BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama




Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
BulletDoporučujeme
www.rssmonitor.cz

Mladá pravice

Revue politika

Virtually.cz

Vše o protiraketové obraně

Globalpress

aTeo.cz

Desatero Mladé pravice

Václav Klaus

Oranžáda.cz
BulletAnketa
Znáte nesympatičtějšího člověka ve svém okolí než je David Rath? Jsme zvědavi na Vaše odpovědi
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletReklama
Trika euportal
BulletReklama
BulletDoporučujeme
prave-spektrum.sk

Black Company

Skycorps

aTeo.cz

fragmenty.cz
Policie: Pomáhat a chránit, nebo rovnou střílet?
Autor: Petr Paulczynski  | Publikováno: 30.12.2009 | Rubrika: Politika
Ilustrace

Nemohu si pomoci, ale myslím si, že značná část policejního sboru dodnes žije v domění, že jsou pány našich životů. Takové malé, zbytkové reziduum ze šokiálismu.

Gaunery, lumpy, zloděje i zlodějíčky většinou nevypátrají. Přihodí-li se vám něco co má policie vyšetřit, dostanete s jistotou téměř 100%-ní sdělení, že pachatel nebyl vypátrán a případ se odkládá. Mé vlastní firemní případy mnohonásobného vykradení provozoven a aut je toho důkazem.

Běda však, jestli blbě zaparkuji či si zapomenu zapnout pás já. S jistotou opět téměř 100%-ní jsem osolen. Právem, budiž. Ale po včerejšku si nejsem jist, jestli příště nebudu rovnou zastřelen. Jak jsem na to přišel? Přivedla mne na to zpráva ze včerejší MFD. Špatně parkující řidič se rozhodl ujet a policie varovně střílela. Dvakrát na něj vystřelili, stejně jim ujel psal titulek.

Majitel vozu se totiž dopustil přestupku. Špatně parkoval,“ uvedla mluvčí brněnské policie Andrea Procházková. Muž ale nečekal, až mu policisté vypíší pokutu, a začal před nimi ujíždět. Právě tehdy do vzduchu vyslali dva varovné výstřely. Prchajícího muže to ale z míry nevyvedlo. Přidal ještě více plynu a svým pronásledovatelům ujel. Zda si policisté stihli poznamenat číslo automobilu, nechtěla mluvčí sdělit.

Nechtěla sdělit, protože se asi věnovali střelbě místo aby jeden si zapsal číslo a druhý vysílačkou před pirátem varoval dispečink.

Pane policejní řediteli, možná by bylo dobré zakázat policistům koukání na americké krváky a Kobru11.

Ale ani tam jsem neviděl střelbu kvůli blbému parkování.

Pak se nedivme lidové tvořivosti, která v našich policistech přes milionové kampaně stále nevidí profesionální hrdiny a ochránce, ale šašoury, co střílí zbytečně do luftu nebo si vyskočí akorát na snadnou kořist.

