BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama




Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
BulletDoporučujeme
www.rssmonitor.cz

Mladá pravice

Revue politika

Virtually.cz

Vše o protiraketové obraně

Globalpress

aTeo.cz

Desatero Mladé pravice

Václav Klaus

Oranžáda.cz
BulletAnketa
Znáte nesympatičtějšího člověka ve svém okolí než je David Rath? Jsme zvědavi na Vaše odpovědi
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletReklama
Trika euportal
BulletReklama
BulletDoporučujeme
prave-spektrum.sk

Black Company

Skycorps

aTeo.cz

fragmenty.cz
Maruška v Paroubkově lese
Autor: Petr Paulczynski  | Publikováno: 7.1.2010 | Rubrika: Politika
Ilustrace

Tak máme leden, krajina zapadává sněhem a hlubokým deficitem. Pánové Paroubek a Topolánek se nemohou domluvit, kdo za to vlastně může. Za ten deficit samozřejmě. Připadají mi jako ten pověstný strýc z Menšíkova skeče, který pravil jak se má domluvit státník se státníkem, když se nedomluví obyčejní lidi a potom hodil psí hovínko do sousedovy zahrádky. Čert vem Topolánkův skvělý ohoz a Paroubkovu buranskou úpravu vázanky v rozepnuté košili. Jde o to, že to deficitní rozpočtové  hovínko si přehazovali jako ti Menšíkovi sousedi.

Řeknu vám, připadal jsem si jako v pohádce. Jako Maruška v pohádce o 12 měsíčcích, protože je leden a já jsem jako Maruška na cestě do hlubokého lesa pro jahody. Tak  pojďte do toho hlubokého lesa, lesa sociální demokracie, její vlády a ono v tom lese bylo a je husto. Vysoké daně, vysoké sociální a zdravotní odvody připravovaly o peníze každého z nás a brzdily růst nejenom naší životní úrovně, ale také rozvoj celého státu. Jejich systém dodnes dává víc peněz těm, kteří nedělají vůbec nic, než těm, kteří se snaží vydělávat.

Příliš složité daně se stovkami výjimek vedou k daňovým únikům a náklady na výběr daní jsou nejvyšší v OECD. V zákonu o dani z příjmu je "jánevímkolik" různých sazeb, 447 různých druhů příjmů, osm různých odvodů a  zákon obsahuje desítky novel. Výsledky tohoto stavu se samozřejmě dostavily. Podívejte se na jejich tehdejší státní dluh! A to nemluvím o dnešním, ale ten je z jiného soudku.

Když sociální demokraté přišli – 173 miliard, když přišel Špidla – 395 miliard a Sobotka nás dovedl na 800. Úroky, které platíme, dramaticky stoupají. Každý rok, každý rok naší budoucnosti budete platit desítky miliard úroků.

Promítněte si to do všech problémů, které znáte, všech dálnic, zvyšování platů, všech projektů, které vás napadají v kraji i pro celou zemi. A nyní? Kolik dělá platba úroků? Kolik současná vláda převádí ze zdrojů státního rozpočtu do plateb úroků do bank?

Teď zpátky z lesa ven.  Maruška sice jahody nenese, protože měsíček Paroubek nedal, protože sám má kulový, ale nedonesla  ani to co bylo v roce 2006 dopočítáno- návrh rovné daně, rovného důchodu a státem zaručeného příjmu. Jednotnou sazbu DPH ve výši 15 %, zrušené daně dědická, darovací, z převodu nemovitostí, z dividend – velmi podstatné – daň z kapitálových výnosů a hlavně, výrazné zjednodušení systému. Odstranění  pralesa výjimek.

A odpočitatelné položky na dítě. Pro první dítě 2400, pro druhé 3600, pro třetí rovněž 3600, pro čtvrté 2400, páté 1200, šesté a každé další 600. Když by někdo z vás chtěl průběh strmější, méně strmý, kdyby chtěl optimum podpory rodin posunout do většího počtu, všechno tento systém umožňuje. Dnes žije nejvíc dětí v rodinách, které platí největší díl daní a jestli ODS chce předvést pravicovou sociální politiku, a já se o to právě pokouším, tak by ji měla předvést výraznou podporou rodin s dětmi v tom prostoru, kde jich je nejvíc, a to jsou ty rodiny, kde jsou dvě a tři děti. Se snahou táhnout ty rodiny touto pozitivní stimulací k ještě většímu počtu dětí.

