BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama




Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
BulletDoporučujeme
www.rssmonitor.cz

Mladá pravice

Revue politika

Virtually.cz

Vše o protiraketové obraně

Globalpress

aTeo.cz

Desatero Mladé pravice

Václav Klaus

Oranžáda.cz
BulletAnketa
Znáte nesympatičtějšího člověka ve svém okolí než je David Rath? Jsme zvědavi na Vaše odpovědi
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletReklama
Trika euportal
BulletReklama
BulletDoporučujeme
prave-spektrum.sk

Black Company

Skycorps

aTeo.cz

fragmenty.cz
Bohuslav Sobotka? Viktor Kožený – čajíček!
Autor: Dušan Streit | Publikováno: 29.1.2010 | Rubrika: Politika
Ilustrace

Kde STEM pořád na ty blbce chodí? Měl jsem zato, že jsme inteligentní národ. Po zveřejnění žebříčku popularity shledávám, že pokud je to pravda, pak na výsost relativní.

Jakoby nám agentura STEM chtěla politicky korektně zchladit národní sebevědomí a dokonce zbořit mýtus „homo sapiens". Naposled totiž našla 53% hlupáků, kteří natolik příznivě hodnotí Bohuslava Sobotku, že se stal nejpopulárnějším politikem.

Kde ty hňupy pořád berou? Mě se nezeptali, tak o tom musím napsat. Neznám totiž kolem sebe žádnou komunitu, kde by se zrovna Bohumil Sobotka těšil takovému respektu.

Vždyť je to proboha člověk, který kromě politiky nikdy v životě nic nedělal. Reálnou ekonomiku a běžný život ani na chvíli nezakusil. Je celoživotním funkcionářem a vyžírkou. Jako právník bez praxe se nerozpakoval řídit makroekonomiku prostřednictvím ministerstva financí, a to od července 2002 do září 2006. Kolega Paulczynski zveřejnil na svém blogu výsledky jeho génia, které nás stály bratru takových 350 miliard, tedy každého z nás jen on zadlužil 35 tisíci korunami bez úroků. Nezapomeňme, že to byla léta konjunktury a prosperity.

Ve stejné době tento finanční eskamotér našetřil cca 5 miliónů korun, aby si koupil za cca 7 miliónů korun byt. Je to takový šetřílek, což by jej i šlechtilo. Vadou na kráse sice je, že uškudlil údajně z poslaneckých náhrad - pokud se tedy nebudeme domýšlet něčeho horšího -, ale to bych mu opravdu samé o sobě nezazlíval.

Ale jakmile vykročil ze soukromého písečku do veřejného prostoru, stal se z beránka vlk a z hovnivála, koulejícího svou kuličku, bezstarostný bohém a velkorysý grand: Viktor Kožený - hadra. Do své politické kariéry z našich daní a dluhů našich potomků investoval stovky miliard, o nichž se Koženému u opulentních večeří ani nezdálo. Daně, které z nás všech v době prosperity tvrdě ždímal, naopak formou pobídek daroval těm nejbohatším firmám.

A chudým brát a bohatým dávat se stalo asi jeho obsesí, když hoteliérovi Vlastimilu Dvořákovi - jinak Paroubkovu příteli - odpustil na úkor našeho zadlužení dalších 26 miliónů korun. Tento svědomitý hrabošek domácí se choval na naše margo podle Špidlova hesla „zdroje jsou". Lépe by ovšem situaci vystihovala rčení : „z cizího krev neteče" a „po nás potopa".

Je opravdu tolik hňupů, že by mohli ve volbách dovolit, aby se tento absolutní diletant pod taktovkou nabubřelého papaláše a šíbra Paroubka mohl vrátit ke státní kase? A to v době vrcholící krize? Je to vůbec hodno homo sapiens? Copak lidi nevidí, že třeba tzv. třináctý důchod je absolutním šílenstvím a výrazem nejpokleslejšího populismu?

Stále chovám naději, že agentura STEM koná na zakázku, při níž jde o zpětnou vazbu, aby se očekávání zadavatele stalo skutkem. Jestli to ale má být realitou, tak by po volbách přišla doba netušené chudoby a třídní nenávisti.

Nejhorší na tom je, že tato situace by generovala další voliče těm, kteří bídu způsobili. A protože bída znamená i nesvobodu, tak...

