BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama




Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
BulletDoporučujeme
www.rssmonitor.cz

Mladá pravice

Revue politika

Virtually.cz

Vše o protiraketové obraně

Globalpress

aTeo.cz

Desatero Mladé pravice

Václav Klaus

Oranžáda.cz
BulletAnketa
Znáte nesympatičtějšího člověka ve svém okolí než je David Rath? Jsme zvědavi na Vaše odpovědi
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletReklama
Trika euportal
BulletReklama
BulletDoporučujeme
prave-spektrum.sk

Black Company

Skycorps

aTeo.cz

fragmenty.cz
Kolik času zbývá do bankrotu našeho nenažraného státu?
Autor: Karel Kříž | Publikováno: 11.1.2010 | Rubrika: Politika
Ilustrace

Možná znáte starý, poněkud drsný, vtip o pacientovi, který se ptá svého lékaře kolikpak času mu ještě zbývá na tomto světě? Doktor odpovídá: “Deset ...”, načež pacient s nadějí v hlase: “Let? ... Měsíců? ... Týdnů?” “Děvět ... osm... sedm ... šest ...,” pokračuje lékař, sledujíce vteřinovou ručičku na svých hodinkách.

Česká republika má času ještě o něco více, ale jak se zdá, ne o mnoho. Co si již dlouho cvrlikají vrabci na střeše, je nyní na pořadu vážných ekonomicko-společenských debat a přichází stále více varovných signálů, že naše vlast, a zřejmě vše co nazýváme euroatlatnickou civilizací, se řítí do průseru neuvěřitelných rozměrů.

Základním problémem je zcela určitě reklamně marketingová demokracie vzdušných zámků pro méně přemýšlivé jedince, která dokonale dokáže využívat demagogie a populistických slibů k bezostyšnému okrádání vlastních obyvatel na straně jedné, a k plnění kapes politických vůdců a k nim přilepených parazitů na státním penězovodu na straně druhé.

Zkorumpovaná politická mašinérie předhodí prostřednictvím zmanipulovaných médií několik nepodstatných pseudoproblémů, kterými dovedně odvádí pozornost od pravé podstaty jejich konání. Zářným příkladem budiž v současné době řešení snížení, či zachování výšky příspěvku pro maminky na mateřské dovolené. Z pohledu státního rozpočtu naprosto banální a nic neřešící hromádka peněz. Přesto můžeme mít po přečtení novin a shlédnutí TV zpravodajství pocit, jako by se jednalo o finance, které zachrání naši kolabující ekonomiku v době hospodářské krize.

Stejnou pachuť hádky hloupých trhovců mělo i projednávání Janotova balíčku, některými “novináři” nazývaného jako úsporný!? Je pravdou, že bolševická klika v parlamentu dokázala i na této dlani najít svůj populistický chlup, ale opět ruku na srdce ... řád desítek miliard je prostě jen divadýlko pro voliče a nicneřešící vytahování pinďourů mezi alfasamci politických partají.

Pravá příčina současného gigantického zadlužení a pomalého otevírání pekelné brány státního bankrotu je jinde. Politická vrchnost si naši vlast a její nebohé daňové nevolníky pojala jako sokromou firmu, zajišťující jim pohádkové příjmy. K tomu, aby mohli parazitovat na státní pokladně potřebují ovládat zákonodárný sbor. Ten navíc zajistí jejich naprostou beztrestnost pomocí výhod poslanecké imunity i kdyby se dopouštěli sebevětších prasáren. Poté si už naprosto bez obav mohou přerozdělovat a přerozdělovat ...

Ano, monstrózní státní aparát a nepřehledná džungle zákonů je výhrou vládnoucí sekty. Ty se občane zabývej tisícovkou pro matku na mateřské, či dvěma stovkami pro důchodce. Partajní vůdci mají jiné starosti. Miliardy ve státní pokladně čekají na přesun do spřátelených kapes. Tam dálnice, tu budova, jinde tunel, onde třeba zbytečné reklamní akce, externí poradci, právníci, internetové projekty, granty, dotace, nesmysly. Dáme “Frantovo” firmě pár kaček, on nám pak část vrátí jako sponzor naší volební kampaně, za ty kačky polepíme každé nároží plakáty s volebnímy sliby, které stejně nikdy nemusíme plnit, ale hlavně, jejich pomocí se zase dostaneme k lizu.

Z pohledu těchto panáků je důležité udržovat lid v nevědomosti. Proto nemáme jednoduché daňové zákony a ne všechny daně se tak nazývají. Občan je doslova okraden o tři čtvrtiny svých příjmů, aniž by si to vlastně někdy dokázal dopočítat. Přesto se najde ještě dosti pracovitých, kteří dokáží vytvářet hodnoty a plnit státní rozpočet. I za toho paradoxního stavu, že jim stát každým dalším zákonem stále více utahuje smyčku kolem krku. Jak dlouho tento finanční a daňový teror ještě vydrží?

Jenže dnes už nejde jen o to, zdali budeme mít dostatek dojných krav. Samozřejmě, zvyšování daní, nesmyslný zákoník práce, nejvyšší odvody na sociální a zdravotní zabezpečení, tisíce zbytečných zákonů a vyhlášek, nerovné podmínky (daňové prázdniny, dotace a další investiční pobídky pro vyvolené) – to vše přispívá k postupné likvidaci oněch primárních tvůrců hodnot, potažmo plátců daní, tedy lidí, kteří svojí činností dokáží vytvářet pracovní místa, avšak největším neštěstím naší společnosti je, že většina společnosti tomuto dokonce tleská.

Ta většina společnosti, která věří Paroubkovi, že dluhy se neplatí, věří Bohuši Sobotkovi, že když se zvedne sazba daně tak se vybere více peněz, věří Ráthovi, že zdravotnictví je zadarmo, věří Škromachovi, že musíme živit desetitisíce sociálních pijavic, věří Filipovi, že za komunistů bylo lépe, ačkoliv bolševici nerozkrádali po částech a ukradli rovnou všechno všem, věří Špidlovi, že zdroje jsou a když tak nám hodní strejdové z Bruselu nějaké pošlou, věří Zaorálkovi, že bychom se měli poučit třeba v Sýrii nebo v Rusku, věří “docentu” Havlovi, že když jsou zadlužení i jinde, tak nemáme přece problém, věří, že ten socialismus s lidskou tváří přeci jen jednou příje.

