BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama




Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
BulletDoporučujeme
www.rssmonitor.cz

Mladá pravice

Revue politika

Virtually.cz

Vše o protiraketové obraně

Globalpress

aTeo.cz

Desatero Mladé pravice

Václav Klaus

Oranžáda.cz
BulletAnketa
Znáte nesympatičtějšího člověka ve svém okolí než je David Rath? Jsme zvědavi na Vaše odpovědi
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletReklama
Trika euportal
BulletReklama
BulletDoporučujeme
prave-spektrum.sk

Black Company

Skycorps

aTeo.cz

fragmenty.cz
ČSSD: lhali jsme, lžeme a budeme lhát dokud to nepraskne
Autor: Odjinud | Publikováno: 10.12.2009 | Rubrika: Politika
Ilustrace

Doslova všechny vlády světa se v posledních měsících snaží najít cestu, jak se dostat z globální ekonomické krize. Přístupy jsou rozdílné, některé zabírají více, některé méně, některé vůbec. Česká republika na tom, co se dopadů hospodářské krize týče, ve srovnání s jinými evropskými státy není ještě tak tragicky. O to, abychom se vydali „maďarskou“ cestou, se však v posledních týdnech usilovně snaží především naše levice. Ve jménu socialistického fetiše jménem „všeobjímající sociální stát“, chce prohlubovat zadlužení celé republiky o další a další miliardy bez ohledu na to, jaké to bude mít dopady do budoucna.  Přesně dle starého, známého hesla „Po nás, ať přijde potopa!“

Těžko bychom hledali lepší příklad nezodpovědného a populistického chování našich socialistů, než je aktuální jednání o přijetí státního rozpočtu. Všichni jsme byli svědky toho, jak bylo jeho sestavování náročné, kolik komplikací ho provázelo, a jak dohody, které se večer vyjednaly, vzápětí s klidem a bez nejmenších výčitek sociální demokraté porušovali. Nakonec, pod hrozbou rozpočtového provizoria a vidiny negativního mediálního obrazu přistoupili na Janotův návrh rozpočtu pro příští rok. Teď ho začínají ve spolupráci s komunisty, nezařazenými a lidovci cupovat.

Zdá se, že celá situace je tam, kde byla před pár týdny. Jiří Paroubek minulý týden s otrlostí sobě vlastní opět ukázkově předvedl, jak rozbít to, co už všichni považovali za dohodnuté -dohodu na státním rozpočtu. Návrh na zrušení zdravotních poplatků a zavedení třináctých důchodů totiž opět bortí předpokládanou podobu rozpočtu a zvedá deficit téměř o jedno procento. To je v současné době doslova smrtící koktejl. Dvanáct miliard potřebných pro eventuelní naplnění těchto návrhů, by se ve státní pokladně v této době velice těžko hledalo a logicky tyto peníze budou někde chybět.

Jiřímu Paroubkovi jde o okamžitý efekt a oslovení předem vytipované skupiny voličů. Jeho heslo je „slibem nezarmoutíš“ a řídí se jím opravdu doslovně. Peníze sice nejsou, ale Paroubkovi to nevadí. Peníze slíbí tu státním zaměstnancům, tu zemědělcům, tu zdravotníkům, tu důchodcům. „Dáme všechno všem, hlavně abychom vyhráli. A že na to nebudeme mít? To nevadí , nějak bude, hlavní, že jsem premiérem…“ Pro to, aby byl oblíbený a ČSSD vyhrála volby, je schopen obětovat i budoucnost republiky.

Jednou to ale praskne a pak se možná i od našich socialistů dozvíme v nějaké jiné podobě to, co měl odvahu říci Paroubkův exsoudruh, bývalý socialistický premiér Maďarska Ferenc Gyurcsány: "Lhali jsme ráno, lhali jsme večer…Bylo jasné, že to, co říkáme, není pravda. Možnosti státu jsou zcela vyčerpány a my jsme za poslední čtyři roky neudělali vůbec nic."

Problémem je, že  Gyurcsány měl, na rozdíl od Paroubka, odvahu přiznat si neradostnou pravdu již v roce 2006…

Napsala Veronika Vrecionová| pro http://www.blog.idnes.cz

8248 čtenářů | 102 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: ČSSD: lhali jsme, lžeme a budeme lhát dokud to nepraskne
(Helena, 10.12.2009 0:28:33)
Odpovědět
teď je to jisté vládne nám levice a špatně dopadneme.
Re: ČSSD: lhali jsme, lžeme a budeme lhát dokud to nepraskne
(Ilona, 10.12.2009 13:15:09)
Odpovědět
Heleno , a jak jsme dopadli,když nám vládla pravice/Topol.vláda?/Hůř už to dopadnout nemůže.Těším se,že to bude o něco lepší,ale moc se z toho pravičáckého schodku rozpočtu letoš.roku nenadělá.
Re: ČSSD: lhali jsme, lžeme a budeme lhát dokud to nepraskne
(vlk, 10.12.2009 19:29:00)
Odpovědět
Jsou dvě skupiny, ta která něco vytvoří a ta co se snaží jí to sebrat a té se říká levice
Re: ČSSD: lhali jsme, lžeme a budeme lhát dokud to nepraskne
(Ferda, 12.12.2009 10:56:49)
Odpovědět
jen u nas,v ČR, je tomu přesně naopak, vůbec, těch věcí je více, třeba namátkou SZ. strana zelených,všude ve světě je od středu do leva, jen u nás od středu do prava.
Komunisti se pořád jmenují komunisti, jsme jedinní v evropě....
TOP 09? jaká nová strana, snad jen podle názvu,jsme opravdu tak naivní ba až hloupí?o že p. Kalouskovi někdo ještě věří? vzpmeňme jeho snahu vytvořit koalici s KSČM/ a musel odejít../
99 slov
(mluvčí z Janského vršku, 13.12.2009 23:06:29)
Odpovědět
SMS Topolánkovi z klubu ODS: "mirku, kde jsi? je rozpočet. Socani to chtej cely roz...at." Žádná odpověď. SMS Dalíkovi: "ahoj, nevíš, kde je starej? nemáme nikoho na galerii pro hosty." Odpověď: "nevim. už nechci být veřejně činný." Topolánek konečně: "co je ku..a? jsem ve Wilson - center v Americe vole! přednáším tady američanům o svobodě." Z klubu ODS: "rozpočet! co máme dělat? shodit? nebo je to moc?" Topolánek: "nevím, něco vymyslete,já jdu nakoupit nějakýho ježiška." SMS z klubu po hlasování o rozpočtu: "mirku, nevyšlo to, paroubek vyhral." Topolánek: "ZASE?! to je vrchol! jdeme do opozice." Z klubu: "a budeš u toho?"
ODS je mrtvou stranou a to nejen ve Sněmovně
(Dr.Janeček K., 13.12.2009 14:48:28)
Odpovědět
ODS je mrtvou stranou a to nejen ve Sněmovně.