Napsáno pro http://www.blog.idnes.cz

10058 čtenářů | 120 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


On už to má i ve ksichtu
(Brabec, 29.1.2010 0:12:26)
Odpovědět
Není možné, že takový hnus může být oblíbený
Re: On už to má i ve ksichtu
(Petr, 29.1.2010 2:40:53)
Odpovědět
Brejlicky a ples u jednodussich priznivcu oranzove mafie budi dojem solidnosti. Tito primitivove ani naznakem netuusi, ze Sobotka zavinil, ze statisice lidi v Ostrave mohou prijit o strechu nad hlavou, ani ze sestavil svuj posledni rozpocet podvodne, jak priznal i Ing. Zeman...
Bohuslav Sobotka je určitě nejčestnějším politikem v Česku ...
(Lavičková Věra,Plzeň, 30.1.2010 21:08:14)
Odpovědět
V úvodu musím sdělit,že nejsem sociální demokrat,
přesto si stejně jako většina lidí v Česku,politika Bohuslava Sobotku velice vážím.Je to čestný politik,který svými postoji vždy hájil jenom právo a spravedlnost.Jeho vysoká popularita u občanů to jenom potvrzuje.Dle mého názoru,on nemá v současnosti u nás konkurenci.
Re: Bohuslav Sobotka je určitě nejčestnějším politikem v Česku ...
(Lucka, 31.1.2010 17:44:33)
Odpovědět
No, paní Lavičková, v jediném máte pravdu - Sobotka tu fakt nemá konkurenci. Jen málokdo si s vzděláním právníka troufne "odborně" kafrat takové nesmysly o ekonomice,jen málokdo má tu drzost argumentovat naprostýma blbostma na veřejnosti a ještě tvrdit, že byl ku prospěchu. Tento pán nás bude v budoucnu ještě stát hodně peněz jen proto, že takový diletant se vidí málokdy. Naprosto nechápu, jak takovému žvanilovi může dát někdo důvěru, jen doufám, že jednou pochopíte, jak jste vedle....Oceňuji, že se ke svému názoru hlásíte, ale prosím, zauvažujte, zda se nemýlíte.
Re: Bohuslav Sobotka je určitě nejčestnějším politikem v Česku ...
(Bc.Sedláčková,Plzeň, 31.1.2010 21:55:32)
Odpovědět
Lucko,podle vás pan Sobotka ekonomice nerozumí,
i když vystudoval práva na pražské právnické fakultě s červeným diplomem,zatímco předseda
ústavně-právního výboru Sněmovny Marek Benda(ODS),vystudoval podvodem právnickou fakultu v Plzni.Ten dle vás,právu rozumí?
A to vám nevadí,že takových,jako je zmiňovaný Benda,je v ODS 18 lidí.Všichni budou vyzváni,aby vrátili svůj neoprávněně získaný diplom.Co myslíte,vrátí ho?
Re: Bohuslav Sobotka je určitě nejčestnějším politikem v Česku ...
(whaler, 1.2.2010 7:44:19)
Odpovědět
No právě, vystudoval práva a s*re se do ekonomiky. Ševče, drž se svého kopyta!
Re: Bohuslav Sobotka je určitě nejčestnějším politikem v Česku ...
(ferda, 1.2.2010 11:28:05)
Odpovědět
KALUSEK JE CHEMIK A TO VÁS NESE.... :-)))
abby jste se nedivili s kým On je schopný "KOALOVAT" už jednou to zkoušel i s Komančema:-))
no co ale naplat, vše odpuštěno:-))
ps. proč se pořád tí stejní montujou do nejvyšších pater polit. života?! odpověd je nasnadě: Moc, v jakékoli podobě, vždy přitahuje ambiciozní K.O.K.O.T.Y :-))
ps. Vztyčený prostředník Topola, oh, jaká to esence inelektu..... hmmm, a pak to tak vypadá, čemu se dívíme??? Já osobně, tomu, že se ještě divím :-)))
Re: Bohuslav Sobotka je určitě nejčestnějším politikem v Česku ...
(Tlustý, 2.2.2010 0:38:12)
Odpovědět
vÁCLAV kLAUS DĚLAL CELEJ ŽIVOT BANKOVNÍHO PŘÍRUČÍHO U PŘEPÁŽKY V BANCE A PŘES POLITIKU PO SAMETOVÉ REVOLUCI SE VETŘEL MEZI KOORDINAČNÍ CENTRUM,ŽE RTOCHU ZNÁ EKONOMIKU DĚLAL ERÉ ŘÍDIL HAVEL.kLAUS SE MU TAM VNUTIL,ŽE BY MOHL DĚLAT MINISTRA,ŽE DĚLAL ÚČETNICTVÍ NA UČNÁKU
Re: Bohuslav Sobotka je určitě nejčestnějším politikem v Česku ...
(Lucka, 1.2.2010 16:10:16)
Odpovědět
Ne, ekonomice Sobotka naprosto jednoznačně nerozumí,a je mi fuk, z čeho měl červ. diplom, nebyla-li to ekonomika v tomto případě.
Bendu se sem nesnažte propašovat, ten není adeptem na post ministra čehokoliv, to byste sem mohla zamotat rovnou Grosse, ale to vám nechce. A po tom, jestli někdo vrátí diplom, je mi houby, pokud ho nebude vracet i mnou zmiňovaný Gross, ten na to nemá na rozdíl od Bendy ani morálně ani intelektem :-))
Zvolte lepší argumentaci...Sobotka je náročné téma :-)
Re: Bohuslav Sobotka je určitě nejčestnějším politikem v Česku ...
(ferda, 1.2.2010 11:17:12)
Odpovědět
"LUCKO" vím ještě o jednom, který je navíc k tomu "kafrání" jak ty říkáš, politická prostitutka a má chemické vzdělání, to asi podle Vás, je vhodnější erudice k řízení ekon. státu. asi Vám rozumím, Na dvoře Rudolfa II. se jemu podobní, dobře usadili, "to jeho PATLÁLA, PATLÁLA PAPRTÁLA:-) ano, je to mistr KALOUSEK a jeho Brumlájící Knížepán, hmmm, no to je esence jedového koktejlu,.... Tak na Váše zdraví:-))
a co sed týče mýlení, Lucko, Vy se nikdy nemůžete mýlit, protože tuto výsadu mají jen lidé s mozkem.... a to Vy očividně nejste :-))
Re: Bohuslav Sobotka je určitě nejčestnějším politikem v Česku ...
(Lucka, 1.2.2010 16:05:21)
Odpovědět
Tak za 1/ jsem si s vámi nepotykala, a ani o to nestojím, takže se vraťte do patřičných mezí,dobytek jsem s vámi tedy nepásla (patřičné invektivy si hned můžete nechat od cesty...)
za 2/ se tu nebavíme o nikom jiném než o Sobotkovi, který nám tu na rozdíl od jiných vykládá 100% nesmysly, a ten srovnání s jinými ani nesnese. Je jen vidět, jak nám tu sprosťák bude kázat o mozku, ale argumenty schází, že?
Re: Bohuslav Sobotka je určitě nejčestnějším politikem v Česku ...
(ferda, 1.2.2010 16:36:52)
Odpovědět
Lucko, nevím, kdo jako první použil invektivu Sobotka je blbec.... jen připomínám, byla jste to Vy ! jak říkám, ten Váš jeden závit, teda pokud jej máte , Vám nedovoluje si ani toto zapamatovat:-)) Je to přesné, jako v našem státě: Zloděj křičí chytte zloděje :-))
Jistěže názor můžete mít, ale dovolte mi jej také ponbechat, takže to, že se nemůžete mýlit, za tím si pevně stojím :-))541
Re: Bohuslav Sobotka je určitě nejčestnějším politikem v Česku ...
(Marie studentka politologie., 3.2.2010 10:12:53)
Odpovědět
Lucko,jste jedna z těch,která nechce slyšet pravdu.Za žádnou cenu.Jen vy máte pravdu,demagogu.S takovými jako vy se nediskutuje.
Re: Bohuslav Sobotka je určitě nejčestnějším politikem v Česku ...
(whaler, 1.2.2010 7:45:07)
Odpovědět
To jste každý den takhle zhulená nebo sjetá?
Re: Bohuslav Sobotka je určitě nejčestnějším politikem v Česku ...
(zdeněk, 13.2.2010 11:37:54)
Odpovědět
chlapec který neví co je procent o co je promile má být ministrem financí tak nevím ,prý řikal že se to doučí !
Re: On už to má i ve ksichtu
(vvv, 29.1.2010 9:47:18)
Odpovědět
Pane Streit, taky nás udivuje, kam se chodí zjišťovat oblíbenost tohoto exota. Ve svém okolí neznám nikoho, kdo by mu fandil...Je to jenom žvanil, který dokola omílá co má naučené !!
Úbohost vyjadřování konzervativců ....
(JUDr.Provazník M., 31.1.2010 0:34:14)
Odpovědět
Tajemství úspěchu demagoga tkví v tom, že ač neví jak na to, dokáže ostatní přesvědčit, že právě on to ví ze všech nejlépe. Do instrumentálního rejstříku ODS patří, vedle výpadů vůči oponentům a více či méně obratného populismu, hlavně velká slova a obecné pravdy, proti kterým nelze nic namítnout. Jako krytí prázdnoty a bezradnosti to většinou na čas funguje.
Re: On už to má i ve ksichtu
(carda, 31.1.2010 19:01:40)
Odpovědět
tak nevim kde pisatel clanku bere sve rozumy aby mohl kydat na skoro vsechny co nemaji modrou jen blato asi dlouho nevytahl svoji zadnici jinam nez prdelkovat po Praze a smutne je ze takovych prazskych pisalku je nejvic.Co Opencard kdy napisete jak to ti przsti radni dobre vedou a dalsi kauzy Krejcire zatykali prazaci o tech take neni ani slovo co pane streit je mi z vas na zvraceni ale bojite se zbytecne o sve koryto v praze neprijdete vas carda
Re: On už to má i ve ksichtu
(XYZ, 29.1.2010 9:58:35)
Odpovědět
Brabče,ten hnus,to myslíte na Štrajta,že.Jak může srovnávat Sobotku s Koženým?On už se opravdu pomátl.
Re: On už to má i ve ksichtu
(abc, 2.2.2010 13:13:06)
Odpovědět
Inu, pane, on Sobotka objednal ve Francii účetnictví státní pokladny za cca 3 mld., třetinu pravděpodobně vyplatil. Problém byl již v zadání, které bylo absolutně k ničemu.Mimochodem, to účetnictví se dosud nevede, zadáno znovu- vyhrál Simens a škola. Jo, padá to na všechny, vedeme stát, ale neúčtujeme.
