A pan doktor se zfixlovanými údaji bude mít jak sám ukazuje asi nějaký malý  problém, tak si honí triko.

Napsáno pro http://www.blog.idnes.cz

9002 čtenářů | 145 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: MUDr. Rathovi se možná blíží další facka
(rovnost - spravedlnost, 3.2.2010 7:49:43)
Odpovědět
Vážený Petře, prosím v příštím článku,který napíšeš si dej úkol, seriozně popsat výši zdanění právnických osob vč. sociálního a zdravotního pojištění, zdanění živnostníků/ osvč/vč odvodů na sociální a zdravotí pojištění a to včetně skrytého zdanění,které vzniká tím,že toto sociální a zdrav. pojištění/přesto že je odvedeno státu /se nedává do nákladů a musí se tím pádem z něho platit daň a další skupinu budou tvořit zaměstnanci - zvlášť co si platí sami a co zaměstnavatel. Dále do svého článku uveď nevýhody živnostenského stavu jako je například nepobírání nemocenské v prvních 10 dnech atd...... Jedná se totiž o to ,že sociálně odborářské živly chtějí totálně zlikvidovat drobný podnikatelský stav a to ve spolupráci s Tripartitou,jsou si totiž velmi dobře vědomi,že drobní živnostníci jsou nejednotni a pro samou práci nemají čas stávkovat a protestovat. Vláda určitě dostane k dispozici pouze zkreslené údaje,tak jako veřejnost ,tzn. že dostane údaje bez skrytých daní a plateb..... Živnostníkům radím,ukončete činnost a běžte na podpory , nemá význam cokoliv v této republice dělat a podporovat. Svojí prací, daněma,platbama podporujete své odpůrce,nefachčenka,závistivce , každou korunu,kterou zaplatíte státu si na sebe pletete bič !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Re: MUDr. Rathovi se možná blíží další facka
(alfa27, 3.2.2010 8:12:28)
Odpovědět
Dobrá rada nad zlato,leč nerealizovatelná.Proti komu by tak asi živnostníci stávkovali?Jen proti sobě a to není to pravé ořechové.Taky mají nějaké ty hypotéky,splátky a děti na školách,takže s podporou to asi nevyjde.Holt budou to muset táhnout dál,nemaroditdržet hubu a poslouchat kecy závistivců jak mají snádné živobytí.Jen je zajímavé,že žádný z těch závistivců se ještě živnostníkem nestal,když je to taková vata.
Re: MUDr. Rathovi se možná blíží další facka
(s, 3.2.2010 8:23:26)
Odpovědět
To je jasné že nemohou stávkovat ,toho jsou si právě všechny ty vyžírky vědomi.Ale odpor se musí řídit tím,že se bude skutečně produkovat jen to nejnutnější a nebudou se zaměstnávat zaměstnanci i za cenu snížení tržeb a jestliže se k živniostníkům chovají stát a odbory hůře než k romům a nezaměstnaným tak státu nedat ani 1 kč . Pokud to neuděláte,tak budete jen více buzerovaní,protože se o to lépe bude poslancům kecat,jelikož vy budete dřít hubou o zem a oni si na Váš účet zvýší platy a nezaměstnaní dostanou na Váš účet větší dávky a romové rovněž.
Re: MUDr. Rathovi se možná blíží další facka
(Fiter, 3.2.2010 10:41:32)
Odpovědět
Ano tak nějak bych to viděl i já.Oni živnostníky nepotřebují,pro ně to jsou nepřátelé.Jsou to lidé,kteří se živí poctivou prací a nějakému odborářskému a nebo Paroubkovskému kydání se smějí.Oni tito bezpáteřní a bezcharakterní lidé vědí,že od živnostníků nedostanou ani hlas a tak systematicky podporují a vyvolávají nenavist svých voličů proti těmto svobodným lidem.Jejich voliči na to slyší,protože většina z nich má problém s malou násobilkou a vyjádření v procentech,že ten kdo vydělá 100 000Kč odvádí do státní pokladny mnohonásbně víc než ten kdo vydělá 15 000Kč je nad jejich chápání.Oni totiž vidí jenom těch 100 000Kč.
ODS a jeho modré straky
(lájoš, 3.2.2010 21:23:44)
Odpovědět
Mimochodem v časopise REFLEX 3/2010 je velký rozhovor s Věrou Čáslavskou „Život na dně“.Kde se zmiňuje i o Miroslavu Ševčíkovi (syn sestry Josefa Odložila, manžela Věry Čáslavské). Je to bývalý nadšený komunista a zaměstnanec Ústavu Marxismu-Leninismu při VŠE v Praze, který v roce 1989 na celorepublikovém sjezdu KSČ dokonce kandidoval na předsedu KSČ! Je dnes ředitelem Liberálního Institutu v Praze a dobrým známým prezidenta Václava Klause ! Více naleznete v příloze! Pan Ševčík má, obávám se, daleko blíže ke kategorii zlatokopů, jakými jsouKrejčíř, Kožený a Pitr! Mimochodem v tomto čísle časopisu REFLEX se píše i o problematice konopí - k číslu byly přibaleny cigaretové papírky…?! V právě vyšlém čísle RESPEKTu jsou otištěny nechutné reakce bývalého příbuzenstva Věry Čáslavské. Takto si dokážeme „vážit“ našich skutečných hrdinů a slavných osobností, které nám svět záviděl a závidí!
Re: MUDr. Rathovi se možná blíží další facka
(občanka, 3.2.2010 8:24:47)
Odpovědět
NAPROSTÝ SOUHLAS! Pracuji jako OSVČ 10 až 12 hodin denně, abych se vůbec uživila, a výše soc. a zdrav. pojištění jen stále stoupá! Už si ho ani nemohu dát do zdan.výdajů, jako kdysi. Je to SPROSTÉ od odborů, a takové zvrhlé nápady by se měli okamžitě smést ze stolu, ono se vždycky tlačí tam, kde je menší odpor, že, jako snížení mateřské, to se to snižuje maminkám, žádný odpor, tak je to!!!
Re: MUDr. Rathovi se možná blíží další facka
(kicmiz, 3.2.2010 9:32:32)
Odpovědět
Diskuze je sice mimo původní článek ,ale reaguji na příspěvky,takže se omlouvám pisatelovi původního článku.Souhlasím s názorem,že je potřeba reagovat na požadavek odborů na zvýšení sociálního a zdravotního pojištění pro živnostníky.Řeči odborářů a porovnání částek za živnostníky a zaměstnance je jako vždy způsobeno hrou čísel. Jak by asi dopadlo porovnání pracovníků - státních zaměstnanců a zaměstnanců polostátních firem kdy prakticky stát nic nedostává,ale naopak si na obrovské mzdy politiků,odborářů,ministrů a dalších státních zaměstnanců půjčuje...., půjčuje si rovněž na odvody za sociální,zdravotní a důchodové pojištění a to nejenom za zaměstnance státní,ale i za nezaměstnané. Správně by se tyto mínusové částky měli ještě navýšit o úroky z prostředků,které si na tyto dávky stát půjčil.Celková částka by se měla od příjmů na straně zaměstnanců odečíst.Odboráři srovnávají nesrovnatelné. Je to jako bych srovnával průměrný příjem ministra a průměrný příjem drobného živnostníka. Odbory svým požadavkem na zvýšení sociálního a zdravotního pojištění zařadily živnostníky mezi absolutní blbce s IQ do 15 a OSVČ zařadily skutečně až za nezaměstnané a nepřizpůsobivé živly ,přibližně na úroveň nevolníků a otroků bez práv ale se spoustou povinností...Jsem přesvědčen,že svým zkreslováním údajů vyvolávají zášť a nenávist vůči celé milionové skupině obyvatel a to proti OSVČ.... jestli to tak bude i nadále můžeme se jednoho dne dočkat občanské války a to díky soustavným lžím a zkreslováním informací ze strany populistů s nadměrnou imunitou... opět končím slovy - může se stát,že Vaše imunita nepomůže ani Vám ani Vašim rodinám... Vaše nenávist vůči těm co se starají sami o sebe ,nikoho neobtěžují se může jednoho dne obrátit proti všem.....přeji všem hezký den a ýživnostníci nenechte si ..... na hlavu.
Re: MUDr. Rathovi se možná blíží další facka
(XYZ, 3.2.2010 10:02:10)
Odpovědět
Pane autore hlav.článku Petře a pane Kicmic,jak vidíte,tak už nikoho nezajímá shazování osob,už ani Rátha fackovacího panáka pro ODS a Vám rovným.Co se týče oslovení,Ráth tím nikoho neurazil,nebot mluvil pravdu.Ho uráží kde kdo,tak on se také brání.Nakonec psou to prkotiny kdo koho jak nazve.Jsou vážnější věci o kterých by se mělo psát a jednat.Třeba o těch živnostnících.Tam je alfa a omega problémů,které nás sráží k zemi.Lidé nemají práci,protože živnostníkům je znemožněno je zaměstnávat.Nikdo jim nepomůže.Vláda si na ně vymýšlí daně a jiné podpásovky,takže mnoho jich to vzdalo a zvýšil se počet nezaměstnaných.Tím se propadáme do jámy lvové a zadlužujem se.Pane Petře,pište o něčem a ne takové blbiny.Jak vidíte,reakce už na vaše nesmysly není.
Re: MUDr. Rathovi se možná blíží další facka
(kicmiz, 3.2.2010 10:31:43)
Odpovědět
Vážený XYZ, přečetl jsem si svůj příspěvek, ale nikde jsem tam nenašel jedinou zmínku o Vámi zmiňovaném politikovi.... přiznám se, že jsem nečetl ani původní článek,ale nyní si ho přečtu... reagoval jsem na dosti závažnou diskuzi a zejména na populistické lži velmi dobře placeného odborového předáka...a na aktuální zprávy v HN. Pokud chce někdo mluvit o živnostnících,byť je to vláda je potřeba zjistit nejdříve jak se jim žije, živnostníci nejsou jenom osoby,které zaměstnávají jen sami sebe, ale také malé a střední firmy,které zaměstnávají spoustu dalších, jsou to rovněž zemědělci...o živnostnících může zodpovědně hovořit jen ten,který si tuto řeholi vytrpěl sám....
Re: MUDr. Rathovi se možná blíží další facka
(XYZ, 4.2.2010 16:05:35)
Odpovědět
Vážený pane kicmic,já jsem nepsal Vám,ale autorovi Petrovi s polským přijmenním.Z mého příspěvku mělo vyznít to,že lidé nereagují na jeho nadpis o Ráthovi.Už je takové nesmysly nezajímají.Rozjela se zde pěkná a věcná diskuze o živnostnících.To schvaluji.Oslovil jsem pane Petře a ne pane Kicmic,takže nechápu jak Vy jste to pochopil.
Re: MUDr. Rathovi se možná blíží další facka
(XYZ, 4.2.2010 16:27:19)
Odpovědět
Kicmic,oprava,omlouvám se.Zmínil jsem Vás tam také o vás a to hl.kvůli vaší 1.větě,kde se podivujete,že se lidé nedrží tématu.Tím jsem to chtěl vysvětlit i Vám.Nic ve zlém.
Re: MUDr. Rathovi se možná blíží další facka
(Enigma, 3.2.2010 20:48:58)
Odpovědět
je to skrytá levicová cesta proti soukromníkům na všech úrovních. Kdo těm pomůže v době krize, když přijdou o zaměstnání? To jsou ty triky s minimální mzdou a zvýhodňováním státních zaměstnanců (voličů ČSSD) na každém kroku. K tomu všechny ty šikany odborů, zákoníku práce a daňové tresty. To je cílená pomalá likvidace středního podnikatelského stavu. Výše mandatorních výdajů jak jste to popsal už dávno ochromuje ekonomiku státu. Všechno rozhážeme a nezbývá nám na investice a služby, které by vytvořily pracovní místa. S UMĚLOU ZAMĚSTNANOSTÍ JSME SKONČILI V DOBĚ SOCIALISTICKÉHO BANKROTU. A to je přesně ta zrůdná politika levice. Oni nedopustí, aby se náš stát vyhrabal na kolena, aby lidé mohli jezdit po slušných silnicích, aby jsme měli rozvinutou infrastrukturu, abychom byli spokojeni. Ne. Musí být všude slyšet, že na nic nejsou peníze, všechno v bordelu. Vydláždění náměstí a opravě fasád se komunistům nepodařilo zabránit, ale oni se umí „poučit z krizové situace“ .Ta taktika nespokojeného občana, kterému nebylo umožněno srovnávat náš kocourkov s vyspělým zahraničím tady byla vždycky. I za cenu střelby na hranicích. Dnes se to vyspělé zahraničí stěhuje pomalu k nám a ideologové Hydry potřebují nasraného občana, kterému nasypou pár drobtů a on jim bude zobat z ruky.
Bohužel i hloupý politik se stane primátorem ...
(Dr.Steklý V., 3.2.2010 22:03:16)
Odpovědět
Nenávist k Bémovi a jeho komplicům v Praze dosahuje stupně, který tu naposledy byl za doby Jakešových komunistů. Pražané odjíždějící na své chaty a chalupy pak nechuť k ODS šíří do všech koutů republiky. ODS v Praze dopadne špatně, a pokud nebude Bém do voleb odvolán z funkce primátora i ze sněmovní kandidátky, tak dopadne katastrofálně. Václav Klaus, který tak Béma podporoval, si z něj nakonec udělal torpédo proti vlastní straně, která jej vypudila.

