BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama




Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
BulletDoporučujeme
www.rssmonitor.cz

Mladá pravice

Revue politika

Virtually.cz

Vše o protiraketové obraně

Globalpress

aTeo.cz

Desatero Mladé pravice

Václav Klaus

Oranžáda.cz
BulletAnketa
Znáte nesympatičtějšího člověka ve svém okolí než je David Rath? Jsme zvědavi na Vaše odpovědi
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletReklama
Trika euportal
BulletReklama
BulletDoporučujeme
prave-spektrum.sk

Black Company

Skycorps

aTeo.cz

fragmenty.cz
Sociální cítění Davida Ratha
Autor: Odjinud | Publikováno: 7.12.2009 | Rubrika: Citáty
Ilustrace

Mluvit o účelovém převlékání pracovních svrchníků u pana Davida Ratha by bylo asi mrhání časem všech čtenářů. Nicméně jeho spotovní, profesní a umělecké ambice by měly kráčet ruku v ruce s tímto článkem. A sociální cítění jako takové? Jen houšť ty, Davide, a celá ta vaše slavná partaj si podepíše vysvědčení naprosto sama!   

V celé Evropě, v každém státě, kde se přihodilo o volbách to, co naznačují výsedky prvních modelových situací tak, jak je pro nás připravují mediální agentury, tedy že zvítězila levicově zaměřená strana, pracovali její vrcholní politici tak, aby nezavdali protivníkům důvod k tomu, napadnout je z protiřečení si vlastních ideálů.

Jenže v Česku, tam to vždycky a zřejmě ještě dlouho bude úplně jinak.  Sotva utichla Grossova aféra kolem koupi jeho bytu, už jsou tu další a další. A všemu vévodí pan David Rath. V době, kdy vrcholí předvolební boj o post hejtmana Středočeského kraje, vyplodí cosi jako blábol o nenáročnosti této funkce. A funkci provází nekonečná řada šlápnutí mimo stopu, kterou vyhloubil do nehlubokého sněhu české politické scény pan Paroubek a jeho předchůdci. V tom, že v jednom městě, tedy Hostivicích, bydlí zároveň jeho milenka, manželka a maminka, nevidí vůbec nic špatného. Naopak, alespoň se v tom nebude bulvár moc šťourat. Následuje několik vyhrožování státním úředníkům, kteří si dovolují v duchu regulí, daných jim výkonem jejich povolání, stoupnout novému panu hejtmanovi na kuří oko. A voliči nic, zase zhola nic. Copak se stane, až ten nabobtnalý vřed konečně praskne? Zbavme se ho dřív, než hnisem zasáhne své okolí. V duchu sociálního cítění.

Napsal Přemysl Čech pro http://www.blog.idnes.cz

7480 čtenářů | 90 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Sociální cítění Davida Ratha
(sexuolog, 7.12.2009 1:34:23)
Odpovědět
V tom, že v jednom městě, tedy Hostivicích, bydlí zároveň jeho milenka, manželka a maminka, nevidí vůbec nic špatného - třeba je všechny obščastňuje kanec jeden...
Re: Sociální cítění Davida Ratha
(kamarád Dalíka, 7.12.2009 17:15:49)
Odpovědět
Že by byl ten Rath takovej kanec jako erotoman Topolánek,kterému prý v Itálii prostitutky dokonce platily.
Re: Sociální cítění Davida Ratha
(marko, 7.12.2009 18:26:32)
Odpovědět
Myslím , kamaráde , že jsi obyčejný ubožák .
Erotické příběhy Topola
(kamarád,kamaráda Dalíka, 7.12.2009 22:07:26)
Odpovědět
marku,ty nevěříš,že Topolánek je z politiků českých,největší kanec.Tak si to nech vyprávět od jeho kamaráda Dalíka.Pokud prý byli spolu,tak
Dalík vyprávěl,že Topol nenechal žádnou babu bez povšímnutí.Pochopitelně,že ty slušnější na něj kašlaly.
Re: Erotické příběhy Topola
(marko, 7.12.2009 22:27:45)
Odpovědět
A věříš , kamaráde , že tvoje informace jsou mi
úplně , ale úplně fuk ?
Re: Erotické příběhy Topola
(sivec, 8.12.2009 6:30:34)
Odpovědět
Mě se líbí, když omezení socánci vytáhnou do boje s Topolánkem, když je řeč o podrazákovi Drátovi...
Re: Erotické příběhy Topola
(mm, 8.12.2009 14:36:14)
Odpovědět
Když na to příjde, ČT z tebe udělá nejen největšího kance, ale třeba vraha a pak se můžes bránit. Podceňuješ novináře a jejich schopnost manipulovat z textem.
Re: Sociální cítění Davida Ratha
(Alberto Kvěch, 11.12.2009 10:40:33)
Odpovědět
Zajímavější je výkon více státem placených funkcí v jedné pracovní době.Prokazatelný střed zájmů ,podvod zákonem ošetřený ve prospěch samotných zákonodárců, ke škodě státu a občanů. Co si to ti poslanci dovolují a jak dlouho ještě.Jeho milenky - no pánové, v našem kocourkově jsou snad důležitější nedostatky, které nás vedou do průseru a politici si je brání, aby nedošlo ke změnám . Všichni se chtějí pouze udržet u moci a stát a občan ať trpí. Občankové starejme se, ať už nám nevládnou ti, kteří devastaci a zadlužení státu způsobili.Milenkám přeji hezký den.Více se zajímám o to, proč u nás stojí výstavba 1km dálnice o 40 % více než v okolních státech,kolik zbytečně stojí jedna informační tabule na dálnici a proč to postupné tunelování státu a jeho veřejných, tedy našich finančních prostředků má zaplatit zase jen občan,příkladně zvýšením dálničních poplatků v roce 2010 o 200 Kč na 1200 Kč.Tak dokáže hospodařit každý trouba i bez politických stran.Probuďme se a už je nevolme.Děkuji.
Re: Sociální cítění Davida Ratha
(Fiter, 7.12.2009 7:28:20)
Odpovědět
Ano je to zhnisaný vřed,ale co s tím ti jeho voliči mu všechno odpustí.Sebepravdivější kritika je těmi hlupáky brána jako propaganda ODS.Tak nezbývá nic jiného,než počkat a doufat,že středočeský kraj padne na hubu.Již dopředu lituji toho,kdo to bude po něm dávat do pořádku.Bude třeba s těmi dluhy které po něm zůstanou seznámit voliče aby věděli komu mají poděkovat.
Re: Sociální cítění Davida Ratha
(xxxxxx, 7.12.2009 17:40:56)
Odpovědět
Fiter,největší zhnisaný vřed na této stránce jsi ty.Uvědom si to.
Re: Sociální cítění Davida Ratha
(yyyyyyyyy, 8.12.2009 7:37:32)
Odpovědět
Fiter ma pravdu, ale oranzovy primitiv samozrejme nema na to, aby horkou pilulku spolknul. Tak je to.
Lidová fronta nahradí Lidové noviny
(Petr Čurnibas,šéfredaktor, 9.12.2009 22:18:01)
Odpovědět
Brzy se stane to, co se očekávalo již dlouho. V důsledku hospodářské krize se Lidové noviny včetně serveru sloučí s rovněž skomírající Mladou frontou Dnes. Tím to však nekončí, v plánu je údajně fůze i s Bleskem a Halo novinami, sobotní přílohou má být Reflex. Pro čtenáře je tato zpráva veskrze pozitivní, neboť celkově ušetří finanční hotovost za nákup jednotlivých titulů. Noviny s názvem Lidová fronta budou mít 16 černobílých stran formátu A5 (210 x 145 mm), z čehož necelých padesát procent bude tvořit reklama. Jeden výtisk by se měl prodávat za 60 korun, v sobotu s Reflexem za pouhých 80 Kč! Zároveň dojde k propuštění všech redaktorů.