A Maruška smutně kouká, jak tu nevládne Fišer, ale ve sněmovně Paroubek s komunisty. A preference ODS prý o 6% klesly. Bodejť by ne. Já žádnou ODS nevidím. Vidím imigemakery vyladěného Topola, který v diskuzi poráží Paroubka(ačkoliv pitomci na základě podplacených průzkumů obskurních agentur) píší opak a to je všechno.

Fischerovu vládu podle Paroubkových pokynů ovládá Pecina. A jestli Paroubek s komunisty a lidovci vyhraje, bude vládnout, nás se na nic nebude ptát, na žádnou velkou koalici se nebude ptát, i kdyby si ji pan prezident vysnil. A o jahodách si Maruška může nechat zdát, protože tu všude bude akorát to hovínko z počátku blogu.

Maruška z toho lesa nevyšla a jahody nemá. Paroubek jí je nedal. A tak se ptám. Je tu někdo, kdo zajistí aby tu místo hovínka rostly i v lednu jahody? Protože nikde nevidím nikoho, kdo by toho Paroubka k vydání jahod donutil.

Vzbuď se ODS a řekni:
*cesta k jahodám vede přes odstranění vysokého zdanění námezdní práce které je jedním  ze tří základních problémů pracovního trhu (spolu s rigidním zákoníkem práce a nefunkčním trhem nájemního bydlení), už proto, že velmi hloupě a velmi těžce trestá řádně pracujícího v porovnání s prací na černo nebo dokonce její kombinací s příjmem sociálních dávek.
*všechny daně nazveme daněmi a jejich výběr bude spravován jednou institucí podle jednoho správního řádu .

Nebo si třeba ODS vyber z nápadů mého kamaráda blogera Matušky:
Snížit počet poslanců na 81 a senát zrušit úplně
Počet ministerstev snížit na maximální počet 10
Ostatní orgány ústřední správy jako NKÚ, SFŽP, SFDI apod. zrušit bez náhrady
Maximální počet zaměstnanců ministerstev včetně jmenovaných politiků a poradců omezit na 200
Krajské úřady smí mít maximálně 100 zaměstnanců včetně jakýchkoliv krajských organizací typu "rady soudržnosti" apod.
Magistráty, městské a obecní úřady mohou mít maximálně 1 zaměstnance na 3000 obyvatel + 5 zaměstnanců. U obcí s menším počtem obyvatel maximálně 5 zaměstnanců. 

Na takové změny ovšem nikdo nemá sílu. A asi ani chuť.

Jsme v situaci, kdy potřebujeme zásadní reformu, nikoliv 13.důchody či handrkování o výši mateřské dovolené. A až se najde někdo, kdo donutí Paroubka zalézt hluboko do toho jejich lesa, možná se najde i měsíček, který nám, Maruškám nějaké jahody najde.