Výsledky zná každý.
A jen tak mimochodem, pokud se chceme někam dostat, tak společnou cestou, tak ty politické barvy jsou nadbytečné ( a zbytečně draze placené) Ovše, zajímal by mne návrh každého diskutujícího k celé problematice. No, kolik z Vás je ochotno začít pracovat zadarmo na novém systému?
Re: On už to má i ve ksichtu
(abc, 2.2.2010 13:13:07)
Odpovědět
Inu, pane, on Sobotka objednal ve Francii účetnictví státní pokladny za cca 3 mld., třetinu pravděpodobně vyplatil. Problém byl již v zadání, které bylo absolutně k ničemu.Mimochodem, to účetnictví se dosud nevede, zadáno znovu- vyhrál Simens a škola. Jo, padá to na všechny, vedeme stát, ale neúčtujeme.
Výsledky zná každý.
A jen tak mimochodem, pokud se chceme někam dostat, tak společnou cestou, tak ty politické barvy jsou nadbytečné ( a zbytečně draze placené) Ovše, zajímal by mne návrh každého diskutujícího k celé problematice. No, kolik z Vás je ochotno začít pracovat zadarmo na novém systému?
Primátor Bém opět podvádí pražany .....
(Jaroslav K,zastupitel, 29.1.2010 20:45:41)
Odpovědět
Do funkce ekonomického ředitele dosadil svého přítele Martina Horáka. Skandální je na tom to, že je Horák místopředsedou představenstva akciové společnosti Tessile ditta, která pro dopravní podnik vymáhá pohledávky od černých pasažérů a činnost je to více než lukrativní. Ročně vynáší okolo 150 miliónů korun a Horák by měl navíc v DPP pobírat ročně zhruba 2,4 miliónu plat. Navíc Tessile ditta získala zakázku bez výběrového řízení a je to další netransparentní firma, u níž nelze zjistit majitele akcií. Zdá se, že Bém už se nezastaví před ničím.
Re: Primátor Bém opět podvádí pražany .....
(Kar, 29.1.2010 21:01:58)
Odpovědět
Ovšem na zlodějské aktivity Bohuslava Sobotky a především Jirky Paroubka nemá. Bém je proti nim anděl.
Re: Primátor Bém opět podvádí pražany .....
(Tomášek ,Střešovice, 31.1.2010 0:27:41)
Odpovědět
To co se povedlo pražské zlodějské klice kolem
Pavla Béma,předsedy ODS,tak to dosud nedokázali ani sicilští mafiáni.Nakonec Topolánek tam byl na
školící dovolené(v Toskánsku),Řebíček tam přednášel.Řebříček českých mafiánů zůstal z hlediska osob stejný,jenom pořadí se změnilo.Vede stále Řebíček(ODS)následovaný Langrem(ODS)a na třetí pozici se vydrápal Bém(ODS)a pokračuje to dalšími papáláši z ODS.
Re: On už to má i ve ksichtu
(OúDěS, 30.1.2010 15:17:20)
Odpovědět
Kalousek je chemik a to nevadí.Nečas si také k práci nečichl.Bendl je hasič atd.
Re: On už to má i ve ksichtu
(Lucka, 31.1.2010 17:54:07)
Odpovědět
Jo, ale nikdo z nich není tak okatě blbec, víme? A to je to klíčové.
Re: On už to má i ve ksichtu
(Kozí pysk, 31.1.2010 18:38:35)
Odpovědět
Paní Lucko, víte co je klíčové ? Klíčové je, že budou pracovat v klíčovém průmyslu.
Re: On už to má i ve ksichtu
(Lucka, 1.2.2010 16:16:18)
Odpovědět
:-)) pokud nám tu nebudou roznášet sebevědomě takové nesmysly jako Sobotka, nemám námitek.
Takže z nich obavy nemám, navíc, selský rozum se totiž nedá pořídit ani za červený diplom.
Re: On už to má i ve ksichtu
(Marcel K., 3.2.2010 10:18:36)
Odpovědět
Lucko,takový blbec jste nakonec Vy.Nejsem zvyklí toto slovo užívat,ale,když Vy ,tak já pro Vás taky.Zasloužíte si to.Vždyt je to od Vás opravdu hloupé.
Človíčku,aspoň trochu přemýšlej,než začneš psát ....
(Hron J., 31.1.2010 22:12:19)
Odpovědět
človíčku pisateli ...nevím jak dalece je tvá inteligence velká, buď slabá a to tě omlouvá a nebo jsi fanatik a nevidíš věci které jsou kolem tebe a jak skutečně vypadají....je mi 64 let, jsem invalidní, ale stále pracují a nedovedu si představit žít bez práce a být aspoň trochu prospěšný druhým lidem, považoval jsem se až doposud za člověka, který je více orientovaný v pravo než v levo, ale poslední 4 léta vlády ODS mě z mé pravicovosti vyléčila nadobro, tolik tuposti a přezíravosti k problémům druhých, jsem za svého života nezažil a žil jsem pár let v reálném socializmu, otec mi zemřel, když měl 28 let na následky koncetračního tábora v Březinkách ....odštěpný tábor Osvětím, bylo po válce, matka zůstala s šeti dětmi sama, otec zaživota odmítl vstoupit do protifašistické organisace vedené komunisty, ale i přes to nás tento ....zločinecký režim nenechal zemřít hlady....což o dnešních topolénkovců bych si nebyl tak jist, mohl bych psát ještě dlouho, ale lidem typu pisatele to nic neřekne, oni mají jen ten svůj mamon.....!
Re: Bohuslav Sobotka? Viktor Kožený – čajíček!
(financni, 29.1.2010 2:46:52)
Odpovědět
Oranzovi darebaci skodi vsude, kam prijdou. Posledni jejich 2-miliardova skoda vznikla tim, ze nezaradili na program schuze schvaleni zakona o vydani dluhopisu, cimz "levice způsobila nejméně dvoumiliardovou ztrátu pro soustavu veřejných rozpočtů", jak zaznelo ve snemovne. (Penize, ktere oranzova mafie rozhazela na uplatky svym volicum, bude muset stat ziskat pomoci kratkodobych financnich nastroju, ktere jsou podstatne drazsi.)
Re: Bohuslav Sobotka? Viktor Kožený – čajíček!
(poi, 30.1.2010 13:22:17)
Odpovědět
finanční,tomu nerozumím.Kde jste tyto indicie vzal?Jaké 2 miliardy,zase manipulujete.
Socani nás straší hospodářským úpadkem ...
(Dorčulák, 30.1.2010 21:19:56)
Odpovědět
Ona ta levičácká nevsdělaná lúza to nikdy nepochopí,jsou
sblblý tou jejich primitívní ideologii.
Straší nas zase hospodářským bankrotem.
Re: Socani nás straší hospodářským úpadkem ...
(ferda, 1.2.2010 11:54:57)
Odpovědět
dorčuláku, čeština, čeština!!! :-))
ps. no to jde vidět, pravicově vzdělaného člověka :-))
Re: Bohuslav Sobotka? Viktor Kožený – čajíček!
(carda, 31.1.2010 19:05:11)
Odpovědět
pisatel se asi zahledel do slabomyslnych blogu ,,pana streita" a necetl i jinostrance carda
Re: Bohuslav Sobotka? Viktor Kožený – čajíček!
(lunochod, 29.1.2010 5:59:21)
Odpovědět
Streite, máte chytré komentáře, ale někdy překvapíte svoji (předstíranou?) naivitou. Kde jste přišel na to, že "jsme inteligentní národ"? Kde jste dosud žil - s Paroubkem na Marsu?
Re: Bohuslav Sobotka? Viktor Kožený – čajíček!
(mm, 29.1.2010 6:47:59)
Odpovědět
Velmi přesné. Tak si myslím, že STEM si cucá výsledky průzkumu z prstu. Poslední Paroubkův veletoč to s dluhopisy to jenom dokazuje. Když jiná agentura zveřejnila, že socasská popularita drasticky klesla, přispěchala SETEM s novými průzkumem, kde ten sešup nebyl tak dramatický. Všiml jste si, že už STEM nezveřejňuje žebříček popularity politiků? Paroubek si dělal průzkum své oblíbenosti v Lihovém domě a když zjistil, že ani tam není populární, tak rychle přestal. Už dlouho si myslím, že STEM dělá průzkum pro Paroubka a ten se podle toho rozhoduje. jenomže doposud šlo vcelku o kraviny.V současnosti ale lidé pociťují na vlastní kůži existenční ohrožení a tak ty jeho veletoče ve protikladu střízlivého a srozumitelného vystupování pana Janoty a pana Fischera začínají chápat jako vlastní ohrožení jeho destruktivní politik. Tím nechci říct, že prozřeli a nebudou volit ČSSD.
Re: Bohuslav Sobotka? Viktor Kožený – čajíček!
(Jan M., 3.2.2010 10:21:26)
Odpovědět
mm.kdyby STEM dal na 1.místo ODS,tak by byl ideální.Když je to opačně ,tak je to špatně.Příznačné ......
Re: Bohuslav Sobotka? Viktor Kožený – čajíček!
(jorkšír, 29.1.2010 7:05:02)
Odpovědět
Na průzkumy veřejného mínění které dělá STEM je spolehnutí asi jako na děravý preservativ. Výsledky jsou hodně nadsazené,pochybuji stejně jako autor příspěvku že jako národ jsme na tom až tak špatně. Spíše než těmto průzkumům věřím tomu že pánové ze STEMu jsou věrnými a pravidelnými análními lezci poslance Jiřího Paroubka. Kdo ví co jim za to tenhle výtečník nasliboval.
Re: Bohuslav Sobotka? Viktor Kožený – čajíček!
(ferda, 1.2.2010 11:34:09)
Odpovědět
TY JSI SE JORKŠÍRE ASI Z JEDNOHO PRASKLÉHO ,TADY VYSKYTNUL, CO ? :-))
ALE CO NAPLAT, KDYŽ UŽ JSI TADY, TAK PIŠ.....
Re: Bohuslav Sobotka? Viktor Kožený – čajíček!
(Dr.Troškrt, 29.1.2010 7:34:36)
Odpovědět