Brutální a státně likvidační schválený rozpočet odhalil, že ODS je na samém kraji svého rozkladu. A bude hůř. Klaus toho ihned využil a do Topolánka si pořádně kopl. ODS už teď přemýšlí, jak dál, ale má jednu nespornou výhodu. Budou Vánoce. A ty zájem o politiku vymažou. Od ledna se tedy začne nanovo.
ODS je opravdu stranou na jedno použití,něco jako toaletní papír.
Re: ČSSD: lhali jsme, lžeme a budeme lhát dokud to nepraskne
(Ilona S, 13.12.2009 16:40:07)
Odpovědět
vlk.myslíte,že by socialisté chtěli sebrat ODS ty dluhy a ten rozval co udělali Ods v naší repiblice?Já si myslím,že to chtějí dát do kupy,ale obdivuji jejich odvahu.To jen tak nikdo hned nedokáže.Bude to trvat dlouho.
Re: ČSSD: lhali jsme, lžeme a budeme lhát dokud to nepraskne
(Ivan123, 13.12.2009 20:51:45)
Odpovědět
Hodnoty vytvářejí obyčejní lidé svou prací. Privatizační zbohatlíci jen rozkradli a zničili. Spekulací na burze taky hodnoty nevznikají. A pracují lidé volí ČSSD. Kapitalista by bez zaměstnanců nebyl ničím. On sám nic nevytváří, nanejvýše organizuje a přivlastňuje si část hodnot vytvořených zaměstnanci. Fakta nezměníte.
Re: ČSSD: lhali jsme, lžeme a budeme lhát dokud to nepraskne
(podnikatel, 14.12.2009 18:12:02)
Odpovědět
To neni pravda... Nemate vubec zadnou zkusenost s vedenim lidi. Co jste napsal neni pravda.
Re: ČSSD: lhali jsme, lžeme a budeme lhát dokud to nepraskne
(Sunny, 10.12.2009 15:34:59)
Odpovědět
Ano, pokaždé když někde vládne levice, špatně to dopadne. "Kudy chodil, tudy krad´- sociální demokrat". To se vědělo už za první republiky...
Re: ČSSD: lhali jsme, lžeme a budeme lhát dokud to nepraskne
(Ferda, 12.12.2009 11:03:28)
Odpovědět
kdo v lumpárnách jej vždycky předčí???
ano, je to tak, promodralý demokrat!! :-))

/ilustrace: p. Bééém a jeho karta Pražáka :-))

inu co dodat....člověka po činech a ptáka po peří poznáš......
Re: ČSSD: lhali jsme, lžeme a budeme lhát dokud to nepraskne
(mirax, 12.12.2009 13:19:26)
Odpovědět
Rudý včera,modrý dnes,to je zloděj z ODS.
Re: ČSSD: lhali jsme, lžeme a budeme lhát dokud to nepraskne
(Hold, 13.12.2009 16:43:08)
Odpovědět
Sunny,kde žijete?Kdo nám tady rozkradl republiku po sametce a dál?Levice to nebyla,to ví přece každý.
Re: ČSSD: lhali jsme, lžeme a budeme lhát dokud to nepraskne
(Fiter, 10.12.2009 21:07:48)
Odpovědět
A teď si Heleno představte,kolik je mezi námi takových vykouřených hlav jako je Ilona.Je to obyčejný třicetikorunáč.
ODS patří jenom do bulváru ....
(Ježek M., 11.12.2009 23:59:54)
Odpovědět
Topolánek nehrající kapitán, to ukazuje,že humor ještě mezi lidmi existuje. Ale vážně: ODS se dostává ne na tobogán, ale na skokanský můstek. Předseda,který( za peníze občanů)má projev ke kubánským emigrantům na Floridě, v době kdy se v PS odehrává boj o rozpočet, to tady nebylo od roku 1918. Poslanci se domlouvají, nakonec se rozhodnou tak jak se rozhodli, Topolánek je pak napadne. Pak vyhrožuje premiérovi, že neplní úkoly ODS a že stáhne své ministry. Vinníci jsou Klaus a Tlustý(to už tady bylo),Klaus docela logicky prohlásil, že to je vina Topolánka a Kalouska za jejich rozpočet na rok 2009,který byl nereálný a nebral na vědomí krizi, tento rozpočet ani se nepokusili korigovat a tím ty problémy roku 2010 narostly. ODS je stranou,která sice vyhlašuje vizi na 10 roků, ale nemá nic pro voliče na rok 2010. Ukázalo se, že ta loajalita Kongresu ODS se hrubě nevyplatila. Topolánek,Nečas,Langer jsou reprezentanty hysterie v politice a Fischerova vláda jim nevyhovuje, právě pro absenci hysterie a napadání. Sklízí ČSSD a to moravské křídlo ODS jim tu sklizeň předkládá. ODS bych už nevolil ani omylem.
Re: ČSSD: lhali jsme, lžeme a budeme lhát dokud to nepraskne
(Davidan, 10.12.2009 1:50:56)
Odpovědět
Těch letošních 200 miliard nadělal kdo?
Re: ČSSD: lhali jsme, lžeme a budeme lhát dokud to nepraskne
(sivec, 10.12.2009 6:09:46)
Odpovědět
Davidan, ono se ti to těžko stravuje, ale největší pakáž a populisté jsou právě socani !!! No ono se ani nic jiného nedalo čekat, že ?? Lháři největšího formátu !!
Re: ČSSD: lhali jsme, lžeme a budeme lhát dokud to nepraskne
(Ruda S., 10.12.2009 13:18:13)
Odpovědět
sivec,nedovedeš pochopit,kdo je větší lhář?Kam nás dovedla Topol.vláda?Tak to je špatné ti to vysvětlovat.Sch odek ropočtu je vizitka pravičáků.
Re: ČSSD: lhali jsme, lžeme a budeme lhát dokud to nepraskne
(sivec, 10.12.2009 18:09:27)
Odpovědět
Rudo, jestli nevíš kdo nás začal zadlužovat, tak to byli právě socani, za své 8 leté vlády v čele se Sobotkou. A teď v tom utěšeně pokračují !No ono se to pěkně rozdává a slibuje, podle hesla ,,po nás potopa ", že ?? Tak si to trochu srovnej v hlavě...
Re: ČSSD: lhali jsme, lžeme a budeme lhát dokud to nepraskne
(Ferda, 12.12.2009 11:15:06)
Odpovědět
sivec, domácí úkol: Kdo a za jakou stranu byl ve Fondu národního majetku hned po revoluci?
k čemu sloužil fond? odpověď:rozdával se /rozkrádal/majetek minulého režimu.
Otázka č.2. Kdo řekl památnou větu, že je velice dobře, že podnikatelé jsou dva kroky před právníky???
Sivec, Ty ty svoje moudra nemůžeš myslet vážně, přiznej se, že jsi tady pro naše obveselení , co?
:-)))
ČSSD: lhali jsme, lžeme a budeme lhát dokud to nepraskne
(Hráč, 10.12.2009 6:34:26)
Odpovědět
Po schválení rozpočtu se můžeme těšit na ,,budoucí Maďarsko".
Možná,že i fandové Paroubků pak pochopí,že jim dělali jen a jen ,,užitečné idi..ty".
To bude probuzení!
Re: ČSSD: lhali jsme, lžeme a budeme lhát dokud to nepraskne
(xyz, 10.12.2009 13:20:33)
Odpovědět
Levice nemůže být horší než pravice.To Madarsko je na spadnutí letošní rok za vlády pravice.Počkejme si.
Re: ČSSD: lhali jsme, lžeme a budeme lhát dokud to nepraskne
(dr., 11.12.2009 3:46:35)
Odpovědět
Madarsko dostala na kolena levice, jak sama priznala. Pak prisla krize... Lhat o tom sice muzete, ale nic na techto faktech nezmenite.
Topolánek nás straší ....
(Turková E.,gymnázium, 13.12.2009 20:51:25)
Odpovědět
Topolánek nás každodenně straší
o hrůzách minulého režimu,abychom byli vděční za tento dnešní mafiánský režim.
Re: ČSSD: lhali jsme, lžeme a budeme lhát dokud to nepraskne
(mm, 10.12.2009 10:04:33)
Odpovědět
Těch 200 miliard udělal ten, kdo nastavil mandatorní výdaje tak, že dnes činí 90% výdajů státního rozpočtu. Tipněte si, kdo to byl?
Re: ČSSD: lhali jsme, lžeme a budeme lhát dokud to nepraskne
(odjinud, 10.12.2009 7:34:07)
Odpovědět
Co cekat od oranzove mafie, kde
- Expremieri jsou uplatkari, podvodnici, dokonce mezinarodni, pratele galerky mafianu a vrahu,
- Exministri jsou kriminalnici, tunelari dokonce i za mrizemi nebo zapleteni do priprav vrazd, uplatkari kritizovani ve svetovych mediich,
- Vedouci funkcinari kriminalnici, jako napr. Vrba, čelní funkcionář Paroubkovy ústecké ČSSD, ktery byl v minulosti dvakrát odsouzen za násilné trestné činy (ublížení na zdraví, loupež a výtržnictví).