Možná poslouchali projev Jiřího Paroubka k soudruhům a soudružkám Evropské socialistické internacionály, či jak se to společenství demagogických populistů jmenuje. Možná si myslí, že svoje kačky dostanou, protože ten hodnej Jirka je sebere těm nechutným zbohatlickým vykořisťovatelům, protože tak je to správné. Možná si prostě jen nevšimli, že Jirka a jeho kamarádi si z nich dělají srandu, neboť hlavní zábavou těchto chlapců není zvyšování životní úrovně a blaha občanů, ale výhradně jen svojí vlastní.

Podobná slova by v rámci vyváženosti měla padnout i na českou pravici. Kdyby nějaká existovala. Máme zde jen umírněnou levici, která je zcela ve vleku nálad páně Paroubka a jeho přisluhovačů. Ultralevicová klika socanů a bolševiků posunula vyděšenou a prekorupčními aférami zmítanou ODS nalevo a pár slušných lidí jen k pravému středu.

Najde tedy už konečně někdo tu odvahu a pošle neobolševiky se svými bláboly konečně do prdele?

Najde se konečně někdo, kdo pojmenuje věci pravým jménem bez zhoubné politické korektnosti?

Najde se někdo, kdo seškrtá neskutečně rozbujelé sociální výdaje, propustí tisíce zbytečných úředníků, zjednoduší a zprůhlední daňový systém, zadávání státních zakázek podmíní osobní trestní i hmotnou odpovědností a tím ušetří státu na výdajové složce stovky miliard?

Najde se někdo, kdo řekne že nepotřebujeme stovky zbytečných organizací na podporu různých líných parazitů, že nepotřebujeme další externí poradce různých, již tak královsky placených, úředníků, že nepotřebujeme peníze z fondů EU, které tam sami dáme, aby nám přišly pokrácené o výdaje na bruselské odkladiště zasloužilých papalášů?

Najde se konečně někdo, kdo lidem vysvětlí, že ti pečení holubi opravdu sami do huby nelítají?

Nebo opravdu musíme projít nejprve očistcem zvaným státní bankrot?

12313 čtenářů | 70 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Kolik času zbývá do bankrotu našeho nenažraného státu?
(Hardy, 11.1.2010 5:23:45)
Odpovědět
Je to hezké být na levici, ale leze to sakra do peněz. Bez občasné silné pravicové vlády se neobejdeme, protože ta by měla dát tu ekonomiku aspoň trochu dokupy. I když je to v naší levicové zemi velký problém. Jinak se dočkáme rozházaných ekonomických problémů jako na Balkáně nebo v Latinské Americe. Závidím Anglosasům, ať Britům, Američanům, Australanům atd. jejich nepoměrně pravicovější smýšlení, také se mají lépe. I když levice je potřeba, nejsem proti levici, ale příliš levice nebo přítomnost radikální levice,u nás komanči, vede k tvorbě blbých zákonů a blbých ekonomických poměrů ve společnosti a to je náš případ.
Re: Kolik času zbývá do bankrotu našeho nenažraného státu?
(Jirka, 11.1.2010 10:16:59)
Odpovědět
U nás je většina populace tak nemyslící (diplomaticky řečeno), že asi potřebuje léčbu šokem. Proto - čím silnější budou po volbách bolševici, tím dříve přivede Paroubek s Flipem zemi k bankrotu. Nejvíc na to doplatí paradoxně jejich voliči - na sociální dávky a důchody pak jaksi nebude, že....

Lidé si nejspíš musí vybrat Paroubkem nabízenou jistotu - JISTOTU BÍDY. Poté se jim snad rozsvítí....
Re: Kolik času zbývá do bankrotu našeho nenažraného státu?
(Davidan, 11.1.2010 10:44:11)
Odpovědět
Jaká pravice a jaká levice pánové? Jsou jen zloději a okrádaní. Pan Kříž začal dobře, ale celý článek zabil jakousi pravicí, která nás z průšvihu vytáhne. Není taková pravice, není taková levice, jsou pořád jen ti zloději a grázlové,kteří tuhle republiku vykradli.
Re: Kolik času zbývá do bankrotu našeho nenažraného státu?
(pavjan, 11.1.2010 11:55:30)
Odpovědět
Tentokrát mluvíš jak elementál.
Re: Kolik času zbývá do bankrotu našeho nenažraného státu?
(Davidan, 11.1.2010 12:59:56)
Odpovědět
Co si z toho mám vybrat? To slovo má příůiš mnoho významů. Doufám, že víš, co píšeš.
Re: Kolik času zbývá do bankrotu našeho nenažraného státu?
(Davidan, 11.1.2010 13:00:58)
Odpovědět
Příliš, nějak mi to ujelo.
Re: Kolik času zbývá do bankrotu našeho nenažraného státu?
(h@luzak, 11.1.2010 21:16:15)
Odpovědět
Ať si každý domlouvá jaký chce obchod. Jsem pro svobodu a stát zajišťující jen ochranu svobody a vlastnictví (včetně soudnictví). Potom nezbude žádný prostor pro korupci.
Re: Kolik času zbývá do bankrotu našeho nenažraného státu?
(Sunny, 13.1.2010 14:13:10)
Odpovědět
Hezká představa... Ale k čemu by potom byly ty armády byrokratů, které dnes živíme? (Mimochodem, až na výjimky jde o dboráře a voliče levice). Není cílem našich zákonodárců, aby se lidem v této zemi žilo dobře, aby byli zodpovědní, svobodní, samostatní a sebevědomí. Takovým se blbě vládne. Naštěstí pro politiky - lidí, kteří touží po opravdové svobodě, je hrstka. Většina chce "jistoty, užít si život* a aby se o ně někdo postaral".
* vysvětlivka: užít si život= nemuset makat
Ale jsem optimista. Jednou bude líp:-) Vždycky je naděje.
Re: Kolik času zbývá do bankrotu našeho nenažraného státu?
(devden, 15.1.2010 11:17:55)
Odpovědět
Plně souhlasím s vaším názorem. Jinak pan Kříž je stejný blafal jako pan Streit.
Re: Kolik času zbývá do bankrotu našeho nenažraného státu?
(Jiří, 15.1.2010 16:55:17)
Odpovědět
Lze jen bez výhrad souhlasit.
Re: Kolik času zbývá do bankrotu našeho nenažraného státu?
(mm, 13.1.2010 14:51:16)
Odpovědět
Naprostý souhlas.
Re: Kolik času zbývá do bankrotu našeho nenažraného státu?
(ana polakova, 15.1.2010 19:55:23)
Odpovědět
asi jenom par vterin
Re: Kolik času zbývá do bankrotu našeho nenažraného státu?
(Boro, 17.1.2010 0:20:30)
Odpovědět
Jirko, ty jsi taky jeden z tech nemyslicich a nebo naopak ti to mysli po vzoru tech nenazranych.Mas malo a proto se bojis ze uz ti Paroubek nedovoli nadale ozebracovat lid celeho naroda.
Re: Kolik času zbývá do bankrotu našeho nenažraného státu?
(Tonda P., 11.1.2010 18:11:33)
Odpovědět
Hardy,proč sázíte na pravicovou vládu.Ta zajistí úspěch?Nevěřím.Do ted za 20 let byla převážně pravicová vláda a jak to dopadlo vidíme všichni.Nevidím logiku vašeho tvrzení.
Re: Kolik času zbývá do bankrotu našeho nenažraného státu?
(h@luzak, 11.1.2010 21:18:30)
Odpovědět
Petr Mach to napsal hezky.. Problémem je krize "pravice". To, co tu bylo a je (včetně posledních 20 let) se pravicovosti ani trochu nepodobá. Nebo snad ano? Přerozdělování ve velkém - zdravotní pojištění, sociální pojištění, samé státní investice, celá ta šílená Evropská unie, která je tak hodná, že nám z vybraných peněz dá pár kaček na dálnici nebo přestavbu vysloužilé lodi na hospodu.. Tohle je trh? Podobně jako je tříkolka auto..
Re: Kolik času zbývá do bankrotu našeho nenažraného státu?
(Sunny, 13.1.2010 14:19:36)
Odpovědět
U nás nikdy žádná pravice nebyla. Možná za první republiky...
Re: Kolik času zbývá do bankrotu našeho nenažraného státu?
(Ručinský, 11.1.2010 23:12:27)
Odpovědět
Z důvodu korupčního jednání,odvolal sněm hodonínské organizace ODS už v pátek z funkce svého předsedu Lubora Šimečka.
V ODS to mezi obyčejnými straníky už vře. Straně se v médiích vyčítá její vedení, jako nemorální, nečestné a dokonce zlodějské. Sice to asi neplatí pro všechny a takového Nečase by nikdo asi neobvinil, ale jména jako Bém,Řebíček, Dalík,Langer, Gandalovič, Jančík, Řápková,ale i Topolánek. To jsou synonyma té nejhorší politiky.