Zajímalo by mne, kde se bere iluze o inteligenci tohoto národa? Výsledky voleb hovoří jasně! A to pomíjím kategorii nevoličů, kterou považuji za úplné dno, kde bych slovo intelingence používal s velkými rozpaky.
Přidávám se.
(Samy, 29.1.2010 8:31:33)
Odpovědět
Taky neznám nikoho ve svém okolí / jsem důchodce / nikoho,kdo by tohoto člověka jakkoliv uznával.Je to nepochopitelné.
Re: Přidávám se.
(XYZ, 30.1.2010 10:26:50)
Odpovědět
Samy,já znám a je jich mnoho.Taky důchodce.Je vidět ,že se obklopuješ pravičáky,ti Sobotku chválit nebudou.Musíš mít širší spektrum.To si piš,že Sobotka je užnávaný a schopný.Kalousek se vyznamenal,zapomněl jsi ho pochválit.
Re: Přidávám se.
(V.S., 30.1.2010 14:13:17)
Odpovědět
Mimochodem, kdo ho užnává? Obklopil se pravicovými ekonomy, kteří mu dobře radili.
Re: Přidávám se.
(zeman, 6.2.2010 22:49:35)
Odpovědět
Na obranu Sobotky lze říci jen jediné. Je to kokot
Re: Bohuslav Sobotka? Viktor Kožený – čajíček!
(Fiter, 29.1.2010 8:33:22)
Odpovědět
Pokud se tento politik účastní nějaké diskuse,tak odpovídá na otázky na které je připraven.Když neumí odpovědět a to je dost často,tak melduje pořád dokola jedno a to samé.Včera jsem se díval na pořad "Máte slovo".Škromach to je taky dílo.Lhal tam,že mě z něj bylo nanic a soustavně nesouhlasně kroutil tou svou kebulí.
Re: Bohuslav Sobotka? Viktor Kožený – čajíček!
(Dr.Troškrt, 29.1.2010 9:47:14)
Odpovědět
On ten Škromach je hodně podivná figura. A zářný příklad, kam to může v české politice dotáhnout člověk se znalostmi žáka páté třídy základní školy. Sice se při jeho vystoupeních pobavím, ale při představě, že mi takový skvost bude ovlivňovat život, mi naskakuje husí kůže.
Re: Bohuslav Sobotka? Viktor Kožený – čajíček!
(lilian, 29.1.2010 9:56:39)
Odpovědět
Fiter,samozřejmě,Škromach,že je nalevo,tak lže a je vám nepříjemný.Že říkal pravdu,to vás nezajímá.Kdyby byl modrý,tak ty samé řeci by vám nevadily.Stará známá zkušenost s vaší osobou a tady tím modrým odpadem.Měl jste si všimnout také těch titulků,co tam psali lidé.Třeba,že za komunistů bylo lépe.To berte v úvahu,je to realita mezi lidmi.To vaše hrubiánství tady na Eportále vám nepomůže.
Re: Bohuslav Sobotka? Viktor Kožený – čajíček!
(Hela, 29.1.2010 16:52:17)
Odpovědět
Ty pořady Jílkové jsou všechny na jedno brdo. Sázejí jen na nejubožejší emoce diváků. Včera jsem část chvilkami zhlédla a nenašla jsem tam jediného diskutéra, který by mohl jít do duelu byť jen se šimpanzem.
Re: Bohuslav Sobotka? Viktor Kožený – čajíček!
(David H., 30.1.2010 10:34:29)
Odpovědět
Helo,tak přechytralé lidi jako jsi ty,mám nejradši.Ti obyčejně nic v životě nedokážali,ale kritizovat schopné lidi ze závisti,to je jejich hoby.
Re: Bohuslav Sobotka? Viktor Kožený – čajíček!
(ok, 29.1.2010 8:34:58)
Odpovědět
Stačilo se dívat včera na pořad paní Jílkové. Každý se mohl přesvědčit, že to s tou "inteligencí národa" nebude takové, jak si mnozí myslí.
Re: Bohuslav Sobotka? Viktor Kožený – čajíček!
(Davidan, 29.1.2010 10:56:01)
Odpovědět
Tam byl národ?
Nechte se prosím vyšetřit, asi nejste zdráv.
Re: Bohuslav Sobotka? Viktor Kožený – čajíček!
(Kamila, 29.1.2010 9:43:18)
Odpovědět
Když to čtu tak si říkám jak je možný že se lidičky ještě neprobudili,ta jejich arogance, min. financí tisíckrát může dávat fakta o stavu ale oni se nám jen smějí dál přihazují a slibují nemožné. CHce to vzít koště a prohnat je po praze rači rozprášit aby se nemohli vrátit.Kam až to dojde jak dlouho ještě budem na to koukat...... takhle jsme určitě nechtěli dopadnout.
Re: Bohuslav Sobotka? Viktor Kožený – čajíček!
(Eda V., 29.1.2010 9:49:44)
Odpovědět
Strajte,že Vás huba nebolí.Takové lži a výmysly o Sobotkovi můžete napsat jen Vy a pár blbečků se hned přidá.Kolik je mezi námi horších politiků a prokazatelně,ale o těch se nemluví.Protože pochválit se nemohou a co dělají špatně /a to sakra špatně/o tom se mlčí a jakoby se nevidělo.Sobotka má čisté svědomí,je to čestný člověk.Za tím si stojím.
Re: Bohuslav Sobotka? Viktor Kožený – čajíček!
(Katsanson, 29.1.2010 9:59:50)
Odpovědět
Tak teď se nám tu vylíhl agent lihového domu paar excelence. Z jeho výroku o čestnosti b.lba
Sobotky je vidět, že je lihákem dobře placen a o jeho IQ se nemá cenu vůbec bavit.
Re: Bohuslav Sobotka? Viktor Kožený – čajíček!
(Dr.Troškrt, 29.1.2010 10:09:27)
Odpovědět
Čestný člověk odpustí kamarádovi 26 000 000,-Kč, které patřily do státní kasy? Máte poněkud zvláštní představu o pojmu čestný člověk!
Re: Bohuslav Sobotka? Viktor Kožený – čajíček!
(XYZ, 29.1.2010 15:45:35)
Odpovědět
dr.Troškrt,hlavně odpustte Bémovi 88 mil.a budete čestný člověk.Porovnávejte čísla vlevo a vpravo a váha se nakloní hluboko vpravo.Levice nemá na jejich švindly.Vychází to nejevo,ted za Fišera.Paroubkovi by to nikdo nevěřil,tak aspon věřte pravdě Fišerovy vlády.
Re: Bohuslav Sobotka? Viktor Kožený – čajíček!
(Kar, 29.1.2010 21:04:33)
Odpovědět
Ne hluboce vlevo. Paroubek je zločinec a nedopatřením politik. Ale Vy voliči socanů, jste všichni jeho spolupachatelé, plivu na Vás!!! Špíno zlodějská.
Re: Bohuslav Sobotka? Viktor Kožený – čajíček!
(poi, 3.2.2010 10:26:57)
Odpovědět
Kar,plivej,plivej...nám to nevadí.Od tebe to sedí.
Re: Bohuslav Sobotka? Viktor Kožený – čajíček!
(XYZ, 30.1.2010 10:37:27)
Odpovědět
oprava 880 000000,-Kč můžete odpustit Bémovi a jeho prolhané zlodějské bandě.Korupčníci!
Re: Bohuslav Sobotka? Viktor Kožený – čajíček!
(PETRÁNEK, 30.1.2010 21:23:03)
Odpovědět
Že Soc.dem.ukradla méně než ODS není tím,že jsou poctvější,ale tím,že jsou blbější.Zloději jsou stejní.Pokud volit pravici,tak DS,pokud levici tak KSČM.Těch se také zloději bojí a snaží se je zakázat za pomoci korupčníka Peciny.
Re: Bohuslav Sobotka? Viktor Kožený – čajíček!
(poi, 3.2.2010 10:25:13)
Odpovědět
Samozřejmě Petránek,hluboce se klaním nad Vaší chytrostí.Že ti blbí si myslí,že jsou chytří.Přejme jim to.Blbost nebolí./týká se Petránka,jeho osoby/
Re: Bohuslav Sobotka? Viktor Kožený – čajíček!
(Hela, 29.1.2010 17:00:34)
Odpovědět
Edo, Vám bude patřit království nebeské jako prvnímu. Bohužel ale díky vaší blbosti jako řada vašich soukmenovců ovlivníte příští volby a já jako zaměstnanec budu muset vaši stupiditu dotovat v nadcházejícím období, jestli se tedy neroznodnu jít cestou voličů ČSSD a nevykašlu se na práci.
Re: Bohuslav Sobotka? Viktor Kožený – čajíček!
(Eda, 30.1.2010 10:40:30)
Odpovědět
Hela,jen pracuj a bud ráda,že práci máš.Tolik lidí by práci chtělo.Budou si muset počkat,až to vezme do ruk CSSD.Práce bude.
Re: Bohuslav Sobotka? Viktor Kožený – čajíček!
(Eda, 30.1.2010 10:40:38)
Odpovědět
Hela,jen pracuj a bud ráda,že práci máš.Tolik lidí by práci chtělo.Budou si muset počkat,až to vezme do ruk CSSD.Práce bude.
Re: Bohuslav Sobotka? Viktor Kožený – čajíček!
(Eda, 30.1.2010 10:40:42)
Odpovědět
Hela,jen pracuj a bud ráda,že práci máš.Tolik lidí by práci chtělo.Budou si muset počkat,až to vezme do ruk CSSD.Práce bude.
Re: Bohuslav Sobotka? Viktor Kožený – čajíček!
(V.S., 30.1.2010 14:11:37)
Odpovědět
Nebude, bude jí méně a hůře placená. Chudý člověk volící ČSSD svou chudobu evidentně miluje a nechce se jí vzdát.
Re: Bohuslav Sobotka? Viktor Kožený – čajíček!
(Lucka, 31.1.2010 17:59:16)
Odpovědět
Edo, řečeno slovy klasika "Tomu věříš je Ty a pár lidí na Západě". A nemusíš to klikat třikrát, my to pochopíme i na poprvé, že jsi vedle :-))
modří ptáčci. Jistě byste si přáli takovou opozici, která by vám kývala na vaši jedinou pravdu, ač pro většinu nesmyslnou. Ale bohužel !!
Lidi vás mají dost ! Paroubek, Sobotka ... jsou vedlejší. Jestli neskončíte, tak VY doženete lidi do náruče KSČM !!!
v náručí ksč nejsou lidi, ale vyžírkové, anebo bytosti s inteligencí, která je spíš virovou infekci
Re: BOHUŽEL
(cézar, 30.1.2010 21:27:09)
Odpovědět
Už aby to bylo.Naše jediná záchrana.
Re: Bohuslav Sobotka? Viktor Kožený – čajíček!
(dako, 29.1.2010 10:55:36)
Odpovědět
Pisálku, přestaňte s tím fetováním. Tohle už je vážně k smíchu.
Zubatá pleš
(Jirko, 29.1.2010 11:16:22)
Odpovědět
Vážený, jestli je autor článku dle Vás "pisálek", pak Vy budete nejspíš oranžový "blbálek".

