BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama




Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
BulletDoporučujeme
www.rssmonitor.cz

Mladá pravice

Revue politika

Virtually.cz

Vše o protiraketové obraně

Globalpress

aTeo.cz

Desatero Mladé pravice

Václav Klaus

Oranžáda.cz
BulletAnketa
Znáte nesympatičtějšího člověka ve svém okolí než je David Rath? Jsme zvědavi na Vaše odpovědi
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletReklama
Trika euportal
BulletReklama
BulletDoporučujeme
prave-spektrum.sk

Black Company

Skycorps

aTeo.cz

fragmenty.cz
Gross jako symbol korupce
Autor: Karel Kříž | Publikováno: 25.1.2010 | Rubrika: Politika
Ilustrace

Kariéru zapáleného mladého sociálního demokrata od mašinfíry po předsedu vlády jsme mohli v přímém přenosu sledovat všichni. Stejně tak jeho “pád” z politických výšin do světa top byznysu a geniálních investic za cizí peníze. Současná kauza rychlostudentů práv v Plzni pak jen dokresluje neuěřitelnou špínu a totální morální balast kolem jeho osoby.

JUDr. Stanislav Gross je dokonalým symbolem žumpy zvané česká politická scéna, obzváště pak její sociálně demokratické odnože. Nechci hodnotit jeho intelektuální potenciál, ale divadelní představení na téma: “Jak jsem poctivě studoval, pracoval, vydělal a investoval” je šmíra nehodná ani poslední zaplivané čtyřky v Horní Dolní.

Mladý sociální Stanislav prolezl správnými análními otvory až na vrchol mocenského žebříčku a díky upřímnému pohledu i úsměvu plaché laně si získal obrovskou popularitu na hradě i v podhradí. Bývalý president Havel v něm viděl skvělou budoucnost politiky a levicově smýšlející lid pak zase nového Klementa Gottwalda v plné síle, jak kroutí krky nenáviděných buržoustů.

Postupem doby se však oba tyto odhady ukázaly jako poněkud liché. Oranžový svazák sice blábolil z televizní obrazovky něco o sociálním smíru, křišťálové čistotě a upřímnosti, ve skutečnosti se však věnoval jedinému, co jej parlamentní učiliště dokonale naučilo – zákulisním intrikám, jánabráchismu a opakovanému lezení do správných řití. S absencí svědomí a hrdosti se tak u nás totiž získávají klíče ke dveřím vládních budov, odkud pak může obzvláště slizský jedinec rozhodovat dokonce i o vlastní nedoknutelnosti.

Stejně tak učinil i upřímný Standa. V Jihlavě našel spořivého strýčka lampasáka s miliónem v igelitce, kolem Třineckých železáren několik zřejmě mentálně retardovaných jedinců, kteří mu pomohli k výdělku kolem 100 melounů, aniž by to raději vydělali sami, když prý mu na to ještě půjčili a vůbec nic za to neměli (zřejmě socálnědemokratický komunismus v praxi), na universitě v Plzni pak náhodou objevil obdivovatele jeho neuvěřitelně dokonalé studijní a “vědecké” činnosti, že tituly doktora práv udělili nejen jemu, ale raději hned i několika jeho báječným kamarádům, o kterých se letmo zmínil.

O čem tedy vypovídá kauza Gross? Nejméně také o tom proč máme díky astronomickému dluhu našlápnuto ke státnímu bankrotu. Kolik takových bývalých proletářů z chaloupky u nádraží sedí na všech úrovních různých zastupitelstev? Kolik z nich by velmi, ale velmi těžko vysvětlovalo majetky nově nabyté pod různými pseudonymy příbuzných či zázračně prosperujících s.r.o., či lépe a.s. s akciemi na doručitele? Kolik peněz vybraných od daňových nevolníků skončilo v těch různých igelitkách strýčků Viků?