Obyčejní straníci jsou lidé normální, pracující a čestní. Mnozí z důvodu hanby, které současné vedené předvádí, odcházejí buď do TOP 09, nebo ze strany vůbec. A často po 15-ti i více letech. Za současnou stranu se stydí a nechtějí být ve svém okolí s takovou spojováni.

Pokud se ovšem někdo domnívá, že to někoho v ODS mrzí, tak je na velikanánském!! omylu. Naopak. Drtivá většina funkcionářů držíce se svých pozic 10 i více let (stejně jako tomu bylo v komunistické straně) odchody těchto slušných lidí vítá. Čím méně, tím lépe říkal už Klaus a navíc slušní lidé nechtějí dávat své hlasy lumpům.
Re: Kolik času zbývá do bankrotu našeho nenažraného státu?
(Sunny, 13.1.2010 14:18:12)
Odpovědět
Tím, že jdou do TOP 09 ovšem nedávají najevo frustraci z politiky ODS jako takové, jen obavu z volebního výsledku. Díky mediální masáži má TOP 09 místo v příští PS jisté. My zas máme jistotu, že znovu potkáme všechny politické turisty, tentokrát s novým logem. Změna se nekoná, jedeme dál...
Re: Kolik času zbývá do bankrotu našeho nenažraného státu?
(XYZ, 15.1.2010 15:42:17)
Odpovědět
Hardy,jak můžeš toto napsat.Levice stojí moc peněz?Vždyt jsme měli pravicové vlády 12 let a 8 let v koalici.Kam nás dovedli?Korunu tomu dala Topolánkova vláda.Proč to nepřiznáš?Jsi jeden z nich.?Manipuluješ?Nechápu,odůvodni to.
Re: Kolik času zbývá do bankrotu našeho nenažraného státu?
(Huckleberry, 11.1.2010 6:08:31)
Odpovědět
Chce to politické strany financované z přízpěvků svých členů- za 2-3 roky by asi nebyla ani jediná,úřednickou vládu s odpovědností za zmetky. Totální zmenšení byrokracie- o tom zpívá před volbama každá strana, zrušení alespoň poloviny zbytečných zákonů. Lidé, kteří byli déle jak 2 roky v politice by měli dokladovat nabytí svého majetku.
Bolševik prošustroval za 5 let co zbylo po válce - měna v 1953 roku. Další oškubání můžeme čekat do roku 2015.
Re: Kolik času zbývá do bankrotu našeho nenažraného státu?
(www, 11.1.2010 7:30:51)
Odpovědět
Pane Kříž, naprosto výstižné. K tomu není co dodat !!!
Re: Kolik času zbývá do bankrotu našeho nenažraného státu?
(jorkšír, 11.1.2010 8:06:09)
Odpovědět
Zbývá tolik času kolik je ho do voleb. Politici ho neodvrátí,alespoň ne ti co nám tady slibují třinácté důchody a podobné ekonomické fantasmagorie.
Státní bankrot mohou odvrátit pouze voliči,nikdo jiný.
Zůstává jediná otázka,kterou stranu volit,to bude zapeklitá záležitost,lze doufat že strany nám dají svými programy vybrat a zbývá se jen modlit aby voliči zvolili tu správnou cestu.
Re: Kolik času zbývá do bankrotu našeho nenažraného státu?
(Katsanson, 11.1.2010 11:40:25)
Odpovědět
Lze ovšem také doufat, že programy nabídnuté různými stranami před volbami budou po volbách plněny.
Re: Kolik času zbývá do bankrotu našeho nenažraného státu?
(Sunny, 13.1.2010 14:23:32)
Odpovědět
Nemyslím, že lze doufat. Snad jen ten přítel Paroubek se bude (věren svým předvolebním slibům) snažit zatnout socialistickou sekeru hlouběji do státního futra. Ale myslím, že to je přesně to, oč nestojíme.
Re: Kolik času zbývá do bankrotu našeho nenažraného státu?
(Daniel Makay, 11.1.2010 8:13:50)
Odpovědět
Žádný čas už nezbývá. Ani vteřina, tento stát je již totálně zbankrotovaný. Janotovo žvanění o hrozbě bankrotu je mimo mísu, jde již jen o to kdy se to vygraduje v plné síle. Karel Kříž má naprostou pravdu, ale nemá naprosto cenu přát si, aby tahle pohanská země plná naivních tupců prosperovala. Za daných okolností to není naprosto možné. Celý tento pseudokapitalistický sytém tak zvaného, sociálně tržního hospodářství je hotová utopie. A to slovo sociálně tržní je naprostý blábol vymyšlený utopistickými politiky.
Jediná léčba je BANKROT tohoto Levithanu. Dokáže snad rakovina vyléčit rakovinu. Léčit tento stát je stejné jako udržovat za použití všech dostupných prostředků rakovinu. A našel by snad šílenec, který by si udržoval za pomocí lékařů v těle rakovinu? Tahle země Česká není nic jiného rozbujelá RAKOVINA plná metastáz.Co ministerstvo to nádor, co pracovní úřad to nádor, co odbor sociální péče to nádor co berňák to nádor, parlament či senát supernádor.( metastázi zde rozebírat nebudu jsou všude za každým rohem v této zbankrotované nemocné zemi) A nad tím giganádor v podobě EU. Jen blázen by investoval do operace, je třeba to zvíře nechat chcípnout.
Re: Kolik času zbývá do bankrotu našeho nenažraného státu?
(kicmiz, 11.1.2010 8:17:09)
Odpovědět
Co k tomu dodat? Snad jen to,že docházím k názoru a jsem přesvědčen o tom ,že nemá význam si honit triko,dřít se,podnikat a od rána do noci být 7 dní v živnosti. Stejně to všechno zbankrotuje. Doplnil bych ještě že kromě politických vyžírek ve stranách je stát zaplevelen podvodníky,kteří se nesnaží podnikat , ale vyvolávat exekuční spory a pomocí přátel ,kteří jsou chráněni zákonem okrádat všechny od prostých obyvatel až po podnikatele. Nedej bože pokud si pořádně nepřečtete smlouvu. Měl by být uzákoněn § podvodné nemorální jednání se sankcí 10 let . Na ty kteří se vysmívají spravedlnosti by mělo být použito právo oko za oko. Prodejce drog - zničí život rodiny by mohl být touto rodinou beztrestně zlynčován. Státní zaměstnanec nebo politik - zneužití pravomoci lynč. Nic jiného zde spravedlnost nezajistí. Právo u nás je složité,nesrozumitelné nezajišťující spravedlnost. Přeglobalizovaný,líný, nefunkční Americký a Evropský svět je cesta do pekel.