Autor má pravdu v tom, že když může být nejoblíbenějším politikem exot, který nic neumí a nezná, svědčí to i o inteligenci dotazovaných. Ikdyž - IQ voliče ČSSD = šimpanz + 1 (doufám, že jsem lidoopy neurazil...)
U Vás je blbálek každý kdo nemá jediný správný názor, a to Váš a ODS,že? I to zde už jednou bylo. A o Vašem IQ svědčí hulvátství a urážka téměř 30% voličů.
I když u ODS nejde o názory, ale zájmy !
Re: pane Chytrý
(Libor, 29.1.2010 14:18:47)
Odpovědět
Děde,Děde - z Vaší reakce je mi zle a těch 30% voličů je mi líto, protože se nechají zblbnout a nalákat na nesplnitelné sliby oranžovo-rudé mafie. U mě je blbánek ten , kdo je bezmozek jako vy z čehož plyne i Vaše narážka na IQ. Samolibí Paroubci,Zaorálkové a snad i kandidát na prezidedta Sobotka v této republice nic nevyřešili, nevyřeší a ani nic řešit nechtějí - chtějí pouze vládnout a populisticky oblbnout alespoň těch 30% voličů, o kterých je známo , že chtějí pouze jistoty , ale nejsou ochotni něco pro to udělat. Čest práci.Dále bez komentáře a snad ani nečekám odpověď od IQ.
Re: pane Chytrý
(poi, 29.1.2010 15:28:42)
Odpovědět
Pořád tady čtu"oranžoví slibují".Tak je nechte jak to dokážou.Je aspon naděje,ale to,co sliboval a oblboval Topol to už víme ,že nesplnil a ještě pohoršil.Tak komu víc věříte?
Re: pane Chytrý
(Lída S., 29.1.2010 15:34:27)
Odpovědět
Co splnil Topolánek?Vytuneloval s vládou tuto ekonomii státu,zavedl placení ve zdravotnictví/To není trestné,když v Ústavě ČR/je bezplatné zdravotnictví,sebral i pohřebné,nechal zdražit léky,vodu,energie,byty,díky tomu,že to nechal zprivatizovat.Zajímalo by mě co ještě chtějí zdevastovat,když se tak pořád rvou do čela tohoto státu,když už je nikdo/až na pár blbečků/nechce.Co udělali dobrého?Řekněte mi jednu jedinou věc.
Re: pane Chytrý
(V.V., 29.1.2010 21:21:37)
Odpovědět
Nevzdělaná levičácká lůza to stejně nepochopí...
Re: pane Chytrý
(děd, 30.1.2010 9:47:05)
Odpovědět
Opravdu fundovaná, přesvědčivá odpověď Lídě od vzdělaného ODSáka.
Re: pane Chytrý
(berg, 30.1.2010 10:13:19)
Odpovědět
děde, na ty vaše levičácké cinty se nedá odpovídat, komunikovat se dá s někým, kdo nelže, což ta vaše úderná jednotka z liháče nesplnuje
Re: pane Chytrý
(Lída, 30.1.2010 10:44:09)
Odpovědět
Neví co by řekl,nemá argumenty.Musel by opakovat,co jsem napsal.Kope kolem sebe jak chcípající kobyla.Tak řekni jedinou dobrou věc,co udělala topl.vláda pro lidi?To jsem zvědavá.
Re: pane Chytrý
(V.S., 30.1.2010 14:09:59)
Odpovědět
Musel by opakovat to, co jste napsala... Přesně tak, všechno, co jste napsala, je jediný správný postup. Všechno co jste napsala nejen že udělala vláda správně, ale jakákoli další vláda bude muset buď dělat totéž nebo ještě zpřísnit. ČSSD Vás jen oblbuje, žádné zdroje nemá, žádný plán, kde vzít peníze nemá. Dejte ne mě, do tří let bude vláda ČSSD snižovat všechny své sociální dárky tak, jako to nikdy neměla v plánu ani ODS.