Napsáno pro http://www.blog.idnes.cz

7717 čtenářů | 48 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Maruška v Paroubkově lese
(Demokrat, 7.1.2010 7:54:06)
Odpovědět
Velmi trefně napsáno. Bohužel: Paroubek si nadále bude dělat co chce a masa jeho příznivců jednak podobné články nečte - pokud by náhodou ano, jejich smyslu neporozumí. Dále si bude chrochtat za ušetřené 30 kč poplatky, nadále se bude držet " práv pracujících" - která je ve skutečnosti tlačí do bláta. Ani tomu však nerozumí. Škoda.
Re: Maruška v Paroubkově lese
(sestra, 7.1.2010 9:39:49)
Odpovědět
To jsou typičtí Češi,pro desetník udělají cokoliv,pro 30,-Kč zvolí Paroubka a po nás potopa.Ale jak jim otevřít oči??Snad tím,že EU nepodrží Řecko před bankrotem a nás to může potkat za nějakou dobu s Paroubkem taky. Všichni jen hrabou,4% z platů nesnížili úředníkům proto,aby do pozadí zasunuli zájem o svá koryta a dál si užívali výhod. Přitom platy úředníků na MěÚ....jsou nehorázné,nemluvím o různých bonusech na dovolenou,Vánoce atd.Nejsou výrobní sféra a žádná krize je neohrozí jako prcovníky v průmyslu,kteří mají mi. o 20% menší platy a nikdo se jich neptá,prostě nejsou zakázky.Nejlíp ovšem jsou na tom Romové a ostatní nefachčenka. Nevím,proč je aspoň teď nepřinutí odklízet sníh,když se o to mají starat obce a města a zjevně na to kašlou.Ale zbytečná ztráta času,chce to razantní změnu a Fischer je pod tlakem politiků,hl.Parouba.Snad mu teď trochu natrhne p...Zeman.
Topolánek nedovolí zveřejňovat jména "rychlostudentů" z Plzně
(Bc.Jaklová,Plzeň, 7.1.2010 23:21:20)
Odpovědět
Jak už je se proslechlo navenek,skoro všichni ti,kteří se dopustili podvodů,jsou politici nebo aspoň členové ODS.Pokud by se zveřejnila jejich jména,pak by to určitě před volbama poškodilo ODS.Proto Topolánek žádal rektora ZČU v Plzni,aby jména nezveřejnoval.
Je to až neuvěřitelné ....
(MUDr., 9.1.2010 22:46:01)
Odpovědět
Počet duševně nemocných v naší zemi za posledních deset let vzrostl z původních 360 tisíc o třetinu. Roste i množství lidí s poruchami - depresemi, únavovými syndromy a závislostí na návykových látkách.
Proč se tomu někdo diví? Samozřejmě, že národ čím dál propadá stresu, to je důsledek dvaceti let "demokracie", kdy všechno lidské ztratilo cenu a první místo obsadily peníze. Peníze - to je současná modla - můžeš být idiot, můžeš být bezcitný hajzl, můžeš být vrahem, zlodějem, kreténem na entou - pokud máš peníze, všichni se ti budou klanět a pět na tebe ódy. A pokud je nemáš? Tvoje vina, měl si krást a podvádět, tak jako naši "úspěšní", měl si navázat ty správné styky, koupit si diplom a hrát si na vzdělance, měl si lézt do těch správných zádelí a panáčkovat na správných místech.....Že na to nemáš žaludek? Je mi líto, ale pak už zbývají jenom ty prášky.
Re: Je to až neuvěřitelné ....
(Marie K., 10.1.2010 17:58:34)
Odpovědět
Mudr.napsal jste to úplně správně.Je to hrůza kam nás těch 20 let dovedlo.Vrátí se někdy morálka?Slušnost?Poctivost?Konečně někdo,kdo má všech 5 pohromadě napsal na Eportál.Chválím.
Re: Je to až neuvěřitelné ....
(Sunny, 13.1.2010 14:45:12)
Odpovědět
...morálka, slušnost, poctivost?... To by se musela vrátit monarchie, protože za bolševika se to rovněž nenosilo.
Re: Je to až neuvěřitelné ....
(Divíšek,Praha, 10.1.2010 20:03:54)
Odpovědět
Za socialismu se také kradlo,ale v malém a ze strachem,zatímco dnes se krade ve velkém a bez strachu.V Praze dokonce s pomocí špičkových politiků ODS.
Re: Je to až neuvěřitelné ....
(kdonekrade, 28.2.2010 10:05:58)
Odpovědět
ono ani více nešlo, protože se nedostali k hotovým velkým penězům, víme?