"S pražskou kandidátkou ODS se vyhrát fakt nedá, budu usilovat o to, abychom ji ještě změnili. Je vyloučené, aby místopředsedou pražské ODS zůstal Milan Jančík," tvrdí šéf ústavně-právního výboru Sněmovny Marek Benda. Ale Benda sám je podivnostudent z Plzně, a tak jeho kritika je falešná, jako jeho rigorózní titul.

V ODS byla likvidace chytrých a vzdělaných a slušných takovým programem, že to připomínalo spíše holocaust, než demokratickou stranu. Výsledkem je, že ekologický program bude po odchodu Bedřicha Moldana připravovat David Vodrážka, který to nikdy nedělal a zdravotnictví opět dělá Tomáš Julínek, jehož obrovská neoblíbenost prohrála ODS krajské volby. Předseda Dozorčí rady ČEZu a ekonomický expert ODS Kocourek pak vyzývá, aby se ze zisku ČEZu neplatily žádné státní výdaje, ačkoliv je stát 70% vlastníkem. To je opravdu ekonomický kujón i se svou „ekonomickou ústavou“. ODS nedodržovala ani tu platnou, tak jak asi bude dodržovat tu ekonomickou. S Dalíky, Řebíčky a Íčky?
Re: Bohužel i hloupý politik se stane primátorem ...
(standa01, 3.2.2010 22:07:16)
Odpovědět
Nacpal jsi ten svůj slint pod příspěvek o něčem úplně jiném, navíc o Bémovi tam není ani slovo. Ale to je tobě asi úplně jedno, činnost je vykázaná...
Re: MUDr. Rathovi se možná blíží další facka
(zeman, 3.2.2010 20:39:02)
Odpovědět
nevidím sice souvislost s článkem, ale za otázku stojí jistě to proč podle stejných pravidel neodvádějí na zdravotní a sociální pojištění ti, kteří mají příjmy z nájmů,úroků,prodeje akcií(to by se mašinfýra Staník prohnul),inkasa dividend a podílů na zisku,"příležitostného" prodeje nemovitostí ale jen zaměstnanci a OSVČ, nebo to, proč jsou solidární se systémem /a zde již vůbec nejde o "pojištění") jen ty právnické osoby, které někoho zaměstnávají. A proč odvádějí procentní podíl z "nákladů" což je vede k šetrnosti na mzdách a ne z příjmů jako fyzické osoby. Je neuvěřitelné, že tento socialismus, kdy jsme byli všichni buďto zaměstnanci nebo zaměstnavatelé nadále přetrvává
Re: MUDr. Rathovi se možná blíží další facka
(čtenář, 3.2.2010 8:26:18)
Odpovědět
Tu facku a radši víc než Rath si zaslouží pisálek tohoto článku.Neznám ho, ale podle obsahu článku má hodně malé IQ
Re: MUDr. Rathovi se možná blíží další facka
(beroun, 3.2.2010 13:32:25)
Odpovědět
Zrejme "lihac" za obhajovani oranzovych kriminalniku na diskusich dobre plati, vid? :)
Re: MUDr. Rathovi se možná blíží další facka
(Ferda, 3.2.2010 16:10:39)
Odpovědět
"beroun", ten Tvůj argument "Liháč, je opravdu už vyčpělý, asi jako jsi Ty sám a tobě podobní, příkladem: jorkšír, standa 01..atd....
jste trapní i Vy, kteří si nedovedou přiznat, že to stojí za velké kulové a obvinují za to pořád komanče, je sakra tech dvacet let tak málo, aby dříve vítězila pravda a spravedlnost??? myslím, že času bylo dost, ale dneštní elity jsou horší zla.....
Re: MUDr. Rathovi se možná blíží další facka
(standa01, 3.2.2010 19:49:39)
Odpovědět
Nedá mi nereagovat. To že je to v řiti, si právě já velmi dobře uvědomuji. Bohužel také vím proč to tam je. Správně jste napsal, je to kvůli komunistům, kteří využili svých styků, postavení a v neposlední řadě i peněz, které si tzv. vydělali. Toho všeho využili, aby se dostali místo do kriminálů do funkcí ve firmách a státní správě. Je mi úplně jedno, jestli je to Dlouhý, Tlustý, nebo kdokoli jiný. Ale nezlobte se na mne, strana, jejímž předsedou je člověk, který se kdysi hrdě hlásil k odkazům Vítězného Února, jejímiž členy jsou prokázaní a usvědčení STBáci (Falbr-Farkaš, který byl v roce 71 vyloučen z KSČ a v roce 85 absolvoval právnickou fakultu(?!?!) a nyní sedí v EP), absolventi fakulty marx-leninismu (Zaorálek - místopředseda ČSSD) a kupříkladu korytář Jandák (republikán-křesťan-pravičák a nyní socialista), je proto pro mne krystalickým důkazem že se nepletu. Již jsem to několikrát sem i jinam napsal, mně nevadí sociální demokracie, mně nevadí žádná levicová strana. Ty jsou potřeba. Mně vadí strany, které si ze svinstva a lumpáren vůči svým voličům dláždí cestu ke svým korytům. A současná ČSSD to předvádí denně.
Oznamovatel obdrží odměnu ...
(ŠERIF, 3.2.2010 21:49:51)
Odpovědět
Pokud někdo zná politický režim, který beztrestně krade více, než ODS v Praze, prosím sdělte a obdržíte odměnu.
Re: Oznamovatel obdrží odměnu ...
(standa01, 3.2.2010 21:55:15)
Odpovědět
Pokud se domníváte, že ODS je politický režim, potom Vám nemá cenu cokoli vysvětlovat.
Re: MUDr. Rathovi se možná blíží další facka
(beroun, 4.2.2010 21:23:04)
Odpovědět
Unikaji ti souvislosti, ferdo, jako obvykle. Dokud budou existovat Paroubovy podplacene tymy manipulatoru "vybranych clenu, kteri 'pracuji' na internetovych diskusich". jak Paroubek sam priznal, bude prirozene existovat i jejich kritika a odpor proti temto darebakum.
Re: MUDr. Rathovi se možná blíží další facka
(berber, 3.2.2010 16:48:29)
Odpovědět
liháči odchod před zrcadlo a naliskej si už proto,že jsi placenou filckou........
Re: MUDr. Rathovi se možná blíží další facka
(ferda, 3.2.2010 17:10:23)
Odpovědět
"berber", máš zajímavý nick.....
neříkalo se v minulosti filckám "berberušky" ??? :-):-):-):-):-):-):-):-):-)
neco v tom smyslu jsem zaslechnul z Jánského Vršku :-))
Re: MUDr. Rathovi se možná blíží další facka
(berber, 3.2.2010 17:48:25)
Odpovědět
Nevím,ale filcky byly již za první světové, hrozně mě svědily a kousaly
Re: MUDr. Rathovi se možná blíží další facka
(standa01, 3.2.2010 20:21:37)
Odpovědět
Ony jsou stále. Všímej si, kde se pravidelně a často drbe Škromach. Buďto je čapnul v Náchodě, nebo je to buran.
Re: MUDr. Rathovi se možná blíží další facka
(Poleno, 6.2.2010 16:52:17)
Odpovědět
Souhlasím s tím, že facku si zaslouží autor tohoto článku a z každé strany jednu. Je to totiž takový ten postkomunistický Jambor, který nám říká, jakým způsobem bychom měli uvažovat a kdo je ten náš nepřítel. Pravděpodobně je též bakalář, který svůj "titul" získal překopírováním nějakého překopírovaného díla. Ale je dostatečně agresivní, aby zde mohl slinat svoje slinty.
Re: MUDr. Rathovi se možná blíží další facka
(občanka, 3.2.2010 8:33:18)
Odpovědět
Pane Paulczynski, dejte si pozor, abyste tu facku náhodou nedostal nakonec Vy, když ji tak druhému přejete!!! Myslím, že byste si ji docela tedy zasloužil v rámci obsahu takového článku. Pan Rath pouze velmi slušně konstatoval známá fakta o paní "ministryni", a vše, co řekl, byla čistá pravda, jako vždy. Očkovat 200 000 lidí ve státě proti tak banální nemoci jako tato chřipka, je obyčejná rozjetá hysterie! A jak p. Klause vůbec nemusím, v tomto jediném mu dávám za pravdu! A Vy se styďte, přát někomu fyzické násilí, fuj!!!
Re: MUDr. Rathovi se možná blíží další facka
(Fiter, 3.2.2010 10:50:37)
Odpovědět
Já to zase vidím tak,že Pan Macek dal soudruhu Ráthovi malou.Až tento sprostý a arogantní chlap skončí ve funkci hejtmana a on skončí na to vemte jed,tak uvidíme jak bude zadlužený středočeský kraj.
Re: MUDr. Rathovi se možná blíží další facka
(Ferda, 3.2.2010 16:17:45)
Odpovědět
Ten pohlavek jsem viděl, a dnes vím, že každý, kdo říká, že to bylo ok, je minimálně neobjektivní.Téměř zezadu se k někomu přiblížit ma dát mu lepanec, není nic jiného než podlý skutek.
Pro Vás, kteří obhajujete Macka, spravedlnost není krásní žena s páskou na očích, ale stará babizna, která si hraje s vlastními výkaly
Re: MUDr. Rathovi se doufejme blíží další facka
(nene, 4.2.2010 20:56:45)
Odpovědět
Jedine podle rathovskeho "lzi pouzivam kazdy den" ...
Re: MUDr. Rathovi se možná blíží další facka
(zdice, 4.2.2010 21:48:38)
Odpovědět
Oranzovy darebak Rath jiz zpusobil Stredoceskemu kraji skody za vic, nez miliardu Kc. Dusledky jeho oranzovy stylu "po nas potopa" budeme muset napravovat po desetileti. Chapu, ze oranzovy placeny manipulator z lihace se k teto tragicke skutecnosti nechce vyjadrovat...
Re: MUDr. Rathovi se možná blíží další facka
(zeman, 3.2.2010 20:47:41)
Odpovědět
Spratek Rath by jich zasloužil jistě více a to je asi chyba rodičů a školského systénu a patrně i genetické výbavy , která se nedá dohnat. Macek ale nemá morální právo někoho vychovávat nebo trestat. Je to totiž podobná kreatura, který se ale stáhl na čas z politiky, když už se nabalil
Re: MUDr. Rathovi se možná blíží další facka
(genetik, 4.2.2010 21:34:52)
Odpovědět
U Ratha se genetika projevila naprosto presne: Otec StB-ak, syn darebak.
Re: MUDr. Rathovi se možná blíží další facka
(sestra, 3.2.2010 11:47:21)
Odpovědět
p.Rath je hulvát a nikdo ho nezmění,vše co dnes kritizuje,kdysi jako předseeda České lék.komory chtěl zavádět,byl hnusný a NENÁVIDĚNÝ,jelikož byl odtržený od běžné praxe!!!Choval se jako arogantní mocipán/jsem celoživotní zdravotník,t.č.důchodce/,dodnes na něho nezapomenou tisíce doktorů.Uráží a kritizuje,protože na hlubší analýzy mu nezbývá čas - jak může jediná osoba stihnout,zodpovědně plnit pracovní povinnosti coby hejtman/plný úvazek a více/,poslanec - další úvazek ,má-li být jeho práce kvalitní za spoustu peněz a náhrad, soukromý lékař,který využívá všech výhod farmaceutických firem atd...,majitel velké Polikliniky,kterou koupil za 150 mil.Kč a zaměstnává /okrádá/spoustu lékařů a seter, a v neposlední řadě jako vzorný manžel dvou žen a rodič!!NO?NENÍ TO ZÁZRAČNÝ ČLOVĚK??? To už nemluvím,jak stihne několik finančních rad a podobných aktivit. Očk.látky,které mají expiraci min.3 roky, nakoupily všechny státy za více než my a ještě není všem dnům konec.
Re: MUDr. Rathovi se možná blíží další facka
(ferda, 3.2.2010 16:26:07)
Odpovědět
"sestro", mít svůj názor, je jistě v pořádku,mít možnost na něj reagovat je stejně tak v pořádku, ale myslet si tak arogantně že mám pravdu, jako jste to předvedla ve svém příspěvku,Vy,to je patrně již některá z těžších psychiatrických diagnóz :-))