... Nelze se divit, ze s takovou stokou si nikdo jiz nechce spinit ruce a preference se propadaji...
Re: ČSSD: lhali jsme, lžeme a budeme lhát dokud to nepraskne
(občan y, 10.12.2009 8:06:28)
Odpovědět
Dobře se podívej, šlápli psovi na ocas a ten skučí - / spíš na modrého ptáka / svlečený expremier a další aféry tady neprezentujete, vadí vám jen " Paroubek" - krázná fráze - krize už neni = bohatí už nebohatnou - vše správně vystihuje. " Normální " běžný občan s
Vámi tady nediskutuje, ví že to nemá cenu čau.
Re: ČSSD: lhali jsme, lžeme a budeme lhát dokud to nepraskne
(odjinud, 10.12.2009 8:14:52)
Odpovědět
Citat obsahuje vseovbecne znama a prokazatelna fakta, ktera jsou kazdeho slusneho cloveka zcela neprijatelna. Zlocinci ve vedoucich funkcich CSSD a statu skodi nam vsem. To je zrejme i duvodem, proc CSSD behem jedineho roku ztratila pres 15% preferenci.

Je pozoruhodne, ze misto, aby se clehone CSSD snazili od zlocincu svoji stranu ocistit, lzou a zlocince omlouvaji. Asi take proto si s jejich "mafii" jiz slusny clovek nechce "spinit ruce"...
Re: ČSSD: lhali jsme, lžeme a budeme lhát dokud to nepraskne
(Občan, 10.12.2009 8:42:50)
Odpovědět
Tím, že byl Topolánek zachycen v Adamově rouše se nám státní dluh nezvýšil, ale Paroubkovo populistické sliby,zaslepenost a hloupost jejich voličů,ty nás dostávají hlavně do těchto sraček.
Sami socani se pochválili jak pěkně vládli těch 8 následující let po vládě ODS v čele s Klausem, kdy místo aby mysleli na budoucnost, tak ji nechali hlavně svými voliči prožrat.
Sami se usvědčili z toho jak špatně hospadařili, ani není divu v čele s ekonomickou ředitelem zeměkoule Sobotkou.
Re: ČSSD: lhali jsme, lžeme a budeme lhát dokud to nepraskne
(kopretina, 10.12.2009 13:25:01)
Odpovědět
občane,špatně chápeš,adamovo roucho a další průšvihy Topolánka a Dalíka a dalších nás stáli hodně.Možná by ses divil.Jsi naivní.Sobotku nech na pokoji,za jeho vládnutí nebyl tak velký schodek v rozpočtu jak letos za nechytřejšího fin.ministra Kalouska.Měli by se topolánkovci stydět!!!!!
Re: ČSSD: lhali jsme, lžeme a budeme lhát dokud to nepraskne
(Lenka, 10.12.2009 13:49:25)
Odpovědět
Obcan ma Bohuzel pravdu, kterou se marne snazite zakamuflovat podle oranzoveho "lzi pouzivam kazdy den" (Rath). Pan sobotka je Bohuzel jen dalsi z dlouhe rady oranzovych podvodniku: I p. Zeman v roce 2006 pripustil, ze Sobotkuv rozpocet obsahuje "operace, které měly za cíl jen uměle zakrýt některé výdaje a snížit skutečný schodek" - jinymi slovy, oranzovy Sobotla narod podvedl... Soucasne CSSD je Bohuzel stoka, proto si s ni uz zadny slusny clovek nechce spinit ruce a preference se ji propadly za jediny rok o neuveritelnych 15%. Blyska se na leposi casy...
Re: ČSSD: lhali jsme, lžeme a budeme lhát dokud to nepraskne
(ferda, 10.12.2009 15:38:58)
Odpovědět
když tady čtu, ty pravicové "komentáře" tak nevycházím z údivu. To Vy modří ptáci a namodralé křepelky chcete říct, že jen z prava je to pravé ořechové? výdyť jste měli možnost ukázat co dovedete, myslím, že pravice měla také spoustu času ukázat co umí ...to, že někdo není odsouzen za to, že krade, není o tom že je nevinný, ale že má ty správné lidi vedle sebe. co chcete více, než kauza pana !Chroch, Chroch Čuníka??!! ps. a Karta Pražáka? to Vás nechává v klidu, co?
Re: ČSSD: lhali jsme, lžeme a budeme lhát dokud to nepraskne
(Lenka, 11.12.2009 3:54:14)
Odpovědět
Chovate se jako ten tupy bolsevik z totalitniho vtipu "...a vy zase bijete cernochy", kteremu chybi argumenty. Kazdy normalni clovek vi, ze za patoveho stavu z vysledku voleb nebylo mozno z oranzovych lumparen napravit nic. Vsechno levice sabotovala. Jen hlupak to nevi a podplaceny manipulator samozrejme neprizna.
Re: ČSSD: lhali jsme, lžeme a budeme lhát dokud to nepraskne
(Ferda, 12.12.2009 11:31:14)
Odpovědět
Lenko, trošku nadhledu, nechej taky v sobě fungovat hormony, třeba estrogen, ten Ti jistě napoví,k čemu máš i jiné orgány, které stejně tak zbůhdarma nevyužíváš, jako svůj mozek....