Stanislav Gross nevědomky ukázal jak je to jednoduché, nepostižitelné a výnosné. Propral politickou špínu na křišťálově čistý háv geniálního investora, realitního magnáta, upřímného advokáta a milujícího otce i manžela. Všichni mu mohou políbit zadel. Zřejmě ani ve snu jej nestraší paragraf o zneužití informací v obchodním styku, o krácení daně a podobné, za které by normální smrtelník chodil několik let ve vězeňských teplácích. On je přeci něco více než obyčejný plebs. On je pan “Vyvolený”. Čistý. Křišťálově čistý.

Bohužel vím, že i ve světle těchto indícií mi bude některými spíláno do hloupých závistivců a snad i modrých zlodějů. Gross nemůže býti symbolem a základní jednotkou korupce, neboť obstál před zákonem a mnou cloumají nejhorší lidské pudy. Mohu jít do politiky a taky nakupovat byty na Floridě, statky kolem Prahy či třeba penzióny pro svobodné pány. Jistě. Ale ospravedlňuje to konání této bývalé politické “stár”? Nikoliv. Nemá to vůbec souvislost. Je to vzteklé štěkání stejně zaháčkovaných parazitů na pokyn jejich chlebodárců.

Jedná se totiž o to, co vlastně jsme ochotni ještě zkousnout. Co si ještě vůbec může naše politická věrchuška dovolit aniž bychom si nechali přestat kálet na hlavu? Kolik nás musí ožebračit? Kolik botiček s diamanty od Diora na křtu dcerky vůdce proletářů musíme vyfotografovat? Kolik naditých igelitek se ještě musí najít? Kolik podobných doktorů práv se nám bude ještě smát do obličeje? Kdo je bude stále ještě volit?

Podobně jako u obdivovatelů bolševických diktátorů. Tam to je idiot. Anebo stejná svině.

Anebo tak ...