Na otázku, kdo bude vyplňovat nereklamní stránky, když všichni redaktoři odejdou, je odpověď nabíledni: Budou to blogeři a diskutéři z internetových verzí všech zmíněných listů, samozřejmě bez nároku na honorář.
Kalousek a Rath si nemaji co vyčítat ...
(Severa ml., 7.12.2009 18:05:16)
Odpovědět
Všichni kolem Kalouska kradli, jeho do party nevzali, protože věděli, jak je to čestný a charakterní člověk, který by je při sebemenším podezření osobně přivlekl na policii. Nyní je, paradoxně, kvůli svým nezpochybnitelným lidským kvalitám vláčen tiskem. A pokud někdy řadil mezi mezi své přátele věhlasné darebáky, jen chtěl lstivě rozkrýt jejich rejdy. Bohužel se mu to nikdy nepodařilo. Jeho dobrá pověst mu byla přítěží, a tak se mu nepodařilo k důvěrným informacím proniknout. Kalousek je maják, jediné jasné světlo na naší politické scéně! Atd. atd.
Re: Kalousek a Rath si nemaji co vyčítat ...
(bjojo, 8.12.2009 7:39:13)
Odpovědět
Je nezpochybnitelne, ze Rath darebak prvni tridy je. Sam o tom presvedcuje obcany kazdy den.
Český zázrak ....
(Ferdinand, 9.12.2009 21:59:21)
Odpovědět
Dvacet let po pádu komunismu se na scéně opět objevuje to, co Václav Havel v roce 1990 nazval „krajně temnými slušovickými žilkami“. Brčko z pražského magistrátu, který bohorovně rozházel stamiliony korun za projekt nazvaný Opencard, totiž vede do společnosti Haguess, v jejíž dozorčí radě sedí slušovický exponent Arnošt Traxler. Pán, který šéfoval vnitropodnikové bance a spolu s předsedou Františkem Čubou kvůli tomu dokonce stanul před soudem. Obvinění z nedovoleného podnikání byl nakonec v roce 2000 zproštěn, ale to nic nemění na faktu, že „transformace“ JZD Slušovice byla ukázkovým tunelem, jímž se později nechali inspirovat mnozí další šibalové. Slušovičtí pro ně ostatně pořádali jakési semináře, kde jim předávali své know-how. A tak se zdá, že z některých komunistických žilek se za uplynulých dvacet let staly spíš tepny nového režimu. Teď už jen zbývá, aby se docent Čuba objevil kupříkladu na kandidátce TOP 09.
Evropou obchází strašidlo-strašidlo ODS
(Nosková Věra,učitelka, 9.12.2009 22:09:14)
Odpovědět
Evropou obchází strašidlo - strašidlo ODS. Kdyby Dostojevskij ve své době už znal ODSáky, určitě by slavného Idiota napsal v množném čísle.
Re: Evropou obchází strašidlo-strašidlo ODS
(bubla, 10.12.2009 19:41:03)
Odpovědět
A co ti říká Manifest...
Re: Sociální cítění Davida Ratha
(brouk, 7.12.2009 7:47:27)
Odpovědět
Copak se nenajde nikdo, kdo by dal přes prsty ??
Re: Sociální cítění Davida Ratha
(Hráč, 7.12.2009 8:51:40)
Odpovědět
Jak funguje sociální cítění lidumila Ratha :
Středočeský kraj se podle Lidových novin (LN) chystá svěřit rozhodování o 280 milionech korun pro neziskovky společnosti s ručením omezeným Global Line, která sídlí v panelovém domě na sídlišti v Praze 4 - Modřanech. Firma vznikla letos na jaře a zakázka od kraje je její vůbec první, píšou LN. Podle nich má společnost základní jmění 200.000 korun a jejím jediným společníkem a jednatelem je dvaatřicetiletý Vít Novotný.
Re: Sociální cítění Davida Ratha
(Leoš K., 7.12.2009 9:47:05)
Odpovědět
Hráči,co to je proti zaplacení vakcíny na prasečí chřipku,kterou nikdo nechce a tak propadne .Kdo to zaplatí?Je to uměle vyvolané a podporuje to farmfirmu ještě větší pochybnosti,která také teprve vznikla.To nevidíte Odésáci,tu sumu?Jak něco dělá Ráth,tak hrrrr na něj.To je normální.Já věřím víc Ráthovi a nejsem sám.
Re: Sociální cítění Davida Ratha
(standa01, 7.12.2009 10:42:46)
Odpovědět
Rathovi může věřit jedině ......píp,píp. Dosaďte si každý co pokládáte za vhodné.
Re: Sociální cítění Davida Ratha
(Naděžda H., 7.12.2009 12:31:51)
Odpovědět
stando 01,tak si věř těm tunelářům z ODS.Co ještě by museli udělat,abys jim věřil,jak nás okrádali?
Re: Sociální cítění Davida Ratha
(Jouda, 7.12.2009 13:45:03)
Odpovědět
Vážená Naděždo,okolik jste byla vy osobně okradena?