Tak chutě do toho, uvidíš sama, že je to lepší!!!
:-))
Re: ČSSD: lhali jsme, lžeme a budeme lhát dokud to nepraskne
(Sunny, 10.12.2009 15:24:41)
Odpovědět
Mezi námi: ten šmejd Sobotka je největší finanční iluzionista, jakého jsem kdy viděla. To jak dokázal doslova prodrbat rozpočet v době růstu, je dodnes nepřekonané. Už teď nám teče do bot a ta socialistická banda rozhazuje další peníze, které si bude muset půjčit.
Re: ČSSD: lhali jsme, lžeme a budeme lhát dokud to nepraskne
(Ferda, 12.12.2009 11:43:41)
Odpovědět
občane !!!
" I viděl jsem mnoho bytostí opeřených v modré barvě, kteří se chutě přežírali až jejich krkání a říhání neslo se přes veškeré horstvo a vodní hladiny......"
Re: ČSSD: lhali jsme, lžeme a budeme lhát dokud to nepraskne
(mm, 10.12.2009 10:11:51)
Odpovědět
Ty jak říkáš modří ptáci skučí, protože ví do čeho nás komunisté všech barev v čele s Paroubkem táhnou. Modří se selským rozumem budou pracovat i nadále, aby zajistili svoje rodiny, ale ty teprve budeš skučet, až komunisté všech barev nás přivedou k bankrotu a Paroubek nebude mít z čeho uplácet své fanoušky, protože mu žádná banka na světě nepůjčí, ba naopak, budou chtít, aby ČR dluhy začala splácet. Pak půjdeš pod most a vybírat popelnice. I popelnice budou prázdné, protože modří jídlo nevyhazují, a socky nebudou na to jídlo mít, čili ani co vyhazovat.
Re: ČSSD: lhali jsme, lžeme a budeme lhát dokud to nepraskne
(Jula B., 10.12.2009 13:28:42)
Odpovědět
mm.máš pravdu Paroubek nebude mít z čeho utrácet,protože vše vyžrala topolánkova vláda,jsou to podložená fakta,která se projevila největším deficitem století schodku letošního rozpočtu.Pěkně to překročili a jestě dělají chytré a chtěli by poučovat.To je asurdní.A drzé !!!
Re: ČSSD: lhali jsme, lžeme a budeme lhát dokud to nepraskne
(Zoro, 10.12.2009 13:51:46)
Odpovědět
Julo, nepoustejte se do hodnoceni jevu, o nichz nemate ani tuseni. Mozna pak nebudete za hlupaka.
Re: ČSSD: lhali jsme, lžeme a budeme lhát dokud to nepraskne
(Sunny, 10.12.2009 15:32:41)
Odpovědět
Jula není za hlupáka, dělá to za prachy. Je to úderka z Liháče:-))) Instrukce má od samotného Velkého Tunela Jirky Dluhy Se Neplatí Paroubka:-))))
Re: ČSSD: lhali jsme, lžeme a budeme lhát dokud to nepraskne
(kapej, 10.12.2009 13:56:50)
Odpovědět
A že nejmenujete všechny aféry a tunelářské podvody modrých ptáků, to je mi záhadou ?
Re: ČSSD: lhali jsme, lžeme a budeme lhát dokud to nepraskne
(ascari, 10.12.2009 15:26:15)
Odpovědět
A co kladné postavy ,ty nevidíte ha? Co Kočkaa,, Ďuričko...
Re: ČSSD: lhali jsme, lžeme a budeme lhát dokud to nepraskne
(Ferda, 12.12.2009 11:19:40)
Odpovědět
když byly volby do Krajských zastupitelstev, tak to dopadlo pro modré bažanty hoooodně špatně, co?
ptejme se proč.....
Re: ČSSD: lhali jsme, lžeme a budeme lhát dokud to nepraskne
(jurasekjan, 10.12.2009 8:09:05)
Odpovědět
Je to o tom,že až bude vládnout zemi MMF snad pochopí i ti, co dnes volí kolektivisty z KSČSSD, že každá jízda jednou končí a dluhy se platí.Paroubek je zdatný manipulátor a demagog,ale od včerejšího večera se odpočítává začátek konce jeho politické dráhy.nepomůžou ani Marťani.
Re: ČSSD: lhali jsme, lžeme a budeme lhát dokud to nepraskne
(Daniel Makay, 10.12.2009 8:36:07)
Odpovědět
Já nevím co se komu nelíbí. To je dobře, že se těm bolševickým břídilům včetně Janoty nic nedaří. Já osobně jsem spokojen. A je třeba upřesnit také v článku jisté zavádějící informace a to, že ODS ani TOP nejsou žádná pravice. To jsou řečičky pro hloupé. Pravice vychází z úplně jiných principů a jedná úplně jinak. Navíc by nikdy nedopustila, aby v ní předsedali takoví Topolánkové a jiné nemorální ateistické trosky. V České ateistické společnosti není možné, aby vládla pravice. A proto tahle země i celý zpohanštělý Západ zbankrotuje a dobře mu tak. Utopisté všech druhů a barev nejsou schopni ničeho pozitivního natož tak zajistit prosperitu národů. A ta pseudopravice je zase parta loupežníků. Sečteno podtrženo politický Titanik. Jen ať to lehne!
Re: ČSSD: lhali jsme, lžeme a budeme lhát dokud to nepraskne
(Huckleberry, 10.12.2009 8:39:26)
Odpovědět
Chce to úřednický-odbornický systém vlády s kariérním postupem, strany za peníze svých členů.Poslance zredukovat, nebo zrušit úplně o senátu nemluvě. Podívat se zlodějům na "poctivý"majetek. Ale škoda mluvit a psát.Už se rozkradlo a rozprodalo vše co se dalo- prostě zlaté české nenechavé ručičky..
Re: ČSSD: lhali jsme, lžeme a budeme lhát dokud to nepraskne
(babka, 10.12.2009 8:48:32)
Odpovědět
Máte pravdu, ovšem co my, obyčejní lidé, můžeme dělat? Vlastně by všichni, co zodpovídají za to, že za 20 let jsme to dotáhli pomalu až k bankrotu, měli okažitě odejít. Ale oni už jsou za vodou a tak by se jim moc nestalo. Všechno okecají, zdůvodnit jde vše.Koho ale volit? Všechno jedna pakáž. Nejdu už, protože na nic nemáme vliv. Karty si rozdali a od válu nepůjdou. Každá tzv.demokracie je slabá, lidi potřebují strach a bič nad sebou, jinak to asi nejde.
Re: ČSSD: lhali jsme, lžeme a budeme lhát dokud to nepraskne
(mm, 10.12.2009 10:16:41)
Odpovědět
A k čemu by to bylo, když poslaneckou sněmovnu ovládají komunisté všech barev, kteří se starají jen o své korýtka a je jím u pr-ele, že vedou republiku do bankrotu.Pokud si Paroubek a jeho příznivci nevymáchají čumák ve sračkách, tak se nic nezmění.
Re: ČSSD: lhali jsme, lžeme a budeme lhát dokud to nepraskne
(CsV, 10.12.2009 19:35:55)
Odpovědět
.. Proslýchá se, že komunismus jest zhovadilost, kdopak to napsal?
Re: ČSSD: lhali jsme, lžeme a budeme lhát dokud to nepraskne
(may, 11.12.2009 11:11:02)
Odpovědět
Nevim, ale tipoval bych to na Capka. Jako kazdy rozumny clovek rude zlocince odmital.
Re: ČSSD: lhali jsme, lžeme a budeme lhát dokud to nepraskne
(jorkšír, 10.12.2009 10:41:43)
Odpovědět
Nezbývá než si opravdu přát aby tenhle socialistický Titanik šel ke dnu s celou parádou.
Dopadnou li příští volby úspěchem levice,nic jiného si nezasloužíme.
Re: ČSSD: lhali jsme, lžeme a budeme lhát dokud to nepraskne
(dita, 10.12.2009 12:05:18)
Odpovědět
Jorkšír, a nemysli si, že když se ke korytům nacpe levice, tak stejně za všechny neúspěchy obviní pravici. To je holt jejich specialita. A teď se nám s tím navýšením rozpočtu předvedli a budou pokrytecky hulákat, že to dělají pro lidi...