Mrzí mne, že jste nešla v oblasti evoluce s většinou směrem vzhůru od vývoje opic k člověku, ale běžela jste opačným směrem.....
Re: MUDr. Rathovi se možná blíží další facka
(beroun, 4.2.2010 21:31:17)
Odpovědět
Projevil ses opet jen jako primitiv a pomatenec, ferdo. Kdo by ale cekal cokoli jineho od placeneho manipulatora z "lihace", vid? :)
Re: MUDr. Rathovi se možná blíží další facka
(darebaky odhalovat!, 4.2.2010 21:51:56)
Odpovědět
Rath je objektivne nejvetsi darebak ceske politicke sceny, o tom neni nejmensich pochyb. Nikdo jiny se nedopustil tolika kriminalnich cinu a lumparen, jako on. Strucne na pr.:
- Organizovani korupce zdravotnickych firem,
- prijimani uplatku za setkani s nim jako zastupcem CLK,
- prijimani uplatku za setkani s nim jako ministrem,
- tunelovani CLK,
- podvodem ziskanou licenci,
- podvodem ziskanou atestaci,
- organizaci kradeze ucetnictvi CLK,
- organizovani masove korupce volicu z verejnych penez,
- vyhrozovani soudu,
- lzive pomluvy (za nez byl odsouzen),
- organizace kradezi verejnych penez,
- dosazeni kriminalnika na post sveho financniho namestka,
- mozna spoluucast na kradezi 300 milionu svym financnim namestkem,
- nemravny zivot v de facto bigamii,
- nestoudne lhani ("lzi pouzivam kazdy den"),
- prospecharske obelhavani volicu,
- nazorova salta podle momentalnich “prani” vlastni kapsy,
- tezka poskozeni ceskeho zdravotnictvi,
- vydirani prijemcu krajskych dotaci,
- navadeni VZP k nezakonnemu jednani,
- nekompetentnost prokazana vsude, kam kdy prisel,
- zpackal vsechno, na co kdy sahnul, krome pripadu, kdy profitovala jeho vlastni kapsa,
- atd. atd. - dalsi priklady si doplni laskavy ctenar sam...

Jen hlupak nebo darebak muze takoveho hochstaplerskeho gaunera obdivovat, natoz volit...
Re: MUDr. Rathovi se možná blíží další facka
(dita, 3.2.2010 12:20:22)
Odpovědět
Petře, článek je velice dobře napsaný, až na to , že by Rath potřeboval komletně profackovat !! Na někoho takovýho , co to je jedna facka....
Re: MUDr. Rathovi se možná blíží další facka
(marko, 3.2.2010 12:29:20)
Odpovědět
Vážená občanko, pokud myslíte vážně, že s.Rath
měl pravdu, jako vždy, tak to svědčí o jediném
a sice o vašem ubohém charakteru. Normální, slušný člověk je totiž schopen rozlišit, co je
a co už není slušnost. V případě Ratha je vše jen svinstvo, které poslouží jen jemu u takových,
jako jste vy.
Re: MUDr. Rathovi se možná blíží další facka
(ferda, 3.2.2010 16:37:18)
Odpovědět
marko, marko,........ pokud se budeš takhle pořád zlobit, tak tě jednoho krásnýho dne prostě jebne.....

dívím se, že ještě žiješ, když Krajské volby dopadly tak jak dopadly.
Pro tebe ani modrá obloha není nikdy dost modrá a ani voda nikdy dost mokrá....:-))
jak se ti žije 24 hodin sám se sebou? děs , co?
Re: MUDr. Rathovi se možná blíží další facka
(standa01, 3.2.2010 21:48:48)
Odpovědět
Příště: "krásnÉho dne" a "Krajské volby" s malým k. Děkuji.
Re: MUDr. Rathovi se možná blíží další facka
(neo, 4.2.2010 21:42:03)
Odpovědět
Ferda z lihace je uz uplne "mimo". Svou zlobu a zast oranzovych bestii projektuje uz i do klidnych faktickych prispevku jinych diskuteru. :)
Re: MUDr. Rathovi se možná blíží další facka
(beroun, 3.2.2010 13:37:31)
Odpovědět
Podvodny "doktor" Rath nesaha pani ministryni, ktera ma vyssi vzdelani nez on, ani po paty. A to ani moralne, ani odborne. Jeho hulvatstvi jen potvrzuje vseobecne znamy fakt, ze je gauner prvni tridy, ktery se nestiti niceho, pokud mu z toho kouka jakykoli osobni prospech. V diskusi vecne zcela propadl, tak si pomahal podrazy, jak je u neho zvykem.
Re: MUDr. Rathovi se možná blíží další facka
(ferda, 3.2.2010 16:56:34)
Odpovědět
beroun, nechtěl jste napstat , že Rath je guner v první třídě ??? / teprve v první...:-))/ protože ve srovnání s modrýma křepelkama jako: Bém, Gandalovič, Bendl,Topolánek, Íčko Langer,Řebíček, Bursík atd.atd.Ti mají podle svého chování a případů které je doprovázejí, vystudovanou již dávno VŠPG - Vysoká škola politického gangsterismu :-))))
Re: MUDr. Rathovi se možná blíží další facka
(standa01, 3.2.2010 21:45:33)
Odpovědět
Příště: "s modrýmI křepelkamI". Děkuji.
Re: MUDr. Rathovi se možná blíží další facka
(ferda, 4.2.2010 10:19:53)
Odpovědět
.... mám to napsáné správně, může být jak " s modrýma křepelkama, tak i s modrými křepelkami....

nesmí být např: s modrými křepelkama, nebo naopak, s modrýma křepelkami....