Napsáno pro http://www.blog.idnes.cz

7241 čtenářů | 47 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Gross jako symbol korupce a nejen on
(Brabec, 25.1.2010 0:11:16)
Odpovědět
Nejen socani, ale i ODS je prolezlé lží a korupcí. Co Topolánek ? Nechal se zvěčnit na bilbordech jako vzorný manžel a válel se při tom s milenkou, každý si spočítá, že si žije na vysoké noze a nevydělal si na to. Vrabci na střeše cvrlikají, že má s Řebíčkem akcie na doručitele a to firmy Viamontu. Prostě nevolit je - ani ČSSD, ani ODS, ani TOP. Volme jinak. Já volím Bobošíkovou !
Re: Gross jako symbol korupce a nejen on
(Fiter, 25.1.2010 7:58:40)
Odpovědět
Uteka jí Evropa,tedy jí a jejímu mužíčkovi,kterého měla jako asistenta.Komunisté ji nominovali při posledních volbách na prezidenta.Sice to nevyšlo a ani nemohlo,ale jak vidíte ona je schopna kvůli své
kariéře spolupracovat s kýmkoliv.Kdyby se jí povedlo se alespoň propasírovat do parlamentu.Sice by doma měla asi míň jak v Bruselu,ale při její šikovnosti by si uměla najít cestu jak správně sosat.A takový jako vy ji k tomu dopomůžou.Jestli si myslíte,že Bobošíková je ta správná osoba která bude hájit obyčejné lidi,tak se hluboce mýlíte.Ta vás má tam,kde vás má i Paroubek.
Jenom idiot může volit ODS,TOP 09 nebo Bobošíkovou ...
(Jiřík z Prahy, 25.1.2010 18:07:13)
Odpovědět
Jenom idiot nebo zvrhlík může volit ODS,TOP 09
nebo Bobošíkovou.Všichni tyto politici už několikráte dokázali,že do Sněmovny nepatří a že jim jde jenom o vlastní blaho.
Re: Jenom idiot můženěco takového napsat
(Ccecil, 26.1.2010 22:31:19)
Odpovědět
viď
Re: Jenom idiot může volit ODS,TOP 09 nebo Bobošíkovou ...
(Fr.Galík, 27.1.2010 10:24:50)
Odpovědět
Nejsi ty právě tím idiotem? Máš realny podklad k tomu tvrzení. S tou Bobošici bych bral. Paru jedinců i ODS a TOP 09,ale když jsi spočteš těch rozežraných a rozdávájících ČSSDaků . Od Grosse počinaje Paroubkem konče.Kdo utráci státní peníze víc než Socani. 7měs. berou plat za nic jen zato že nezvolí vládu. Berou peníze že dají nedůvěru vládě a pak platí navíc uřednickou vládu,Nyni berou plat za to že měli 46dnů volna a po dvou hodinách odchází s Poslanecké sněmovní. Kdo si může nepracovat a nebo pracovAt jen 2h a pak jsi jde dom. Blbečku krátkozraky a přemýšlej.
Re: Jenom idiot může volit ODS,TOP 09 nebo Bobošíkovou ...
(Davidan, 27.1.2010 10:55:51)
Odpovědět
Tobě nestačí, co tu napáchal Klaus a jeho ODS?
Rozkradli a rozdali za pusinku majetek státu, nastavili systém korupce, který drtí tuhle republiku, chovají se a jednají jako gangsteři, to ti opravdu nestačí, nebo ti na to nestačí hlava?
Re: Gross jako symbol korupce a nejen on
(Alberto Kvěch, 25.1.2010 22:03:06)
Odpovědět
Jediná správna cesta-nevolit socany ani ODS, já volím VV Věci veřejné Radek John.Je zřejmé ,že jste rozumný člověk.
Re: Gross jako symbol korupce a nejen on
(Jitka N., 26.1.2010 10:26:01)
Odpovědět
Alberte K.také bych volila to,co Vy,jenže ty hlasy propadnou.Bude jich málo.Bohužel.
Re: Schopný mladý člověk,
(Bylo je a bude, 26.1.2010 9:40:25)
Odpovědět
Vážený, tady není koho volit, všichni slibují, a pak hrabou, pak je tu skupina lidí, která nemá co krást, ti kterým je to jedno jak to tady vypadá. Ukažte mi poctivého? Nebyl, není a nebude. Vy se chcete mít špatně, aby se jiní měli dobře? Levičáci to kryjí rovností, sebrat schopnějším. Na to se dobře poslouchá, proč se mám přičinit?