Re: ČSSD: lhali jsme, lžeme a budeme lhát dokud to nepraskne
(Pavel K., 10.12.2009 13:38:00)
Odpovědět
dito,žádné navýšení rozpočtu není,nelži!Je jen přerozdělení a ty nevidíš ten schodek po topol.vládě?Vždyt blábolíš nesmysly.
Re: ČSSD: lhali jsme, lžeme a budeme lhát dokud to nepraskne
(Neprijemna.Fakta, 10.12.2009 13:58:39)
Odpovědět
Nejste clenem Paroubkovych manipulacnich tymu "vybranych clenu, kteri pracuji na internetovych diskusich"? (Sam Paroubek to priznal.) Evidentne netusite, jaky je vyvoj dluhu, a ze jeho tragicky zlom nastal za apatnych vlad CSSD, ktere pro rozhazovacnost v dobe rozkvetu, kdy bylo treba misto "prozirani" investovat do rozvoje a tvorit rezervy, kritizovala cela Evropa.
Re: ČSSD: lhali jsme, lžeme a budeme lhát dokud to nepraskne
(Milda, 10.12.2009 19:37:42)
Odpovědět
ty jsi zapoměl, že je krize. Podívej se na schodek za rok 2008 a pak kecej. Chtěla bych vidět schodek za rok 2009, kdyby vládla ČSSD.
Re: ČSSD: lhali jsme, lžeme a budeme lhát dokud to nepraskne
(Lenka, 11.12.2009 4:09:15)
Odpovědět
Spis je to jen podplaceny oranzovy darebak. Nikdo nemuze byt tak hloupy, aby nevedel, ze kdyz misto neceho potrebneho penize necham "prozrat", budou tam, odkud jsem je ukradla, chybet.
Re: ČSSD: lhali jsme, lžeme a budeme lhát dokud to nepraskne
(Pavel K., 13.12.2009 16:56:07)
Odpovědět
Podívejme se,kolik se vyrojilo modrých ptáků.demagogů.kteří vidí jen ODS jako nejlepší i po takovém debaklu.To je jako by jste zapírali branku do sítě při fotbalu a tvrdili,že není.To jsem nečekal,že se jich tolik probudí po diskuzi s ditou.Je vidět,kdo sedí na tomto portálu u internetu.Z 90 % odésáci.
Re: ČSSD: lhali jsme, lžeme a budeme lhát dokud to nepraskne
(dita, 11.12.2009 10:46:00)
Odpovědět
Pavle, myslím, že by sis to měl srovnat v hlavě... A ten nadpis Čssd : lhali jsme, lžeme a budeme lhát dokud to nepraskne, tak ten sedí jako vyšitý !!!
Re: ČSSD: lhali jsme, lžeme a budeme lhát dokud to nepraskne
(may, 11.12.2009 11:14:11)
Odpovědět
Pavel nesjpis patri mezi Paroubkovy "vybrane cleny, kteri 'pracuji' (rozumej 'lzou') na internetovych diskusich, jak Paroubek sam priznal.
Re: ČSSD: lhali jsme, lžeme a budeme lhát dokud to nepraskne
(may, 11.12.2009 11:16:27)
Odpovědět
Pardon, za slovo "diskusich" patri dvojite uvozovky (t.j. konec citatu).
Re: ČSSD: lhali jsme, lžeme a budeme lhát dokud to nepraskne
(Člověk ČR, 10.12.2009 10:48:49)
Odpovědět
Ferenc Gyurcsány přiznal, Paroubek a spol. ....!!!
Re: ČSSD: lhali jsme, lžeme a budeme lhát dokud to nepraskne
(Kadera.R, 10.12.2009 13:03:17)
Odpovědět
Je to stále stejná písnička. Jednou ODS, jednou ČSSD. Položme si otázku. Kdo nás dostal do těch astronomických mínusových čísel? Byli to obě výše jmenované pol.strany, ty nám tu střídavě vládly 20 let. Když chci kázat vodu a piju víno, tak to je špatné. 20 let vládly společně obě strany a dělali vše aby tento stát, jak ekonomicky, tak i politicky zlikvidovali. Myslím, když se neńajdou lidi kteří to myslí dobře, pijí vodu a chtějí pro nás dobře, tak nám budou vládnout ti, co nám vládnou 20 let s výsledky se kterýma se musíme mi obyčejní dnes a denně vyrovnávar a bankrot státu je velice reálný.
Re: ČSSD: lhali jsme, lžeme a budeme lhát dokud to nepraskne
(Karel 4., 10.12.2009 13:35:47)
Odpovědět
Levice vládla jen 8 let a to ještě v koalici.Tak to na levici nesvádějte .No a korunu tomu dala poslední topol.vláda.To je tedy obrázek.To nikdo před ním nedokázal.Kdo to neumí porovnat,tak je dementní demagog.
Re: ČSSD: lhali jsme, lžeme a budeme lhát dokud to nepraskne
(steve, 10.12.2009 13:57:26)
Odpovědět
Máš pravdu,V období ekonomického růstu nadělat rekordní schodky dluhů dokážou opravdu jenom seocialisté.Krom přerozdělování a zadlužování
nic jiného nesvedou.Hlavně že jim jde o blaho lidu.Koaliční vláda toho v daném složení mnoho zvládnout nemohla ale rozhodně provedla více reforem, než všechny předchozí dohromady.kdo myslíš, že to nejvíc odskáče? Ano střední třída, ale ta už je potrestaná až moc teď to schytají to všichni příjemci soc. dávek a nemakačenkové a bude hůř.Je třeba vidět věci tak jak jsou a nazývat je pravými jmény
Re: ČSSD: lhali jsme, lžeme a budeme lhát dokud to nepraskne
(ekonom, 10.12.2009 14:09:04)
Odpovědět
Fakta jsou neuprosna: Oranzova mafie potrebuje penize na uplatky svych jednodussich volicu, proto krade, kde muze. Preference se ji totiz propadly o 15% a oranzovym mafianum hrozi, ze se ke korytum nedostanou. Proto to jejich "po nas potopa". Jejich gaunerskym slibum neni radno verit. Rath sliboval, ze poslencky plat bude davat na charitu, ale misto toho udelal jen bombastickou loterii a 90% si nechal. Dokonce i nestranicky ministr konstatoval, ze oranzovi hejtmani porusuji zakony. A tak je to se vsemi oranzovymi darebaky...
Re: ČSSD: lhali jsme, lžeme a budeme lhát dokud to nepraskne
(kapej, 10.12.2009 13:59:00)
Odpovědět
NEDLUŽÍM NIC!
Znovu, již po několikáté, jsem se rozčílil nad neomalenou drzostí médií, která mi, jakožto občanovi, periodicky vnucují myšlenku, že mám jakýsi podíl na státním dluhu a vypočítávají mi výši mého údajného podílu. Znovu důrazně opakuji, že jsem si od nikoho nic nepůjčil a nikomu nic nedlužím. Nikdo, ani stát, není oprávněn půjčovat si mým jménem a zadlužovat mne. De facto by se jednalo o trestný čin. Nic také nikomu nebudu splácet. Mou osobu si tento stát přivlastnil, aniž by se mne na cokoliv ptal, v okamžiku mého narození, ale to neznamená, že si se mnou může dělat co chce, respektive, zadlužit mne.
Pokud je stát podnikatelskou jednotkou a nedokáže splácet své dluhy, pak zřejmě musí vyhlásit bankrot a musí být zrušen. To ale neznamená, že mám být zrušen i já. Dluh by měl být naúčtován podílově všem, kteří tomuto státu vládli v době od vzniku dluhu. Já jsem tyto osoby nikdy nevolil a jsem, co se týče jejich jednání (proti němuž jsem často protestoval), zcela bez viny. Z každých 100 % Kč, které vydělám, si tento stát vezme 55 – 64 % Kč formou různých typů zdanění. Další peníze si ode mne stát bere formou daní z nemovitosti a jiných forem zdanění. Když si za zlomek skutečné hodnoty mé práce, kterou mi stát milostivě ponechá, cokoliv koupím, je toto cokoliv také již mnohokrát zdaněno cestou od těžby suroviny k finálnímu výrobku a jeho prodeji. I zde platím v ceně výrobku státu odvody. Stát mi účtuje nejrůznější poplatky. Platím téměř nejdražší elektřinu v Evropě a jsem občanem energetické velmoci. Hospodář stát platí za kilometr silnice třikrát tolik, co kdekoliv jinde, atd. Stát mne připraví zhruba o
