BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama




Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
BulletDoporučujeme
www.rssmonitor.cz

Mladá pravice

Revue politika

Virtually.cz

Vše o protiraketové obraně

Globalpress

aTeo.cz

Desatero Mladé pravice

Václav Klaus

Oranžáda.cz
BulletAnketa
Znáte nesympatičtějšího člověka ve svém okolí než je David Rath? Jsme zvědavi na Vaše odpovědi
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletReklama
Trika euportal
BulletReklama
BulletDoporučujeme
prave-spektrum.sk

Black Company

Skycorps

aTeo.cz

fragmenty.cz
Paroubkova cesta z krize za hvězdou
Autor: Dušan Streit | Publikováno: 1.2.2010 | Rubrika: Politika
Ilustrace

Já ji vidím jen jako cestu do emigrace. Připomíná mi to Benešovo: „Mám plán,“ kdy lidé dopovídali »aeroplán«. Tady ovšem nejde o Paroubka a jeho klan, ale o nás všechny.

Bohužel jsem příliš velký vlastenec, který je doma už příliš zakořeněn. I když bych se domluvil, moje jazyková výbava by mi neumožňovala plnohodnotný život v zahraničí. Přesto mě tyto myšlenky s vyhlídkou na případné vítězství socanů napadají.

Jestli mě to straší v akademické rovině, tak velké firmy a opravdu bohaté subjekty už dnes své aktivity a dokonce i své domicily přenášejí do ciziny. Samotná vyhlídka na vítězství naší levice vyhání podnikavé občany i podnikatelské subjekty. Už dnes se začíná uplatňovat negativní efekt avizovaného zvyšování daní.

Už minulý týden jsem psal o slaboduchém inzerátu, který útočí na nejnižší pudy oranžového voliče. A zdá se, že si dala ČSSD závazek každý týden laťku stupidity ještě překonat. Jen namátkou:

Prý budou „vytvářet příznivé klima pro investice a pro export". V legendě až přehnaně náš exportní potenciál spojují s dalším „přílivem investic". K tomu se dá říci jen toto: Tak proč hergot už dnes ty investory vyhánějí? Nebo jak chápat ty výhrůžky vysokými daněmi? A samotné vítězství levice by atraktivitu naší země pro investory srazilo pod jejich rozlišovací úroveň.

Koho by potom zdaňovali? Kdo bude masově zaměstnávat? Prý to vyřeší „vytvořením státní politiky zaměstnanosti". To opsali ze starých komunistických týdeníků? Na pobídky už nejsou peníze a ani by už nefungovaly při úprku korporací na východ. A všechny ostatní levicové parametry upřednostňující regulace chuť do podnikání výrazně omezují, pokud nemáme na mysli pijavice klientelismu. A pokud by stát se chtěl etablovat jako hlavní zaměstnavatel nebo zprostředkovatel práce, kdo bude tu armádu státních zaměstnanců živit?

Hned druhým bodem oranžové „cesty z krize" je „rozvíjení »zelené« ekonomiky a »zelená« pracovní místa". Tak to je tedy terno. Budeme vyhazovat peníze na neefektivní zelené nesmysly, abychom vybředli z krize? Už vidím, jak nám pomohou fotovolvatické elektrárny a biopaliva, na něž se už dnes musíme všichni skládat. Ale napříště z čeho? Pane Paroubku, zdroje už nejsou!

„Spustit funkční systém boje proti korupci a organizované kriminalitě", je dalším bodem na cestě k policejnímu státu, o čemž jsem už psal. Jde o návrat morálky udavačů a provokatérů. Omezení role státu by tu korupci omezilo účinněji. Vždyť kde se hlavně korupce a klientelismus projevuje? Ve vztahu soukromých subjektů určitě nikoliv. Jde o vnitřní problém veřejné správy a úplně nejhorší je politická korupce. Tak by si své Grosse, Srby, Doležely, Mrštiny a Bušiny měla politika řešit jako interní záležitost a neotravovat plošně občany, z nichž část se ještě naočkuje nenávistí proti úspěšnějším.