Re: Gross jako symbol korupce
(BABKA, 25.1.2010 6:01:11)
Odpovědět
Milý pisateli, vy si myslíte, že Bobošíková by nehrabala? Trochu znám tu namyšlenou dámu,která strašně touží nejen po moci....nebuďte zase pomýlený. Vymetla bych všechny, zabavila nedoložitelné majetky a bylo by po státním dluhu.
Re: Gross jako symbol korupce
(Dr.Troškrt, 25.1.2010 6:22:30)
Odpovědět
Nalajnované to máte hezky. Jetě byste nám mohla říct, kdo by tam měl být, až všechny vymetete.
Re: Gross jako symbol korupce
(jorkšír, 25.1.2010 7:51:51)
Odpovědět
Bobošíková si sice nahrabala,prada,ale tahle uzurpátorská domina se jaksi nemůže procpat přes dveře vedoucí do místnosti k plným politickým korytům.
Na rozdíl od pana Grosse,kterému tam pomohl sám Miloš Zeman a zatímco on toho nepochybně hořce lituje,Gross se válí v hromadě peněz a je za vodou.
Miloše Zemana ovšem čeká návrat do politického života a při jeho inteligenci a schopnostech to bude nejspíš hodně vysoko,a pan Gross? Ten se asi pořádně nevyspí se svým křišťálově čistým svědomím,a neví,odkud to přiletí............Stejně jako Mrázek,který to taky do poslední chvíle nevěděl...
Re: Gross jako symbol korupce
(Lili, 25.1.2010 10:32:03)
Odpovědět
jokšír,Grosse nesrovnávej s Řepíčkem,ani Krejčířem.Zajímavé,že o Řepíčkovi to tady pravičáci nerozebíráte.Gross to má vyhrané na burze,měl štěstí,tak mu to nezávidte.Kdyby to měl kradené,tak už by byl odsouzen.Už to konečně pochopte závistiví pravičáci.Kde máte závidět a rýpat,děláte,že nevidíte.
Re: Gross jako symbol korupce
(pavjan, 25.1.2010 10:52:47)
Odpovědět
Lili, jevíte se jako dost naivní stvoření.
Re: Gross jako symbol korupce
(standa01, 25.1.2010 13:45:12)
Odpovědět
A pravděpodobně i s IQ pokojové teploty...Řepíček...
Re: Gross jako symbol korupce
(standa01, 25.1.2010 13:58:21)
Odpovědět
Mimochodem, úplně stejnou zhovadilost-"Řepíček"-používá pod článkem Fejky Šárky Grossové nick "kjh.". Ale to je patrně pouze náhoda.
Re: Gross jako symbol korupce
(zeman, 25.1.2010 16:52:21)
Odpovědět
O jaké burze to mluvíte? Slyšela jste o státní dotaci přes 3milirdy, kterou zpoza buka přihrál mašinfýra Chrenkovi? Tak to je ta burza příležitostí k malé domů, kterou mají je ti, které si vojíme. Dobře nám tak
Re: Gross jako symbol korupce
(Ccecil, 26.1.2010 22:40:17)
Odpovědět
si děláte kozy???? Jaká burza???? Gross nikdy nic na burze nekupoval ani neprodával, natož akcie, na nichž zázračně zbohatl. Co to melete za totální kraviny? Co vlastně o tom SKUTEČNĚ víte????
Re: Gross jako symbol korupce
(Jeník, 25.1.2010 8:26:09)
Odpovědět
Peníze nejsou všechno. A oni na to určitě jednou přijdou. Blbečci.
Re: Gross jako symbol korupce
(kp, 25.1.2010 9:25:17)
Odpovědět
Každý,kdo vleze do politiky,se nechá zkorumpovat.Proto tam také lezou.Kdysi Havel hlásal"zkorumpovaní politici odstupte!".A výsledek je ještě horší.Proto zbavme se politických spekulantů a vyžírků,vytvořme pouze státní správu,která bude dodržovat chod a správu státu,bez korupce!!!!, a ostatní atˇsi klidně podnikají,obchodují,třeba i spekulují,realita trhu je vždy zasáhne.Jinak to nevidím.