Paní Naděžda, nejspíš jako já a všichni dříve narození jsme byli okradeni tím, že jsme museli pracovat za směšnou mzdu, aby stát stavěl, vybavoval a někdy i podporoval státní podniky, které byly privatizací rozkradeny a vykradeny.Kde jinde by asi na to stát vzal?
Vždy vše platí občani, dnes i zloděje a jejich nové zlodějny.
Re: Milý Joudo !
(Naděžda H., 7.12.2009 17:51:21)
Odpovědět
Děd,děkuji za uznání a Joudovi vzkazuji,že by se to nevlezlo na stránku o co jsem já byla okradena.Nejvíc o klid v duši.Co se děje v této republice je nejlépe vidět na počtu sebevražd,opuštěných dětí,morálce mladých na perferii bídy.Drogy,alkohol,opuštění rodiny z beznaděje ,bez práce,domovy dětí se plní,rodiče je neuživí atd....Lichváři mají zelenou,kolik lidí se dostalo do beznaděje kvůli lichvě.Příklad starých důchodců,kteří přišli o svůj dům,viditelná lichva.Dům za 350 tisíc je směšná cena.Nikdo se jich nezastane.Mohla bych psát a psát.Jenže takoví Joulové jsou moulové a nechápou.Jsou to lidé bez citu a hlavně sociálního cítění.Nezastávám se tady nefakčenků,ale ty si vychovala za 20 let pravice.At to nikdo nesvádí na komunisty.Ty nenechali nikoho bez práce.Práce šlechtí člověka a to tady chybí.Od toho se vše odvíjí.
Re: Milý Joudo !
(pavel 25, 7.12.2009 19:37:00)
Odpovědět
Vy jste přišla akorát o rozum, nic víc!
Re: Milý Joudo !
(Valerie, 8.12.2009 7:58:49)
Odpovědět
Podobny prispevek koluje v diskusich neustale. Asi levicovy rudy/oranzovy kmotr vydal prirucku, jak manipulovt na diskusich. Lidem se dnes zije lepe, jak kazdy vi a jak dokazuji i vsechny pruzkumy. Jen podplaceny darebak muze tvrdit, ze ne. Komunisticka mafie povysila korupcni vyhody svych clcnu na PRAVO a vsechny je museli zaplatit obycejni lide, kterym masove vymyvali mozky. Nastesti ty doby jsou pryc, jen levicovym darebakum je po nich smutno .
Re: Milý Joudo !
(Kadera.R, 10.12.2009 13:24:59)
Odpovědět
Poslouchej, já mám pocit, že ten kdo čte nějaký přihlouplý vysvětlení o tom jak, bylo za komoušů budeš spíš ty než ta paní. Nejsem komouš a ani jim nefandím, ale v té době jsem žil dost dlouho abych pochopil, že obyčejný člověk potřebuje k normálnímu životu nějakou sociální jistotu a to oni lidem dávali. Je to věc, od doby co lidstvo vzniklo, kterou lidi chtějí. Mně osobně je jedno, kdo vládne této zemi, ale ať mi zajistí slušné žití, slušnou zdravotní péči a slušné stárnutí. To ani ODS ani ČSSD a ti, co jim přidsmrndávají, nejsou schopni mi zajistit. Tak ať táhnou k čertu.
Re: Milý Joudo !
(mm, 9.12.2009 6:34:24)
Odpovědět
Oranžové zatemnění mozku. Naděžda zná dva ptáky, žabu a myš. Kolik bylo sebevražd za komunistů, nebo lidí na pokraji bídy se nemohla nikdy dovědět, protože komunisté budovali světlé zítřky a toto nezapadalo do jejich koncepce.Mně komunisté ukradli dětství, byli jsme rodina druhé kategorie a postihlo to i moje děti. Já, i moje děti rozhodně jsme znechuceni současnou situací, ale rozhodně ne zoufalí.
Re: Milý Joudo !
(Jara, 9.12.2009 21:24:01)
Odpovědět
Souhlas. Vsechny pruzkumy verejneho mineni shodne uvadeji konstatovani obcanu, ze se jim dnes zije lepe (coz vi i kazdy z nas).
Re: Milý Joudo !
(standa01, 8.12.2009 10:26:20)
Odpovědět
Zapomněl jste ještě doplnit co komunistický stát ještě podporoval a Vy kvůli tomu pracoval za směšnou mzdu. Udělám to za Vás. Milionová nefungující armáda, plná mladých lidí, kteří místo toho, aby pracovali, trávili dva roky života za zdmi kasáren. Zkorumpovamá Veřejná bezpečnost, kde si každý mohl za patřičný peníz koupit kohokoli a cokoli. Statisíce placených pseudopracovníků aparátu KSČ, od ÚV přes kraje, okresy až po městské a místní organizace. Miliardy vyhozené na pomoc zemím, kde si jen tak pro nic za nic udělali bolševici převrat. Uran. Říká se, že kdybychom uran prodávali za tehdy tržní ceny a nevyváželi gratis do bratrského Sovětského svazu, byl by z nás evropský Kuvajt. A mimochodem, stát většinu státních podniků nestavěl a nevybavoval, stát je z velké části po roce 48 ukradl...Baťa, Škoda, AZNP, ČKD, Avia, Tatra atd. atd.
Re: Milý Joudo !
(Tereza K., 8.12.2009 15:18:18)
Odpovědět