Stando, nestudoval jsi někde ve Rwandě ?
ps. :Kokoti jsou nepřekonatelní mistři ve vyvolávání potíží v jinak klidných situacích..:-))v této oblasti dosahuješ rozměrů mamuta...:-))
Re: MUDr. Rathovi se možná blíží další facka
(iiiii, 4.2.2010 16:11:40)
Odpovědět
Ferdo,nejlepší je s modrýma Šmoulama.
Re: MUDr. Rathovi se možná blíží další facka
(hahaha, 4.2.2010 21:55:57)
Odpovědět
O tvem "mistrovstvi", ferdo, by se dalo mluvit jen v souvislosti s podplacenymi oranzovymi manipulacemi z lihace. To by se ale slusny clovek musel jit nejdriv vyzvracet. :)))
Re: MUDr. Rathovi se možná blíží další facka
(beroun, 5.2.2010 18:34:24)
Odpovědět
Opet ses projevil jako nevzdelany hlupak z "lihace", ferdo. Ukazals, zes nezvladnul ani latku ze ZS. Ani naznakem totiz neni pravda, ze "s krepelkama" je spravne. Je to samozrejme spatne a pravdu ma opet Standa. Zrejme jsi propadal i z ceskeho jazyka, vid? :-))) Kdo by ale cekal od poplacenych manipulatoru z lihace nejakou uroven, ze? :-)
Re: MUDr. Rathovi se možná blíží další facka
(beroun, 4.2.2010 21:27:28)
Odpovědět
Ferdo, tvoje dalsi podplacena manipulace z "lihace" jen pripomina vtip "a vy zase bijete cernochy". :) Nestacil sis vsimnout, ze clanek je o darebaku Rathovi, anebo si jen chces zaslouzit svou denni mzdu za oranzove manipulace? :)
Re: MUDr. Rathovi se možná blíží další facka
(ferda, 5.2.2010 1:10:34)
Odpovědět
beroun :-))na ty Tvé příspěvky, které se stále opakují, jak slovně,tak i obsahově se už nedá reagovat, všem musí být jasné, že jsi nemocný člověk..:-))jediné co mněníš je Tvůj nick, ?.))
Pokud budeš argumentačně připravený, rád tady budu s Tebou diskutovat, pokud tady chceš ale jen verbálně kálet, přenechám Ti prostor pro Tvé věrné, modré kajakáře, jenž tak rádi jezdí špinavými žumpami všedního dne..... :-))
Re: MUDr. Rathovi se možná blíží další facka
(ferda, 5.2.2010 1:13:08)
Odpovědět
beroun :-))na ty Tvé příspěvky, které se stále opakují, jak slovně,tak i obsahově se už nedá reagovat, všem musí být jasné, že jsi nemocný člověk..:-))jediné co mněníš je Tvůj nick, ?.))
Pokud budeš argumentačně připravený, rád tady budu s Tebou diskutovat, pokud tady chceš ale jen verbálně kálet, přenechám Ti prostor pro Tvé věrné, modré kajakáře, jenž tak rádi jezdí špinavými žumpami všedního dne..... :-))
Re: Ferda schizofrenik ?
(beroun, 5.2.2010 6:11:39)
Odpovědět
Komicky Ferdo, do lekarskych diagnoz se radeji nepoustej, jestlize svym chovanim pripominas schizofrenika. Jedno tvoje "ja" odpovida na prispevek, ale druhe tvoje "ja" tvrdi, ze se odpovedet neda. Mas zrejme jeste treti "ja", ktere tvoji odpoved posle jeste jednou! Mel bys vyhledat okamzite pomoc psychiatra! Budiz ti vsak utechou, ze vazne dusevne nemocnych pomatencu je ve vasi oranzove mafii z lihace vic... :)))
Re: MUDr. Rathovi se možná blíží další facka
(beroun, 5.2.2010 6:27:34)
Odpovědět
Komicky Ferdo, take druha cast tveho prispevku je usmevna. Obvykle jsi z diskusi vychazel "jako spraskanej pes", avsak najednou ses "znovu narodil" a nabizis fundovane a slusne diskutovani? To spis budi dojem, ze sef smeny Paroubkovych podplacenych manipulatoru z lihace priradil nick "ferda" nekomu jinemu, protoze na ty "ferdovy propadaky" uz nemohl divat... ;)))
Re: MUDr. Rathovi se možná blíží další facka
(beroun, 5.2.2010 23:05:29)
Odpovědět
Stale jsi mi neodpovedel na otazku "Nestacil sis vsimnout, ze clanek je o darebaku Rathovi, anebo si jen chces zaslouzit svou denni mzdu za oranzove manipulace?". To jsi dokonce i tak zbabely? :-)))
Re: MUDr. Rathovi se možná blíží další facka
(standa01, 3.2.2010 14:21:57)
Odpovědět
Pane bože..."To co Rath řekl byla čistá pravda jako vždy." O Vašem intelektu si oprávněně myslím, že je absolutně nulový, možná dokonce do mínusu. Vždyť on sám řekl, že lži používá každý den. Lže Vám a Vy mu ro žerete jako tupé ovce.
Re: MUDr. Rathovi se možná blíží další facka
(Stredocech, 4.2.2010 22:04:41)
Odpovědět
Stando, to nejsou prispevky skutecnych diskuteru, ale jen placene manipulace z "lihace". Vzdyt sam Paroubek existenci manipulacnich tymu "vybranych clenu, kteri 'pracuji' na internetovych diskusich" priznal. Nikdo prece nemuze byt az tak tupy, aby Rathovi jeho lzi jeste bastil! ;)
Re: MUDr. Rathovi se možná blíží další facka
(Jana, 3.2.2010 9:37:52)
Odpovědět
Mohu jen souhlasit s článkem. letos mi bude 60 let , ale když se na obrazovce objeví pan Rath, který jen útočí do lidí, snaží se je ponížit raději odcházím. Musela bych mu dát taky pár pohlavků. Takového politika bych vykopala z parlamentu. Velice škodí ČSSD.
Myslím si, že jen malý člověk umí stále tak ubližovat jako on. Nevím stálo by za to slyšet posudek psychiatra na jeho chování. Dle mého se chová jako spratek.
Re: MUDr. Rathovi se možná blíží další facka
(Vojta H., 3.2.2010 10:06:41)
Odpovědět
Jano,máte špatný odhad na lidi.Když odcházíte,děláte chybu,nemůžete tomu porozumět za co kope Ráth.Jednou mu dají všichni za pravdu i Vy.Mejte svůj názor,nikdo Vám ho nebere.
Re: MUDr. Rathovi se možná blíží další facka
(Jana, 3.2.2010 10:34:30)
Odpovědět
pane Vojta netvrdím, že jsem znalec lidí. Ale mám hodně přátel,tak snad lidem rozumím. Tvrdím, že chování pana Ratha je útočné a hloupé. Nechápu, že lidi se k sobě mohou takto chovat. Jsme tady na světě na chvíli a politik by měl vytvářet podmínky pro lepší život lidí a né v lidech vytvářet negativní emoce. Tento člověk nemá vůbec nic dělat v politice. DEocela se potvrzuje to, že malý chlap je většinou protivný a sebestředný.
Re: MUDr. Rathovi se možná blíží další facka
(sestra, 3.2.2010 11:51:26)
Odpovědět
Paní Jana špatný odhad nemá,je to psychopat,který pro sebezviditelnění udělá cokoliv,změní politické strany,ale je slyšet a má prachy. Osobní zkušenosti!!!
Re: MUDr. Rathovi se možná blíží další facka
(konzultant, 5.2.2010 6:22:25)
Odpovědět
To, ze Rath ma psychicky narusenou osobnost, je vseobecne uznavany nazor. Jeho dusevni poruchu ma na svedomi nejen geneticka vybava, ale i vychova. Co jineho, nez zruda, asi mohlo vyrust od otce StB-aka a komunistickeho hochstaplera, jemuz kariera byla nade vse? "Jablko nepada daleko od strmu"...
Re: MUDr. Rathovi se možná blíží další facka
(důchodce, 3.2.2010 12:47:09)
Odpovědět
Když vidím a slyším MUDr Ratha,tak musím také odejít. Jeho vulgarita, sebestřednost,napadání každého s jiným názorem,urážení lidí a lhaní se nedá v klidu vydržet. Měl by se stydět za své chování.Omlouvá ho alespoň to, že takové chování je normální v ČSSD.Má okolo sebe ty samé hulváty
jako je on sám.
Re: MUDr. Rathovi se možná blíží další facka
(ferda, 3.2.2010 17:16:23)
Odpovědět
Do pekla, vážený pane důchodce jak jste psal raději s ODS tak připomínám, po MODRÉ, to je nejkratší cesta do pekla :-)))
pokud teda nejste zloděj jako ONI,Dábel je tady necháva ještě chvilku, aby tady utratili to nakradené, v pekle je jim to na nic :-))
Re: MUDr. Rathovi se možná blíží další facka
(standa01, 3.2.2010 21:53:50)
Odpovědět
Příště: "důchodČe" a "tedY".
Re: MUDr. Rathovi se možná blíží další facka
(Lucka, 4.2.2010 0:00:33)
Odpovědět
Hele, ferdo, Rath dostal facek ještě zatraceně málo, na to, jaký je gauner a sprosťák, je to prostě odjakživa jen prominentní spratek- je to anabáze stejná po jeho otci - to je jasné každému. Jen je škoda, že je nedostal napráskáno od někoho s lepším morálním kreditem, než je Macek, to je jediná chyba.
A prosím, nenavážej se tu do lidí, kteří to vidí objektivně, a také si dávej bacha na gramatiku, snižuje to vážnost tvých výroků, mají-li ještě nějakou :-))
Re: MUDr. Rathovi se možná blíží další facka
(ferda, 5.2.2010 11:02:22)
Odpovědět
rožni si více svíček, ať nepíšeš blbosti, ale jednu si vždycky lucko nechej na noc, ...Ty víš proč :-))) když to nemáš, tak jsi pak protivná :-))))