Dalším záchranným prostředkem má být „Obnova progresivního zdanění". A kruhem se vracíme jak k onomu kultu nenávisti k úspěšným, tak k negaci „příznivého klimatu pro investice a pro export". To snad musí pochopit i méně intelektuálně vybavený volič. Že se kapitál přesouvá za nižším zdaněním, je přece nepochybné.

Provést audity a revize ministerstev, úřadů, smluv státu a veřejných zakázek, které jsou dalšími body toho plku, to už znamená jen hašení ohně benzínem. Audity a revize, to bude další vyhození peněz oknem, pod nímž budou čekat na milióny od státu spřízněné firmy. Chcete jen otevřít další korupční kanál. Politik - chlap by řekl, závazně snížím administrativu takto a o tolik. Zruším tyto a tyto zbytečné úřady nebo jejich agendy. Ale vy plánujete organizovat jen další neprůhledné hrátky. A chcete přece kontrolovat i „státní politiku zaměstnanosti". Ono totiž nejde zároveň brojit proti nákladům státu a s tím spojené korupci a zároveň na stát převádět další kompetence. Navíc, pane Paroubku, smlouvy už bohužel platí v té podobě, v jaké je stát uzavřel, i když je podepsal za jiné vlády. Nebo chcete vydírat? Asi jen ty, kteří jsou propojeni s politickými konkurenty.

„Revidovat priority čerpání evropských fondů ve prospěch krajů, měst a obcí" je prázdná a nekontrolovatelná proklamace. Nevyznívala by tak farizejsky, kdyby kraje neovládla ČSSD. Takový Rath by zmíněné zdroje jistě "efektivně" využil.

Záměr „zrušit tendr na komplexní zakázku starých ekologických škod" by možná i pár miliard mohl ušetřit, kdyby za tím nebyla možná snaha zmocnit se tohoto peněžního veletoku „po oranžovu". Klany prostě bojují o životní prostor.

„Zvýšit dividendu ČEZ" a odčerpat kumulované zisky ve prospěch sociální oblasti znamená jen jedno: prožrat je. Ale není to žádný dobročinný záměr, ale příspěvek na volební kampaň ČSSD. Navíc jde o to, aby socani toho bumbrlíčka neoškubali natolik, jako se jim to podařilo se zhuntovanou českou ekonomikou.

A tak zůstává jediný bod, který bych podepsal: „Stáhnout ze sněmovny návrh na odškodnění církví".Ale já bych to řekl jinak: Historie nás všechny nějak poškodila, zejména ta fašistická, jejímž důsledkem pak byla i historie komunistická. Nelze odškodnit všechny historické křivdy skutečné, tím méně ty relativní. Nelze se vracet k prapůvodu toho, kdy si kdo co urval. A protože dnešní generace církvím nic nedluží, naopak se na ně bezprecedentně povinně skládá, považoval bych záležitost za narovnanou a směřoval bych k absolutní odluce od státu. Paroubka ovšem takové prohlášení nic nestojí, protože všichni víme, že většina je ateistů a ČSSD dělá populistickou kampaň.

Kritizoval jsem tady mnohokrát ODS, která opravdu sešla z pravicové cesty a jejich hodnot. Ušpinila se i personálně. Volit ji proto nebudu. Ale to, co by nás čekalo po vítězství ČSSD ve volbách, to by byla nedozírná katastrofa.

Chtěl bych se ještě zastavit u samotného Paroubka. V poslední době potvrdil, že je to nabubřelý chvastoun ducha mdlého. Dva důkazy:

Zaprvé, když si naběhl na vidle poté, co je sám zvedl, a začal zbytečně a hloupě soupeře napadat mafiánskou terminologií. A to právě v době, kdy se už pomalu zapomínalo, kterak jeden jeho kamarád zastřelil druhého „světského" přítele na křtu jeho knihy. Nehledě na to, že s Bušinou si zadala ČSSD více (Machovec, Rath). Opravdu stupidita.