tři čtvrtiny hodnoty všeho, co vytvořím a vydělám a tyto prostředky prošustruje, nebo přerozdělí neznámo kam. Ani to mu však nestačí, ještě se mne a mé potomky pokouší zadlužit. Kdosi neznámý si na tento stát nabírá nehorázné půjčky, jako by byl stát jen nějakým bílým koněm zločinecké organizace.
Stát, nebo kdosi, kdo se za jeho nálepku schovává, si ode mne bere několikrát větší berni, než si panstvo kdy dovolilo vzít od poddaného. Udržuje mne v chudobě, abych si nevyskakoval, aby mi snad ani nenapadlo z přebytků založit firmu, začít podnikat a zaměstnávat jiné. Sám stát však pracovní místa nezajistí a těm, kdo nemají práci, pak bezostyšně přerozděluje to, co sebral mně, aniž by se mnou cokoliv konzultoval. A teď mi ještě oznamuje jak mne zadlužil, za což pochopitelně nikdo nenese odpovědnost, to udělala nějaká anonymní nezodpovědná krize. Zítra na mne pošle exekutora, aby mi sebral i to poslední, co mi ještě zbylo.
Vážený a milý státe. Milá Česká republiko… Pěkně mě sereš!
Re: ČSSD: lhali jsme, lžeme a budeme lhát dokud to nepraskne
(spoty, 10.12.2009 14:15:54)
Odpovědět
Asi 80% statnich dluhu zavinily spatne vlady CSSD. Tento zlocin se dopadne na kazdeho obcana v tom, ze penize na uroky z dluhu (50-60 miliard Kc rocne) nebudou moci byt pouzity na to, k cemu maji penize danovych poplatniku slouzit: Silnice, skolstvi, zdravotnictvi, doprava, policie, armada, statni sprava atd. O to vsechny obcany oranzova mafie okradla svym "po nas potopa"...
Re: ČSSD: lhali jsme, lžeme a budeme lhát dokud to nepraskne
(Alberto Kvěch, 11.12.2009 15:56:34)
Odpovědět
Pane Kapejku díky,máte pravdu.Konečně je nutné to veškeré zadlužování,prokazatelné okrádání státu a občana správně pojmenovat a nebát se určit vyníka, který svými rozhodnutími tak činí.Je to mafie, jménem "POSLANECKÁ SNĚMOVNA" založena na působnosti politických stran.Proto si občané musí vynutit okamžité jejich rozpuštění ,zrušení a žádat jiný demokratický systém.Ti sprostí drzouni ještě opět drze kandidují a proč ne, když si to občané nechají líbit.Kde jsou všichni ti dizidenti, to dnes nevidí průser do jakého nás politici pod zástěrkou poslanecké sněmovny dostali, kde jsou všichni ti autoři "DVA TISÍCE SLOV" atd.To nevidí ten kocourkov. Vážím si Vašeho správně pojmenovaného článku a byl bych rád, kdyby i Vy jste mi dal za pravdu, že do absoutní devastace nás nedostal Brusel, ale právě naši neschopní ,podvodní politikáří ,kteří stát postupně ničí a vedou k bankrotu.Žádám o okamžité rozpuštění sněmovny a o přistoupení k jinému systému bez politických stran.Je nutné říci dost.Všichni ti Paroubkové, Topolánkové a další sami neodejdou.
Re: ČSSD: lhali jsme, lžeme a budeme lhát dokud to nepraskne
(Alberto Kvěch, 11.12.2009 16:11:14)
Odpovědět
Příspěvek prosím přepošlete všem politikům poslanecké sněmovny, všem senátorům,ale i Ústavnímu soudu, prezidentovi a hlavně všem redakcím a všem televizním red. atd. atd.
Re: ČSSD: lhali jsme, lžeme a budeme lhát dokud to nepraskne
(123, 12.12.2009 0:52:14)
Odpovědět
Slusny clovek spam neposila. Ale to se vas netyka, ze?
Re: ČSSD: lhali jsme, lžeme a budeme lhát dokud to nepraskne
(Alberto Kvěch, 12.12.2009 10:22:06)
Odpovědět
Ty si dělej co chceš,já příspěvek na různá místa rozeslal.Znam daleko neslušnější. Třeba ti, kteří jen druhého napadnout, ale sami na věci nemájí názor žádný, jsou rozhodně neslušnější, že.Bav se k věci, hodnoť obsahy příspěvků a ne pisatele.Děkuji a nauč se slušnosti ty vážený pisateli.Napadnout bezdůvodně druhého umí každý trouba, ale něčím sám k něčemu přispět je jak je vidět pro někoho nepřekonatelné,že.
Re: ČSSD: lhali jsme, lžeme a budeme lhát dokud to nepraskne
(Alberto Kvěch, 12.12.2009 10:24:02)
Odpovědět
A to ti řekl kdo.Nesmíš všemu věřit a měj vlastní názor.
Re: ČSSD: lhali jsme, lžeme a budeme lhát dokud to nepraskne
(občan y, 10.12.2009 15:30:07)
Odpovědět
kapej má pravdu, a ti všichni co všechno svádí na Paroubka /ne se vším souhlasím / CSSD a další zřejmě moc nemyslí - nebo spíš jak někdo napsal - postihne to střední třídu. Kolik je těch ze střední třídy a těch z té horní? Daň je " rovná " ale trpí stát a bohatnou jen bohatší /na úkor chudších - jak jeden píše - socanů / Švédsko - stát s daleko lepším sociálním cítěním má ekonomické problémy ale nechová se jako naše vláda. Finsko má nejvíce vysokoškoláků a největší příspěvky do školství, našim modrým ptákům všeobecná vzdělanost vadí - potřebují nevzdělaný plebs a proto je třeba zpoplatnit střední a vyšší školství aby bylo jen pro děti bohatých. Za to taky může paroubek, za poplatky v lekárně a podobně? Proč mám platit lekárníkovi - drogistovi prodávajícímu chemii / a léky většinou nic jiného nejsou / také neplatím za každý přípravek? Fuj - přes doplatky se peníze přelévají do Zentivy a podobně a odtud jejím
akcionářům.
Re: ČSSD: lhali jsme, lžeme a budeme lhát dokud to nepraskne
(marko, 10.12.2009 16:39:35)
Odpovědět
Máš to , občane y , všechno trošku popletené .
Re: ČSSD: lhali jsme, lžeme a budeme lhát dokud to nepraskne
(kapej, 14.12.2009 10:14:40)
Odpovědět
... nemá popleteného nic, když se má objektivně hodnotit, tak objektivně a nebo od roku 1989 v době největšího rozkrádání a tunelování, největších afér našich bank a jejich odlužování, byla u moci jen ČSSD ? Modří ptáci přilétli zřejmě teprve minulý týden v rámci oteplování, že ?
Re: ČSSD: lhali jsme, lžeme a budeme lhát dokud to nepraskne
(val, 10.12.2009 19:34:35)
Odpovědět
? Pěkně každý za své, rád by jsi to měl "zadarmo", že? Ale to zadarmo ti někdo musí zaplatit, a to já nechci, chci si hradit jen to své, solidarita jen v nejnutnějším případě. Jinak je to okrádaní!
Re: ČSSD: lhali jsme, lžeme a budeme lhát dokud to nepraskne
(Lenak, 11.12.2009 4:13:43)
Odpovědět
Myslim, ze "obcan y" je jen placeny oranzovy lhar. naplnujici oranzovou strategii "lzi pouzivam kazdy den".
Re: ČSSD: lhali jsme, lžeme a budeme lhát dokud to nepraskne
(kačák, 10.12.2009 17:46:09)
Odpovědět
NEDLUŽÍM NIC!