Re: Gross jako symbol korupce
(Krištov, 25.1.2010 10:10:35)
Odpovědět
Do politiky od Obecních úřadů až po senát lezou slibotechnové a prolhanci, pokud lze cokoliv změnit musí mladší generace zapnout mozky a slušní vstoupit do všech stran a tam jim ten primitismus rozvracet.
A proto nové generaci již 20 let ukazujeme jak nelhat, poctivě pracovat a obchodovat, jaká je moc peněz a jak k nim "poctivou prací" přijít, výhody řemesla se zlatým dnem a k čemu slouží sebemenší funkce.
Re: SOUHLASÍM
(jasně, 25.1.2010 10:30:18)
Odpovědět
a jak je to v té pohádce???.......ať platí!!!!!!!!!!!
Re: Gross jako symbol korupce
(Vzdoropapež XVI., 25.1.2010 10:35:42)
Odpovědět
Od samého počátku jsem věděl,že ten jeliman Grosík neměl v politice co dělat.
Svěřit takovýmu troubovy důležitý resort jako je min.vnitra,nebo babě Parkanový min.obrany je fakt demence politiků ale i lidí z dola.
Re: Gross jako symbol korupce
(Lili, 25.1.2010 10:37:14)
Odpovědět
Pane Kříž,jste pravičácký a vulgární lhář.Kdyby Gross krátil daně,tak už by měl finančák u dveří a musel by to zaplatit.To pochopí i ten,kdo má základní vzdělání.Proč vy to nepochopíte a lžete ani se nečervenáte?Piště o Řepíčkovi a pravdu.proč to neuděláte?Protože jste normální křivák.Už jste toho tady na portále nalhal dost ve prospěch pravice.
Re: Gross jako symbol korupce
(Katsanson, 25.1.2010 11:56:59)
Odpovědět
Vážená dámo už jste někdy viděla klepat finančák u dveří vysokého byť profláknutého politika? Nebuďte naivní!
Re: Gross jako symbol korupce
(Vážená dáma, 26.1.2010 10:43:15)
Odpovědět
Katsone ,videla,viděla.Jsem jedna z nich.
Re: Gross jako symbol korupce
(sivec, 25.1.2010 12:01:47)
Odpovědět
Lili, tak blbou reakci může splodit pouze socanský vemeno...Pane Kříž, máte naprostou pravdu, ale to se pochopitelně těm zabedněncům z oranžových řad nemůže líbit !!!
Re: Gross jako symbol korupce
(marko, 25.1.2010 13:08:53)
Odpovědět
Všimněte si, že socani "svým celebritám" přejí
a ještě je omlouvají a stačí náznak, jenom malá
zmínka o někom z ODS a už jsou v jednom šiku a
bojují za spravedlnost. Taky mi vadí Řebíček,
ale co tady dokázal usmrkanec Gross, to je výsměch socanským voličům a vlastně nám všem.
Re: Gross jako symbol korupce
(Lili, 26.1.2010 10:41:44)
Odpovědět
sivec,pochval p.Kříže,at ho neztratíte.Kdopak by vám tady ty lži a bláboly vymýšlel.važte si ho.
Re: Gross jako symbol korupce
(standa01, 25.1.2010 13:47:41)
Odpovědět
Protože tys to ještě nepochopila, soudím na absenci onoho základního vzděléní.
Re: Gross jako symbol korupce
(zeman, 25.1.2010 17:02:18)
Odpovědět
Mašinfýra žádné daně nekrátil, na to má školy, aby nešel do tepláků.Ten "obchod" mu vymysleli vděční obdarovaní tak, aby byl neprůstřelný. A tak Staník z našich daní užívá blahobytu a výdobytků demokracie. Ale není sám -bez ohledu na barvu dresu.Je z toho na zvracení
Re: Gross jako symbol korupce
(jiska, 25.1.2010 20:05:48)
Odpovědět
Madam klepat mohl kdo chtěl,vždytˇmají ty politické pijavice imunitu. Jediný kdo jim ji může vzít bude občan,kterému přeskočí kolečko/tak jako některým studentům v USA/ ,vezme kvér a ustřelí jim palici.
Re: Gross jako symbol korupce
(Pravda, 26.1.2010 10:33:43)
Odpovědět