Žene se na Vás pohroma zvaná Jiří Paroubek, milí chudší spoluobčané. Vězte, že budete rádi, budou-li za čtyři roky důchody (pokud Paroubek své hrozby splní).
Re: pane Chytrý
(vvv, 31.1.2010 13:13:16)
Odpovědět
Lído, a tak mě zděl, co udělali dobrýho socani ?? Jenom plná huba planých slibů a keců, přesně to, co platí pro jejich voliče. Ono se to dobře slibuje a kritizuje,ale byli u koryta 8 let, a co nám předvedli ??Zvýšili státní dluh o několik řádu miliard v době našeho růstu, a to je tak asi jejich největší počiin, kromě prodeje IPB za 1 kč., odpuštění dluhu 26 mil. Paroubkovu příteli stbákovi Dvořákovi, atd... A toto má na svědomí ,,nejoblibenější " politik Bohouš, který zadlužil v roce2003-2006 zemi o 362,2 miliardy !!!!
Re: pane Chytrý
(ferda, 1.2.2010 12:04:02)
Odpovědět
politika rádoby pravicové ODS dneška, snese snad jedině příměr : POTRAT SLEPÉHO KONĚ :-))
Re: pane Chytrý
(Lída., 1.2.2010 13:55:52)
Odpovědět
vvv.Co udělala CSSD pro lidi?Neokrádala je.A to je hodně.Jak je okradla ODS jsem psala nahoře,tak si to přečti.Nebudu to psát podruhé.
Re: pane Chytrý
(bajvaj, 2.2.2010 13:29:08)
Odpovědět
30%...ale po přepočtech. Správně by se měla počítat jen absolutní procenta volících, či-li jde asi tak odhadem o 15%.Myslíte, že to stačí?
Re: Bohuslav Sobotka? Viktor Kožený – čajíček!
(sepin, 29.1.2010 12:02:39)
Odpovědět
Sám Karel Čapek jednou napsal, že "pro národ není důležité jen to, že má své veliké muže; stejně mnoho záleží na tom, co si z nich vybere..."
Re: Bohuslav Sobotka? Viktor Kožený – čajíček!
(Marek, 29.1.2010 15:19:46)
Odpovědět
Jsem daňový poradce. Hlášky pana Sobotky svědčí o tom, že vůbec neví co jsou to zákonitosti v účetní bilanci, ekonomika podnikání a už vůbec nerozumí daním. Takový člověk by neměl být ve vrcholné funkci . Možná jako právník je velice dobrý, neboť jeho hlavní kvalitou je slovní kulemet. Když už neví vůbec co říci k tematu, tak mluví o něčem úplně jiném.
Re: Bohuslav Sobotka? Viktor Kožený – čajíček!
(Lukáš G., 29.1.2010 15:41:38)
Odpovědět
Marku,danový poradče,řekněte co dobrého udělala topol.vláda co se týče daní?Ta rovná daň ,to byla blbost Kalouska .Pomohl bohatým a stát na daních vybral méně.Jsem celkem laik,maturitu mám,ale myslím si,že CSSD to má lépe spočítané a naplánované.Jen je nechat dílo dokončit.Jenže Odésáci zuří,manipulují kopou kolem sebe a stejně jim to nedovolí.Mají stále málo nahrabané.
Re: Bohuslav Sobotka? Viktor Kožený – čajíček!
(Marek, 29.1.2010 16:07:32)
Odpovědět
Možná, že všem uniká velký fakt. Snížením daní na 15 % mělo za následek , že sice 2 % občanů mělo nižší daně, ale další ,mohem větší podíl na přílivu financí mělo vyšší zdanění zahr. společností, které u nás danili své zisky. Změna v daních bude mít za následek odliv těchto příjmů.
Re: Bohuslav Sobotka? Viktor Kožený – čajíček!
(XYZ, 30.1.2010 10:47:48)
Odpovědět
Marku, a jaký byl výsledek.Velmi prodělečný pro stát a velké zadlužení.Chytrá hlava Kalouska se ukázala.
Re: Bohuslav Sobotka? Viktor Kožený – čajíček!
(V.S,, 30.1.2010 14:02:19)
Odpovědět
Pletete si dopady krize s daňovou reformou.
Re: Bohuslav Sobotka? Viktor Kožený – čajíček!
(XYZ, 1.2.2010 13:59:47)
Odpovědět
V.S.nepletu.To se dá lehce odlišit.To je výmluva pravice,že vše svádí na krizi.Sama na sobě krizi nepoznává.
Re: Bohuslav Sobotka? Viktor Kožený – čajíček!
(V.S., 2.2.2010 16:25:01)
Odpovědět
Ovšem Vy jste to neodlišil. Daňový propad je jednoznačně způsoben krizí. Britská levicová vláda se vymlouvá úplně stejně chytráku.
Re: Bohuslav Sobotka? Viktor Kožený – čajíček!
(V.S., 29.1.2010 21:15:33)
Odpovědět
Stát vybral na daních mnohem víc. Paradoxně ČR na rovné dani zbohatla. Na Paroubkově kreténském nápadu nejen že stát nezbohatne, ale hrubě prodělá. Jsem přesvědčen, že díky "milionářské dani" stát zchudne. Hádám, že do konce volebního období Paroubkova vláda bude nucena prosadit brutální snížení všech sociálních dávek a zavést nesmírně tvrdou důchodovou reformu s výhradně privátním spořením a odchodem do důchodu během třiceti let v 75-ti letech. A to dopadne na Vás voliči levice.
Re: Bohuslav Sobotka? Viktor Kožený – čajíček!
(berg, 30.1.2010 10:23:31)
Odpovědět
naprosto přesně, ale až to bude na pokraji kolapsu, tak takoví s maturitou budou stejně obvinovat pravici, vždyt i nyní si nepřipustí vinu socanů na současném stavu financí
Re: Bohuslav Sobotka? Viktor Kožený – čajíček!
(Lebiš, 30.1.2010 10:51:53)
Odpovědět
V.S.Ještě napiš,že jsme na daních jako stát vydělali a nejsme díky Kalouskovi zadluženi.Pak ti uvěřím.Kretene.Takoívou hovadinu napíšeš a lidé tě mají věřit.Ha ha ha...Vy pravčáci lžete a zapřete nos mezi očima.Ted jsi to názorně předvedl.Ekonome Kalousku.
Re: Bohuslav Sobotka? Viktor Kožený – čajíček!
(berg, 30.1.2010 12:47:22)
Odpovědět
a hned je tady jeden soc. ekonom, no o tobě to psal, kdo bude kvičet až dorazíme soc. cestou do madarských konců
Re: Bohuslav Sobotka? Viktor Kožený – čajíček!
(V.S., 30.1.2010 13:59:55)
Odpovědět
Ano, vydělali. Podle ČSÚ byl daňový výběr před krizí vyšší než za daňové progrese zbylé po ČSSD. Ale něco mi říká, že to stejně nepochopíš. Sociální demokrati málokdy ovládají počty, proto se také brání matematice jako povinnému maturitnímu předmětu.