Re: Maruška v Paroubkově lese
(Zbyšek J., 10.1.2010 17:54:42)
Odpovědět
Je to typické a správné pro každého.Budu volit toho,kdo mě dělá dobře.Podle programu.Vždy a všude jde o peníze.To se dá čekat.Kdo říká,že ne,lže si do kapsy.Bohatí fandí pravici,protože jim dělá dobré skutky a chudí levici,protože se jich zastává.To je tak a nic se s tím nenadělá.Levice se nazývá,ti třicetikorunoví,ale ono to tak je.Chudí lidé se dívají na každou korunu.
Topolánek je známý sukničkář,rozvede se i s Talmankou ..
(Součková D., 7.1.2010 22:10:40)
Odpovědět
Rozvod u veřejných činitelů není soukromou záležitostí. Topolánek by měl odejít z politického života. Nemá morální kredit se vůbec pohybovat na politické scéně. Slušní lidé mají z něho kopřivku, jen jak ho vidí. Já bych takového člověka ani nepozdravila. Je velkou ostudou naší politické scény.Jistě bude platit na Topolánka, že sklidí to, co zasel. Svým chováním Topolánek velmi ublížil nejen své 1. ženě s dětemi,ale i občanům tím,že svým chováním dělal ostudu naší zemi v zahraničí.
Re: Topolánek je známý sukničkář,rozvede se i s Talmankou ..
(bus, 7.1.2010 23:12:26)
Odpovědět
tož to koryto vem a ukaž, jak se to má dělat!
Re: Topolánek je známý sukničkář,rozvede se i s Talmankou ..
(MildaM, 8.1.2010 11:10:07)
Odpovědět
Máte pravdu, Paroubek už je ženatý.
Re: Topolánek je známý sukničkář,rozvede se i s Talmankou ..
(pavjan, 8.1.2010 12:37:48)
Odpovědět
Mě je úplně jedno jestli se Topolánek rozvádí nebo nerozvádí. Já potřebuji aby kvalifikovaně zastával svoji funkci.Aby udržel veřejné finance v pořádku, aby zajistil dobré hospodaření ve státě. Z toho jako občan něco mám, ale do jeho soukromí mi nic není. A Vy si dávejte hlavně pozor abyste ho někde nepozdravila.
Re: Topolánek je známý sukničkář,rozvede se i s Talmankou ..
(Jaroslaav R, 8.1.2010 15:52:08)
Odpovědět
ostudu dělají všichni, kdo volí Paroubka a jak ten se dovesl dokonale odženit se svu bývalkou a ejhle i z té se najednou z ničeho nic vyloupla milionářka a byla to taková paní Colombová a hlaavně se nerozvveď ty,
Re: Topolánek je známý sukničkář,rozvede se i s Talmankou ..
(Randák,TOP 09, 8.1.2010 23:15:01)
Odpovědět
Je pravdou,že Paroubek se už chová skoro stejně jako Topolánek,jenom s tím rozdílem,že zatím nehoní nahatej po zahradě prostitutky.Kdoví,jak by se zachoval,pokud by ho také mafiáni pozvali na jachtu v Toskánsku.
Re: Topolánek je známý sukničkář,rozvede se i s Talmankou ..
(www, 9.1.2010 7:55:12)
Odpovědět
Paroubek se stěží může producírovat nahatej, protože by to odnesli případní diváci ...
Re: Maruška v Paroubkově lese
(karel66, 7.1.2010 22:56:46)
Odpovědět
Naprosto přesně , bezmozkovitost třicetikorunovýho stáda je nekonečná . Dneska jsem byl v lékárně mámě pro lék na recept a pak pro sebe něco volně prodejnýho . Přede mnou děda pro něco na recept a brblal při tom jaký je to děsný platit poplatek za recept , třicet korun tolik peněz a že kde na to má brát . No budiž říkám si , je to starej pán ,důchod asi nic moc doplatky taky nebyly zrovna malý .Potom ho znova potkám u druhýho pultíku s volným prodejem , dával si do taštičky další nákup . dvě krabičky nějakejch pilulí super extra , takový to zdraví v tabletce až do stovky jak to do lidí hustí v TV . 960 kaček ,ani nemrk a ještě si tam zamluvil další padobnou blbost za 1200 , že prej u sebe tolik nemá ale po neděli bere důchod tak ať mu to zatím schovají .
Co je tak nebezpečné na životě bez víry v Boha?
(dr.Kalaš,ČSSD, 7.1.2010 23:31:13)
Odpovědět
Co je tak nebezpečné na životě bez víry v Boha?