jiska,Gross už imunitu nemá,tady se píše samá lež,nemá cenu to vyvracet,skončí to u toho,že vás nazvou rudým,nebo oranžovým.Modří běžte se vyzpovídat do kostela za ty lži tady.
Re: Gross jako symbol korupce
(Hardy, 25.1.2010 23:13:44)
Odpovědět
Re:Lily Lily ho´d si rudej hadr na hlavu a za zpěvu častušek se vrať na nějakou stavbu mládeže, seš úplně mimo. To si fakt myslíš, že Standu vyhodili z vyšší politiky i od socanů protože byl jen "křišťálově čistej"? Standa je mimořádně tvrdej a bezskrupulozní podnikatel, kterej Vás levicový naivky akorát využil cestou nahoru. Teď už vás nepotřebuje a tak podniká, obávám se, že ne zrovna čistě a čestně, ale asi to není na zavření, to máš asi pravdu. Přesto to asi žádnej vzor pro slušný a poctivý podnikatele nikdy nebude. Čím to, co myslíš?
Re: Gross jako symbol korupce
(Lili, 26.1.2010 10:38:21)
Odpovědět
Hardy,Standu nevyhodili,šel sám.Může být vzorem Čunkovi,ten se drží senátorství a není Boha,kdo by ho z toho dostal.To jsou ti svatí.Kdo má větší charakter z těch dvou?Mě je to jasné.
Re: Gross jako symbol korupce
(zaman, 27.1.2010 21:07:10)
Odpovědět
mašinfýra v době svého odchodu už věděl, že je za vodou, čuňas po tom teprve toužil. Ty drobný co si nastřádal ho deprimovaly a tak se rval jako v ringu
Re: Gross jako symbol korupce
(Dino, 25.1.2010 11:16:31)
Odpovědět
Gross je jen třešnička na dortu korupčního marasmu u nás.Daleko více případů je skrytých ve všech stranických barvách i nebarvách.Již v meziválečném období evropský tisk psal, že Čechoslováci povýšili korupci na umění. Rozvinutý klientelistický systém za minulého režimu byl nyní vypilován k dokonalosti a jestliže k tomu přidáme i soudní systém pracující na stejné bázi, je to na emigraci nebo novou revoluci.
Re: Gross jako symbol korupce
(dijo, 25.1.2010 13:32:49)
Odpovědět
Spíš to druhé, a bude to pořádný nářez.Ať táhnou zloději a s holou pr.de.lí :-D
Re: Gross jako symbol korupce
(standa01, 25.1.2010 13:49:19)
Odpovědět
Souhlas.
Re: Gross jako symbol korupce
(Sunny, 26.1.2010 15:16:10)
Odpovědět
Radši emigraci. Kdyby se to mělo udělat pořádně, s textilem už bychom si nevystačili a bylo by potřeba střílet. A přiznám se, že se mi fakt nechce bojovat za sebranku závistivých tupounů, co volí levici. Tuhle zemi miluju a je to můj domov, ale kdyby to mělo pokračovat jako dosud, radši půjdu. Život je krátký...
Re: Gross jako symbol korupce
(grigorio, 25.1.2010 15:09:38)
Odpovědět
Fakt skvělý článek. O to je strašnější pravda, kterou popisuje. Nejhorší na celé věci je, že přes všechny tyto hrůzy (všech politických stran), budou zase zvoleni opět stejní zloději, protože nabídka jiné alternativy je malá a setrvačnost a pohodlnost (místy i tupost)voliče je bezbřehá.
Re: Gross jako symbol korupce
(mysemáme, 26.1.2010 9:44:54)
Odpovědět
Malá republička, všeci jsme kamarádi, všeci si pomáháme, vychovala nás rodná strana, každý si přihrábne, nebo přihrábl, kdyby jen mohl.
Re: Jak se Standa dopracoval ke skromnosti
(Nostradamus, 26.1.2010 11:50:54)
Odpovědět
Lidi jedno se musí nechat Gross nám všem nachcal do huby ( promiňte tuto vulgaritu, ale nic slušnějšího se nehodí ) a to je třeba ocenit slovy, že je dokonalý lotr na kterého nikdo nemá.