Re: Kolik času zbývá do bankrotu našeho nenažraného státu?
(Daniel Makay, 11.1.2010 8:36:59)
Odpovědět
OK
Re: Kolik času zbývá do bankrotu našeho nenažraného státu?
(Verner Fonš, 11.1.2010 8:45:08)
Odpovědět
Pan Kříž ma pravdu, ale hodně toho vynechal. V prní řadě. Proč se nezmínil, kdy tato nenažranost nastala. Samozřejmě,hned po revoluci. K mocí se dostali lidé, kteří si mysleli, že všichní budou pracovat poctivě a tvrdě. Jenže první velký omyl. Část lidi pracovala, druhá část začala krást, to je druhá chyba vladnoucí garnitury. Zde autor článku už zapomněl kritizovat,jaké zákony byly přijaty a ktera politická strana byla u moci. Zapomněl na Havla, Klauze, Rumla, Macka a další stovky lidí, kteří tuto bídu nastartovali.Ale pokud je pan autor placen jistou politickou stranou, pak se nedivím, že objektivita se vytratila a odnese to levice.
Re: Kolik času zbývá do bankrotu našeho nenažraného státu?
(Daniel Makay, 11.1.2010 8:55:10)
Odpovědět
Pokud dobře čtu tak kritizuje i tu slavnou ODS
Re: Kolik času zbývá do bankrotu našeho nenažraného státu?
(Emil 1, 11.1.2010 10:46:03)
Odpovědět
Pro Verner Fonš, Ty pitomče, že to tak musím říct, kdo tady vládl 8 let? Kolik byl dluh když převzali vládu? Co vylepšili za zákony za dobu svého vládnutí? NIC!! Akorát pořádnou sekyru!!Nebýt toho dluhu z minulosti, tak máme pouze dluh způsobený převážně krizí a kdyby něco našetřili minulé vlády socanů, tak by ani takový dluh nebyl!
Re: Kolik času zbývá do bankrotu našeho nenažraného státu?
(Fonš Verner, 11.1.2010 11:15:10)
Odpovědět
Pro Emila. Jsi blbec,jak daleko vidiš. Ja jsem se narodil za valky, tak že jsem už něco zažil, na rozdíl od Tebe. Podotykam, komunismus jsem nikdy nechvalil.
Re: Kolik času zbývá do bankrotu našeho nenažraného státu?
(Katsanson, 11.1.2010 11:47:58)
Odpovědět
Nehodlám používat invektivy jako Vy ale té Vaší větě o komunistech moc nevěřím pokud se jich zastáváte. Pro informaci, narodil jsem se těsně po válce, v komančské partaji jsem nikdy nebyl a to co předvádí ČSSD je příšerné.
Re: Kolik času zbývá do bankrotu našeho nenažraného státu?
(Emil 1, 11.1.2010 22:07:14)
Odpovědět
Pro Fonš Verner, a já jsem se narodil před válkou. A jinak, s člověkem, který nemá přehled, /to je myšleno diplomaticky/ se nemá cenu bavit. Hezký den.
Re: Kolik času zbývá do bankrotu našeho nenažraného státu?
(ferda, 11.1.2010 17:22:39)
Odpovědět
pane "Emile" Vy jste asi tak nějak zamrznul, 8 let??? copak se píše rok 1997??? no venku je zima , tak Vás to lehce omlová:-))
Takže malá rozcvička:Kdo tady "gazdoval" po revoluci ? kdo obsadil "Fond Národního majetku",? Pravicoví šejdíři typu Pilipa, Dyby, Kočárníka. Kluse,Ježka.... ano , Toho Ježka, který pronesl slavnou větu " JE DOBŘE, ŽE PODNIKATELÉ JSOU DVA KROKY PŘED PRÁVNÍKY " co to mělo za smysl, nechť si každý udělá sám...:-))nezastávám se komunistů, ale po revoluci tady byl poměrně velký majetek, ze kterého se čerpalo/ kradlo/ ještě mnoho let, je zajímavé, že státní rozpočet byl do roku 93 přebytkový! a co se týče důchodového fondu, ? tak tam bylo tolik financí,že by to stačilo na dvacet let pro bezproblémové vyplácení důchodů. ale byl to velmi pohodlné, krást z tohoto ůčtu peníze a tvářit se jak ta na še pravicová vláda umí hospodařit.....-
takže pro upřesnění, výše jmenovaní a dneska ze stejné stáje jim podobní mohou za to, jaká je nynější situace....
ps. Tak se nebojte a podívejte se "Pravdě" do očí, je stalé hezká, ale Vám se asi nelíbí,
páč se Vám směje do tváře :-))))
Re: Kolik času zbývá do bankrotu našeho nenažraného státu?
(Emil 1, 11.1.2010 22:13:29)
Odpovědět
Pro Ferda, zase jeden vymytý mozek. Myslím, že by jste se měl léčit, soudruhu.Ale Vám to již stejně nepomůže, že? Hezký den.
8 let, kdo vládl? Ještě jednou.Zapněte zapalování!
Re: Kolik času zbývá do bankrotu našeho nenažraného státu?
(ferda, 11.1.2010 23:08:04)
Odpovědět
pane "emile", jen urážet a zesměšňovat, ano, to je váš program, jen to umíte a nic jiného, je vás tu více takových, příkladem,: standa01, standa 02, jokšír,marko atd...
Emile,kde docházejí argumenty, tam jsou na řadě urážky a pohlavky... co bylo v mém příspěvku nepravda??? vlastně je mi Vás líto, nějak vnímám, že jste měl nejen smutné dětství, ale také velký deficit mateřského citu....
ps. běda , pokud se dostanou lidé vám podobní k rozhodování, co je správné a co nikoli.... jste horší minulého režimu!!!!