Stando 01 ,myslím,že ta vojna klukům chybí.Tam se naučili poslouchat a byli ukáznění po vojně v životě.Dnes se podívej na ty počmárané vlaky,domy a i památky.Je v mladých chlapcích agrese,nevybitá energie.Sport je drahý a nemůže si to hodně lidí dovolit.Všude se platí.Před revolucí nebylo tolik zničených věcí.Dopravní značky,házení zápalných lahví,hlavně Romům.Copak toto někdy bylo v takovém množství.Na vojně byla šikana,někde,to bylo špatné,Jinak to bylo pro kluky,jako maturita.Byli z nich chlapi.Dnes je šikana všude,kde se podíváte.Už ve škole na nižším stupni to začíná.Měla jsem také 2 syny na vojně ,měla jsem o ně i strach,přežili to a jsou z nich dobří lidé.
Re: Milý Joudo !
(vv, 8.12.2009 16:07:46)
Odpovědět
To plati jen castecne. Je fakt, ze na vojne jsem se naucil sebekazni a odpovednosti za kamarady i za cenu vlastniho nebezpeci. Negativni kevy, o nichz mluvite ale jsou nabytou svobodou. Sami poznamenani komunistickou devastaci moralky, nedokazali jsme deti naucit, jak zachazet se svobodou...
Re: Sociální cítění Davida Ratha
(Hudeček K., 7.12.2009 17:27:38)
Odpovědět
Vážení,to už jste zapomněli,na naší největší zlodějnu v naší historii,kterou v 90-tých letech režíroval Václav Klaus,kdy stát přišel o více než 950 miliard Kč.Dnes už politici ODS kradou v řádech sta milionů,poněvadž už toho k rozkradení tolik nezbylo.A pokud někdo tvrdí,že za komunistů se kradlo,pak jedině on musel být aktérem.Tenkráte bylo možné,ukrást akorát pár hřebíků na pracovišti.
Re: Sociální cítění Davida Ratha
(rudepravo, 8.12.2009 7:47:30)
Odpovědět
Kde jsi sehnal takove zamestnani, kde se vyzaduje lhat a mlzit, soudruhu? Bejsi byvaly redaktor RP?
Re: Sociální cítění Davida Ratha
(mm, 9.12.2009 6:37:52)
Odpovědět
V Lihovém domě u přebarvených komunistů. Oni povýšili lež na pracovní pracovní prostředek.
Re: Sociální cítění Davida Ratha
(standa01, 8.12.2009 11:52:09)
Odpovědět
Největší zlodějna v naší historii nastala po roce 1948. Jak na hmotných majetcích občanů, tak i na jejich duších. I zde vidíte mnoho exemplárních případů. Bude ještě dlouho trvat, než se z toho vyhrabem.
Re: Sociální cítění Davida Ratha
(emil I., 7.12.2009 19:33:28)
Odpovědět
Naděždo, Vám již nikdo nepomůže, máte totálně poškozený mozek, je to od narození, nebo po socanské masáži? Hezký den.
Re: Sociální cítění Davida Ratha
(Kadera.R, 10.12.2009 13:38:00)
Odpovědět
Podle vašeho vajadřování a chování se k oponentovi, jste úpně stejný, jako ti , co píšete, jak jsou špatní.
Re: Sociální cítění Davida Ratha
(nerath, 8.12.2009 7:44:17)
Odpovědět
Rath je tunelar CLK dokonce i podle soudu. Vsichni o vydirani uplatku od zdravotnickych firem a jejich vytunelovani Rathem vedi. Jenom vy ne? Nebo vas Paroubek plati za lhani?
Re: Sociální cítění Davida Ratha
(mm, 9.12.2009 6:19:14)
Odpovědět
Rathovi můžete věřit, že ta agentura je nejlepší řešení, ale pro něho. Dobře ví, jak se příživit na toku peněz. Nad vracením regulačních poplatků se stahují mraky, protože se lidé přesvědčili, že i sregulačními poplatky zaplatí méně, než s jejích vracením. proto se musí postarat o nový, nekontrolovatelný zdroj příjmů. Dál jeho schopnosti nesahají, než k tomu, jak se živit z peněz daňových poplatníků. To je sociální cítění podle oranžové mafie.
Re: Sociální cítění Davida Ratha
(mm, 9.12.2009 9:18:54)
Odpovědět
Malý dotaz. Kdo kritizoval vládu, že nedělá nic, aby chránila občany? Že se lidé nechtějí nechat očkovat není vina ODS ani vlády, ale i veřejnoprávní ČT, která dělá očkvání negativní reklamu. To je služba veřejnosti, když nevysílá seriozní zprávy o očkování? Na každé očkování může míte člověk reakci i na ta povinná pro kojence a malé děti, včetně běžného tetanu. Tak o čem je řeč? Že se nechtějí očkovat doktoři, protože jsou poserové ještě neznamená, že očkování není dobré. Znám doktory, kteří se nenechali ze strachu očkovat proti žloutence typu B, nakazili se a skončilo to to těžkým poškozením jater. Nezaměňovat zbabělost a nezodpovědnost s potřebou se chránit před závažnou nemoci.
Re: Sociální cítění Davida Ratha
(nela tenká, 7.12.2009 10:41:37)