ps. to jste Vy pravičáci, stále jen lhát a vymlouvat se.... prý píšu poslepu a svítím si svíčkou.. ha, ha, ha, lucko, lucko,lhát se nemá,podívej se co to udělalo s králem lhářů Bémem, ten je čím dál menší :-úú tak dej pozor, ať se neztratíš :-)))
Re: MUDr. Rathovi se možná blíží další facka
(zzzzzzzzz, 5.2.2010 12:43:29)
Odpovědět
Opet jsi ferdo potvrdil svuj profil lidskeho odpadu, ktery by se dal nejvystizneji prirovnat k zapachajici stoce. Nikoho to ale nemuze prekvapit, protoze jen odpad se muze stat podplacenym manipulatorem z lihace... :-)))
Re: MUDr. Rathovi se možná blíží další facka
(Malek, 5.2.2010 6:37:42)
Odpovědět
Ferdo, uz ti tady radili, abys vyhledal lekarskou posychiatrickou pomoc. Tvoje legracni prispevky jsou cim dal zmatenejsi, jedno v nich ale pretrvava: Zlovolne nejspise podplacene manipulace ve prospech oranzovych grazlu, protoze nikdo normalni nemuze byt tak zrudne masochisticky, aby podporoval a obhajoval oranzovou mafii napojhenou na zlocin, jak priznal i Paroubek.
Re: MUDr. Rathovi se možná blíží další facka
(abc123, 5.2.2010 23:01:02)
Odpovědět
Nenechte se vysmat! Rath "kope" vzdycky jen a jen za sebe. Lze, podvadi, vydira, tuneluje, uplaci, organizuje kradeze, vzdy jen a jen, aby mu neco kaplo. Potrebuje platit svoji konkubinu, tak se snazi - na ukor vsech obcanu...
Re: MUDr. Rathovi se možná blíží další facka
(Kamila, 3.2.2010 10:12:41)
Odpovědět
Souhasím s Vámi, je to tak sprostý člověk že dlaždič má k němu málo. Ohánět se jeho titulem když sedí v lavici v parlamentu nebo je hejtmanem tak nevím kdo by se dal od něho léčit.Ta jeho arogance to jeho velké ego se nedá ani poslouchat.Co jeho děti ty musí ve škole trpět jak se jim děti smějou co mají za nafoukance tatínka...
Re: MUDr. Rathovi se možná blíží další facka
(ferda, 3.2.2010 17:07:20)
Odpovědět
jano, a ted budte tak hodná, když jste už vyšetřila MUDr Ratha, pustěte se do vyšetření a stanovení Dg. Zloprckovi MUDr Bémovi.
studijní materiál najdete v předminulých Otázkách V. Moravce...../ a to je vystudovanej psychiatr:-))/

Vy asi taky patřite k těm pravicovejm šmejdům, kteří mají radost ze svinstva které je kolem nás......
Re: MUDr. Rathovi se možná blíží další facka
(standa01, 3.2.2010 21:43:19)
Odpovědět
Nikdy jsem nikoho nenazval levičáckým šmejdem. Ani Vás takto nebudu titulovat i když s Vámi v mnohém nesouhlasím. Ale podle použitého výraziva si soudný člověk sám udělá názor, kdo tím šmejdem je.
Re: MUDr. Rathovi se možná blíží další facka
(beroun, 5.2.2010 20:27:03)
Odpovědět
Reknu to "na plnou hubu", stando. Levicacky smejd je tady v prvni rade ferda, placeny manipulator z lihace. Kazde zlo, i to oranzove, je treba nazyvat pravym jmenem a odmitat ho, jinak se rozbuji, jako rakovina. :)
Re: MUDr. Rathovi se možná blíží další facka
(Kveta, 5.2.2010 3:41:52)
Odpovědět
Vazena pani Jano, zcela s vami souhlasim a jak vidite, i vsichni skutecni diskuteri na teto diskusi - samozrejme krome placenych lharu z lihace, jejichz existenci priznal sam Paroubek. Krome Rathova hulvatstvi za nej mluvi predevsim jeho ciny, jak je uvedeno v diskusi vyse:

Rath je objektivne nejvetsi darebak ceske politicke sceny, o tom neni nejmensich pochyb. Nikdo jiny se nedopustil tolika kriminalnich cinu a lumparen, jako on. Strucne na pr.:
- Organizovani korupce zdravotnickych firem,
- prijimani uplatku za setkani s nim jako zastupcem CLK,
- prijimani uplatku za setkani s nim jako ministrem,
- tunelovani CLK,
- podvodem ziskanou licenci,
- podvodem ziskanou atestaci,
- organizaci kradeze ucetnictvi CLK,
- organizovani masove korupce volicu z verejnych penez,
- vyhrozovani soudu,
- lzive pomluvy (za nez byl odsouzen),
- organizace kradezi verejnych penez,
- dosazeni kriminalnika na post sveho financniho namestka,
- mozna spoluucast na kradezi 300 milionu svym financnim namestkem,
- nemravny zivot v de facto bigamii,
- nestoudne lhani ("lzi pouzivam kazdy den"),
- prospecharske obelhavani volicu,
- nazorova salta podle momentalnich “prani” vlastni kapsy,
- tezka poskozeni ceskeho zdravotnictvi,
- vydirani prijemcu krajskych dotaci,
- navadeni VZP k nezakonnemu jednani,
- nekompetentnost prokazana vsude, kam kdy prisel,
- zpackal vsechno, na co kdy sahnul, krome pripadu, kdy profitovala jeho vlastni kapsa,
- atd. atd. - dalsi priklady si doplni laskavy ctenar sam...

Jen hlupak nebo darebak muze takoveho hochstaplerskeho gaunera obdivovat, natoz volit...
Re: MUDr. Rathovi se možná blíží další facka
(poradce, 5.2.2010 13:28:06)
Odpovědět
Smutne cteni - a tim smutnejsi, ze odpovida skutecnosti.
Re: MUDr. Rathovi se možná blíží další facka
(maxan, 3.2.2010 10:26:31)
Odpovědět
Rath je živým důkazem pokleslé morálky politiků, a to nejen z řad ČSSD.Hulvát,exbicionista,chamtivec,kterému nestačí 100tis.jako hejtmanovi a tak potřebuje ještě dalších 80tis. za druhou funkci-poslance,kde má především možnost se zviditelnˇovat a provokovat.Je ideálním adeptem na agenta provokatéra,Pecina my ho mohl použít jako modelový příklad.Rozhodně však nepatří na post politika ve vedoucí funkci.A to se znovu vecpal na kandidátku socdemáku,o důvod víc je nevolit.Kdyby nebyly ve vedení podobné týpky,tak by dávno nebyl ani hejtmanem,protože plusové hlasy straně určitě neziskává.
Re: Lzi-doktorovi Rathovi se doufejme blíží další facka
(beroun, 3.2.2010 13:29:52)
Odpovědět
Rath je rovnes vyborny priklad slizskeho bezcharakterniho karieristy. Vlisal se do Paroubkovy prizne tim, ze patolizalsky zneuzival odborne komory k politickym manipulacim ve prospech oranzove mafie a hloupy Paroubek mu to spolknul "i s navijakem". Ted si ho v oranzove mafii drzi jenom proto, ze vedle neho, jako nejvetsiho lumpa politicke sceny, vypada jako "bodry strejda", ktery to s lidmi "mysli uprimne", i kdyz jim krade penize z kapes.
Re: MUDr. Rathovi se možná blíží další facka
(Jirka, 3.2.2010 10:44:34)
Odpovědět
Divím se lidem v ČSSD, že tam takového člověka drží. Bere jim hodně příznivců. Drzost Ratha nemá hranic. Člověk slušný, který jde rovnou cestou životem jen se diví, jak drzost lidem vychází. Já takové lidi však volit nebudu. Již nevěřím, že by mě takoví lidé jako je Rath nebo Paroubek mohli politicky zastupovat. Oni káží vodu samy si pijí víno. Budu znovu volit Zemana.
Re: MUDr. Rathovi se možná blíží další facka
(Rys, 4.2.2010 16:19:39)
Odpovědět
Jirko a Jano,a co Topolánek ?,Ten se chová pěkně?Je hrubý a arogantní fyzicky napadl fatografa a ty jeho aféry/Toskánsko atd/ to je je vše OK,protože je to Odésák.Všimněte si,že při jakékoliv řeči v televizi si neodpustí rýpnout do Paroubka,nebo do CSSD.Je to normální hulvát a to vy nevidíte.Ráth není malé postavy.,střední.Bém a Cykrt jsou na tom hůř.Každý je takový jaký je,jen připomínám vaši poznámku.
Re: MUDr. Rathovi se možná blíží další facka
(Kveta, 5.2.2010 3:47:57)
Odpovědět
Nekde jsem cetla, ze Ratha si Paroubek drzi jen proto, aby mohl vedle takoveho darebaka a hulvata vypadat jako hodny strejda, ktery to s lidmi mysli dobre. Jenze uz i ti hloupejsi lidi zacinaji chapat, ze je to jen Paroubkuv podvod. Darebaka totiz muze podporovat zase jen darebak. To Paroubkovi jeste nedoslo.
Re: MUDr. Rathovi se možná blíží další facka
(sivec, 3.2.2010 12:24:13)
Odpovědět
Tento socanský hulvát si může podat ruce s Paroubkem. Taková zloba a zášt se hned tak nevidí !
Re: MUDr. Rathovi se možná blíží další facka
(Shark, 3.2.2010 12:45:16)
Odpovědět
To je neuvěřitelnej blábol. Za prvé je třeba konstatovat, že chřipce rozumí kdekdo, pak je třeba konstatovat, že po oznámení vlády na podzim 2009 o zakoupení vakcin byla medii bomardována a souzena za to, že vakciny bude málo a pak po odeznění první vlny se zase objevili generálové hygieny, kteří vědí, jak to mělo být správně. Zatímco Británie a Francie zakoupila 100% poču vakcin,a to pro dvojitou vakcinaci, česká vláda přes svoji uměřenost bude takovými rozumbrady po bitvě peskována a bude brát knížecí rady. Co je skutečným problémem, je to, že nejsme vyspělá demokracie, v té totiž odborné autority mají autoritu, u nás o použití vakciný mudruje i šéf záchranky, který v životě nikoho nevakcinoval. Zajímalo by mě, zda by si nechal udělat transplantaci od kolegy ze sanitky. Prezident na tom není o nic líp.
Podlpaceni lhari z lihace...
(beroun, 3.2.2010 13:20:53)
Odpovědět
Vazeni ctenari a diskuteri! Nezapomentem na Paroubkovy manipuacni tymy podplacenych "vybranych clenu, kteri 'pracuji' na diskusich", jak Paroubek kdysi nechtene sam priznal. Super-gaunera, jako je tunelar CLK, multipodvodnik, vyderac, uplatkar, de facto bigamista atd. Rath, nemuze obhajovat nikdo jiny, nez poplaceny lhar z "lihace".
Re: Podlpaceni lhari z lihace...
(unkas, 3.2.2010 14:06:46)
Odpovědět
Hele,beroun,vysyp si z té tvé makovice tu modrou řezanku.Snad přestaneš psát takové pitomosti!
Re: Podlpaceni lhari z lihace...
(Kveta, 5.2.2010 3:59:47)
Odpovědět
Paroubek by ale prece nerikal, ze si drzi lhare, kteri "pracuji na diskusich", kdyby to nebyla pravda. Proc by lhal tak, aby si sam skodil?
Re: Podlpaceni lhari z lihace...
(beroun, 5.2.2010 22:55:16)
Odpovědět
Tak, chlapce, jsou tady dve moznosti: Bud nesledujes, co tvuj dusvne vazne nemocny "vudce" s hitlerovskym "zvlastnim poslanim od nejvyssi bytosti" blaboli, anebo jen lzes, jak se na placeneho manipulatora, o kterych Paroubek mluvil, "slusi a patri". Jse zvedav, co si vyberes. :-)))
Re: MUDr. Rathovi se možná blíží další facka
(Silberstein, 3.2.2010 13:34:08)
Odpovědět
David je řízný muž, bravurní řečník, talentovaná inteligentní osobnost s velkým charismatem. Zaprděným a závistivým českým vychcánkům se pochopitelně líbit nemůže a také nelíbí a to zejména těm na pravici. Na jméno mu nemůže přijít např. i vrtošivý stařík Pružík i Pružíkův dřívější vlček Macík.
Re: MUDr. Rathovi se možná blíží další facka
(beroun, 3.2.2010 13:42:10)
Odpovědět
Inteligentni gauner je ta nejhorsi mozna varianta gaunera. Proto je Rath odmitan drtivou vetsinou lidi bez rozdilu politicke orientace. Podplaceni lhari z "lihace" samozrejme museji na super-darebaka "pet ody", jinak by si nezaslouzili svuj "jidassky gros"... :))
Re: MUDr. Rathovi se možná blíží další facka
(zeman, 3.2.2010 20:26:54)
Odpovědět
jen bych doplnil: Významným motivem chování toho spratka je neukojená touha po moci, penězích a obdivu, říznutá sebeobdivem a absencí uznávání jakýchkoliv pravidel a hodnot než jen svých. A chudí duchem mu to bohužel žerou
Re: MUDr. Rathovi se možná blíží další facka
(beroun, 5.2.2010 6:03:13)
Odpovědět
Rathove "moralni" vybave se nelze divit, jestlize jeho otec byl StB-ak a komunisticky hochstapler.
Re: MUDr. Rathovi se možná blíží další facka
(jan Mareš, 3.2.2010 13:45:40)
Odpovědět
dobrý den, chtěl bych reagovat na článek samotný i na reakce čtenářů. Dlouhodobé zkušenosti z toho jak pan Rath vystpuje na veřejnosti, jak se chová ke svým politickým rivalům mě uvádí v uvytržení. Většího idiota jsem zatím v naščí politicee neviděl, jeho asrogance, namyšlenost nezná mezí. Nějaká pokora vzhledm k jeho povolání asi neexistuj, zná pouze urážky a zostopuzení, jeho aktivity okolo členství v ODS, jeho protěžování zahraničních firem v době, kdy byl presidentem lkařské komry, to jsme snad nezapomněli. Nebo ano ?????????? Nejsem volič ODS ale pan Rath dělá panu Parobkovi opravdu špatnou službu, špiní jméno sociální demkracie a jde mu , stejně jako ODS, pouze om koryto, Jan Mareš
Re: MUDr. Rathovi se možná blíží další facka
(unkas, 3.2.2010 14:10:41)
Odpovědět
Můžeš,prosím,citovat nějakou urážku či sprosté slovo,které Rath vyslovil?Děkuji za plejádu tvých příspěvků.
Re: MUDr. Rathovi se možná blíží další facka
(ferda, 3.2.2010 17:34:45)
Odpovědět
Vsadím se, že nedostaneš ani jeden příspěvek, ti modří krocani dovedou jen tři věci, lhát, krást a manipulovat...:-))