„Na to odpověděl krásně Chesterton, totiž, že když člověk nevěří v Boha, není na tom nebezpečné to, že nevěří v nic, ale že je ochoten věřit čemukoliv. Já si myslím, že člověk je bytostně otevřen tajemství absolutna. Ale jestliže to absolutno škrtne, tak do toho volného prostoru vstupují jiné, relativní věci, z kterých si udělá to absolutno. Může to být pokrok, může to být strana, může to být sex, kariéra… Tomu se v Bibli říká modloslužba. A přesně toho je dnešní svět plný.“

„Já se nemám z čeho zpovídat, nikomu jsem neublížil“, říkají někdy lidé. Málokdo si ale uvědomuje, že zanedbání příležitosti k dobrému, je také vážným hříchem.“
Program ODS : strašit lidi komunismem ....
(Kondelík,živnostník, 8.1.2010 22:46:38)
Odpovědět
ODS žádný program nemá a nepotřebuje! Jí stačí v opozici strašit komunisty a bránit v programu ČSSD a když je ve vládě, tak si smlouvou s občany a voliči vytře zadek a jen krade ani neděle nesvětí, tuneluje, korumpuje, řídí Tupodalíkíčkovu mafii a jen lže a lže a lže! Nejhorší je, že za pomoci Modrého dýmu - smradu šíří tenhle hnilobný zápach všude, ale oni ji na to skočí jen blbové z Horní Dolní a to samé platí o TOP zlodějích, stejná mafiánská sqwadra!
Skandály na pražském Magistrátu otřásaji Prahou ...
(Potužník,Praha, 8.1.2010 23:19:45)
Odpovědět
Ještě štěstí, že jiný spolek ovládl alespoň kraje. Modrá chobotnice se svými nenažranými chapadly ovládá Prahu a pražané jen přihlíží. Teď už je to na všech radnicích v Praze stejné. Bez opozice, s vynucenými a vystrašenými sympatizanty z jiných spolků, rabování a tunelování ve vlastní prospěch. Kdo tuto sebranku volil, je hodně velký naivka. Není opozice, není kontrola. To Praze zajišťuje jednobarevné vidění a posuzování čehokoliv. Bude následovat opětovná propagace OH v Praze, další stamiliony na protidrogovou prevenci, která nikdy neexistovala, další peníze Janouškovi do Švýcar, tisíce úplatných výběrových řízení pro známé, další Open Carty magistrátních podvodníků. Toto jste si hloupí pražáci sami nadělili volbou modrých příživníků.
Je to opravdu úbohé ....
(Trousil L.,profesor v.v., 9.1.2010 22:27:17)
Odpovědět
K.ČAPEK dal světu slovo ROBOT a ODS slovo TUNELING.Přesto dost tupců tuto mafiánskou bandu volí.
Je to víc než úbohé.
Re: Maruška v Paroubkově lese
(jl, 28.2.2010 10:04:48)
Odpovědět
dělají pouze to, co se jim dovolí, to všeci
Re: Maruška v Paroubkově lese
(jorkšír, 7.1.2010 8:11:41)
Odpovědět
Maruška šla pro jahody a zřejmě se některý měsíček smiloval a jahody jí dal.
Měl by jít do lesa Paroubek a žádal by taky něco podobného,ani jeden z těch dvanácti měsíčků by mu nic nedal.Ale náš ekonomický génius by si poradil,poprosil by ten třináctý měsíc,a to je který?
No přeci Měsíc československo-sovětského přátelství........
Re: Maruška v Paroubkově lese
(mm, 7.1.2010 10:12:57)
Odpovědět
Velmi vtipné. Díky.
Re: Maruška v Paroubkově lese
(Lubik362, 13.1.2010 16:57:13)
Odpovědět
Jorkšíre ty ještě nejseš v Bohnicích ???
Ty by jsi mohl být skutečně nebezpečný pro své okolí.
Re: Maruška v Paroubkově lese
(Fiter, 7.1.2010 8:25:07)
Odpovědět
Díval jsem se na duel Topolánek-Paroubek.Topolánek tam poměrně přesně popsal ekonomickou situaci s tím co se musí udělat pokud nechceme dopadnout jako v Maďarsku.Paroubek tak jako vždy nezklamal.
Mimo lží kterých používá denně neřekl vůbec nic.
Za všechno může ODS.Dluhy nadělala ODS.O ekonomii nemá ODS ani páru.Na třinácté důchody nepůjdou peníze z rozpočtu (a odkud tedy půjdou se ptám)a další neskutečné slinty.Potom zazvonil zvonec a těm kecům byl konec.Paroubek porazil v OVM Topolánka.Tak to je stejné jako Face-booku,jak tisíce mladých miluje toho lotrase.