Přes svůj imbecilní výraz jak vtipně uvedeno plaché laně si v klidu mapoval terén,rozdával posty z kterých zpětně dojil, utužoval konexe vytvořil si zázemí nezničitelnosti navyšováním mezd policajtům a tak získal sympatie u toho nejposlednějšího pochůzkáře.

Když se chtěl zviditelnit naskočil si do vrtulníku a na pohřbu Hlinky okázale přistál na jeho hrobě s ochrankou a když stál na sumitu NATO mezi pohlaváry, byť jim nerozuměl ani půl slova, pak tam byl, je a bude zvěčněn a to i ve školních literaturách do skonání světa, kdy ještě jeho pravnuci s bizardním původem mašinfíry spářeného s hokynářkou budou pyšni na to, že jejich praděd byl předsedou vlády.

Na tohoho komunistickosocialistického zmetka a pohrobka Gottwalda je demokracie slaboučká a Bohužel tím demonstruje své vady ve svých obranných mechanismech.

Ve filmu Pumpaři od zlaté podkovy tuším herec Moravec nebo Vinklář ( pamětníci mi omluví nepřesnost ) povedené pumpaře varoval ( když již nevěděli co s penězi dělat ), slovy, že když se žere, tak se nemá mlaskat. Všichni ti Dalíci a různí funkcionáři, kteří zázračně zbohatli jsou ti, co se snaží s námahou žrát a nemlaskat, ale ten topič od lokomotivy na to sere ( opět omluva ) a mlaská, až je to slyšet za Atlantikem...

Na koloťuka by platil báťuška Putin, ne že bych toho despotického trpaslíka prožíval a ani nevidím do věci Chodorkovskij, ale báťuška by si s tímto zmetkem poradil.

Upozorňuji zastánce toho nádražního zmetka, že mám všeho k osobní spokojenosti dost i peněz, takže nezávidím a není mi třeba v tomto duchu dávat přílepky závistivosti.

Mimo jiné hrozně rád bych chtěl přezkoušet odborné znalosti z oboru práva tohoto doktora práv, rád bych jej přezkoušel jak by vysvětlil např. pojem zastupitelné plnění, nebo za jakých podmínek lze realizovat úspěch pro zmatečnost v mimořádném opravném prostředku, nebo význam obligačního a věcného nároku plynoucího z výhrady práva vlastnického, nebo jaký je princip hlasování o fůzi úpadce nebo o převodu jeho jmění,nebo co je zákonným podkladem znaleckého posudku, co se rozumí změnou poměrů poškozeného při ztrátě na výdělku a jaký vztah k tomuto pojmu má valorizace, jaké podmínky jsou splněny pro přijetí žádosti orgánů cizího státu o vydání z ČR do cizího státu a to vynechám otázky z mezinárodního práva a dalších disciplín.

Jsem přesvědčen o tom, že tento emeritní předseda vlády a min.vnitra o učivo práva toliko zavadil pohledem při převzetí diplomu. Nebo, že by se zrodil u rozžhaveného kotle lokomotivy geniální topič, který měl ve své torně povytaženou maršálskou hůl a při všech služebních povinnostech, zejména "chlastání", výletech, jednáních, parlamentních zasedáních, řízení stovek podřízených a výchově 2 dětí jen tak lehkým tanečním krokem zvládl studium práva a jak je to se zkouškou z angličtiny ???

Neuvěřitelná duševní mohutnost Standy, že by platilo Doctissimus quisque est modestissimus ( čím je kdo učenější, tím je skromnější )...
Re: Jak se Standa dopracoval ke skromnosti
(Sunny, 26.1.2010 15:20:08)
Odpovědět
...tak tohle sedí...
Re: Jak se Standa dopracoval ke skromnosti
(Štastný Jim, 26.1.2010 18:00:23)
Odpovědět
Milý Nostradame z Tvého příspěvku čiší zjevná závist.Křištálově čistý Stáník byl ve správný čas na správném místě.Jen zneužil informace ke kterým měl přístup.Jako nekonečné řady dalších ze všech částí politického spektra.Je to chyba systému nastartovaná lidmi,kteří se dostali ve správný čas na správná místa.Byli to lidé kteří možná z čistého idealismu,možná z jiných příčin uvěřili v neviditelnou ruku trhu.Absence legislativy způsobila,když zhasli možná se sami divili,co vše se může potmě udát.
Re: Gross jako symbol korupce
(MANAS, 2.2.2010 12:39:29)
Odpovědět
doufam že brzy ze Standovejch dětí budou sirotci a naše společnost se sama zbaví těchto skorumpovaných sviní