Celkově rovná daň přinesla nárůst výběru v řádu miliard. Naopak, Paroubkova progrese přinese snížení. Věřte tomu, nejen že nebude na vyšší důchody. Nebude na žádný jejich sociální program.
Re: Bohuslav Sobotka? Viktor Kožený – čajíček!
(volič Praha, 30.1.2010 10:59:05)
Odpovědět
Proč už někdo ty padouchy debilní nesejme. To už ten český národ je taková chátra že už ho nic nezajímá. To už se nikdo nezeptá co ty svině socanský nakradli za těch osm let?To už všichni zapoměli na veřejné zlodějiny okolo gripenů,chemického průmyslu, a další loupeže v miliardách korun,které zmizely socanům za nehty?Viz ten lazour křišťálově čistý grosů?Nyní se vysmívá národu při legalizaci miliardy korun tak aby je proprané mohlů beztrestně používat. Pane bože to už jsme skutečně tak debilní že je nám tato sebranka lhostejná při těch loupežích? Pokud ano,pak už nezbívá nic jiného , jen aby se naplnilo sib.proroctví a s těmito zmetky si to národ mohl vyřídit tak,jak už měli dávno skončit. Nejsem volič ODS .Stálo by za to,všem těmto mrzákům sebrat veškeré majetky a vyhnat tu pakáž aby se živili rukama a né zlodějinou . Jsou to zločiny tisíciletí
Re: Bohuslav Sobotka? Viktor Kožený – čajíček!
(OúDěS, 30.1.2010 15:12:46)
Odpovědět
Kalousek je chemik to nevadí.Nečas si také k práci nečichl.Tak je třeba psát o všech a né jenom otom co se komu hodí.
Re: Bohuslav Sobotka? Viktor Kožený – čajíček!
(Dušan Streit, 30.1.2010 19:30:35)
Odpovědět
Bohužel, jste blízko pravdě:
http://streit.blog.idnes.cz/c/121524/Done-Giorgio-Paroubku-Snajdr-nebo-Busina-vsichni-jedna-rodina.html
Re: Bohuslav Sobotka? Viktor Kožený – čajíček!
(Dušan Streit, 30.1.2010 19:32:04)
Odpovědět
To mělo patřit Lukáši Herclíkovi
Re: Bohuslav Sobotka? Viktor Kožený – čajíček!
(Bodlák, 31.1.2010 10:02:33)
Odpovědět
Doplňuji.Jelikož politici preferují osobní zájmy své a sobě libých,jako volič se musím bránit tím, že si budu volit svůj prospěch. Jelikož jsem člověk žijící z práce,musím tedy preferovat zájem lidí práce.Tím je zaměstnanost,mzda pokrývající náklad rodiny na existenci,ochrana před dacany,vzdělávání za účelem zlepšení životaschopnosti a ochrana zdraví před vydřiduchy,možná i trochu času na příležitostná povyražení,aby se ten život dal vydržet.Pod mostem po naháněčce s exekutory a soudy to není to pravé ořechové.Volím svůj prospěch a 90%opovrhovaných voličů by se mohlo přidat,ať se konečně zas narovnáme.
Re: Bohuslav Sobotka? Viktor Kožený – čajíček!
(Simona, 1.2.2010 14:11:44)
Odpovědět
Bodláku,napsal jste to dobře,konečně někdo píše rozumně a o něčem.Díky.
Hey lidi, proberte se
(Lukáš HERCLÍK, 30.1.2010 18:16:28)
Odpovědět
Na úvod, s nikým nesympatizuji.