Odpovědět
Nemám ráda Ratha pro jeho aroganci a pro jeho nutkání dělat z lidí hlupáky. A to nejen ze svých voličů, konkurentů , ale on dělá hlupáky i se svých spolustraníků. Nikdy jsem nevolila a ani nebudu volit ČSSD a je to samozřejmě díky jeho " vůdcům ".Nemyslím si, že by nám měli vládnout kolotočáři a kartářky. Ale milá ODS tebe prvně volit nebudu. Doufala jsem, že Topolánka nahradí skutečný " frajer", osobnost. Myslela jsem, že v ODS jsou ,přeci jen, lidé soudnější, slušnější apod. Mýlila jsem se. Poprvé od roku 1990 se zabývám myšlenkou k volbám nejít. Ať to dopadne jak to dopadne. Nebo volit třeba Balbínovu poetickou , v podstatě na to ,že není koho volit přišli již dávno. Je mi z toho smutno. A soudruzi Vám ty kočky přeji. Blbost je věčná....
Re: Sociální cítění Davida Ratha
(standa01, 7.12.2009 10:45:15)
Odpovědět
Jsme na tom stejně. Nicméně k těm volbám opět půjdu, už jenom kvůli tomu, abych zmírnil případný úspěch KSČSSD.
Re: Sociální cítění Davida Ratha
(Jan Šimek, 7.12.2009 11:24:53)
Odpovědět
A zamyslela jste se třeba nad tím volit jinou pravicovou stranu než ODS? Například Svobodné? Samozřejmě je to jen vaše rozhodnutí, koho budete volit, ale každý hlas mimo jde k rudým.
Re: Sociální cítění Davida Ratha
(nela tenká, 7.12.2009 15:00:34)
Odpovědět
Ale to víte , že jsem nad tím přemýšlela. Jestli volit svobodné, věci veřejné, suverenitu, starosty apod. No dospěla jsem k tomu, že ne a to proto, že nejsou schopni se spolu mezi s sebou domluvit a vytvořit silnou pravicovou stranu. Jejich programy jsou si podobné, ale v podstatě si opět hrají na to, kdo je větší " borec". Politika by měla být o službě lidu. A musí být o kompromisu a dohodě. Když se nedohodnou spolu jak se dohodnou o rozpočtu, reformách a pod. Měl by už konečně zkončit " politický rasismus" v duchu kdo je do leva je hlupák, kdo je do prava je trouba, který nám zavedli současní páni politici především z ČSSD a ODS. Jako soudný člověk netoužím po půtkách a urážkách, ale toužím po řešení a po vizi pro budoucnost. A toho zatím žádná ze stran není schopná, Bohužel.
Re: Sociální cítění Davida Ratha
(Kadera.R, 10.12.2009 13:33:29)
Odpovědět
Chci jen říci a to naši "velcí" politici nevědí. POLITIKA JE SPRÁVA VĚCÍ VEŘEJNÝCH pro blaho lidí.
Re: Sociální cítění Davida Ratha
(Synek., 7.12.2009 17:57:11)
Odpovědět
Nelo,že nemáš Rátha ráda,je tvoje věc.Jedno je však jisté.Ráth je andílek proti bandě topolánkovy vlády a jejich poskoků,kteří rozkráda¨li ve velkém.To musíš uznat.Ted to vychází na povrhch v době vlády Fischera.Každý se může ve zprávách přesvědčit.Už to nejde svádět na Rátha a na Paroubka.
Re: Sociální cítění Davida Ratha
(Pan, 8.12.2009 8:50:33)
Odpovědět
Ale nejvetsi tunel tohoto tisicileti je rozkradeni penez platcu dani oranzovymi hejtmany na uplatky volicum CSSD a 300 milionova kradez Rathova namestka, ktereho si privedl. CSSD povysila masove kradeze na svou politiku. A nejvetsi korupce v dejinach nasich zemi, mozna cele Evropy je dvacetimilardova korupce CSSD. Bozi mlyny melou sice pomalu, ale jiste. Zlociny na narodu oranzovym zlocincum jednou "zlomi vaz".
Re: Sociální cítění Davida Ratha
(Mari, 8.12.2009 8:05:01)
Odpovědět
To je primo "vyssi KGB". Trochu zanadavame na Ratha, aby se nereklo a pak odvedeme rec na ostouzeni "protihracu". Muze to ale fungovat jen mezi hlupaky.
Re: Sociální cítění Davida Ratha
(mm, 9.12.2009 9:03:45)
Odpovědět
Uvědomuješ si, jaké máš štěstí, že nemusíš volit vůbec, když nechceš a to bez rizika, že z toho budeš mít problémy ty i tvoje děti.I to, že můžeš veřejně vyjádřit svůj názor je i zásluha tebou tolik opovrhované ODS.
Re: Sociální cítění Davida Ratha
(mm, 9.12.2009 9:06:47)
Odpovědět
Uvědomuješ si, jaké máš štěstí, že nemusíš volit vůbec, když nechceš a to bez rizika, že z toho budeš mít problémy ty i tvoje děti.I to, že můžeš veřejně vyjádřit svůj názor je i zásluha tebou tolik opovrhované ODS.
Re: Sociální cítění Davida Ratha
(ferda, 12.12.2009 8:23:53)
Odpovědět
jejda,tady bylo UFO?