Re: Maruška v Paroubkově lese
(jorkšír, 7.1.2010 8:36:17)
Odpovědět
Na každé prase se vaří voda... Paroubkův řezník který si chystá pomyslné nože a vaří vodu hezky pomalu se jenuje Miloš Zeman.
Re: Maruška v Paroubkově lese
(Huckleberry, 7.1.2010 8:52:11)
Odpovědět
Kéž by to opravdu vyšlo. Potom bych ještě viděl jednu možnost- před volbama se rozpouští sněmovna,že, a potom nejít k volbám. Stejně jsou pouhou okrasou tzv. demokracie.
Re: Maruška v Paroubkově lese
(XYZ, 10.1.2010 18:09:18)
Odpovědět
Typické pro Jokšíra!!!
Topolánek v průzkumech prohrává výrazně i s komunistou Filipem
(Daněk J.,Brno, 7.1.2010 22:22:23)
Odpovědět
V průzkumech všech agentur na duel Paroubek - Topolánek jednoznačně vyhrál Paroubek,který přesvědčil 51% diváků,zatímco Topolánkovi vyjádřili důvěru 23% diváků,kteří televizní pořad sledovali.Zbývající se nerozhodli.To je ještě pro Topolánka vcelku dobré,poněvadž v průzkumech popularity se Topolánek umístuje až na konci řebříčku,většinou s 18%.Dokonce šéf komunistů Filip je hodně daleko před Topolánkem.
Re: Topolánek v průzkumech prohrává výrazně i s komunistou Filipem
(www, 9.1.2010 9:45:17)
Odpovědět
A kdepak že se ty průzkumy dělali ?? Že by stejným stylem jako na faceboku ? Jak mladí lidé milují Paroubka ? Nebo v Bílině, kde jim naskákali desítky voličů zamilovaných do velkého Jyrky ? Potfuk a zase podfuk, na to jsou socani kabrňáci. Těmto ,,průzkumům " může věřit pouze Paroubek sám !!!
Re: Maruška v Paroubkově lese
(pipi, 7.1.2010 10:01:16)
Odpovědět
Co k tomu říct.
Třicetikorunový národ na víc nemá.
Jyří je vychcoš a slušní člověk na nej nemá.
Toho nám poslál dábel a stím nic nenaděláme.Tolik dobrých lidí odejde ze světa,ale lumpové zůstávají.
Re: Maruška v Paroubkově lese
(www, 7.1.2010 19:50:16)
Odpovědět
Čssd se tváří, že dělá politiku pro lidi, ale je to vlastně naopak, proti lidem !! Jejich krédem je další zadlužování, porušování zákona, klientelismus, a hlavně se nacpat ke korytům. Kdepak Paroubek, ten bude dělat všechny možný podrazy, jenom aby si nahonil co nejvíc voličů....
Re: Maruška v Paroubkově lese
(XYZ, 8.1.2010 13:28:45)
Odpovědět
pipi,když chybí argumenty,nastoupí třicetikoruna.To je normální ODS,pravice.Poplatky nejsou všechno,je mnohem víc dobrých plánů CSSD.Přece nechcete obhajovat Topolánka,vždyt udělal úplné fiasko!To je snad každému jasné.
Re: Maruška v Paroubkově lese
(zklamaný volič ODS, 7.1.2010 10:29:36)
Odpovědět
Jsem volič ODS od její existence, ale ta u mne skončila. Myselel jsem si, že chasník Topolánek se zdravým selským rozumem tu republiku někde povede. Opak pravdou. Prvně co udělal jako správný absolvent vojenského účiliště, zajel si do Ameriky idiotsky předat medaily Mašínům. Tady mu dával podvazky Pablbek na každém rohu a on si užíval útrpně vykoledovaného koryta. Vylaďoval si trapně svůj image "rolí" férového, vlezl do zadku Klausovi ( svému učitelovi )Dalíka "po krachu" nenápadně uklidil, aby mu připravil božský život PO TÉ. Jen imbecil nepochopil, že Topolánek je hrobník ODS, jen imbecil nevidí, že jeho kecy jsou alibistickou cestou pro to, že již dávno skončil, že je připraven na odchod a že si hraje na charakterního s prohlášením, že nevyhraje-li volby, že jde od válu. Topolánek moc dobře ví, že není schopen volby s tím co zasel vyhrát, takže tu taškařici jen dohrává-voliči mu mohou být u řitě.Hřebík do rakve je předstíraný uražený odchod ze sněmovny.Monstrózní konference, všichni před kamerami vysmátí, poplácavají se po ramenech jak jsou dobří, hlavy hluboko zaražené v písku a směřují nejkratší cestou ...