ps: jestli nedopadnou volby dle vašich představ, a vy budete tak zásadový, pak jsem přesvědčen, že se musíte z republiky vystěhovat.... Šťastnou cestu :-))
Re: Kolik času zbývá do bankrotu našeho nenažraného státu?
(marko, 12.1.2010 23:04:29)
Odpovědět
Prosím vás , neurážejte a nezesměšňujte už
našeho "ferdu" , on je takový citlivý , hlavně
nesnáší , když si dovolíte nehezky hovořit
o Rathovi a Jirkovi Paroubkovi i kdyby to snad
nedejbože byla pravda . To byste našeho "ferdu"
zranili přímo do jeho čistého srdéčka .
Re: Kolik času zbývá do bankrotu našeho nenažraného státu?
(XYZ, 12.1.2010 16:57:48)
Odpovědět
Emile,nemel pořád o 8 letech.Lehce si je odpočítej od 20 let a vyjde ti,že l2 let vládla pravice a to je víc.Když si uvědomíš,že těch 8 let se vládlo po rozkradení republiky a poslední 3 roky Topolánek udělal rošádu,která nemá obdoby,tak co ti vyjde.Selský rozum to pochopí.Ty ne.Ferda to popsal správně.Jenže pravičáci budou zapírat a manipulovat jako vždy.Lidé už jim nevěří.
Re: Kolik času zbývá do bankrotu našeho nenažraného státu?
(Udiv, 15.1.2010 15:47:41)
Odpovědět
Emile,nevíš nic o dluzích,jen to svádíš na 8 let,ale jsi na velkém omylu.Ta poslední věta je mi k smíchu.Topolánek nás nezadlužil podle tebe,to jen krize.Jsi normální?Sleduješ politiku?Negramoto.
Re: Kolik času zbývá do bankrotu našeho nenažraného státu?
(bus, 11.1.2010 10:25:36)
Odpovědět
No jo, a co s tím přátelé???? Zase jen slova a slova, jak říká žalm 1919: byla zaseta jen slova, nikoliv činy... Ukazuje se, co je to za vyčuraný národ, když mu to režim dovolí.
Re: Kolik času zbývá do bankrotu našeho nenažraného státu?
(Dr.Troškrt, 11.1.2010 11:01:05)
Odpovědět
Článek je výborný i když jen trochu drsnějšími slovy opakuje to, co tady (i jinde) mnohokrát zaznělo. Problém vidím v tom, že takovou "sodu" by měli číst denně i čtenáři Blesku apod., aby se jim rozsvítilo a šli volit (už to je problém!), nějakou jinou stranu, nežli nám nabízí současné parlamentní hnojiště.
Re: Kolik času zbývá do bankrotu našeho nenažraného státu?
(Andela, 11.1.2010 11:32:17)
Odpovědět
Neni co dodat! Presne! Vzdy jsem si myslela, ze Cesi dokazi pouzivat tzv. selsky rozum. Ne! Radeji nejdou k volbam a tak umoznuji temto novodobym vladnoucim stranam jejich dalsi rozkradani statu a prelevani penez do jejich kapes. Opravdu nechapu, jak se nechaji balamutit vladnouci elitou. Jedina trochu slusnejsi vladu Fischerovu napadaji a i ten je prozatimni a musi tyto dve strany poslouchat. Nema jinou moznost. Udesna budoucnost pro normalni lidi. Pro lidry vedoucich stran, vcetne komunistu /ty meli davno zakazat/to neplati. Tucna konta, domy na Floride apod. Rodiny zajistene na nekolik generaci. Smutna bilance po 20 letech!
Re: Kolik času zbývá do bankrotu našeho nenažraného státu?
(Katsanson, 11.1.2010 11:50:48)
Odpovědět
Rád bych šel volit ale stále nevím koho!!!
Poradí mě někdo?
Re: Kolik času zbývá do bankrotu našeho nenažraného státu?
(Verner Fonš, 11.1.2010 12:20:18)
Odpovědět
Pro p. Katatsona.
Ja jsem se žádné pol. strany nedotknul.Prožil jsem celou éru komunismu a proto že jsem do nich nerypal,hleděl si podotykam poctivé práce, proto jsem take celkem slušně žil.Jako řídič u ČSAD jsem projel celou tehdy ČSR.Nikdy jsem se nesetkal se žádnou šikanou komunistů a vydělek kolem 4000Kč hrubého.Nebudu popisovat jakou hodnotu tato částka měla.Myslite, že budu polistopadové vlady chvalit?
Re: Kolik času zbývá do bankrotu našeho nenažraného státu?
(Katsanson, 11.1.2010 18:05:51)
Odpovědět
Vážený pane dávám Vám za pravdu, já jsem zase jezdil po stavbách, výdělek podobný. Jenže můj názor je trochu odlišný. Kdyby tu nebylo těch gaunerských, nenažraných a zlodějských politiků všech současných stran bylo by tu o mnoho lépe než v socialismu. Snad mi dáte za pravdu.
Re: Kolik času zbývá do bankrotu našeho nenažraného státu?
(Helštýn, 11.1.2010 13:26:20)
Odpovědět
Děkuji Vám pane Kříž mluvíte mi z duše!!! Ale jak tu chátru,celou chátru vypráskat? Bude to trvat bohužel dvě volební období.Po tom prvním než ti hlupáci co je budou volit zjistí že stát je na huntě uplynou čtyři roky až pak snad ti mladší voliči provedou nějakou změnu k lepšímu!
Re: Kolik času zbývá do bankrotu našeho nenažraného státu?
(Líza, 11.1.2010 13:36:21)
Odpovědět
Pane kříži máte bohužel pravdu,souhlasím s Vámi.Nejhorší je že se všechno podepsalo na mezilidkých vztazích. Narodila jsem se za první republiky a jsem znechucena "ELITOU ČSSD"které vévodí Paroubek a jeho vyžraní a arogantní nohsledi.Ale koho volit opravdu nevím.Mňačkova slavná knížka Jak chutná moc je velmi aktuální.
Re: Kolik času zbývá do bankrotu našeho nenažraného státu?
(Daněk, 11.1.2010 14:28:09)
Odpovědět
Myslím,že Pinochet by si s nimi poradil.
Postavit pár politických lumpů ke zdi a
ostatní by byli,aš moc hodni.
Re: Kolik času zbývá do bankrotu našeho nenažraného státu?
(Ferda, 11.1.2010 16:54:03)
Odpovědět
pane "daňku", nbývám vulgární, spíše se to dá nazvat lehkým sarkasmem..... ale u Vás si dovolím udělat vyjímku: "Danku, Vy jste hovado..."