ps. no rozhodně ods s tím nemá nic společného.
stačí se podívat .jak se chovají a kolik pak minulých soudruhů má. nebo měla ve svých řadách ...
jesliže KSČ byla jakási loď,víte kdo jako první takovou loď opouští? hmm, hádejte :-)
Re: Sociální cítění Davida Ratha
(mm, 9.12.2009 9:07:35)
Odpovědět
Uvědomuješ si, jaké máš štěstí, že nemusíš volit vůbec, když nechceš a to bez rizika, že z toho budeš mít problémy ty i tvoje děti.I to, že můžeš veřejně vyjádřit svůj názor je i zásluha tebou tolik opovrhované ODS.
Re: Sociální cítění Davida Ratha
(jorkšír, 7.12.2009 10:54:28)
Odpovědět
Tohle by mělo být mementem pro ty,kteří dali tomuhle duševnímu mrzákovi svůj hlas.
Vážená tenká nelo.
(naštvaný,ale rozhodnutý, 7.12.2009 11:52:13)
Odpovědět
Jsem na tom podobně. Ale na rozdíl od vás jich mám všech po krk, proto musím jít volit. Jinak díky svým zaběhlým klanům se tyto 2 strany budou dále střídat a můžeme dále jen nadávat. Kolik lidí se shodne na některé malé straně aby, se dostala do PS? (Výběr velký, ale bez peněz, tedy bez dostatečného oslovení veřejnosti.)
Svět se změnil-proto se nebojím dát (poprvé v životě dobrovolně) se zatnutými zuby hlas KSČM.
Třeba jen na 4 roky, ale 4 nejsou 20 ! Možná, že se potom zformují politici pro slušné lidi.
Re: Vážená tenká nelo.
(nela tenká, 7.12.2009 15:08:53)
Odpovědět
Taky mne napadlo, že by nebylo marné volit ČSSD ( komunisty prostě volit nemohu a nechci )právě proto aby se pravice " vzpamatovala". Ale to ne, to prostě nomohu. Raději Balbínovu poetickou to je v podstatě stejný políček pravici od pravicového voliče. Vám Váš volební záměr tímto nevymlouvám neb nejsem děd vševěd co ví všechno nejlépe. Život je prostě kompromis a ten musí panovat i v politice pokud stojíme o demokracii. Jsem z toho smutná.
Re: Vážená tenká nelo.
(marko, 7.12.2009 22:23:46)
Odpovědět
A proč nechcete a nemůžete volit komunisty ?
Mozek byste na to měla , jak vidím .
Re: Vážená tenká nelo.
(nela tenká, 8.12.2009 9:59:39)
Odpovědět
Proč nemůžu volit komunisty? Mohu uvést mnoho "otřepaných" důvodů. O minulosti mé rodiny a perzekuci na ni, o banánech a zboží o nemožnosti vycestovat a pod. A všechno je to pravda. A je to i jeden z důvodů proč nevolit komunisty. Ten hlavní je, že žádný rozumný člověk by neměl dvakrát vstoupit do jedné řeky. Jsem na světě pár pátků, jsem průměrně vzdělaná a vnímavá ( při vší skromnosti). My jsme museli mít zkoušku z marxismu leninismu. A já poctivec to i četla. Pokud si někdo myslí, že by se po uchopení moci komunisti chovali jinak než v padesátých letech je bloud. Mají to v každém svém programu a je to jejich cíl. Přečti si co by to znamenalo. ČSSD je taky humus a ne tak velký. Já jsem " pravičák".- A je mi nesmírně líto, že jsou v ODS lidé kteří mi neumožní ji volit. Vždyť oni žijí jen svými "boji" nejde jim o voliče.Podívej co se stalo po projetých krajských volbách. To byl přeci signál jako hrom a co vedení ODS - nic. No nic ,rozčilené bývalé hejtmany "uplatili" funkcemi. Doufám, že se vzpamatují a budou pro mne opět volitelní. To ale s Topolánkem v čele nepůjde. A než levici raději Balbíny.
Re: Sociální cítění Davida Ratha
(BB, 7.12.2009 11:53:21)
Odpovědět
Autor nic neříkajícího článku jen dokazuje, že vymývat mozky lze v Čechách velmi snadno. A modré stádo se rádo přidá.....
Z oranžové do červené...
(Hráč, 7.12.2009 12:12:56)
Odpovědět
Šéf ČSSD Jiří Paroubek v pondělí přivítal zástupce sociálně demokratických a socialistických stran z celé Evropy, kteří rokují na pražském Výstavišti, oslovením "soudružky a soudruzi". Mezi evropskými socialisty věc běžná, v Česku se ale členové ČSSD oslovují "přítelkyně, příteli", soudruhování je vyhrazeno jen pro KSČM.
Re: Z oranžové do červené...
(Vašek L., 7.12.2009 12:29:24)
Odpovědět
Hráči,za oslovení si nic nekoupíme.Je to jedno jak se kdo oslovuje.Není jedno jak kdo tuneluje,rozkrádá.Vemte si třeba jen ten slavný Opencard .To je také výsledek hospodaření ODS stál nás 190 milionů a vrácena nula!!!Tak se zadlužujeme.Ti co se kolem toho motali si rozdávali po 4 milionech.Tak se to u nás za Topolánka dělalo.Bude to vyšetřeno a hlavně potrestáno?Nevěřím!Vyšumí to do ztracena jako každá jiná zlodějna ODS.Lidé se na to mají dívat a snášet stálé zvyšovánídaNÍ A UTAHOVÁNÍ OPASKŮ?tO JSME PRÁVNÍ,DEMOKRATICKÝ STÁT?Na důchody stát nemá ,ale ODS na rozkrádání měla.Fišerova vláda už přišla na hodně tunelů a zlodějen,jenže dočkáme se potrestání vinníků?Už je mi jasné,proč Paroubek,když shodil vládu/zaplatpánbůh/nechtěl se ujat vlády.Všechno by bylo na něho.Všechno by dělal podle Odésáků špatně a sváděli by vše na něho.I tak svádí,ale lidé už nevěří.