Zkrátka lidi tato partaj mne s tou tzv. pravicovou politikou již nenachytá a prosím Vás probuďte se! To že Topolánek byl schopnější v duelu s Pablbem v tuto dobu absolutně nic neznamená a nechvalte Lojzu z hor, který zlikvidoval zbytek pravicového sebevědomí, které tu na politické scéně jakš, takš mělo svou váhu.

Co je nejtragičtější, že tak,tak vyautovaní komančí, včetně těch zakuklených u socanů tady po 20 letech se dostanou k vládnutí- nastolí opět rudý teror-TO BUDEME JEŠTĚ "ČUMĚT". Po volbách pro změnu bude zase Pablbek jezdit rozdávat metály do Ruska a klást věnce u Stalina a Lenina.

Takže pochvalujme si trápného Topolánka a už nám ujelo i nádraží...
Re: Maruška v Paroubkově lese
(olin, 7.1.2010 10:44:51)
Odpovědět
Na každého dobytka čeká příslušný řezník ..
Re: Maruška v Paroubkově lese
(Babička, 10.1.2010 18:07:59)
Odpovědět
Oline,to cos napsal a tvůj příznivec výše o řezníkovi svědčí o vašem špatném charakteru.To se o lidech nepíše.Vaše nenávist nezná mezí a to je špatné.
Re: Maruška v Paroubkově lese
(ludka, 7.1.2010 10:58:10)
Odpovědět
Dobrý článek. Jenže jak píše někdo víš, ti co volí Paroubka tohle nečtou. I moje matka se se mnou pohádá když příjde řeč na Paroubka, on má přece tak upřimný oči a je tady pro lidi. Komediant. Jenže na druhý straně ODS, co dělá ona rozdává si zakázky a cpe prachy do kapes svých zpřátelených podnikatelů. Jenže co dělat. Když se tam dostanou jiní lidi, udělaj zas svoje sítě, kde si ty požitky krásně přerozdělej. Mám pocit, že tady k žádný změně nedojde. Stát možná časem krachne a pojede se zase dál jako by se nechumelilo. Hlavně že jedni budou zase o něco vyvolenější a je jedno jestli Petr nebo Pavel.
Re: Maruška v Paroubkově lese
(bus, 7.1.2010 23:56:22)
Odpovědět
bla bla bla, co s tím tady, jak to řešit? Jen brblání, popis a nic víc. Typické pro tento národ.. Najděte si žalm o republice české Já národ český příliš brzy vystřízlivěl jsem ...
Re: Maruška v Paroubkově lese
(děd, 8.1.2010 10:04:27)
Odpovědět
Vy nevíte, že odjakživa je politika hlavně boj chudých s bohatými? Jak rozdělit zisk mezi vlastníky výrobních prostředků a ostatními?
No a Paroubek si vybral stát na straně těch ostatních. Nebude-li tam Paroubek bude tam někdo jiný toť vše co se změní.Budete nadávat na jiné jméno. Na vzhledu, způsobu podání a pod.v podstatě nezáleží.
Re: Maruška v Paroubkově lese
(swet, 8.1.2010 10:46:20)
Odpovědět
Děde, ale záleží. Persona ,,Paroubek " je už tak propálená, že by se měla vyměnit !!
Re: Maruška v Paroubkově lese
(Drak Gorilič, 8.1.2010 12:15:38)
Odpovědět