Napsáno pro http://www.blog.idnes.cz

4589 čtenářů | 13 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Policie: Pomáhat a chránit, nebo rovnou střílet?
(Hana, 30.12.2009 7:03:16)
Odpovědět
Víte,říká se ,že každý dělá co umí a na co stačí.Přesně to platí o policii státní i městské.Postřehy mých známých-
- pokuta za jízdu na kole ve dvě hodiny v noci při jízdě z práce/20 metrů po chodníku/
-tři auta spících policistů při mém nástupu do práce ve 4 hodiny ráno
-pokuta za jízdu na kole v proluce mezi domy/šířka cca 20 metrů
-pokuta za pobyt auta na značce zákaz stání a dohadování se,co je doba nezbytně nutná i přesto,že máte provozovnu,do které jste vezli zboží
-již 6 krát rozbitá předzahrádka před provozovnou,stále rozbité sklo,kde jsem strážci pořádku,což to neslyší?Asi ne ,když spí někde u lesa ve vyhřátých autech chránit a pomáhat
-činnost městské policie se už soustředila pouze na vybírání pokut
-prázdné parkoviště pro tři postižené obsadíte na pět minut,když jdete na poštu a už se o vás ví,ale hlídat majetek se jim nechce
-atd,atd,atd
Re: Policie: Pomáhat a chránit, nebo rovnou střílet?
(Bud Weiser, 30.12.2009 19:18:34)
Odpovědět
no oni to policajti také nemají moc lehké, musí vykázat určitý pracovní výkon neboli určitý počet pokut, na cikány si moc netroufnou aby nebyli ostrakizováni a popotahováni havlistickou kriminofilní multikulturní košer mafií , je to smutné ale policajti jsou taky jen lidi a nechtějí mít peklo ze života za to že dělají svou práci
Re: Policie: Pomáhat a chránit, nebo rovnou střílet?
(grigorio, 30.12.2009 7:34:07)
Odpovědět
Hloupé a bezvýznamné kecy. Netvrdím, že policisté
nelažírí a občas neudělají nějakou blbost, ale proč se neřeší fakt, že celé směřování vládního vlivu na celý policejní sbor je pouze a jen ten, že se stále víc a víc omezují jeho pravomoci, ztěžuje se mu práce vytvářením umělých překážek a hloupých a nesmyslýných paragrafů, které policisty (ty opravdu zanícené a poctivé) od práce nejen odrazují, ale prácí jim ještě komplikují tak, že logicky nastoupí systém "pasivní rezistence". A ten, kdo chce přežít se přizpůsobí a nedělá si zbytečné problémy. Proč pánové typů pana Langra a spol. naopak neposilují pravomoci policie, ale celá jejich činnost působí dojmem, že jsou prodlouženou rukou zločinu ??? Dokud se bude v tomto státě dělat vše pro to, aby byli policité za šašky a ne za výkonou moc, nic se nezmění. Kecy a zneužívání pravomocí, policejním státě a korupci neobstojí. Tváří v tvář obětem, je to jen bezvýznamné povídání. Vše je o lidech, a je to dlouhodobý proces. Zatím, bohužel, celé směřování vývoje policie, je jen snaha o destrukci pořádků a omezení pravomocí. Jen mě štve, že se řeší tlachy, příslušnost k STB a podobně, ale jen ne zlepšení stavu kriminality na opravdu reálném základě a fundovanými lidmi, kteří mají skutečný zájem na zlepšení, ne na zhoršení současného, již tak velice tristního stavu. A tento článek je toho důkazem, kam až se dostalo nejen myšlení, ale i stav policejního sboru. (podotýkám, že nejsem policista !!!!!!)
Re: Policie: Pomáhat a chránit, nebo rovnou střílet?
(whaler, 30.12.2009 9:16:04)
Odpovědět
Svatá pravda. Činnost našich zákonodárců, ministerstva vnitra a ředitelství policie přímo směřuje k tomu, aby lidi měli policajty za šašky. V každém povolání se najdou zanícení a obětaví, ale i blbci. Bohužel policie je nejvíce vidět, takže ti neschopní u policie tak dělají jméno celému sboru. Ale to by mělo vedení PČR řešit, aby se tito neschopní eliminovali. V naší republice policie nemá respekt a na tom by se mělo pracovat. Když se podívám na policii německou nebo třeba chorvatskou, je to nebe a dudy (taky nejsem policajt).
Re: Policie: Pomáhat a chránit, nebo rovnou střílet?
(standa01, 30.12.2009 13:51:57)
Odpovědět
S chorvatskou i německou policií mám vlastní zkušenosti, oni opravdu pomáhají člověku v nouzi. A to nemluvím o policii britské. Naši ochránci zákona jsou dobří jen k tomu, aby napařili pokutu za chybějící sadu náhradních žárovek a aby jim to šlo pokud možno bez bločku do vlastní kapsy. O různých pseudopolicajtech, nazývajících se ať městská, obecní či jakákoli jiná policie radši ani psát nebudu, musel bych si totiž asi kleknout k míse....
Re: Policie: Pomáhat a chránit, nebo rovnou střílet?
(Brabec, 30.12.2009 13:02:58)
Odpovědět
Policie za moc nestála nikdy, ale Langer to dorazil. Sakra, ať policajti dělají pořádek padni komu padni. Když dělají bordel c.i.k.á.n.i - tak nic neřeší, aby nebyli nařčeni z rasismu ! Aby chodli hlídky po ulicích - tak to je pouze pamětníky ! I tenhle server je toho důkazem : slovo C.i.k.á.n nevložíte - prý je to nepovolené slovo ! Tak nevím , co chci aby se řešilo !
Re: Policie: Pomáhat a chránit, nebo rovnou střílet?
(standa01, 30.12.2009 13:58:42)
Odpovědět
Přesně. Ať jsi tmavý nebo bílý, ať máš oči šikmé nebo rovné, ať máš vlasy do půli zad anebo holou lebku, udělal jsi sviňárnu, tak tady máš přes tlamu. Teprve potom bude pořádek,i bez Kocába a jeho integrace.
Re: Policie: Pomáhat a chránit, nebo rovnou střílet?
(Theo Sarapo, 30.12.2009 22:49:08)
Odpovědět
Článek tohoto autora je ubohý, odpovídá svou úrovní novinářské kvalitě zmíněného pána. Co se policie týká, její současná úroveň odpovídá schopnostem jejího reformátora, resp. koryfeje policejních věd pana Langera, jenž byl za své zásluhy nekompromisně nakopnut spolu s celou Topolovou vládou. Snad deset let byl onen pán stínovým ministrem vnitra, ostrou kritikou socanů se téměř vyrovnal bratrovi Kalouskovi a vrtošivému staříkovi Pružíkovi (se sklonem ke klimatologii a všeználkovství). Právě oni zmínění pravicoví pánové dali pravici zdrcující úder, ze kterého se pravice jen tak nevzpamatuje. Snad už si pravice jednou provždy uvědomí, že pro své vítězství musí táhnout za jeden provaz a čestně bojovat a hlavně se co možná nejrychleji zbavit škůdců ve vlastních řadách. Pravice potřebuje především mladé, vysoce schopné a čestné lidi, kteří vystřídají tu zkompromitovanou starou gardu. Dělat novou moderní pravicovou politiku nemohou dělat ti, kteří do společnosti vnesli blbou náladu a snažili se z ní po celá léta vytvářet mlčící většinu. (Staré psy novým kouskům nelze naučit.)
Re: Policie: Pomáhat a chránit, nebo rovnou střílet?
(standa01, 31.12.2009 7:35:57)
Odpovědět
Jo, jo. Hlavně, že máme viníka....Nevíš náhodou, kdo byl dlouholetý ministr vnitra a potom dokonce i předseda vlády? Napovím: během dvou let stihnul vystudovat plzeňská práva a teď je na stáži na Floridě. Půjčil mu na to strýc z Vysočiny....
Re: Policie: Pomáhat a chránit, nebo rovnou střílet?
(náčelník 5.odboru STB, 31.12.2009 8:21:08)
Odpovědět
Grigorio upozorňuje, že není policajt, ale byl pomocníkem VB a komanč.