Levičáku, pravičáku, proč si tu vždycky jdete po krku?

Vždyť na Vás všechny ty vaše modly serou a vy se tu budete bezcíleně sekat?

Všechny ty svině, kteří stojí za rozkradenou zemi a amorálním státem podvodníků, vždyť si zaslouží jen kulku a nebo to pozavírat?


Pojdte to spíše vyházet a rozkopat jim huby, než se opravdu staneme cizinci ve vlastní zemi?
Re: Bohuslav Sobotka? Viktor Kožený – čajíček!
(Atta, 31.1.2010 8:53:44)
Odpovědět
Taky se divím, že se rodí takoví exoti jako je Dušan Streit.
Re: Bohuslav Sobotka? Viktor Kožený – čajíček!
(dita, 31.1.2010 13:02:05)
Odpovědět
Tak takových exotů jak ty píšeš , jako je pan Streit je pořád málo. Vadí vám , že píšou objektivně o takových šmejdech jako jsou socani...
Re: Bohuslav Sobotka? Viktor Kožený – čajíček!
(Kozí pysk, 31.1.2010 18:49:27)
Odpovědět
Milá Dito, opravdu nemám rád bábu Klouzandu z Jedový chýše !
Re: Bohuslav Sobotka? Viktor Kožený – čajíček!
(Kozí pysk, 31.1.2010 18:49:28)
Odpovědět
Milá Dito, opravdu nemám rád bábu Klouzandu z Jedový chýše !
Re: Bohuslav Sobotka? Viktor Kožený – čajíček!
(Rita, 1.2.2010 14:02:31)
Odpovědět
dito,pozdravuj Strejta čajíčka.Je to exod nad exoty.Jinak by se neuživil,kdyby nebylo takových jak jsi ty.
Re: Bohuslav Sobotka? Viktor Kožený – čajíček!
(babka, 1.2.2010 6:28:33)
Odpovědět
Ty blbečku jsi určitě oranžovej, proč se strefuješ do člověka, který píše pravdu? To tak většinou bývá. Politiku sleduju od mládí a už jsem stará, odhadnu lidi, ale takový demagog a blbec se pozná po pár slovech. A že mu huba jede. Kdyby všichni vrátili co nakradli a získali nekalým způsobemn, je po státním dluhu. Teď se jen třesou o koryta.Když už Sobotka pořád mluví ty nesmysly, aspoň by si měl nechat udělat pořádně zuby, jako ostatně více politiků, aby se lidi nemuseli dívat na tu hrůzu. Volit nemám koho, je to na žaludek a oni se budou držet zuby nehty. Na to je mých nohou škoda. To jsme to dopracovali. Většinou všichni máte pravdu, tak zasílám pozdrav - ne ale těm blbcům, co chválí Sobotku.
Re: Bohuslav Sobotka? Viktor Kožený – čajíček!
(ferda, 1.2.2010 11:50:29)
Odpovědět
"babko" tak raději posílat pozdrav takovým ,jako je Pavlííík Bééémů, co ? to jednomu srdíčko pookřeje :-)) Myslím si,že rozumný člověk pochopí,že nemůže mít všechno, a že ve většině případů musí vystačit s rozumným podílem,ale představa hochů z ODSS "rozumný podíl?, ta v jejich mozku a srdci prostě neexistuje je pro ně nepochopitelná....rozumí pouze třem slovům,:krást, krást, krást.....
Re: Bohuslav Sobotka? Viktor Kožený – čajíček!
(V.S., 2.2.2010 16:27:10)
Odpovědět
Ferdo, ty jsi vážně pitomec:-)
Re: Bohuslav Sobotka? Viktor Kožený – čajíček!
(ferda, 2.2.2010 22:23:05)
Odpovědět
Pro "VS!
ps. hmmm, copak asi může znamenat nick "VS"?
že by Veký Smrad,nebo, Velká Svině? či snad Vlezlý Svrab.....no, aŤ je to co je to, nebude to vůbec nic hezkého :-)))

Víš proč si myslím,že jsi divný?
-------------------------------
1. pořád svádíš vinu na druhé
2. bohapustě žvaníš
3. neřekneš ,co máš na mysli
4. nemáš na mysli to, co říkáš :-)
5. je ti jedno, zda ti ostatní rozumí,protože ti stačí, když všichni uvěří,že Ty, problému rozumíš :-)))
Re: Bohuslav Sobotka? Viktor Kožený – čajíček!
(V.S., 2.2.2010 23:16:22)
Odpovědět
Ferdo, než začneš poučovat podívej se na své příspěvky, jistě zjistíš, že v tvé titulatuře jsem chybu rozhodně neudělal.

Pokud ti snad přijde, že nepíšu něco na rovinu, zamysli se nejdříve nad tím, jestli jsi to pochopil. Nejsem si vědom toho, že bych někde něco nenapsal jasně a srozumitelně i pro levičáckou lůzu, kterou zde tak oddaně bráníš.
Re: Bohuslav Sobotka? Viktor Kožený – čajíček!
(poi, 1.2.2010 14:07:11)
Odpovědět
Strajte,jakýpak 13.důchod?Copak 2 300,-je nějaký důchod.To píšeš ze závisti tobě vlastní?Ze si nahrabal Bém s kamarády 880 000000,-milionů to schvaluješ?Vid?Proč o tom nepíšeš?Jsi normální křivák.Lidé tě mají prokouklého.Máš ještě ditušku,ta tě uznává.
Re: Bohuslav Sobotka? Viktor Kožený – čajíček!
(V.S., 2.2.2010 23:20:13)
Odpovědět
Doufám, že v rámci boje proti 2300,- nebudeš volit sociální demokraty, jinak si mysli, co je ti libo.
Re: Bohuslav Sobotka? Viktor Kožený – čajíček!
(MANAS, 2.2.2010 12:26:48)
Odpovědět
já doufám že se blíží doba kdy tyto zkorumpované svině začneme střílet
Re: Bohuslav Sobotka? Viktor Kožený – čajíček!
(kjh, 3.2.2010 10:28:40)
Odpovědět
Manas,k tvé hrubosti není co dodat,Patříš k těm nejhorším,které mezi sebou máme.