Znovu, již po několikáté, jsem se rozčílil nad neomalenou drzostí médií, která mi, jakožto občanovi, periodicky vnucují myšlenku, že mám jakýsi podíl na státním dluhu a vypočítávají mi výši mého údajného podílu.
Znovu důrazně opakuji, že jsem si od nikoho nic nepůjčil a nikomu nic nedlužím. Nikdo, ani stát, není oprávněn půjčovat si mým jménem a zadlužovat mne. De facto by se jednalo o trestný čin. Nic také nikomu nebudu splácet. Mou osobu si tento stát přivlastnil, aniž by se mne na cokoli ptal, v okamžiku mého narození, ale to neznamená, že si se mnou může dělat, co chce, respektive, zadlužit mne.
Pokud je stát podnikatelskou jednotkou a nedokáže splácet své dluhy, pak zřejmě musí vyhlásit bankrot a musí být zrušen. To ale neznamená, že mám být zrušen i já. Dluh by měl být naúčtován podílově všem, kteří tomuto státu vládli v době od vzniku dluhu. Já jsem tyto osoby nikdy nevolil a jsem, co se týče jejich jednání (proti němuž jsem často protestoval), zcela bez viny. Z každých 100 % Kč, které vzdělám, si tento stát vezme 55 – 64 % Kč formou různých typů zdanění. Další peníze si ode mne stát bere formou daní z nemovitosti a jiných forem zdanění. Když si za zlomek skutečné hodnoty mé práce, kterou mi stát milostivě ponechá, cokoliv koupím, je toto cokoliv také již mnohokrát zdaněno cestou od těžby suroviny k finálnímu výrobku a jeho prodeji. I zde platím v ceně výrobku státu odvody.
Stát mi účtuje nejrůznější poplatky. Platím téměř nejdražší elektřinu v Evropě a jsem občanem energetické velmoci. Hospodář stát platí za kilometr silnice třikrát tolik, co kdekoliv jinde, atd.. Stát mne připraví zhruba tři čtvrtiny hodnoty všeho, co vytvořím a vydělám a tyto prostředky prošustruje, nebo přerozdělí neznámo kam. Ani to mu však nestačí, ještě se mne a mé potomky pokouší zadlužit.
Kdosi neznámý si na tento stát nabírá nehorázné půjčky, jako by byl stát jen nějakým bílým koněm zločinecké organizace. Stát, nebo kdosi, kdo se za jeho nálepku schovává, si ode mne bere několikrát větší berni, než si panstvo kdy dovolilo vzít od poddaného. Udržuje mne v chudobě, abych si nevyskakoval, aby mi snad ani nenapadlo z přebytků založit firmu, začít podnikat a zaměstnávat jiné. Sám stát však pracovní místa nezajistí a těm, kdo nemají práci, pak bezostyšně přerozděluje to, co sebral mně, aniž by se mnou cokoliv konzultoval. A teď mi ještě oznamuje, jak mne zadlužil, za což pochopitelně nikdo nenese odpovědnost, to udělala nějaká anonymní nezodpovědná krize. Zítra na mne pošle exekutora, aby mi sebral i to poslední, co mi ještě zbylo.