Re: Kolik času zbývá do bankrotu našeho nenažraného státu?
(čtenář, 11.1.2010 14:59:56)
Odpovědět
Velmi dobře popsaná skutečnost,jen bych neviděl pachatele naši ekonomické sebevraždy pouze v řadách ČSSD a KSČM,ale napříč politickým spektrem,jak se s oblibou toto rčení používá.Vždytˇse stačilo podívat v televizi na přenos podzimního sjezdu ODS,kdy straníci v jednom patře schůzovali a pod nimi v baru seděli s doutníky a vhisky v rukou jejich příznivci-sponzoři,nebo pasáci?Jejich odulé a opovržlivé obličeje si budu dlouho pamatovat.A dále,v době klesající porodnosti snižovat mateřskou a v jeji výši hledat úspory ,snad nelze ani slušně pojmenovat.Konečně taktické omílání počtu důchodců i vyplacených částek,zabralo,již dnes jsem četl na internetu "názory" reformátorů že dnešní důchodci způsobili rozvrat za komunistů a dnes by chtěli ještě brát důchody.Snížit jím penze o dvacet až třicet procent,což stejně udělá EU až spadnem pod kuratelu...To se to vládne a krade když máme vnějšího nepřítele-teroristy a vnitřního ultrapravicové strany a ekonomického parazita,který nás zdecimoval-důchodce.Nechci být skeptik, ale stmelení a následné poslání zodpovědných politiků a úředníků nejen do p....e,ale za katr ,může bohužel až totální pád většiny na ústa,ale to pak může být anarchie s nekontrolovaným průběhem a důsledky.Vždytˇjak jinak nazvat než slaboduchou naivitou občanů, když předvolební průzkumy dávají autorům a spoluautorům-současným parlamentním stranám,stále tak vysoké procenta volitelnosti,nepochopitelné a tudíž jiný vývoj než další sešup k bankrotu je nevyhnutelný.
Re: Kolik času zbývá do bankrotu našeho nenažraného státu?
(Krištov, 11.1.2010 15:36:28)
Odpovědět
Za všecho mohou komunisti a ještě za 50 let se budou čecháčkové vymlouvat na komunisti a růžové. Poněvadž modré, svaté a biomasové jsou čistí jak lilie.
Re: Kolik času zbývá do bankrotu našeho nenažraného státu?
(Honza, 11.1.2010 19:02:17)
Odpovědět
Pane Kříž,vzhledem k Vaší schopnosti a odvaze definovat skutečný stav veřejných věcí,věřím že naprostá většina slušných,pracovitých a inteligentních lidí se smyslem pro zodpovědnost s Vámi jedině souhlasí a to po shlédnutí každého Vašeho otevřeného komentáře,srozumitelného všem lidem,kteří nechtějí nikoho znásilňovat.Domnívám se ale,že i kdyby vás takových byli tisíce,na stavu věcí to nic nezmění.Demokracii v zemi možná máme,svobodu nikoliv,máme totiž ekonomickou nesvobodu.Pokud bychom se dobrovolně rozhodli vzdát výhod vyspělé společnosti,produkovali jen tolik,kolik spotřebujeme a nic nehromadili,žádné narozené dítě v ČR se nezbaví povinnosti platit za kde co.V této situaci tedy čím víc nově narozených dětí,tím víc nevolníků sloužících tomuto monstróznímu a spolehlivě namazanému státnímu aparátu,který neslouží lidem,ale novodobým ultrafeudálům atomového věku.Tento systém je nezničitelný.Musí se zhroutit sám a zevnitř jako každá velká civilizace.Za těchto okolností,je dobrá rada jak z toho ven,drahá.Snad jen nehrajte s nimi tuto jejich hru.Nechoďte k volbám.Chraňte své soukromé informace,špehují nás kde to jen jde.Pokud je to možné,vyhněte se jakékoliv činnosti,která by vás nutila dodržovat zákony,které jsou za hranicí kriminálního státu,chraňte bezpečí svých rodin vlastními silami.A vám pane Kříž děkuji za vaši podporu všech slušných lidí,pevné zdraví v novém roce a nekonečně sil v boji s větrnými mlýny.Jan Johansen.
Re: Kolik času zbývá do bankrotu našeho nenažraného státu?
(hok, 11.1.2010 21:10:33)
Odpovědět
Perfektni diagnoza pane Krizi. Ale co s tim? Kdo, nebo co pohne s temi "tleskajicimi" (ne)uzitecnymi volici/idioty.
Re: Kolik času zbývá do bankrotu našeho nenažraného státu?
(Emil 1, 11.1.2010 22:22:28)
Odpovědět
hok, svatá pravda!
Re: Kolik času zbývá do bankrotu našeho nenažraného státu?
(j, 12.1.2010 0:05:19)
Odpovědět
Tak co vysírky různých kontrolních orgánů,monitorujete si příspěvky a počítače ze kterých se odesílají názory? Asi ano,když jste mě domů do týdne po kritice poslali kontrolu z živno úřadu. Jděte do pr de lky/ale hodně velké/ při nejhorším vás budu jako bezdomovec otravovat ve vašich bydlištích,protože v případě že bude v zápise sebemenší závada se budu soudit jen z důvodu,abych zjistil Vaše osobní adresy,tak aby to bylo hezky spravedlivé. Vy se schváváte za služební průkazky a já vám budu pomalu,kromě občanky ukazovat jestli nemám posr. trenýky.Všichni slušní občané,živnostníci,zemědělci,jak dlouho si necháme líbit buzeraci výpaníků po česku/ propojení současných a bývalých zaměstnanců státní správy a různých exekutorských lobbistů/ ???
Re: Kolik času zbývá do bankrotu našeho nenažraného státu?
(Honza, 12.1.2010 0:04:00)
Odpovědět
Bezva článek souhlasím na 100%
Re: Kolik času zbývá do bankrotu našeho nenažraného státu?
(Nostradam, 12.1.2010 2:15:24)
Odpovědět
Vážení přátelé antibolševici a ti, kterým ten náš bordel vadí !