Zadruhé se předvedl jako nabubřelý chvástavý mluvka, když předjímal své volební vítězství patetickými slovy o tom, že ČSSD zazáří jako nejzářivější hvězda. Tak to tedy zase byla trefa. My starší si dobře pamatujeme na zářící pěticípé hvězdy, které komunisté rozsvěceli na mnoha vyšších budovách a firmách. Kam nás dovedly, je všeobecně známo.

Že dokáže Paroubek vyvolávat tyto reminiscence, svědčí podprahově o jeho ukotvení a skrytých ambicích. Vždyť vzpomeňme jeho povolební zhrzený projev, za nějž by se nemusel stydět ani Gottwald.

Napsáno pro http://www.blog.idnes.cz

4546 čtenářů | 36 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Paroubkova cesta z krize za hvězdou
(Brabec, 1.2.2010 0:53:38)
Odpovědět
Taky nebudu volit ODS ani ČSSD. Volím Bobošíkovou !
Re: Paroubkova cesta z krize za hvězdou
(ordoš, 1.2.2010 7:04:02)
Odpovědět
Volit paní Bobošíkovou je stejné ,jako volit Paroubka.Oba velice,velice ambiciozní,kteří nehledí napravo nalevo.Jsou to lidé,kteří nevědí,že jsou komunisty.Paní Bobo snad ano,když kandidovala za KSČ a chtěla být prezidentkou.Ta chce být vším hlavně ,aby u toho byli kamery.Lituji lidi,kteří jí chtěji volit.Pravda je však taková koho volit?
Pach Čunek opět na scéně ....
(Faltýnová, 1.2.2010 21:33:50)
Odpovědět
Kauza Čunek,bylo to nejhorší,čeho jsme se mohli v této zemi dočkat.S pádem Čunka by padla vláda.A to se nesmělo za žádnou cenu stát.Třeba i za cenu,že státní zastupitelství a soudy otočí pravdu za lež a udělají z trestného činu-vlastně-NIC.Tím se za peníze a kamaráctví vysmáli a naplivali celému českému národu do očí.Langr to přece jasně řekl svým kolegům a to nechtěně před kamerou,doslova.,,Jestli padne vláda,jdeme všichni bručet,to chcete?"A tak státní zástupci,soudci a politici lítali z Prahy do Brna,do Ostravy a pořád do kola a radili se jak z toho Čunka dostat. Nakonec lež zvítězila nad pravdou,lidé zapoměli a vše jede dál,jako by se nic nestalo.A my lidi si o tom jen povídali ale nic nedělali.Kdyby se to stalo v jiném státě Evropy,to by bylo pozdvižení.Ale u nás?Tak že máme tady takovou demokraciji a takové politické vedení,jaké si zasloužíme.
ODS už ani své chyby neumí napravit ....
(Janáček, 1.2.2010 22:08:11)
Odpovědět
Podle Topolánka,vzniklé ESO,jako poradní orgán ODS,navazuje na někdejší Národní ekonomickou radu vlády,která prý byla úspěšná a pomohla České republice čelit globální krizi.No,to je snad nepovedený vtip.
Vždyť právě v tom roce 2009,vznikl deficit ve státním rozpočtu nejvyšší 200 miliard,tedy bylo utraceno přes 1,2 bilionu korun a země se blíží Řecku.....to je ten úspěch?
ODS svou šanci propásla. Smlouva s občany se ukázala bezcenným cárem papíru, asi jako Mírová mnichovská dohoda, ekonomická reforma byl poloblábol postavený na falešné rovné dani a nekonečném základě odvodů, a vlastní aféry ODS na ministerstvech jen svědčily o tom, že v ODS se něco jiného říká a něco jiného dělá. A to, co se dělá, občanům rozhodně neslouží. Esa z ODS pak doplňují žolíky, které si můžeme denně prohlédnout. Děkujeme, už tyhle karty nechceme.
Re: Paroubkova cesta z krize za hvězdou
(vvv, 1.2.2010 6:46:40)
Odpovědět
Marně čekám, kdy už toho nabubřelýho pupka někdo zastaví. Ten se tak opájí vlastní důležitostí, a to ještě není u koryta. Panbůh nás ochrańuj od tohoto člověka !!!