už vím co je to za ptáka v logu ODSS- je to straka, straka vážení :-)) a největší šmejd Bém si to vzal k srdci asi nejvíce....

proč nepříjde někdo z pravého pol. spektra s návrhem, jak zkultivovat třeba výběrová řízení, ale vše jen doposud zásadně odmítali, ted je jim to už po dvaceti letech trapné, tak navrhují online zakázky....hmm, co to je, dyt se dají zakázky šít na míru.......
Re: MUDr. Rathovi se možná blíží další facka
(marko, 3.2.2010 19:23:04)
Odpovědět
Ty náš zlatej oranžovej Ferdo, ty ani netušíš
jaká je s tebou švanda a nejen dneska, ale
vždycky, když tě Džordžíno pošle dělat osvětu.
Re: MUDr. Rathovi se možná blíží další facka
(ferda, 3.2.2010 21:07:11)
Odpovědět
Unkas vás vyzval at píšete co sprostého, či urážejícího Rath povídal, kdy a kde? prosím tak do toho!!!!..... vidím, že je ticho.....
hmmm, to je to celé vaše hrdinství, lhát, krást, podvádět, vymýšlet si,manipulovat, žít jen na polopravdách... dávat pohlavky zezadu,provádět obstrukce,...Vy modrá, zlodějská lůzo každodenního dne.....
I Ghandí a Matka Tereza by Vám musela už dávmo nakopat prd..l ,nebo Vám plivnout do ksichtu...
Re: MUDr. Rathovi se možná blíží další facka
(unkas, 3.2.2010 21:47:32)
Odpovědět
Tak jsem nakoukl,žádné příklady sprostoty p.Ratha nevidím.Ony totiž žádné nejsou.Ale na modrou svoloč platí.Jinak,z ODS odešel proto,jak poté prohlásil:"V ODS se hrozně krade!"Zravím Ferdu,mám kocoura tohoto jména.Čau
Re: MUDr. Rathovi se možná blíží další facka
(ilja, 4.2.2010 16:24:32)
Odpovědět
unkas,Ráth je vysoce inteligentní člověk a nikdy by se nesnížil sprostým slovům,vždy uvažuje co mluví.To se o Topolánkovi s nastrčeným prostředníkem a Kalouskovi říct nedá.
Re: MUDr. Rathovi se možná blíží další facka
(beroun, 5.2.2010 17:26:24)
Odpovědět
Hlupakum se to tak mozna jevit muze. A od manipulatoru z lihace je to jen dalsi lez. Muzes si vybrat, co je ti blizsi, ale vyjde to na stejno. :-)
Re: MUDr. Rathovi se možná blíží další facka
(ferda, 4.2.2010 18:26:10)
Odpovědět
děkuji za pozdrav,přeji hezké dny a nebe bez !Modrých strak "
Pozdravuj svého kocora :-))
Ferda :-))
Re: MUDr. Rathovi se možná blíží další facka
(standa01, 3.2.2010 22:04:04)
Odpovědět
Kdo to byl Ghandí? Já neznám. Neměl jste náhodou na mysli jméno GÁNDHÍ a pouze to nejste schopen správně napsat?
Re: MUDr. Rathovi se možná blíží další facka
(marko, 3.2.2010 23:19:34)
Odpovědět
Máte to, stando01, marný, na naše největší
myslitele - Ferdu a Unkase, zkrátka nemáte.
Vypadá to, že s.Rath je jejich velkým vzorem.
Hoši, jste sice dobří, ale s.Rath je jen jeden.
Re: MUDr. Rathovi se možná blíží další facka
(Ferda, 3.2.2010 23:53:27)
Odpovědět
myslím si, že používání tzv. žargónu i v psaném projevu lze použít, ale stando01 ty o tom nic nevíš...., no nevadí, a i kdyby se stala tu a tam chybka, ta se na rozdíl, od Tvé pomalu ale jistě se vkrádající demence dá snadno opravit :-)

Mahátma GHÁNDÍ -bojovník za nezávislost Indie, politik, učitel,který nenásilně vyprostil svoji zemi od britsk.područí..... tzv. Velký duch se v r. 1919 stal hlavou Indického národního kongresu...
Stando, jeden trošku upravený citát od něj pro tebe :

"NESMÍŠ ZTRATIT VÍRU V LIDSTVO, LIDSTVO JE OCEÁN, PÁR ŠPINAVÝCH KAPEK JAKO JE NAPŘ. STANDA 01 V NĚM JEŠTĚ NEZAŠPINÍ CELÝ OCEÁN...."
Re: MUDr. Rathovi se možná blíží další facka
(standa01, 4.2.2010 8:35:49)
Odpovědět
No vidíš, že to jde. Jenom chtít.
Re: MUDr. Rathovi se možná blíží další facka
(standa01, 4.2.2010 8:43:44)
Odpovědět
Ještě doplním. Nevěděl jsem, že "Ghandí" je žargon.
Re: MUDr. Rathovi se možná blíží další facka
(ferda, 4.2.2010 10:36:06)
Odpovědět
stando, jak tak pozoruji, tak toho nevíš mnoho, pokud si myslíš, že jsem měl na mysli i Ghándího jako žargon, tak jsi vážně hloupější , než jsem si myslel...
ale ty vaše pravičácký praktiky jsou již průhledné, hodně průhledné, kde vám dochází argumenty, tam nastupují urážky, slinty, zesměšňování, inu,co naplat, kde nic není ani smrt nebere...., jedno Tobě i těm Tvým věrným lze závidět, Vy se nikdy, díky neobsahu ve Vašich hlavách, nemůžete utopit :-))))
Re: MUDr. Rathovi se možná blíží další facka
(poradce, 5.2.2010 13:25:31)
Odpovědět
Pane Ferdo, vyhledejte neprodlene pomoci psychiatra. Obavam se, ze ji nalehave potebujete.
Re: MUDr. Rathovi se možná blíží další facka
(ferda, 5.2.2010 18:15:28)
Odpovědět
Až se rozhodnu, že budu chtít zbohatnout z krádeží, tak se obrátím na toho nejlepšího z nejlepších psychiatrů zlodějů, ... půjdu rovnou k MUDr Bémovi :-)))
Re: MUDr. Rathovi se možná blíží další facka
(Sv. Jan, 5.2.2010 21:24:34)
Odpovědět
To bys musel jit k Rathovi, ten jako jediny tuneloval ceske zdravotnictvi, navadel VZP ke kriminalnimu jednani, organizpoval uplatky, vydiral, vyzyval ke korupcnimu jednani, podvadel pri ziskani licence i atestace, poskodil mnohe pacienty (zejmena tezsi), az vzniklo protirathovske obcanske sdruzeni pozustalych atd. atd.