Obsah komentáře tomu spolehlivě nasvědčuje.

Navíc Grigorio o koze a autor o voze.

Grigorio, když jsi asistoval jako pomocník VB za komárů u zásahů slavných bolševických švestek-to bylo "sado maso", ale dnes to je absolutní bomba, může se i střílet!
Re: Policie: Pomáhat a chránit, nebo rovnou střílet?
(JardaB, 30.12.2009 13:25:32)
Odpovědět
Můj invalidní 80letý kamarád ,chodící o dvou francouzských holích zaparkoval autem označeným kartou ZTP na Praze 1 v 17,00 hod.Potřeboval si něco vyřídit.Pravda,je tam modrá zóna,ale nikde není poblíž místo pro možnost parkování invalidy.Nepřekážel provozu,přesto snaživý policista mu nechal odtáhnout auto.Stálo ho to 1450 Kč.Nešlo to řešit pokutovým blokem a po prokázání,že dotyčný není schopen delší chůze,mu to potom prominout.Někdy si myslím,že dostávají od odtahové služby provize.
Re: Policie: Pomáhat a chránit, nebo rovnou střílet?
(standa01, 30.12.2009 13:33:19)
Odpovědět
Dostávají. A ještě od majitelů parkovišť, kam auta odvážejí.
Re: Policie: Pomáhat a chránit, nebo rovnou střílet?
(Robert, 30.12.2009 22:42:02)
Odpovědět
Musím říct že článek je dobrý a pravdivý ,mám opakovaně stejnou skušenost.Když mi vykradli sklep,když mi řidič autobusu urazil zrcátko na zaparkovaném autě a nakonec i když mi ukradli peněženku s 10 tisíci Kč a všechny doklady v Hypernově ...Vždy byl pachatel znám -v prvím případě policisté znali i jméno, v druhém případě nebylo problém vypátrat dotyčného řidiče autobusu MHD čerstvě zavedené dopravní linky a v třetím případe byli pachatelmi krádeže skupina místní kolorované populace .Když nejsme spokojeni proč nejdeme do ulic?