Re: Paroubkova cesta z krize za hvězdou
(Lucka, 1.2.2010 19:34:27)
Odpovědět
No, přiznám se, že po tom jeho prohlášení o zářivé hvězdě se mi hrdlo sevřelo a udělaly mžitky. Představila jsem si v zákrytu Paroubka, Ratha, Sobotku a Filipa, a jsem jen ráda, že svoje podnikání jsem ukončila včas.
Po zkušenostech s agendou bych ráda již nikdy neměla zaměstnance, a jako soukr. zemědělec mám s manželem poklidný život na venkově,Prahu nechci ani vidět a jediný kontakt je PC nebo televize, ty můžu vypnout a politici zmizejí. V současné době bezva finta :-))
Re: Paroubkova cesta z krize za hvězdou
(kicmiz, 1.2.2010 7:50:47)
Odpovědět
Je potřeba se zamyslet proč má Paroubek tolik voličů,nežilo se náhodou ke sklonku socialismu většině obyčejných lidí lépe,bezstarostněji,nebo se jim žilo bezpečněji,kdy je tolik nešikanovali nepřizpůsobiví,exekutoři,lichváři atd... nebo je to tím,že si část politiků a všechny politické strany udělali ze státu dojnou krávu a ze sebe nadlidi,kteří mají imunitu a tím pádem mohou dělat beztrestně co chtějí . Výše zmiňované je problém všech stran ,avšak ČSSD ze všeho umí lépe mediálně vybruslit,navíc mají v moravských krajích mladé perspektivní vedení - Hašek,Onderka atd... Vrátím se ke kvalitě života lze označit rok 2007 a 2008 kdy byla ekonomika na vrcholu za úspešné,nebo to byla jen honba za maximální zisky. Nechtělo se Vám stejně jako mě zvracet,když jste slyšeli v srpnu první vánoční koledy? Já mohu za sebe říct,že přesto že podnikám od r. 1992 jsem rozladěn a za socialismu se mě žilo lépe. Sice nebyly otevřeny hranice,ale dnes se tam stejně nedostanu,jelikož pracuji abych dostál svým závazkům. Dříve jsem chtěl mít hodně provozoven,hodně zaměstnanců,ale vše na tomto světě je jen marnost a bída.. a uvědomil jsem si,že čím více budu pracovat,tím více budu odvádět na daních do státní pokladny,čím více odvedu do této děravé pokladny,tím více bude úředníků,kteří mě budou honit,čím více odvedu,tím více budou finančně zajištěné nepřízpusobivé pijavice,které mě budou rušit v nočním odpočinku,čím více zaplatím na daních,tím více financí bude přerozděleno mé konkurenci na předražené státní zakázky. Čím více budu aktivní a pracovat,tím více zaplatím na daních,tím více bude stát vyžadovat a daně zvyšovat.Odměnou za všechno je pak závist a šikana počínaje stát.zaměstnanci a konče nezaměstnanými, kteří budou kritizovat, ale mnozí z nich si sami neuvědomí,že tomuto státu nic nepřináší,neuvědomí si že když si dají na jednu stranu rozvahy co od státu dostali/mzdy,odvody soc.+ zdrav.vč všech ostatních plateb a výhod/ a na druhou stranu co zaplatili , tak jsou mnohdy daleko více škodící než ten nejhorší živnostník. Vše je způsobeno chabou morálkou politiků/ bez rozdílu stran/,pokrouceným,nesrozumitelným,nespravedlivým právem a soustavným zvýhodňováním nebo na druhou stranu znevýhodňováním občanů a firem. Domníval jsem se v r. 2004 že když omezím zaměstnance na mikrofirmu /cca 4/ bude vše OK ve své analýze fi jsem se spletl ,vzhledem k předpokládanému budoucímu zdanění//kdy už nyní platíme jako OSVČ daně z daní /i daň ze soc.a zdr. poj.,které má stát na účtě//, které může být vyšší než tržby jsem měl činnost ukončit,což jsem min.měsíc učinil. Co když to bude jako v 50 letech že nám seberou krávy a budou chtít abychom plnily dodávky mléka a vzhledem k tomu že nebudeme mít krávy je nesplníme a nás utýrají v krimu ? Přeji všem upřimně hezký den a nezapomeňte/zejména populisté/, že jste všichni smrtelní a přesto že máte imunitu Vám nebude v budoucnu nic platná.....