( pro řidiče CO BUDOVALI ATOMOVÉ ELEKTRÁRNY a podobný obdivovatelský odpad minulého režimu nemám slov a ani vzkazu. S chátrou a lůzou se není o čem bavit, stejně je mdlého rozumu a umožňuje jak komandžeros, tak zlatokopům od Pablbka, přes chamraď černoprdélnickou přetavenou do Kalouskova "elitního klubu", kdy pod heslem v bordelu se dobře žije a nafukujme jim hlavu jak havajským domorodcům , dále všelijaké Bursíky, biomasy, až po ÓDÉSÁKY )!

Bez urážky-jestliže většina se rozhoduje volit tu rudomodrozelenooranžovočernou sběř, pak si zaslouží dostat přes držku a to příjde v podobě inflace,nezaměstnanosti,ještě větší politické prostituce, úplatkářství a přerozdělování státních zakázek pod heslem MALÁ DOMŮ.

Pikantní na věci je i otázka médií-sem tam trochu kritiky a aby nějaký pisálek zvaný novinář napsal článek jako pan Kříž, tak to ani náhodou. Nechápu, co je to za lidi, kteří kupují ty plátky, co u nás vychází, vždyť je to k zblití, mají-li denně peníze na tyto kecy, což jsou tisíce za rok, pak neví co s časem a penězi. Ani se nedivím, že tyto zpracované "biomasy" podléhají imbecilní masáži těchto "odborníků a hlídačů demokracie" a jdou volit ty zlodějské nýmandy! Dobře jim tak-škoda, že nedobře těm, kterým to myslí!

Jedinou útěchou je jistota, že na každý prase se vaří voda VYKŘIČNÍK !
Re: Kolik času zbývá do bankrotu našeho nenažraného státu?
(zeman, 12.1.2010 14:46:37)
Odpovědět
Pro názornost by bylo dobré publikovat reálný průběh a dopady proběhleho státního bankrotu - např v Argentině. Možná by si pak i natvrdlá část populace připoměla historická řešení našich předků při obou pražských defenestfracích
Re: Kolik času zbývá do bankrotu našeho nenažraného státu?
(pepa.gas, 12.1.2010 20:51:20)
Odpovědět
Nestačím se divit kolik je u nás lidí kteří se staví proti neobolševismu,tvrdě vystupují proti komunistům.Pane Kříž,kde jste byl do r.1990?
Pan Kříž a Ferda mají pravdu, děkuji za příspěvky oběma :-)
To co se tady děje opravdu nemá jiné východisko než totální krach/převrat a začátek systému, který stojí na odpovědnosti k vlastní zemi a lidem v ní. Tento počátek, ale bude hodně těžký a možná že zpočátku nemožný.

Nejjednodušší možná cesta pro tento stát, která možná nepovede k blízkému bankrotu je u voleb, kde se nesmí dopustit, aby byli zvoleni ti stejní panáci jako vždy.

Prosím už po několikáté všechny slušné a normální lidi, aby :

1. Šli volit
2. Nevolili jakoukoliv stranu jejíž členové se podíleli na moci za posledních 20 let.

Jen ještě malou poznámku o straně politických turistů TOP09. Nechápu jak v průzkumech může mít tato strana vůbec nějaké nenulové preference, když je to sebranka aférníků, kteří se nechtěli dělit o koryta s výše postavenými v jejích minulých stranách.
Něco mi říká, že pokud si to X procent lidí neuvědomuje a jsou ochotni jim, stejně jako ODS/ČSSD/KSČM/SZ dát svůj hlas, tak volání po změně je zcela bezpředmětné resp. těch co ho vyslechnou bude uboze málo.

Před pár dny rezignoval nějaký irský politik, kvůli tomu, že jeho manželka měla nejakou aférku ohledně její vlastní nevěry.
V našem demokratickém a právním státě a výbornými politiky můžete mít všelijaké strýčky, kamarádky s velkými domem, úspory z dávek, nevědět nic o tom co pronášíte ve svém programu(biomasa), být na jachtě s velmi zajímavými lidmi a ani to všechno u nás v Kocourkově není ani v nejmenším důvodem k omluvě a odchodu, natož k policejní akci.