Tolik zlocinu, jako Rath, nespachal snad zadny jiny lekar na cele zemekouli... K nemu bys mel na osetreni jit, vyborne byste si rozumeli. Uroven jeho lumparen totiz odpovida urovni lhani placenych manipulatoru z lihace... :))
Re: MUDr. Rathovi se možná blíží další facka
(xXx, 5.2.2010 13:58:35)
Odpovědět
Kdyz chces o nekom psat, ferdo, tak si alespon zjisti, jak se spravne jmsnule. Jinak jsi opet jen za hlupaka.
Re: MUDr. Rathovi se možná blíží další facka
(beroun, 5.2.2010 6:16:41)
Odpovědět
Projevil ses opet jako darebak, ferdo. Ke sprostemu plagiatorstvi s manipulacnim prekroucenym citatem se nikdo jiny, nez podplaceny lhar z lihace nemuze snizit... :)
Re: MUDr. Rathovi se možná blíží další facka
(ferda, 4.2.2010 10:58:37)
Odpovědět
už v tom zase jedeš? hmmm, škoda, tak si nezapomeň utřít nos, at neděláš mamce ostudu....

ps. pozor, včera ve zprávách bylo, že se to bílé, co je Tvůj kamarád, začal ředit nějakým svinstvem.....
tak raději klepni na dveře svého chlebodárce "šňupalistu" Béma... prý ma prvotřídní zboží:-))
Re: MUDr. Rathovi se možná blíží další facka
(beroun, 5.2.2010 20:10:20)
Odpovědět
Primitivni placeny manipuolator z lihace se opet ozval. :) Zajimalo by me, kam ta CSSD na ten odpad chodi, ze ho ma vsude, od svych soucasnych spicek az po poeldniho placeneho lhare...
Re: MUDr. Rathovi se možná blíží další facka
(xXx, 5.2.2010 10:04:44)
Odpovědět
Ferda - podpalceny manipulator z lihace - opet perli... :-))
Re: MUDr. Rathovi se možná blíží další facka
(dr., 5.2.2010 9:51:10)
Odpovědět
Rathovo hulvatstvi je rafinovanejsi, nez pouzivani hrubych slov. Vsimnete si, napr. ze tituloval pani ministryni "sestricko" i kdyz dobre vi, ze je to jeji puvodni povolani, z nehoz se vypracovala az k Ph.D., tedy urovni vzdelani, ktrou Rath nikdy nedosahnul. Dokonce pouzil podvod, aby dosahnul obycejne atestace.

Rathovo hulvatstvi je metoda jeho komunikace s nazorovymi rivaly. Vyslovi vedome lzivou pomluvu a sklizi jeji ovoce. Pokud "narazi" formalne se omluvi, ze to "myslel uprimne". Lide, kteri pomluvu neslyseli, si mohou myslet, jak je slusny, ze se omlouva, u lidi, kteri omluvui neslyseli, zustava spina na obeti jeho lzi. Ze svych lzivych pomluv ma tak dvoji "benefit".

Proto ho za lzive pomlouvani pravoplatne odsoudil take nezavisly soud, ktery neuveril, ze Rath o nepravdivosti sveho utoku nevedel. Na tema Rathovych podlych slovnich utoku by se data napsat kniha, jak kazdy vi, protoze "lzi pouziva kazdy den", jak sam priznal v TV interview. Ale kdo by se spinil se zrudou jeho formatu, ze?
Re: MUDr. Rathovi se možná blíží další facka
(ferda, 5.2.2010 11:14:49)
Odpovědět
"stando 01"

, nick "dr" je jeden z celé řady Tvých dlaších nových niků, jsi blázen , když Tě to tak stále baví......
ale jako "dr" i když nevím čeho, jsi argumentačně velmi slabý, asi tak, jako má vegetariánský hamburger antikoncepční účinek :-)))
Re: MUDr. Rathovi se možná blíží další facka
(dr., 5.2.2010 17:50:08)
Odpovědět
Ferdo, obycejnemu primitivovi jeho uroven prilis zazlivat nelze, nebot ta je ve zvacne casti vrozena. Horsi pripad vsak je, kdyz si primitiv mysli, ze je "mudrc". To jiz neni pouze vrozeny handicap, ale nevic i vada charakteru, ktera vznikla i vlastnim pricinenim individua. To je - Bohuzel - pripad vaseho chovani, v nemz vas neomlouva ani vas pravdepodobne kratce postpubertalni vek, hrube nedostatky ve vasi vychove, ani moznost, ze tak cinite za uplatu.

Pokud se nedokazete oprostit od svych primitivnich projevu a neumite reagovat vecne, na moje pripadne prispevky laskave nereagujte.
Re: MUDr. Rathovi se možná blíží další facka
(standa01, 6.2.2010 21:32:20)
Odpovědět
To je pouze jejich ideologie v praxi. Myslí si totiž, že stejně svinsky jako oni se chovají i ostatní.
Re: MUDr. Rathovi se možná blíží další facka
(onďa, 5.2.2010 15:56:16)
Odpovědět
Mluvíte o hulvátství,ale je to jeho způsob řečnění.Vždy mluví k věci a pravdivě.Mně jeho příspěvky baví a ráda je poslouchám. Je drsný,ale inteligentní.A vtipný a zábavný.Když mluví spouta jiných,usínám. U něj se dobře bavím. A proč další rána zezadu? nevidím důvod.A autor článku si jen potřeboval něco vydělat a myslím,že je mu srděčně jedno-kdo-komu a proč. Zdravím p.Ferdu a ostatní .
Re: MUDr. Rathovi se možná blíží další facka
(zzzzzzzz, 5.2.2010 16:41:32)
Odpovědět
Rathe je predevsim kriminalnik, ktery skodi kazdemu, komu skodit muze. Proto je prirozene, ze ho obhajuje odpad z oranzove mafie a jeho jednodussi priznivci. :-))
Re: MUDr. Rathovi se možná blíží další facka
(zzzzzzzz, 5.2.2010 17:07:44)
Odpovědět
Ano, hulvátství je jeho způsob řečnění a nejen to, dokonce zpusob jeho zivota. Strucne receno, je to hulvat a kriminalnik, ktery vzdy zpackal vsechno, na co sahnul - krome pripadu, kdy prospech sel do jeho kapsy. Jednosussim obdivovatelum oranzpvych bestii ale bude jeste par let trvat, nez to pochopi. Placeni manipulatori z lihace to vsak samozrejme nepriznaji... :-)))
Re: MUDr. Rathovi se možná blíží další facka
(ann48, 3.2.2010 22:56:47)
Odpovědět
Všimněte si, přátelé, kdo píše jaké diskusní příspěvky. Příznivci ČSSD zde píší ty nejhorší a nejsprostější příspěvky, tak se potom nedivme, že se vehementně zastávají pana Ratha, který je rovněž takový. Vidíte, že u něho jim nevadí, že vlastní velkou polikliniku, kterou zprivatizoval, ale jiné obviňuje ze zlých úmyslů a přitom chce nemocnice, které jsou a. s. znovu znárodnit. Když byl šéfem Lékař. komory, tak navrhoval, aby pacienti platili za návštěvu u lékaře alespoň 150 korun, že to tak funguje všude ve světě, a ejhle, nyní mu děsně vadí 30 korunový poplatek. To, jak se snažil urazit paní ministryni přesáhlo všechny meze. Vždyť ona má vysokoškolské vzdělání jako on. Jeho milenka má velmi vysokou funkci v naši největší farmaceutické firmě, ale tím se nechlubí, protože věčně nadává na farmaceutické firmy, které prý údajně předražují léky. Tak je to u něho se vším, je jen smutné, že mu jeho voliči buď všechno tolerují proto, že tyto informace nemají a jsou jednodušší /bez urážky, prosím, je to pouze konstatování/, nebo v horším případě jsou stejní a proto jim to imponuje. S autorem článku naprosto souhlasím, protože každý slušný člověk se musí od p. Rátha odvrátit.
Re: MUDr. Rathovi se možná blíží další facka
(ferda, 4.2.2010 0:13:24)
Odpovědět
Pakliže,se případně , někdo od MUDr Ratha odvrátí, pak všichni ,kteří mají své smysly v pořádku, z modrých zlodějských podvodníků musí vyvrátit :-))
ale to není případ tady těch, kteří se dovedou jen otírat o někoho, komu nesahají ani po podrážku jeho bot....
tak si nechejme každý to své, Já slušného člověka MUDr Ratha,a Vy ten modrej zlodějskej ksindl :-)))třeba Bc.Šnaidera, inu, svůj ke svému :-))
mimo jiné, o tom ,jak jsou v drtivé většině léky předražené, vím poměrně hodně. Rád se tady sejdu s každým, kdo na toto téma chce diskutovat. I to, jak to chodí ve farma .společnostech.... jeden rep. průměrné farma.spol. ji samotnoou příjde na 60 tis. korun. Hádejte kdo jej nakonec platí ????
Re: MUDr. Rathovi se možná blíží další facka
(standa01, 4.2.2010 8:40:41)
Odpovědět
Vysvětli mi tedy, kdo platí konkubínu Tvého oblíbence doktora Ratha, místopředsedkyni dozorčí rady jedné velké farmaceutické firmy, kterou si lžidoktor nabrnknul coby ministr zdravotnictví?
Re: MUDr. Rathovi se možná blíží další facka
(ferda, 4.2.2010 10:49:43)
Odpovědět
Myslel jsem , že diskuze bude o tom, kolik nás stojí provoz třeba jediné farmaceutické společnosti, jak se tyto společnosti předhánějí v úplatcích pro doktory, jak jsou marnivé, jaké jsou odměny pro vedení těchto společností, jak motivují SUKL aby povolil uvedení na trh třeba již 35 léku na léčbu vysokého tlaku, jen pro příklad, ve |Franciii, jsou jen 4 tyto léky....
/myšleno podobná molekula účinné látky, ale od jiné firmy /
A co dělá milenka Rátha v Zentivě? asi pracuje, ne? a jen pro úplnost, Zentiva už není česká společnost....Majorita je v držení Sanofi Synthelabo Přesněji Sanofi-Aventis/Francie/
Re: MUDr. Rathovi se možná blíží další facka
(unkas, 4.2.2010 19:42:55)
Odpovědět
Tedy Ferdyš,ty máš výdrž!To je zbytečná námaha jako když cpeš širší do užšího.Jo a kocoura jsem pozravoval,ale čuměl na mě jak vemeno z votrub!
Re: MUDr. Rathovi se možná blíží další facka
(Silberstein, 4.2.2010 20:43:39)
Odpovědět
Ferdo, nech ty "moudré" hochy psát, do zadku je pálí žhavý dráht.
Placenemu manipulatoru ferdovi z lihace
(prosta fakta, 4.2.2010 21:15:23)
Odpovědět
Uplatky ve zdravotnictvi explodovaly do masovych rozmeru, v obdobi, kdy CLK vedl Rath. Misto, aby dbal o prosazovani etiky do lekarskeho stavu, jak mu funkce ukladala, sam organizoval uplatky, ktere pak tuneloval z CLK (jak konstatoval i soud). Samozrejme, ze Paorubkovi placeni lhari z "lihace" se snazi fakta o oranzovych darebacich zakamuflovat.