Re: Paroubkova cesta z krize za hvězdou
(Stallker, 1.2.2010 8:50:53)
Odpovědět
To kicmiz: jeden z nejlepších komentářů, které jsem kdy četl, děkuji. Jen bych Vás chtěl požádat o laskavost. Nevzdávejte to, pořád je tady dost těch, kteří nestojí o to, aby se o ně "postaral" oranžový stát, ale chtějí se o sebe umět a mít možnost postarat sami.
A koho volit? Těžká otázka, ale půjdu tam, i kdybych do tě bedny měl hodit čistý list...
Re: Paroubkova cesta z krize za hvězdou
(Tis, 1.2.2010 9:02:08)
Odpovědět
Naprosto souhlasím, až na větu: "Za socialismu se mi žilo lépe". To snad nemyslíte vážně, že ne?
Re: Paroubkova cesta z krize za hvězdou
(kicmiz, 1.2.2010 9:34:58)
Odpovědět
Jak se to vezme,to že jsme byli chudí měli jen postýlku a na zemi madračky nevadilo,byli jsme mladí. Pracovali jsme daleko méně..... a obecně nikdo netrpěl chudobou,atd... i Ti komunističtí papaláši se báli vyčnívat z řady,pokud by kradli jak někteří po roce 1989 /opět bez rozdílu politických stran /, tak by byli zavření až by zčernali...každé období má své klady i zápory a nedivím se části populace že soc. dem. volí umí totiž dobře pracovat s medii...a lež obracet v pravdu...bohužel morálka politiků,manažerů státních a polostátních firem atd.. snad nemusím komentovat, stav financí rovněž ne a perspektiva ve vyjezeném státě ??????? Nemá smysl komentovat... Prostě mládí pryč a důchod v nedohlednu...kromě krize ekonomické i ta středního věku.
Re: Paroubkova cesta z krize za hvězdou
(Tis, 1.2.2010 10:33:42)
Odpovědět
Přesně!
Re: Paroubkova cesta z krize za hvězdou
(Lucka, 1.2.2010 19:42:48)
Odpovědět
Ano, pěkný komentář, ale mně se za socialismu tedy lépe nežilo, nebyli schopni nám !v Praze! zapojit ani telefon, a pokrytectví bylo šílené, i děti doma slyšely něco jiného, než ve škole. Podnikala jsem od r. 1990 a byla jsem nadšená, že můžu rozhodovat o svém směřování životem. Takže v tomto bodě nesouhlasím, jinak je pravdou, že ze státu se stal spíš strašák, co jen požírá všechno, co jde. Přece socani nemůžou při svých prohlášeních čekat, že se jim investoři sem budou hrnout, až bude ta jejich hvězda zářit? To si může myslet fakt jen blbec....a bláhovec jako já může doufat, že to tak nebude, stačí si spočítat naivky, co je chtějí volit.
Jinak musím konstatovat, že zatím je tu diskuse celkem kulturní, a věcná, málokdy se to povede :-), snad to někdo nezvrtne.
Re: Paroubkova cesta z krize za hvězdou
(XYZ, 3.2.2010 11:27:06)
Odpovědět
Lucko,Vy si protiřečíte.Proč jste ukončíla podnikání za Topolánka,když nadáváte na CSSD,koho vlastně chcete?Pravici ,nebo levici?Vždyt za pravice jste zkrachovala.Ujasněte si to prosím.Topolánkova vláda opravdu malým živnostníkům jenom ztrpčovala život.Proto je tolik nezaměstnaných.Proto jsme zadluženi.Oranžoví byli jen v opozici a házelo se po nich vejci.
Re: Paroubkova cesta z krize za hvězdou
(Joska, 3.2.2010 13:47:48)
Odpovědět