Co tady kdo čeká od naší politicko-kriminální zdeformované elity?

Je už nejvyšší čas se odstěhovat, protože až to tady půjde za několik málo let do kytek tak už okolní země nebudou uprchlíky brát.
Re: Kolik času zbývá do bankrotu našeho nenažraného státu?
(nobody, 13.1.2010 9:06:50)
Odpovědět
Souhlasím na 50%. Místama úplné voloviny. Doporučuji všem studenou sprchu a rozchodit.Jinak to navydržíte a půjdete do Bohnic všichni i s Křížem. Laskavě běžte volit a neřešte přírodní a společenské zákonitosti. Ty neovlivníte.
Re: Kolik času zbývá do bankrotu našeho nenažraného státu?
(spoluobčan, 13.1.2010 12:19:48)
Odpovědět
Vážený pane Kříži, s Vaší interpretací naší aktuální situace bych skoro ve všem s Vámi souhlasil. Bohužel tím, že všechnu vinu svádíte na levicové strany, jste se odhalil jako naprosto fanatický zaslepenec, který nechce vidět skutečné viníky všech těch zlodějen a lumpáren, které tento stát stále více stahují ke dnu. Podíl na tom našem úpadku mají VŠECHNY strany, které se od převratu v r. 89 podílely na vládě. Tedy i včetně Obstrukčně Demagogické Strany a dalších středových či rádoby pravicových loupežnických spolků! Omyjte si hlavu ledovou vodou, ať se proberete a získáte alespoň trochu nadhledu! Vámi glorifikované pravicové smýšlení v žádném případě nemůže být receptem na hospodářský úspěch!
Re: Kolik času zbývá do bankrotu našeho nenažraného státu?
(ferda, 13.1.2010 13:40:51)
Odpovědět
pro "spoluobčan" ano, s Vaším příspěvkem se dá souhlasit, ale jaké je řešení???? moc jich není, ti , co příjdou po těch, co tam jsou dnes, budou pravděpodobně stejní časem, ne-li horší. tak mne napadá, co těm kteří"Vládnou" dát pouze průměrnou mzdu,ať se snaží :-)) pokud budou výsledky,ať mají třeba milion měsíčně....
vždyť v soukromém sektoru je to přesně tak, máš výsledky, máš dobré peníze! Ono je to opravdu lehké, nemít skoro žádnou odpovědnost a mít své jisté! moc by mne zajímalo jesli by pavel bééémů urácel za audity, pokud by to šlo z jeho peněženky!!!pokud nebude přímá úměra platů těch, ktří tady vládnou, bude to stát vždycky za starou bačkoru....
ps. nedovedu pochopit, když se dívám někdy, když je zasedání Poslanecké Sněmovny a dívám se na !VŠECHNY" zůčastněné, jak to může v tom našem státě fungovat, vždyť to už mělo padnout dávno !!!! drtivá většina tam sedí jako ovce, atěch pár řečníků si honí jen své libido:_))
Toto má být "sůl" naší republiky????pokud ano, tak je to jen sůl v našich očích, kterým nic jiného nezbývá, než začít ronit slzy.... a nebo máme řešení ? pokud ano,spojme se a pokusme se o změnu, všemi byl slibovaný "RÁJ" ale myslím si, že příští stanící je "PEKLO" "-((
ferda
Re: Kolik času zbývá do bankrotu našeho nenažraného státu?
(zeman, 14.1.2010 20:31:57)
Odpovědět
Jediným dobrým skutkem, který mohou naši současní i minulí politici bez ohledu na pravé či levé vidění, včetně děda vševěda pro lid této země udělat je hromadně se oběsit
Re: Kolik času zbývá do bankrotu našeho nenažraného státu?
(Sunny, 13.1.2010 14:02:31)
Odpovědět
Pane Kříži, slušnou pravici tu máme. Jmenuje se SSO. Obávám se ovšem, že do parlamentu se dostane nejdříve po příštích volbách (2014, pokud budou v řádném termínu) a nám běží čas. A k tomu státnímu bankrotu snad jen tolik, že je to skutečně kolosální průser - jak píšete - ale někteří z nás ho potřebují jako koza drbání, aby konečně pochopili, kam ten socialismus směřuje.
Re: Kolik času zbývá do bankrotu našeho nenažraného státu?
(Svaťa, 16.1.2010 11:21:37)
Odpovědět
Je úplně jedno jestli stávající politici jsou červení,modří,oranžoví,zelení nebo TOP-je to banda zlodějů a kriminálníků.Jsem pro postavení nového kriminálu jen pro naše porevoluční "politiky",tam by si mohli vyprávět,jak republiku rozkradli.Samozřejmě první krok zabavit veškerý jejich soukromý majetek!!!!Hned by pro ČR byla krize pryč a mohli bychom EU za patřičné procenta půjčovat!!!
Pane Kriz, ten Vas prispevek dyma z hnojiste .Obracite se v nem jako neboztik kdyz by slysel o tom jake dedictvi po sobe zanechal.Dluhy , dluhy a obrovske dluhy.Vzdavame se Vas i s vasimi dluhy.Pred 20lety jste nas a nase deti chteli chranit pred dluhami ale dnes se diky vasi politice a vasi nenazranosti primo topime v dluzich ktere se opet vasi nenazranosti prenesli na dalsi generaci a pokud budete nadale figurovat v politice dluhu se nezbavi ani pristi generace.
Re: Kolik času zbývá do bankrotu našeho nenažraného státu?
(Duo, 17.1.2010 0:11:53)
Odpovědět
Krizi!!! My jsme uz druha generace ktera doplaci na vase sliby jen aby jste vyzdimali co nejvic pro sebe.Vy a vam dalsi podobni jste vredem nasi spolecnosti ktery se musi radikalne odstranit.
Re: Kolik času zbývá do bankrotu našeho nenažraného státu?
(noname, 22.1.2010 16:21:19)
Odpovědět
Bohužel nejvíc kradou lidé v partě s názvem Občanská demokratická strana. Však jsme toho svědky.
Re: Kolik času zbývá do bankrotu našeho nenažraného státu?
(chire, 25.1.2010 12:57:24)
Odpovědět
je to to beznaděj...češi si neumí vládnout,
národ podvodníků a zlodějů, až na výjimky