Nacistickym metodam oranzove mafie se nelze ale divit, jestlise Paroubek se zamiloval do hitlerovskeho "poslani od nejvyssi bytosti" a Rath do goebbelsovskeho "lzi pouzivam kazdy den", Zaoralek si vybral pro svou karieru specializovane studium marxismu-leninismu v dobe nejhorsiho teroru komunistickych zlocincu proti obcanum nasi vlasti. A podobneho lidskeho odpadu je oranzova mafie plna...

Ze se nestydis, ferdo, takovym gaunerum slouzit!
Re: Placenemu manipulatoru ferdovi z lihace
(unkas, 5.2.2010 0:03:41)
Odpovědět
Hele ty prostej,ty jsi zlitej jak vepř?Co plácáš za nesmysly?Ty už máš z těch novinových blábolů v makovici pěknou bramboračku.
Re: Placenemu manipulatoru ferdovi z lihace
(abc123, 5.2.2010 9:59:43)
Odpovědět
Jak videt, nenasel jste jediny fakticky protiargument. Vasemu hulvatstvi kazdy slusny clovek rozumi jen jako vizitce vasi ubohosti, ktera jen potvrzuje, co za lidsky odpad podporuje oranzove bestie.
Re: Placenemu manipulatoru ferdovi z lihace
(ferda, 5.2.2010 11:26:00)
Odpovědět
protiargument na co ?????? to jako na tento výše vystříknutý ejakulát ????

pane, aby se dalo reagovat, tak to musí mít aspoň trošku úroveň, k té Vaší se to asi přiblížilo velmi hodně, -pakliže jste to nepsal Vy sám,....:_)))

ps. výzva byla, co sprostého a koho verbálně urazil MUDr Rath, Svatý to člověk...., to , že někoho oslovím jeho původním povoláním, nemůže být přece urážka... hmmm, ale jak komu voní seno, že ? dobrou chuť:-))
Re: Placenemu manipulatoru ferdovi z lihace
(poradce, 5.2.2010 12:57:09)
Odpovědět
Pane Ferdo, prispevek "prosta fakta" uvadel konkretni udaje a citaty zminenych politiky. Na by slusny diskuter opdpovedel faktickymi protiargumenty (pokud by je mel). Bohuzel vsak "diskuteri" hajici oranzove zlocince, kteri tezce skodi nasi vlasti, se pri absenci argumentu uchyluji jen k ubohym sprostym osobnim utokum.

Dluzno rici, ze pan Paroubek do svych manipulacnich tymu vybiral spatne, nebot vybral jen ubohy moralni odpad. Na druhe strane je vsak pochopitelne, ze do tymu placenych lharu se nic jineho ziskat neda.
Re: Placenemu manipulatoru ferdovi z lihace
(poradce, 5.2.2010 12:58:52)
Odpovědět
Errata: "...politiku. Na ne by..."
Re: Placenemu manipulatoru ferdovi z lihace
(abc123, 5.2.2010 18:59:19)
Odpovědět
Tradicne jsi se projevil opet jako hlupak, ferdo. To ze placeny manipulator z lihace omlouva sveho kolegu hulvata Ratha je prirozene, vzdyt je za to placeny! ;)))

Podle tvych usmevne tupych manipulaci by melo byt normalni, ze napr. pri sve navsteve psychiatra ho oslovujes "studente"... Uz chapes komickou pomatenost svych blabolu z lihace? :-)
Re: Placenemu manipulatoru ferdovi z lihace
(majka, 6.2.2010 7:17:20)
Odpovědět
Kdyby tu vládla ta modrá sebranka déle, tak už tu není ani kámen na kameni a k obědu voda s vodou.
Re: Placenemu manipulatoru ferdovi z lihace
(aaaaaaaa, 7.2.2010 1:10:50)
Odpovědět
Za to oranzovou mafii rozkradene miliardy na uplatky jsou "to prave orechove", vid?
Re: Placenemu manipulatoru ferdovi z lihace
(prosta fakta, 5.2.2010 14:36:48)
Odpovědět
Unkas: Pokud si myslis, ze prispevek neni pravdivy, misto primitivnich vypadu jsi prece mohl vyvratit, ze napr. Zaoralek pote, co propadl na VUT, se hochstaplersky zapsal na specializovane studium marxismu-leninismu v dobe nejtuzsi normalizace, kdy bylo kazdemu zcela jasne, ze komunisticka ideologie plodi jen zlo, a ze komunisticti zlocinci se sprahli s okupanty proti vlastniumu narodu. (Ja si dokonce myslim, ze se tento darebak dal do sluzeb StB/KGB, ale to dokazat nemohu).

Kdyby prispevek nebyl pravdivy, mohl jsi prece vyvratit, ze Rath se shlednul v goebbelsovskem "1000x opakovana lez se stava pravdou", coz aplikuje svym "lzi pouzivam kazdy den". Sam se dokonce vyjadril, ze na nacisticke ideologii neco musi byt, kdyz zaujala tolik lidi a priznal, ze ji studuje.

Kdyby prispevek nebyl pravdivy, mohls prece vyvratit tvrzeni, ze Paroubek si osvojil hitlerovske "zvlastni poslani od nejvyssi bytosti", o kterem pry dokonce "nikdy nepochyboval". Paroubek ale sva slova podporil i ciny, kdyz v r. 2006 podle NSDAP vytvoril teroristicke bojuvky "Kockovi kluci", ktere mely pachat nasili na politickych konkurentech. Nastesti to tenkrat media odhalila, tak z planu seslo, uskutecnil ho vsak o 3 roky pozdeji.

Kdyby prispevek nebyl pravidivy, mohls prece vyvratit tvrzeni, ze Rath byl odsouzen za lhani nebo ze organizoval korupci a tuneloval CLK, coz konstatoval i soud, a ze atestaci (aj.) ziskal podvodem. Pravda je vsak jeste horsi, Rath jako hejtman a statni urednik dokonce vydiral zadatele o krajske dotace...

Nic z toho jsi neudelal, jen sproste utocil. Z toho vyplyvaji dva zavery:
1.) Nemas nic, cim bys uvedena fakta vyvratil
2.) Podle "vrana k vrane seda" jsi jen stejny oranzovy darebak, jako vyse uvedeni...
Re: MUDr. Rathovi se možná blíží další facka
(zdice, 5.2.2010 13:45:11)
Odpovědět
Ty ferdo radeji nemysli, vzdycky z tebe vypadne jen nejaky blabol. Ale aspon je cemu se zasmat.. :-))
Re: MUDr. Rathovi se možná blíží další facka
(onďa, 5.2.2010 16:06:47)
Odpovědět
Ne,ne,ne,jen pokračujte,pane Ferdo.

Jste velmi osvěžující .A smíchu je v této
diskuzi opravdu zapotřebí.


mám ráda oranžovou ....
Re: MUDr. Rathovi se možná blíží další facka
(:-), 5.2.2010 16:46:55)
Odpovědět
hahaha

hohoho

hihihi

he he hehehe

...oranzovemu primitivovi staci ke stesi malo, vid, onďo? :-)
Re: MUDr. Rathovi se možná blíží další facka
(ferda, 5.2.2010 18:03:22)
Odpovědět
PANE " :-)" při Všem smíchu, nemáte tu správnou intonaci :-)
slyším tam velmi silné skřípění Vašich zubů :-))
Re: MUDr. Rathovi se možná blíží další facka
(:-), 5.2.2010 18:45:25)
Odpovědět
Z toho si nic nedelej, ferdo, to jsou jen tvoje halucinace a chorobne bludne predstavy. Ty jsou vsak ve vasi oranzove mafii celkem bezny dusevni stav. Vzpomen nepr. na Paroubkovy chorobne bludne predstavy o jeho "zvlastnim poslani od nejake nejvyssi bytosti" a la Adolf Hitler! Nebo se jen snazis vyrovnat svemu "Velkemu Vudci" - mezinarodnimu podvodniku Paroubkovi? :-)))

Dam ti navic zdarma jeste jednu radu: Nepouzivej cizich slov, jejichz vyznam ti zustal utajen. Mozna tak nebudes opet za hlupaka... :-)))
Re: MUDr. Rathovi se možná blíží další facka
(oooooooo, 5.2.2010 20:21:14)
Odpovědět
Ferdo, ty ses snad uz opravdu zblaznil uplne. Jestlize opravdu rikas "Myslel jsem , že diskuze bude o tom, kolik nás stojí provoz...", pak jsi zraly do ustavu pro dusevne nemocne. Clanek o tom, ze je Rath hulvat a darebak, proto take diskuse je o stejnem tematu, jak i kazdy hlupak pochopi. Samozrejme se ale budou placeni manipulatori z lihace diskusi snazit odvadet jinam, aby oranzove zlocince zakamuflovali, ale s tim se neda nic delat. Jsou za to placeni a chteji si vydelat svych par korun "na piivo", coz by pri sve primitivnosti jinak nedokazali... ;)))
Re: MUDr. Rathovi se možná blíží další facka
(M, 10.3.2010 10:39:26)
Odpovědět
Milenka MUDr.Davida Ratha už dávno nepracuje v Zentivě, kde se z pozice pouhé areačky doslova přes noc vypracovala na pozici top-manažerky (jednáním s tehdejším předsedou LOK) , ale na SUKLu, kde úspěšně zpřísňuje kontrolu léků (viz také nový volební plán ČSSD)