Vážený a milý státe. Milá Česká republiko…



Pěkně mě sereš!
Re: ČSSD: lhali jsme, lžeme a budeme lhát dokud to nepraskne
(Daniel Makay, 11.12.2009 8:09:20)
Odpovědět
Tak tohle přeposílám dál, to je opravdu trefa do černého. Lépe by to asi nešlo napsat. Pošlete jako článek na portály.
Dík.
Re: ČSSD: lhali jsme, lžeme a budeme lhát dokud to nepraskne
(občan, 10.12.2009 18:13:18)
Odpovědět
odpověď " markovi " vůbec to nemám poletené, ale snažím se pochopit ty kteří vykřikují - může za to ...... a nechápou že jejich křik nic neznamená! Je lepší přemýšlet o tom, jak zabránit dalším excesům - jak odstranit další
melčáky, pohanky, wolfy /ten byl zajímavě nevinej/ kteří nahráli současnému stavu a dovolili neodpovědným floutkům dovést republiku k současnému stavu / do jejich příchodu jsme nebyly v současném svrabu./ Ne všichni naši občané chodí na NET a ne každý je
ochoten něco napsat. Nechme lidi ve volbách projevit jejich vůli a vítězům voleb ukázat co umí. Pokud bude plichta, ať vládnou společně dvě nejsilnější a jenom na tom jako občan získám.
Re: ČSSD: lhali jsme, lžeme a budeme lhát dokud to nepraskne
(marko, 10.12.2009 20:50:09)
Odpovědět
Koukám , jak "kapej"a "kačák" od sebe opisují .
A vy "občane", proč neřeknete rovnou , že pro
vás je právě Paroubek ten pravý . Co tady
vyčítáte modrým ptákům , že chtěli řešit to ,
co se mělo udělat už dávno . Paroubka reformy
nezajímaly , ten umí jen slibovat , zadlužovat
a všechno svádět na Topolánka . Myslím , že vím ,
koho vy budete volit a já vám přeju hodně štěstí.
Re: ČSSD: lhali jsme, lžeme a budeme lhát dokud to nepraskne
(karči, 10.12.2009 21:29:54)
Odpovědět
Já tedy ODS už určitě volit nebudu, Dvakrát skončila jejich vláda a vždy to byla krize. Poprvé končili v roce l997 - klausovy balíčky a do několika měsíců konec vlády ODS, teď import krize z Ameriky a opět do několika měsíců konec vlády ODS. Bojím se, že kdybych opět volil ODS, příjde na jejich konci třetí krize a to už by bylo i na mě moc.
Re: ČSSD: lhali jsme, lžeme a budeme lhát dokud to nepraskne
(marko, 10.12.2009 21:55:35)
Odpovědět
Milý Karči , máš recht , neboj , z téhle krize
nás vyvede Jirka Paroubek , Bohouš Sobotka ,
marxista Zaorálek a další "osobnosti" ČSSD a
když Jirka povolá Marťany , tak to půjde samo .
Re: ČSSD: lhali jsme, lžeme a budeme lhát dokud to nepraskne
(xXx, 11.12.2009 4:31:59)
Odpovědět
Jen male upresneni nekolika fakticmymi poznamkami: Expremier Jirka Paroubek (mezinarodni podvodnik, lhar a "Inzenyr", ktery nezvladnul ani latku stredni ekonomicke skoly), expremier Gross (uplatkar, podvodnik a lzi-JUDr), Bohouš Sobotka (rozpoctovy podvodnik a lhar), Zaorálek (hochstaplersky marxista a normalizacni darebak) a další "osobnosti" ČSSD, jako napr. David Rath (uplatkar, tunelar CLK, multipodovodnik, bezpaterni prospechar a notoricky lhar, ktery zpoackal vsechno, kam kdy prisel), Paroubkuv Vrba (nedavno odhaleny gangster a loupeznik), exministr Jan Kavan (pripravar vrazdy, prac spinavych penez, paserak drog atd.), exministr Svoboda (kriminalnik a tunelar donedavna za mrizemi), Rathum financni namestek Busina, ktery obcany okradl o 300 milionu, a vubec dcela oranzova mafie agentu StB, KGB a mafii, ktera spachala nejvetsi 20-miliardovou korupci v celych dejinach nasi zeme...
Re: ČSSD: lhali jsme, lžeme a budeme lhát dokud to nepraskne
(Báča, 11.12.2009 9:59:01)
Odpovědět
Všichni kdo nadávají levici by si měli přečíst dnešní příspěvek p.Kalouska "ODS kolem rozpočtu předvedla melodrama".
Re: ČSSD: lhali jsme, lžeme a budeme lhát dokud to nepraskne
(may, 11.12.2009 11:06:59)
Odpovědět
Tam ale nic o zlocinech oranzove mafie spachanych na nasem statu neni. Jen o tom, ze pan Kalousek nevi, proc se tak kolegove zachovali. O oranzovych premierech - zlocincich, oranzovych ministrech - kriminalnichci a dalsim oranzovem odpadu tam, neni ani slovo.
Re: ČSSD: lhali jsme, lžeme a budeme lhát dokud to nepraskne
(swet, 11.12.2009 10:48:08)
Odpovědět
marco, máš recht, nadarmo se jím neříká Bratrstvo kočičí pracky... nebo Kočkovi ?
Re: ČSSD: lhali jsme, lžeme a budeme lhát dokud to nepraskne
(Karči, 11.12.2009 13:24:57)
Odpovědět
Děkuji Marko, jen škoda, že jsi nenapsal, kdo nás tedy z krize vyvede, když to ODS ještě nikdy nedokázala, ale vždy jsme s ní ke krizi přišli.
Re: ČSSD: lhali jsme, lžeme a budeme lhát dokud to nepraskne
(k2, 11.12.2009 14:29:22)
Odpovědět
Trochu přemýšlej svět je tak propojen,že ODS za krizi nemůže,ta se ji snažila vždy už jen hasit a zachraňovat co šlo ale ČSSD ji to vžky mařila,aby náhodou někdo nedovel zemi k prosperitě. Vždyť za poslední volební období to byl jeden klacek za druhým. Místo aby dělali socani něco pro občany,tak bojovali jen o koryta - čím bylo ekonomice hůře,tím byli spokojenější.
Re: ČSSD: lhali jsme, lžeme a budeme lhát dokud to nepraskne
(kam, 11.12.2009 19:31:29)
Odpovědět
Vase veta "Místo aby dělali socani něco pro občany, tak bojovali jen o koryta" by se mela do kamene tesat. Vysihuje presne cely problem oranzove mafie a jejich zlocincu Rathu, Paroubku, Zaoralku a dalsiho oranzoveho opdpadu...
Re: ČSSD: lhali jsme, lžeme a budeme lhát dokud to nepraskne
(Alberto Kvěch, 11.12.2009 16:21:17)
Odpovědět
Ne pane. To je špatně. Volby je nutné zastavit.Je nutné výrazně nejdříve změnit volební systém a rozhodnout se o jiné zastupitelské demokracii, jinak vše bude pokračovat jen pod jinými prapory.To by nebyla potřebná změna.Také je nutné urychleně omezit pravomoce poslanecké sněmovny,posílit pravomoce prezidenta a okamžitě oddělit některé ústavní instituce jako NKÚ, ale také policii a související postavit mimo působnost poslanecké sněmovny.Stát se stal proti poslanecké sněmovně bezbranným a to je tragedie.
Re: ČSSD: lhali jsme, lžeme a budeme lhát dokud to nepraskne
(pep, 11.12.2009 14:24:11)
Odpovědět
Když to praskne,tak to svedou na někoho jiného,za socialismu mohli za stav který byl také hlavně číšníci,zelináři a taxikáři.Místní organizace Čssd by měly vyvinout tlak ,aby vypadli z vedení Ti,kteří se tam sami dosadily a prosadily nové tváře z Moravy ,kde má soc dem. většinu svých voličů.Hlavně by se měli naučit říkat pravdu o stavu ekonomiky,o tom jak všichni bez rozdílu stran podléhají lobbismu např. množství heren ve státě ... předražené zakázky ........ i voličům ČSSD se chce ze svých vůdců blít.
Re: ČSSD: lhali jsme, lžeme a budeme lhát dokud to nepraskne
(karči, 11.12.2009 14:52:26)
Odpovědět
Nebyla to vloni vláda ČSSD, ale vláda ODS, která uchlácholovala občany, že se nás krize nedotkne, že jsme oázou stability v Evropě. Tak kdo tady lhal?
Re: ČSSD: lhali jsme, lžeme a budeme lhát dokud to nepraskne
(marko, 11.12.2009 15:32:16)
Odpovědět
Ale Karči , proč se ptáš , když si stejně
na všechno odpovídáš sám . Kromě toho - odpovídám . No přece náš velký Jirka se svou
družinou , no a ty bys tomu měl věřit , věřit .
Lepší příští nás teď už nemine .
Re: ČSSD: lhali jsme, lžeme a budeme lhát dokud to nepraskne
(hjkp, 11.12.2009 19:34:32)
Odpovědět
Jen hlupak nevi, ze v te dobe to odpovidalo skutecnosti. Svet se ale vyviji, jetli ti to nahodou neuniklo...
Re: ČSSD: lhali jsme, lžeme a budeme lhát dokud to nepraskne
(brouk, 11.12.2009 16:31:10)
Odpovědět
Čssd se tváří, že dělá politiku pro lidi, ale je to vlastně naopak- proti lidem...Jejich krédem je další zadlužování, porušování zákona, klientelismus. Čili jen se vecpat ke korytu !!
Re: ČSSD: lhali jsme, lžeme a budeme lhát dokud to nepraskne
(may, 11.12.2009 19:36:46)
Odpovědět
k2 to napsal vystizne: "Místo aby dělali socani něco pro občany, tak bojovali jen o koryta". K tomu neni, co dodat.
Re: ČSSD: lhali jsme, lžeme a budeme lhát dokud to nepraskne
(Ilona S., 13.12.2009 17:08:17)
Odpovědět
may,za to Odésác ti udělaLI HODNĚ PRO LIDI.zRUŠILI I POHŘEBNÉ,ZAVEDLI POPLATKY VE ZDRAVOTNICTVÍ,TOTO VYDŘIDUŠSTVÍ CHTĚJÍ I PO DŮCHODCÍCH A CHUDÝCH LIDECH,ZAVEDLI ROVNOU DAN,ABY NEMUSELI ZE SVÝCH vysokých platů platit,mohla bych pokračovat.Udělali dobro jen pro menšinu nahoře.Nevím proč je někdo chválí.Jste asi jedni z nich.Pěkná banda.
Re: ČSSD: lhali jsme, lžeme a budeme lhát dokud to nepraskne
(marko, 13.12.2009 20:57:08)
Odpovědět
Milá Ilono , je vidět , že ve škole se učitelům
podařilo naučit tě číst i psát . Ale vidím , že
tě nenaučili přemýšlet . Jinak bys nemohla psát
takové nesmysly a poslouchat Paroubka a jeho
rudou gardu . Na Paroubka jednou všichni dojedeme , díky tobě a dalším hlupákům , kteří
se dají nachytat na jeho lži a svinstva a kteří
se zřejmě v jeho bezcharakternosti vidí .
Re: ČSSD: lhali jsme, lžeme a budeme lhát dokud to nepraskne
(Matějíček Vladimír, 14.12.2009 10:20:59)
Odpovědět
Dobrý den,plně souhlasím s tímto článkem.Vy,kteří máte ještě odvahu obhajovat ČSSD,asi patříte do skupiny těch chudáků,kteří si pořád dokola berou půjčky,které pak nemohou splácet.Jak asi dopadnou?Přijde pan exekutor a udělá to za co je placen-zabaví majetky,aby splatil dluhy.A stát je uplně to samé.Copak je to normální,aby se tak choval člověk,potažmo stát s normální hlavou.Pan Paroubek hraje na strunu,a teď mi prosím promiňte ten výraz,naivních blbců,jen aby dostal jejich hlas.Všichni se budem divit za pár let,až Vám stát bude nucen vzít to co jste siHRDINSKY vydupali a vykřičeli.Je mi z toho smutno. Mějte se pěkně-alespoň prozatím. Vlaďa
Re: ČSSD: lhali jsme, lžeme a budeme lhát dokud to nepraskne
(jjj, 16.12.2009 9:35:59)
Odpovědět
Panebože, odkud tyhle hlupáky jako je "odjinud" shazuješ. Dříve rudí, nyní modří komsomolci. Nerozumí ničemu, o to více ječí. A kolik už svedli na scestí lidí. Zvláště těch co nemají ani paměť, ani kousek fištronu. Dvě katastrofy, do kterých nás tihle liberální komsomolci zavlekli jim nestačí. Chtěli by další.
Re: ČSSD: lhali jsme, lžeme a budeme lhát dokud to nepraskne
(Standa1, 24.12.2009 13:32:58)
Odpovědět
Docela souhlasím.
Potíž je v tom, že ODS lže ještě o něco víc!