Už za 1.republiky platilo: Ve dne lhal a v noci krad, sociální demokrat.
Milovaný Vůdce, Centrální Mozek Republiky Jyří Paroubek RaJský povede své vyvolené třicetikorunáče vpřed ke světlým zítřkům chudoby a beznaděje za zpěvu písně Kupředu levá, dejte nám chleba, my máme hlad.
Re: Maruška v Paroubkově lese
(franta mig, 8.1.2010 15:12:31)
Odpovědět
Kdyby nebylo Paroubka tak všichni pisalkové, kteří se o něj otírají by byli bez práce. O čem by psali? O paní Talmanové, kterou Topolánek tlačí do senátu pro dobré bydlo a velký peníz za nic nedělání, jak to předvedla v PS? O tom by měli radoby "znalci Paroubka" psát. To je téma dneška a zítřka.
Re: Maruška v Paroubkově lese
(Jaroslaav R, 8.1.2010 15:58:58)
Odpovědět
Paroubek po vítězných volbách své sliby nedodrží, protože kategoricky prohlásí, že zdědil zemi bohužel v katastrofálním stavu, který, promiňte milí občané, nedovoluje sliby dodržet a bude nám to tak dlouho mlátit o hlavu a vydrží s tím až do konce volebního období současného prezidenta a potom se nechá zvolit prezidentem sám a bude vystaráno. Komunisté samozřejmě pomohou. A o nás tady zase tak moc nejde ne?
Re: Maruška v Paroubkově lese
(sivec, 9.1.2010 9:51:13)
Odpovědět
No pochopitelně, že své sliby nedodrží, protože musí sdělit národu, že za vše může Ods s Topolánkem. Už se na to třese. Přece jenom on je ten chrabrý a čestný, ale bohužel nemůže to splnit ! Ale hlavně že už se nacpal ke korytu , a o to přece šlo ....
Re: Maruška v Paroubkově lese
(Ivan123, 9.1.2010 21:00:38)
Odpovědět
Obvyklé pravičácké lži.
Když začala vláda ČSSD, byl státní dluh více něž 600 miliard (Viz statistické údaje i nedávné potvrzení částky Janostou v TV debatě.) Dvě volební období ČSSD zvýšily dluh o cca 200 miliard, toto zvýšení ovšem mělo za následek prudký růst HDP až na hodnotu 5% ročně. Další dluh už dělala Topolánkova vláda. Pravičáci ale budou lhát i dále.
Re: Maruška v Paroubkově lese
(Mirek, 10.1.2010 20:23:31)
Odpovědět
Až dostaneš rakovinu nebo leukémii,budeš potřebovat nejlepší švýcarské a americké léky.V lékárně tě pošlou do p.....! Nevadí, alespoň ušetříš 30Kč. Sláva ČSSD!
Re: Maruška v Paroubkově lese
(Mirek, 18.1.2010 19:16:46)
Odpovědět
Plně souhlasím s posledními dvěma přispěvateli. Jen bych chtěl podotknout veden pozorováním lidí nejen těch prostších, ale bohužel i "študovaných", že Paroubkově týmu fandí vesměs čtenáři Blesků, Šípů a jiných plátků a sledovačů Novy a Primy, které vypatlávají mozky. Je to děsná skutečnost. Bohužel na tuto tupost doplatíme všichni a nebude to tak dlouho trvat.