Re: Z oranžové do červené...
(Pan, 8.12.2009 8:25:18)
Odpovědět
Nejvetsi tunel tohoto tisicileti je ale rozkradeni penez platcu dani oranzovymi hejtmany na uplatky volicum CSSD. CSSD povysila masove kradeze na svou politiku. A nejvetsi korupce v dejinach nasich zemi, mozna cele Evropy je dvacetimilardova korupce CSSD. Bozi mlyny melou sice pomalu, ale jiste. Zlociny na narodu oranzovym zlocincum "zlomi vaz".
Re: Z oranžové do červené...
(berg, 10.12.2009 7:23:46)
Odpovědět
vašku, prošel jsem diskuzi a tvůj příspěvek zvítězil, měl jsi tu těžkou konkurenci, ale ten tvůj blabol je prostě skvělý
Re: Z oranžové do červené...
(Jouda, 7.12.2009 13:49:03)
Odpovědět
V roce 21 se sešli soudruzi sociální demokrati a v hospodě založili komunistickou stranu. Tradice by se měli dodržovat,ať víme na čem jsme.
Re: Z oranžové do červené...
(197, 7.12.2009 18:03:46)
Odpovědět
Jo udo,jsem pro.To by bylo nejlepší.Mají k sobě nejblíž.Mají lepší současnou morálku než ODS.Určitě!!!!
Re: Z oranžové do červené...
(tttttttttt, 8.12.2009 16:13:50)
Odpovědět
Levicove zlocince zdecimovvali jejich nemecti sociaslisticti konkurenti. Neskodilo by tradice udrzovat.
Re: Sociální cítění Davida Ratha
(brouk, 7.12.2009 16:41:59)
Odpovědět
BB, a to nám sdělil kdo ?? Oranžový přicmrndávač...
Re: Sociální cítění Davida Ratha
(Helča S., 7.12.2009 18:05:49)
Odpovědět
Brouku ,představ si že ano.I rudý.Není se za co stydět.Musela bych se stydět,kdybych řekla ,že modrý přicmrdavač.
Re: Sociální cítění Davida Ratha
(marko, 7.12.2009 18:43:11)
Odpovědět
A jéje , oranžády se zase sešly , místo mozku
oranžová šlichta . To je aspoň počteníčko .
Re: Sociální cítění Davida Ratha
(emil I, 7.12.2009 19:44:06)
Odpovědět
To tedy je. Ti socani, podle těch připomínek jsou tak hloupí a nebo pouze provokují?!
Re: Sociální cítění Davida Ratha
(nela tenká, 8.12.2009 10:18:36)
Odpovědět
Marko ty jsi příkladem mnou popisovaného " politického rasismu". Znovu podotýkám, že mé myšlení je pravicové. Ale ve společnosti je to asi 50 na 50 , 50% levičáků a 50% pravičáků. A proto vznikla demokracie. Jinými slovy pokud nebude mezi levicí a pravicí možná demokratická dohoda budeme mít buď každý druhý rok parlamentní volby. Nebo budeme mít pravicovou totalitu, nebo levicovou. Proto je tu demokracie - kompromis. Ještě se pokusím o trochu přiblížení. Jako silný zdravý a poměrně movitý člověk nedohlédnu na např. mladou rodinu s minimálním příjmem. Jako rodina s minimálním příjmem nedohlédnu starostí s udržením zaměstnanosti a vytváření zisku ve firmě. Obojí je těžké. Proto je nutná tolerance - vyváženost v politice. Snad chápeš.
Re: Sociální cítění Davida Ratha
(marko, 8.12.2009 15:55:47)
Odpovědět
Paní Nelo , omlouvám se za tu ironii .
Jsem také pravicově smýšlející , ale v životě
by mne nenapadlo říct , že by nebylo marné
volit ČSSD . Vždyť je to úplně stejné jako volit
komunisty a překvapuje mne , že vy jste to ještě nepoznala . Rath s Paroubkem a dalšími mě o tom
přesvědčují každý den .
Re: Sociální cítění Davida Ratha
(nela tenká, 9.12.2009 10:47:18)
Odpovědět
A dočetl jste to co jsem psala do konce? Nevolila bych je. Mne prostě zoufale, a to myslím vážně od srdce, zoufale mrzí kam se ODS řítí. Mě jsou ukradené kecy novinářů o různých kauzách. Chybí mi tam rozum. A ODS budu volit až se tam rozum a slušnost vrátí. To je celé.
Re: Sociální cítění Davida Ratha
(brouk, 8.12.2009 6:26:39)
Odpovědět
Helčo, klidně se styď !!
Re: Sociální cítění Davida Ratha
(mm, 8.12.2009 14:40:47)
Odpovědět
Pokud ve středočeském kraji nedojde k totálnímu zhroucené krajského rozpočtu, tak se nestane vůbec nic. Lidé stále nevidí důsledky a pokud je nepocítí, tak se nic nestane. Uvidíme, jak dopadne závěrečný účet hospodaření středočeského kraje za minulý rok a to bude modelová situace pro celou republiky.
Re: Sociální cítění Davida Ratha
(ver.mineni, 8.12.2009 16:17:14)
Odpovědět
Ale vidi... Preference oranzovych zlodeju a uplatkaru se za jediny rok propadly o neuveritelnych 15,6%. Narod dostava rozum.
Re: Sociální cítění Davida Ratha
(mm, 9.12.2009 9:09:59)
Odpovědět
Důležité bude, jak dopadnou volby.
Re: Sociální cítění Davida Ratha
(ver.mineni, 9.12.2009 21:28:11)
Odpovědět