Jako vždy populistický komentář xyz,je vidět že jako zkušený odborář a člověk,který je živen pracujícími nemáte nejenom o důsledcích politiky,ale ani o drobném podnikání ani páru...
Je jednoduché pobírat mzdu ze státních prostředků,když nemáte žádnou zodpovědnost,plat máte jistý a sociální pojištění za vás zaplatí stát,který si půjčí nejenom na tu mzdu,ale i na to sociální pojištění.
Re: Paroubkova cesta z krize za hvězdou
(marný, 1.2.2010 9:56:13)
Odpovědět
Velmi pěkný komentář.Jsem v podobné situaci.Já jsem to vyřešil přenesením aktivit do zahraničí.Tento stát nesmí dostat ani 1 Kč,pak snad dojde k nějaké změně, pokud ne, tak další revoluce je na spadnutí.Díky polistopadovému vedení země, zde kromě pracovní síly nezbylo vůbec nic. I ta je příkladně vysávána směrem ven, přes privatizační a pobídkové investice. Nové závody možná vypadají honosně, ale je to jen investice pro dokonalejší využití pracovní síly.Jen tento transfer činí 77mld (obsluha státních dluhopisů ve vyší 1.4 bil) + cca přes 100mld. transfer dividend a zisku majitelům investic(banky,Škoda,Mital,Veolia,OKD atd.)Tyto peníze zde začínají chybět, životní prostředí např.na Ostravsku začíná dosahovat kvalit 50.let, řeky jsou sice optický čistější, ale jen proto, že z nakládání z odpadem se stal výnosný bussines a odpad zde stejně zůstává, jako časovaná bomba, jen jinde,na tzv. zabezpečených úložištích.Investice do pracovní síly nejsou vůbec žádné, v případě krátkodobých nemocí je výhodnější si brát dovolenou. Není divu, že to vše vede k radikalizaci těch, na které to nejvíce dopadá. Unikátní kombinace Dickensovského kapitalismu a normalizačního socialismu nemůže zákonitě přinést jiné plody. To je skutečný základ oranžového úspěchu.
Re: Paroubkova cesta z krize za hvězdou
(Palo, 1.2.2010 12:08:27)
Odpovědět
pro úplnost ještě dodávám,že velký podíl na nespokojenosti obyvatel jak z leva,tak z prava mají nadnárodní kolosy tipu,Eon,ČEZ,Plynárny... kdy neskutečně vysávají jak obyvatelstvo,tak podniky a regulační úřady se na to s úsměvem dívají a tleskají jejich nemorálnímu zisku a chování mnohdy horšímu než chování našich politiků.....
Re: Paroubkova cesta z krize za hvězdou
(poi, 3.2.2010 11:29:34)
Odpovědět
Palo, a ským jsou tyto kolosy spolčeny ?S ODS.
Re: Paroubkova cesta z krize za hvězdou
(Joska, 3.2.2010 13:50:52)
Odpovědět
Se všemi,zejména ČSSD,ale i dalšími.... nenavrhoval náhodou p.Urban zákon který lije peníze do čezu,mají podchyceny všechny strany a každá si na nich mastí kapsu.
Re: Paroubkova cesta z krize za hvězdou
(nevím, 1.2.2010 15:32:56)
Odpovědět
hochu máš polnou pravdu,taky končím v únoru a jen proto, že už nechci živit ty lumpy a cigány.Mluvíš mi od srdce,podnikám od roku 91 a o podnikání nechci nic slyšet.
Re: Paroubkova cesta z krize za hvězdou
(Fiter, 1.2.2010 7:54:21)
Odpovědět
Tuhletu drze prolhanou socanskou sestavu můžou zastavit jedině mladí.Oni to budou kdo doplatí na politiku ČSSD.Staří v domnění,že všechno bude zadarmo jim s největší pravděpodobností dají hlas.
Oni zapomněli na Ráthova slova:bez spoluúčasti se zdravotnictví nehne a finanční spoluúčast pacientů by podle něho měla být mnohem vyšší.Tento prolhaný demagog musí ovšem v socialistických barvách tvrdit něco jiného.Jak si jsou Paroubek a Ráth podobni.Oba dva mají nezřízenou touhu po moci,jsou velice mstiví a ten kdo si je odváží kritizovat,tak toho by nejradši zavřeli.
Re: Paroubkova cesta z krize za hvězdou
(Pavla, 3.2.2010 7:20:55)
Odpovědět
k vítězství ve volbách stačilo 30 Kč. Mladí k volbám chodí málo a starým stačí 30 Kč. Paroubek si zase nějaký tahák vymyslí a stádo zase půjde za ním.
Re: Paroubkova cesta z krize za hvězdou
(pipi, 1.2.2010 10:07:18)
Odpovědět
Rudá záře nad Kladnem a znova kupředu levá.
Nevím ale polovina národa namyslí nebo nechce myslet.Myslení někdy bolí.
Pokud je to pravda tak Paroubek by měl také bolesti,že by nevyšel z nemocnice a musel by brát morfium.
Re: Paroubkova cesta z krize za hvězdou
(Dark, 1.2.2010 12:38:22)
Odpovědět
Za kilometr 50 milionů? Nejde o silnici, ale pražskou cyklostezku. Stačí?
Re: Paroubkova cesta z krize za hvězdou
(Jana, 1.2.2010 15:46:19)
Odpovědět
Jako důchodce, který pracuje si nepřeji nic víc, než velkou porážku ČSSD a vítězství rozumu nad chamtivostí. Já budu volit TOP09.Jde o stranu, která chce šetřit a nepřeji si, aby naše děti nás proklínaly pro zadluženost státu.
Taková socis. demokracie by naslibovala každému potřebnému , protože si myslí, že to je cesta ke zvolení. Bohužel, ale rozdávat na úkor dalších generací je zločin a proto nebudu volit ČSSD. Sklamali nás staré a nedávají žádnou naději mladým.
Re: Paroubkova cesta z krize za hvězdou
(rovněž důchodce, 1.2.2010 21:00:52)
Odpovědět
Paní Jano,s názorem na Paroubka a socdemáky máte pravdu,ale než budete hledat východisko v nové a lepší straně TOP 09,zjistěte si pár informaci o Kalouskovi,jeho místopředsedovi Lukšovi a knížete pánu,který kdyby byl charakterní,tak by jmenovaným kalouskům nepodal ani ruku,nebotˇproti Čunkovi jsou X krát horší a zkorumpovanější.Ale vrána k vráně sedá, rovný rovného si hledá.
Re: Paroubkova cesta z krize za hvězdou
(Zdeněk l., 2.2.2010 12:41:06)
Odpovědět
Jano,vy asi nevíte,že ODS a Top 09 je totéž,jeto odnož,je to pojistka,kdyby odésáci nevyhráli.Tyto dvě hrůzné strany se spojí a bude to jak to bylo a máte po ptákách,nic vnukům nezachráníte,budem na tom čím dál hůř.Nevěřím tomu,kdo se u mě zpronevěřil.Volte si koho chcete.
Re: Paroubkova cesta z krize za hvězdou
(alergik, 1.2.2010 18:08:14)
Odpovědět
Nevím,kdo může říct ,že bude volit Bobošíkovou,která je příkladem megalománské karieristky za každou cenu.Namlsala se jako europoslankyně,kdy jí nebylo trapné zaměstnat i svého manžela jako poradce-asistenta.Pro zviditelnění kandidovala i na prezidenta,pak ředitelku televize a brala by bezostyšně jakoukoliv dobře placenou trafiku.Paroubek si to možná neuvědomuje,ale je čím dál trapnější svými proslovy i nápady jak řešit krizi a jak si za 2400Kč koupit hlasy důchodců.Kdo chce volit levici,má alternativu za komunisty a socdemáky, SPO.A mimochodem,trapný není jen Paroubek,ale i Sobotka,Rath,Zaorálek,Škromach,za ODS Topolánek,Langr,Benda Tluchoř a tak by se dalo pokračovat přes lidovce i zelené.Myslíte, že tyto, pro ekonomiku i morálku jedovaté trvalky se změní,nebo vymyslí něco pozitivního?Zázraky se dějí již jen v církvi(údajně).
Re: Paroubkova cesta z krize za hvězdou
(Uvědomělý občan, 2.2.2010 0:32:22)
Odpovědět
ČSSD - Jistoty a prosperita