Samozrejme. Rekl bych, ze oranzova mafie prijde s nejakym dalsim tunelem na verejne penize, aby mohla financovat uplatky svym jednodussim volicum. Nastesti si s ni uz jen malokdo chce spinit ruce...
Re: Sociální cítění Davida Ratha
(sivec, 9.12.2009 9:30:40)
Odpovědět
Dalo se čekat, že když socani schválí Janotův balíček si budou klást podmínky . Aby se udělali hezkými,tak pěkně zadlužovat a rozdávat, jenom nás volte !!! A teď ještě pan znalec umění Drát, jel zakoupit do Londýna miniaturu za 17 mega, které budou kraji chybět, ale nekup to, že ?? A pořád se najde hodně naivních voličů, co jim to zbaští...
Re: Sociální cítění Davida Ratha
(ver.mineni, 9.12.2009 21:32:55)
Odpovědět
Tunelar CLK Rath v Londyne nemel co delat. Jeho vylet byl jen dalsi defraudace verejnych penez.
Re: Sociální cítění Davida Ratha
(ferda, 10.12.2009 13:23:39)
Odpovědět
Poslyš, Sivec,poporos někoho, ať Ti půjčí na chvilku do té Tvé prázdné hlávky rozum, aspoň pro srovnání následujicí příměr:
ODS- Bendl- za šest miliónu pořádá jednodenní majáles středověkých maškar,
Dr, Rath- nakoupil pro kraj podle odborníků, takový unikát, srovnatelný s fragmenty Dalimilovy Kroniky.
Co bude trvaleji přitahovat návštěvníky Středočeského kraje?
Ty Bublino jedna vykulená !!! :-))
Re: Sociální cítění Davida Ratha
(mary, 9.12.2009 17:14:34)
Odpovědět
Dneska se Rath v poslanecké sněmovně zase předvedl, myslím, že pár mackovek by neškodilo !!!
Re: Sociální cítění Davida Ratha
(Bára, 9.12.2009 17:58:12)
Odpovědět
Souhlasím mary, a ty mackovky bych dávala denně, nejraději po ránu, aby se probudil ze svého narcisismu
Re: Sociální cítění Davida Ratha
(Ferda, 10.12.2009 13:35:45)
Odpovědět
Hmmm, tak jejda, zase jedna demokratka, která je celá modrá a drží ptáka v hrsti !!! :-)))
P.s. třeba Vás nevidím, ale myslím si, že jste boubelatá blondýna s modrýma očima,tak pozor, pozor, třeba je někdo nemá rád a v budoucnu je bude chtít taky fackovat...:-)
ps. č. 2- možno dosadit jakýkoli typ :-))
přesto i Vám: Hezký den !/ pokud možno,nepotkávejte nikoho, kdo nemá rád výše uvedený typ.... :-)
Re: Sociální cítění Davida Ratha
(marko, 10.12.2009 16:17:56)
Odpovědět
Tak a teď nám to Ferda vysvětlil . Málo platný ,
vašnosto , voni sou hlava . A my bysme toho zachránce kultury fackovali . A on má , zatím
takový sociální cítění , že přivezl Ferdovi
obrázek , aby se měl Ferda na co koukat a pochytit trošku tý kultury vod samýho Ratha .
Re: Sociální cítění Davida Ratha
(Ferda, 11.12.2009 14:49:59)
Odpovědět
Marko,voni sou teda noblesa sama!Voni raději teda budou trdlovat jako maškara ve středověkým munduru, co pořádal hejkal Bendl, za 6milionů,no já raději trvalejší hodnoty....
Ale jak je libo:-) svůj ke svému :-))
Re: Sociální cítění Davida Ratha
(Vlaďa, 10.12.2009 18:10:02)
Odpovědět
Copak jen pan Rath.Ona celá ČSSD je bojovnice za soc. cítění,ale jen těch,co se jim právě hodí.Sláva,všem zůstane alespoň stejně jako vloni.Škoda,že nešli manifestovat taky důchodci,železničáři,popeláři¨a já nevím kdo ještě,to by bylo zase potencionálních voličů!A pak přijde rok 2015 a zebereme všem to co si nerozumně vydupali,protože se může stát,že už nebude dávat z čeho.Tak dalece se ale soudruh Paroubek a Rath nedívají.Po nás potopa,a on to pak někdo zaplatí.Ne někdo,ale my všichni.To se pak budou utahovat opasky až na poslední dirku. Ale třeba se najde někdo s rozumem a tak daleko to nedojde.Mějte se všichni pěkně a zkuste používat hlavu.
Re: Sociální cítění Davida Ratha
(Vlaďa, 10.12.2009 18:22:46)
Odpovědět
Ještě bych se rád vrátil ke svému komentáři.Aby jste si nemysleli,tak je celkem jedno která partaj to je.Všude jsou špíny a pijavice,a je jen s podivem,že s nimi ti co to myslí dobře nezatočí.Začínám mít strach,že už je jich tak málo,že na to aníi nemají sílu.Kdyby jste víděli jak se mimo kamery bratříčkují všichni bez rozdílu stranické příslušnosti,tak by se Vám asi udělalo nevolno. A pak přijde kamera,nabo reportér a jdou si jakože púo krku.
Re: Sociální cítění Davida Ratha
(Jaromír Vaculík, 25.3.2010 21:04:31)
Odpovědět
To co předvádí pan Rhat je výsměch celému českému národu.Nechci,aby se vrátil komunismus.To ne.Ale za jejich vlády by se takové svinsvo,které teno mnohoženec předvádí by se přecejen nemohlo stát.Vždyť tomu,nechci užít výraz,hajzlíkovi,jde jen a jen o peníze,aby mohl ty svoje dvě ženy či co to vlastně je( a kdo ví kolik jich ještě vlastně má ),uživit a bohatě zabezpečit.Neštítí se prostě ničeho. No a takoví lidé nám vládnou.To je k popukání nemyslíte?