ČSSD - Jásná volba pro každého kdo má všech pět pohromadě

Paroubek na Hrad
Re: Paroubkova cesta z krize za hvězdou
(nasraný občan, 2.2.2010 7:54:13)
Odpovědět
To může napsat jen idiot největšího ražení.
Re: Paroubkova cesta z krize za hvězdou
(poi, 2.2.2010 12:44:13)
Odpovědět
uvědomělý občan to napsal dobře a pravdivě.Normálnímu člověku je to jasný.
Re: Paroubkova cesta z krize za hvězdou
(důchodce, 2.2.2010 13:57:43)
Odpovědět
to si děláš legraci,nebo jsi utekl z blázince?
Re: Paroubkova cesta z krize za hvězdou
(ber, 3.2.2010 20:56:04)
Odpovědět
jistě, na hrad, doporučil bych mírov
Re: Paroubkova cesta z krize za hvězdou
(zeman, 3.2.2010 22:28:24)
Odpovědět
Podle současných informací jso zcela nevyužity detenční ústavy.Myslím, že jsi adept na celodenní pobyt
Re: Paroubkova cesta z krize za hvězdou
(Selena, 2.2.2010 12:51:43)
Odpovědět
Proboha a koho máme volit?
Vždyť tam není nikdo solidní???
I když o několika jedincích bych věděla/5 ks člověka/, ale asi tam dlouho nevydrží.....když se dívám na publ.pořady v televizi - 168 hodin, Reportéři atd.tak tomu nemohu ani věřit,co některým lidem projde za zlodějiny!
Slušný člověk si může říkat blbec protože kdyby kradl, tak na tom bude dobře.
Re: Paroubkova cesta z krize za hvězdou
(antonín, 3.2.2010 0:02:13)
Odpovědět
pro Selenu - ještě jde o to, zda Vámi zmíněné pořady nejsou tendenční a zavádějící, myslím tím, že jsou dělány na objednávku, s cílem někoho poškodit. Všímejte si, že levici nechávají na pokoji. Mám pocit, že veřejnoprávní televizi mají stále v rukách pradoláskovci a sympatizanti levého spektra.
Re: Paroubkova cesta z krize za hvězdou
(Jura V., 3.2.2010 11:37:59)
Odpovědět
Antoníne,opak je pravdou.Já tam vidím pořád jenom blbého Tupolánka,jak prdelkuje a podlízá Fišerovi.To vetování v parlamentu,aby se nic neprosadilo je také odsuzující na pravičáky.Nic jiného neumí,jen manipulovat,cpát se do vedení,což je po jejich porážce a špatném vedení nehorázná drzost.Té jsou schopni jen oni.To vše vím z televize a novin.Nejsem Pražák.Openkard a l.km silničky pro kola za 50 milionů,to je také jejich obrázek.Nechápu,jak je může někdo chválit.Za co?